Un avion al Carpatair a iesit de pe pista Aeroportului Iasi, un pasager a suferit un atac de panica

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 24 decembrie 2009, 10:12 Ultima ora


Un avion al companiei Carpatair cu 30 de pasageri la bord a iesit, miercuri noapte, de pe pista Aeroportului Iasi si s-a oprit in zapada, incidentul petrecandu-se in momentul aterizarii. Niciun pasager nu a fost ranit, dar un calator a suferit un atac de panica, potrivit Mediafax.

Aeronava venea dinspre Bari (Italia) si urma sa aterizeze la Bacau, insa, din cauza vremii nefavorabile, aeronava a fost directionata catre Iasi.

In jurul orei 23.00, in momentul contactului cu pista Aeroportului din Iasi, avionul si-a schimbat brusc directia de mers, iesind de pe pista si oprindu-se in zapada.

"Dupa aterizare, avionul a parasit pista catre dreapta intr-un unghi de aproximativ 15 - 20 de grade pe banda de siguranta din apropierea pistei. S-a oprit natural pe zapada", a declarat, joi, directorul Aeroportului din Iasi, Marian Vasile.

Potrivit acestuia, niciunul dintre cei 30 de pasageri nu a fost ranit, insa unul dintre calatori a suferit un atac de panica.

Marian Vasile a afirmat ca, in momentul aterizarii, pista era curata si ca, deocamdata, nu se cunosc motivele acestui incident.

"O comisie de ancheta de la Bucuresti va analiza acest caz. Aeronava este intacta si se afla inca pe aeroport, urmand sa fie scoasa din zapada", a afirmat Marian Vasile.

El a adaugat ca toti cei 30 de pasageri au fost imbarcati in microbuze si transportati la Bacau.


Citeste mai multe despre   
















3192 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    avioane vechi (Joi, 24 decembrie 2009, 10:51)

    nicu aviatorul [anonim]

    Carpatair ar fi bine sa mai cumpere si niste aeronave noi, vechiturile alea de Saab 2000 isi arata varsta.
    • +1 (3 voturi)    
      la Suceava-salcea e mai bine (Joi, 24 decembrie 2009, 16:09)

      me [anonim] i-a raspuns lui nicu aviatorul

      Aterizati de acum la Suceava, avem 2 piste full-operationale. iasiul a ramas in urma cu PSD-ul lor cu tot.
      • 0 (0 voturi)    
        2 piste? (Vineri, 25 decembrie 2009, 12:43)

        ds [anonim] i-a raspuns lui me

        ciobene,pista de rulaj nu e operationala pt aterizare-decolare.
    • +1 (1 vot)    
      Saab (Joi, 24 decembrie 2009, 18:29)

      Alexia [anonim] i-a raspuns lui nicu aviatorul

      Avioanele Carpatair nu sunt asa de vechi. Atata timp cat mai au resursa nu putem sa acuzam compania ca foloseste aparate iesite din "garantie".
    • 0 (0 voturi)    
      fokkerurile sunt si mai vechi (Vineri, 25 decembrie 2009, 0:49)

      avioane [anonim] i-a raspuns lui nicu aviatorul

      Intradevar vechi (vezi comentariul meu de mai jos despre airfleets.net), din 1993 .. dar Fokker-urile Carpatairului sunt si mai vechi, din 1991 .. intradevar Carpatair ar trebui sa-si actualizeze flota .. usor de zis dar foarte scump de facut
    • 0 (0 voturi)    
      resurse (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 17:25)

      TECHNIC [anonim] i-a raspuns lui nicu aviatorul

      Termenul de ''avion vechi'' nu exista atata timp cat intretinerea este facuta corect.
      Nu inteleg cum oameni ce nu au vazut niciodata echipamentele de lucru ale unui avion pot comenta despre starea tehnica a acestora.
      Domnilor fiecare are cate o meserie asa ca ocupati-va de meseria voastra inainte de a discuta despre tehnica de aviatie.
      747 zboara de zeci de ani de zile dar cine il vede nou vopsit mai ca si zice de un avion nou.
      Dar nu asta conteaza ci faptul ca intretinerea mentine un avion in limite operabile
  • 0 (0 voturi)    
    Aeroport Iasi (Joi, 24 decembrie 2009, 11:35)

    Mayuca [utilizator]

    Poate ca aeronavele sunt vechi dar si aeroportul de la Iasi este unul mic cu o pista destul de proasta. Asta vara am fost intoarsa la Viena deoarece erau conditii meteorologice mai proaste, probabil ca daca era un aeroport mai bun nu se intampla asta (ps: la Viena erau aceleasi conditii ca la Iasi si s-a aterizat foarte bine).
  • +1 (1 vot)    
    Of of (Joi, 24 decembrie 2009, 13:31)

    gaspy [utilizator]

    SAAB-urile sunt cat se poate de OK si de fiabile. Merg ATR-urile Tarom care sunt mult mai vechi. Durata de exploatare a unui avion e foarte mare.

    Problema a fost aproape sigur la pista - poate nu curatata perfect.

    Bucurati-va ca nu s-a intamplat ca in cursa catre Jamaica unde avionul a iesit de pe pista, rezultand 40 de raniti.
    • 0 (0 voturi)    
      despre avioane (Vineri, 25 decembrie 2009, 0:45)

      airfleets [anonim] i-a raspuns lui gaspy

      ATR-urile Taromului nu sunt mai vechi decat Saab-urile 2000 ale Carpatair-ului .. ATR-urile 42 ale Taromului au fost fabricate in 1998 si livrate direct Taromului, iar cele 2 ATR 72 au fost livrate in 2009 .. pe cand Saab 2000 ale Carpatair-ului au fost fabricate majoritatea in 1993 si s-au plimbat pe la mai multe companii aeriene din lume (American Airlines in SUA, prin Elvetia, prin Italia, Franta, Lituania, Finlanda), doar in America s-au tot forjat la cum se poarta aia cu avioanele

      Pentru cei care doresc informatii inainte sa aleaga o companie de transport aerian exista un site excelent (si pentru pasionati): www.airfleets.net unde vezi detalii despre orice avion comercial, de exemplu despre Saab-ul YR-SBL al Carpatair-ului: http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-s20-13.htm unde se vede pe unde a umblat .. si poze cu exact acel avion, chiar si de cand era la companiile anterioare .. good info pentru "stimatii" jurnalisti care nu fac diferenta intre aripi, flapsuri si eleroane dar scriu tot felul de prostii despre aterizari fortate si pun pozele oricarui avion doar asa ca sa "iasa stirea".///

      • 0 (0 voturi)    
        despre avioane reale (Sâmbătă, 26 decembrie 2009, 17:32)

        technic [anonim] i-a raspuns lui airfleets

        Informatiile tale sunt bune dar cat de mult stii despre aceste informatii?
        Acele companii ce rezulta ca au avut acel tip de aeronava nu le-au avut ca si proprietar ci multe din ele au fost doar contractori, si acum depinde cine a facut exploatarea la aeronave.
        De obicei intretinerea se face de catre propritarul aeronavei in cazul contractelor wet asa ca nu poti spune ca ''s-au plimbat pe la diferite companii''.E un termen pretentios ce nu poate fi afisat aici doar ca bagare in seama.
      • 0 (0 voturi)    
        Companie de ... (Duminică, 27 decembrie 2009, 11:30)

        Luigi [anonim] i-a raspuns lui airfleets

        Carpatair....companie cu preturi mari...si servicii zero... Incearca si ei sa scoata banii din orice...si uita de intretinere....totul se face la limita.... Orice avin are un "caiet" in care sunt trecute neregulile....daca te uiti in cele de la carpatair....te sperii...problemele se rezolva doar la timisoara..si asta nu todeauna....si nu la timp...deci va las pe voi sa trage-ti concluziile.
        Plus ca la banii care ii dai pe un bilet dus-intors....zbori cu wizzair sau blueair de 4 ori...
        astea da preturi


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version