Orange si-a propus, inca de la infiintare, sa le ofere clientilor sai cele mai noi tehnologii, care sa le usureze activitatile zilnice. Produsele si serviciile sunt simple, inovative si accesibile, create astfel incat sa se integreze in mod natural in vietile oamenilor.

Orange logoFoto: Hotnews
  • Brand distins cu statutul de Superbrand*

Acum un an, Orange lansa serviciile de televiziune si internet prin fibra. In toamna aceasta, compania mai face un pas in directia simplificarii serviciilor oferite clientilor: introducerea unor pachete integrate, cu servicii dedicate pentru intreaga familie, toate pe o singura factura.

Cu Orange Love, clientii Orange (dar nu numai) beneficiaza de pachete ce contin servicii mobile cu 100% acoperire 4G in orasele din Romania, internet prin fibra cu viteze de download de pana la 1000 Mbps si televiziune prin cablu cu pana la 120 de canale.

Astfel, clientii Orange care detin deja abonamente de voce mobila, la alegerea serviciului de internet prin fibra cu viteze de 300 Mbps, pentru 8 euro pe luna, primesc gratuit si serviciul de televiziune prin cablu cu 54 de canale TV incluse. In plus, pentru abonamentul de voce mobila detinut, traficul de internet se dubleaza pe toata perioada de valabilitate a ofertei.

Spot Orange Love

Familiile care au mai multe abonamente de voce primesc, odata cu activarea unui pachet Orange Love, un bonus lunar de 50 GB, trafic ce poate fi folosit la comun de toti membrii familiei. Iar cei care isi doresc mai multe canale TV in grila pot opta pentru alte abonamente de televiziune incluse, pentru doar 1 sau 3 euro in plus. La tarife similare sunt si abonamentele care ofera viteze mai mari de transfer in cazul serviciilor de internet prin fibra.

Spot Orange Home

*Superbrands este organizatia mondiala care ofera prestigiosul statut de Superbrand, brandurilor evaluate de catre un juriu larg de personalitati reprezentative pentru domeniu, denumit Consiliu Superbrands, si validate de consumatori, in urma unui studiu de piata. Criteriile luate in considerare sunt Calitate, Incredere, Diferentiere pe Piata, alaturi de alti indicatori care definesc profilul de consum din diferite piete, la nivel global.

In Romania, studiul este realizat cu sprijinul IPSOS pe un esantion reprezentativ la nivel national. Brandurile prezentate in aceasta sectiune sunt distinse cu statutul de Superbrand, in urma evaluarii generale a Consiliului Superbrands, precum si a studiului realizat la nivel national in Romania, in 2017 care este axat doar pe brandurile de consum. Selectia de branduri include modele de succes in branding, marketing, comunicare si business in sectoarele lor de activitate, fiind inalt evaluate de catre public si de catre specialistii in branding, marketing si comunicare si de reprezentanti la varf ai societatii civile si ai comunitatii de afaceri din Romania.