VIDEO Avionul cu probleme la aterizare a ajuns la Timisoara. Niciun pasager nu a fost ranit

de D.G., M.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 februarie 2009, 9:15 Ultima ora


Avionul nu a fost avariat in urma aterizarii
Foto: AGERPRES
Un avion SAAB 2000 apartinand companiei Carpatair a reusit sa aterizeze fortat sambata dimineata pe aeroportul din Timisoara, dupa ce pilotii au acuzat o defectiune a trenului de aterizare. Avionul a aterizat pe un pat de spuma ignifuga, care a prevenit supraincalzirea aeronavei, niciunul dintre pasageri nefiind ranit.

Avionul a survolat timp de aproape doua ore aeroportul, pentru a consuma combustibilul, care s-ar fi putut aprinde in cazul supraincalzirii aeronavei la aterizare.

La bordul aeronavei se aflau 47 de pasageri si patru membri ai echipajului.


Imediat dupa ce turnul de control a fost anuntat ca aeronava se confrunta cu probleme, la putin timp dupa ora 08:00, pe aeroport s-au deplasat 20 ambulante si trei masini de pompieri, care au acoperit pista cu spuma ignifuga.

Avionul, un turbopropulsor Saab 2000, efectua o cursa Chisinau - Timisoara si a aterizat in siguranta, la ora 09:44, fara a suferi avarii. La bordul avionului se aflau 9 italieni, 2 germani, 2 greci, 10 romani si 23 de moldoveni.

Presedintele Carpatair: Sunt mandru ca avem astfel de piloti

Presedintele Carpatair, Nicolai Petrov, a declarat ca, cel mai probabil, incidentul a fost generat de o defectiune la trenul de aterizare.

"Nu am avut probleme cu asimetria, se poate tine botul sus pana scade viteza si dupa se pune botul jos, pe covorul de spuma pregatit de pompieri".

"Pilotii erau foarte calmi si foarte stapani pe ei. Sunt mandru ca avem astfel de piloti", a adaugat presedintele Carpatair.

"Aeroportul a actionat si s-a pregatit impresionant de bine, iar echipajul a avut timp suficient pentru a pregati o aterizare de urgenta", a spus el, adaugand ca toti pasagerii au iesit in siguranta pe usa principala a aeronavei.

Cei doi piloti, cetateni ai Republicii Moldova, aveau 37 si 47 de ani, cu o experienta foarte mare, lucrand de peste 10 ani pentru Carpatair.

Carpatair: Nu suntem o companie low cost, aeronava era intr-o stare excelenta

Petrov a sustinut ca aeronava este intretinuta potrivit tuturor reglementarilor in vigoare, impreuna cu compania SAAB, si se afla "intr-o stare excelenta".

El nu a putut preciza anul in care a fost fabricat avionul, dar a mentionat ca toate avioanele de acest tip detinute de Carpatair dateaza din 1995, 1998  sau 1999.

Nicolai Petrov a subliniat ca firma pe care o conduce este o companie regionala, care efectueaza zboruri pe distante de aproximativ 1.000 de km.

"Oferim toate serviciile, nu suntem o companie low cost in niciun caz", a mai spus el.

Ne-am nascut a doua oara - pasager

"Ne-am nascut a doua oara", a declarat unul dintre pasagerii cursei, imediat dupa aterizare.

Pasagerii nu au fost informati ca exista o problema tehnica, ci ca aterizarea intarzie din cauza conditiilor meteo.

Procedura este standard, sustin expertii, si are drept scop evitarea panicii inutile la bordul aeronavei.

Carpatair: Aeronava nu este avariata si poate fi repusa in serviciu destul de usor

Aeronava a avut probabil o defectiune la trenul de aterizare, intrucat nu i-a iesit roata de bot, a declarat Nicolae Petrov, presedintele Companiei Carpatair, careia ii apartine avionul.

"N-am avut nicio victima, pasagerii au iesit in siguranta pe usa din fata, fara sa se declanseze o evacuare de avarie", a declarat presedintele Carpatair.

Nicolae Petrov a declarat ca avionul a fost pilotat de comandantul Iurie Oleacov, care are in jurul varstei de 37 de ani, si Leonid Babischi, avand in jurul varstei de 47 de ani, ambii fiind piloti cu experienta foarte mare la Compania Carpatair si avand mai mult de zece ani de antrenament.

Avionul a aterizat fara incidente


Pasagerii au iesit pe usa din fata


Citeste mai multe despre   
















16969 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    AVION (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 9:53)

    lucian [anonim]

    DOAMNE AJUTA
  • +10 (12 voturi)    
    bravo timisoara (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 9:55)

    tsunami [utilizator]

    nota 10 pentru rezolvarea crizei
  • +14 (14 voturi)    
    aterizare (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 9:58)

    Tv [utilizator]

    Bravo pilotilor, adevarati PROFESIONISTI
    • +8 (8 voturi)    
      Subscriu (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:03)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Tv

      FELICITARI PILOTILOR SI MULTUMIRILE CELE MAI SINCERE CA AU EVITAT PUNEREA ORASULUI PE HARTA INCIDENTELOR AVIATICE CU VICTIME!!
    • +5 (5 voturi)    
      dar aeroportul?? (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 22:26)

      ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Tv

      Cred ca nu se acorda destula atentie aeroportului.
      Organizarea la sol a fost impecabila, se poate vedea din inregistrarile audio.

      Pompierii, Turnul si Pilotii au colaborat examplar.
      S-a dat dovada de sange rece si ma bucur sincer ca au rreusit sa le strige ziua antenelor, protvului cu o stire fara morti.

      Sa ne dea Dumnezeu sa avem parte de astfel de echipaje daca o sa avem nevoie.
  • +4 (6 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:06)

    Elimedia [utilizator]

    multumesc!
  • +8 (8 voturi)    
    Felicitari (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:06)

    Adi V [anonim]

    Felicitari echipajului si echipelor de interventie
  • +5 (13 voturi)    
    Teferi (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:09)

    UNU [anonim]

    Slava Domnului,toti pasagerii sunt teferi!
  • +2 (8 voturi)    
    Felicitari! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:12)

    BRAVO [anonim]

    ... si echipei HotNews care da inca odata dovada ca ne poate oferi stiri "in real time"! :-)
  • +4 (8 voturi)    
    Bravo! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:19)

    Daniela [anonim]

    Bravo, bravo, bravo!
    Am calatorit in multe tari cu multe companii aeriene , cei mai buni piloti si controlori de trafic sunt romani!
    Neam de descurcareti ! Felicitari! Multumesc Doamne ca i -ai adus cu bine la sol!
    • +7 (9 voturi)    
      Clase si increngaturi (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:50)

      x [anonim] i-a raspuns lui Daniela

      Sunt moldoveni, si nu e nici o rusine.
      Din contra!
      TOT ROMANI!
      Dar sa specificam acest lucru, ca sa se simta si ei bine (eu's de pe partea dreapta a Prutului).
    • +3 (5 voturi)    
      suna cam prea frumos... (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 13:42)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui Daniela

      ...ca sa fie adevarat....... daca ma gandesc numai la Balotesti unde a cazut unul din cele 3 A300 ale Tarom (cauza:eroare de pilotaj; petrecere inceputa prea timpuriu la bord?)..... sau mult mai de curand cand turnul de control Otopeni a autorizat decolarea unui avion in timp ce pe pista era o masina de care s-a si lovit si putea sa fie o adevarata tragedie (oricum avionul s-a ales cu avarii majore)
      • +1 (1 vot)    
        Da ma, da' ... (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 22:50)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui un roman

        ... unu la mana ca Timisoara nu e Otopeni, doi la mana Tarom nu e companie privata.

        Aeroportul Timisoara e mult mai mic decat Otopeni-ul, cu activitate mai restransa, si in consecinta mai usor de controlat si administrat. O companie aeriana privata in RO cel putin se expune altor riscuri decat una de stat daca nu lucreaza ca la carte, mai ales daca patronii respectivei companii nu se incurca cu politica.

        BTW, pt. cine nu stie, Petrov, al de conduce Carpatair, e tot de pe partea stanga a Prutului, si a fost pilot militar. Poate si asta explica faptul ca Carpatair e o firma usurel mai serioasa decat Tarom.
  • +12 (14 voturi)    
    isteria media (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:20)

    sorin [anonim]

    Bine ca totul s-a incheiat cu bine! Dar, constatam ca asistam, din nou, la o isterizare neprofesionista a mass media! Avionul a aterizat de 30 de min, toti pasagerii sunt teferi, iar Antena si Realitatea inca au discursuri pe un ton ridicat de tipul 'ar fi putut fi o nenoricire... va reamintim ca daca avionul ar fi ... la aeroport deja fusesera mobilizate 12 ambulante... teama si panica pasagerilor... drama...'; in studiourile centrale au ajuns specialisti si experti care trateaza subiectul raspunzand la intrebari de genul "nu-i asa ca ar fi fost o drama daca...?dvs cum ati fi reactionat in astfel de situatii?; " etc. Lucian Mandruta, prin telefon la Antena, singurul care a dat dovada de profesionalism in tratarea subiectului! Retinut in comentarii, pe un ton deloc alarmat/alarmant, a oferit cele mai pertinente informatii si detalii despre situatii de acest gen! Raman pe TV din curiozitate: pana la ce ora va continua breaking news'ul construit la 'conditional optativ'? ... Dupa o saptamana cu Preda si Oprea, vom avea un week-end cu aterizari ratate si materiale despre aeroporturi ... Cred ca e necesar ca TV'urile de nisa pe informatie sa se maturizeze!
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:46)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui sorin

      N-am deschis televizorul, dar ai deplina dreptate!
      Sunt groaznici! Parca-i vad!

      Poporul lu' "drobu'de sare de pe soba"!
    • +6 (6 voturi)    
      da, ai dreptate (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 11:20)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui sorin

      parca le pare rau ca s-a incheiat totul cu bine. ce subiecte ar fi fost si ce audiente:(
    • +4 (4 voturi)    
      Realitatea=bla,bla,bla (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 16:42)

      vitali [anonim] i-a raspuns lui sorin

      ADEVARAT! Sa se maturizeze,nu sa induca telespectatorii in panica(mai ales Realitatea.
  • +11 (11 voturi)    
    FELICITARI! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:22)

    lavi [anonim]

    felicitari echipei de piloti!!! si echipei de gestionare a crizei de la sol!!! BRAVO!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Felicitari! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:34)

    Gabriel [anonim]

    Felicitari pilotilor pentru profesionalism, cat si personalului de interventie de la sol!
  • +7 (7 voturi)    
    aterizare fortata (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 10:48)

    filimon cristi [anonim]

    felicitari piotilor ca au reusit sa aduca avionul cu bine la sol .bravo
  • +2 (6 voturi)    
    nu am inteles (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 11:10)

    gogu [anonim]

    nu am inteles sau nu scrie pe nicaieri
    se spune ca avea probleme la trenul de aterizare
    pina la urma a aterizat pe roti sau pe burta?
    • +3 (3 voturi)    
      pe bot (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 11:27)

      elod [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Roata din botul avionului avea probleme. Cele din spate au fost ok.

      Probabil a aterizat oarecum pe burta.
      • +7 (7 voturi)    
        pe care burta? (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 13:30)

        riddle man [anonim] i-a raspuns lui elod

        "Carpatair: Aeronava nu este avariata si poate fi repusa in serviciu destul de usor" Asta probabil e o exagerare, dar e destul de clar totusi ca avariile sunt limitate in zona botului, singura parte care s-a dat pe spuma... (nu-i exclus sa fie iesit totusi partial trenul de aterizare din bot si astfel sa nu fi atins deloc pista direct cu botul fuselajului)
        • -1 (5 voturi)    
          Carpatair (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 18:39)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui riddle man

          Mda... faina declaratie a dat... acum ca stiu ca va fi repusa in serviciu, voi avea si mai mare grija cu ce companie zbor.
          • +1 (3 voturi)    
            Gandeala dupa TV (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 22:58)

            Eu [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

            Asta-i o treaba tare desteapta, sa te iei dupa ce zic posturile TV.

            Carpatair are ale mai pizdoase servicii de intretinere dintre toate firmele de profil din RO, din cate stiu eu. Zbor cu ei aproape de la infiintare, si pana acuma e singura problema de care am auzit eu. Si si cand au avut probleme, recte acuma, le-au rezolvat perfect. Nu mi se pare de criticat firma pt. asta.

            Eu in locu' matale as astepta raportul tehnic.
            • 0 (0 voturi)    
              raportul tehnic... (Miercuri, 4 martie 2009, 17:30)

              stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Eu

              ... dat de catre cine? A.. tot de catre voi, de la Carpatair?
              Cat despre serviciile de intretinere despre care vorbeai... asa or fi. Da' cred ca tu le-ai vazut numai pe cele de la Carpatair si te-au impresionat - sunt asa cum zici... diferite de cele care ti le faci tu la carul cu boi.
              Numai ca in lumea asta sunt si alte companii, iar unele folosesc avioane cu trenuri de aterizare OK, doar ca alea nu zboara la Chisinau.
        • +2 (2 voturi)    
          A pus botul pe spuma (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 22:52)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui riddle man

          Spuma aia e destul de densa, asa ca botul n-a atins pista. Doar atat ca a fost nenaturala pozitia la aterizare - usurel aplecat in fata.
  • +3 (3 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 11:33)

    gigi [anonim]

    bravo
  • +7 (7 voturi)    
    excelenti piloti (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 12:14)

    florin [anonim]

    ei au devenit eroi salvand atatea vieti. bravo pilotilor si autoritatilor care au gestionat criza
  • +10 (10 voturi)    
    Avion (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 12:20)

    Adrian [anonim]

    BRAVO, FELICITARI !!!
    Spartzii astia de la TV ca sa faca rating au dramatizat pe seama avionului aiurea...rusine pt media romaneasca.
    Si nici eu n-am inteles cum a aterizat avionul pana la urma? pe burta ...pe roti?
    Sanatate!
  • +8 (8 voturi)    
    Ce inseamna sa fii profesionist. (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 12:25)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    A fi profesionist :Sa-ti arati valoare in momente de criza.Avem si noi piloti care in Australia au venit la aterizare la nivelul marii pregatiti la amerizare dar au prins plaja fara distrugerea aparatului sau victime.Clanul aviatorilor o lume exclusivista ca toti Zburatorii! F E L I C I T A R I !Curajosul moare o singura data.Fricosul si lasul in fiecare zi cate putin.Curaj inseamna riscul asumat si controlul fricii care in esenta este legea conservarii speciei,a supravetuirii.Curaj fara frica inseamna un om dereglat mental.DDD
  • +4 (8 voturi)    
    Felicitari (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 12:38)

    Elena [anonim]

    Ma bucur tare mult sa aud ca cei de la Carpatair gestioneaza bine o astfel de situatie. Am "zburat" de cel putin 10 ori cu ei si a fost ok desi au mai existat turbulente pe deasupra golfului Pireus, iar eu nu sunt dintre cei mai curajosi pasageri..speram sa fi fost o exceptie aceasta situatie, iar Carpatair sa pastreze aceste rute regionale atat de folositoare romanilor si sa aiba multe zboruri fara probleme de acum inainte.
    O zi buna tuturor !
  • -4 (8 voturi)    
    felicitari pilotilor (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 14:55)

    ivanov [anonim]

    merita felicitari cu atit mai mult ca s-au descurcat cu un asemenea jaf de avion ca saab 2000.
    eu unul stiu sigur ce ce tip de avion si ce companie nu voi zbura niciodata.
    • +4 (8 voturi)    
      Saab 2000 (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 15:55)

      aviatorul [anonim] i-a raspuns lui ivanov

      Pentru toti necunoscatorii! Aeronava Saab 2000 este una dintre cele mai sigure aeronave produse vreodata! Acesta a fost si unul din motivele ce au determinat succesul mic pe piata! Sistemele digitale de monitorizare ale aeronavei sunt programate in asa fel incat aeronava are in total in jur de 1200 de mesaje de atentionare lucru ce duce la o operare foarte safety, chiar dusa la extreme! Calitatea acestei aeronave a fost demonstrata si in aceasta dimineata cand dupa aterizarea cu probleme, aceasta a suferit daune minore, fiind in situatia de a putea fi repusa in serviciu foarte repede!
      Fiind o masinarie foarte complexa (doar sa ne gandim ca intr-o aeronava se afla in total zeci de kilometri de conductori electrici) exista posibilitatea, e adevarat din ce in ce mai redusa, a cedarior de materiale, oricare din aeronavele existente in lume la ora actuala fiind supusa acestei legi!
      De ce are nevoie Saab 2000??? De niste piloti excelenti si de ingineri exceptionali...si Carpatair nu duce lipsa de asa ceva...oameni ce traiesc in anonimat dar care sunt adevarati zei! Tin sa ii felicit pe toti si sa ii asigur ca ori de cate ori o sa am ocazia sa zbor cu Carpatair dinnou o sa o fac cu si mai mare placere tragand cu ochiul plin de respect catre cockpit si afara pe geam catre cei ce invart usor cu mana inghetata de elice pentru ca noi sa ne bucuram aici innauntru de cafeaua fierbinte in liniste si siguranta...cafea deasemenea excelenta la Carpatair ca si acei anonimi pe care nu-i bagam in seama niciodata trecand ganditori pe langa noi!
      • 0 (2 voturi)    
        15 min de glorie? (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 21:46)

        jiji [anonim] i-a raspuns lui aviatorul

        Tu probabil ca esti unul dintre anonimii de care ne povestesti si tinjesti dupa 15 minute de glorie. In aviatie gloria se acorda numai post mortem. Daca vroiai minute de glorie trebuia sa prezinti vremea la protv. Gloria se cladeste pe fapte, nu pe vorbe. Inapoi la treaba. Si nu mai prosti lumea ca nu se mai da la pala cu mana de mult...
  • +3 (3 voturi)    
    Felicitari (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 15:07)

    N [anonim]

    FELICITARI CELOR DE LA I.S.U. TIMIS, dIN PACATE POMPIERII SINT PRIMII LA DEZASTRE SI NIMENI NU ISI DA SEAMA DE MAREA LOR IMPORTANTA.
  • +4 (8 voturi)    
    Sunt mandru ca am zburat cu Carpatair (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 15:46)

    minu57 [utilizator]

    Pe ruta Munchen Timisoara in ambele directii.
    Zbor linistit,piloti profesionali si mai ales doua 'flying attendant' mai profesionale decat cele de la Lufthansa sau American Airlines.
    Sa nu uit mancarea de cina,gustoasa cu etichete de Arad.Cafea si apa minerala romaneasca la discretie,informatii profesionale de la piloti, atmosfera distinsa.
    Voi mai zbura cu Carpatair.
    • +2 (2 voturi)    
      pauza publicitara s-a incheiat ... (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 21:51)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui minu57

      ... putem continua vizionarea filmului.
    • 0 (0 voturi)    
      profesionale zici... (Miercuri, 4 martie 2009, 17:35)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui minu57

      interesant... acum putem continua filmul?
  • +2 (6 voturi)    
    felicitari... (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 17:10)

    liviu_ [utilizator]

    felicitari pentru acest lucru...
    aveam nevoie sa vedem ca macar ceva merge bine int ara asta...
  • +3 (5 voturi)    
    zbor cu Carpatair (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 19:54)

    Alex [anonim]

    Si am zburat de nenumarate ori pe ruta Timisoara - Munchen si pot sa spun ca personalul companiei Carpatair sunt adevarati profesionisti, avioanele sigure, mancarea si bautura sunt excelenta :)
    Intradevar compania nu este low-cost (pretul este destul de mare = 135euro pe ruta aceasta) dar merita banii.

    Defectiuni ca acestea se pot intampla oricui, totusi sper ca investigatia sa aduca masuri suplimentare pentru a preveni astfel de situatii.

    In curand o sa zbor din nou, tot cu Carpatair :)
    • 0 (2 voturi)    
      sa ai numa' grija la roata din fata (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 23:22)

      xela [anonim] i-a raspuns lui Alex

      ca urciorul nu merge de multe ori la apa.
    • 0 (0 voturi)    
      ai grija... ca dai un ban si stai in fata (Miercuri, 4 martie 2009, 17:36)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      iar in fata, se pare ca nu ai roata sub tine.
  • -2 (2 voturi)    
    aterizare (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 20:08)

    Cristina [anonim]

    Bravo pilotilor desigur....dar este infricosator ceea ce se intimpla...putea fi mai grav.
  • +1 (3 voturi)    
    romani sau rusi? (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 21:54)

    goe [anonim]

    Mi se pare mie sau numele pilotilor sunt usor rusesti? Eu zic ca nu-i frumos sa-i facem romani cu forta, daca ei sunt rusi...
  • +3 (3 voturi)    
    Video cu aterizarea (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 22:29)

    paslaru.org [utilizator]

    Pe site-ul ziarului local Agenda este filmarea aterizării:
    http://www.agenda.ro/videos/view/1381/aterizare-cu-probleme-la-timisoara-imagini-cu-aterizarea-fortata.html
  • +1 (1 vot)    
    bine c-a fost bine (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 22:57)

    anonim [anonim]

    Bravo pilotilor, bravo personalului de la sol din Timisoara; despre ziaristi,(am vazut secvente dimineata la A3 si Realitatea) ca de obicei pe dinafara, sau mai rau- dezinformeaza, de ex. chiar aici in articol: avionul a aterizat fara avarii- asta s-o credeti voi, ziaristi de doi bani; sau cum bine a remarcat cineva, avionul era la sol iar ei habar nu aveau pe ce lume traiesc; sau n-am vazut imagini cu aterizarea aparatului- pai bine stimabililor , voi pe unde existati, la cafea in carciuma nu?? niste profesionisti daca ar fi avut un asemenea pont cu atata timp inainte, ar fi deplasat macar care de reportaj ce ne-ar fi bombardat cu imagini- ei nu, il luau la rost pe seful de la ISU de ce n-au pus spuma deja, iar ala facea misto de ei- avionul era deja cu elicele oprite; sau alta desteapta-avionul trebuie sa stea in aer nu stiu cat timp sa-si consume benzina, cand in realitate daca vrea pilotul scapa de kerosen imediat, sau...da ma opresc..(bravo ptr. Mandruta care seara a fost profesionist)
  • 0 (0 voturi)    
    !!!! (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 23:01)

    nick [anonim]

    nota 10!! BRAVO!!!
  • +1 (1 vot)    
    Bravo moldovenilor (Duminică, 1 martie 2009, 8:06)

    stela [anonim]

    In mai multe ocazii am luat contact cu oameni de diferite profesii din Rep. Moldova si toti mi-au lasat aceeasi impresie: extrem de muncitori, bine pregatiti, talentati si sufletisti. Multumim pentru priceperea lor. Adevarati eroi ce merita stima si aprecierea noastra.
    Le urez o primavara frumoasa tuturor moldovenilor!
  • +1 (1 vot)    
    carpatair (Duminică, 1 martie 2009, 9:30)

    catalin [anonim]

    am zburat des la odesa si kiev cu ei si au fost foarte ok.
    zborul de dim de la buc la tim este operat de ei si a fost ok mereu.
    in Moldova au o alta companie (moldavian) care face budapesta si merge super.
    ce este rau este ca de la buc la chisinau esti fortat sa mergi cu air moldova, cu al lor embraer 120, cu 39 de locuri, microbuz curat, si carpat air este oprit sa opereze chisinau.
    oricum, stim cu toti ca la aterizare si la decolare pot fi probleme mereu, cu orice avion zbori.
    m-am bucurat f mult ca au aterizat cu bine si nu cred ca vor mai folosii avionul.
    • 0 (0 voturi)    
      ba tocmai aia ma revolta ! (Miercuri, 4 martie 2009, 17:40)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      Uita-te mai sus si vei vedea cat de mandrii sunt unii ca il vor folosi in continuare!
  • 0 (0 voturi)    
    aterizare (Duminică, 1 martie 2009, 11:27)

    zed [anonim]

    Da, au colaborat exemplar romanii de la sol, insa uitati ca au avut doua ore la dispozitie...
    Nu zice nimeni din ce an este acest super safe avion cu elice?
  • 0 (0 voturi)    
    assisas (Duminică, 1 martie 2009, 11:46)

    ccp [anonim]

    sic ! sic! prot tv sau realitatea .pilotii le-au stricat ziua televizoarelor avide de singe
  • +2 (2 voturi)    
    cica repun in functiune avionul repede (Duminică, 1 martie 2009, 12:46)

    calatorul [anonim]

    mai vrea cineva sa mearga cu avionul ala?
    • -1 (3 voturi)    
      da, as calatori cu avionul asta (Duminică, 1 martie 2009, 14:59)

      JJ [anonim] i-a raspuns lui calatorul

      evident ca as calatorii cu avionul asta. Dupa ce va fi pus in functiune, va fi unul dintre cei mai controlati avioana, controlate recent. Deci si cea mai sigura.
  • +2 (2 voturi)    
    sunteti toti paralel (Duminică, 1 martie 2009, 18:54)

    vede [anonim]

    copii mei zboara frecvent pe ruta aceasta.de ce omagiati echipagul si serviciile aeroportuale si nu blamati compania.in plm sa ma scuzati trenul ala de aterizare intr-o o ora si ceva putea fi deblocat cu o ranga,looserilor
    • -2 (2 voturi)    
      Bravo Carpatair si Aeroportului (Luni, 2 martie 2009, 0:19)

      Stefy_HGS [anonim] i-a raspuns lui vede

      Prietene scuza-ma ca iti sar in gat ,dar daca esti asa mare cunoscator de ce nu lucrezi pentru vreo companie aeriana sau ceva in genu'. Eu unul consider ca daca s-ar mai fi putut face ceva pentru a debloca trenul de aterizare echipajul ar fi facut-o, asa suntem noi romanii dupa ce a trecut totul fiecare isi da cu parerea in necunostiinta de cauza. Cred ca daca studiezi chiar si o poza cu un astfel de aparat iti vei da seama ca probabil pozitionarea trenului de aterizare face imposibil accesul catre el "cu ranga" cum spui tu inca odata imi cer scuze pentru reactie dar nu suport oamenii care fac anumite presupuneri crezand ca au habar de cate ceva dar se inseala amarnic. Eu unul sunt de partea companiei, zbor destul de des cu ei si de fiecare data au dat dovada de maxim de profesionalism, iar pentru prietenul "zed" acest super safe avion cu elice este din cel mai devreme 1995 din cate spun toti reprezentantii companiei si dupa parerea mea Carpatair le intretine exemplar, imi vine greu sa cred ca o companie care da dovada de atata profesionalism si-ar neglija flota. Sa fim seriosi compania exista de prin '92 daca nu ma insel si din cate m-am documentat eu asta este al 3-lea si cel mai grav incident al sau celelalte doua sunt n iste mizilicuri de trecut cu vederea faceti voi o comparatie intre Carpatair si Tarom in aceasta perioada de timp.
    • +2 (2 voturi)    
      pe aceasta cale (Luni, 2 martie 2009, 6:30)

      ispy [utilizator] i-a raspuns lui vede

      sa le aducem omagii carpatair, sa ne inchinam la zeul cu elice.
  • +2 (2 voturi)    
    Despre Rusi ! (Luni, 2 martie 2009, 8:24)

    Un tip [anonim]

    Lasati-o moarta,au avut noroc ,basarabenii !
    Cunosc eu pilotii sovietici.
  • +1 (1 vot)    
    Bravo pilotilor si celor de la sol (Luni, 2 martie 2009, 12:43)

    Luara [anonim]

    In primul rand, in asa situatii trenul de bot se poate deschide si din interiorul avionului, adica mecanic. Am inteles ca au incercat aceasta manevra, dar era blocata roata. In al doilea rand, pentru cei care blameaza pilotii sovietici, ar fi bine sa zburati cu Aeroflot sa vedeti cum aterizeaza avioanele lor pe vant, zapada, etc. Jos palaria. Cu altele, in asa situatii credeam ca nu mai ajung teafara acasa.
    Haideti sa le spunem bravo pilotilor si autoritatilor din aeroport, care si-au facut bine treaba. S-a lucrat in echipa si rezultatul a fost extraordinar.
    Au incercat multi piloti sa faca acest lucru, nu tuturor le-a reusit, din pacate. Snat piloti buni in toate companiile, dar nu zice nimeni nimic. Orice piot, care v-a adus in siguranta la sol, e un pilot bun.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version