VIDEO Explozie la Maternitatea Giulesti: Patru bebelusi au murit si alti sapte sunt in stare grava. Maternitatea, evacuata complet

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Luni, 16 august 2010, 19:21 Ultima ora


Maternitatea Giulesti
Foto: Agerpres
O explozie a avut loc, luni dupa-amiaza, in sectia de Terapie Intensiva a Maternitatii Giulesti, transmit televiziunile de stiri. Patru bebelusi au murit iar "alti 7 copii sunt in stare grava.
  • Update: Un bebelus a murit in cursul noptii la spitalul Grigore Alexandrescu. Bebelusul era nascut prematur si a murit in urma unui stop cardiorespirator. Bebelusul suferise arsuri pe 80% din suprafata corpului si nu a fost inca identificat
  • In total au fost evacuate 113 persoane, respectiv 53 de copii si 60 de femei.
  • Cinci dintre bebelusii adusi la Spitalul Grigore Alexandrescu sunt baieti, iar trei sunt fete
  • Doar unul dintre ei are sanse mai mari, in conditiile in care are arsuri doar pe 7% din corp, spre deosebire de ceilalti care au arsuri peste 50% din corp, conform unor surse apropiate anchetei.
  • Toti copiii trimisi la Spitalul Grigore Alexandrescu au fost stabilizati. Din cauza ca bratarile de pe mainile copiilor au ars in incendiu, trei dintre bebelusi vor fi identificati pe baza testelor ADN
  • Explozia produsa in Sectia Terapie Intensiva de la Maternitatea Giulesti ar fi fost declansata de un scurtcircuit, probabil de la o improvizatie de alimentare a aerului conditionat, respectiv de la neizolarea a doua fire, au declarat, pentru Mediafax, surse judiciare. Conexiunea respectiva trecea prin spatele unui dulapior din lenn care, din cauza caldurii s-a incins si in final a inceput sa arda mocnit, ceea ce a declansat incendiul
  • Douazeci de mame si tot atatia copii au fost adusi de la Maternitatea Giulesti la Spitalul Caritas din Capitala
  • O conferinta de presa pe tema situatiei de la maternitatea Giulesti va avea loc, marti, la ora 11,00, la Ministerul Sanatatii



Subsecretarul de stat in Ministerul Sanatatii, Raed Arafat, a declarat, luni seara, ca, potrivit primelor estimari, aproximativ 40 de femei si copii se aflau in Maternitatea Giulesti, la momentul producerii exploziei, o statistica finala urmand sa fie anuntata marti dimineata, informeaza Mediafax.

"Toate gravidele evacuate de la Maternitatea Giulesti sunt in stare buna. Doar trei copii de la Spitalul Grigore Alexandrescu mai trebuie identificati, dar impreuna cu procuratura se incearca rezolvarea acestei situatii prin testare ADN. De altfel, toti copiii de la Grigore Alexandrescu au fost stabilizati", a declarat Raed Arafat, dupa vizita la Spitalul Grigore Alexandrescu.

Arafat a adaugat ca a fost facuta o mobilizare generala pentru ca Spitalul Grigore Alexandrescu sa aiba toate posibilitatile pentru a trata copiii. Astfel, au fost aduse echipamente suplimentare de la spitalele Budimex, Militar si Polizu. In plus, o parte din medicii de garda de la Maternitatea Giulesti au fost adusi la Spitalul Grigore Alexandrescu.

Directorul medical al Spitalului clinic Grigore Alexandrescu din Bucuresti, Radu Balanescu, a precizat luni noapte ca toti cei opt bebelusi adusi de la Maternitatea Giulesti sunt in viata, starea acestora fiind stabila, informeaza Agerpres. Potrivit reprezentantului unitatii spitalicesti, din cei opt nou nascuti, trei sunt intubati.

"Au venit de acasa medici, neonatologi, chirurgi plasticieni, de la unitatea primire urgenta. Avem tot ceea ce este nevoie. S-a deschis farmacia. Sunt sub stricta supraveghere, sunt evaluati de medici plasticieni. Una dintre probleme este aceea ca nu toti au fost identificati", a precizat directorul medical, intr-o declaratie de presa.

Douazeci de mame si tot atatia copii au fost adusi de la Maternitatea Giulesti la Spitalul Caritas din Capitala, unde personalul medical a fost dublat, iar unitatea sanitara a ajuns, astfel, la capacitate minima, a spus Bogdan Jansen, managerul unitatii sanitare.

Potrivit primelor informatii, deflagratia a fost urmata de un incendiu, care a fost stins de echipajele de pompieri. Deocamdata, cauzele exploziei produse la etajul al II-lea al cladirii nu sunt cunoscute, insa deflagratia ar fi avut loc la o instalatie de aer conditionat care a fost reparata in urma cu cateva zile.

Purtatorul de cuvant al ISU Bucuresti, Anca Onofrei, a spus ca incendiul a fost localizat la la etajul doi al cladirii, fiind foarte mult fum in Sectia Terapie Intensiva.

Onofrei a adaugat ca bebelusii au fost dusi, in cateva secunde, un etaj mai jos, in incubatoare, de unde au fost preluati de medicii specializati si predati ambulantelor SMURD care i-au dus la spitalele Floreasca, Universitar de Urgenta si Grigore Alexandrescu.

La fata locului au fost trimisi si cateva zeci de jandarmi, pentru a asigura securitatea zonei.

Atmosfera a devenit tensionata, dupa ce unor mame li s-a facut rau atunci cand au inceput sa circule zvonuri legate de moartea unor bebelusi.

"In jurul orei 19.00 au inceput sa circule zvonuri legate de moartea unor dintre nou-nascuti, moment in care situatia a scapat de sub control. Parintii implorau medicii, politistii sau jandarmii sa le spuna daca zvonurile sunt adevarate, insa acestia nu-i puteau lamuri, ceea ce a accentuat starea de incertitudine si de neliniste", relateaza Mediafax.

Parchetul de pe langa Judecatora Sectorului 6 ancheteaza cauzele deflagratiei.

Saptamana trecuta, un documentar BBC afirma ca sistemul romanesc de sanatate este in pragul colapsului. "Romania cheltuie mai putin pe sanatate decat orice alta tara din Uniunea Europeana si, din cauza celei mai grave recesiuni din istorie, planuieste sa cheltuiasca si mai putin", se preciza in material, adaugand ca subfinantarea cronica si plecarea personalui medical peste hotare pot pune in pericol viata pacientilor.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















25521 vizualizari

  • +30 (34 voturi)    
    nedumerire (Luni, 16 august 2010, 19:49)

    johnel [utilizator]

    Ca incompetenta ne copleseste, este o certitudine dar totusi sunt nedumerit in legatura cu cocalarul ce, inca, are BMW parcat in fata maternitatii , in timp ce masinile de interventie sunt al 20 de m.
    • -22 (30 voturi)    
      E na (Luni, 16 august 2010, 20:18)

      msrp [anonim] i-a raspuns lui johnel

      Din cate stiu eu nu e parcarea interzisa in fata maternitatii. Poate omul e plecat.
      • +21 (21 voturi)    
        fara (Luni, 16 august 2010, 20:39)

        johnel [utilizator] i-a raspuns lui msrp

        asta am spus si eu, ca e putin "plecat" dar cu alte cuvinte...
        • -9 (23 voturi)    
          Eu am spus cu exat cuvintele alea. (Luni, 16 august 2010, 20:45)

          msrp [anonim] i-a raspuns lui johnel

          Tu daca esti plecat din oras sau pur si simplu nu te uiti la televizor nu ai de unde sa stii ca ai masina parcata undeva unde s-a intamplat o chestie extraordinara. Daca nu ai parcat pe interzis ce vina ai?
          Aici ar trebui sa ne gandim de ce nu vin baietii aia care iau masinile parcate ilegal doar sa o mute 20 de metri mai incolo. Atat.
          • +5 (11 voturi)    
            Uite (Luni, 16 august 2010, 20:53)

            msrp [anonim] i-a raspuns lui msrp

            Tocmai a fost ridicat BMW ala rosu de firma de Ridicari Masini. Asta trebuia facut de la inceput - asta nu inseamna ca soferul ala are vreo vina
            • +1 (13 voturi)    
              COINCIDENTE BIZARE (Luni, 16 august 2010, 23:36)

              despre ANI [anonim] i-a raspuns lui msrp

              - 20 Iulie 2010 12:00
              apare Raportul Comisei Europene in care Romania e criticata din cauza ANI
              - 20 iulie seara
              apare stirea ca a doua zi Ceausescu va fi deshumat.
              >>Miza ANI dispare complet de pe televiziuni


              - 16 August 16:00
              Miza: se voteaza legea ANI;
              In ciuda scandalului continuu pe care-l face despre coruptia "altora", PSD fuge in mod rusinos din parlament si nu voteaza legea
              - 16 August, 19:00
              Explozie la maternitatea Giuulesti.
              >>Miza ANI dispare complet de pe televiziuni
          • +10 (10 voturi)    
            ..ai dreptate (Luni, 16 august 2010, 21:06)

            ileana [anonim] i-a raspuns lui msrp

            ...din motivul asta in tarile civilizate accesul pompierilor este marcat corespunzator.
    • +4 (6 voturi)    
      cocalarul este medic (Luni, 16 august 2010, 21:42)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui johnel

      Se pare ca masina(BMW) apartine unui medic din spital.
      • +7 (11 voturi)    
        Multumim PSD si PNL ! De 2 ani cereti reducerea (Luni, 16 august 2010, 23:00)

        banii de INVESTITII, banii de Educatie = PENSII [anonim] i-a raspuns lui nico2

        ... CHELTUIELILOR DE CAPITAL

        Si azi aveti rezultatul: banii de investitii au mers la PENSII: sunteti multumiti !?
        • +2 (2 voturi)    
          70% din Buget = PENSII+AJUTOARE; INVESTITII = zero (Marţi, 17 august 2010, 10:52)

          Gaura pensiilor PSD-iste [anonim] i-a raspuns lui banii de INVESTITII, banii de Educatie = PENSII

          Romania "investeste" in gaura pensiilor PSD-iste

          - RECTIFICARE BUGETARA 2010: 1 MILIARD DE EURO de la Buget s-au dus la pensii si alocatii

          - - De la Educatia Copiilor : s-au luat 495 de miloane pt. Pensii si Sanatate
          - - De la Justitie si Politie : s-au luat 477 de milioane de lei pentru Pensii si sanatate
          - - De la Aparare : s-au luat 279 de milioane de lei pentru Pensii si Sanatate
          - - De la Justitie, Dezvoltare, Agricultura, Autostrazi – Transporturi Si Parchetul general : s-au luat 827 de milioane de lei care s-au dus la Pensii si Sanatate


          ♦ 11 august 2010, HotNews.ro : Rectificarea bugetara: Guvernul aloca bani pentru plata pensiilor, achitarea unor datorii si cofinantarea proiectelor europene, DAR TAIE DIN CHELTUIELILE DE CAPITAL

          Ministerul Muncii va primi, la rectificarea bugetară, 4,36 miliarde de lei pentru a asigura plata pensiilor, a ajutoarelor de şomaj, a alocaţiilor pentru copii, dar şi a altor indemnizaţii.
      • +2 (6 voturi)    
        Tot cocalar (Luni, 16 august 2010, 23:01)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui nico2

        1. De unde banii de SUV?
        2. de cand se parcheaza IN ORICE INTRARE? dar'mite la un spital?
        Da de: cocalari de ROMania
      • +8 (8 voturi)    
        noroc cu nevasta (Luni, 16 august 2010, 23:35)

        Norocel [anonim] i-a raspuns lui nico2

        ca are leafa mare ,ca dintr-un salariu de medic nu poti sa-ti iei BMW /
      • +7 (7 voturi)    
        Aha (Luni, 16 august 2010, 23:45)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui nico2

        Unul din medicii aia foarte prost platiti?
    • +6 (6 voturi)    
      Care lideri ? Avem asa ceva ? (Marţi, 17 august 2010, 2:43)

      Freud [anonim] i-a raspuns lui johnel

      Normal ca ei se trateaza in strainatate, doar n-or fi prosti sa faca greseala sa se interneze intr-un spital romanesc. De ce oare ? Pentru ca in multe din spitalele romanesti, risti sa intri sanatos si sa iesi bolnav, sau chiar mort, ca in cazul de fata. Am ajuns in secolul 21 sa fie mai sigura nasterea la domiciliu (cum se facea si in Evul Mediu) decat nasterea in materninte. Dar asta numai in Romania, si probabil in unele tari foarte sarace de prin Africa, nicidecum in alte tari din Vest (sau chiar din Est ) care sunt cu multe clase peste noi la toate capitolele inclusiv economie, civilizatie, buna crestere. Cum de prin alte parti se poate si la noi nu se poate chiar nimic ? In 20 de ani, Granarul Europei a ajuns codasa Europei la aproape toate capitolele, si probabil cea mai saraca tara din Europa. Cum de s-a intamplat asta ? Poate ca liderii politici ar putea sa ne dea niste explicatii puerile cu siguranta. Dar sa nu-i credeti ! Adevarul nu este cel pe care-l rostesc ei la TV, ci altul. In primul rand in tara asta de vreo 20 de ani incoace nu mai exista interes national, ci doar interes personal. Fiecare se uita in ograda lui, si daca lui ii este bine, restul poate sa cada, sa arda, sa se duca naibii, asta este gandirea romaneasca, iar pestele intotdeauna de la cap se impute !
      • +2 (2 voturi)    
        capul si coada ! (Marţi, 17 august 2010, 9:56)

        mirela [anonim] i-a raspuns lui Freud

        E adevarat ,pestele de la cap se impute ! Eu am insa o durere personala pe care incerc sa o impartasesc cu cititorii acestui site , pe care ii consider mai responsabili.Durerea mea provine din faptul ca, daca pana acum,credeam ca singurul dusman al acestei tari este politicul,am descoperit cu stupoare ,ca noi ca si natie,intr-un procent ridicat,avfm de fapt o mare probema de constiinta,moralitate si apreciere a valorilor.Daca acel surtcircuit s- datorat unor fire legate aiurea, maintreb cum doarme acum electricianul respectiv ?Are vreo importanta la ce firma lucreaza, sau prin ce contracte au fost angajati ? Este infiorator cata iresponsabilitate individuala avem ca si natie ! Acum cateva zile ,o prietena si-a facut verificarea tehnica la masina.,dupa care,a ramas fara frane ,ca norocul in oras , la viteza mica,si tamponarea af ost relativ usoara.In spate avea copilul de un an.Pe langa asta a incasat si injuraturi de la celalalt sofer ,caci de,fara asta la noi nu se poate !Ma intreb ce resurse mai avem noi ca natie, la fel cum il intreb pe electricianul in cauza:unde a fost responsabilitatea ta!Pt. Dumnezeu,unde ne indreptam ?
      • 0 (0 voturi)    
        Lipsa de informatie predomina! (Marţi, 17 august 2010, 10:58)

        Christa [anonim] i-a raspuns lui Freud

        "Am ajuns in secolul 21 sa fie mai sigura nasterea la domiciliu (cum se facea si in Evul Mediu) decat nasterea in materninte. Dar asta numai in Romania, si probabil in unele tari foarte sarace de prin Africa, nicidecum in alte tari din Vest (sau chiar din Est ) care sunt cu multe clase peste noi la toate capitolele inclusiv economie, civilizatie, buna crestere. " Esti prost informat(a). In Olanda nasterea acasa este la ordinea zilei, in cel mai "bun" caz cea ambulanta, unde stai la spital/casa de nasteri 2-3 ore, si asta in vestul foarte civilizat!
    • +4 (4 voturi)    
      patru ani de guvernare tariceanu (Marţi, 17 august 2010, 8:08)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui johnel

      iata ca cei patru anu de guvernare psd+pnl isi arata coltii astazi
      guvernul lui tariceanu a furat banii dela sanatate pentru campania electorala
      • -1 (3 voturi)    
        Va contrazic și realitatea va contrazice (Marţi, 17 august 2010, 9:23)

        Maria [anonim] i-a raspuns lui gogu

        Din păcate la o asemenea nenorocite trebuie să
        facem referire la politica.
        Va aduc aminte ca in guvernarea Tăriceanu,acel
        economist ministru al sanatații a hotarat ca fiercarui roman sa i se facă analize să se știe dece sufera ce au ce le trebuie.
        In rest nu comentez.Știu in schimb doctori care
        spuneau ca măsurile luate de acesta sunt bune.
        Dar la noi cum totul este invers politicul are influiența asupra economicului.
        Este nepermis ca intr-o țara spitalele să nu aiba
        bani pentru medicamente.Si in timpul razboiului
        a fost altfel.
        In criza din 33 romanii nu au suferit ca acum.
        Cei bogați de atunci aveau alta educație.Cu banii
        lor intrețineau la școli,alții ofereau burse.Eram țara
        unde se venea la studiu.
        Cine va reprezinta acum?Au scoli facute la apelul
        de seara,la facultați unde examenele se iau pe bani.
  • +7 (11 voturi)    
    Prostie omeneasca cat cuprinde... (Luni, 16 august 2010, 20:05)

    helium [anonim]

    Cladirea cand a fost proiectata, pe timpul lui Pazvante Chioru(nu asta de acu`) a avut si ea o instalatie electrica care suplinea nevoile de atunci. Modernizarile si noile cereri au facut ca instalatiile electrice sa fie suprasolicitate si sa nu se tina cont de niste norme care pot pune in pericol vietile celor din cladire.

    Au vrut baietii modernizari, "aere" conditionate, au bagat in priza au vazut ca merge si gata. Nu-i chiar asa...
    • +11 (11 voturi)    
      modernizari? glumesti, n-au bani nici de incubatoa (Luni, 16 august 2010, 21:09)

      Sara [anonim] i-a raspuns lui helium

      Din cate am auzit, experientele nasterilor naturale la acea maternitate nu sunt dintre cele mai vesele. Femeile in travaliu sunt mutate de la un etaj la altul pana ajung la etapa finala, copii nu stau cu mama imediat dupa nastere, tatii sunt tinuti departe si nu au voie sa asiste la nasterea copilului lor, asistentele zbiara (unele dintre ele), nu incurajeaza alaptarea.
      Accidente grave au mai fost si in trecut, sa ne amintim de bebelusii arsi in incubatoare.

      In fine, sper sa iasa la lumina tot ce s-a intamplat si sa se ia masuri care sa imbunatateasca situatia tuturor maternitatilor din Romania, fiindca nu e singura care functioneaza prost.

      Pacat de medicii de acolo, niste oameni extrem de pregatiti, atenti, sufletisti. Ei sunt singurii pentru care gravidele aleg in cunostinta de cauza sa nasca acolo.
    • +23 (23 voturi)    
      18.000 biserici si 425 spitale (Luni, 16 august 2010, 21:37)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui helium

      treziti-va
      • -13 (19 voturi)    
        Si? (Luni, 16 august 2010, 22:52)

        Cornel [anonim] i-a raspuns lui gogu

        18.000 biserici sunt 18.000 cladiri cu oameni care se roaga. Un spital are nevoie de bani pentru aparatura medicala si cadre specializate. Care e legatura?
        • +11 (11 voturi)    
          Legatura (Luni, 16 august 2010, 23:46)

          Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Cornel

          Legatura este ca costa bani...
        • +14 (14 voturi)    
          Cui... (Marţi, 17 august 2010, 0:45)

          Seba [anonim] i-a raspuns lui Cornel

          Se roaga cui? Celor de la guvernare? Patriarhiei care in Arad ia sute de miloane lunar pentru spitalul TBC? Sa fim seriosi... Tot pamanteni sunt si din pacate nu realizam o treaba sincera. Sa fim in contact cu Dumnezeu nu inseamna neaparat sa mergi la Biserica, ci sa il ai in suflet, sa ai grija de tine si de cei din jurul tau asa cum ar trebui cu sufletul.
        • +5 (5 voturi)    
          Sa te rogi , nu este un lucru rau.. (Marţi, 17 august 2010, 9:29)

          Inna [anonim] i-a raspuns lui Cornel

          .. insa DOAR sa te rogi, fara sa mai si muncesti sau sa gandesti macar .. este primitiv, te tine total deconectat de realitate, de progres. Iti anihileaza inclusiv constiinta de grup. Religia este doar ceva complementar, care tine de interior, insa nu trebuie sa-ti domine viata.
          Nu prea stiu cum il scoti responsabil pe Doamne Doamne ca copilul ti-a luat foc in maternitate, loc care ar trebui considerat cel mai sigur pentru bebelus!! Insa poti considera responsabili , adulti, care iau decizii in legatura cu sistemul medical sin Romania. Si nu indivizi ca .. Seitan, care considera ca , plecarea medicilor in vest, nu este un lucru rau pentru Romania. Probabil ca, deasemenea nu considera un lucru rau, ca spitalele nu au bani nici pentru 5 metri de conductor nou, si o priza. Motiv pentru care, niste bebelusi au MURiT ARSI DE VII
          Sa ne rugam pentru micuti .. ca doar avem biserici multe, si luxoase.... si asa vom avea constiinta impacata..
          Unde am ajuns...
    • +13 (13 voturi)    
      cauzele reale ale accidentului! (Luni, 16 august 2010, 22:44)

      portocala-mechanica [anonim] i-a raspuns lui helium

      Instalatiile de aer conditionat NU explodeaza!
      Ele functioneaza cu freon, care astazi din cauza ecologismului se numeste refrigerant agent, freon 12, 22 sau 404 sau altele , care sunt inerte si nu ard.
      Nu exista oxigen in aceste instalatii.NU pot exploda!
      Probabil de la un scurt circuit, prin supraincarcarea cablurilor, s-au aprins cablurile, care ard lent cu foarte mult fum, dar numai DUPA ce intensitatea flacarii devine foarte mare, altfel izolatia cablurilor nu se aprinde! si dureaza foarte mult pana la acest stadiu iar fumul gros alerteaza prin mirosla distante mari.
      Bebelusii puteau sa moara doar prin asfixiere, daca corpul medical dormea...!
      Ori, daca a fost O EXPLOZIE, cauza trebuie cautata in alta parte!
      • +6 (6 voturi)    
        am inteles... (Luni, 16 august 2010, 23:03)

        helium [anonim] i-a raspuns lui portocala-mechanica

        Nu m-am referit ca instalatia de aer conditionat explodeaza si m-am referit la instalatia electrica care pentru o cladire de vechimea maternitatii a fost proiectata pentru un consum necesar pentru vremurile alea.
        Ce vroiam sa spun ca nevoia de tehnologiie a facut ca instalatia sa fie suprasolicitata si cine a permis lucrul asta poate raspunde penal, fara discutie.
        Sa luam un exemplu ca pentru necesitatea tuturor instalatiilor unei incaperi e nevoie de o putere de 5kW cu mici rezerve, in timp prin folosirea a unui lant de alte instalatii fara a modifica toata instalatia si panourile existente nu poti din 5kW efectivi sa mai legi alti 2-3 kW pentru ca asta inseamna suprasarcina si pericol de explozie in urma solicitarii prea mari.
        Asta se intampla si la centrarele mici de cartier unde consumul mediu este afectat sa zicem vara de instalatii suplimentare gen aere conditionate si etc, apoi pica. Nu mai punem si caldura dar incompetenta e justa(daca as putea spune asta) si cineva trebuie sa plateasca.
      • +5 (5 voturi)    
        Nu ai inteles!! (Marţi, 17 august 2010, 9:39)

        Inna [anonim] i-a raspuns lui portocala-mechanica

        Au facut o improvizatie la cablul de alimentare cu ee a ap de aer conditionat ( ce electrician idiot, ca doar nu asistentele medicale). In urma unui scurtcircuit, cu flacara deschisa ( am inteles) s-a aprins un dulapior din lemn din vecinatate. Flacara s-a extins la o butelie de oxigen din incapere ( era camera de reanimare, deci explicabila prezenta acesteia) si asta a explodat! Cate greseli elementare, si criminale !!!! Cata lipsa de responsabilitate!!!! Dar cat timp poate sa treaca de la scurtcircuit- aprindere dulapior din lemn- incendiu asa de mare incat sa se aprinda butelia de oxigen!!!!! Deci cat timp acesti bebelusi au fost nesupraveghiati! Si cica era camera de reanimare!!!
        Sper ca la sfarsitul anchetei sa nu o gaseasca vinovata doar pe infirmiera care ( se pre)facea curat in incinta.. Ca asa ne-au obisnuit !!
        Pacat ca la bisericile alea ( 18000 bucati la numar, parca) nu-i invata pe cetateni, ce este responsabilitatea muncii, responsabilitatea individuala fata de seamanul tau, si deasemenea nu te invata notiuni elementare de electricitate, sau de bun simt macar!!
  • +15 (15 voturi)    
    off Doamne, (Luni, 16 august 2010, 20:06)

    gigel [anonim]

    pacat de copiii aia ca nu au nici o vina. Inca mai trec salvarile prin fata blocului meu (20:05) (stau relativ aproape de maternitate). Sper sa se faca bine cu totii.
    • -19 (19 voturi)    
      Copiii platesc pacatele parintilor (Luni, 16 august 2010, 22:21)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui gigel

      si asta, chiar dac-o zice biserica, are acoperire in viata reala. Cum iti traiesti viata asa o traiesc si copiii tai, de ei nu poti ascunde nimic.
      • +14 (18 voturi)    
        tre' (Luni, 16 august 2010, 22:32)

        dorian gray [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        ca ai o viata tare trista, mai constantine, de-ai ajuns sa gandesti asa....
        • -8 (10 voturi)    
          ce pacat! (Marţi, 17 august 2010, 0:26)

          viorel [anonim] i-a raspuns lui dorian gray

          se vede ca avem o amprenta profund atee generata de comunism si propagata in "demonocratia"zilellor noastre daca gandim ca milioanele de avorturi ce se fac in Romania nu aduce pedeapsa lui Dumnezeu.Constantin a spus un mare adevar dar noi refuzam aceasta concluzie din ignorant(nesimtire)si calcam in cotinuare pe morminte.
          ce pacat ca nu avem o scara de valori si traim "liber cugetatori"intr-un intuneric greu si apasator.trist dar adevarat.
        • 0 (0 voturi)    
          Din contra, am avut o viata frumoasa (Marţi, 17 august 2010, 10:32)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui dorian gray

          pana acum, fara neajunsuri si tragedii.

          Cat priveste copiii de la maternitate este clar ca ei nu platesc cu viata din cauza propriilor pacate, ci datorita societatii murdare in care traim si de care suntem cu totii responsabili, noi romanii.

          Cei care-mi dau minusuri nu se simt cu musca pe caciula probabil, dar chiar si cei care au emigrat au partea lor de vina in aceasta tragedie.
      • 0 (2 voturi)    
        Ai dreptate (Marţi, 17 august 2010, 10:09)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Nimic nu este intamplator in lumea asta, si suferinta pe care o au acei parinti se datoreaza unor greseli facute intr-un fel sau altul in viata asta, o astfel de tragedie trebuie sa ne dea la toti de gandit
  • +7 (9 voturi)    
    despre incident. (Luni, 16 august 2010, 20:09)

    Trica alu" Goanta [anonim]

    Bai baeti stiristi ! Oxigenul face explozie numai in contact cu grasimile . oxigenul nu arde, doar inretine arderea. Cauza focului este alta. Mai cititi si voi.
    • +8 (8 voturi)    
      noroc ca nu se gaseste pe toate drumurile (Luni, 16 august 2010, 21:05)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Trica alu" Goanta

      oxigenul poate produce explozie in amestec cu orice substanta inflamabila..
    • +1 (1 vot)    
      Ba da! oxigenul poate da explozie! (Marţi, 17 august 2010, 11:13)

      dexter [anonim] i-a raspuns lui Trica alu" Goanta

      Atentie! Era flacara deschisa, care a incins butelia, inainte de explozie!
      Daca a explodat si in atmosfera a ajuns aport masiv de oxigen, temperatura poate creste brusc (combustie fortata) cu 2-300 de grade!
      Problema e cum de nu a observat nimeni faptul ca exista foc cu ardere mocnita atata timp!
  • 0 (14 voturi)    
    Nu este nici o problema in sistemul medical (Luni, 16 august 2010, 20:16)

    worker [anonim]

    Ministrul muncii tocmai ne-a confirmat ca nu-i nici o problema in sistemul medical.
    Acum citeva zile ministru sanatatii zicea ca n-are ce face.

    Nimeni nu-si asuma nici o raspundere in guvern: viermii o sa ne manince pe toti si nimeni nu-si da demisia...
  • +39 (39 voturi)    
    inlux (Luni, 16 august 2010, 20:27)

    Dedalus [anonim]

    Cred ca este una dintre cele mai triste stiri din ultimii 20 de ani.

    Ma doare fix in k... de medici, de explicatii si de politica.

    Dar nu vreau sa sufere nici macar un copil de pe urma lacomiei noastre, a adultilor.

    Daca va ganditi putin, veti intelege ce vreau sa spun.

    Un gand bun de la mine pentru toti aia micii care nu au nici o vina...
  • +30 (30 voturi)    
    pacat de copii (Luni, 16 august 2010, 20:30)

    cet23 [anonim]

    Pacat de copii, mai ales de cei cu arsuri. Saracii, pe cei care vor supravietui ii asteapta o copilarie cu enorm de multa suferinta. Chiar e pacat!
    Acum o sa cada cerul pe sistemul de sanatate din Romania. Si asa o parte din populatie aproape ii uraste, acum va fi si mai rau.
    Asta ne mai lipsea acum. Criza, inundatii, etc. etc. si acum asta!
    • +2 (32 voturi)    
      DEMISIA! (Luni, 16 august 2010, 20:34)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      Ministrul sanatatii tb sa-si dea dimisia urgent si fara discutii. Si sa se asunda in gaura de sarpe.
      • +20 (24 voturi)    
        dar de conducerea (Luni, 16 august 2010, 20:46)

        mar [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        maternitatii ce zici??
        Suflete nevinovate care platesc incompetenta gastilor din sistemul de sanatate din Romania.
        • +6 (22 voturi)    
          iete ce zic (Luni, 16 august 2010, 20:55)

          Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui mar

          m-am saturat sa plateasca asistenta x din spitalul y, e momentul sa fie trasi la raspundere ministrii si cei de la conducerea tarii, chiar daca nu sunt implicati direct. Maine o sa deraieze un tren sau o sa cada un avion, iar Berceanu (ca Oprea deja) o sa dea vina pe simplii angajati. Cati oameni mai tb sa moara ca sa ne dam seama ca oamenii care ne conduc sunt criminali, la propriu?
          • +6 (10 voturi)    
            nu m-am referit (Luni, 16 august 2010, 21:42)

            mar [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

            la asistenta x sau doctorul y ci la gasca care se ocupa de achizitii de aparatura, medicamente reactivi, etc.
            Din pacate sistemul medical din Romania este cangrenat si nu cred ca mai avem o sansa de salvare.
            Mai nou vorbim de manageri de spitale, manageri medicali si de fapt murim cu zile daca ajungem intr-un spital din Romania.
        • +11 (13 voturi)    
          Nasterea in Romania...m-am simtit ca o vaca (Luni, 16 august 2010, 22:03)

          mitza [anonim] i-a raspuns lui mar

          Asa a descris starea de spirit avuta in timpul nasterii...datorita "incurajarilor" primite de competentele autohtone + fara nici un fel de intimitate.

          Sistemul medical de aici este un dezastru. Doamne fereste sa ajungi in spital. Pacat de medicii capabili, dar nu-i plang, ca ei pleaca...
          O sa ramanem sa ne ingropam cu cocalarii, interlopii si muncitorii necalificati.

          Mi-e scarba! Romania, tara de lumea a 3-a, asta suntem, sa nu ne mai simtim ofensati cand ni se spune asta ca dovedim din plin ca suntem de lumea a 3-a.
      • +12 (18 voturi)    
        ba nu (Luni, 16 august 2010, 20:48)

        Elod [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Ministrul trebuie lasat sa lucreze. Incearca sa gestioneze un sistem in colaps, si sper ca va reusi. Macar are tupeu sa impinga descentralizarea, ceea ce e un lucru extrem de pozitiv.

        Responsabilii sunt: managerul spitalului, administratorul cladirii si eventual personalul tehnic, care nu a actionat preventiv.

        Oricum, pana nu stim cauzele, speculam total aiurea.
      • +11 (17 voturi)    
        oprescu (Luni, 16 august 2010, 21:18)

        gabriel [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        sa demisioneze oprescu, al lui este spitalul !
        • -4 (10 voturi)    
          zau? (Luni, 16 august 2010, 22:44)

          sara [anonim] i-a raspuns lui gabriel

          spitalul ea trecut in gestiunea primariei de abia acum...o luna de zile
  • -7 (19 voturi)    
    cocktail molotov (Luni, 16 august 2010, 20:39)

    gigel [anonim]

    Care stie sa faca niste cocktailuri Molotov, sa le aruncam in ministerul sanatatii si la guvern ? Nu unde sunt medicii, ci unde sunt functionarii imbuibati care se ocupa de sistemul sanitar din tara asta.
    • -1 (3 voturi)    
      Google it (Luni, 16 august 2010, 21:00)

      Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      ,,,
    • +8 (10 voturi)    
      bai (Luni, 16 august 2010, 21:17)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui gigel

      ia injura-l pe oprescu, spitalul e al primariei !
  • +22 (22 voturi)    
    tragic (Luni, 16 august 2010, 20:45)

    Olguta [utilizator]

    Si sa vezi cateva hartii semnate si o ancheta de dragul presei, fictiva, cum se face in Romania; stiu despre ce vorbesc, macar pentru ca recent am cerut intr-un caz profesional o ancheta si s-a musamalizat totul, pana la nivel de minister.......da, frizeaza absurdul, nebunia, ce se intampla in Romania.
    Cand copiii, bebelusii sufera, ar fi trebuit sa se mearga pana la arestari. Ca sa vedeti cat de putin le pasa de viata micutilor, urmariti reactiile autoritatilor.
    • +7 (9 voturi)    
      mda... (Luni, 16 august 2010, 21:16)

      me [anonim] i-a raspuns lui Olguta

      arestari?!?!?!?!?!
      care arestari?!?!?! mortu e de vina...
      la noi mor oamenii cu zile in spital... se fura de se rupe... etc etc etc... si tu vrei sa-i pese cuiva de niste copii?!?!?! ce naiba ai uitat unde traiesti?!
      daca in 20 de ani ne revenim cat de cat ca tara e bine...
  • -13 (19 voturi)    
    explozie (Luni, 16 august 2010, 20:47)

    adrian [anonim]

    Aceste nenorociri care se abat asupra romanilor se datoreaza politicii de genocid a conducerii tarii Basescu - Boc - Udrea.
    In ultimul an numai de reduceri se vorbeste - reduceri de cheltuieli, de personal, de salarii.

    Oare aparatele de a.c. de la Guvern si Cotroceni au fost verificate tot in urma cu cateva zile ????
    • +5 (11 voturi)    
      toti o apa si-un pamant (Luni, 16 august 2010, 22:27)

      rica venturiano [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      parca sub echipa iliescu-nastase-voiculescu am fi dus-o mai bine... toti sunt la fel, pacat ca uitam asta la fiecare 4 ani si mereu avem impresia ca sub ailalti (oricare ar fi ei) era mai bine.
  • +1 (7 voturi)    
    Da directorul spitalului de la ce partid e? (Luni, 16 august 2010, 20:48)

    oancea [anonim]

    Cine e directorul maternitatii? Toti sefii de acolo trebuie sa-si dea demisia, nu MINISTRUL.


    Iar ministrul sanatatii si ordinul medicilor sa inceapa o ancheta guvernamentala, cu inspectori trimisi sa vada ce se intampla.
  • +1 (9 voturi)    
    scarba (Luni, 16 august 2010, 20:54)

    medic [anonim]

    imi este scarba de sistemul din care fac parte. asta nu este decat varful iceberg-ului dintr-un sistem parsiv, imoral si incompetent din care fac parte. ma rog la Dumnezeu sa mai existe macar o urma de moralitate si onoare. DEMISIA domnule ministru.
  • -1 (9 voturi)    
    explozia unui sistem (Luni, 16 august 2010, 20:55)

    dubon [anonim]

    Primul ministru ar trebui sa ceara urgent demisia conducerii Ministerului Sanatatii si a conducerii spitalului respectiv!

    Cred ca se impune o discutie publica cu privire la starea sistemului medical. Ce se intampla a depasit stadiul de gravitate!
    • -3 (7 voturi)    
      nu suntem in Olanda (Luni, 16 august 2010, 22:46)

      sara [anonim] i-a raspuns lui dubon

      Nu-si dau ei demisia pentru nimic in lume. Nici daca, Doamne fereste, vor muri toti bebelusii din maternitati.
  • +11 (15 voturi)    
    Oprescu pentru spitale (Luni, 16 august 2010, 20:56)

    mihai [anonim]

    Da Oprescu..... unde e ...

    si-a trimis 2-3 catei plus reprezentanta de imagine


    sa nu uite ca si-a castigat mandatul cu promisiunea ca sustine spitalele....


    asta a facut pentru ele....


    RUSINE OPRESCU
    • +9 (11 voturi)    
      Oprescu pentru spitale (Luni, 16 august 2010, 22:38)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Reprezentanti lui Oprescu sunt:


      Rizescu, solomon wiegler si si bosul de la spitale,

      PR Alexandrescu (fiica lui tata)

      dar Oprescu... Oprescu unde e .....probabil intr-o vizita in Israel...ca de obicei
      • +1 (1 vot)    
        Marele licurici (Marţi, 17 august 2010, 22:08)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Anca (Alexandrescu) fiica "excelentei sale" Horia Alexandrescu venita in apararea "onoarei nereperate" a Marelui licurici "excelenta sa " Oprescu a fost in prima faza trimisa la pimbare de Arafat, care intre noi fie vorba , este un om de mare caracter, un MARE ROMAN , a fost impresionat pana la urma de prezenta duduiei
  • -4 (14 voturi)    
    Demisia! (Luni, 16 august 2010, 20:57)

    Eugen [anonim]

    Demisia ministrului sanatatii, a conducerii maternitatii si a personalului angajat la sectia unde a avut loc tragedia! Asta in primul rand.
    Sunt curios, parintii aia distrusi vor astepta sa-si faca justitia "treaba"? Chiar nu s-ar gasi nici unul sa-i ia gatul celui/celor vinovati?
  • +2 (6 voturi)    
    trist (Luni, 16 august 2010, 21:09)

    adina [anonim]

    Ma gandesc acum ca plecarea Danei razboiu este extrem de justificata....de ce trebuie sa fugim? chiar nu are nimeni suflet? sau avem doar buget? restul...mama lor, care scapa, scapa, care nu, asta e! cam asta inteleg eu ca se face acum. regresam social si educational, nu mai ajutam aproapele, nu mai daruim...am uitat sa fim oameni....Dumnezeu sa-i odihneasca si sa-i ocroteasca pe micuti!
  • +13 (19 voturi)    
    Ieri a fost un articol ca a murit un politician (Luni, 16 august 2010, 21:10)

    Ovidiu [anonim]

    care a trecut prin FSN, PNL, PSD, PDL intr-un spital din Londra.

    Eu am pus un comentariu si am zis, ca nu e nimic mai mult decat un SHOBOLAN, ca a fugit sa se trateze in alte tari dupa ce si-au batut joc de sistemul sanitar de la noi, si ca, politicienii ar trebui sa fie obligati sa se trateze doar in Romania.

    Comentariul meu nu a aparut, probabil ca a fost prea "violent" la un articol care anunta moartea unui om.

    In fiecare zi este un articol cu oameni care mor in spitale. Acum incep sa shi sara in aer materninatile.

    Astazi, mi se pare prea bland totusi, cuvantul SHOBOLAN.
    • +1 (11 voturi)    
      Multa vorba............ (Luni, 16 august 2010, 21:46)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Ca de obicei incepi sa bati campii.Politicianul care a murit in Anglia a ales sa mearga la acel spital in ultima clipa a vietii.In Romania medicii i-au spus ca nu se mai poate face nimic si omul a incercat unde a crezut.Din pacate s-a confirmat diagnosticul.Nu toti medicii din Romania sunt prostovani.
      • +2 (2 voturi)    
        Gresesti amarnic tinere!! (Marţi, 17 august 2010, 9:48)

        Inna [anonim] i-a raspuns lui nico2

        Tipul a murit in Anglia, insa dupa ce se tratase luni intregi la un spital din VIENA! Si nu cred ca nu este deloc ieftin sa stai luni intregi intr-un spital din Viena , si sa primesti citostatice si alte tratamente costisitoare. Si nu stiu de ce, insa eu cred ca a mers, nu pe cont propriu, ci cu formularul 12, sau cum s-o fi numind! Adica cu banii de la casa de sanatate!!
        Mie imi pare rau ca omul s-a imbolnavit, insa avea un mare pacat: era politician activ, prin urmare a pus si el umarul la impingerea Romaniei in acest colaps economic, moral, social.. din care sincer nici nu mai stiu cum am putea iesi!!
  • +10 (10 voturi)    
    ... (Luni, 16 august 2010, 21:11)

    ileana [anonim]

    ...Era cotata ca una dintre cele mai bune sectii ATI pt. neonatologie din Romania ...orice nastere prematura era ghidata catre Giulesti ( pe bani, fireste.......
  • -14 (16 voturi)    
    Attila (Luni, 16 august 2010, 21:11)

    dan [anonim]

    Nu stiu ce trebuie sa se mai intample in tara asta !? Daca ministrul sanatatii este ungur care lupta contra Romaniei, iar adjunctul este palestinian care este nervos ca Basescu este cu isrealienii,ce vreti ?
    Sa descoperim noi vaccinul contra SIDA, cand ungurii vor sa inchida si Institutul Cantacuzino ?
    • +20 (20 voturi)    
      sa nu te iei de... (Luni, 16 august 2010, 21:57)

      mures [anonim] i-a raspuns lui dan

      ...arafat!!!!! fara el, nu exista nimic din ce exista azi UPU, SMURD etc !!!!! omul ala e un Sfant!!! a salvat sute si mii de vieti, nici macar pe un pahar de apa!!! Pacat ca nu sti cine este Arafat !!!! nu mai aruncati cu pietre in oricine ajunge la TV.!!! tzara ar trebui sa-i construiasca o statuie pana in cer, si chiar mai mult de atat! Dar, e si el un om, care se lupta cu morile de vant!!! un strain- pt majoritatea- care lupta cot la cot cu muritorii!!!
      • +8 (8 voturi)    
        Pentru cei ce nu stiti... (Luni, 16 august 2010, 23:31)

        @DRIAN [anonim] i-a raspuns lui mures

        Asa este! Pe vremea cand in Romania existau ambulante Dacia combi, dotate cu un stetoscop si niste garouri, pe vremea cand ambulanta sosea la un caz dupa o ora de la solicitare, doar ca sa constate decesul, Raed ARAFAT, cu toate piedicile puse de autoritati la vremea aceea, reusea sa infiinteze Serv. Mobil de Urgenta, atragea prin sponsorizari, ambulante de ultima generatie, iar ulterior, a infiintat in colaborare cu pompierii si serviciul de descarcerare, tot pe vremea cand se murea din simple hemoragii in masinile contorsionate, etc etc etc. Pacat ca a intrat in politica, sa-si manjeasca mainile care au salvat sute de mii de vieti. Multimita lui, exista medicina de urgenta in Romania. PS: A facut ceea ce a facut, fara a trage foloase... Din contra , a depus eforturi supraomenesti.
        • +6 (6 voturi)    
          Asa este..... (Marţi, 17 august 2010, 3:18)

          Penicilin Popescu [anonim] i-a raspuns lui @DRIAN

          Arafat este DOCTORUL care a pus in miscare sistemul medical de urgenta,dominat de spaga si incompetenta.Degeaba avem doctori buni ,cand avem,daca sefii lor sunt spagasini si sifoneaza banii de la CNAS!Trista zi pentru medicina romaneasca!
    • +13 (13 voturi)    
      Prietene esti prost ... (Marţi, 17 august 2010, 4:30)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui dan

      Daca 10% din romani ar fi ca arafat, romania ar fi in primele 5 puteri europene.
      Datorita lui vezi alergand pe strada ambulante SMURD si ai un sentiment ca cineva e posibil sa fie salvat.
      Ce treaba are ministrul ungur cu incompetenta unor oameni? In oltenita zilele trecute a murit un copil care a ajuns la spital din cauza unei zgarieturi. Tot vina ministrului, a lui arafat, a lui base sa a lui boc e?
      O sa zici ca e vina lor ca permit medicilor buni sa plece, dar gandeste-te ca de 20 de ani pleaca. in afara de bucuresti si alte vreo 2-3 orase mari nu ai unde sa mergi in siguranta in spital (nici in bucuresti, dar poate ai noroc sa gasesti un medic bun).
      Ca o tara sa functioneze bine si sa se dezvolte trebuie sa aiba invatamant si sanatate extrem de bine puse la punct. Invatamantul e la pamant de vreo 10 ani, sanatatea la fel. Ce se intampla acum e rezultatul nenorocitilor care stau si dorm in parlament pe banii nostri. (sa ma cenzureze olguta vasilescu). Vrei o tara mai buna? atunci stai aici si pune umarul, nu mai comenta. Nu vrei? pleaca in plm in afara ca acolo umbla cainii cu covrigi in coada. (scuze adminilor dar nu mai suport prostia unora)
      • +6 (6 voturi)    
        Respect! (Marţi, 17 august 2010, 9:38)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Reader

        Daca 10% din romani ar gandi ca tine, am ajunge departe ......... din pacate pentru romani singurul lucru la care se mai pricep este sa arunce cu laturi in stanga si-n dreapta ...... ah, si bineinteles, capra vecinului, care in Romania nu are nici o sansa de supravietuire ......
  • +17 (17 voturi)    
    Sistemul de sanatate (Luni, 16 august 2010, 21:11)

    lili [anonim]

    Cu riscul de a-mi crea adversari , in primul rand grija fata de semeni a fost absenta in ultimii 20 de ani..S-a dezvoltat, grija fata de ...Prostie!!! Educatia, Sanatatea, au ramas "Cenusareasa" Sistemului... mai interesanta era, din punctul meu de vedere, Comuna Primitiva... ca sistem...
  • -4 (12 voturi)    
    hmmmm (Luni, 16 august 2010, 21:13)

    me [anonim]

    se poate auzi si ceva bun de spitalu asta?!
    acu cativa ani i-a murit nevasta unui prieten aici pentru ca nu au fost aia in stare sa o coase calumea dupa cezariana...
    toti spun ca este un spital infect (mai infect decat restul)...
    acum asta...
    fratilor ce dracu se intampla la spitalul ala????!?!?!?! si la spitalele din romanica in general...
    bine ca dublam banii la administratia prezidentiala... ca schimbam borduri pe timp de criza... dar injumatatim banii pentru sanatate (si asa putini)...
    medicii pleaca in draci din romania...
    o sa ne trezim si o sa facem ceva pt. sistemu medical inainte sa ajungem la rata de mortalitate din evul mediu?!?!?!
    • +8 (10 voturi)    
      dar nu spui (Luni, 16 august 2010, 21:40)

      Alsta [utilizator] i-a raspuns lui me

      ca a fost o cezariana facuta in urgenta pentru dezlipire de placenta la o sarcina de 26 de saptamani la o pacienta cu grave probleme de sanatate si ca, postoperator a facut la 2 ore primul stop cardio-respirator, a fost resuscitata, si dupa inca 2 ore a intrat din nou in stop iresuscitabil.
      Hai sa ne gandim: oare un medic care a facut vre 1000 de cezariene se tampeste brusc si uita cum se face o sutura sau e posibil ca histerorafia sa se fi deschis in urma resuscitarii? Si app, copilul respectiv traieste, daca imi aduc eu bine aminte.
      Giulestiul are cea mai buna sectie de ATI pentru nou-nascuti din Bucuresti, cam toate maternitatile isi trimiteau acolo cazurile problema de neo-nato.
      Scuzati-ma, dar care e vina medicilor si a personalului sectiei? Ca doar nu s-or fi jucat tenis cu cockteiluri Molotov?
      • +1 (1 vot)    
        personalul medical (Marţi, 17 august 2010, 9:11)

        laura [anonim] i-a raspuns lui Alsta

        cum se face ca niciunul nu are arsuri? nici macar n-au incercat sa salveze copiii! pe principiul ginecologilor ca un prematur e oricum un rebut
  • +7 (9 voturi)    
    FIRMA CARE A FACUT REPARATIILE (Luni, 16 august 2010, 21:14)

    FIRMA CARE A FACUT REPARATIILE [anonim]

    Pai o sa vedem ce firma a facut reparatii sau a vandut echipamentele medicale si sa vezi surprize surprize cien era ruda cu cine ... Asta e la noi oricine face o firma si castiga contrcatul cel mare chiar daca are doar minimul de capital social in firma...
    • +2 (4 voturi)    
      FIRMA CARE A FACUT REPARATIILE (Luni, 16 august 2010, 23:08)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui FIRMA CARE A FACUT REPARATIILE

      Stai linistit ca au contribuit unde trebuie


      Dumnezeu sa-i ierte pe copiii de abia nascuti


      ceilalti ....(cenzurat)
      • +3 (5 voturi)    
        Dumnezeu sa-i ierte???? (Marţi, 17 august 2010, 1:52)

        Mihai [anonim] i-a raspuns lui mihai

        "Dumnezeu sa-i ierte pe copiii de abia nascuti"???????

        Nu puteai sa nu-ti rostesti portia de clisee? Ce crezi tu ca e atat de iertat la un copil nou nascut?

        PS: Sa nu incepi cu "pacatul original" pe care toti il purtam ca sigur nu la aia te-ai gandit...de fapt sigur nu te-ai gandit la nimic...ai folosit si tu un cliseu ca sa te simti mai om asa, mai sufletist!!!
      • +4 (4 voturi)    
        dumnezeu in sus si-n jos (Marţi, 17 august 2010, 9:24)

        elwing [anonim] i-a raspuns lui mihai

        "Dumnezeu sa-i ierte pe copiii de abia nascuti"

        Sa-i ierte pt ce?? Cu CE ar fi putut gresi un copil de 1 zi? Mai lasati mentalitatea idioata ca pacatele se mostenesc si ca oamenii sunt rai in absenta divinitatii.....
  • +9 (11 voturi)    
    nu exista raspundere in tara asta (Luni, 16 august 2010, 21:16)

    Stanescu I [anonim]

    nu a existat vreodata raspundere, niciodata vinovatii directi sau morali nu au fost trasi la raspundere...

    puscarie pt cei care au gresit!

    daca un judecator greseste verdictul, inculpatul da statul in judecata la CEDO si platesc eu, el/ea si tu asta care citesti, din buzunarele noastre, judecatorul plateste si el 1/n, unde n = multimea de fraieri romani

    asa si cu indivizii care au montat si ce dracu au facut pe acolo, au facut lucrarile la "las' ca merge si asa"...

    dorele... 100 de ani puscarie!
  • +25 (25 voturi)    
    Tragedie (Luni, 16 august 2010, 21:19)

    Florin [anonim]

    Acum 3 luni, fetita noastra era in sectia de neonatologie din Hospital de San Pau din Barcelona, in urma unei aspiratii de meconiu din timpul nasterii.
    Pe langa curatenia si echipamentul de ultima ora, oamenii aia (doctorii, asistentele) s-au comportat cu noi astfel incat ne-au dat lacrimile de nenumarte ori. Ne tratau ca pe copii lor - asa, cu lumea prabusita peste noi, cu fetita cu tuburi in nas si acul inifipt in vena de pe frunte, toti oamenii aia erau acolo ca sa ne sustina si se comportau cu fetita cu atata grija si blandete ... a fost o experienta extrem de emotionanta...
    Si eram niste straini pentru ei si pentru tara lor !
    Oamenii aia nu-si faceau doar job-ul, oamenii aia erau pasionati de ceea ce faceau, puneau dragoste in asta si indiferent de ce scria pe ecuson - erau Oameni.

    Nu pot sa-mi imaginezi prin ce trec parintii copiilor astia.. Sa-ti vezi copilul in incubator cu perfuzie si conectat la aparate este sfasietor , dar asta... Asta intrece orice limita de toleranta!

    Cine este vinovat pentru aceasta tragedie ? Ministrul ? Seful spitalului? Doctorii ? Presedintele ?

    Eu cred ca suntem cu totii responsabili . Prin faptul ca nu am invatat sa ne relationam intre noi, sa ne respectam unii pe altii, sa ne respectam munca si sa o facem bine si corect, sa fim civlizati si sa punem Dragoste in totul!
    • +10 (10 voturi)    
      ai dreptate! (Luni, 16 august 2010, 21:57)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Sigur, suntem cu totii vinovati!

      Intr-o tara normala nu puteau sa prolifereze "Dorelii" care isi fac treba de mantuiala, astfel ca expodeaza climatizorul si omoara trei bebelusi!

      nu, nu este vorba de Dragoste, ci de responsabilitate, de lucrul bine facut. Evident, inca se aplica principiul "ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca muncim" chiar si in Sanatate si Invatamant ....
    • +6 (6 voturi)    
      confirm (Luni, 16 august 2010, 21:58)

      adi [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Taica'miu a stat in spital in Italia si exact acelasi gand l-a avut si el: desi era un strain si roman, personalul medical s-a comportat excelent.
    • +5 (5 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 16 august 2010, 22:01)

      emsal [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Florin, este cel mai înţelept comentariu citit în ultima vreme! Ai foarte mare dreptate!
      L-am reluat şi pe blog
      http://emsal.wordpress.com/2010/08/16/cine-este-vinovat/
    • -7 (13 voturi)    
      Hei Florine Florine (Luni, 16 august 2010, 22:26)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui Florin

      In primul rand noi santem de vina ca de 20 de ani ii votam (eu nu) pe aceeasi escroci care se trateaza afara din banii jefuiti ai platitiriilor de impozite.Ca de 20 de ani unii tot se arata cu degetul,ai vostrii sant de vina ,ceilalti nu ca ai vostrii.Politicienii dau vina unii pe altii ,mint,fura,sant lingaii lumii intregi sant niste criminali economici.Sant fuduli pe banii romaniilor.Autostrazi la pret de SF,CADOURI DE ZECI DE MILIOANE SAU SUTE DE MILIOANE FIRMELOR CU MARI BENEFICII,IN LOC SA-I INVESTEASCA PT ATRAGEREA DE FONDURI IN SANATATE.,ETC,ETC,ETC.Nestinta ,amorteala somn.Asa se creaza monstrii natiunii POLITICIENII .Iar in ceeace privete Cataluña scuzama ,nu degeaba vor independenta fata de ceilalti puturosi.Que se ponga bien tu hija.Saludos.
  • -4 (6 voturi)    
    ???? (Luni, 16 august 2010, 21:29)

    un amarat [anonim]

    de ce ne mai miram? noi oamenii de rand suntem condamnati sa suferim,sa tragem ponoasele celor kre sunt la putere , in tara asta conduce cine apuk iar de platit platim doar noi amaratii........orice comentariu facut pe site este egal cu zero,nimeni nu face nimic ..........
  • +5 (9 voturi)    
    grav (Luni, 16 august 2010, 21:52)

    mihni [anonim]

    pacat de acei ingerasi,sau chinuit cu gfocul mititeii.eu urmeaza sa ma internez in septembrie pt a face o histerosalpingosonografie cu dr niculesu dar imi este teama pt viata mea.
  • +11 (15 voturi)    
    Mancatorii de rahat (Luni, 16 august 2010, 21:53)

    nico2 [utilizator]

    Numai comentarii idioate la televiziunile de stiri IREALITATEA si ANtena 3 unde au venit invitati de la partidele din opozitie si au inceput sa manance rahat.Zilele trecute Guvernul a anuntat ca se vor platiui restante din sistemul de sanatate si din 2005.De ce nu s-au platit pana acum?In cei 5 ani s-au perindat pe la guvernare si PSD si PNL si PDL.Catastrofa s-a produs la o sectie in care s-au investit enorm de multi bani si care era catalogata de 5 stele.Comentariile politice nu au nici-un rost.Trebuie sa aflam care este cauza exploziei si la ce anume aparat s-a produs.Acum se spune ca nu este personal , ca nu sunt bani etc. Punem pariu ca in aceasta seara a fost si personal, au fost si medicamente.
  • +8 (18 voturi)    
    nu e din cauza banilor putini (Luni, 16 august 2010, 21:54)

    mama [anonim]

    eu m-am saturat de atata ipocrizie ! din banii astia putini se fura pe rupte. marinescu, un medic mediocru altminteri, patroneaza haznaua aia de spital ca un bulibasa peste satra lui. banii putini nu justifica tzigania, indolenta si nesimtirea crasa din spelunca numita maternitatea giulesti !
  • +8 (10 voturi)    
    Traditia incompetentei medicale romanesti (Luni, 16 august 2010, 21:57)

    Misu [anonim]

    In secolul clonarii in spitalele romanesti inca se moare din cauza unei taieturi(a se vedea cazul copilului din Oltenita) sau din cauza unei maini rupte.In evul mediu probabil rata mortalitatii la nastere era egala cu cel din spitalele romanesti din secolul 21.De ce? simplu, neinteres si incompetenta.Este inadmisibil ca la depistarea unor boli folosing aceleasi tehnici moderne 3 medici sa dea diagnostice diferite.La noi important e sa mancam gratar in paduri si sa ascultam manele.In anii 80 eram printre fruntasi la copii handicapati sau infectati cu HIV se pare ca in anul 2010 nimic nu s-a schimbat.Romania este singura tara care refuza sa se modernizeze.
  • +7 (7 voturi)    
    Pacat (Luni, 16 august 2010, 22:01)

    nu conteaza [anonim]

    De copiii morti, raniti si de familiile lor. Pacat ca oamenii contribuie la acest sistem de sananate pentru ca nu se vede nimic. Medicii sunt platiti prost si pleaca, spitalele sunt varza, vechi, neechipate.
    Pacat inca odata. Dumnezeu sa-i ierte.
  • +9 (9 voturi)    
    o picatura intr-un ocean (Luni, 16 august 2010, 22:06)

    nouvelobs [anonim]

    cred ca am depasit limitele tragediei in sistemul de sanatate romanesc.
    cine este de vina? ei, noi..fiecare dintre noi.
    am asistat la nasterea intr-un spital public din romania in 2005. imi parea ireal. asistentele erau vulgare, o doctoritza a luat-o pe o gravida la rost si a utilizat cuvinte si mai dure. duritate incredibila si nicio reactie a pacientelor, a celor care le insoteau. lipsea fiecaruia acea vointa de a aduce o picatura de "bunatate", de intelegere, de solidaritate simpla, umana in oceanul de nesimtire, de delasare, de "spagi" creat de sistem.
    sora Emanuelle,modesta, a reusit cu mijloace infinit mai putine sa salveze mii de copii saraci egipteni. si chiar daca i se spunea ca ceea ce face este o picatura neimportanta in oceanul nefericirii ea a spus ca pana la capatul vietii va turna fara oprire o mica picatura de speranta in oceanul nefericirii, disperarii.
  • +6 (6 voturi)    
    Nepasarea ne ucide (Luni, 16 august 2010, 22:07)

    mitza [anonim]

    Pentru ca am obosit sa luptam cu scolile, gradinitele, spitalele, justitia si ne resemnam in nepasare.

    Ce motivatie mai avem sa mai strigam cand orice tentativa de a spune lucrurilor pe nume in tara asta se intoarce impotriva noastra sau cel multe ni se raspunde "da,da,da, schimbam" si cum iesi pe usa se uita despre ce s-a vorbit?
  • +2 (4 voturi)    
    adevar (Luni, 16 august 2010, 22:15)

    eu [anonim]

    pana nu moare odrasla vreunui parlamentar, ministru etc care nu apuca sa fuga in strainatate si este nevoita sa nasca in romania nu cred ca se va schimba ceva.au murit niste bebelusi, hei si ce?niste guri de hranit in minus, asta gandesc cei ce ne conduc si ne gestioneaza banii. pacat de aceste suflete ce trebuiau sa fie inca in burta mamei si de mamele ce traiesc drama vietii lor,
  • -6 (14 voturi)    
    Demisia ministrului (Luni, 16 august 2010, 22:33)

    Fane [anonim]

    Hai baieti de la minister, incolonarea si iesirea pe poarta cu un sut in fund ca deja e prea mult.
    Plus puscarie pentru cei vinovati!!!!
  • -17 (19 voturi)    
    Basescu nenorocit...ne omori copiii (Luni, 16 august 2010, 22:38)

    IONESCU [anonim]

    ...Romani...haidetzi sa dam jos guvernul acesta de nemernici...Pana unde s-a ajuns...Doamne...ne omoara copii...Incompetentzi si nenorocitzi ca Udrea, Berceanu, Videanu...Nu va mai rabda pamatul nenorocitzilor...
    • +14 (16 voturi)    
      pe zi ce trece am senzatia (Luni, 16 august 2010, 22:55)

      mar [anonim] i-a raspuns lui IONESCU

      ca tb. suplimentate paturile/sectiile la Balaceanca.
      Multe creiere a spalat irealitatea&a3, mari nenorociti si tradatori. Ce ar lista enumerata mai sus cu sistemul de santate? Performantele unui sistem se degradeaza in 36 de luni , sau sistemul sanitar din Romania este in colaps de peste 20 de ani?
  • -10 (12 voturi)    
    iflorescu78@yahoo.com (Luni, 16 august 2010, 22:47)

    ladybug [utilizator]

    Bravo guvernantilor,sunteti cei mai straluciti criminali. Adunati laurii victoriei.....ati facut praf sanatatea si invatamantul sunteti niste fericiti, au murit bebelusii, uraaaaa..............nu mai platiti indemnizatii, uraaaaa inca o data ca nu sunt copiii vostrii, uraaaaaaaa ca voi aveti bani pentru servicii medicale in strainatate.
    • +1 (1 vot)    
      asa este ! de acord cu tine (Marţi, 17 august 2010, 10:19)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui ladybug

      si caldura de afara e din cauza lu Base !
      si inundatiile au fost planificate la Cotroceni ! sunt convins !

      medicamente ... medicamente ...
      propagandisti comunisti de 2 bani !
  • -6 (12 voturi)    
    e prima data cind ''mi se ridica la cap'' (Luni, 16 august 2010, 22:48)

    iluh [anonim]

    ce demisie frate!!?? ...o sticla incendiara in bot sa simta ce au simtit si bebelusii aia nevinovati...daca si acum tacem inseamna ca sintem condamnati pe viata si ne meritam soarta...sa fie impuscati toti nenorocitii astia de ne conduc...sa-mi spuna si mie cine a auzit de explozii la instalatia de aer conditionat????
    • +6 (6 voturi)    
      numai gura e de voi (Luni, 16 august 2010, 23:02)

      rica venturiano [utilizator] i-a raspuns lui iluh

      Ce viteji sunteti, si tu, si ionescu de mai sus, si altii ca voi... Numai revolutii si plutoane de executie va clocesc mintile alea infierbantate, probabil ca nu stiti proverbul: "cainele care latra nu musca"... p.s. ultima oara cand ne-am impuscat conducatorii, a iesit al dracului de bine, nu? (nu vreau sa se creada ca-l sustin pe dementul de ceausescu, dar ideea e ca atunci cand dai ceva jos trebuie sa te gandesti si ce pui in loc, chestie la care noi suntem cam deficitari)
  • -4 (8 voturi)    
    In fiecare... (Luni, 16 august 2010, 22:51)

    ASIMO [anonim]

    ... zi citesc hotnews si imi reactualizez motivele emigrarii. Ca tata, spun cu mana pe inima ca as ucide cu sange rece pe acela/aceia care au jucat sanatatea si viata copilului meu la ruleta. Nu instig la crima, dar pare cea mai viabila solutie, stiind cu certitudine ca legea nu va face niciodata dreptate, Stiu 100% ca se va incerca musamalizarea cazului, e evident, e Romania. Toata compasiunea mea merge catre familiile indoliate si catre cele ai caror noi noscuti stau acum intre viata si moarte. Ura si dispretul meu insa raman "dedicate" intregului sistem al conducierii tarii, incepand cu presedintele, pana la ultimul ins purtator de crvata din sistem. Mi-e mila de 21 de milioane de nevinovati care nu au avut sansa mea, si care sunt obligati sa suporte iadul numit Romania. Ma lipsesc de patriotism, in momentul in care ingoranta unor "romani" din sistemul medical imi ucid copilul. Mahatma Ghandi a spus ca "ochi pe ochi" vor duce la o lume oarba, Romania este insa oarba de mult, deci ochi pentru ochi se poate aplica cu succes.
  • +4 (4 voturi)    
    Romania - o tara din care merita sa fugi departe (Luni, 16 august 2010, 22:53)

    Vali [anonim]

    In Romania nimic nu se face asa cum trebuie si atunci cand trebuie. Degeaba dam vina pe guvernanti, sunt ultra-depasiti de realitatile din jur. Ei nu stiu sa conduca tara, asa cum managerii din mai toate domeniile nu stiu sa-si conduca institutiile si oamenii lor, iar oamenii s-au invatat sa lucreze de mantuiala si sa ceara bani cat mai multi. Noi toti suntem vinovati pentru tot ceea ce se intampla, iar cei care mai cred ca se mai poate schimba ceva in Romania, sunt tot mai putini.
  • +4 (6 voturi)    
    6% din PIB pentru Sanatate!! (Luni, 16 august 2010, 22:54)

    gina [anonim]

    Daca nici tragedia asta care nici in tarile africane nu s-a mai vazut nu e motiv suficient pentru a aloca in 2011 macar 6% din PIB Sanatii nu avem decat sa nastem acasa, ca pe vremea bunicii, sa ne tratam bolile la vraci si in cazurile grave sa chemam popa!
    • +2 (8 voturi)    
      Nu se poate: 70% din Buget = PENSII+AJUTOARE (Luni, 16 august 2010, 23:55)

      Europa strange cureaua - noi ingrasam purceaua [anonim] i-a raspuns lui gina

      Nici tarile dezvoltate nu platesc asa de mult pe alocatii de la stat (pomeni) si pensii marite fara munca
      Din restul trebuie sa traiasca si Educatia si Sanatatea si Politia si Armata si INVESTITIILE

      Dar nici asa nu e de-ajuns

      - RECTIFICARE BUGETARA 2010: 1 MILIARD DE EURO de la Buget s-au dus la pensii


      - - 2010: Banii de Educatie s-au dus la pentru pensii si alocatii (pomeni) date de PSD in 2008
      - - 2010: Banii de Sanatate s-au tot la pensii si alocatii (pomeni)
      - - 2010: Autostrazile s-au dus tot la pensii si alocatii (pomeni)
      - - 2010: Imprumutul de la FMI s-a dus tot in pensii si alocatii (pomeni)

      - - 2011 = 3,7 miliarde de euro trebuie imprumutati pentru pensii si alocatii (pomeni) date de PSD in 2008
      - - 2012 = 4,5 miliarde de euro trebuie imprumutati pentru pensii si alocatii (pomeni) date de PSD in 2008



      Gandul, 2 AUGUST 2010

      Guvernul taie aproape o zecime din bugetele Educaţiei şi Justiţiei, alocând încă 4,36 miliarde lei pentru pensii, şomaj, ajutoare
      • -3 (7 voturi)    
        Pomeni... (Marţi, 17 august 2010, 1:02)

        Raluca [anonim] i-a raspuns lui Europa strange cureaua - noi ingrasam purceaua

        Cum adica fratele meu pensii si alocatii=pomeni?
        Statul iti ia in fiecare luna un procentaj din salariu pentru pensia pe care ti-o va plati intr-o buna zi.
        E o intelegere care trebuie onorata. Ce ar trebui sa se faca, sa nu se mai plateasca pensii, pentru ca pensionarii nu produc?
        Tatal meu e pensionar, cu o pensie de nimic, dupa ce a muncit o viata intreaga. E in putere si vrea sa munceasca si isi tot cauta de ceva vreme. Cam ce sanse crezi ca are? Zero, iti spun eu.
        Pomeni? Sa-ti fie rusine.
        • +2 (4 voturi)    
          Cresterile de pensii date dupa 2006 sunt pomeni (Marţi, 17 august 2010, 9:50)

          Europa strange cureaua - noi ingrasam purceaua [anonim] i-a raspuns lui Raluca

          Maririle de pensii de dupa 2006 nu sunt din contributii, ci bani ne-munciti de niciun pensionar
          PSD si PNL au hotarat ei de capul lor ca banii din cresterea economica trebuie sa mearga in salarii si pensii IN LOC SA MEARGA IN SPITALE SI AUTOSTRAZI

          Azi in Romania se plateste din cauxza asta a 21-una pensie, in timp ce pana si in Grecia de exemplu s-a ajuns sa se taie a 13-a pensie

          ♦ 12 AUGUST 2010, Standard.money.ro : Anglia taie pensiile

          http://standard.money.ro/macro/anglia-taie-pensiile-9718.html
  • 0 (2 voturi)    
    atentat? (Luni, 16 august 2010, 23:16)

    eu [anonim]

    oare nu era firesc sa existe macar o singura persoana adulta in PERMANENTA in sectia de terapie intensiva alaturi de bebelusi?? imaturi,in incubatoare,lasati singuri???/ziua?
    ar fi de mentuinat si ipoteza unui atentat criminal,poate a fost o explozie provocata.....blestemata tara
  • 0 (2 voturi)    
    Menghelescu medic si manager de 2 bani (Luni, 16 august 2010, 23:19)

    Gogu [anonim]

    Dr Bogdan "Menghelescu", un macelar nu un medic.
    Cunosc persoane nenorocite de "profesionalismul" sau.
    O mizerie si debandada mai mare ca in acel spital nu am mai intalnit pana acum.
    Trebuie facut responsabil pentru tragedia care s-a intamplat la Maternitatea Giulesti.
    • 0 (0 voturi)    
      inchideti cloaca numita giulesti!!! (Marţi, 17 august 2010, 8:36)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      a avut cineva curiozitatea sa faca o lista cu femeile si copiii decedati in ultimii ani in aceasta cloaca, sau cu cei distrusi pe viata???exista registre! v-ati ingrozi daca ati sti!!!
  • -5 (7 voturi)    
    25% (Luni, 16 august 2010, 23:43)

    gogu [anonim]

    7000 de bugetari pe faras... trebuia sa se intample. Iar asta e doar inceputul. Pe 6 decembrie anul trecut, a triumfat prostia.
  • 0 (4 voturi)    
    Rusine (Luni, 16 august 2010, 23:58)

    florina [anonim]

    Mi-e scarba de ce se intampla in tara asta. Mi-e teama pentru cei dragi si pentru cei care nu au puterea de a lupa cu sistemul. Renun sa citesc stirile din Romania si renunt la speranta ca o data o sa ma intorc in tara. Romania nu mai este decat o amintire din copilarie, prefer sa traiesc normal si sa ii ajut pe cei care au nevoie.
    Imi pare tare rau pentru parintii care au nascut copii in acest spital, Nasterea copilului este un moment de fericire, Romania a reusit sa puna o pata mare si asupra acestui moment.
    Nu pot sa sper decat ca se va inventa un Jihad si in Romania, impotriva clasei politicii, a hotilor si celor care au adus tara asta in aceasta stare.
    Romania te urasc!
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Marţi, 17 august 2010, 0:03)

    mariuss72 [utilizator]

    ne paste un genocid mai mare decit cel din comunism!
  • +5 (7 voturi)    
    banii sau oamenii? (Marţi, 17 august 2010, 0:04)

    jsmith [anonim]

    credeti ca daca se dau 6% din PIB sau 15% din PIB la sanatate, asistentele tupeiste si doctorii care nu te opereza fara sa le dai banu inainte se transforma peste noapte in sfinti? Vor avea doar mai multi bani ca sa-i dea pe contracte aranjate....
    Pe langa lipsa banilor, e lipsa Oamenilor de calitate, si nu ma refer neaparat la pregatirea medicala ci la calitatea de om, la moralitate, demnitate, principii, compasiune, etc... .Sistemul de sanatate nu e ceva abstract, ci facem parte din el, fie ca pacienti fie ca doctori/asistnti/etc. Toti suntem de vina, si nu banii sunt principala cauza.
  • -3 (5 voturi)    
    se pare ca unii copii erau nascuti in vitro (Marţi, 17 august 2010, 0:10)

    verticalnews [anonim]

    se pare ca unii copii erau nascuti in vitrohttp://verticalnews.ro/tragedie-la-maternitatea-giule%c8%99ti/
    • +7 (7 voturi)    
      nascuti in vitro??? (Marţi, 17 august 2010, 1:12)

      CRicri [anonim] i-a raspuns lui verticalnews

      Nascuti in vitro??????

      Creierul tau nu a fost creat nici macar astfel!
  • +4 (4 voturi)    
    Nu se intampla numai in Romania (Marţi, 17 august 2010, 0:25)

    maria [anonim]

    Nu vreau sa apar medicii si sistemul din Romania, unde am avut si eu expreientele mele negative, vreau doar sa pun in perspectiva experienta pe care am avut-o acum 2 zile intr-un spital din Franta, la urgente.

    Pe langa faptul ca se miscau mai lent decat la medicul de familie la urgente, si ca procedura de inregistrare dureaza foarte mult si nu tine cont de starea bolnavului (eventual cei aflati in pragul mortii sunt dusi direct la intubare) la inregistrare (nu exista sistem de culori), am fost ignorata total fiind in salonul de urgente cand am inceput sa urlu efectiv de durere. Nimeni nu a venit sa vada ce se intampla, desi m-am ridicat de pe masa si am strigat si pe hol dupa ajutor. Nici personalul, care trecea impasibil, nici cei aflati acolo cu familiile. Nimeni nu a reactionat, sa anunte pe cineva...
    Am asteptat mai mult de o jumatate de ora in lacrimi de durere, deja incapabila sa mai scot un sunet!

    Apoi, cand au venit, mi-au zis ca au fost ocupati cu alti pacienti...

    Si nu mi-au facut nici macar ecografie inainte sa ma trimita acasa, iar pentru spalaturi stomacale a trebuit sa insist eu, desi erau absolut necesare in stadiul in care eram. M-ar fi trimis (e fapt, m-au trimis) acasa fara sa imi faca nimic, in afara de perfuzii, care doar mi-au eliminat durerea temporar, nu si cauza.

    Cam atat legat si de ce intampla altundeva in Europa! Intr-adevar, erau foarte bine dotati cu materiale si nu le lipsea absolut nimic la nivel de aparatura si produse/ substante consumabile, insa...tot oamenii fac diferenta. Si n-as fi atat de sigura ca acolo erau mai plini de grija decat la noi...

    Intr-adevar, ce n-am facut acolo fiind, n-am stat sa ma gandesc la bacsisuri si alte atentii de ganul asta.

    In rest, Dumnezeu sa ne tina sanatosi (sau noi insine, fiecare cum prefera), ca prin spitale e rau cam peste tot!

    Sper ca bebelusii aflati in pericol sa fie salvati! E o poveste cumplita! Si mai sper ca toti sa fie identificati!
  • -1 (5 voturi)    
    Noi chiar facem !!!!! (Marţi, 17 august 2010, 0:44)

    ANTR [utilizator]

    Asociatia Nationala a Tatilor din Romania - A.N.T.R.

    C O M U N I C A T

    In urma tragediei de la Maternitatea " Panait Sarbu" (Giulesti) asociatia noastra dotreste sa transmita familiilor care au avut de suferit,toate gandurile bune si compasiune sincerea .

    Intentionam sa demaram programul "Cum sunt tratati copiii nostri ?" , urmare proiectului in derulare "Ce face copilul meu ?" (www.cefacecopilulmeu.ro)

    Asteptam sa va alaturati initiativei noastre !

    Nu ezitati, maine urmati VOI !


    Presedinte A.N.T.R. Consilier A.N.T.R.

    Costin Jugurica Jeni Chiriac


    www.asociatiatatilor.ro ; www.cefacecopilulmeu.ro

    contact- 0212420151 ; 0731165900
  • +5 (5 voturi)    
    CE SE INTAMPLA LA GIULESTI (Marţi, 17 august 2010, 0:46)

    Dan [anonim]

    Printre multi medici de mare valoare de acolo, se gasesc si non-valori pe mana carora nu mi-as dori sa cada cineva. Este o doctorita care le ghiceste pacientelor cu cristale pe burta. MEDIC!!! IN SECOLUL 21!!! LE PUNE CRISTALUL PE BURTA SI LE SPUNE DACA VA FI BAIAT SAU NU!!! Doctorita anestezista din Giulesti REFUZA efectiv sa intre in sala daca nu ia spaga sau daca e vorba de un copil de tigan (in fine, de tigan sarac) - si sper ca oricat ati fi unii de rasisti nu puteti fi de acord cu refuzarea sanselor de viata ale unui copil. Profesorul Marinescu, e drept o somitate (desi depasit un pic in prezent) NU LE DA VOIE medicilor primari de valoare sa faca laparoscopii. In garda, medicii nu au ecograf TOT PENTRU CA PROFESORUL NU LE DA VOIE SA IL FOLOSEASCA, desi au pe sectie unul extrem de nou!!! Ruda unui senator PNL va primi in curand post in Sp. Giulesti, in vreme ce medici de valoare pleaca din tara pentru ca nu isi gasesc locuri de munca si nu vor sa se ingroape intr-o policlinica. Inca o data, lucrurile astea, si o sumedenie de alte lucruri de care v-ati ingrozi, se intampla acolo, desi sunt realmente multi medici in Sp. Giulesti cu adevarat extraordinari, de la rezidenti la primari.
    Regret ca aduc in fata aceste fapte cu ocazia tragediei de azi, dar e un fel de a spune ca jurnalistii de investigatie pot incepe odata si odata sa puna umarul la curatarea sistemului medical sapand pe urmele unor asemenea informatii.
  • +3 (5 voturi)    
    Trebuie sa fii tampit sa mai faci copii in Romania (Marţi, 17 august 2010, 1:30)

    Cinicul [anonim]

    Serios, cine aduce pe lume copii in tara asta o cauta cu lumanarea. Orice parinte care le vrea binele copiilor ar trebui obligatoriu sa emigreze.
  • +5 (7 voturi)    
    Ignatul pentru responsabili (Marţi, 17 august 2010, 2:02)

    torquemda [anonim]

    E prima oara cand ma simt fundamental necivilizat. Atavic. Complet nedemocratic. Exista un animal in mine care de trei ore nu vrea sa plece si cred ca partea neexplicabila acum, este ca gasesc voluptate in aceasta stare. Nu vreau sa plece. Am senzatia ca prezenta lui in mine va da nastere unei actiuni care va schimba lucrurile in bine. E o stare care imi spune sa iau o pusca si sa trag. Nu stiu inca in cine insa vrea sa trag. Vreau doar sa schingiuiesc, sa ard si sa arunc la canal cenusa. Cenusa de om.

    Vreau vitrine sparte si multimi furioase pe strada care sa provoace haos. Oamenii asa cum vezi in Canada la reuniunile G8. Oamenii care nu mai discern si provoaca distrugere. Asta simt acum cu fiecare fibra pe care mi-a dat-o acelasi dumnezeu care a ars trei copii astazi.

    Vreau sa stiu ca exista un matur care simte acum durerile atroce neverbalizate a unei buburuze de cateva kilograme, un matur pe care sa-l pot trage la raspundere si pe care sa-l parlesc cu arzatorul de porc.

    Vreau sange si suferinta pentru jigodiile responsabile. Vreau sa le arda casele si gastile din pricina carora nu exista bani pentru o banda izolir care sa previna ce s-a intamplat astazi.
    • +1 (1 vot)    
      macar sa nu mai omoare pe altii! (Marţi, 17 august 2010, 9:15)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui torquemda

      Nu, eu nu vrea "ignatul"

      nu vreau razbunare, ci un dram de RESPONSABILITATE, ca sa nu mai faca si alte reparatii de aceeasi calitate si sa nu mai omoare si pe alti adulti sau bebelusi, cum risca sa se inatample daca din nou se musamalizeza totul!
  • +4 (4 voturi)    
    "Sanatate"falimentara! (Marţi, 17 august 2010, 5:28)

    Ramona [anonim]

    Lucrez la Spit.Cl.Jud. de Urg. Tg.Mures,unul dintre cele mai mari din tara, aceasta institutie functioneaza,dovada ca aici se trateaza pacienti din toata tara! Din pacate,subfinantarea sistemului de sanatate si mai noile reduceri salariale, oricum insuficiente pregatirii profesionale, vor determina exodul cadrelor medicale! Asa ca,d-lor guvernanti terziti-va,si investiti in "SANATATE",bunul cetateanului! In caz contrar,sa nu va uimeasca tragedii precum aceea de la Maternitatea Giulesti!
  • +2 (2 voturi)    
    explozie la maternitate (Marţi, 17 august 2010, 7:26)

    doru [anonim]

    - din titlu,am inteles inainte sa citesc articolul,altceva. Mda...am descoperit insa ca e o adevarata tragedie. Asa ceva numai la noi se poate intampla. Asta se numeste neglijenta in serviciu...nu are scuze nimeni pentru drama intamplata,de la electricieni si pana la directorul spitalului.
  • +1 (1 vot)    
    Cumplit (Marţi, 17 august 2010, 7:29)

    adana [anonim]

    Nu vreau si nu pot sa-mi imaginez ce e in sufletele parintilor care si-au pierdut copii, sau care se roaga in fiecare minut pentru sanatatea lor... cumplita tragedie.

    Si eu am nascut la Giulesti in urma cu aproape 2 ani si de atunci stiu ca era lipsa de cadre medicale la nou nascuti ( noaptea era o singura asistenta pe tura/salon, care trebuia sa aiba grija de toti). Acum cu reducerile poate e si mai rau. Dar la terapie intensiva trebuie sa fi fost cineva, acolo sunt copii cu probleme, uneori la limita supravietuirii...chiar sa nu fi observat fumul? Cred ca e vorba de altceva, nu un simplu scurtcircuit cum spun ei.
  • +7 (7 voturi)    
    bani in sistem (Marţi, 17 august 2010, 7:56)

    felicia [anonim]

    Marea majoritate va plingeti de lipsa banilor in sistemele de sanatate si invatamint,dar de calitatea umana ,de omenie ,de respect ,profesionalism responsabilitate,ce ziceti?credeti ca banii fac totul?Lucrez in invatamint si va spun cu siguranta ca unora -si nu putini sunt aceia -poti sa le dai cu sacosa bani ,ca nu muncesc nici mai bine nici mai mult.Ne spunem ca suntem un popor credincios,dar nu ne facem treaba cu constiinta ,nu ne plac cei care ne spun adevarul,ne placbanii nemunciti ,doar vesnica placa;sa ne dea statul. OMUL SFINTESTE LOCUL DAR LOCUL NU FACE OMUL MAI BUN!
    • +1 (1 vot)    
      Sanatate falimentara! (Marţi, 17 august 2010, 10:57)

      Ramona [anonim] i-a raspuns lui felicia

      D-na Felicia,este intru totul adevarat ca 'omul sfinteste locul' dar cand scoala de medicina, si alte institutii de invatamant, inca este o "pepiniera buna "pt. formarea de medici,dovada integrarea in sistemele de sanatate occidentale,logic si de bun-simt ar fi alocarea unui procent mai mare din PIB pt. Sanatate si Invatamant !Munca cu oamenii/elevii ar trebui rasplatita pe masura,ca doar nu "lucram" cu sculeri-matriteri! Nici cu citate prea des uzitate nu evoluam ca oameni PROFESIONISTI!
  • -2 (2 voturi)    
    Propunere (Marţi, 17 august 2010, 8:40)

    Eu.Gen [anonim]

    Propun ca parintii sa dea STATUL in judecata.
    Propun ca daunele morale si toate celelalte sa se ridice la nivelul de 6% din PIB. Da, stiu: noi o sa platim, insa numai asa poti lovi STATUL acolo unde-l doare. La BANI! Statul nu da 2 bani pe viata voastra sau a parintilor / copiilor vostri.
    Statul se roaga ca batranii sa nu mai apuce pensia, mamele sa nu mai devina mame, copii sa nu mai ceara de mancare ci sa se apuce de munca, iar tu .. tu trebuie sa fii indoctrinat si sa muncesti, fara mananci, fara sa dormi si fara sa iti pui intrebarea daca nu cumva vrei / poti / meriti mai mult.
    1% din PIB inseamna ca STATUL va incepe sa behaie de nervi.
    Si daca toti care vor da STATUL in judecata vor cere procent din PIB ca daune, in scurt timp ori nu mai avem nimic, ori STATUL se va trezi la realitate. Sau ....nu?
  • +2 (2 voturi)    
    Mare nenorocire (Marţi, 17 august 2010, 8:44)

    make [anonim]

    Uitandu-ma la figurile celor din poza , care ajuta la transportul incubatorului cu bb inauntru, imi dau seama ce era in sufletul lor. Astia OAMENI! Astfel de figuri vreau sa vad in spitale, acolo unde se lupta sa traiasca de la batrani pana la bebelusi! Oameni care pun suflet in munca lor, NU fetze scarboase ca nu si-a facut norma de spaga pe tura! Sotia a nascut relativ recent intr-un spital din Capitala si a fost tratata ca un animal. Cu greu am reusit sa "ridic nivelul" varsand bani in buzunarele asistentelor de parca eram bancomat. Cea mai tare a fost SEFA ASISTENTELOR - parca era robotzel: daca bagai ce trebuia, cred ca-ti canta si o melodie. Cazul asta mi-a adus aminte de bebelusul care a fost lasat la UV prea mult si l-au prajit, ca deh - lipsa de personal. Numai parinte sa nu fi in astfel de cazuri. Nu mai rationezi si pui toporul pe cine-ti iese in cale. Oricum, nicio pedeapsa primita pe pamantul asta nu se compara cu pacatul ce apasa pe cel ce are pe constiinta moartea atator ingerasi.
  • +1 (1 vot)    
    saracii micuti (Marţi, 17 august 2010, 9:01)

    nu conteaza [anonim]

    saracii micuti..ei chiar nu aveau nicio vina...
  • -1 (5 voturi)    
    Genocid (Marţi, 17 august 2010, 9:23)

    DIDA [anonim]

    Cred ca acest eveniment deosebit de tragic se incadreaza la GENOCID !!!!
    Aceasta tragedie nu poate fi aruncata in spatele unei persoane; eu cred ca nu poate fi decat responsabilitatea guvernantilor.
    Daca un sistem , indiferent care ar fi el conduce la o astfel de tragedie , inseamna ca sistemul este vinovat.
    Credeti ca se va lasa cu vre-o demisie de ministru sau prim- ministru ? Nu cred !
    Cam ce ar putea sa mai declare pe acest fond deosebitul nostru presedinte ?
  • 0 (0 voturi)    
    tristete enorma... (Marţi, 17 august 2010, 10:05)

    aleator [anonim]

    e cumplit!
    acesti copilasi au fost sacrificati...
    Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei plecati...Dumnezeu sa-i ajute pe cei inca vii.
  • +1 (3 voturi)    
    DEMISIA!!! (Marţi, 17 august 2010, 10:13)

    lucard [anonim]

    Ministrul Sanatatii ieri ne spunea ca medicii sunt liberi sa plece in afara. Omul asta trebuie azi sa isi dea demisia pentru ca managementul lui a permis sa se intample o asemenea grozavie!
  • +2 (2 voturi)    
    Unde era personalul din salonul de reanimare nou-n (Marţi, 17 august 2010, 10:31)

    Carmen [anonim]

    Exista o intrebare pe care nu am auzit sa o puna cineva: unde era personalul medical responsabil cu reanimarea nou-nascutilor in tot acest timp? Un dulap de lemn nu arde instantaneu, dureaza pana cand flacarile se extind. Cum de n-au simtit fumul? Unde erau? Copiii stau singuri la terapie intensiva?
    Parerea mea este ca in salon, in mod evident nu era nimeni cu copiii(desi era salon de terapie intensiva, fiind copii nascuti prematur si poate si cu probleme de sanatate).
    Daca ar fi fost in salon cineva probabil ca lucrurile stateau altfel. Eu consider ca macar pentru acest lucru cineva este vinovat(ar fi dat alarma, ar fi scos copiii in timp util- daca ar fi fost acolo) .
  • +3 (3 voturi)    
    Demisii? (Marţi, 17 august 2010, 10:56)

    SKB [anonim]

    Cu ce ne incalzeste ca-si dau demisia X oameni sau condamnam Z oameni?

    Ideea e ca orice accident de genul apare printr-un cumul de factori. Un sistem bine gandit nu da voie factorilor controlabili sa se acumuleze pentru a se ajunge la accident. Tot timpul vor aparea situatii neprevazute, dar cred ca in secolul XXI stim deja ca lemnul arde, ca instalatia electrica suprasolicitata poate sa se incalzeasca pana la incandescenta, ca tuburile de oxigen pot exploda, etc.

    Inclusiv un simplu senzor de fum ii putea salva, sa nu mai punem la socoteala un adult prezent in incapere.

    Sistemul medical e oglinda tarii, imi pare rau sa o spun. Spitalele jegoase si insalubre precum tara, populate de aceiasi oameni nesimtiti(atat pacienti cat si cadre medicale) ca si in afara lor, gestionate exact ca orice alt sistem din tara, cu obiective pe termen scurt si foarte scurt. Improvizatia a ajuns a doua noastra natura, ne mandrim ca reusim sa facem orice sa functioneze cu o sarma.

    Constientizarea faptului ca au murit patru copii si altii au fost nenorociti pe viata mie unul imi lasa un gol in stomac si o stare de tristete, dar acest accident nu ar trebui sa ne mire.

    Pana majoritatea populatiei nu devine responsabila si muncitoare, vom avea tot felul de accidente stupide. Da, avioane se vor prabusi, trenurile vor merge tot mai incet, drumurile vor fi blocate, invatamantul va fi la pamant si vom muri in spitale, pentru ca nimeni nu-si face treaba cum trebuie si ca societate nici nu incurajam asta.

    Pana la urma si alesii tot din randul nostru vin.

    Eu nu vreau demisii. Ar scapa prea usor. Vreau solutii inteligente si treaba facuta ca lumea.
  • +2 (2 voturi)    
    ciudat (Marţi, 17 august 2010, 11:28)

    eu [anonim]

    ce mi se pare ciudat in toate posturile legate de subicetul de mai sus, nu am vazut unul care sa spuna condoleante famililor indurerate, in schimb e plin de acuze si politica.

    Sincere condoleante.
  • +2 (2 voturi)    
    Improvizatie pm (Marţi, 17 august 2010, 11:29)

    Marcus [anonim]

    "Explozia produsa in Sectia Terapie Intensiva de la Maternitatea Giulesti ar fi fost declansata de un scurtcircuit, probabil de la o improvizatie de alimentare a aerului conditionat, respectiv de la neizolarea a doua fire"

    Unde traim? In Africa? Ar trebui ca spitalele sa fie conduse de manageri precum afara si sa existe verificari, evaluari si sanctiuni. Doar la noi e tigania asta comunista. Animale needucate cu improvizatiile lor.
  • +2 (2 voturi)    
    paranoya (Marţi, 17 august 2010, 12:17)

    dfx [anonim]

    s-a vrut o stire despre deficientele sistemului medical subfinantat.A degenerat.Ceva pute.Faptul ca nu a fost nimeni ,absolut nimeni in salonul incubatoarelor ar trebui sa va dea de gandit.Primul care a ajuns acolo e un vizitator.
  • 0 (0 voturi)    
    Dezastru (Marţi, 17 august 2010, 14:51)

    Dan [anonim]

    Sunt tatic de o luna de zile si pot spune ca sistemul medical nu e infect, e infernal.
    Sotia mea a nascut prin cezariana.
    Nu au avut in maternitate absolut nimic. De la pansamentele sterile pt operatia de cezariana pana la vacinul de 72 de ore. Nimic. Cu chiu cu vai au facut rost de vaccinul ce se face la externare.
    Nu spun, parca eram intr-o tara de lumea a 3-a, nu am avut voie sa-mi vad fetita decat dupa mari insistente, nu mai spun nevasta, care era vai si amar de capul ei in sala de reanimare.
    Jos cu Boc si ministrii actuali ca sunt incompetenti. Jos cu Base care afirma ca tara nu va fi lovita de criza si uite unde am ajuns.
    Pacat ca in acest secol se ajunge la asa ceva.
    Rusine celor ce ne conduc, ca nu servesc intereselor oamenilor de rand.

    D-Zeu sa-i ierte pe bietii copilasi si sincere condoleante parintilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Cine le poate da o explicatie parintilor? (Miercuri, 18 august 2010, 8:34)

    Stepanida [utilizator]

    Cine poate da o explicatie parintilor care si-au pierdut copiii?De ce domnul ministru Cseke Atila nu-l lasa pe Sorin Oprescu sa-si faca treaba pana la capat?De ce sunt mentinuti directori care raspund la comenzi politice?
  • 0 (0 voturi)    
    tara unde se fura (Sâmbătă, 21 august 2010, 16:03)

    maria [anonim]

    avem probleme din cauza ca politicienii isi umple buzunarele de la amarati si din fonduri ei nu se mai gandesc la popor.amarati muncesc foarte mult de nu-si mai vad familia se duc la distante mari sau fac naveta pentru a intretine familia .ma astept la mai multe la ce este mai rau.pe cei din parlament ii intereseaza ca ce s-a intamplat??va sp ca nu,puteau sa renoveze spitalele si putea sa de-a personal suficient pt ingrijirea pacientilor.ii chinuie pe asistente la 30 si ceva de bolnavi sa fie
    o singura asistenta .ca sa nu pice ei vinovati pun tot feluri de acuzatii ca sa se acopere ei ,sa o amarata de asistenta fiind singura pe tura cu 11 bebelusi sa fie ea vinovata.ma asteptam ca asistenta sa fie vinovata ca in acest sistem asistenta pica.
  • 0 (0 voturi)    
    uni sunt incapabili si nepregatiti (Sâmbătă, 21 august 2010, 16:31)

    felicia [anonim]

    am fost in urgenta la spitalul din sibiu era o asistenta blonda habar n-avea .nu stia sa scrie ,ma intreba de n..ori.am stat sa mi se faca o foaia de internare mult ,medicul isi terminase totul dar dupa ea am stat foarte mult.. sunt gravida imi era teama sa nu-mi pierd sarcina.era de o prostie rara.am vazut-o pe site-ul maternitatea adaugata unde paciente spunea cu disperare prin ce treceau.am vazut ca era scris ca nu stia nici sa faca injectie a fost nevoit medicul sa cheme pe alta asistenta.VERIFICA CINE.......?va sp ca nu si peste tot vezi asistente ca ea.imi este greu sa-mi imaginez sa nu aj in mainile ei sa faca o injectie si sa mor,ca in tara asta poti avea .........domnule director din sibiu cand o sa stiti de aceasta problema ?sunt sigura ca mai sunt si alte pers care s-au plas de ea.acolo nu-i este locul ca viata noastra ........luati masuri,vedeti ce se intampla nu mai lasa,faceti ceva si schimbati .protv cititi site-ul acesta si incercati sa ne aj ca nu mai rezistem ,ma ingrozeste ce vad aici.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by