Craiova: Un barbat a decedat dupa ce a fost batut pe trecerea de pietoni de un sofer, pentru ca "traversa prea incet"

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 17:20 Ultima ora


Un barbat de 62 de ani din Craiova a decedat, sambata, la spital, in urma unui stop cardio-respirator dupa ce cu o zi inainte fusese batut pe trecerea de pietoni de un sofer nervos, deranjat ca faptul ca pietonul traverseaza prea incet strada, relateaza Agerpres.

Pavel Rentea, in varsta de 62 de ani, din Craiova, se afla internat la Sectia de Terapie Intensiva a Spitalului Judetean de Urgenta, dupa ce a fost batut de Cosmin Dragan, de 22 de ani, care se afla la volanul unei masini si care s-a enervat la culme ca barbatul traversa strada prea incet. Cosmin Dragan a parasit imediat locul incidentului, insa politistii au reusit sa il prinda la scurt timp.

Dupa ce a fost batut, Pavel Rentea a suferit un stop cardio-respirator la scurt timp, iar acum anchetatorii urmeaza sa stabileasca care a fost cauza intrarii in stop cardio-respirator a barbatului de 62 de ani. Potrivit martorilor, barbatului i s-a facut imediat rau, dupa ce a fost batut de soferul nervos. 


Citeste mai multe despre   


















7778 vizualizari

  • +17 (25 voturi)    
    Brute (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 17:52)

    Task Damager [anonim]

    Cand te uiti in ce hal de decadenta a ajuns societatea in general, te intrebi daca nu cumva e nevoie de o Apocalipsa care sa "reseteze" lumea asta care a luat-o razna. Exemple de brute din astea gasesti oriunde, in cantitati enorme!
    • +3 (7 voturi)    
      nu este nevoie de o apocalipsa (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:39)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Task Damager

      este nevoie de morti in randul agresorilor. daca un om nu intelege prin cuvinte un lucru atunci sigur intelege prin tortura.
      • -3 (3 voturi)    
        OLTENII si CIVILATATIA (Duminică, 4 aprilie 2010, 13:40)

        ps [anonim] i-a raspuns lui dedeiu

        n-ai cu cine, dom'le!
    • +3 (7 voturi)    
      ... amin (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 21:31)

      alin [anonim] i-a raspuns lui Task Damager

      ... fara prea multe comentarii... oricum nu cred ca specia umana va mai rezista inca 100 de ani, daca nu ne schimba mentalitatea colectiva.... Cat despre noi ca romani... nu cred ca vom mai fi aici in urmatorii 30de ani :)
    • +1 (1 vot)    
      Cand vedeti un batran...! (Duminică, 4 aprilie 2010, 10:24)

      vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui Task Damager

      ...Cand vedeti un batran, o batrana, traversand, incet, strada, sa ganditi doar atat :...
      .. " - Asta e mama mea, e tata!... au imbatranit crescand unul ca mine !...
      ...Incercati, si veti vedea ca va calmati subit, oricat de grabiti ati fi !... Verificat !...
      • 0 (0 voturi)    
        Eu invit la alte ganduri (Luni, 5 aprilie 2010, 1:03)

        bionicul [anonim] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

        Cand vedeti un batran, ganditi-va ca face parte din generatia celor care au esuat in a gandi simplu si limpede, oameni care intra in mormant cu 30-50 de ani mai devreme, pt. ca le-a lipsit un gram de luciditate, generatii intregi au facut orice altceva decat sa descopere medicamente, bugetul pt. cercetare medicala este microscopic, generatiile trecute au facut doua razboaie mondiale, adica eforturi financiare si fizice supraomenesti, nu mai zic de efortul financiar al razboiului rece, apoi acum 7 ani de razboi in Irak cu un cost de 500 mil. dolari zilnic. Musulmanii la fel au si ei efortul lor, dar pt. marele califat, nicidecum pt. medicamente avansate. Au irosit banii in orice, protectia caninilor comunitari, sau incalziri globale indoielnice. Pamantenii sunt niste animale pe jumatate rationale, restul se vede la stiri in fiecare zi. Ganditi-va ca daca oamenii in loc sa construiasca biserici , moschei si case de rugaciune investeau in cercetare medicala, unde eram. Fiecare localitate pe glob are templul sau sau mai multe, plus mentinerea angajatilor. Ne meritam soarta, sa murim la 60 de ani in neputinta.
        • 0 (0 voturi)    
          tu esti man? (Marţi, 6 aprilie 2010, 11:15)

          luci [anonim] i-a raspuns lui bionicul

          sau cyberg-man?ce ierburi ai pascut de paste de ai asemenea ganduri?
          Paste fericit!
  • +36 (36 voturi)    
    UN IDIOT (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:12)

    craiovean [anonim]

    Sint si eu craiovean si nu pot sa spun decit ca acest specimen este un Idiot cu I mare.
    Oare cit o fi muncit la 22 de ani ca sa aiba o masina?
    Oare nu se gindeste ca intr-o zi si el va trece strada mai incet din cauza batrinetii?
    Probabil ca nu!
    Ar trebui triplate pedepsele pentru mai multe tipuri de infractiuni ...ca poate asa ne mai civilizam si noi.
    • +15 (15 voturi)    
      Degeaba (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:18)

      sile [anonim] i-a raspuns lui craiovean

      Degeaba triplezi pedepsele daca tot nu se aplica. Daca are tata bani, sa vezi ce frumos concluzioneza ancheta ca omul a murit de batranete...
    • +12 (12 voturi)    
      Pedepse (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:59)

      Gilraen [utilizator] i-a raspuns lui craiovean

      Cred ca ar trebui sa fie aplicate pedepsele, nu neaparat marite. In momentul de fata, suntem in satul fara caini, in care politia nu mai aplica nici o lege, pentru ca oricum e inutil, avocatii si judecatorii 'rezolva' ei treburile.
      Cat timp justitia nu va aplica pedepsele conform legii, vom fi ca in jungla. Din pacate...civilizatia se indeparteaza de noi...
      • 0 (0 voturi)    
        numai om nu se poate numi acest specimen (Marţi, 6 aprilie 2010, 18:02)

        anca [anonim] i-a raspuns lui Gilraen

        traim intr-o JUNGLA! cata impertinenta din partea acelui barbat de 62 ani care se afla impreuna cu nepotica pe trecerea de pietoni sa apara in fata acestui... nici nu stiu cum as putea sa-l numesc...animal, probabil pt ca om sigur nu il pot numi, si, culmea, sa traverseze prin fata masinii sale luxoase atat de incet! cat de barbat s-o fi simtit acesta cand l-a batut pe bietul om in fata acelui copil nevinovat care a ramas traumatizat pe viata!
        desigur ca sunt multe cazuri asemanatoare! prea usor scapa acesti indivizi!
    • +10 (10 voturi)    
      locuri calde in celule (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:59)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui craiovean

      Sa-l vedem pe smecher cum va da tare dar cu altceva intr-o celula calduta....
    • +9 (9 voturi)    
      Inutil (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:15)

      oarecare [anonim] i-a raspuns lui craiovean

      Poţi tripla orice cât timp cei care ar trebui să aplice legea sunt corupţi, laşi sau mai proşti decât cei care o încalcă. E fără scăpare.
    • +7 (7 voturi)    
      pedeapsa (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:25)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui craiovean

      Acest individ este un cetatean roman care trebuie sa raspunda legilor. In consecinta pe langa pedeapsa maxima pentru gestul facut ar trebui ca dumnealui si toata familia sa sa plateasca daune morale familiei batranului si nepotelului, daune care sa il chinuie toata viata. Numai in acest context as fi de acord cu reintroducerea "sclaviei".
    • +8 (8 voturi)    
      nu nu (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:22)

      Arkan [utilizator] i-a raspuns lui craiovean

      De vina sunt cei care accepta. Cand un jegos iti omoara copiii, calea cea buna o reprezinta razbunarea. Dar cand la noi vezi ca eventual iau bani de la cel care le-au ucis copilul/copiii, ce sa mai zici. Pai exemplul lituanianului trrebuie urmat, iar vinovati ucisi cu cruzime. O viata ai, ce rezolvi daca o traiesti ca un sclav, cu vina pe umeri ca n-ai facut ce trebuia?!?
    • -4 (10 voturi)    
      reabilitare (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:43)

      Demigod [utilizator] i-a raspuns lui craiovean

      Pedepsele nu au sens. Orice criminal, dupa cativa ani de parnaie, ajunge un mielusel care-si regreta fapta in 15 feluri. Pedepsele din Romania sunt mult mai mari decat in alte state asa-zis democratice; dar asta nu impiedica societatea sa traiesca pe un nivel de mentalitate retrograd.

      Pedeapsa se aplica dupa ce o fapta e comisa. Ideea e sa previi asa ceva. Sa faci in asa fel incat sa nu se intample... dar de obicei, cand un om loveste are in spate o carutza de alte frustrati, care nu tin de victima sau de fapta lui. In tara asta multi suntem doar o materie in clocot. Uneori explodeaza, in ciuda a tot ce stim si am invatat. Buba e mult mai adanca.
      • -1 (1 vot)    
        Sa speram ca justitia va fi dreapta (Duminică, 4 aprilie 2010, 7:42)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Demigod

        Este clar ca a fost crima cu premeditare. Trebuie sa primeasca pedeapsa maxima. Sa iasa din inchisoare la 50 ani.
        Ajutati-ma sa imi cresc plantatia http://lumeacafelei.eva.ro/plantatia-lui-danutmg/
    • +12 (12 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:53)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui craiovean

      Vina este a politiei, care daca nu si-ar fi pierdut din autoritate nu am fi auzit de asemenea apucaturi. Politia amendeaza fraieri ca sa-si faca norma, in timp ce altii fac ce vor pe strazi si n-au platit in viata lor o amenda. Normal ca-si permit, cand ajung sa se simta buricul pamantului.
    • +8 (10 voturi)    
      nu triplate (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 21:02)

      unu [anonim] i-a raspuns lui craiovean

      Nu ar trebui triplat absolut nimic.
      Ar trebui doar sa se aplice pedepsele existente.
      Dar daca diversi scapa nepedepsiti atunci e normal ca altii le urmeaza exemplul.
      Oricum, in cazul asta cred ca se va distra putin tanarul prin diverse locuri racoroase, sa vada ce "smecher" e el ca a batut un batran de l-a omorat.
  • +8 (8 voturi)    
    LCM (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:18)

    mamaika [anonim]

    In cea mai democratica tara din lume si-ar lua ¨life without parole¨..casa nu mai vorbesc despre brusca schimbare a orientarii sexuale...
  • +5 (5 voturi)    
    ......... (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:19)

    Alexandru Pavel [anonim]

    Si pentru asa oameni cred ca o dictatura luminata ar fi benefica. Nu ca referinta ar fi cea mai fericita, insa te revolta ca cetatean ca asemenea specimene traiesc, conduc, mananca, beau, se bucura de soare si de lume...

    Justitia sper sa isi faca datoria. Si fiindca tot se vorbeste de pedeapsa cu moarte asa ca discutie, cred ca acest caz ar fi un bun exemplu pentru toti. Stiu ca e Sambata Mare, insa asa as dori ca acest individ sa plateasca pe viata.

    Ce sa mai spui
    • +1 (1 vot)    
      Nu moartea (Duminică, 4 aprilie 2010, 17:22)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru Pavel

      Atunci cand cineva e dovedit ca a facut ceva, pe langa "racoare", sa fie si tatuat in frunte.

      Aplicarea pedepsei cu moartea e periculoasa intr-o societate in care justitia nu exista cu adevarat si cetatenii nu au incredere in ea.
  • +1 (1 vot)    
    vedetzi ! (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:47)

    ionescu singaporezu [anonim]

    si voua va pasa de ce se'ntampla la altzii !
  • +6 (6 voturi)    
    Pedeapsa cu moartea (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:51)

    Oarecare [anonim]

    Trebuie neaparat introdusa. Precis golanul este fiu de imbogatit din furat, sau vreo mare scula din cine stie ce partid. Ce mai ancheteaza "specialistii"?!. E lovitura cauzatoare de moarte si atat. La puscarie pe viata cu el.
    • +1 (1 vot)    
      As propune altceva (Duminică, 4 aprilie 2010, 17:26)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Oarecare

      In loc de pedeapsa cu moartea sau puscaria, as introduce obligativitatea muncii pe viata in folosul societatii.

      Eu nu sunt de acord sa pierdem totusi un om in care societatea a investit ca sa ajunga a varsta la care a facut fapta abominabila (caz de fata 22), iar pe de alta parte nu sunt de acord sa ii platesc eu lui cazarea/masa pe urmatorii ani de viata.

      Astfel de indivizi demonstreaza ca sunt inumani, deci trebuie tratati ca niste animale.
      Un cal nu omoara pe nimeni dar trage la caruta toata viata. Un om de ce nu ar merita o soarta identica?
  • +4 (4 voturi)    
    pai in orasul (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:51)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    raducaneilor si fief electoral al lui geonel e aproape normal sa se intimple asa ceva, e in logica lucrurilor.
  • +1 (13 voturi)    
    tot oltenii sunt ''fruncea'' (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:55)

    timisoreanul [anonim]

    ...la prostii.locuiesc si studiez in Timisoara si pot sa spun ca nu mai suport o mare parte din oltenii care impanzesc orasul..ma refer la craioveni si la ce ii din severin..ce face baiatul asta e la ordinea zilei in craiova ma si mira faptul ca nu l-au facut cetatean de onoare daca tot e la moda pe acolo.
    • 0 (2 voturi)    
      de acord (Duminică, 4 aprilie 2010, 9:34)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui timisoreanul

      De acord cu ceea ce ai scris, Timisoara este plina de olteni, doar masini MH si DJ. Nu am sa inteleg ce naiba cauta aici primatele astea, (in afara de infatuarea ca sunt studentii la Timisoara). Daca se afla in sistem bugetar si iti sunt colegi...ai pus-o ! Te calca pe cap ca sa ajunga sef. Moralitate, demnitate, bun simt, spirit civic, respectarea intimitatii celuilalt...cuvinte care lipsesc din vocabularul acestor primate. Daca au vreunul !
  • +9 (9 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 18:56)

    cris [anonim]

    niste animale! cu astia nu trebuie sa ai mila
  • +8 (8 voturi)    
    incredibil! (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:06)

    Sorin [anonim]

    Nu pot sa cred ca asemenea lucruri se petrec in Romania. Halucinant...
  • +10 (10 voturi)    
    Si ne mai miram ca... (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:07)

    Cristi [anonim]

    cetatenii romani doresc reintroducerea pedepsei capitale???? Pai nenorocitul asta de 22 de ani cu ce drept a luat viata unui om???? Un om in varsta care i-ar fi putut fi tata. Pustanii si tinerii din ziua de azi au devenit niste golani in adevaratul sens al cuvantului. Pusi mereu pe scandal, pe betii si orgii crunte, pe bataie, cu un tupeu nemasurat si o nesimtire crasa. Este incredibil unde am ajuns.

    P.S. Intreb si eu ca sa ma aflu in treaba... Unde naiba zace politia rutiera, politia care asigura ordinea si linistea pe strazi, politia comunitara, jandarmii???? Unde naiba s-au ascuns cu totii pentru ca, pur si simplu, am ramas lipsiti de aparare pe strazile Romaniei????? La discretia golanilor. D-le Blaga, se aude? Va simpatizez dar faceti domne ceva concret ca sa asigurati linistea cetatenilor in Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Educatia (Duminică, 4 aprilie 2010, 17:31)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Totul porneste din educatie.

      Din aceasta grija excesiva a parintilor de copii, pe care nu trebuie sa-i mai atingi in ziua de azi nici cu o vorba dojenitoare, daramite cu o palma la fund.

      Apoi, scoala au facut-o varza nemernicii care ne guverneaza de 20 de ani incoace. Nu vedeti ca au ajuns sa ii bata pe profesori, iar un profesor, daca se apara, este dat afara din invatamant si pus sa plateasca daune?

      Sa nu credeti ca sunt adeptul violentei. Daca iti tii copilul putin din frau, daca ii mai dai palma la dos cand e mic, etc, nu omoara pe nimeni. In schimb, lipsa implementarii unui minim de autocontrol in constiinta tinerilor, poate ucide.

      Dovada o avem.
  • +6 (6 voturi)    
    nu pot sa zic decat : (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:09)

    jog [anonim]

    Trist!!!
    Tare Trist !!!
  • +7 (9 voturi)    
    degringolada morala (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:24)

    Tataie [anonim]

    Se spune ca regimul comunist a nenorocit Romania. De-cerebratul asta de 21 de ani este totusi produsul post-comunismului.
  • +6 (6 voturi)    
    Sa ma ierte Dumnezeu.... (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:30)

    Rescatorul [anonim]

    dar incep si eu sa cred ca trebuie reintrodusa pedeapsa cu moartea. Pentru ca, pentru rebuturile umane, o viata nu mai inseamna nimic. Iar rebuturile trebuie eliminate.
  • +8 (8 voturi)    
    Din pacat animale d'astea sunt peste tot. (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:40)

    just_me [anonim]

    Acelasi lucru l-am patit si eu, trecand strada pe trecere in fata Politiei Rutiere (sau Circulatie, cum i-o chema), avand un picior in ghips, un nesimtit ma claxoneaza sa trec mai repede, a urmat un schimb verbal de amabilitati, s-a oprit, a deschis usa sa se dea jos, si-a dat seama unde e si a fugit. Am fost urmarit de ganduri de razbunare un timp (gen o galeata de c***t in/pe masina) da' mi-a trecut, i-am urat sa pateasca la fel ca mine :) .
  • +13 (13 voturi)    
    22 de ani?! BMW? (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:45)

    mamacerghida [utilizator]

    Un cocălar cu capul plin de greieri și manele. Mașina o fi ciordit-o din Anglia ca să omoare un biet bătrân.
  • +6 (6 voturi)    
    oare (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:50)

    gabis [anonim]

    oare consumase "droguri" soferul respectiv?
    sau prea mult alcool?
    sau scz .. se grabea saracul ..
    cine stie .. ?
  • +6 (6 voturi)    
    hmmm (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:50)

    minny [utilizator]

    Cam multi dubiosi in Craiova ..
  • +9 (9 voturi)    
    educatia (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:51)

    lenina [anonim]

    educatia primita, precum si grija familiei fata de eventuale deviatii de comportament - lipsa totala! bine ca i-au luat masina, in felul asta facand un criminal din el... la inchisoare, sa aiba timp suficient de reflexii
  • +8 (8 voturi)    
    O BRUTA (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 19:55)

    danniellle [anonim]

    Este strigator la cer ca acest imbecil sa fie lasat liber pana la judecata , nu se gandeste nimeni ca o bruta ca el mai poate face alte victime. Il consider un nebun periculos pe un element care face o astfel de fapta odioasa in prezenta unui copil, murea daca astepta cinci minute, sa se puna in situatia bunicului lui i-ar conveni sa se comporte altul ca si el? Ce educatie are sau a crescut in padure? Nu merita sa traiasca printre oamenii civilizati ! Rusine !!! Rusine si justitiei daca il lasa liber!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    animal (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:03)

    tudor [anonim]

    puscarie macar 10 ani si toata averea confiscata!

    daca esti cetatean intr-o comunitate te porti ca atare si anume pe primul plan este respectul fata de ceilalti si jur...daca nu sa se duca in padure sa stea cu cei de teapa lui
  • +7 (7 voturi)    
    Vreau detelii!!!! (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:05)

    adrian88000 [utilizator]

    Cine sunt parintii acestui Cosmin Dragan? Precis sunt niste banditi daca au avut atatia bani (furati)incat sa-i cumpere acestui mic diavol o masina de lux la 22 ani. As dori ca Dumnezeu sa-l pedepseaca pe acesta mica satana. Sa fie orb si sa umble in carucior ,suferind de parapareaza. Dar Dumnezeu nu asculta de mine si va face ce crede el de cuviinta.
    Dar as dori ca Politia sa fie cu ochii larg deschisi pe aceste haimanale. Copiii de banii gata cu masini de lux sa fie mereu opriti de cei de la circulatie. Sa-i puna mereu sa sufle in fiola , sa-i controleze daca nu cumva au droguri asupra lor, etc. SA- HARTUIASCA FARA MILA!! Pana vor avea si ei un comportament decent , politicos, respectuos.
  • +17 (17 voturi)    
    politia romana?!? (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:33)

    Bibicu [anonim]

    Responsabilul s-a predat dar politia l-a eliberat ca cica nu prezinta pericol public.
    Cum sa nu fie un pericol public un om care omoara un altul in bataie si de fata cu nepotica lui?
    • +7 (7 voturi)    
      nu Politia l-a eliberat (Duminică, 4 aprilie 2010, 2:18)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Bibicu

      ci procurorii l-au considerat mielusel, deloc periculos pt.societate!
      • +2 (2 voturi)    
        Si n-au dreptate? (Duminică, 4 aprilie 2010, 8:06)

        bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        In Romania puscaria e pentru gainari. Ia sa fi furat un sac de cartofi si 2-3 gaini si ai fi vazut cum primea zece ani cu executare.
  • +2 (8 voturi)    
    dreptate (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:34)

    johnny [anonim]

    Din fericire cineva acolo sus are grija sa se faca dreptate ... mai devreme sau mai tarziu
    • +7 (7 voturi)    
      in dreptatea (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 21:45)

      veninusrl [utilizator] i-a raspuns lui johnny

      aia de sus io-mi bag picioarele, io vreau dreptate aici cat sunt in viata, mai ales ca ceicare tre sa faca dreptate sunt platiti din banii contribuabililor.
  • +6 (6 voturi)    
    a mai fost un caz asemanator (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:36)

    gigel_cojoc [anonim]

    au mai fost cazuri asemanatoare, ii dau dreptate lui craiovean, si smecherasul de 22 de ani va ajunge batran intro zi si isi va primi cu siguranta pedeapsa cu o buturuga pe spinare, merita inchis pe viata nesimtitul, din cauza oameniilor ca el le e frica la multi sa conduca in romania.
  • +1 (3 voturi)    
    Lege (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:40)

    Demigod [utilizator]

    Legea nu are sens, decat daca ai puterea necesara sa o aplici. Fratilror, invatati tehnici avansate de aparare; sau avitati conflictele.

    Sunt pline spitalele (uneori cimitirele) de batausi amatori. Chiar daca ai dreptate, uneori trebuie sa FUGI. :)
    • 0 (0 voturi)    
      ai vazut prea multe filme (Duminică, 4 aprilie 2010, 8:47)

      Someguy [anonim] i-a raspuns lui Demigod

      La 65 ani cu artrita si altele nu stiu cite tehnici de aparare te ajuta. De asta exista un stat ca sa te ajute el si sa te apere dar mai ales sa previna astfel de cazuri.
      Tipul ar trebui sa ia o pedeapsa maxima si sa fie mediatizat puternic in felul asta el devenind un exemplu altora de teapa lui care s-au suit la volan si daca le-a mers sa la dat o spaga acum se cred regii soselelor.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:45)

    Gigi Maybachistu' Juridic [anonim]

    E de ajuns pedeapsa maximă pentru lovitură cauzatoare de moarte pentru asemenea javre, dar să se aplice.

    Şi judecătorii să fie mai înţelegători în a recunoaşte legitima apărare, astfel încât mai scutim sistemul penitenciar de o cheltuială, sau o transferăm sistemului de sănătate şi Administraţiei Cimitirelor :D
    • +1 (1 vot)    
      Codul Penal adoptat in 2009 (Duminică, 4 aprilie 2010, 2:22)

      Gigi Maybachistu' Juridic [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Juridic

      Lovitura cauzatoare de moarte

      Art. 195. - Dacă vreuna dintre faptele prevăzute în art. 193 si art. 194 a avut ca
      urmare moartea victimei, pedeapsa este închisoarea de la 6 la 12 ani.

      Încăierarea

      Art. 198

      ---

      (2) Dacă în cursul încăierării s-a cauzat o vătămare corporală uneia sau mai multor
      persoane si nu se cunoaste care dintre participanti a produs urmările, se aplică tuturor
      pedeapsa închisorii de la unu la 5 ani, cu exceptia victimei, care răspunde potrivit
      alin. (1).

      ---

      (3) Când prin fapta săvârsită în conditiile alin. (2) s-a cauzat moartea unei
      persoane, pedeapsa este închisoarea de la 6 la 12 ani, iar dacă s-a cauzat moartea
      a două sau mai multor persoane, limitele speciale ale pedepsei se majorează cu o
      treime.

      ---

      Nu i-ar strica vreo 12 ani înăuntru, plus reacţia majorităţii populaţiei după ce îi va vedea cazierul în viitor :)
  • +4 (4 voturi)    
    halal de tara asta!!! (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 20:46)

    oana [anonim]

    halal educatie primita!!ii doresc sa ajung sa ajunga bunic si sa fie si el batut, dar crunt nu pentru ca traverseaza strada incet, pe la trecerea de pietoni, dar ca mananca prea incet blidul de lapte si nor'sa trebuie sa spele vasele si nu poate din cauza lui!
    cred ca daca zic sa ii fie rusine animalului asta sunt prea blanda! fapt pentru care zic asa: asta e societatea in care am ajuns! ne meritam soarta pentru ca noi am vrut! noi am lasat sa se intample astfel de lucruri pentru ca daca reactionam cand era cazul nu se mai intampla asa. este exact ca intr-o familie: cu iti cresti copilul asa va fi cu tine!!!!rusine, rusine, rusine!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    La parnaie 20 de ani (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 21:12)

    Carcotescu [anonim]

    Si sa-l puna in celula cu unul condamnat pentru vilolenta si cruzime ... sa-l bata in fiecare zi ... ca sa vada cum e sa fii neputincios si sa te bata unul fara motiv.
    Aceste specimene ar trebui sa dispara ... parnaia e prea blanda pentru ei. Pare subuman si ar trebui tratat ca atare.
  • +7 (7 voturi)    
    comportament de jungla (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 21:17)

    vasile [anonim]

    Inmultirea manifestarilor de genul celui pe care il descrieti rdenota lipsa de credibilitate a politiei si a autoritatilor in general. Priviti ce se intampla vinerea seara de exemplu pe bulevardul Magheru din Capitala, unde oprirea la lumina rosie a semaforului a devenit facultativa, mai ales cand e vorba de masini de lux, care organizeaza aici veritabile curse. Circulatia pe sens interzis a devenit si ea un fenomen banal. Blocarea totala a trotuarelor cu masini in zona Ateneului Roman, care obliga pe pietoni sa mearga pe mijlocul strazii , trece si ea de multa vreme neobservata de cei in drept sa o împiedice. Daca nu se iau masuri reale pentru a impune respectul legii, inclusiv tinerilor de bani gata lipsiti de orice educatie care comit asemenea acte, dintre care unele pot avea urmari ireparabile, vom ajunge sa traim intr-o jungla. Politia se arata foarte severa doar cand se apropie o coloana oficiala. In rest nu prea da semne ca ar exista sau paseaza raspunderea.
    • 0 (2 voturi)    
      Jungla are multi urangutani si putini tigri (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 23:28)

      Gigi Maybachistu' Juridic [anonim] i-a raspuns lui vasile

      Experienţa arată că animalele periculoase de junglă sunt mai degrabă urangutanii cu lanţ de tinichea la gât, daţi cu parfum de supermarket peste jeg şi care se dau "pe bulevardul Magheru" un hârb înmatriculat în Bulgaria.

      N-am auzit ca "tinerii de bani gata" să bată oameni fără motive aparente, să urle ca animalele la lună în plină stradă şi să te ameninţe cu moartea că "pentru şmecheri ca ei puşcăria e vacanţă", aşa cum fac ciorile de asfalt. Dar dacă presa noastră ştie că "băieţii de Dorobanţi" sunt vinovaţii şi ciorditorii italo-spanioli sunt eroi care trimit euro în ţară şi ajută economia ...poate că are trebui să ajungă câţiva din ei în locul bătrânului ca să îşi dea seama care e realitatea.
      • 0 (0 voturi)    
        de ce sa jignesti urangutanii? (Duminică, 4 aprilie 2010, 14:13)

        LSJ [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Juridic

        Nu vad ce sens are sa jignesti urangutanii. Sunt niste primate blande si nepericuloase.
  • +7 (7 voturi)    
    De ce se intampla in RO ? (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 21:40)

    vasile [anonim]

    Pentru ca la noi bugetul educatiei este cel care este !
    Pentru ca Politia noastra este ineficienta !
    Pentru ca legile sunt aplicate functie de impricinat.
    Oricum este remarcabil ca Hotnews , s-a referit la un barbat de 62 de ani, fata de televiziuni care se refereau la un "batran" de 62 de ani.
    Referirea la "batran" induce ideea ca pierderea nu e prea mare.
    Iata o mostra de jurnalism de TV in Romania.
  • +2 (2 voturi)    
    zzz (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 22:07)

    aaa [anonim]

    lasa ca acuma nu o sa il mai deranjeze pietonii pe ala ma gandesc ca cel putin vreo 20ani de acum inainte, cand iasa el de la bulau masinile vor fi prin aer :)))
  • +5 (5 voturi)    
    wtf (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 22:13)

    cvi [utilizator]

    Nu iti face nimeni dreptate sus. Trezeste-te si apara-ti drepturile, nu spera la nemurire!
    Uf...
  • +6 (6 voturi)    
    Estate di pulizia (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 22:32)

    Garcea [anonim]

    organele de ordine... alooooo, poate faceti si voi curatenie acum ca incepe vara, ne mai scapati cand iesim la plimbari in zilele insorite de leprele pe care le lasati sa circule pe strada si le-ati dat carnete...
  • +7 (7 voturi)    
    monstru (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 22:56)

    marin [anonim]

    asta e monstru, nu om. Cum poti sa bati un om care ti-ar putea fi bunic? Si cum nu prezinta pericol social? Trebuie sa omoare 2-3 ca sa fie pericol social? Rusine ! Ar merita inchisoare pe viata.
  • +3 (3 voturi)    
    mi s-a intimplat si mie ceva de genul (Sâmbătă, 3 aprilie 2010, 22:58)

    lipa [anonim]

    dar in alt oras, vocifera si se credea stapinul strazilor. oameni buni dreptatea sta in miinile noastre se pare, e timpul sa avem arme si sa ne facem singuri dreptate. asa e normal, rapid si corect. asa scapa si altii mai nevoiasi. si devenim mai buni cu timpul...macar fortat....te dai jos din masina in mijlocul drumului ca sa-ti faci dreptate e normal ca lumea sa se apere....si sa fie legitima aparare....hai baieti sa incercam
  • +5 (9 voturi)    
    Spiritul civic unde e? (Duminică, 4 aprilie 2010, 0:10)

    nae [anonim]

    Am auzit povestea si cum o gramada de martori au vazut ce s-a intamplat? O gramada de martori si nimeni nu a intervenit ?!?
    Ce noroc au astia...Daca eram eu martor l-as fi indoit pe idiot.
    • -1 (7 voturi)    
      da (Duminică, 4 aprilie 2010, 2:22)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui nae

      dupa care erai condamnat pentru agresarea unui biet tanar de 22 ani, cu un viitor promitator, dintr-o fanilie respectabila, bogata, etc; prietene, statul roman ii apara pe ticalosi, si asta de cand exista el! desfiintati tara asta si impartiti-o la vecini, nu mai e nimic de facut.
    • +2 (2 voturi)    
      paradox (Duminică, 4 aprilie 2010, 12:38)

      Tataie [anonim] i-a raspuns lui nae

      De acord cu tine. Dar imagineaza-ti ca il lovei pe animal care cadea jos si-si spargea capul de bodura si-si dadea el duhul. Cine ar fi crezut ca l-ai salvat pe batran de la moarte !? Faceai tu puscarie garantat. Viata nu e dreapta.
  • +2 (2 voturi)    
    Statul e de vina? (Duminică, 4 aprilie 2010, 8:25)

    Lucian [anonim]

    Va tot lamentati cu sfarsitul lumii si alte aberatii, dar pun pariu ca erau destui care se uitau cum batranul e batut si nimeni n-a sarit sa-l opreasca pe animalul acela. Daca oamenii ar fi mai solidari nu s-ar mai intampla lucruri din astea.
  • +3 (3 voturi)    
    Pe (Duminică, 4 aprilie 2010, 12:04)

    HESS [anonim]

    Timpul lui ceasca exista pedeapsa cu moartea.Si doar un singur organ de ordine publica MILITIA.Isi faceau cu brio meseria atat ei cat si justitia.Mai calcau si ei stramb dar erau infinit mai muncitori.Acum se incurajeaza si exista mai multa mila din partea justitiei pentru criminali ,banditi si marii hoti ai natiunii.
  • +2 (2 voturi)    
    Pedeapsa cu moartea (Duminică, 4 aprilie 2010, 15:47)

    Bogdan Nicolae [anonim]

    Cred ca acest sofer nu merita altceva decat sa moara si el. Pentru astfel de specimenenu exista alta pedeapsa.
  • 0 (0 voturi)    
    in Texas ar lua pedeapsa cu moartea (Luni, 5 aprilie 2010, 15:16)

    angel [anonim]

    iar in alte state inchisoare pe viata. la noi e liber acum, va fi cercetat in stare de libertate, ca nu e pericol social (eh, un batrin acolo, nu conteaza) si poate si scapa cu suspendare, ca doar justitia Craioveana e oarba ca intotdeauna.
  • 0 (0 voturi)    
    Trebuie linsati golanii (Luni, 5 aprilie 2010, 17:31)

    Linspirex [anonim]

    Populatia trebuie sa-si faca singuri dreptate. Trebuie ca imediat ce se intampla asa ceva sa puna mana si sa-l faca bucatele pe nenorocitul care face asemenea fapte antisociale.
  • 0 (0 voturi)    
    judecat in stare de libertate (Marţi, 6 aprilie 2010, 16:23)

    cititoare [anonim]

    oare de ce nu scrieti si ca este cercetat in stare de libertate?! Ca nu este considerat pericol public?!
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt oltean de origine dar imi e scarba de OLTENI (Marţi, 6 aprilie 2010, 19:23)

    un student [anonim]

    Mie mi s-a intamplat de foarte multe ori sa trec pe trecere de pietoni in Craiova si sa ma trezesc cu o injuratura fara sa fac absolut nimic si asta spre norocul meu ca trec repede strada si ca am 105kg si nu ar avea curaj nici unu sa dea jos ca ar fi o stire cu o crima de genu "Sofer ucis de un Pieton" , nu ar fi asta tragedia intr-o zi in zona 0 a Craiovei un taximetrist m-a luat pe capota desi eram pe ZEBRA si ERa Culoarea Verde la semafor , e penibil ce se intampla in Craiova , acest oras il numesc Scursura Romaniei
    polul:
    saraciei
    somajului
    mizeriei
    coruptiei
    prostiei

    Politia si Justitia in Craiova === Spagari
    Dreptate inseamna pedeapsa de 20 ani de inchisoare pentru mucosu ala de 22 ani .
  • 0 (0 voturi)    
    Magistrati cretini si procurori pe masura (Marţi, 6 aprilie 2010, 22:21)

    Gigi Maybachistu' Juridic [anonim]

    Momentan e cercetat pentru că s-a bătut cu bătrânul, ceea ce reprezintă doar un "ultraj contra bunelor moravuri".

    Moştenitorii victimei şi avocatul lor ar trebui să insiste pentru încadrarea la infracţiunea de încăierare în formă agravată, care a provocat moartea victimei:

    Art. 198. C. Penal

    ---

    (2) Dacă în cursul încăierării s-a cauzat o vătămare corporală uneia sau mai multor
    persoane si nu se cunoaste care dintre participanti a produs urmările, se aplică tuturor
    pedeapsa închisorii de la unu la 5 ani, cu exceptia victimei, care răspunde potrivit
    alin. (1).

    ---

    (3) Când prin fapta săvârsită în conditiile alin. (2) s-a cauzat moartea unei
    persoane, pedeapsa este închisoarea de la 6 la 12 ani.

    Ar trebui susţinută cauza familiei victimei printr-un protest public.
  • 0 (0 voturi)    
    :( (Joi, 8 aprilie 2010, 22:54)

    mihai [anonim]

    priviti cu atentie filmarea,,,este infiorator!priviti fetita care sta si isi priveste bunicul,,,,nu inteleg legea,nu inteleg statul!pt animal,inchisoarea este prea putin,,,,


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version