Consiliul General al Municipiului Bucuresti a numit un nou consiliu de administratie al RATB. CV-urile acestora nu au fost publicate pentru a vedea ce competente au. Plus, comisia de evaluare, contestata

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 31 martie 2016, 18:31 Actualitate | Administratie Locala

Autobuz RATB
Foto: RATB
Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat joi noul consiliu de administratie al RATB, pe o perioada de patru ani. Acesta este format din Popescu Marin, Parvut Ovidiu, Orzata Radu, Macovei Dorel si Lupascu Marian. Deocamdata nu stim ce competente profesionale au acestia deoarece CV-urile lor nu se afla pe site-ul municipalitati sau anexa la Hotararea Consiliului General prin care au fost investiti in functie.

Alegerea lor s-a facut prin concurs, insa mai multi consilieri generali printre care si independentul Cristinel Deaconescu contesta aceasta comisie, argumentand ca raportul final a fost semnat de  doua persoane din cinci cat trebuia sa aiba aceasta comisie.

"Comisia de evaluare a fost compusa din Catrina Eugen George, Ifrim Monica-Gabriela, Dobre Violeta, Minca Lucian Nicusor, Svoronos Diana. Ifrim Monica Gabriela si-a dat demisia pe 16.11.2015. Minca Lucian si-a dat demisia pe 29.09.2015, iar Svoronov Diana este plecata din tara definitiv de pe 16.11.2015. Raportul final al comisiei de evaluare este de pe 23.11.2015. Deci cum poate fi facuta evaluarea doar cu doua persoane din cinci? Ca sa nu mai spunem ca Minca Lucian apare ca prezent desi si-a dat demisia. Era acolo sau s-a facut un fals?", a explicat Cristinel Deaconescu.

Reamintim ca RATB este in pragul falimentului avand nevoie de investitii masive in parcul auto, dar si un management competent.


Noul Consiliu  de Administratie al RATB:
Popescu Marin
Parvut Ovidiu
Orzata Radu
Macovei Dorel
Lupascu Marian
Reprezentantul autoritatii tutelare: Tudor Tanasescu
Vechiul Consiliu  de Administratie al RATB:
    Tudor Tanasescu
    Macovei Dorel
    Pirvut Ovidiu
    Popescu Marin
    Orzata Radu Paul
    Itu Ioan Nicolae ¬ reprezentant al Ministerului Finantelor Publice

Potrivit Ordonantei de urgenta nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, selectia membrilor Consiliilor de Administratie se face pe baza unui concurs.










1496 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    un transport în comun ar rezolva multe... (Joi, 31 martie 2016, 18:46)

    FFF T [utilizator]

    Păcat că lucrurile stau aiurea la RATB. Toate marile capitale investesc în transport în comun ca să scape de problemele de trafic și poluare. În București numai cine n-are bani de mașină alege RATB, că n-are încotro.
    Pe unele rute e o aglomerație de nedrescris.
    • 0 (0 voturi)    
      Pe bune cu Bucurestiul? (Joi, 31 martie 2016, 19:22)

      mcris [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      Cu masina personala mergi cu 10km pe ora, strazile sunt sufocate de masini, metroul si tramvaiele merg cel mai repede.
      • +1 (1 vot)    
        asa e... (Vineri, 1 aprilie 2016, 10:43)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui mcris

        daca s-ar face benzi unice si s-ar amenda parcarea ilegala s-ar putea respecta orarul atuobuzelor si tramvaielor si automat ar fi si mai bine... si uite asa ar creste numarul calatorilor cu transportul in comun in detrimentul masinilor. Daca toata lumea ar plati si bilet (si nu s-ar mai fura la RATB) ar putea creste si calitatea oferita de regia de transport.

        Solutie este deci de a incuraja transportul in comun in detrimetnul masinii personale...

        Cei obisnuiti cu masina nu realizeaza ca ar fi si in beneficiul lor. Ar castiga cateva ore bune pe luna.

        De ex un sofer din drumul taberei sau berceni face 1.5 ore dimineata si cam tot atat seara pana in nord. asta inseamna 3 ore pe zi x 20 de zile lucratoare inseamna 60 de ore pe luna... daca calculam ca pe zi dormim 8 ore, cele 60 de ore inseamna aproape 4 zile pe luna x 12 luni = 48 de zile pe an... mai bine de o luna jumatate pe an un sofer si-o petrece in masina... dublu decat concediul legal. si nu am luat in calcul si orele petrecute in trafic in week end
  • +1 (1 vot)    
    Clientela politica trebui slujita (Joi, 31 martie 2016, 19:13)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Mafia lucreaza tenace. Clientela de partid trebuie servita cu joburi, competenta nu conteaza. Ce conteaza e sa poata ei suge cit mai multi bani publici si sa fure fara sa fie pedepsiti
  • +2 (2 voturi)    
    Un test de aptitudini (Vineri, 1 aprilie 2016, 8:54)

    Alfabetix [utilizator]

    pentru sefuletii astia ar fi sa mearga din bd. Metalurgiei la Gradina Zoo si apoi din Ghencea in Pantelimon doar cu RATB-ul, fara autoturism, fara metrou!
    E un cosmar, nu sunt mijloace de transport suficiente si cele care sunt vin la 100 de ani, iar in cartierele marginase au bagat toate rablele si fosilele.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version