Bistrita: O femeie si fetita ei de un an si 7 luni, aflata in carucior, lovite de un taxi pe trecerea de pietoni

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 10 august 2010, 13:14 Ultima ora


O femeie si fetita ei in varsta de doar un an si sapte luni, aflata in carucior, au fost lovite, marti, pe trecerea de pietoni de un taximetrist care circula cu viteza mare si nu a acordat prioritate, intr-o zona aglomerata a orasului Bistrita, anunta Realitatea Tv. Femeia a scapat nevatamana, in timp ce copilul a fost internat in spital, in stare stabila.

Soferul de taxi a fost dus la Politie, unde i se recolteaza probe pentru stabilirea alcoolemiei. Din primele informatii, furnizate de purtatorul de cuvant al IPJ Bistrita, taximetristul nu consumase bauturi alcoolice.

Accidentul de marti se adauga unui sir de accidente rutiere grave produse in ultimele zile, pe drumurile din tara.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














Comentarii alese de moderator

  • pietoni vs soferi (Marţi, 10 august 2010, 14:58)
    bogdanicus [utilizator]

    Ca pieton, am invatat la scoala sa traversez numai pe la trecere, numai pe verde daca merge semaforul, SI NUMAI DACA NU TREC MASINI sau se opresc pe toate cele 3 benzi din fata blocului. Fraticule, si sunt doua sensuri, plus doua linii de tramvai la mijloc.

    Ca sofer, constat ca tot mai multi pietoni considera ca trecerea de pietoni e curtea lor, masinile trebuie se opreasca instant precum masinutele cu telecomanda. Putini pietoni gandesc ca pe jos e ud, polei, sau ca e noapte si nu aveam cum sa il vad si sa ma opresc.

    Acum cateva zile, am iesit cu rolele. Fiind aglomerat parcul Al.I Cuza, am iesit pe trotuar, si am mers pe banda de biciclete, pe sensul marcat cu sageti. O tanti s-a oprit cu copiii dupa ce a coborat din masina in stanga benzii. A trecut o bicicleta cu claxon, ma asteptam sa ma vada si pe mine venind. Mi-a taiat calea agale cu copii si caruciorul de jucarie ca sa intre in parc. Franele de roller sunt o gluma cu care poti face putin zgomot, dar cam atat. Am luat-o in brate ca sa o pot ocoli si barbac'su, un golan, tipa dupa mine "nu poti, bai, sa pui frana?" Raspund: "nu, ca nu sunt masina sa intre ABS-ul cand traversati voi aiurea"





3612 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    amenzi de 10.000 ron (Marţi, 10 august 2010, 13:25)

    un domn [anonim]

    in bucuresti nu este trecere de pietoni s anu fie invadata "la vedere" de taximetristi..alooo politia !!!!, nu i ivede nimeni...unde ? pai de la magheru...unirii..nera traian...cate strazi mai vreti ?...astia de fapt ce fac..speculeaza spatiul nemarcat intre zebra si spatiul care semnalizeaza s anu blochezi intsresectia si acolo zac...mananca dorm...daca ii intrebi sar la bataie..politia nu zice nimic..
  • +1 (11 voturi)    
    Pe mine ma dispera soferii (Marţi, 10 august 2010, 13:27)

    Ovidiu [anonim]

    care incetinesc atunci cand treci pe trecere..

    Nu dragilor - cand e cineva pe trecere SE OPRESTE masina si se apasa franele.

    Dupa ce pietonul urca pe trotuar SE PORNESTE masina

    Faptul ca treci pe la curul pietonului, la 10 cm de el se numeste NESIMTIRE.
    • 0 (2 voturi)    
      exact! (Marţi, 10 august 2010, 13:59)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Soferii acestia 'grabiti' sunt mai degraba ignoranti pentru ca nu se gandesc vreo clipa ca pietonul se poate impiedica, ii scapa papucul sau mai stiu eu ce pe trecerea de pietoni. Practic nu exista o diferenta intre a traversa strada (cu f mici exceptii) prin loc nemarcat fata de unul marcat: de nenumarate ori soferul te vede (?!!!) ca te traversezi, incetineste dar nu opreste in speranta ca intelegi sa te grabesti chiar daca esti pe trecerea de pietoni. Daca nu o faci, trece la mm in spatele tau in viteza ori scrasnind din roti sau eventual accelerand...
    • 0 (12 voturi)    
      pe mine ma dispera pietonii (Marţi, 10 august 2010, 14:05)

      disperatu [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      care desi vad ca vine o formatie de masini si ar putea astepta inca 10 secunde sa treaca formatia respectiva, ei se arunca pe trecere ca, wtf, e dreptul lor. nu cu cred ca esti cumva dintr-aia, nu?

      legat de disperarea ta, sunt alaturi de tine doar in ce priveste distanta de 10 cm, nu sunt de acord sa faci presiuni asupra pietonului la intimidare ca sa treaca mai repede si sa te apropii de el, ca e mitocanie, insa ma distantez clar de criza ta de frustrat al principiilor, nu vrei cumva sa astept sa urci si in scara blocului ca sa plec de pe loc? sau ca sa fie mai sigur, sa ajungi la tine acasa si sa-mi faci semn cu mana de la geam, ca sa fie treaba sigura, sa n-avem probleme
      • +1 (3 voturi)    
        pietonii care se arunca pe trecere (Marţi, 10 august 2010, 14:17)

        mihaela [anonim] i-a raspuns lui disperatu

        Mai condus vreodata intr-o tara civilizata? ma indoiesc...

        Daca am inteles bine, pietonul trebuie sa se asigure daca nu cumva vine vreo 'formatie' de masini' inainte de a traversa regulamentar strada (pe trecerea de pietoni). In acceptiunea ta, ce ar insemna o asemenea formatie? 2, 3... 100 masini?

        Ce sa mai vorbim, ma bucur ca manifesti oleaca de empatie fata de pietoni si nu ai trece chiar la 10 cm de ei...

        Daca pietonii se arunca pe trecere cand de fapt ei doar traverseaza, ce fac masinile? Pe aceeasi trecere de pietoni? Crezi ca daca ai opri regulamentar masina in fata trecerii de pietoni, ai mai avea impresia ca ei se 'arunca'? Percerceptia ta eronata vine de la viteza cu care conduci masina... pe trecerea de pietoni! Cand o sa provoci vreo nenorocire cu comportamentul tau nesabuit si lipsit de orice farama de respect, o sa zici ca nu ai avut noroc, si nu ca nocrocul si-l face fiecare cu mana lui...

        lol daca nu ar fi trist...
        • +3 (3 voturi)    
          Super pietoni (Marţi, 10 august 2010, 15:07)

          adina [anonim] i-a raspuns lui mihaela

          deci tu esti un pieton din ala de nu se uita daca vine masina si cu ce viteza, crede ca daca e pe trecerea de pietoni e nemuritor.
          Eu sunt pieton, nu am carnet, deci evident nu conduc, dar mor pe astia de te rastoarna in autobuz ca n-au putut astepta inca 10 secunde si exact cand se apropie masina pac si ei pe trecere.

          Intentia de trecere se semnalizeaza de catre pieton prin punerea piciorului pe partea carosabila, apoi astepti sa opreasca masinile si treci, nu te arunci ca boul! Trecerea de pietoni nu schimba legile fizicii si nici nu te face nemuritor, asa ca e de datoria ta sa te asiguri cand treci strada!!!
          • +1 (1 vot)    
            @mihaela (Marţi, 10 august 2010, 15:46)

            ionut [anonim] i-a raspuns lui adina

            Conform codului rutier, in momentul in care pietonul a pus piciorul pe carosabil, soferii care nu au oprit sunt deja contravenienti. Tot dupa codul rutier, in apropierea trecerii de pietoni, in localitate, viteza trebuie redusa la 30km/h tocmai ca sa se poata opri in siguranta daca un pieton isi manifesta intentia de a traversa. In locul tau i-as injura pe soferii de autobuz pentru modul in care te transporta, nu pe pietoni.
            • 0 (0 voturi)    
              Erata (Marţi, 10 august 2010, 16:00)

              ionut [anonim] i-a raspuns lui ionut

              Imi cer scuze, comentariul anterior era pentru Adina
      • 0 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 10 august 2010, 14:17)

        [anonim] i-a raspuns lui disperatu

        • +1 (3 voturi)    
          Daca e din lotul "Pitesti" (Marţi, 10 august 2010, 14:22)

          Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui

          Ce rost are sa te incurci cu saracul om? El in in masina, el are prioritate. Tot timpul.
      • +1 (3 voturi)    
        in militari, gorjului/vetranilor/armata poporului (Marţi, 10 august 2010, 14:39)

        un domn [anonim] i-a raspuns lui disperatu

        in Militari sunt speciile de pietnoni care ii evoci..cna nu merg semafoarele (furtuna anterior, sau enel care s eface ca munceste..etc)...traverseaza "parsiv" uitandu se chioras..sau vorbesc la telefon..de zici ca sunt asa de preocupati ca brokerii de la wall street !!!
    • +1 (1 vot)    
      serios? (Marţi, 10 august 2010, 15:31)

      iulianv [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      "dupa ce pietonul urca pe trotuar se porneste masina"? ia vino tu cu masina pe nicolae grigorescu de exemplu, dinspre basarabia spre titan, si la metrou titan fa dreapta pe liviu rebreanu, spre dristor, tocmai cand pietonii care vor sa traverseze rebreanu au verde. si asteapta-l pe ala care-ti traverseaza de la iesirea din metrou catre posta/policlinica sa treaca ditai bulavardu' si sa urce pe trotuar, sa vezi ce se-ntampla... de acord ca nu tre' sa-i indrepti cutele de la pantaloni cu oglinda, da' prioritate inseamna ca intai trece pietonul si apoi masina, nu sa-l intrebi daca n-a uitat cumva ceva la servici si are de gand sa se-ntoarca.
  • +5 (5 voturi)    
    Soferii de taxi si cei de microbuze... (Marţi, 10 august 2010, 13:28)

    misha [anonim]

    ... sunt cele mai periculoase specii de pe sosele.
    Si cu cat este mai important patronul (politist, lucrator la primarie, etc sa pila a acestora), cu atat sunt mai tupeisti soferii.
    Probabil ca la controale riguroase (care nu se fac, evident), doar jumatate dintre ei ar mai ramane cu permise/licente.
  • +6 (10 voturi)    
    Taxi (Marţi, 10 august 2010, 13:41)

    G [anonim]

    Un taximetrist nu greseste niciodata,mai ales ca avea o comanda urgenta(era in misiune ca si politistii).In afara de asta are casa plina de copii care cer permanent de mancare.Cel mai mic are 30 si are la randul lui alti 12 copii.Deci nu este vinovat!
    • 0 (2 voturi)    
      tareeeeeee (Marţi, 10 august 2010, 13:52)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui G

      pe bune asta e cea mai tare postare...zau..cea mai tareee...
  • +2 (2 voturi)    
    incompetenta (Marţi, 10 august 2010, 13:51)

    ana [anonim]

    Politistii bistriteni sunt niste incompetenti. Masini parcate in intersectie cu sens ciratoriu, pe trecerile de pieton, pe trotuare, pe spatiile verzi, etc si nimeni nu aplica amenzi la cei care incalca legea in mod abuziv. Atata politistii cat si cei comunitari sunt de forma si mai vreau sa faca si greva, ar trebui zburati toti si angajati doar oameni care muncesc nu doar sparg seminte in birouri.
  • +4 (4 voturi)    
    iresponsabilitatea ce ne caracterizeaza ca natie (Marţi, 10 august 2010, 14:04)

    eu [anonim]

    ar trebui sa nu mai poata face taximetrie in cazul acestui fel de incident - vezi soferi de taxi in Tokio; se pare ca e singura metoda care functioneaza in cazul taximetristilor;
  • -4 (4 voturi)    
    Avem nevoie (Marţi, 10 august 2010, 14:36)

    HESS [anonim]

    De urgenta de un guvern adus din china.Haosul sa instalat in romania.In institutii in societate.Anarhia e la ea acasa.
  • -1 (3 voturi)    
    pietoni vs soferi (Marţi, 10 august 2010, 14:58)

    bogdanicus [utilizator]

    Ca pieton, am invatat la scoala sa traversez numai pe la trecere, numai pe verde daca merge semaforul, SI NUMAI DACA NU TREC MASINI sau se opresc pe toate cele 3 benzi din fata blocului. Fraticule, si sunt doua sensuri, plus doua linii de tramvai la mijloc.

    Ca sofer, constat ca tot mai multi pietoni considera ca trecerea de pietoni e curtea lor, masinile trebuie se opreasca instant precum masinutele cu telecomanda. Putini pietoni gandesc ca pe jos e ud, polei, sau ca e noapte si nu aveam cum sa il vad si sa ma opresc.

    Acum cateva zile, am iesit cu rolele. Fiind aglomerat parcul Al.I Cuza, am iesit pe trotuar, si am mers pe banda de biciclete, pe sensul marcat cu sageti. O tanti s-a oprit cu copiii dupa ce a coborat din masina in stanga benzii. A trecut o bicicleta cu claxon, ma asteptam sa ma vada si pe mine venind. Mi-a taiat calea agale cu copii si caruciorul de jucarie ca sa intre in parc. Franele de roller sunt o gluma cu care poti face putin zgomot, dar cam atat. Am luat-o in brate ca sa o pot ocoli si barbac'su, un golan, tipa dupa mine "nu poti, bai, sa pui frana?" Raspund: "nu, ca nu sunt masina sa intre ABS-ul cand traversati voi aiurea"
  • +3 (5 voturi)    
    ati vazut filmarea? (Marţi, 10 august 2010, 15:02)

    donache [anonim]

    1. Femeia n-a fost lovita deloc.
    2. Taximetristul circula cu viteza si a fost neatent, va plati
    3. Femeia/mama n-a stat nici jumatate de secunda sa priveasca in dreapta daca nu vine o masina inainte de a-si impinge copilul in strada.
    4.E trecere de pietoni, pietonul are prioritata dar daca nu se asigura el ptr.viata lui la ce ii foloseste ca soferul va plati pentru accident? Ca pieton nu trebuie sa te bazezi niciodata pe atentia soferilor pentru ca ei pot gresi iar pe tine te poate costa viata/sanatatea
    • +1 (1 vot)    
      daca nu ati fi atat de multi (Marţi, 10 august 2010, 15:59)

      mihaela [anonim] i-a raspuns lui donache

      nu ar exista atatea accidente stupide! Adica femeia cu caruciorul trebuia sa anticipeze ca poate va intra vreun nebun in sensul giratoriu, care va alege fix trecerea ei de pietoni si o va spulbera! In felul acesta nu mai apuca sa treaca in veci!
      • 0 (0 voturi)    
        S-a inventat pietonul de otel? (Miercuri, 11 august 2010, 10:55)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui mihaela

        Femeia cu caruciorul trebuia sa se asigure inainte de a-si continua traversarea. Nu pentru ca in Romania legea nu se respecta, ci pentru ca:
        1. Avea caruciorul in fata, ar trebui sa tina enorm la integritatea corporala a plodului.
        2. Oricand poate da peste un sofer neatent, adormit, beat, caruia nu-i tin franele, care vorbeste la telefon, care se uita dupa o fusta samd. Eu nu mi-as rupe picioarele pentru a-i demonstra unuia ca e prost.
        Cand in Romania se conduce cum se conduce, esti inconstient daca nu te asiguri inainte de a trece strada, indiferent pe unde o faci. Pana sa intervina politia si sa-l sanctioneze pe sofer, copilul respectiv s-a ales cu ceva rani si cu un soc major. O sa-l ajute cu ceva ca taximetristul a fost amendat si ca i s-a retinut permisul?
        • 0 (0 voturi)    
          Pietonul de otel (Miercuri, 11 august 2010, 11:37)

          Cro [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Cunosc genul de pietoni pentru care zebra este o zona unde nu se mai aplica legile fizicii, nu exista inertie, nu exista ciocniri, nu exista nimic, doar dreptul lor de a traversa. Cred ca cei mai multi din aceasta tagma sunt cei care nu au fost niciodata la volan si nu au vazut ce inseamna o frana brusca chiar la viteze mici.

          Am vazut in schimb filmul si sunt de parere ca femeia nu putea evita accidentul. Este adevarat ca nu se vede intoarcerea capului pt a se asigura, dar era o giratie si masinile se indreptau inspre ea din partea vizibila. Cand ea se angajeaza in traversare taximetristul abia intra in girator, taie benzile in girator (pt el nu a mai fost giratie ci aproape un drum drept), pun pariu ca nu a semnalizat (nu se vede pe inregistrare, dar pot paria linistit), iese din sens fara semnalizare si pur si simplu nu schiteaza niciun gest ca ar frana. Politia a declarat ca nu sunt semne de franare si nu pot determina viteza.

          Parerea mea este ca nu este un caz de pieton care sare pe trecere cum se intampla foarte des. Ma bucur ca exista acele camere video si sper sa fie instalate cat mai multe pt monitorizarea traficului. Mie imi fac bine si in calitate de sofer si in calitate de pieton. Dar si mai multi politisti care isi fac treaba instrada ar prinde si mai bine. Si nu ma refer la aia de stau ascunsi cu radare pe unde se poate accelera putin.

          Pana una alta recomand atentie marita la traversare, chiar si pe trecere (sau mai ales pe trecere)
  • +2 (2 voturi)    
    Politia doarme... (Marţi, 10 august 2010, 15:02)

    Claude [anonim]

    ... aici e problema. Bine ca ati umplut Bucurestiul de camere de luat vederi pe stilpi si blocuri. Ca sa stati cu curu' pe scaune moi si sa va uitati la monitoare toata ziua! In strada, puturosilor!
  • 0 (0 voturi)    
    Treceri de pietoni (Marţi, 10 august 2010, 15:08)

    Mihai [anonim]

    Accidentul asta nu ma duce cu gandul decat la trecerea de pietoni de pe bulevardul Aerogarii in dreptul la piata Baneasa (Bucuresti). Este una dintre trecerile periculoase unde s-au produs foarte multe accidente din cauza celor care vin pe linia de tramvai spre Aviatiei si nu opresc. De multe ori sotia mea s-a oprit pe trecere cu caruciorul cu cel mic, ca sa 'dea prioritate' celor grabiti.

    Îi injur de-i spurc pe toti cei care nu opesc la trecere mai ales atunci cand masinile de pe celelalte benzi franeaza.
    Cand franez la o trecere ma uit in retrovizoare la boul din spatele meu care de multe ori nu pastreaza distanta si nu-i bese mintea ca s-ar putea sa opresc la trecere. Trebuie sa dozez forta de franare sa aiba timp si el sa opreasca in spatele meu...

    Cand se lucra la pasajul Baneasa, din cauza ca se facea o coada de masini pana in Aviatiei, multi nenorociti intrau pe contrasens, sa ajunga ei moţ. S-a intamplat sa ia pe capota oameni care traversau trecerea de pietoni de care am spus. Ce pieton s-ar fi asigurat la masinile care vin pe contrasens ?!
  • 0 (0 voturi)    
    in cazul acesta (Marţi, 10 august 2010, 15:24)

    bogdanicus [utilizator]

    Iata imagini de la accident: http://webtv.realitatea.net/actual/o-fetita-este-spulberata-pe-trecrea-de-pietoni-imagini-socante?autoPlay=1

    Se vede clar ca femeia nu are absolut nici o vina... Cu atat mai putin copilul. Soferul e un imbecil. Stie ca ar putea sa-si piarda painea daca greseste, si uitati-va cu cata nepaare loveste CARUCIORUL fara sa se opreasca... INCREDIBIL!
  • -1 (1 vot)    
    Dragi pietoni, (Marţi, 10 august 2010, 21:11)

    Licuriciul [anonim]

    Sunt si sofer de autotursim de vreo 9 ani de zile si pieton de mult mai multi ani.

    Asa cum spunea cineva pe aici, unii au invatat inca de timpuriu cum sa traversez strada corect,mai ales atunci cand o fac printr-un loc marcat si semnalizat.

    Trecerea de pietoni, contrar opiniei unora, nu este un culoar protejat de un scut invizibil.

    Personal, cand sunt la volan,chiar daca reduc preventiv viteza in apropierea trecerilor de pietoni,frecvent ma trezesc cu pietoni pierduti in gandurile lor care sar efectiv pe trecere fara ca macar sa priveasca in stanga ori in dreapta.

    Daca ii atentionezi,dupa ce franezi brusc sa il eviti pe domnul pieton, te apostrofeaza: " Nu vezi bai cretinule ca e trecere?"

    Ba vad, ca altfel erai deja sub rotile masinii, domnule pieton.
    Pe de alta parte, din inregistrare rezulta ca femeia este singura vinovata pentru producerea acestui accident.

    Daca tin eu bine minte, la trecerile de pietoni cu scuar pe mijloc, exact ca in cazul de fata, pietonul este obligat sa se opreasca la mijloc pentru a se reasigura! Verificati legislatia rutiera.

    Pe vremea cand am facut eu scoala de soferi era specificat acest lucru: "la trecerile de pietoni cu scuar pe mijloc,nu ai obligativitatea sa opresti daca pietonul e angajat in traversare pe sensul opus ci doar atunci cand se angajeaza in traversare pe sensul tau de mers".

    A nu se intelege ca soferul a dat intentionat peste ea, dar nu avea cum sa o observe atat de rapid. Femeia a traversat cu ochelarii de cal pe ochi, se poate vedea clar asta! Ce mai la deal vale? Nu o pot numi decat inconstienta si ca ea mai sunt multe alte femei in tara asta care merg cu carucioarele pe marginea strazii, pe mijlocul strazii pe arterele secundare, iar multe dintre ele nu sunt atente cand traverseaza o strada.

    Ai un carucior cu un copil ? Cu atat mai mult ar trebui sa fii atenta, nu sa te lansezi cu o asemenea nepasare pe un carosabil circulat,doar pentru ca pasesti pe niste dungi desenate....
    • 0 (0 voturi)    
      stapanii soselelor (Miercuri, 11 august 2010, 11:45)

      Cro [anonim] i-a raspuns lui Licuriciul

      Cu prima parte a postarii pot spune ca sunt de acord, cu a doua nu. Nu are cum sa fie singura vinovata. Daca vine unul si imi spune ca prin sensul giratoriu se circula cum a circulat ala imi sugereaza ca retine numai regulile de circulatie ale pietonilor nu si ale soferilor. A trecut de-a dreptul peste benzi, nu a semnalizat, nu avea viteza de sens girator. Intra in girator aproape simultan cu initierea traversarii la femeie. Mai uitati-va odata la film sa vedeti. Daca unii nu sunt stapanii trecerilor de pietoni sa stiti ca nici altii nu sunt stapanii soselelor.

      Cat priveste circulatul cu caruciorul pe marginea drumului este posibil ca acesta sa se face pt ca trotuarul este transformat in parcare. Nu discutam cauzele, e alta tema, dar cand ai masina parcata pe trotuar vrei si strada libera de pietoni? Nu toti levitam
  • 0 (0 voturi)    
    am fost de fatza la accident (Joi, 19 august 2010, 10:51)

    razvan [anonim]

    Sunt din Bucuresti si in momentul producerii acelui accident ma intorceam din luna de miere prin bistrita deci am fost oarecum martor la cele intamplate. Dragilor, inainte de a comenta aiurea sau a pune omul ala care a dat peste carucior (care apropos era o bicicleta de plastic sub forma unui carucior si maica-sa il impingea cu o viteza mai mare decat a masinilor care circulau prin zona) eu zic sa treceti putin prin Bistrita. Pietonii se arunca pur si simplu pe trecerile de pietoni acolo. Ma jur ca n-am mai vazut asa ceva si mi-a fost greu sa ma acomodez in cele 15-20 de minute cat am traversat orasul. Aveam numai 40 de km pe ora si tot am reusit de 2-3 ori sa pun frana cu scartait de roti din cauza inconstientei pietonilor.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by