Piazza di Romania, o campanie de peste 450.000 euro, pentru romanii din Italia

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 25 septembrie 2008, 21:07 Ultima ora


MAE a prezentat joi campania de diplomatie publica "Pizza di Romania", destinata imbunatatirii imaginii Romaniei in Italia. Seria de "evenimente de piata" din Torino, Milano si Roma fiind finantata de Guvern cu 350.000 de euro si de la Minsterul Tursimului cu 100.000 de euro, informeaza NewsIn.

Campania, avand ca slogan "Romania: o lume de descoperit", a fost prezentata in Romania exact in ziua in care la Roma avea loc prima audiere in cazul lui Romulus Mailat, un roman care a fost acuzat anul trecut ca a violat si ucis-o pe Giovanna Reggiani. Acest caz a starnit reactii violente in Italia, inrautatind imaginea pe care romanii o au acolo.

"Abordarea strategica a acestei campanii a fost organizarea unor anumite evenimente care sa atraga publicul italian. Italienilor le place sa socializeze, sa iasa in piete si de aceea am decis ca acolo este locul unde trebuie prezentata Romania, acolo trebuie prezentate elemente pe care ei nu le cunosc despre aceasta tara", a explicat coordonatorul proiectului, Oana Marinescu, directorul departamentului de comunicare si diplomatie publica din Ministerul de Externe. 






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















687 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    te iubim..că ca tine nu găsim! (Joi, 25 septembrie 2008, 21:44)

    eu [anonim]

    Ce slogan putea sa poarte o campanie ce-si doreste imbunatatirea imaginii Romaniei, daca nu unul ce contine o cacofonie?
  • 0 (0 voturi)    
    sunt curios, (Vineri, 26 septembrie 2008, 0:51)

    platitor de taxe la buget [anonim]

    pentru ca acesti bani provin din buzunarul nostru (inclusiv al meu), daca exista vreun studiu care sa justifice folosirea acestor bani pentru acesta campanie?
    de exemplu: este sau nu preconizat ca imbunatatirea imaginii Romaniei in Italia va aduce mai multi italieni sa investeasca la noi (in afaceri de cel putin 4500000 eur)?
    sau: a scazut cumva gradul de investitii ale italienilor in Romania in ultimul an (de cind "imaginea" Romaniei s-a "degradat" in Italia)? Daca da, este aceasta scadere mai mare decit banii investiti in campanie?

    daca iar o sa fie vorba de Dracula si vampiri, atunci e clar ca sunt bani aruncati?

    sper ca aceasta campanie nu e doar motiv pentru niste functionari publici sa faca ceva turism in Italia pe banii publici!

    in rest, s-auzim numai de bine!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by