MAE a prezentat joi campania de diplomatie publica "Pizza di Romania", destinata imbunatatirii imaginii Romaniei in Italia. Seria de "evenimente de piata" din Torino, Milano si Roma fiind finantata de Guvern cu 350.000 de euro si de la Minsterul Tursimului cu 100.000 de euro, informeaza NewsIn.

Campania, avand ca slogan "Romania: o lume de descoperit", a fost prezentata in Romania exact in ziua in care la Roma avea loc prima audiere in cazul lui Romulus Mailat, un roman care a fost acuzat anul trecut ca a violat si ucis-o pe Giovanna Reggiani. Acest caz a starnit reactii violente in Italia, inrautatind imaginea pe care romanii o au acolo.

"Abordarea strategica a acestei campanii a fost organizarea unor anumite evenimente care sa atraga publicul italian. Italienilor le place sa socializeze, sa iasa in piete si de aceea am decis ca acolo este locul unde trebuie prezentata Romania, acolo trebuie prezentate elemente pe care ei nu le cunosc despre aceasta tara", a explicat coordonatorul proiectului, Oana Marinescu, directorul departamentului de comunicare si diplomatie publica din Ministerul de Externe.