Pasivitatea in fata contraventiilor rutiere: Intr-un oras plin de masini parcate ilegal, Politia Rutiera Bucuresti da 27 de amenzi pe zi

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 23 noiembrie 2015, 12:16 Actualitate | Administratie Locala

Politia si parcarea neregulamentara
Foto: Hotnews
Problema parcarilor neregulamentare este una dintre cele mai stringente intr-un Bucuresti sufocat de masini. Din ce in ce mai multe tortuare din zona centrala zac ocupate de masini parcate ilegal, in timp ce sute-mii de masini sunt oprite in fiecare zi "pe avarii" pe banda intai, pe benzile speciale dedicate transportului in comun sau chiar si in intersectii. In tot acest timp, Brigada Politiei Rutiere Bucuresti, aceeasi institutie care le spune cetatenilor ca e legal sa-si lase masina pe trotuar, cand de fapt justitia a decis ca este ilegal indiferent daca se lasa sau nu un metru liber pentru pietoni, da doar 27 de amenzi pe zi pentru opriri si stationari neregulamentare.

Politistii de la Birgada Rutiera Bucuresti au dat peste 8.200 de amenzi in ultimele 10 luni pentru opriri si stationari neregulamentare, se arata intr-un material realizat de catre Digi 24 despre o tanara care a ocupat doua locuri de parcare intr-un cartier rezidential din Bucuresti si care s-a trezit cu masina acoperita cu sute de bilete autocolante, "rasplata" din partea vecinilor.

La un calcul simplu, cele 8.200 de amenzi in 10 luni inseamna practic 27 de amenzi pe zi, in conditiile in care Capitala este plina de masini parcate aiurea, mai ales in zona centrala.

In urma cu o saptamana HotNews.ro a scris ca Brigada Politiei Rutiere Bucuresti le explica oficial cetatenilor ca e legal sa-si lase masina pe trotuar, cand de fapt justitia a decis ca acest lucru este ilegal indiferent daca se lasa sau nu un metru liber pentru pietoni.



Citeste mai multe despre   









19985 vizualizari
  • +27 (35 voturi)    
    Haos total (Luni, 23 noiembrie 2015, 12:33)

    Martinezu [utilizator]

    Din ce in ce mai mult Bucurestiul se transforma intr-un loc fara legi, un haos aproape total.
    Autoritati si cetateni contribuie in egala masura la situatie.
    A devenit aproape utopic sa ne gandim ca strazile ar putea fi folosite exclusiv pentru circulatie. Imi imaginez cum ar fi daca nu ar exista masini parcate dupa cum doreste fiecare... Viteza medie ar creste , masinile transportului in comun ar ajuge la timp ( si implicit ar disparea si necesitatea masinii personale) si poate ar aparea si mai multi biciciclisti ( ar scadea si mai mult numarul masinilor din trafic).
    Multi considera din pacate biciclistii un obstacol cind ei de fapt ar putea fi solutia. Nu vorbesc neaparat de trafic. Ginditi-va insa ca 20 de biciciclete ar ocupa spatiul patrcarii unei masini.
    Ma uitam in statiile de tren in Olanda unde sunt " parcate" citeva mii de biciclete"..Ce fraieri!
    Linii de metrou suspendat , sub care ar puea circula masini. Nu am auzit de vreo idee de acest gen. In alte tari asta functioneaza cu succes.
    Avem numeroase bulevarde pe care s-ar puea implementa un asemenea proiect , mult mai ieftin decit metroul clasic subteran, unde o simpla statie costa poate citiva km de linie suspendata.
    • +20 (24 voturi)    
      Simplu (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:23)

      MPop [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Amenzile sa scada cu conditia ca politia (care mai mult se plimba cu masinile decat sa faca ordine) sa dea amenda la oricine parcheaza ilegal. Fondul acesta sa fie folosit exclusiv pentru constructia de parcari si fluidizarea traficului.

      Multi ar spune ca acest lucru este imposibil insa. ganditiva cum ar fi ca politia sa implementeze un sistem online unde oamenii pot trimite o poza cu astfel de cazuri (reducand la jumatate munca politiei.

      Dl Toba...va auzim si dumneavoastra opinia?
      • -1 (15 voturi)    
        Amenzi (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:55)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui MPop

        In clipa in care o sa se dea mai mult de 27 de amenzi pe zi cineva o sa dea in judecata orasul pentru ca nu asigura conditii pentru oamenii din el. Nu se asigura locuri de parcare (platite sau nu) decat pentru o treime din masinile care tranziteaza Bucurestiul in fiecare zi.
        Nu se asigura transport in comun pentru cei care aleg sa renunte la masina. Nu se asigura piste de bicicleta pentru cei care aleg sa foloseasca bicicleta.

        Practic orice varianta ai alege pici de prost pentru ca Primaria a sifonat banii sub casutza de caine a unui chirurg smecher.

        Si un astfel de proces ar fi castigat in final la CEDO asa cum s-au castigat multe altele. Iar omul de rand o sa plateasca ca fraierul tot din buzunarul lui despagubirile. Asa ca pe moment ei nu o sa vada parcarile ilegale si oamenii nu o sa vada parcarile lipsa.
        • +6 (8 voturi)    
          un pic te inseli (Luni, 23 noiembrie 2015, 17:36)

          Bogdan31415 [anonim] i-a raspuns lui Close

          Primaria nu e obligata sa asigure loc de parcare.

          Da, solutia e banda unica #ratb1.
          • +1 (3 voturi)    
            Dar ce e obligata sa iti ofere primaria? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 10:01)

            Close [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan31415

            Exact ce e pe lista aia? Tu esti unul din tzoparlanii aia care l-a votat pe oparescu cu 2 maini pentru ca primaria oricum nu e obligata sa iti faca piste, parcari, parcuri, etc. Nu?

            Daca nu am parcari deci nu pot sa folosesc masina, nu am transport in comun pentru ca gogomanii fura si putinii bani pe care ii primesc din bilete, nu am piste de bicicleta, etc. atunci ce imi ofera primaria aia de banii pe care ii dau?

            Va mai mirati ca stati in mocirla pana-n gat dar ce va mai place...
          • -2 (2 voturi)    
            Apropo (Marţi, 24 noiembrie 2015, 10:08)

            Close [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan31415

            Sunt 1.5 milioane de masini inmatriculate in Bucuresti. Alte minim 600 de mii sunt in tranzit.

            Primaria trebuie sa faca ceva si are de ales intre parcari sau mijloace de transport alternativ. Nu face nici una din astea si nu ma insel deloc atunci cand iti spun ca la CEDO ar pierde procese. Au mai pierdut si o sa o faca in continuare.

            Mi se pare mie sau tu accepti faptul ca nu primesti nimic si te consolezi cu gandul ca nici vecinul cu masina nu primeste? Si nu numai asta dar te complaci desi esti constient ca platesti din buzunarul tau ca sa nu se faca nimic si platesti si toate despagubirile altora.
    • +1 (27 voturi)    
      Esti amuzant (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:33)

      silmix [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Ce imi palce ca toata lumea da Olanda ca model de inlocuire a masinii cu bicicleta.

      Hai sa vorbim cu date concrete , da?

      Olanda: 528 masini /1000 locuitori
      Romania 314 masini /1000 locuitori.

      Media km parcursi de o masina in Olanda era de 13 300 km pe an in timp ce in Romania media este la 8000.

      Asa ca asta cu bicicleta care inlocuieste masina personala e un vis de adormit copii si ecologisti.
      • +8 (16 voturi)    
        La ce venit avem (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:07)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        e de mirare ca sunt atatea masini pe cap de locuitor!
        Nu sunt adeptul bicicletelor, dar daca tot este sa judecam statistic (tu ai inceput) nu mai bine o tragem pe biciclete?
        Sau, te pomenesti ca face misto vecinul de tine daca ai bicicleta?!
        E mai cool cu bemveul. nu? Gagici, chestii, ... smecher!
      • +5 (11 voturi)    
        mda (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:42)

        The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        daca tot faci pe desteptul fa-ne o statistica amsterdam vs bucuresti. altfel compari mere cu pere si nu da bine.
        • +5 (7 voturi)    
          Bucuresti vs Amsterdam (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:18)

          AlisInTaraBlocurilor [anonim] i-a raspuns lui The Great Cornholio

          Corect!

          silmix compara mere cu pere.
      • +6 (6 voturi)    
        Nu mai arunca cu statistici aiurea (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:47)

        Mdv [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        daca chinui mult datele, o sa spuna ce vrei. Unde au fost facuti km aceia? In oras sau pe autostrazi? Hai sa vedem cat la 100 din populatie foloseste bicicleta sa mearga ;a serviciu, cati transportul in comun si cati automobilul personal. O sa vedem ca un procent foarte mare merg cu bicicleta sau cu transportul in comun. Ca nu poti sa mergi in concediu in Franta cu bicicleta. In principiu. Ca sunt temerari care o fac.
        De exemplu, in Copenhaga, 30 % din populatie merge cu bicicleta, vreo 30 % cu transportul public.
      • +4 (6 voturi)    
        Gresit! (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:17)

        AlisInTaraBlocurilor [anonim] i-a raspuns lui silmix

        Aici este vorba despre Bucuresti, nu despre intreaga Romanie.

        Deci degeaba comparati statisticile la nivel de intreaga tara, fiindca aglomeratia principala este in Bucuresti. Situatia in orasele din provincie nu este inca atat de critica precum cea din Bucuresti.

        Am locuit doi ani de zile in Olanda, iar bicicleta care inlocuieste masina personala nu este un vis.
        • +1 (1 vot)    
          Asa e (Marţi, 24 noiembrie 2015, 10:13)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui AlisInTaraBlocurilor

          Dar acolo nu sta omul ca placinta si se consoleaza cu gandul ca "nu am eu piste dar nu are nici vecinul parcare" sau "primaria nu e obligata sa faca ... deci nu face nimic si e ok" cum stau cei mai multi bucuresteni. Olandezii au pus mana si au facut ceva, iar romanii au o stare de complacere eterna,

          Cat despre aglomeratia din provincie... cele mai multe orase mici sunt inecate in masini. Alea nu au avut niciodata vreun plan de parcari pentru c animeni nu s-a gandit ca masinile o sa ajunga atat de ieftine. Strazile sunt inguste, parcarile sunt mai deloc (sunt orase care nu au nici macar o parcare "oficiala").

          Nici in Bucuresti nu e situatia "ca-n Bucuresti" peste tot. Sunt cartiere care nu au probleme asa mari. Dar omul isi imagineaza ca Bucurestiul la ai lui aproape 3 milioane de oameni (inclusiv in trecere sau fara acte acolo) e un fel de masa compacta si totul e la fel peste tot.
      • +2 (4 voturi)    
        Mergi la Amsterdam, Copenhaga etc (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:50)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        Sa vezi ce inseamna trafic in zonele centrale, mai ales. Bineinteles ca aia au mai multe masini si se plimba mai mult, au bani mai multi. Dar cand vine vorba de orase, zone centrale mai ales....man, it's a different story comparativ cu haosul din Bucuresti.
      • +2 (2 voturi)    
        date concrete? (Luni, 23 noiembrie 2015, 20:41)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        cat de concret o fi sa compari satul romanesc, unde traiesc amarati sub limita saraciei si satul olandez, unde se retrage populatia bogata?.. apoi sa extinzi concluzia la Bucuresti..

        chiar daca incerci sa compari orase similare cu Bucurestiul la numar de locuitori sau densitatea populatiei, tot nu este suficient. in Bucuresti avem cartiere de blocuri si cartiere de case.. puse la gramada dau o densitate/km2 mica, dar ala de la bloc din Drumul Taberei nu poate sa parcheze in Prelungirea Ghencea, nu? deci?..
      • 0 (0 voturi)    
        Asa o fi, dar... (Marţi, 24 noiembrie 2015, 14:24)

        rooster [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        ,...care e viteza medie orara in Olanda si care e in Romania? Practic cate masini sunt in trafic la un anumit moment? Ca daca olandezul merge pe autostrada, face 1000 de km in 8 ore; romanul, daca merge prin gropi, sau in spatele unei carute, face 1000 km in 30 de ore. Nu?
    • -7 (17 voturi)    
      daaaa.... bicleeeeee (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:00)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Dar, ciudat, cum a dat un pic de friguletz, cum partea DEDICATA de pe Calea Victoriei a devenit cam pustie. S-au "inmultit" insa masinile. Cam miroase a peste, ca sa parafrazez un banc.

      PS: Si inca n-a venit frigul...
    • +6 (8 voturi)    
      solutii exista (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:41)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      solutii exista, nu si vointa, pentru ca ar implica decii nepopulare si alesii nu doresc asta nu?
      - imi amintesc un studiu de caz facut la cursul de drumuri la cfdp a carui concluzie a fost, fara a mai intra in detalii, ca sunt atat de multe masini in bucuresti incat daca ar iesi toate pe strada, s-ar unple bara la bara tot orasul.
      - parcarile in bucuresti se dau prin prelungire de contract. (care cred ca nici nu este constitutional, pentru ca incalca egalitatea de sanse) si impreuna cu pretul foarte mic (50 RON pe an) duce la situatii in caresunt familii care au cate 2-3 locuri de parcare, prin aranjamente cu vecinii. Astfel, se produce un dezechilibru. O varianta ar fi scoaterea acestora la licitatie si astfel incat locul de parcare sa reflect luxul de a avea acest beneficiu. O alta varianta ar fi, asa cum exista in alte tari, zone rezidentiale de parcare. Stai in zona parchezi pe orice loc liber, nu, ghinion. Te duci 1km mai incolo. Dar tot afara se dau si amenzi.
      - avand in vedere ca la mine in cartier sunt zeci de masini care nu se misca cu saptamanile, este clar ca ele reprezinta doar un moft. Bun, atunci sa se impoziteze ca atare. Intrucat o masina la mana a doua ajunge sa coste 1000 de euro, cam oricine isi poate permite una si o tine acolo sa se puna parful pe ea, ca poate se duce in concediu o data pe an si nu vrea sa inchirieze o masina si nici sa mearga cu trenul.
      - o alta problema o reprezinta masinile abandonate in zone aglomerate. sunt cel putin 10 masini abandonate pe strada pe care locuiesc si nu s-a intamplat nimic in ultimii ani cu ele desi am facut cel putin eu personal sesiaare la primarie pentru cateva din ele. Am primit in shcim un emal de la primarul absent, cum ca a reusit performanta sa ridice 6 masini abandonate la un an de la ocuparea postului. M-a cam jignit cu chestia aia, dar il tinem minte la vot.
      - in ceea ce priveste centrul, bai nene, e simplu, dati amenzi si lumea o sa parcheze la subsol. este doar incompetenta politiei.
    • 0 (0 voturi)    
      Solutii... (Marţi, 24 noiembrie 2015, 14:20)

      rooster [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      ...sau, de ce nu, utilizarea transportului in comun. Oricum in Bucuresti cetatenii doar se plang, dar nu fac absolut nimic sa imbunatateasca situatia.
      Sau de ce nu, masini mai mici. E plin orasul de ghertzoi si fufe cu gipane cat catedrala neamului.
      Sau de ce nu, la benzinariile din localitatile care au transport in comun (nu doar din Bucuresti) sa fie benzina sau motorina de 5 ori mai scumpe, concomitent cu bilet gratis la autobuz / tramvai / troleibuz / metrou....
      Sau de ce nu, atentie sporita la ce interlopi (primari, consilieri) ajung sa conduca orasul.
  • +10 (18 voturi)    
    Ramura "Rutiera'a politiei.... (Luni, 23 noiembrie 2015, 12:33)

    gigiN [utilizator]

    ...romane este,ca mentalitate,extrem de aproape ce "militia"de trista amintire!!!
    • +11 (17 voturi)    
      DIN PĂCATE NU NUMAI EA (Luni, 23 noiembrie 2015, 12:43)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      („ramura rutieră”). TOATĂ administrația statului este (aproape) majoritar comunist-teroristă. Ceva-ceva pricepe Cioloș - „Birocratia e prea mare, sugruma mediul privat” - cuvîntul ”privat” trebuie luat ad litteram, adică TOT ce se află înafara statului, nu doar antreprenoriatul.

      Să-l vedem cît îl țin balamalele.
      • +3 (17 voturi)    
        Impozite platite, locuri de parcare unde? (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:29)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

        Primaria incaseaza impozitele dar nu face si locuri de parcare!

        Astfel, ajungem sa plecam la diverse institutii sau localuri si sa nu stim unde parcam masina, gasitul locului de parcare sa fie o binecuvantare ...

        Dar poate ca si multe strazi au indicatoare de oprirea/stationarea interzise, pentru un oras sufocat nu de masini, ci de lipsa parcarilor!

        Multumim Oprescu,
  • +18 (26 voturi)    
    situatia este mult mai... (Luni, 23 noiembrie 2015, 12:35)

    math_2 [utilizator]

    ..aberanta decat va imaginati. sunt ulte intersectii care se blocheaza si care necesita zeci de minute de asteptare, nervi, uzura, consum, poluare din cauza masinilor parcate.

    De exemplu: Dna Ghica cu Colentina. Pe sensul dinspre Pipera, daca vrei sa traversezi Colentina, vei gasi cu bucurie ca din cele 3 benzi de mers inainte din intersectie ramane spatiu de o (una) masina printre masinile parcate chiar sub semnul de oprire interzisa !
    Coada pana la Lukoil si inca vreo cateva sute de metri daca prinzi o zi buna....

    Politia nu are ce sa faca ! Asta mi-a spus un politist din zona. Nu s epot ridica nu se pot bloca rotile, iar de amenzi de regula scapa.... vezi Doamne. O tara de nesimtiti si de idioti ? care din ei.. cei care parcheaza sau cei care le permit ? Sau toti suntem harnici si destepti dar ne exploateaza imperialistii ?
  • +12 (18 voturi)    
    Indicator de coruptie in Politia rutiera (Luni, 23 noiembrie 2015, 12:35)

    Idealistu [utilizator]

    Politia rutiera din Bucuresti toleaza cu buna stiinta incalcari grave ale legislatiei (trecere pe "rosu", neacordare de prioritate, circulatie pe sens interzis), asa ca parcarea ilegala este un moft.
  • +7 (13 voturi)    
    Ies mai multi bani (Luni, 23 noiembrie 2015, 12:41)

    CititorulComentator [utilizator]

    Din mita...se ocupa si ei cu ce e mai profitabil. Railor :))
    • +1 (1 vot)    
      Minusoii (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:20)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      De ce minusuri? Pentru ca am zis mita si nu șpagă?

      Bine, șpagă! Ș P A G Ă :)
  • +5 (13 voturi)    
    Sa se promoveze in mass media (Luni, 23 noiembrie 2015, 12:54)

    Miky60 [utilizator]

    Ar trebui sa se promoveze in mass media ce se intampla cu adevarat. Dar, cum in conditiile cand toata mass media este platita pentru ceea ce scrie si pentru cum sa scrie (DNA a ademonstrat cum B1TV, ProTV, Mediafax si EVZ primeau bani de la Udrea sa scrie ceea ce trebuie, iar Haznalele scriu numai ce vrea Felix)
  • -10 (36 voturi)    
    O inexactitate in articol. (Luni, 23 noiembrie 2015, 12:58)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    "... in conditiile in care Capitala este plina de masini parcate aiurea, mai ales in zona centrala."
    Foarte gresit! Capitala da, e plina de masini, parcate pe unde apuca, nu neaparat aiurea, nu, nu mai ales in zona centrala! Mergeti in sectorul 6 de exemplu sa vedeti acolo parcari "aiurea".
    Acum, daca in centru sunt de acord ca gasesti din belsug parcari cu plata si mereu am parcat asa, ghiciti ce: in cartiere nu mai sunt parcari private convenabil plasate astfel incat sa nu mai fie masini parcate "aiurea"!
    Prin urmare ce vreti sa faca Politia? Sa dea amenda in centru pentru parcare pe trotuar si sa nu dea in cartiere?
    Iar daca da in cartiere, ce sa faca populatia care nu are unde parca (50%), sa-si incendieze masinile?
    Eu cred ca bateti darabana pe subiectul asta din alt motiv: sa nu se prinda lumea ca Guvernul Ciolos este o dictatura, pus la putere prin puci! Asta vi se pare legal domnilor redactori ca nu v-am auzit initiind dezbateri pe aceasta tema?
    Adica hai sa rezolvam cum se ia puterea in Romania intai si apoi discutam si de parcari pe trotuar! Sa se ia prin alegeri nu prin demonstratii, primul ministru sa fie propus de Parlament, nu de presedinte, adica avem cu adevarat alte prioritati!
    Astea sunt din ciclul "tara arde si baba se piaptana"
    PS Simpatizez cu dl Ciolos. Dar ratiunea ma face sa imi expun parerea nepartinitor.
    • +6 (24 voturi)    
      Poate (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:12)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Poate inainte sa iti cumperi masina ar trebui sa te gandesti inainte daca ai unde sa o parchezi ... faptul ca blocurile construite de ceausescu claie peste gramada nu justifica SUB NICIO FORMA parcatul ca bizonul mioritic pe trotuar.

      Am vazut de mii de ori cum mame cu caruciorul copilului facand slalom pe stradutele din cartier printre masini pt ca trotuarele sunt ocupate de masini parcate aiurea.


      Tot bizonul stie de drepturi (gresit de cele mai multe ori), ca el are dreptul la loc de parcare, despre obligatii nu stie de loc.
      • +3 (17 voturi)    
        Poate. (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:46)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        Inainte sa scrii ar trebui sa te gandesti.
        Daca am masina de 20 ani si aveam loc de parcare? Ce fac acum? Ii dau foc ca asa crede tudor74 de pe net?
        1. Pana nu asigura loc convenabil de parcare atat privat cat si din partea autoritatilor, nu puteti avea pretentia sa fie "ca-n vest". In vest e asa ca au parcari suficiente. Daca nu aveau era ca la noi.
        2. Formula asta cu "bizonul mioritic" imi repugna. Deja tu te plasezi pe o treapta mai sus, esti un fel de gnom sau mic dumnezeu care intelege lumea si este suparat pe ea! Ce sa mai vorbim!
        • +3 (15 voturi)    
          Aberezi. (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:25)

          Bibanski [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          Daca ai loc de parcare de 20 de ani, bravo tie, inseamna ca oricum nu parchezi pe trotuar, ci pe un spatiu special amenajat. In cazul asta ceilalti - aia care n-au loc de parcare - nu tu, ar trebui sa-si ia biciclete sau sa-si vanda masinile. Deci ce te doare?

          Ca pietoni putem avea EXACT aceleasi pretentii ca-n vest, fiindca noi, PIETENOII, avem trotuare. Voi, SOFERII, n-aveti locuri de parcare. Nu e normal sa platesc eu pretul ignorantei unuia care isi iei masina si ocupa 5 metri de trotuar ca sa se plimbe lumea pe marginea drumului. Sau daca tot esti adeptul "asta e", atunci sa vedem cum o sa fie cand incepem sa mergem pe mijlocul strazii zilnic cu sutele de mii, ca na, voi parcati pe trotuare ca "asa aveti chef" si noi mergem pe banda 1 fiindca avem aceleasi chef cu voi.
      • +3 (19 voturi)    
        aoleu (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:46)

        silmix [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        Mai tudorele

        Hai sa iti dau exemplu concret.
        Eu aveam loc de parcare la vechea locuinta.

        M-am mutat pentru ca aveam nevoie de un aparatament mai mare deoarece a crescut si familia si normal ca am pierdut locul de parcare.

        M-am inscris frumos pe lista si ghici ce
        Sunt pe locul 17 la asteptat si toti asteptam sa se elibereze unul din cele 15 locuri de parcare.

        Acum dupa logica ta , eu ar trebui sa imi vand masina nu?
        • 0 (16 voturi)    
          Exact. (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:18)

          Bibanski [utilizator] i-a raspuns lui silmix

          Fix asa ar trebui s-o faci, s-o vinzi.

          Alternativa ar trebui sa fie sa o parchezi pe trotuar si sa iei zilnic amenda. Daca iti permiti RON 6,000 pe amenzi lunare (i.e. ~RON 200/zi), bravo tie. Daca nu, tot ajungi s-o vinzi fiindca nu ti-o permiti.
          • 0 (8 voturi)    
            ai o problema nene (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:48)

            The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui Bibanski

            ce zici matale acolo incalca dreptul la proprietate. ia vezi mai jos poate te ajuta:

            What is Aricept?

            Aricept (donepezil) improves the function of nerve cells in the brain. It works by preventing the breakdown of a chemical called acetylcholine (ah SEET il KOE leen). People with dementia usually have lower levels of this chemical, which is important for the processes of memory, thinking, and reasoning.
            • 0 (8 voturi)    
              nu nene, n-am. tu esti al' nervos :) (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:28)

              Bibanski [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

              Nu incalca niciun drept la proprietate. Poti tine masina cat vrei, atata timp cat dai RON 6,000/luna in amenzi.

              Vezi poate te ajuta pe tine asta: http://www.apa.org/topics/anger/control.aspx

              "The goal of anger management is to reduce both your emotional feelings and the physiological arousal that anger causes. You can't get rid of, or avoid, the things or the people that enrage you, nor can you change them, but you can learn to control your reactions."

              Si un job mai bun - sa ai din ce plati amenzile.
        • +4 (8 voturi)    
          cand (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:26)

          tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui silmix

          Cand ai cumparat noua locuinta ti-ai pus problema "unde voi parca?"

          Mai mult ca sigur ca nu ! Si ca un mioritic autentic e de vina altcineva ca tu nu ai loc de parcare si parchezi neregulamentar.


          Noroc bun !
          • -2 (8 voturi)    
            ce limbaj (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:46)

            silmix [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

            frumos cum ii acuzi pe altii ca sunt mioritici cand tu nu stii decat sa injuri

            Fiecare se muta dupa posibilitati , eu zona aia mi-am permis-o atat am putut ca altfel luam o casa in Cotroceni cu garaj.

            Iar daca te iei acum de masina ca de ce am masina daca nu imi permit afla ca muncesc la 4 km de Bucuresti si chiar nu exista transport in comun la orele alea in zona aia.
            • +2 (6 voturi)    
              Irelevant (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:14)

              Bibanski [utilizator] i-a raspuns lui silmix

              Dincolo de limbajul celui care ti-a raspuns sau de faptul ca nu exista transport in comun unde lucrezi, nu este nici vina, nici problema pietonilor ca parchezi ilegal pe trotuare. In esenta, tudor74 are dreptate, adica: daca parchezi ilegal, ar trebui sa primesti amenda. Zilnic.
            • +1 (5 voturi)    
              silmix, nu te mai indreapta nimeni (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:23)

              AlisInTaraBlocurilor [anonim] i-a raspuns lui silmix

              Ai o scuza, bravo! Nu ti-ai permis un loc mai bun. Nu era mai bine daca inainte sa te scuzi, te gandeai si la ceilalti si erai si tu un bun cetatean al societatii? Aparent nu. Caci ai o scuza.
        • +3 (9 voturi)    
          So what ? (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:06)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui silmix

          Povestea este foarte trista, multi plangem acum. Dar mesajul care este: tu nu ai loc de parcare, nici nu poti obtine unul langa casa, deci trebuie sa te lasam sa o parchezi ilegal, blocand trotuarul sau accesul pe undeva pnetru ca esti amarat. Nu-i asa ? esti amarat, ai dreptul sa incalci legea. Ai salariu mic, ai dreptul sa iei spaga. Esti de la PSD ai dreptul sa castigi milioane de Euro din contracte cu unitati de stat falimentare. Ai facut bancute si parcuri penru pensionari, ai dreptul si tu la un mic comision intre 10-30%. Din pacate asta este menatlitatea voastra desi nu veti recunoaste prea usor. Va dati arama pe fata la alegeri.
        • +4 (6 voturi)    
          Familia nu include si masina? (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:28)

          AlisInTaraBlocurilor [anonim] i-a raspuns lui silmix

          Da, ar trebui sa iti vinzi masina! Dupa logica bunului simt.

          Altfel, dupa logica ta, ar trebui sa iti trimit si eu odraslele sa mi le cresti, daca tot ai apartament mai mare.
        • 0 (0 voturi)    
          Ooooo (Marţi, 24 noiembrie 2015, 14:53)

          rooster [utilizator] i-a raspuns lui silmix

          Dar vreo statie de autobuz ai prin zona?
    • -3 (17 voturi)    
      Tovarasu' mai rariti (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:12)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Hai ca se vede din avion cum vrei sa deturnezi discutia catre ce ai mata pe ordinul de zi.
    • +4 (8 voturi)    
      Pana la urma ... (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:21)

      Acestnicknameestedejainregistrat [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Ai inceput bine coentariul tau. Ai continuat si mai bine.
      Da ... ai ajuns la politica.

      Bai frate, da-o-n ... ma-sa! Chiar asa? Te vad om destept!

      (Si apoi ... care puci? Al populatiei? Serios? Ia mai gandeste-te putin la esenta democratiei si cum i-a fost deturnat sensul!)
    • +4 (8 voturi)    
      dispari, ma de aici (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:29)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Te pomenesti ca pe vremea lu' Ponta nu erau masici parcate aiurea ?
      Parlamentul este o adaunatura de excroci si au avut noroc ca, de data asta, strada nu a venit peste ei.
      Asta cu parcarile aiurea tot de la ei se trage pentru ca nu sunt in stare sa faca niste legi ca lumea si sa urmareasca sa se aplice legile pe care le fac.
      Daca politia ar fi amendat n totdeauna parcarile ilegale atunci s-ar fi construit parcari private si in cartiere. Cine n-are bani de parcare sa nu-=si cumpere masina asa cum nu-si cumpara nici ala care n-are bani de benzina.
    • +3 (7 voturi)    
      In 2012 (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:49)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      S-a preluat puterea prin alegeri in luna aprilie ?
  • 0 (20 voturi)    
    ou sont les vols d'antant... (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:00)

    amycus [utilizator]

    asta pare a fi un articol de pregatire a opiniei publice pentru reintroducerea ridicarilor de masini in bucuresti.
    o hotie din care mancau multi.
    • +7 (13 voturi)    
      hmm (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:37)

      silmix [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      Da-mi si mie exemplu de o capitala Europeana unde nu se ridica masini.

      Astept....
      • +2 (2 voturi)    
        mi scusi (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:52)

        amycus [utilizator] i-a raspuns lui silmix

        dar nu cred ca in capitalele alea taxa de rascumparare este egala cu salariul minim pe economie si se duce in proportie de 90% la hingherii de masini.
        si nici nu stau niste politisti maidanezi sa vaneze masini parcate in apropierea statiei de colectare a hingherilor.
        si nici banii nu se impart intre hingheri si primari.
        in rest, ce sa zic, cu civilizatie, heurooopaa si alte vrajeli la inaintare, numai la hotii va sta mintea.
        • 0 (0 voturi)    
          te scuz (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:15)

          Y [utilizator] i-a raspuns lui amycus

          Ia spune, masina ce pret are in alte capitale?
          Vrei doar amenzi pe care sa ti le permiti zilnic?
    • +2 (4 voturi)    
      bingo ;) (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:03)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui amycus

      Asta sau parcari private.
  • +1 (9 voturi)    
    "pe avarii"? (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:08)

    mr.watcher.jr [utilizator]

    Intrebare pentru cititori politisti de la rutiera:
    S-a schimbat cumva codul rutier ? Din ce in ce mai des observ in trafic ca masinile in loc sa semnalizeze stg - dr la schimbarea directiei de mers sau la intentia de parcare, pornesc BRUSC avariile. Nedumerirea este, ce sa creada, cum trebuie sa procedeze soferul din spatele masinii cu avaria pornita ?
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:49)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui mr.watcher.jr

      sunt masini care din constructie, la o frana brusca, semnalizeaza si din avarii. pentru o buna vizibilitate
  • +8 (12 voturi)    
    Polutia (sic) Romana (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:14)

    tudor74 [utilizator]

    Polutia e ocupata cu urmarirea amantelor primarilor, cu escorta ilegala a ministrilor si a popilor, cu pazitul firmelor (apartinand primarului sau a prietenilor lui) care opereaza ilegal si cate altele de care noi nu stim.

    Unde va credeti ? Aveti impresia ca Polutia e in slujba cetateanului, bagati-va mintile in cap!
  • +4 (20 voturi)    
    campania e demult (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:27)

    mmmircea [utilizator]

    hotnews promoveaza cu agresivitate interesele hingherilor de masini, un simplu search pe site si-ti sar in ochi zeci de articole pe aceeasi tema. In niciunul din ele nu se precizeaza ca politia rutiera are mijloacele legale si poate ridica masinile cand acestea impiedica circulatia pe drumurile publice.
    In schimb se vehiculeaza obsesiv ideea ca "masinile nu se pot ridica", fals. Nu se mai pot ridica discretionar pe baza de hotarare de consiliu local, cu firme agreate de primarie. Politia poate dispune oricand ridicarea masinilor care incurca circulatia.
    Unde as vrea sa vad Politia ca se misca cu adevarat e in aplicarea de amenzi masinilor parcate ilegal in zone in care exista parcari amenajate.
  • +1 (25 voturi)    
    Nu inteleg intentia tuturor acestor articole (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:28)

    DanCris [utilizator]

    Se prea poate ca autorul/autorii acestor articole sa fie biciclist sau sa nu aibe masina dar asta nu inseamna ca e normal sa se prezinte situatia in mod fals.
    In primul rand atributiile legate de sanctionarea parcarilor neregulamentare au fost lasate pe seama politiei locale. Acest lucru este firesc si normal. Deci statistica prezentat de dvs. nu reflecta situatia reala.
    Genul de abordare promovata de articole de felul celor din ultima vreme duc la ineptii de tipul desfintarii locurilor de parcare pentru a se crea piste/trotuare/ stalpisori etc. Problema in Bucuresti este data de faptul ca nu exista suficiente locuri de parcare. Si noi automobilistii platim impozite si avem si noi la fel de multe drepturi pentru a ni se asigura nevoile !
    • +3 (7 voturi)    
      Se constata o realitate (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:05)

      cosvaTIM [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      Nu stiu in ce lege a fost anulata obligatia agentului de politie rutiera de a constata si sanctiona oprirea,stationarea si parcarea ilegala asa cum sunt prevazute in codul rutier. Deocamdata in art.109 (1) spune foarte clar: "Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac direct de catre politistul rutier" Daca acest politist rutier este de la politia locala sau brigada politiei rutiere este irelevant atata timp cat nu se face aceasta diferentiere in lege. In ceea ce priveste afirmatia ca un automobilist plateste impozite si de aceea are dreptul de a i se asigura nevoile este adevarata dar nu exclude un pieton sau un biciclist care la randul lui plateste impozite si are aceleasi drepturi ca orice alt participant la trafic de a i se asigura aceleasi nevoi. De aceea exista o lege care sanctioneaza TOTI acei participanti la trafic indiferent ca acestia sunt soferi, biciclisti sau pietoni.
  • +8 (12 voturi)    
    Situatia asta nu este doar in Bucuresti (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:41)

    cosvaTIM [utilizator]

    Pasivitatea politiei nu este specifica Bucurestiului, aceiasi situatie o intalnim si in Timisoara. Personal am renuntat sa mai reclam dupa ce am vazut ca nici la a 3-a reclamatie vis-a-vis de un caz al unui microbus ce parca in acelas loc in plina intersectie zilnic nimeni din politie nu a rezolvat situatia. Daca vorbim de politisti care sa se autosesizeze cand vine vorba de incalcarea legii cred ca putem numara amenzile in toata tara pe degetele de la o mana. Din cate stiu eu daca un politist nu ia masuri atunci cand in prezenta lui exista o incalcare a legii, se considera ca el insusi incalca legea. Oare cati politisti au fost sanctionati ca nu au aplicat legea atunci cand acest lucru se impunea?
  • +5 (9 voturi)    
    Hitler in 1933 (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:50)

    nedumeritul [utilizator]

    in 1933 Hitler i-a convocat pe edilii din Berlin si le-a trasat sarcina sa faca un transport in comun de asa fel incat in 15 minute sa se poata ajunge din orice punct al orasului in oricare alt punct. Acestia l-au facut in timp record.Hitler stia ca "anumite treburi" trebuie lasate pe mana specialistilor . Si probabil a costat mult mai putin decat a cheltuit Primaria Bucuresti pentru transportul in comun.
    Daca transportul in comun ar functiona nu ar mai fi atatea masini pe strazi.Din cauza asta transportul in comun Bucurestean lucreaza in pierdere pentru ca nu are un numar de clienti peste cel critic pentru a deveni profitabil.
  • +7 (9 voturi)    
    taxi (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:51)

    andrei1232000 [utilizator]

    Si bineinteles ca Politia nu vede toate taxiurile oprite in intersectii si in toate locurile unde oprirea si stationarea sunt interzise.
    De aceste infractiuni ar trebui sa se ocupe Politia Locala si s-ar mai face rost de ceva bani pentru bugetele locale.
  • 0 (14 voturi)    
    Conferinta (Luni, 23 noiembrie 2015, 13:53)

    xolv [utilizator]

    de la Paris se apropie. Terenul pentru interzicerea combustibililor fosiili trebuie pregatit oricum. Pe langa sufocarea strazilor si trotuarelor, agresivitatea conducatorilor auto (de parca circulatia pe drumurile publice e privilegiu, nu drept) trebuie pedepsita penal, nu administrativ. Efectiv te calca pe trecerea de pietoni. Zilnic. Maimutele de bucuresti nu manifesta nici un respect pentru viata umana.
  • +4 (6 voturi)    
    unii incepusera (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:06)

    toxx [utilizator]

    sa faca parcari langa blocuri comuniste, dar au votat bucurestenii un alt hot la sectorul 3:

    http://bit.ly/1SVdeHS

    pana nu se investeste in locuri de parcare cu PLATA, si pana nu se dau amenzi drastice in lipsa soferului acolo UNDE exista parcari (tot Unirii - Universitate), oamenii nu se vor civiliza. Cum faci o parcare, cum incepi sa dai amenzi. Dar la noi sunt mai interesati sa vanda terenurile firmelor prietene cu tata socru mama soacra, de construirea de mega image-uri si alte porcarii.

    Nu stiu cum mai e pe bd Decebal , seara, la intersectia cu Delea Noua, mai sunt parcate X5-urile pana pe banda a 2-a in strada ?
    • 0 (0 voturi)    
      unde??? (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:20)

      Y [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Amice, unde naiba vrei sa se faca parcari intre blocurile comuniste???
      Daca esti asa destept, nu vrei tu si prietenii tai sa cumparati teren si sa va faceti parcare?
      • 0 (0 voturi)    
        amice (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 7:50)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Y

        se pot face, doar vointa sa existe. si eu stau in Pantelimon pe stradute inghesuite dar iti garantez ca la 5 minute de mers pe jos exista spatii unde se pot face parcari. acum spune-mi ca in militari nu se poate, si iti gasesc cel putin 10 locuri unde se pot face parcari intre blocuri de la Lujerului pana la Valea Cascadelor. A, daca tu ai conceptul de proprietar roman si vrei parcare in bloc comunist unde eventual sa cobori cu liftul direct in ea, imi pare rau, asta nu e posibil in cladirile vechi. Dar sa mergi 5 minute pe jos (asa mai faci si sport), sa stii masina in siguranta si ca nu o bate soarele nu o ninge nu o ploua, si respecti si legile, e mai important decat simtul proprietatii la romani, care ridica stergatoarele masinilor parcate pe TROTUAR pentru ca acolo parcheaza nu stiu ce bizon din '95 incoace, desi e ilegal.
  • 0 (14 voturi)    
    Comentarii lipsite de realitate (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:20)

    Ion2050 [anonim]

    Bucurestiul este dezvoltat pe verticala din vremurile comuniste. O asezare normala se dezvolta pe orizontala. De aici vine numarul foarte mare de masini raportat la suprafata si lipsa locurilor de parcare.
    Comentariile sunt tendetioase, se evoca in mod generalizant situatii cu protagonisti lipsiti de bun simt.
    Dupa unii ar trebui sa se renunte la masini si sa ne adaptam la mostenirea comunista, cu strazi inguste, intersectii la acelasi nivel si semaforizate.
    In aceste conditii a parca pe trotuar lasand pt pietoni o latime de un metru este o interpretare rezonabila a politiei rutiere. Iar decizia judecatorului se dovedeste a fi fara judecata.
    Iar cererile biciclistilor sunt ridicole la fel ca incercarile de rezolvare a lor. Aici in Bucuresti, pentru ca in provincie s-ar putea rezolva, insa nu cere nimeni.
    • +1 (1 vot)    
      Haha (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:41)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

      Spune-le asta celor din Hong Kong, ca ei nu si-au dat seama ca sunt mai inghesuiti decat bucurestenii si de asta nu parcheaza pe unde au chef.
      • 0 (0 voturi)    
        Merci (Marţi, 24 noiembrie 2015, 13:58)

        Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui bobo21

        Hong Kong has a highly developed public transportation network covering 90 per cent of the population, the highest in the world, and relies on mass transit by road or rail. (wiki)
        E oras facut cu cap de englezi, artere de circulatie dimensionate corespunzator, blocurile au parcari subterane.
        Nu stiu ce are parcarea unde au unii chef cu ce am scris eu inainte. Mai bine ai argumenta pretentiile cu solutii fezabile ca toata lumea sa fie multumita. Te-ai gandit de exemplu la inlocuirea multor linii de tramvai nerentabile cu autobuze, eliberand carosabilul si reducand poluarea datorata inghesuirii traficului?
        • 0 (0 voturi)    
          Minunat (Marţi, 24 noiembrie 2015, 16:25)

          Y [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

          Deci tu vrei o banda in plus pentru masini, iar restu sa stea in autobuz, fara banda speciala? Hai sa ne gandim mai bine, poate te gandesti de cateva ori inainte sa iti iei masina.
  • +5 (7 voturi)    
    Politia este slaba iar amenzile prea mici (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:29)

    marvio [utilizator]

    Sunt o multime de strazi si bulevarde in Bucuresti unde oprirea este interzisa, iar masinile zac parcate cu zilele, fara ca politia sau primaria sa intervina. Ca exemplu, pe Calea Floreasca, in preajma Spitalului Universitar si intrarii laterale a Stadionului Dinamo, chiar sub ochii politiei, de ani de zile masinile sunt parcate chiar si in diagonala, in zone unde oprirea este interzisa. Dar o astfel de situatie se repeta in sute si mii de alte locuri din Bucuresti.

    Politia este slaba si incaseaza amenzi dupa criterii mai degraba ceausiste, pandind soferii onesti care incalca reguli date de indicatoare si marcaje de circulatie greu de remarcat, in loc sa previna accidentele rutiere si sa actioneze cu prioritate la incalcarile grosolane ale legilor si regulamentelor de circulatie.

    Pe de alta parte, amenzile sunt mici. In Londra, daca opresti in zonele marcate cu galben, platesti o amenda de 180 Lire iar daca opresti in zonele marcate cu rosu, amenda este de 360 Lire.
  • -3 (7 voturi)    
    La ce va trebuie masina pentru orice deplasare? (Luni, 23 noiembrie 2015, 14:57)

    quietguy58 [utilizator]

    Dragi conducatori auto, veniti la Toronto sau la Montreal sau la Calgary sau oricare oras civilizat de pe aceasta planeta si incercati sa faceti la fel cum procedati in Bucuresti sau oricare oras din Romania

    Parcati aiurea si luati-va in gura cu politistii ca la asta sinteti buni, mai putin la respectarea legilor rutiere si o sa suferiti consecintele.

    Imbunatati transportul in comun, creati culoare pentru biciclete, mariti amenzile auto in functie de venit.
  • +6 (10 voturi)    
    Niște nesimțiți! (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:09)

    marius v [utilizator]

    Oare la cine mă refer? Depinde. Dacă sunt pe jos, mă deranjează mașinile parcate pe trotuarul transformat în potecă. Trebuie ca pietonii să meargă în șir indian. Înjur șoferii. Dacă mă aflu în mașină, mă deranjează bicicliștii care nu respectă nicio regulă de circulație, refuză pistele de biciclete (atâtea câte sunt, inclusiv pe acelea fără vreun obstacol așezat pe ele - vezi Șoseaua Petricani). Și mă mai deranjează pietonii care traversează pe unde vor mușchii lor și pietonii care traversează pe trecere, dar în fugă, apărându-ți brusc în față de după mașinile parcate pe prima bandă și pietonii care par a aștepta să treacă regulamentar, opresc mașina, le fac semn să treacă, dar nu au intenția să facă asta - ei doar stau acolo și meditează. Înjur bicicliștii și pietonii. Merg mai departe cu mașina, atent să nu fie vreun semafor ascuns pe după copaci sau după alte semne de circulație, parchez unde am norocul să găsesc un loc liber, chiar dacă ilegal (ca să fii în legalitate, trebuie să renunți la mașină, pentru că nu sunt parcări). Înjur primăriile și recurg la bicicletă. O adevărată aventură. Pietonii, dacă manifestă o oarecare prudență când vine vorba de mașini, pe bicicliști nu-i iau în serios. Nici conducătorii auto nu sunt neapărat atenți la bicicliști, decât dacă aceștia îngroașă obrazul și circulă pe mijlocul benzii. Dacă au ghinionul să fie noapte iar bicicleta să nu aibă niciun mijloc de semnalizare în partea din spate, acela este ultimul drum al biciclistului. Înjur pietonii și soferii. Mă bate gândul să-mi iau permis de motocicletă. Atunci o să pot înjura pe toată lumea, cu conștiința împăcată.
    • 0 (8 voturi)    
      . (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:15)

      Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui marius v

      Pista de pe petricani nu este practicabila. Sapata, damburi, bucati lipsa.
      • +5 (11 voturi)    
        asa, si? (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:26)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

        Si strazile sunt transee si masinile nu merg pe trotuar. Groapa si injuratura.
        Cam asta este diferenta intre cei nesanctionati care fac ce vor si pe unde vor, fie carosabil, trecere de pietoni sau trotuar si cei care si-o fura cand si cand pentru ca nr inmatriculare, permis, legislatie, impozit, rca, etc.
        • 0 (6 voturi)    
          .... (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:52)

          Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Nevermind

          Pai si ce sa mai zic....

          aaaa , doar ca fost declarata ilegala :)
      • +4 (4 voturi)    
        Am mers pe ea de curând (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:48)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

        Știu că nu-i într-o stare ideală, dar fii liniștit că străzile pe care circulă mașini sunt la fel de proaste. M-am simțit oarecum mai în siguranță pe acea pistă decât să testez abilitățile șoferilor. Există mijloace mai onorabile de a mă sinucide, când/dacă mă voi hotărî să o fac. Poate că ai auzit. În Marea Britanie s-a realizat primul transplant de față. Beneficiarul, un fost pompier. Donatorul, un fost biciclist. Chiar ai de gând să zâmbești forțat?
  • +4 (4 voturi)    
    Politia Rutiera Bucuresti nu poate mai mult (Luni, 23 noiembrie 2015, 15:59)

    Teo3000 [utilizator]

    Este un adevar sec. Brigada de Politie Rutiera este acupata cu (in ordinea prioritatilor):
    1. asigurarea coloanelor oficiale
    2. transportul sefilor si sefutilor din MAI si IGP (nu cu antemergator, ci chiar in masinile celor de la circulatie; de cate ori nu i-ati vazut trecand pe langa si ignorand o abatere evidenta de la legea circulatiei? iar explicatie este simpla: "clientul" e grabit, nu are timp de )
    3. constatarea accidentelor
    De regula, dupa rezolvarea celor 3 de mai sus, nu prea mai exista agenti disponibili.
    5. filtre si controale programate
    6. radare programate
    7. deblocarea circulatiei
    Rar mai ramane timp si pentru amenzile de parcare.
    E aiurea sa dam vina doar pe politistii din strada.
    Sefii lor sunt prea multi, prea comozi si prea predispusi la abuzuri in functie, acolo e buba!
  • +1 (1 vot)    
    problema e... (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:44)

    liviu_ [utilizator]

    ca nu sunt locuri de parcare... adica... din pacate... nu poti respecta legea nici sa vrei...

    oricum politia ar putea face mult mai mult: sa dea amenzi nu acolo unde curge cu amenzi... ci acolo unde incalcarea legii de catre soferi chiar poate duce la accidente si/sau ingreunarea traficului
  • +5 (5 voturi)    
    Pai militzaii ii pazesc pe parcagii (Luni, 23 noiembrie 2015, 16:52)

    Locke Lamora [utilizator]

    Ce, vrei sa se impuste singuri in buzunar? Oras african, asta e.
  • -3 (9 voturi)    
    oare cati (Luni, 23 noiembrie 2015, 17:00)

    livion [utilizator]

    dintre voi isi dau seama ca daca toti am renunta la masini vor disparea si pistele de biciclete, si subventiile de caldura, si alte beneficii pe care le aveti in acest moment?
    Cate sume se incaseaza anual din impozitele platitede proprietarii masinilor? Dar - mai multe chiar - din ce inseamna cheltuielile cu o masina?
    Cati sunteti angajati in benzinarii, service-uri auto, importatori de anvelope sau piese auto, accesorii pentru autoturisme, spalatorii auto, etc. etc - ce veti face oare cand veti ramane fara clienti? Parca mi-as dori sa se intample - poate ca asa va veti trezi si veti incepe ceva pe cont propriu - si sa vedem atunci daca veti avea chef sa mergeti prin ploaie cu genti cu scule sau cu planse de desen tehnic sau veti avea chef sa va atingeti de toti unsurosii si/sau parfurmatii prin mijloacele de transport in comun.
    Mai oameni buni - nu va dati seama: cei care platesc impozite si cumpara produse (aici intra si benzina si vignetele si cosul cu alimente pe care mi-ar fi incomod sa il duc pe ghidonul bicicletei) - ei va platesc salariile bai frate. Si subventiile. Si alocatiile. Si tot ei va asigura si timpul liber pe care il aveti - de pe la ora 16:00 - ca sa stati pe net, fiindca ei, cativa din tara asta, o minoritate - ei muncesc de dimineata pana seara tarziu ca sa produca si sa plateasca taxe si impozite - inclusiv pentru voi; sa va plateasca salariile si pistele de biciclete si subventiile si toate cele despre care credeti ca vi se cuvin.
    Ei bine, vi se cuvin - dar de unde bani? cat platiti voi, fiecare dintre voi, impozite pe an? daca toti am plati la fel (taxele pe salarii doar) - credeti ca ar fi bani pentru macar un metru de pista de bicicleta? pentru un parc macar?
    Eu spun asa: munciti si voi de dimineata pana la ora 22:00 aproape zilnic timp de vreo 20 ani, si pe urma sa va vad daca va arde sa stati cu fundul pe saua bicicletei.
    Mai lasati netul si treceti la munca.
    Si peste alti 20 ani poate o sa avem bani si pentru parcari si pentru bicle.
    • +2 (4 voturi)    
      .. (Luni, 23 noiembrie 2015, 17:48)

      Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui livion

      Wow... asemenea fabulatii rar am mai vazut. Prezinti situatia de parca daca s-ar reduce nr. de masini inmatriculate se va contracta economia..
      MAA OMULE astia de platesc impozite auto / vigniete si tot felu de accize, nu sunt singurii din economie.
      Jeez asemenea batere de campi rar mi-a fost dat sa citesc..
    • +2 (4 voturi)    
      Impozitul pe masini e o porcarie (Luni, 23 noiembrie 2015, 18:51)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui livion

      Tara impozitelor, comisioanelor si taxelor de tot felul, te apuca groaza.
      O economie nu sta in masini, doar una de tip bananier poate avea pretentia asta.
      Ia poluarea in calcul doar, itreba-te de ce e asa scazuta speranta de viata in Romania, daca totul e atat de natural si bine comparativ cu vestul?
  • +1 (1 vot)    
    Legi si regulamente (Luni, 23 noiembrie 2015, 21:33)

    batranulprof [utilizator]

    "Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand imi amintesc de" logica, cred ca, inainte de promulga o lege sau a fixa o regula e necesar sa se asigure posibilitatea REALA a aplicarii ei. Altfel s-ar putea da o dispozitie ca cei ce stau la bloc si nu au un loc de parcare platit la ADP sa-si tina masina in baie. Rog pe un cunoscator sa scrie cate masini sunt inmatriculate in Bucuresti, cate vin zilnic din alte orase si cate locuri de parcare oficiale sub sau supraterane exista. Cum multi se vaicaresc in legatura cu scaderea nivelului de trai in ultimul timp, rog tot pe un specialist in statistica sa scrie cate autoturisme erau inmatriculate in Buc. in 1990 si cate sunt astazi, eventual defalcate pe productie interna si externa si cate locuinte erau prevazute cu garaje, fie si in curte in acea vreme. Si nu uitati ca exista si masinile de aprovizionare, cele de transport in comun si cele ale celor doua politii care de multe ori le gasim tot pe trotuar.
    In apropierea blocului in care stau cineva inchriaza un loc intr-o parcare subterana particulara. Pretul ese 100 euro/luna (TVA cuprins). Din pacate nu am lucrat in armata, justitie, militie sau securitate...
    Cat despre biciclete, atat de bine folosite la Cluj sau la Bruxelles (ca altele nu cunosc eu), nu uitati ca exista si barbati peste cca. 50 ani care nu au voie sa stea pe bicicleta din motive medicale (nu insist). Deci, pentru mai multa ordine, cred ca trebuie create parcari subterane sau etajate in cat mai multe cartiere (asa cum s-au facut biserici) si apoi amendati pe cei ce nu se indura sa dea cativa lei pentru a lasa masina proprie in parcarea civilizata.
  • +4 (4 voturi)    
    amenzi? unde va credeti ... (Luni, 23 noiembrie 2015, 23:23)

    robert72 [utilizator]

    sa dea Politia amenzi? pentru parcare? pentru caini care se rahatesc pe trotuare? pentru toti grobienii care confunda orasul cu mosiile lor? ..pai unde va credeti? daca ar incepe sa dea amenzi in cascada..va dati seama cat ar avea de scris zilnic? asa....se fac si ei ca dau 20-30 de amenzi, probabil ca scriu pe acolo ceva gresit , ca sa poata fi lesne contestate (nu se stie a cui poate fi masina), probabil ca 80% dintre amenzi le ard unor non-bucuresteni (e sigur aproape ca nu supara pe nimeni) sau taximetristilor (pe principiul ca "lasa ca ei oricum ac ceva gresit mereu"), Daca ar da macar 5000 de amenzi zilnic bugetul orasului ar fi ca la Budapesta, iar politaii nostri ar fi subtirei ca trasi prin inel..numai vorbim de faptul ca ar ajunge sa isi dea amenzi si intre ei...caci probabil ca si parcheaza la fel....ca altii pe care nu ii amendeaza
  • +5 (5 voturi)    
    Plimbarea cu auto in Bucuresti (Marţi, 24 noiembrie 2015, 8:18)

    termopan [utilizator]

    Circulatia cu auto personal in oras e un privilegiu si nu un drept!

    Cand o sa acceptati asta o sa ne fie mai bine.

    Condusul masinii are si responsabilitati pe care nu le inveti in scoala de soferi. Conduc de 10 prin Bucuresti si niciodata nu am lasat masina pe avarii ca stau doar 5 min pe banda 1 la ora de varf. Caut loc de parcare si merg pe jos si 15 min daca e cazul.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică