VIDEO Un tanar din Arad, prins de politisti in timp ce conducea cu 215 kilometri la ora

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 18 aprilie 2010, 14:39 Ultima ora


Un tanar in varsta de 22 de ani din Arad, a fost prins de politistii din judetul Timis in timp ce conducea cu viteza de 215 kilometri la ora, pe drumul national care face legatura intre Timisoara si Moravita. Aradeanul a fost amendat, iar politistii i-au retinut permisul de conducere pentru trei luni, anunta Mediafax.

Vezi video aici.

Tanarul, care a depasit viteza legala cu 115 de kilometri la ora, a fost amendat cu 540 de lei.

La inceputul acestei saptamani, un sofer in varsta de 75 de ani din Valeni - Dambovita a fost surprins de radar circuland cu 172 de kilometri la ora in localitate. Barbatul a fost surprins de radar pe DN 72 A, in localitatea Gheboieni. In urma incidentului, lui i-a fost suspendat permisul de conducere pe o perioada de trei luni si a fost amendat cu 540 de lei.


Citeste mai multe despre   


















3999 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    tanarul acesta ... (Duminică, 18 aprilie 2010, 15:19)

    iulian [anonim]

    poate vroia sa-si ia zborul !!!
    • +2 (2 voturi)    
      sub forma (Duminică, 18 aprilie 2010, 19:21)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui iulian

      de inger, cu aripi adica,
  • +8 (8 voturi)    
    masina ca arma alba... (Duminică, 18 aprilie 2010, 15:30)

    Ovidiu [anonim]

    in alte tari cand depasesti viteza legala cu asemenea cifre iti confisca masina, deoarece se considera ca o folosesti ca arma alba...

    La noi, amenda e de 120 euro?

    Daca ucidea 3 nevinovati, pierzand controlul, cum a facut Carmen Paunescu, care era pedeapsa?

    3 luni cu suspendare?

    Pana cand ii mai lasam sa isi bata joc de noi?
    • -11 (13 voturi)    
      :) (Duminică, 18 aprilie 2010, 15:06)

      sxl [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      In alte tari exista autostrazi, iar limita de viteza pe auostrada e .. ? cat e .. ? aa..nu exista limita de viteza pe autostrada (Germania).

      Intr-o tara civilizata portiunea asta de drum era autostrada si nu numai ca nu-i confisca nimeni masina, dar nu era nici amendat si nici nu-i suspenda 3 luni permisul.
      • +8 (8 voturi)    
        vorbesti prostii (Duminică, 18 aprilie 2010, 16:32)

        r123 [utilizator] i-a raspuns lui sxl

        Daca circula pe orice autostrada din Europa (cu exceptia unor portiun din Germania) cu viteza asta isi lua o amenda mai mare ca el. In Olanda sau Elvetia de exemplu viteza maxima pe autostrada e de 120 km/h. In alte tari e de 130km/h . Pe autostrada de centura a Amsterdamului (o autostrada cu vreo 3 benzi) limita e de 100km/h. Si se merge cu 100km/h pentru ca amenzile sunt usturatoare
      • +7 (7 voturi)    
        Raspuns pentru sxl (Duminică, 18 aprilie 2010, 16:51)

        MIG 29 [anonim] i-a raspuns lui sxl

        Tocmai am venit dinspre Sinaia spre Brasov, pe DN 1. Intre Azuga si Predeal, in directia Bucuresti, se mergea in coloana. Dar nu! Unul trebuia sa fie mai destept decat ceilalti. Unul cu o Alfa Romeo de Bucuresti (nu-i dau numarul) care mi-a iesit in fata la 50 de metri! Si eram cu sotia si fata mea in masina... A intrat inapoi in coloana, dupa ce a depasit 1 masina. Viata noastra nu conta pentru el!! Poate pentru el nu conteaza nici viata lui! Dar eu vreau sa traiesc, nu sa intre un cretin in mine pentru ca se crede in Germania pe banda a treia. Crezi ca numai tu ai fost in Germania? Daca tot ai fost, ai vazut ca sunt CIVILIZATI, nu cretini ca majoritatea celor care se cred piloti, cel putin de raliu, daca nu de Formula 1. Mai gandeste-te... daca poti si ai cu ce!!
        • +4 (4 voturi)    
          de ce nu ii dai numarul? (Duminică, 18 aprilie 2010, 19:00)

          sol_invictus [utilizator] i-a raspuns lui MIG 29

          ti-e frica sa nu il deranjezi?
        • +1 (1 vot)    
          Ai mare dreptate. (Duminică, 18 aprilie 2010, 22:01)

          uwe [anonim] i-a raspuns lui MIG 29

          Asa, ca o curiozitate... POate sa faca fiecare ce analogie vrea. MiG-29 are oglinzi retrovizoare :)
      • +3 (5 voturi)    
        Ha ha (Duminică, 18 aprilie 2010, 18:01)

        Tarzan [anonim] i-a raspuns lui sxl

        Ba SXL sa stai pe la drum cind o sa trec cu 200 la ora poate nu te vad si o sa te fac praf de germania.Ce tupeu de borfas ai. Astia ca tine omoara pe sosele oameni in numele autostrazii din germania.Asa a gindit si nevasta lui paunescu si a lasat-o pe fetita aia fara parinti.Esti neam cu ei????????????
        • -5 (7 voturi)    
          mda.. (Duminică, 18 aprilie 2010, 23:33)

          sxl [anonim] i-a raspuns lui Tarzan

          Tarzan intoarce-te in jungla. Pe acolo poti merge linistit cu 0,2 km/h la pas.

          Nu e nici o legatura intre articolul asta si accidentul de care vorbesti tu. Hai sa ramanem la subiect si sa nu deviem.
      • +2 (4 voturi)    
        :)) (Duminică, 18 aprilie 2010, 20:48)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui sxl

        inseamna ca dupa parerea ta e foarte normal nu?

        daca tot trebuia sa fie autostrada pe acolo de ce sa nu conducem ca si cand ar fi?
        mare e gradina Domnului!
        • -1 (7 voturi)    
          bla bla bla (Duminică, 18 aprilie 2010, 23:57)

          sxl [anonim] i-a raspuns lui andrei

          1.Nu mi se pare normal sa incalce legea, si nu mi-am exprimat punctul de vedere fata de ce a facut conducatorul auto. Ti se pare ca l-am laudat pt ce a facut ? ..reciteste comentariul.

          2.Mi s-ar parea normal sa existe o infrastructura rutiera si la noi ..sa inceapa sa lucreze in loc sa... Ai vazut ce au facut ungurii in ultimi 5 ani ?
          Ai nostrii nu-s in stare nici sa astupe gropile.

          3.Comentariul meu era strict legat de comentariul lui Ovidiu, care aducea in discutie faptul ca in alte tari iti confisca masina, si i-am atras atentia ca sunt si tari in care n-ar fi primit nici macar amenda.

          4.N-are nici un rost sa scoateti comentariul din context si sa aberati.

          5.Offtopic: Tie ti se pare normal sa stea cu radarul in boscheti (cum stau de cele mai multe ori) ? Sau ti s-ar parea normal sa poti circula pe drumuri bune si politia sa isi faca treaba in loc sa stea la vanatoare ?
    • -2 (14 voturi)    
      Viteza legală (Duminică, 18 aprilie 2010, 15:45)

      Lancaster [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Carmen Păunescu a omorât 3 oameni pentru că nu ştia ce face cu volanul, nu pentru că mergea cu 215 km/h.

      Limitele de viteză sunt stabilite arbitrar, fără nici o corelaţie cu starea şi aspectul drumului. Pe autostrăzile germane, viteza e în principiu nelimitată. Iar pe un sector de drum care îndeplineşte aceleaşi condiţii (lipsa vizibilă a pietonilor, biciliştilor, căruţelor şi vehiculeleor care să vină din sens opus) poţi circula foarte bine cu 200 km/h fără să se înâmple nimic.

      Limitele stricte de viteză sunt doar un mod de a da satisfacţie celor mai neajutoraţi dintre posesorii de permis.
      • 0 (6 voturi)    
        scuze, dar nu ma pot abtine... (Duminică, 18 aprilie 2010, 21:39)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui Lancaster

        prost mai esti!

        limitele de viteza au fost stabilite DEMULT de oameni care conduc mult mai bine decat tine ,si care se si pricep la masini (motoare, frane, aderenta, etc).

        Dar tu ai venit din grota si-ai pus mana pe-o masina. Ca tot needucatul si complexatul ai acum impresia ca esti un mic zeu.

        CHIAR CREZI CA ESTI TU IN MASURA SA STABILESTI NORMELE DE CIRCULATIE?

        Sper sa nu ma intalnesc cu tine vreodata pe drum, amaratule.
        • 0 (4 voturi)    
          Scuze nici eu nu ma pot aptine (Luni, 19 aprilie 2010, 7:20)

          Falco [anonim] i-a raspuns lui Sorin

          Ai cumva o dacia 1300 , da clar cu aia nu ai ce sa cauti peste 120KM /ora , da sint masini care sint sigure mult peste aceasta viteza in cazul in care nu stiai. Tu in oras la 50 KM per ora cu o masina proasta poti periclita mult mai mult siguranta decit unul care are o masina ok si merge cu 70 . Da deacort sa existe limitari de viteza dar sa existe si drumuri numarul mare de acidente din ro se datoreaza in primul rind stari deplorabile a soseler, defapt inexistentei lor . sansele de a face un acident pe un drum de 600 de km pt care ai nevoie de 10-12 ore incearca Baia Mare -Timisoara is in jur de 300km ai nevoie de 6-8 ore , cind normal ar fi 3 , jumate intrarea pe autostrada , jumate iesirea si 2 ore pe autostrada fara sa depasesti limita de 130 km cit vreti voi desi daca e ok poti sa mergi linistit pina la 180 cu o masina medie . Iar politia sa stea in mijlocul satului in jurul scolilor piete etc si daca depasesti sa te sactioneze nu la iesirea din oras la ciupeala cu 50 de metri inaintea tablei cind toti incep sa ia deja viteza .
  • +1 (1 vot)    
    142 (Duminică, 18 aprilie 2010, 15:31)

    lock [anonim]

    Mai degraba zbura prea jos,....
    • +7 (9 voturi)    
      Zbura prea jos ca nu putea mai sus... (Duminică, 18 aprilie 2010, 15:38)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui lock

      din cauza censusii vulcanice!

      Acum sa fim sinceri; cu 540 lei nici macar nu putea omu sa rezerve o masa in Bamboo; deci e clar ca maine il vedem gonind prin Bucuresti cu 300 la ora...

      Permis anulat pe loc trebuia + amenda maaaaaaare de tot!
  • +6 (6 voturi)    
    BMW X7 (Duminică, 18 aprilie 2010, 16:22)

    george [anonim]

    La o astfel de masina nici nu ma astept sa stea mai mult de 30 de zile pe margine. Poate chiar o sa continue sa conduca , ca doar daca il prinde, are suficienti bani sa scape si de dosar.
    • +4 (4 voturi)    
      Pile (Duminică, 18 aprilie 2010, 21:24)

      malloc [anonim] i-a raspuns lui george

      Nu o sa pateasca nimic pentru ca e ceva ruda cu un mare "afacerist" din arad ce are politia in buzunar. Probabil in cateva zile o sa ramana politistul ce l-a prins fara carnet, pentru ca nu s-a uitat la numar inainte de a-l opri.
  • -6 (10 voturi)    
    Cam tare... (Duminică, 18 aprilie 2010, 16:33)

    vasile [anonim]

    Cam tare mergea, intr-adevar, dar tinand cont de masina pe care o are si de faptul ca drumul era un fel de autostrada in locul ala, n-as zice ca a pus viata cuiva in pericol. Dupa cum bine zice vorba aia, nu viteza ucide, ci prostia. Din imagini, nu pare ca omul a facut vreo prostie...
    • -2 (2 voturi)    
      Hmm... (Duminică, 18 aprilie 2010, 18:50)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Si ca sa fie treaba treaba, am aflat de la tv ca de fapt aradeanul prins cu 215Km/h era cu o motocicleta, nu cu BMW X5...
  • -6 (10 voturi)    
    Asa si?? (Duminică, 18 aprilie 2010, 17:32)

    compadre [utilizator]

    Era pe autostrada si conducea o masina sanatoasa.
    Mie imi este mai frica cand vad o dacie paradita care merge cu 120 pe autostrada....
    • +3 (3 voturi)    
      ce autostrada? (Duminică, 18 aprilie 2010, 18:08)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui compadre

      Timisoara Moravita autostrada? saptamana trecuta inca nu era...
    • +7 (7 voturi)    
      Viteza.. (Duminică, 18 aprilie 2010, 18:16)

      ANDREI [anonim] i-a raspuns lui compadre

      E asa un paradox in lumea asta...
      in afara de cum Germania , cum zicea individul de mai sus... nu este loc in lumea asta un sa ai voie sa mergi legal cu peste 130 km/h .
      Tinand cont ca toate masinile merg peste 130 km.h e din start ceva problema.
      Dupa mine as limita din fabrica toate masinile la 130 km/h si GATA.
      Restul fara limitari ..pe trasee .
      Ai 500 Cp ok mergi cu 130 maxim doar ca faci 4 secunde ..ai 50 cai ...mergi maxim cu 130 da faci 15 sec pana la ei .
      Same shit...pentru atatea vieti eu zic ca ar merita data asa o lege universala.

      Peace!
      • -2 (2 voturi)    
        Daca.. (Luni, 19 aprilie 2010, 1:05)

        vasile [anonim] i-a raspuns lui ANDREI

        Daca zici ca sunt asa importante vietile astea de care vorbesti tu, de ce nu propui interzicerea definitiva a circulatiei automobilelor in lume ?!?
        Vrei sa iti zic adevarul crunt? Si circulatia pe drumurile publice, ca orice in lumea asta, e judecat la nivel inalt in functie de beneficii... deocamdata e mai rentabil sa mai dea cate unul ortu' popii decat sa nu mai circule nicio masina... sigur, nu mi-as dori sa fie vreo ruda de-a mea, dar... life sucks...
        PS: mai sunt si alte locuri unde nu e limita de viteza, mai documenteaza-te.
    • +3 (5 voturi)    
      ... (Duminică, 18 aprilie 2010, 20:26)

      danutz [anonim] i-a raspuns lui compadre

      da-ti foc. :)
      Sa inteleg ca daca ai X7 esti deasupra legii...poti merge cu cat vrei tu, ca doar n-ai dacie prapadita... iar pentru cei cu dacii prapadite daca se poate sa se bage restrictie de viteza de 15km/h, si interzicerea lor pe orice drum in afara de ulita, sa nu cumva sa ii blocheze pe cei cu X7 cand vor sa decoleze..ma lesi? Orice masina ai avea, daca ai ITP-ul facut ai drept de circulatie si trebuie sa respectie legislatia in vigoare ;)
  • -5 (7 voturi)    
    FALS !!! (Duminică, 18 aprilie 2010, 18:29)

    Adrian [anonim]

    Ma intreb cati dintre voi ati vazut inregistrarea video !?

    Din start mi-a fost clar ca inregistrarea respectiva nu e in regula.

    Camera aia se misca de zici ca o bate vantul.In mod evident, nenea militianul o tinea cu mana,la fel si antena de radar.

    Eu stiam ca astea se regleaza si raman intr-o pozitie FIXA nu sunt miscate dupa cum vrea nenea militianul.

    Puteti vedea LIMPEDE ca in imagine apar DOUA (exact doua !) masini.

    In plus, dupa ce nu mai e nici o masina in cadru , ci sunt doar copaci, inca este afisata o viteza de 84 km/h si stiti de ce ? Pt ca operatorul misca nenorocita aia de camera si de antena !!!! Ce probe sunt astea in instanta ??? Cat de corecte sunt aceste masuratori ?

    Ce incredere sa mai ai in militieni cand ei inca umbla cu metodele astea? Sunt intrebari firesti. Va las pe voi sa trageti concluziile..

    Ma indoiesc teribil ca ala avea 200 km/h. Si ma indoiesc pt ca masuratoarea este INCORECTA !

    Sa ma contrazica cineva...
    • +3 (3 voturi)    
      un idiot (Duminică, 18 aprilie 2010, 22:05)

      Wurhox [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      te pomenesti ca esti si tu ca judecatoarea din targoviste,! era beata crita si militienii cei mai prosti.....
      romanul nu se pricepe decat sa contrazica..sa-si recunoasca greseala, nu prea...nici cand e prins cu mita in sac....se gasesc scuze...mi-a bagat-o d-zeu in sac eu nu stiu nimic...intrebati-l pe el...daca reusiti sa-l audiati ca martor, e OK!
      • -4 (4 voturi)    
        Mda... (Duminică, 18 aprilie 2010, 22:50)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Wurhox

        Stai jos. Nu ai inteles nimic.

        Nici tu, nici cei care au dat minusuri.Va recomand sa cititi stirea "originala" de pe MediaFax.

        Esti un ignorant.Si tu si cei care nu judecati obiectiv.
        Nu am spus ca sunt de acord cu cel care a depasit limita de viteza ci ca nu pot considera OBIECTIVA, o inregistrare a Politiei care nu respecta NIMIC !

        Sa inteleg ca tu faci parte din categoria oamenilor care ii condamna pe cei ce incalca limita de viteza, dar ii sustii pe cei care incalca normele...si culmea..sunt tocmai cei platiti de catre noi sa nu incalce NIMIC.

        Da, militienii aia sunt platiti din buzunarul tau si al meu, ca sa faca ABUZURI, stimabile! Nu vorbim aici de judecatori si alte aiureli, ci de o chestiune concreta! Ala dadea cu radarul dupa ciori.In momentul incare misti antena radar, este LOGIC ca radarul ala va avea "senzatia" ca ceva se misca foarte repede prin fata lui.

        Nu ai dat putin pe la scoala?Nu cunosti principiul de funcitonare al unui radar ?

        Ti-am demonstrat, insasi materialul video ti-o arata, ca, radarul arata viteze de 84 km/h si chiar 107 km/h in timp ce filmeaza copaci, crengi si alte alea, respectiv cand nu are nicio masina in cadru!

        Sa dea domnul, intr-o buna zi....sa te trezesti ca mergi cu 30 la ora si esti oprit ca ai depasit limita de viteza cu 130 km/h.Sa te vad atunci...ce mai spui ? O sa mai sustii si atunci abuzurile ?

        Vreau doar sa fim corecti unii cu ceilalti.Legea e lege,dar sa fie pt TOATA lumea si sa nu se aplice arbitrar si dupa cum vrea domnul militian iesit la spaga si "pandeala".

        Din partea mea, sa le suspende permisul tuturor puilor de schumacher, i don';t care ! Eu vorbeam despre cu totul altceva, dar s epare c aunii pricep mai greu spre deloc.
      • +1 (1 vot)    
        Radar Love (Luni, 19 aprilie 2010, 0:00)

        purfix [anonim] i-a raspuns lui Wurhox

        Eu nu stiu cu ce viteza a mers baiatu' ala dar va spun ce mi s-a intimplat mie acu o saptamina in ziua aia de vineri cind au scos 700 de radare pe asfaltul patriei.
        Ma apropiam de o localitate, soferii care veneau din fata imi dadeau flashuri sa ma avertizeze ca e radar, vedeam masina Politiei la pinda sus in deal, STIAM ca e tara plina de ei, ma mai intilnisem cu vreo patru radare in 100 de km asa ca mergeam ca melcu, cu ocii in kilometraj sa fiu sub 50 km/h. Asa ca mare mi-a fost mirarea cind m-au tras pe dreapta si mi-au zis ca mergeam cu 90 km/h in localitate! "Domle voi ma credeti prost ori sinteti voi prosti si nu stiti sa umblati cu aparatele" zic in gind, asa ca vreau sa vad si eu inregistrarea. Deruleaza banda face stop cadru si apare imaginea cu mine la volan mergind cu 90 km/h ! Imposibil am mers cu maxim 50 km/h, zic. Politistu' o tine pe-a lui si zice ca am kilometraju' defect. Fugi domle, cum sa fie defect in halu asta de la 50km/h la 90km/h. Ia fa play sa vedem in continuare. Face play si in secunda urmatoare viteza pe inregistrare scade la 47 km/h!
        -Pai vedeti ca mergeam sub 50 la ora.
        - Ati frinat, zice el.
        De la 90 la 47 intr-o secunda?! Pina la urma accepta cu greu ca am dreptate ("hai domle ca nu e mare amenda, doar doua milioane jumate") dar zice ca inregistrarea n-o poate sterge asa ca nu-mi da amenda "ma lasa" cu avertisment. N-am avut ce face si am semnat procesul-verbal si am recunoscut ce n-am facut: ca am mers cu 90km/h!
        Daca ajungeam in instanta as fi pierdut pentru ca acolo nu se trimite inregistrarea intreaga ci doar o poza cu viteza. Si sigur nu alegeau cadrul in care aveam 47 km/h!
        Parerea mea e ca ma filmau cu camera pe mine dar radarul era indreptat in alta directie, catre altii. Sfatul meu, daca va stiti nevinovati, cereti toata inregistrarea. Ori au radare proaste ori sint prea destepte si nu le stiu ei folosi.
  • +2 (2 voturi)    
    saracu baiat (Duminică, 18 aprilie 2010, 23:51)

    adi [anonim]

    amenda si suspendare 3 luni ? vai, saracu' ! Propun URJENT sa fie mutat cazul spre re-cercetare la Tribanulul Dolj ! Cum de ce ? Pai domnul are de umblt mai, places to see, people to kill, you know (pe trecere de pietoni, asa va trebuie, daca te bagi in fata la mine, ma !)
  • +2 (2 voturi)    
    Motociclist 200kmph (Luni, 19 aprilie 2010, 1:27)

    Baiazid [anonim]

    Sunt motociclist in Australia si aici acelasi individ daca mergea la fel de repede ERA ARESTAT, motocicleta CONFISCATA pentru ca devine ARMA!

    Legile sunt prea slabe in Romania. Politistii incompetenti. Se mai mira unii ca fac prea multe accidente.
  • 0 (4 voturi)    
    Ce a fost asta ? (Luni, 19 aprilie 2010, 7:50)

    falco [anonim]

    Cei care ati comentat ati vazut inregistrarea ? ce a fost asta , e prost daca acepta sa ii fie suspendat carnetul , pai ala misca radarul in toate directiile nu era fix , iar la final ii scade brusc viteza la 147 KM pe ora si nu da nici cea mai mica senzatie ca ar fi frinat, o fi avut maxim 15O mai mult in nici un caz . Caz tipic de incompetenta a politiiei. Inainte de minusuri si comentarii uitativa la filmulet.
  • +3 (3 voturi)    
    Amenda (Luni, 19 aprilie 2010, 9:34)

    xyz [anonim]

    Interesant, si eu am luat 540 RON pentru ca am trecut pe linie continua in Pantelimon intr-o duminica dimineata cand erau 2 masini in trafic (mai era una in Militari, parol). Nu spun ca nu mi-o merit, am gresit, am platit. Dar parca riscurile la care m-am expus eu facand stanga peste linie continua cand nu se vedea nimic pana in Colentina si riscurile neghiobului cu 150 km/h difera putin.
  • 0 (0 voturi)    
    cu ce l-au prins? (Luni, 19 aprilie 2010, 10:39)

    lungu bogdan [anonim]

    cu ce l-au prins? cu avionul sau cu racheta.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version