De duminica, doua calatorii cu metroul costa 2,5 lei. Metrorex percepe tarife cu 8,5% mai mari

de E.M.     HotNews.ro
Vineri, 3 aprilie 2009, 16:09 Ultima ora


De duminica, 5 aprilie, doua calatorii cu metroul vor costa 2,5 lei, anunta Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, care a decis urcarea preturilor cu 8,56%. De scumpire este scutita doar cartela cu zece calatorii.

O cartela pentru doua calatorii va costa 2,5 lei, fata de 2,2 lei in prezent, abonamentul lunar va costa 25 de lei, fata de 23 de lei, iar pretul cartelei pentru o zi va creste de la 4 lei la 5 lei. Abonamentele lunare pentru elevi si studenti, care beneficiaza de 50% reducere, vor costa cu 1 leu mai mult, respectiv 12,5 lei.

Ajustarea acopera inflatia din perioada ianuarie 2008 - februarie 2009, anunta Ministerul Transporturilor si Infrastructurii.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1237 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    era cazul... (Vineri, 3 aprilie 2009, 16:16)

    geo [anonim]

    servicii mai proaste...preturi mai mari...un tren vine la 10 minute la orele de varf si trebuie sa treaca 2 pana sa urci...nesimtire....sa mai faca si greva....la victoriei nu sunt in stare sa mai faca o scara ceva, stai 5 min ca sa iesi la suprafata...
  • +1 (1 vot)    
    Si calitatea cand o cresc? (Vineri, 3 aprilie 2009, 16:34)

    Metrorex [anonim]

    Pretul creste, dar calitatea serviciului ramane la fel de proasta. Pe magistralele Industrilor-Eroilor si 1 Mai - Gara de Nord inca circula vechile metrouri care vin si la 15 minute. RUSINE !!!
  • +1 (1 vot)    
    Marsavilor (Vineri, 3 aprilie 2009, 16:49)

    Mircea [anonim]

    Marsavilor de la Metrorex si de pe la primaria capitalei si de pe la Ministerul Transporturilor, uniti-va si injectati-va ceanura.... ca asta meritati pentru cum administrati regia Metrorex.....
  • +1 (1 vot)    
    Scari rulante (Vineri, 3 aprilie 2009, 16:51)

    geo [anonim]

    Nu inteleg care este strategia Metrorex!
    Dragi manageri, directori, persoane de decizie ai METROREX...mergeti va rog in capitalele Europei ca sa vedeti care sunt standardele de calitate, sa vedeti cum acolo scara rulanta este ceva nelipsit chiar si la statii gen"semanatoarea". Dvs. ce scumpiti? Calatoria, bun! Ce oferiti in plus pt. diferenta de bani? Calitate foarte proasta. Instalati/ INVESTITI IN SCARI RULANTE! La VICTORIEI este penibil, calatorii se calca unii pe altii. Cu putina voainta puteti sincroniza garniturile si veti avea intarzieri mai mici, lasati oamenii tineri sa se implice, vrem respect si calitate .
    O alta situatie penibila este accea ca ati decis sa instalati tv-urile zoom, nu v-a dat prin cap ca nu mai este vizibil panoul de afisare al minutelor trecute si ceasul? Sau nu vreti sa mai vedem ca intarzieri exista? Si inca ceva, unde ati instalat tv-urile acelea imense si inutile, chiar nu s-a gasit o solutie sa mascati plafonul? Tb sa vedem mizeria din spatele acestora?
    Ar mai fi multe de spus, am scris destul, oricum speranta de a va implica in ceva constructiv cu minim de costuri este foarte redusa.
  • +1 (1 vot)    
    ce situatie... (Vineri, 3 aprilie 2009, 16:52)

    nemultumitu' [anonim]

    ii mamanca in fund sa schimbe denumirirle statiilor cand lumea s-a obisnuit cu ele asa cum sunt. fac investitii in televizoare cand statiile arata ca dupa raboi, miros a fecale si au izvoare interioare direct din canalizari. si, pe langa asta, difuzeaza imagini cu statii de metrou din alte orase si tari. pai cat de "Serios" sa fii sa-ti tai singur craca, aratand minunatii de magistarle din alte capitale, care prin comparatie cu ce prezinta metrorexul, induc spre o diferenta ca de la cer la pamant
    asa baieti, mariti tarifele ca sa va justificati investiitile. NOT!
  • -1 (1 vot)    
    2,5 lei e mult? (Vineri, 3 aprilie 2009, 16:59)

    clujean [anonim]

    Aici la cluj este tarif unic pentru tramvai, troleu si autobuz: doua calatorii la 3 lei (TREI LEI)... deci stimati Bucuresteni nu va mai plangeti.
    • +3 (3 voturi)    
      stimate clujean... (Vineri, 3 aprilie 2009, 17:24)

      geo [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Daca citesti dumneata mai bine nu s-a plans nimeni ca nu poate sa plateasca 2,5 roni...problema este ideea de a mari pretul si a nu oferi niste conditii umane de transport....de cate ori ati fost cu metroul la 8 dimineata sau la 5 dup-amiaza??? never...deci calatorie placuta cu "troleul" la dumneata in cluj!
      • 0 (0 voturi)    
        conditii transport in comun (Duminică, 5 aprilie 2009, 21:58)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui geo

        Geo, nu prea stiu ce inseamna "never" in limba romana... (am mentionat acest lucru doar pt. ca te-ai legat de cuvantul "troleu").

        De fapt ai dreptate: am circuat doat de 2-3 ori cu metroul din Bucuresti. Imi pare rau ca si voi aveti viata mizerabila acolo.

        Imi retrag cuvintele, tot ce vroiam sa spun e ceea ce a mentionat si alex, de la Iasi: "se poate si mai rau". Si daca nu crezi incearca si tu transportul in comun din Cluj (mai ales la orele mentionate si de tine).
  • -1 (1 vot)    
    abonament (Vineri, 3 aprilie 2009, 17:31)

    alex [anonim]

    in iasi un abonament pe 30 de zile pt autobuz/tramvai este 60 de lei..asa ca se poate mult mai rau!
  • -1 (1 vot)    
    Personalul metrorex fumeaza la metrou!!!! (Vineri, 3 aprilie 2009, 18:44)

    ggjupanu [utilizator]

    daca mergeti pe ruta industriilor - eroilor.... veti simti cat de puternic se simte mirosul de tigara. pe ruta asta, cei care circula stiu, circula vagoane vechi...si mirosul de tigara se raspaneste foarte usor in primul vagon. cat de nesimtit sa fii - tu, personal al metrorex- sa imprastii mirsoul de tigara. cred ca nu trebuie sa mai spun ca fumatul e interzis la metrou!!!!

    hello....opc-ul..... ati auzit?

    eu mi-am format un obicei, circul de fiecare data in primul vagon, chiar langa nesimtiti de soferi(conductori) care conduc metroul, si tot timpul miroase a tigara.
  • +1 (1 vot)    
    linie directa REPUBLICA- INDUSTRIILOR (Vineri, 3 aprilie 2009, 18:47)

    contele [anonim]

    scumpiti dar faceti economie mai rau ca pe vremea comunismului ,,, pe cand vom avea si noi linie directa Republica - Industriilor asa cum era odata cand se circula civilizat cu metroul ? ar trebuii toti directorii metrorex sa-si dea demisia si ii invitam alaturi de ministrul transportului impreuna cu primarul Bucurestiului la o calatorie cu metroul la orele de varf !!!
  • +1 (1 vot)    
    nesimtire previzibila! (Vineri, 3 aprilie 2009, 19:29)

    neexpertu [anonim]

    In primul rand acest Metrorex este inca in subordinea Ministerului Transporturilor asa ca ar trebui sa ne explice domnul Berceanu cum are de gand sa verifice activitatea acestei societati care nu mai in pierdere nu cred ca este? Dar vad ca domnul Berceanu are acum in fata ochilor doar autostrazi ca da foarte bine la poporr! Mai ales la smecherii cu Q5, Q6, X5 si altele...Ca daca avem autostrazi care ies din Bucuresti spre destinatii "exotice" gata am rezolvat problema transporturilor! Lipsa strategie, politica de transport, viziune. Nu uitati ca nu se numeste MINISTERUL AUTOSTRAZILOR ci al transporturilor. Asa ca va rugam mentineti echilibrul si rezolvati si probleme de cai ferate (asta daca nu le inchideti de tot) si problemele de transport aerian (cu aeroporturi depasite si companii law cost necontrolate pentru calitatea serviciilor) si gropoaiele de pe DN-uri si "potentialul" navigabil al Dunarii dar si probleme tupeului de la Metrorex cu garnituri care mai au putin si iau foc pe M3 (nu mai vorbesc ca la cat e de aglomerat si lipsind un extinctor nici sa nu ne gandim ce s-ar intampla la un mic foc!!), intervale de circulatie de 10 minute, conductori care te prind intre usi ca sunt grabiti sa mai lanseze semnalul sonor (altfel nu ar mai pleca trenul pentru ca oamenii fiind prea multi nu cedeaza locul la urcare si multi raman vor nu vor pe peron sa-l astepte pe urmatorul) si tot conductorii sunt iritati daca indraznesti cumva sa-i iei la rost. Ah si inca ceva de ce trebuie sa fie chiar 3 conductori pe unele garnituri???? Ca la cai ferate parca se elimase ajutorul de mecanic de locomotiva dar Metrorex e mai speciala!?
  • 0 (0 voturi)    
    Cere SOV mai multi bani? (Vineri, 3 aprilie 2009, 21:37)

    Teo [anonim]

    Televizoarele au fost deja instalate, reclama curge, banii la fel, dar nu ajunge cat trebuie la SOV. Si uite asa, cresc preturile. Cine stie ce conditii or fi in contractul ala. Chiar ar fi interesant sa fie facut public, pana la urma Metrorex este o companie de stat iar spatiul se inchiriaza in anumite conditii.

    Pretul a doua calatorii a fost deja crescut in aceasta perioada acum jumatate de an de la 2.2 la 2.3 lei.


    Partea proasta nu e atat legata de pret ci de conditiile deplorabile. In metrou vara esti ca in cuptor, trenurile noi nu fac fata la numarul de calatori.Am vazut ca unele dintre ele au fost comandate cu geamuri, minune mare, dupa 3 ani s-au gandit sa faca si ei ceva pentru confortul calatorilor.

    Mai nou, in statii exista cate o cucoana care spune in cat timp vine urmatorul tren, alti bani, alta distractie. Asta in loc sa foloseasca ceasurile din statii sa arate cat mai pana vine urmatorul tren (n-am inteles niciodata motivul pentru care m-ar interesa cand a plecat ultimul metrou??)

    Si, cireasa de pe tort: pot sa pun prinsoare ca se va pune de o greva in curand. Cred ca nu a existat an in care sa nu fie greva la metrou. Desigur, totul se va rezolva cu cresterea salariilor. Anul asta insa promit ca-i iau la bataie daca mai fac greva, pe bune.

    Ce e mai distractiv este ca banii din reclamele de la metrou ar fi trebuit sa ajute la investitii. Singura investitie pe care am vazut-o sunt cosurile de gunoi cu trei gauri. De ce trei, nu stiu. Ma gandeam ca se va face reciclare, sa invete oamenii unde sa arunce plasticul, hartia si sticla


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by