SERIAL HotNews.ro Cauzele traficului haotic din Bucuresti: Pasajul rutier Piata Sudului e intarziat cu un an, nervii soferilor si ai pasagerilor RATB sunt intinsi la maximum

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Joi, 8 octombrie 2015, 11:29 Actualitate | Administratie Locala

Pasaj Piata Sudului 3
Foto: PMB
Traficul haotic din Bucuresti are printre cauze si marile proiecte de infrastructura intarziate cu lunile, care incurca circulatia si provoaca intarzieri de zeci de minute. Proiect realizat in proportie de doar 19%, intarzieri de un an - asa stau lucrurile la pasajul rutier subteran de la Piata Sudului. Proiectul este facut in mare parte pe fonduri europene, iar daca lucrarea nu e gata pana in iulie 2016, Primaria Bucuresti pierde banii accesati, 97 milioane lei. Valoarea totala a proiectului este de 127 milioane lei. Daca se pierd fondurile europene, banii vor fi platiti din bugetul local, ceea ce va priva orasul de sansa de a face o alta lucrare de infrastructura de care este nevoie.

  • Citeste aici o analiza HotNews.ro despre cauzele traficului haotic din Bucuresti din aceasta toamna

Intarzierile au fost cauzate de relocarea retelelor de utilitati care nu apareau initial pe planurile cadastrale ale municipalitatii. "La momentul in care a fost facut proiectul, pe planurile cadastrale nu aparea ca ar fi retele de utilitati acolo. Cand au inceput sa sape au gasit o retea de canal, mai multe linii de joasa tensiune, retea de gaze. Pentru relocarea lor, constructorul a cerut bani in plus fiindca nu erau prevazute in proiect. Consucerea primariei de atunci nu a vrut sa dea acesti bani si a vorbit cu detinatorii relelelor sa le reloce pe banii lor. Acest lucru s-a intamplat, dar a cauzat intarzieri foarte mari. Acum suntem pe ultima suta de metri cu aceste lucrari de relocare, se lucreaza pe anumite tronsoane, insa constructorul nu are front de lucru continu", a declarat Cornel Pieptea, viceprimarul Capitalei, pentru HotNews.ro.

Acesta spune ca in prezent s-a realizat doar 19% din lucrare, iar intarzierile sunt de circa un an, existand riscul ca municipalitatea sa dea inapoi cele 97 milioane de lei din fonduri europene accesate pentru realizarea lucrarii.

"Stadiul lucrarii este de 19%. Am facut un comandament la care am chemat constructorul si furnizorii de utilitati  sa vedem cum se poate rezolva situatia. Potrivit graficului de executie de acum, lucrarea poate fi terminata abia la sfarsitul anului viitor. Insa, daca nu o terminam pana in iulie 2016, trebuie sa returnam banii din fonduri europene luati pentru lucrare. Din nefericire asta este ce ne-a lasat domnul Oprescu. Ne vom intalni saptamana viitopare din nou cu constructorul pentru a vedea daca putem finaliza lucrarea pana in iulie 2016", a mai spus Pieptea.

Lucrarile la pasaj au inceput in mai 2014 si aveau termen oficial de finalizare 31 decembrie 2015, iar fostul primar al Capitalei, Sorin Oprescu, aflat acum in arest, a promis in  mai multe randuri ca termenul contractul va fi respectat. De cand au inceput sapaturile, traficul in zona a devenit de cosmar, si fiindca lucrarea nu va fi terminata la termen, agonia se prelungeste inca un an.

Pasajul rutier subteran de la Piata Sudului are ca scop fluidizarea circulatiei in intersectia Calea Vacaresti, Sos.Oltenitei, str. Nitu Vasile si pe inelul principal de circulatie al orasului. Pasajul  are o lungime de circa 356 metri, si se realizeaza pe directia Calea Vacaresti-Str. Nitu Vasile. In plus, se vor construi patru pasaje pietonale care vor conecta statia de metrou cu cea de tramvai, iar trecerile de pietoni de la suprafata se vor desfiinta. Valoarea totala a proiectului este de 127.2 milioane de lei (aprox. 28,6 mil. euro), in proportie de 70% fiind realizat cu fonduri europene nerambursabile. Potrivit autoritatilor, dupa darea in folosinta, pasajul va reduce timpii de asteptare in trafic, in zona respectiva, cu aproximativ 74%. Acesta este cel mai mare proiect de infrastructura cu fonduri UE din Bucuresti, realizat prin Programul Operational Regional 2007-2013.

Primii indicatori tehnico-economici pentru Pasajul subteran rutier de la Piata Sudului au fost aprobati de Consiliul General al Municipiului Bucuresti in 2008 (HCGMB 55/2008 ) si s-au alocat pentru construirea acestui pasaj 71.046.120 lei exclusiv TVA. Initial, Primaria vroia sa realizeze lucrarea cu bani din bugetul local.

Ulterior, Primaria Capitalei a cerut fonduri europene pentru realizarea proiectului, iar contractul de finantare cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2 "Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale’’, Domeniul Major de Investitie 2.1 ’’Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane – inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura", a fost semnat in octombrie 2012.

In data de 8 mai 2014, a fost semnat contractul de executie lucrari cu Asocierea Astaldi –Euroconstruct. Valoarea totala a proiectului este de 127.140.761,05 lei, din care asistenta financiara nerambursabila este de  96.442.727, 19 lei, restul fiind contributia municipalitatii.

Lucrarile au inceput in mai 2014, iar autoritatile au promis ca le vor finaliza pana la sfarsitul anului 2015.










13424 vizualizari
  • +16 (22 voturi)    
    Cine raspunde? (Joi, 8 octombrie 2015, 11:34)

    Soljenitin [utilizator]

    Cine trebuie tras la raspundere? Cumva Oprescu?
    • +8 (12 voturi)    
      organizare proastă (Joi, 8 octombrie 2015, 12:49)

      seb [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      În loc să plătească ani la rândul milioane de euro pe exproprieri de terenuri pentru străpungeri și extinderi aiurea, Primăria trebuia să bage banii în linii noi de metrou și până acum aveam 3-4 magistrale în plus și se descongestiona traficul.
      Dar, ce să vezi, Metrorex aparține de Ministerul Transporturilor, nu de Primăria Capitalei! Aberant.
      • +8 (10 voturi)    
        da (Joi, 8 octombrie 2015, 14:30)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui seb

        Exemplu: metroul din Paris, cu două nivele. Unul mai la suprafață care face legătura între cartierele pariziene și unul de adâncime, cu stații mai distanțate, viteză mai mare și care leagă și orașele satelit de capitală.
        Dar cum ar mai fi pus borduri peste borduri și alte șmecherii dacă se apucau de metrou?!
    • +8 (10 voturi)    
      Idolul (Joi, 8 octombrie 2015, 13:28)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Cine sa-l traga la raspundere? Oprescu e idolul populatiei din Bucuresti care l-a votat cu doua maini si l-ar mai fi votat inca 5 mandate.
      Bucurestenii sunt complicii mafiotului. Daca votam cu banditii numai de asa ceva o sa avem parte. Ca doar n-o sa imparta spaga cu noi.
      • +4 (4 voturi)    
        Adica mai ales pensionarii si alti asistati (Joi, 8 octombrie 2015, 15:05)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

        ca pentru ei se face totul in tara asta.
        Pacat, cand 3-4 milioane din populatia activa a tarii e peste hotare, democratia se face de catre si pentru pensionari. Putin praf in ochi si furaciune cat cuprinde, ca pensionarul se multumeste cu putin.
    • +4 (4 voturi)    
      Cine trage la raspundere? (Joi, 8 octombrie 2015, 13:36)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

      Problema nu este cine raspunde pentru faptele comise, ci cine te trage la raspundere.
      In mod normal linia ierarhica este urmatoare:
      Autoritate < Politicieni < Populatie

      Cetatenii sunt trasi la raspundere de catre autoritati ,care sunt numite de politicieni, care sunt alesi prin vot de catre majoritatea populatiei!

      Deci vinovata in cele din urma iese societatea romaneasca.Pe Oprescu bucuresteni l-au votat (chiar de 2 ori) si il mai votau si a 3-a oara cu siguranta!

      Ma intrebam intro zi de ce nu avem un campionat de fotbal spectaculos si performant.
      Pentru ca fotbalisti buni,profesionisti pleaca in strainatate unde sunt platiti de 5-10 ori mai bine si au conditii de viata si de munca mult mai bune.In schimb aici raman doar cei la inceput de cariera si cei care nu dau randament.

      Lucrul acesta se intampla in toate sectoarele societatii romanesti.
  • -3 (21 voturi)    
    Pasaje (Joi, 8 octombrie 2015, 11:38)

    Martinezu [utilizator]

    Extrem de putin are haosul cu pasajele inca nerealizate. Pot sa se faca pasaje la fiecare intersectie si sa le fnalizeze maine; si nebunia nu va disparea. Dimpotriva, haosul va creste. Benzina s-a ieftinit, si criza aparent a trecut.
    daca nu se face ceva pe termen lung, traficul va fi zilnic precum in zilele ploioase. Sigur ca in zilele ploioase nu se va mai circula deloc.
    Solutia este numai si exclusiv legata de transportul in comun si biciclete.
    Ma intriga faptul ca nu se iau in considerare, solutiile metroului suspendat ca in multe tari civilizate. ma gindesc ca e muult mai ieftin decit sa il bagi in subteran unde o statie costa miliarde.
    Pe citiva piloni amplasati pe mijlocul arterei poate circula frumos un tren rapid.
    • +2 (4 voturi)    
      deh... (Joi, 8 octombrie 2015, 14:55)

      Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Ce plăcut ar trebui să fie, după ce plătești zeci de ani o căruță de bani pentru un apartament să-ți treacă metroul suspendat pe sub balcon...
      • +1 (3 voturi)    
        Sau pe deasupra (Joi, 8 octombrie 2015, 16:11)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

        Eu spun ce am vazut pe afara. Nu cred ca se pot aplica alte solutii la noi. Sigur, noi suntem altfel dar solutiile sunt acelasi. ( noi am vrea masina sa intre in supermarket dar nu se poate)
        Sa inteleg ca acum sirurile continue de masini stationate cu motorul pornit e mult mai bine. Claxoane si injuraturi.... Alea nu circula pe sub balcon?
        In plus liniile ar fi amplasate ar pe mijlocul arterei. In Rotterdam asa este. Masina jos si metroul sus. eu nu as intelege cu ce ar fi mai rau un metrou supendat vs un tramvai actual care polueaza fonic cit 20 de trenuri noi.
        lasa , noi facem pasaje cu sute de milioane de euro care sa duca masinile inca 300 m. Ele oricum nu se misca la capatul pasajului dar ce mai conteaza.
  • +18 (20 voturi)    
    5 ani ... (Joi, 8 octombrie 2015, 11:39)

    Bogdan [anonim]

    Numarati anii in care Berceni-ul a fost blocat de pasajul (cvasi inutil) de la Mihai Bravu peste Dambovita si acum de acest interminabil santier la Piata Sudului, in coasta unui Mall si al unui Mega Image imens care au amplificat problemele de trafic ale unui cartier, sufocat de dezvoltarea exponentiala (si haotic de altfel) a unui Popesti Leordeni.

    Sunt peste 5 ani. Este mai mult de un cliclu intreg de scoala. Ce folos sa faci un pasaj daca dureaza 5 ani sa il faci? Este deja depasit.

    Berceniul este noul Drumul Taberei.
    • +9 (9 voturi)    
      nu (Joi, 8 octombrie 2015, 12:57)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Berceni-ul are metrou. Drumul Taberei nu. Iar daca dezvoltarea Popesti Leordeniului blocheaza berceni-ul este numai din cauza lipsei unui sau unor inele de centura care sa duca traficul prin exteriorul orasului.
      Dar lasa ca bucurestenii vor vota tot un pesedist sau politruc ca primar si va mai dura 5 ani haosul.
      • +1 (5 voturi)    
        Da si nu (Joi, 8 octombrie 2015, 15:04)

        Close [anonim] i-a raspuns lui Dodel540

        Un inel de centura nu te ajuta sa ajungi in centrul orasului. SI problema Bucurestiului e ca nu a existat niciodata un plan de dezvoltare. Asa ca dincolo de cei care vor sa ajunga in zona de Nord si pe care o centura i-ar ajuta sunt multele mii care au nevoie doar sa intre in oras. SI logic, vor intra din Popesti direct inspre Berceni, doar nu o sa ocoleasca sa intre prin Drumul Taberei daca destinatia e centrul.
      • +2 (2 voturi)    
        Traficul (Joi, 8 octombrie 2015, 15:19)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

        In plus, cum la noi mall-urile sunt in mijlocul orasului, toti tiristii si camionagii fac Iuliu Maniu si Timisoara catre centru.

        Intr-o tara civilizata astia n-ar avea dreptul sa intre in oras.
    • +3 (3 voturi)    
      cum cinci ani?! (Joi, 8 octombrie 2015, 16:12)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Atunci cand a inchis circulatia la "Abator" pentru pasajul peste Dambovita, Oprescu sustinea ca va dura numai sae luni, dup care podul va fi gata si se va circula fluent. Cele doua poduri rutiere au fost terminate abia anul trecut, dar tramviul nici azi nu mai circula de pe Mihai bravu sprea Piata Sudului!
  • +12 (20 voturi)    
    O merita (Joi, 8 octombrie 2015, 11:40)

    Ionut [anonim]

    Toti bucurestenii o merita. La fel ca toti prostii din toata tara care stau in trafic. Un popor destept avea drumuri, un popor prost accepta furtul .

    Mult succes cu aglomeratia
  • +16 (18 voturi)    
    tipic (Joi, 8 octombrie 2015, 11:42)

    toxx [utilizator]

    oprescian. si cu bolanzii care l-au votat. aia de la regiile de utilitati alti cretini. cum sa nu ai un inventar si o harta a tuturor tevilor/cablurilor care trec pe sub pamant ? daca era vreo avarie si lasau un cartier intreg fara apa sau curent, sau poate mai grav o scurgere de gaze cu o explozie cum stiau unde sa repare ? cata incompetenta si mai ales rea vointa ! vreau sa cred ca niciun om nu poate fi ATAT de prost ci doar borfas si rau voitor
    • +2 (2 voturi)    
      MINCIUNI (Joi, 8 octombrie 2015, 17:05)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Asta cu utilitatile este o MARE GOGONATA inghitita de reporter! Adevaru este ca nu s-a lucrat un an de zile, nu s-a sapat un sant ca stau acolo! cum sa dea de utilitati neprevazute in plan cand ei din mai 2014 pana in mai 2015 nu au sapat un sant iar pe santier luni de zile nu vedeai un muncitor ! planul este simplu : dupa ce au luat banii s-au prefacut ca lucreaza si acum vor cere dublu ! ce oprescu nu stia planul! santierul va fi abandonat si o sa mai dureze 3 ani cel putin pana a sa-l termine dar pe sume duble sau triple direct de la bugetul primariei ! pasajul de la expozitie cum de a fost facut repede oare? pe acolo treceau stabii la aeroport! iar prin Berceni taranii din cartier !
  • +6 (16 voturi)    
    benzi speciale RATB in tot Bucurestiul (Joi, 8 octombrie 2015, 11:46)

    ElenaElena1 [anonim]

    oricum calatorii RATB au nervii intinsi la maxim ca asteptam de ani de zile benzi speciale pentru transportul in comun in tot Bucurestiul si respectarea liniilor de tramvai de catre soferi.
    • +2 (4 voturi)    
      Mda (Joi, 8 octombrie 2015, 15:20)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui ElenaElena1

      Vor fi benzi speciale cand vor fi evacuati toti cei care parcheaza pe prima banda.

      Dar unde ii duci ? Ca n-ai parcari.
  • +7 (7 voturi)    
    asta se intampla... (Joi, 8 octombrie 2015, 11:51)

    liviu_ [utilizator]

    cand cei ce gresesc (primarii, constructorii etc) NU platesc pentru greselile lor!
  • +9 (9 voturi)    
    Pipera (Joi, 8 octombrie 2015, 12:23)

    andrei [anonim]

    Va rog, scrieti si despre lucrarile din Pipera care sunt facute fara anunt in prealabil, drumurile sunt semideschise circulatiei, iar cand se pune bariera pipera devine un cartier izolat.
    • +1 (1 vot)    
      pod Pipera (Joi, 8 octombrie 2015, 12:54)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Există podul Pipera.Dacă s-ar desființa trecerea la nivel cu calea ferată la intersecția Străzii Petricani cu M800 ar dispărea cozile pe ambele sensuri și trecerea de pe Strada Petricani pe Șoseaua București Nord s-ar face în totalitate prin intermediul Podului Pipera.
      • +2 (2 voturi)    
        haha (Joi, 8 octombrie 2015, 14:31)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Dani

        prietene, am lucrat in Skanska un an de zile si de la biroul meu se vedea podul de la Pipera, iar in jur de ora 17:45, 18:00 , coada era de la urcarea pe pod dinspre Politia permise, paaaaaannnaaa la OMV pipera in rond. deci lasa-ne cu ideea asta de desfiintare a trecerii ... tampitii au facut un pod pe care ajungi repede spre pipera dar la pipera se ingusteaza tot, cand acest POD ar fi trebui sa ocoleasca frumos pipera si sa ajunga in A3, iar Pipera sa fie doar un Exit sau Iesire, cum preferi, ca intro tara normala, nu sa aduci toate drumurile principale in drumuri inguste, si PRIN oras. cum fac idiotii si acum la "penetrarea" Ciurel cu A1. Or sa aduca toata sleahta Carrefour/A1/zona de industrie de acolo fix pe Splai la Semanatoarea, pt ca e mai direct sa ajungi acasa pe acolo decat sa stai pe Iuliu Maniu cu orele. Sa vezi Haos.
  • +2 (2 voturi)    
    Mai votati (Joi, 8 octombrie 2015, 12:39)

    CititorulComentator [utilizator]

    Doctorul in mitologie, Oprescu Sorin.

    http://rezulta.ro/sorin-oprescu-isi-continua-vacanta-la-bulau-instanta/
  • +1 (1 vot)    
    Suplimentati linia 313! (Joi, 8 octombrie 2015, 12:40)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    Mult succes daca vreti sa prindeti un 313 si sa va si ia!
  • +1 (1 vot)    
    infrastructura pietonală (Joi, 8 octombrie 2015, 12:44)

    George [anonim]

    Ce să mai pretindem la infrastructura rutieră.Nici cu infrastructura pietonală nu ne lăudăm.În stațiile de tramvai prevăzute cu refugii înguste lipsite de garduri de protecție ne punem zilnic viețile în pericol în îngrămădeală și în îmbulzeală eventual blocați la roșul pietonal fiind prinși între două pericole(tramvai și circulația auto) fără lățimi ca lumea pe ele la întâlnirea a două mase de pietoni din sensuri opuse și fără căi de scăpăre.La traversarea DN1 colț cu Strada Duiliu Zamfirescu stăm îngrămădiți în picioare 2 min la roșul pietonal când pe DN1 colț cu Șoseaua Pavel Kiseleff putea fi construită o gură de metrou care să facă legătura cu cea existentă prin subtraversarea DN1 urmând desființarea trecerii de pietoni.La trecerea de pietoni de pe Bulevardul Aviatorilor de la intrarea în Parcul Herăstrău stăm îngrămădiți în picioare 2 min la roșul pietonal când putea fi construită o gură metrou pe Bulevardul Aviatorilor colț cu Bulevardul Primăverii pentru a face legătura cu cea existentă prin subtraversarea Bulevardului Aviatorilor urmând desființarea trecerii de pietoni.Cât despre intersecția Căii Griviței cu Bulevardul Gheorghe Duca în afara trecerii de pietoni ce leagă stația de tramvai de trotuarul aferent sensului ei ce rost au celelalte având în vedere existența subtraversărilor prin prisma stației de metrou Gara De Nord?După ce că-i traficul rutier al intersecției menționate aglomerat mai îngâtuie și trecerile astea de pietoni traficul rutier.Și la intersecția Căii Griviței cu Șoseaua Nicolae Titulescu ce rost are trecerea de pietoni de pe Calea Griviței având în vedere existența subtraversării prin prisma stației de metrou Basarab?Și la intersecția Căii Griviței cu Strada Gheorghe Polizu ce rost are trecerea de pietoni de pe Calea Griviței având în vedere existența subtraversării prin prisma stației de metrou Gara De Nord?
  • +2 (6 voturi)    
    Șpagă pt viza de flotant (Joi, 8 octombrie 2015, 13:29)

    Rodica [anonim]

    Sa nu uitam de creșterea traficului generată de părinții care își duc copii la scoli la mare distanța de zona in care locuiesc. Cum au ajuns la acele scoli? Cu vize de flotant fictive, care pot fi cumparate cu 150-200 euro. Locuiesc pe o strada in zona Unirii care dimineața e complet blocată de mașini cu numere de Ilfov care aduc copii la scoala. Tot corupția duce la asemenea situații. Chiar nu se poate face nimic?
    • -4 (8 voturi)    
      Aia era problema (Joi, 8 octombrie 2015, 13:54)

      LianaSerbanescu1 [anonim] i-a raspuns lui Rodica

      Ilar comentariu. Vorbiti serios, sau glumiti? Ca, asa, am putea pretinde ca sunt corporatistii, care au pretentia sa se duca la serviciu sa castige bani, sa isi faca vacante, sau precupetii, care, in loc sa vanda in localitatile de domiciliu, vin cu Marfa la Capitala!
      Asta e problema Dvs., ca umbla lumea pe strada, sau ca infrastructura bucuresteana e depasita de multi ani, iar administratiile centrale si locale n-au reusit, de 15 ani de cand au inceput sa miste fondurile europene mai sustinut in Romania, sa largeasca centura, sau sa faca o autostrada peste munti!
      N-au reusit sa inaugureze decat 6 statii de metrou (sau cate or fi), sa blocheze santierul metroului Dr Taberei si sa nu faca parcari cumsecade in cartierele de-a lungul arterelor principale!
      Si, da, noi suntem de vina ca I-am votat... Dar ma intreb si eu, pe cine era sa votam, din "panoplia" pusa la dispozitie de partide... (lasandu-l la o parte pe Nicusor Dan, care e nou pe firmament)
      Daca faceau cate ceva din ce era de facut, nu mai blocau parintii aia traficul, ca-si duceau copii cu metroul, sau aveau unde parca, sa arunce copiii din masini!
      Va inteleg ca veniti si Dvs cu frustrarea particulara la cea generala, e aceeasi situatie pe strada Icoanei, dimineata, la Scoala Centrala, dar totul dureaza intre 8 fara zece si 8 si zece. Plecati mai devreme, sau mai tarziu cu 20 de minute si v-ati rezolvat problema.
      • 0 (2 voturi)    
        cred (Joi, 8 octombrie 2015, 14:33)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui LianaSerbanescu1

        ca si tu ai copilul la scoala asa, nu vad de unde atata inflamare...
        • +1 (3 voturi)    
          Scoala de cartier nu din partea opusa a orașului!! (Joi, 8 octombrie 2015, 17:00)

          Rodica [anonim] i-a raspuns lui toxx

          Problema e ca toți acești părinți care taie orașul la ore de vârf sa-si ducă copii la scoli de care nu aparțin contribuie la aglomerarea insuportabila a traficului. Asta e problema. Sa nu mai pomenim ca toți vor sa parcheze, sa ducă juniorul pana in clasa, lasă mașinile in strada, pe trecerea de pietoni, pe trotuar, in dreptul garajelor, pana când traficul e blocat cu totul. Zilnic, din Septembrie pana in Iunie. Suficiente motive de inflamare?
          • 0 (0 voturi)    
            inflamarea (Luni, 12 octombrie 2015, 12:21)

            toxx [utilizator] i-a raspuns lui Rodica

            era comentariul la doamna care si-a luat minusuri, asa era raspunsul la thread. nesimtirea e oriunde, chiar daca parintii au copilul la o scoala pe viza de flotant sau din cartier, tot pe banda 1 vor opri masinile pe avarii... si uite asa copilul invata de mic ce inseamna nesimtirea
    • +4 (8 voturi)    
      Subscriu (Joi, 8 octombrie 2015, 14:04)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Rodica

      Locuiesc linga scoala 17 de pe strada Petofi din Sectorul I. Zona este complet "sinistrata" dimineata de catre nenumaratii parinti care vin de departe sa-si aduca odrasla la scoala aceasta (care poate e buna, poate nu, chiar nu stiu) si care strabat orasul ca sa ajunga aici. Desigur, parintii, bizoni fiind, nu se lasa pina nu isi aduc copiii pina pe scarile scolii, daca e posibil - sa lasi copilul la 30 metri de intrare este desigur semn de slabiciune si de saracie. Nu, trebuie sa urcam cu masina chiar si pina la etaj, daca se poate - atunci si numai atunci se pot pune muschii bizonului in relief. Copiii care vin pe jos la scoala (intr-un cartier de case !) este numai o mica minoritate. Dimineata ma scol intr-un vuiet de motoare, claxoane si ocazional injuraturi suculente. Oribil.
  • +1 (1 vot)    
    Tunelul (Joi, 8 octombrie 2015, 13:34)

    Sapatorul [anonim]

    Inainte sa se apuce de el se mergea foarte frumos si civilizat. Dura 4-5 minute sa treci intersectia la ore de varf dar era acceptabil. De cand au inceput lucrarile o coada de 50 metri la semafor dureaza 20-25 de minute. Idiotenie tipic romaneasca, sa gaseasca retelele DUPA ce au inceput sa sape?????!!!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Ai uitat! (Joi, 8 octombrie 2015, 17:11)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui Sapatorul

      Cred ca ai uitat cozile de masini de pe seara cand plecai de jos de la pod in rand ! Tunelul trebuia facut de mult in juma de an ! ce se intampla acum( hotia asta programata de constructor si de oprescu) nu inseamna ca tunelul nu trebuia facut!
  • +10 (10 voturi)    
    Cu fonduri UE nu se poate fura. (Joi, 8 octombrie 2015, 13:45)

    vali47 [utilizator]

    Se tot amână terminarea lucrărilor,pentru a se plăti din fonduri proprii,unde se poate fura.Să vedeți după trecerea termenului,avalanșă de lucrări suplimentare!Devierea unor rețele edilitare nu-i o problemă deosebită,unele putând fi făcute provizoriu,pentru a crea front de lucru și se definitivau pe măsură ce lucrarea se executa.
  • 0 (2 voturi)    
    linii tramvai (Joi, 8 octombrie 2015, 13:56)

    Tekhniks [anonim]

    În loc să fi făcut poduri și pasaje mai bine investeau fondurile pentru reabilitarea integrală a liniilor de tramvai și totodată pentru înlocuirea tuturor refugiilor înguste lipsite de garduri de protecție cu refugii mai late prevăzute cu garduri de protecție.Până una alta pietonul circulă mai frecvent pe lună decât mașina și viața pietonilor e mai importantă înainte de orice.
  • +5 (7 voturi)    
    intarzieri (Joi, 8 octombrie 2015, 14:14)

    dudu51 [anonim]

    Starea actuala e generala. Toate, absolut toate lucrarile si investitiile depasesc considerabil termenele alocate.
    Asta denota incompetenta si frauda generalizate. Proiectantii sunt incapabili de documentare si proiectare eficienta, baza informationala este la nivelul sec. al XVIII-lea, licitatiile-s trucate, executantii nu au capacitate financiara si nu lucreaza daca nu pot fura din gros la situatiile de lucrari, beneficiarul(statul, admin. locale) sunt incapabili sa plateasca la timp, functionarii nu-si fac treaba daca nu au ciubucuri grase, totul costa cel putin triplu. Politicienii beneficiaza direct din "para'ndarat" intretinand si excluzand orice si pe oricine le-ar afecta interesele. Ticalosul acum arestat preventiv este exponentul de baza, dar nu este singur. Toate acestea pe buzunarul nervii si viata cetateanului inconstient si inapoiat.
  • -4 (4 voturi)    
    Catiusa... (Joi, 8 octombrie 2015, 14:44)

    Luchian [utilizator]

    Publicarea articolului de ieri cu aceeasi tema te-a facut sa te simti mai bine, sa te linistesti?
    Chiar crezi ca o sa grabeasca lucrarile articolele scrise de tine?

    Daca n-ai alta alternativa de transport pana se normalizeaza traficul incearca sa gasesti niste muzica linistitoare, sa cauti ceva bun in jurul tau, sa dai prioritate in trafic altor masini.
    Multa liniste sufleteasca aduc multumirile altor oameni.

    Eu sper sa te linistesti pentru ca se simte si din pacate se poate si transmite starea unui om celor din jurul sau.
    Mai mult de 6800 de oameni au citit articolul de ieri.
    Incearca maine sa faci ziua mai frumoasa si linistita la 7000 de oameni publicand un articol despre ceva bun si pozitiv din tara asta, si poate te vei simti mai bine.
    • +2 (2 voturi)    
      Luchian draga... (Joi, 8 octombrie 2015, 20:54)

      AncaTitorov [anonim] i-a raspuns lui Luchian

      Comentariul asta te-a facut sa te simti mai bine, sa te linistesti? Chiar crezi ca zeflemelele scrise de tine vor impiedica un jurnalist sa-si faca treaba?

      Daca te supara ce citesti pe Hotnews pana se normalizeaza traficul incearca sa gasesti niste muzica linistitoare, sa cauti ceva bun in jurul tau, sa ajuti o babuta sa treaca strada.
      Ca multa liniste sufleteasca aduc multumirile altor oameni.
      Si noi speram ca tu sa te linistesti pentru ca se simte si din pacate se poate si transmite starea unui om celor din jurul sau.
      Uita de cei 6800 de oameni care au citit articolul ieri. Multi au dat si like sau share, deci le-a placut se pare. Or fi masochisti, mai stii?
      Ce ai propune tu sa scrie jurnalista ca sa le faca ziua mai frumoasa si mai linistita celor 7000 de oameni? Ce subiect bun si pozitiv din tara asta sugerezi tu, ca sa fii fericit?
      Si inca ceva: ii dai voie, totusi, sa ma informeze pe mine si pe ai mei si despre ilegalitati si coruptie? Sau te nelinisteste prea tare?
  • +3 (3 voturi)    
    HOTIE LA DRUMUL MARE-PRACTICA VERIFICATA (Joi, 8 octombrie 2015, 16:52)

    BERCENI [anonim]

    Stau in zona si pot sa spun ca timp de un an nu s-a lucrat in nici un fel ! Au pus garduri , au incurcat circulatia, au luat banii , au adus cateva utilaje si 5 muncitori ! Planul era si este sa haleasca dublu de bani alocati asa cum s-a intamplat la podul Mihai Bravu. O sa vedeti cum lucrarea va fi abandonata si o sa stam asa inca multi ani pana cand consiliul general va dubla suma!!!!! Tehnica acestor hoti este bine cunoscuta! Acum mint cu retelele de utilitati! Bai un an de zile nu ati sapat un sant ! nu mai mintiti ca luni de zile nu se vedea un muncitor pe santier! Primaria ar trebui sa-i dea in judecata ( daca oprescu nu era cumva inteles cu ei!) si bagata firma in faliment ca in America ! Dar acolo este o alta civilizatie nu este cloaca asta de hoti care ne sug munca pana la infinit! Acolo nu te apuci de lucrare pana nu garantezi cu suma lucrarii intr-un cont alimentat prin imprumut de la banca ! daca nu respecti termenul banii din cont ii trage primaria imediat ! de ce nu se face si la noi asa? pentru ca toti vor sa fure banii contribuabililor!
  • +2 (2 voturi)    
    Marea harababura (Vineri, 9 octombrie 2015, 5:38)

    Militanta [anonim]

    Am si eu o intrebare ... unde au disparut politisti? Nu mai avem nici politisti? Ar fi putut ajuta macar sa nu se mai blocheze intersectiile ...
  • 0 (0 voturi)    
    strapungere metrou (Vineri, 1 ianuarie 2016, 17:13)

    alex [anonim]

    Cretinoidul de proiectant a facut proiectul ala pe genunchi, poate nu stiati dar, in Martie 2015, "doreii" au reusit performanta de a strapunge tunelul metroului in timp ce sapau ei cu drag si "sport" pasajul. Nimeni nu s-a gandit ca acolo e tunelul metroului, ca romanul inca lucreaza ca neandertalul, cu ramurici si pietre!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică