UPDATE Traficul rutier pe DN 1, pe sensul de mers Bucuresti-Ploiesti, reluat dupa 2 ore de intrerupere

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 26 august 2009, 15:20 Ultima ora


Traficul pe DN 1, in zona localitatii Otopeni, pe sensul de mers Bucuresti-Ploiesti, este blocat, dupa un grav accident rutier produs in jurul orei 14:00, anunta Centrul Infotrafic al Politiei Romane. 4 persoane si-au pierdut viata in urma accidentului produs pe DN 1.
UPDATE ora 16:04: Traficul pe DN 1, pe sensul de mers Bucuresti-Ploiesti, a fost reluat dupa aproximativ 2 ore de intrerupere, anunta Realitatea Tv.

Purtatorul de cuvant al Politiei Ilfov, Elena Bucur, a declarat pentru Mediafax ca, in jurul orei 14.00, un autoturism Dacia a intrat intr-o autoutilitara, dupa care a luat foc si a explodat, accidentul petrecandu-se pe DN1, in zona Otopeni, in dreptul benzinariei Rompetrol. Potrivit Mediafax, accidentul s-a soldat si cu ranirea a 3 persoane.

Martorii au declarat ca autoutilitara, un Iveco ce venea dinspre Ploiesti catre Bucuresti, a patruns pe contrasens, unde s-a tamponat cu un autoturism Dacia. In urma impactului, Dacia a luat foc si a explodat, pasagerii acesteia fiind carbonizati. Surse din randul celor care investigheaza cauzele accidentului sustin ca automobilul Dacia a explodat din cauza ca avea montata o instalatie de GPL.

In accident au fost implicate alte patru masini: un Renault Laguna, un Opel inmatriculat in Austria, un alt Opel, care a fost tamponat usor, si o autospeciala a unei firme de salubritate, care are parbrizul spart.

La fata locului s-au deplasat mai multe echipaje ale Politiei, pentru a efectua cercetari si a stabili cauzele producerii accidentului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6810 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Bordura din mijlocul drumului (Miercuri, 26 august 2009, 15:41)

    rov [utilizator]

    Precis bordura de pe centru drumului a fost acrosata de rotile din fata, daca nu s-a intamplat asa se va intampla alta data..... Dumnezeu sa-i ierte ca au trait in Romania, tara cu infrastructura slaba dar periculos construita
    • +1 (1 vot)    
      Accident (Miercuri, 26 august 2009, 16:03)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui rov

      nu a fost asa, cred ca a adormit la volan, a venit dupa banda intai de pe sendsul de mers spre bucuresti, a taiat banda 2 si banda 3 si a sarit peste bordura si a intra in cel cu dacia, au mai fost avariate 2 masini un renault megane II si un opel vectra model 1995
    • 0 (0 voturi)    
      update (Miercuri, 26 august 2009, 16:07)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui rov

      done, s-a elucidat. "A încercat să evite nişte copii care veneau de la Aqua Magic şi care i-au sărit în faţă, traversând strada în fugă. Din această cauză, probabil, a tras de volan şi a ajuns pe celelalte benzi şi apoi pe constrasnes, unde s-a izbit de Dacia care a explodat", au declarat martorii accidentului.
  • 0 (0 voturi)    
    in mod normal... (Miercuri, 26 august 2009, 16:05)

    Lupu [anonim]

    o instalatie GPL originala costa in jur de o mie euro. in cazul unui accident instalatia ingheata, neexistand pericolul unei explozii. dumnezeu sa ii ierte pe cei din dacie, dar imi amintesc de vorba: sunt prea sarac sa imi permit un lucru ieftin.
  • +1 (3 voturi)    
    daciile vechi ar trebui interzise (Miercuri, 26 august 2009, 16:30)

    Dinu [anonim]

    Poate dupa alegeri vreun politician cu cojones va avea curajul sa ia masura de a interzice daciile vechi, adevarata cauza a carnagiului de pe soselele noastre.
    Oare cati oameni trebui sa mai moara ca soarecii?
    • +4 (4 voturi)    
      Chiar asa? (Miercuri, 26 august 2009, 16:52)

      Alin [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Esti convins ca Daciile vechi sunt la baza majoritatii accidentelor din tara noastra??? Ai citit pe undeva, ai statistici in acest sens??? Daca da, arata-le, ca tare as vrea sa le vad....

      Hai, ca asta-i tare...cate Dacii vechi au produs accidente in ultima perioada??? Si cate masini de cocalari imputiti (a se citi BMW, Mertzan, Audi chiu nu stiu cat....)? Aud? Plus ca trebuie sa faci si raportul cu numarul de modele existente/numarul de locuitori.
      • 0 (0 voturi)    
        conducatorii de Dacii (Miercuri, 26 august 2009, 17:58)

        Vazilache [anonim] i-a raspuns lui Alin

        nu doar masinile (Dacile vechi) sunt devina, ci si mentalitatea celor care le conduc. oameni care daca apucau sa conduca si masini mai performante si mai sigure, ar conduce cu mai multa prudenta Daciile vechi. Fara suparare.
    • 0 (0 voturi)    
      Siiigur ca da! (Miercuri, 26 august 2009, 17:03)

      victor [anonim] i-a raspuns lui Dinu

      Cum reusesti tu Dinule sa dai vina pe politicieni sau tehnologie? In cazul acestui accident rezulta clar vina soferului autoutilitarei care A INTRAT PE CONTRASENS!

      Uite un argument obiectiv pentru care daciile nu sunt interzise (preluat dintr-un raport al politiei - http://if.politiaromana.ro/downloads/analiza_accidente.pdf):

      "Analizand tabelul de mai sus se constata ca accidentele in care autorul
      se afla la volanul unei dacii reprezinta, in ultimii 3 ani, 40% din cazuri . Pe
      locul II, cu 32% se situeaza masinile straine. Acest lucru este ingrijorator
      pentru soferi, pentru ca in acest fel nu se poate face o predictie asupra tipului
      demasina recomandat.Cu alte cuvinte, oruice masina ai conduce, daca viteza
      este mare (dublata si de neatentie, alcool, trafic) consecintele sunt nefaste."

      Te-ai lamurit cum e cu masinile si condusul lor?
      • 0 (0 voturi)    
        Ti-ai dat singur cu statistica in cap (Miercuri, 26 august 2009, 17:30)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui victor

        Pai ba, daca 40% dintre autori, sunt soferi de Dacii si pe locul doi 32% ALTE masini, tu ce concluzie tragi????
        Sau e prea complicat pentru tine?
        • 0 (0 voturi)    
          Statistica pentru to(n)ti (Miercuri, 26 august 2009, 18:38)

          finn [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Cristi, nu te-nfierbinta, nu are ce concluzie sa traga decit aceea ca in Romania, daciile fiind mult mai numeroase (nu-i asa?) decit alte marci de masini, in mod firesc sint implicate intr-un numar mai mare de accidente decit alte marci de masina.
          Ar trebui verificat si care e raportul dintre procentul de 40% si procentul pe care il reprezinta daciile din totalul masinilor in circulatie in Ro.
      • +1 (1 vot)    
        diferenta (Miercuri, 26 august 2009, 19:39)

        Dinu [anonim] i-a raspuns lui victor

        este ca cei din daciei mor cu zile pe cand ceilalti care au masini normale sunt protejati de airbaguri si o structura moderna a masinii. daca mori crezi ca te mai intereseaza cine e de vina? sunt sugur ca soferii de dacie sunt mai putin vinovati pt accidente decat ceilalti, dar ei si pasagerii lor sunt principalele victime, restul de obicei scapa!
  • +3 (3 voturi)    
    drumul mortii (Miercuri, 26 august 2009, 16:50)

    anonim [anonim]

    Fac DN1 in fiecare dimineata de aproape 3 ani de zile. Acest drum este pur si simplu Drumul Mortii. Citeva probleme:
    1. strazile laterale au unghi de 90 cu prima banda din drum
    2. trecerile de pietoni slab semnalizate (in alte tari iti semnalizeaza cu 2 km inainte, la noi noaptea e bezna)
    3. Bordura de pe mijloc - mai bine lasau 2 beni normale sau o mai inaltau inca 20 cm ca sa ricosezi tot pe banda ta - cel putin 10 accidente au mai fost din acest motiv
    4. calitatea asfaltului turnat acum 2 ani este f proasta, au aparut deja gropi si drumul e denivelat rau de tot. in curind o sa se distruga total.
    5 . Iesirea de la Corbeanca, un pericol iminent. Un pasaj construit pe sub sosea sta nefolosit iar niste idioti au construit o statie de autobuz pe banda de accelerare .... nu exista nici un fel de logica ...

    In final, drumurile sint proaste, ok, dar problema e ca chiar si pe aceste drumuri proaste marcajul este defectuos, periculos ... cine e de vina ? Va spun eu, noi toti care acceptam sa ni se intimple una ca asta. Hai sa facem ceva oameni buni, sa nu mai moara atitia oameni nevinovati. Miine poate fi copilul tau in acest accident poate fi mama ta sau chiar tu ...... este efectiv incredibil, inimaginabil, secolul 21 si noi tot o tara subdezvoltata sintem in conditiile in care avem bani multi pentru aceasta infrastructura nenorocita. Oricum, stiu ca am scris degeaba, oricum tot la fel o sa fie si peste 10 ani si peste 20 de ani ...........
    • 0 (0 voturi)    
      partial ai dreptate (Miercuri, 26 august 2009, 23:07)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ai dreptate cind zici ca principala problema este bordura prea mica dintre benzi. stiu si alte accidente in care o bordura mai inalta ar fi limitat mult impactul unui accident (una a fost chiar pe o pasarela in zona baneasa....). iesirea de la corbeanca este foarte periculoasa. cind e trafic mare, masinile nu mai au loc pe bucata de banda de facut la stinga si blocheaza banda a doua de mers inainte....punctul 1 si 2 sint legate de o chestie de principiu: otopeniul este un orasel cu viata economica proprie care este brutal taiat in doua de dn1 prioritar. aproape as zice ca este un otopeni1 de stinga si unul 2 de dreapta.....pina va fi gata autostrada o sa fie tot mai greu.....singura chestie care ar trebui rezolvata rapid este bordura care sa impiedice sarirea ei in caz de accident. in acest caz, o bordura corect facuta ar fi salvat vietile acelor nefericiti din dacie....
  • 0 (0 voturi)    
    vina Politiei Rutiere (Miercuri, 26 august 2009, 17:24)

    bedexe [utilizator]

    Pentru tot ce se intampla in trafic este vina Politiei Rutiere pentru ca nu isi fac treaba. Ei ar trebui sa stea in strada si sa rupa cu verificarile si amenzile.

    Vreau sa lucrez la ei doar pe 10% din amenzile pe care le-as da.

    Sau sa modifice legislatia, sa le dea salariu plus procent din amenzi, ca tot se vaita ca nu au bani, dar ei stau si pierd timpul prin birouri si mai fac si ore suplimentare.

    Acum le-au dat masini, au combustibil, trebuie doar birourile sa le mai aranjeze si nu stiu ce alt motiv vor mai gasi sa nu isi faca munca.
    • +1 (1 vot)    
      obsesii..... (Miercuri, 26 august 2009, 23:09)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui bedexe

      cind ai deficiente majore de infrastructura nici o lege de pe lumea asta nu le poate rezolva. daca am avea autostrada, cu aceiasi soferi si aceleasi masini, totul ar merge normal, fara probleme.....
  • -1 (1 vot)    
    !! (Miercuri, 26 august 2009, 17:34)

    ovi [anonim]

    ...Doamne-Ajuta sa ma mut in Spania!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu la drumul mortii (Miercuri, 26 august 2009, 17:48)

    oldman [anonim]

    ai uitat sa mentionezi nenorocitele alea de cadre din metal pe mijlocul drumului in drept cu fostul complex prisma. daca doamne fereste pierzi directia acolo, cu siguranta cateva bare de metal din gardul ala se vor infige ca niste tzepe in masina.
    facut in bataie de joc drumul asta
  • 0 (0 voturi)    
    standarde vechi sau fara standarde ? (Miercuri, 26 august 2009, 18:00)

    sofer [anonim]

    Elemente de siguranta necesare intre cele 2 sensuri : parapete metalice sau cabluri de siguranta. Din punct de vedere al elementelor constructive ale unui drum si al sigurantei circulatiei bordura existenta nu cred ca se incadreaza niciunde.....
  • 0 (2 voturi)    
    incompetenti (Miercuri, 26 august 2009, 19:39)

    Vuck [utilizator]

    ala care a conceput separarea sensurilor de mers pe DN1 cu niste borduri de 15 cm ar trebui acuzat de omor(uri) prin imprudenta. Daca pierzi controlul volanului si te duci pe contrasens bordurile acelea functioneaza practic ca o catapulta proiectand masina in aer pe sensul contrar , de obicei drept in capul unuia care merge corect in directia opusa. Am vazut nenumarate astfel de accidente pe DN1.
    Nu sunt in stare sa pune niste parapeti metalici ca separatie, nu le pasa de atatea vieti pierdute aiurea, oh Romania, mon amour !
  • 0 (0 voturi)    
    GPL montat la coltu blocului (Miercuri, 26 august 2009, 20:25)

    ION [anonim]

    Sosele proaste, nebuni la volan, dar si instalatii improvizate. In mod normal o instalatie de gpl (ORIGINALA!!!!) are o serie de supape care asigura protectia in caz de acident, foc etc. Din ce stiu o butelie cu plinul facut rezista 30 de minute in foc deschis fara probleme. Dar asta inseamna o instalatie montata la un service autorizat, recunoscut de RAR, care pune instalatii omologate.
  • +1 (1 vot)    
    mda (Miercuri, 26 august 2009, 20:37)

    lightpawn [anonim]

    Si eu sunt "navetist" Bucuresti-Ploiesti...

    Bordura e doar in Otopeni. CU sau FARA bordura, patrunderea pe contrasens si impactul frontal reprezinta unul dintre cele mai grave accidente posibile.

    Acum, fara carcoteli si fara a judeca oameni, fapte, atitudini: cate accidente au fost oare prevenite de bordura din Otopeni? Cati se mai incumeta acum sa intoarca peste bordura? Despre accidentele din ultimii ani din Ciolpani, Saftica, Potigrafu ce mai ziceti? Acolo nu e bordura, e doar parapet de plastic pe raza localitatii... la capatul lui intorc masinile "meseriasii" si uite asa...

    Hai sa vedem si partea plina a paharului, prea ne-am obisnuit sa carcotim.
  • 0 (2 voturi)    
    accident groaznic (Miercuri, 26 august 2009, 20:45)

    ionut adrian [anonim]

    asa este a incercat sa evite 3 pietoni de fapt copii care traversau neregulamentar a pus frana , a tres brusc stanga de volan a sarit peste bordura care desparte sensurile, a ajungand pe sensul celalalt d emers a intrat in coliziune cu dacie 1300, in dacie a intrat auto laguna, autoutilitara care dupa ce a lovit dacia a cazut pe o parte a celelilalte masinishi dupa aceea pe carosabil. dacia a luat imediat foc iar dupa 3 - 4 minute a explodat provocand un crater urias de foc in sus la aproape 30 m inalime, intr un final au ajuns shi pompierii, smurd, politia....cemai ...cumplit... app accidentul s a produs chiar in fata mea la aprox 20 m
    • 0 (2 voturi)    
      multimiri de informatii (Miercuri, 26 august 2009, 23:15)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui ionut adrian

      deci este clar ca o bordura inalta ar fi redus aproape la zero efectele accidentului, cel mult microbusul se freca lung de bordura si putin probabil sa fie cineva ranit.....
  • 0 (0 voturi)    
    atlassib (Joi, 27 august 2009, 10:03)

    atlassib [anonim]

    Masina implicata e de la Atlassib. Vor profit, nu ii intereseaza ce fac masinile lor pe sosele: nu conteaza ca-si condamna angajatii la moarte, si pe noi la fel ... ce putem face e doar sa evitam sa le fim clienti. ....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by