DOCUMENT Proiect de lege: Certificatul verde COVID-19, obligatoriu pentru personalul medical, angajații ISU și MAI / În lipsa lui, contractul se suspendă / Testarea, pe banii proprii

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 27 septembrie 2021, 18:00 Actualitate | Sanatate


Personalul medical nevaccinat împotriva COVID-19 din spitale, din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență, Inspectoratului de Aviație (avioanele și elicopterele SMURD), Ministerului de Interne, inclusiv din instituțiile subordonate, ar urma să fie obligat să se testeze pe cheltuiala proprie, prevede un proiect de lege publicat în dezbatere publică de Ministerul Sănătății. Practic, toți acești angajați trebuie să prezinte la locul de muncă certificatul verde COVID-19 - care atestă vaccinarea, trecerea prin boală sau testarea. Cei care nu s-au vaccinat și nici nu au trecut recent prin boală au alternativa testării pe banii lor. Cine nu s-a vaccinat, nu a trecut prin boală și nici nu se testează riscă suspendarea contractului de muncă pentru 30 de zile.

În instituțiile unde aceste prevederi nu sunt respectate, conducerea va fi amendată, mai prevede proiectul de lege publicat astăzi în transparență decizională.

"Pentru a proteja pacienții (beneficiarii serviciilor medicale) de riscul de infectare cu SARS-CoV 2 și pentru a menține starea de sănătate a personalului medical și funcționarea la parametri adecvați a sistemului de sănătate, este necesar să fie adoptate cele mai potrivite măsuri pentru asigurarea unui mediu sigur în unitățile sanitare", se arată în expunerea de motive a proiectului de lege.

Fostul ministru al Sănătății, Ioana Mihăilă, a vorbit despre testarea cu bani din buzunar a medicilor nevaccinați încă din luna iunie, iar Ministerul Sănătății a lucrat inițial la un proiect de Ordin de ministru prin care să introducă această măsură, însă această variantă a fost abandonată. Ulterior, s-a optat pentru un proiect de lege care să treacă prin Parlament.

Ce prevede proiectul de lege:
  • "Art. 1 În vederea desfășurării activității pe perioada stării de alertă, în cadrul unităților sanitare, publice și private, astfel cum sunt reglementate de Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă și în cadrul unităților subordonate, în cadrul Inspectoratului General de Aviație al Ministerului Afacerilor Interne și în cadrul unităților subordonate, precum și în cadrul laboratoarelor de analize medicale, denumite în continuare unități publice și private, personalul este obligat să prezinte certificat digital al UE privind COVID-19, în vederea atestării îndeplinirii uneia din următoarele condiții:
  • a) vaccinare împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete;
  • b) se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2;
  • c) rezultat negativ certificat al unui test RT-PCR sau al unui test antigen rapid, pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2, efectuat în condițiile stabilite prin ordin al ministrului sănătății."
  • (2) Costurile privind activitatea de testare împotriva virusului SARS-CoV-2, în condițiile prevăzute la alin. (1) lit. c), sunt suportate de către personalul din cadrul unităților publice prevăzute la alin. (1).
  • (3) Prin excepție de la prevederile alin. (2) pentru personalul din cadrul unităților publice care face dovada unor afecțiuni care reprezintă contraindicație la vaccinare, activitatea de testare se organizează, cu suportarea costurilor, de către angajator.
  • (4) Pentru unitățile private prevăzute la alin. (1), costurile privind activitatea de testare împotriva virusului SARS-CoV-2 sunt suportate conform procedurilor stabilite la nivelul acestora.
  • Art. 2 (1) Conducerea unităților publice și private ia măsurile necesare în vederea verificării certificatelor digitale al UE privind COVID-19 prin intermediul aplicației mobile "Check DCC", precum și în vederea interzicerii accesului la locul de muncă personalului care nu îndeplinește una din condițiile prevăzute la art. 1 alin. (1).
  • (2) În situația prevăzută la alin. (1), contractele în baza cărora își desfășoară activitatea personalul din unitățile publice și private se suspendă de drept, pe o perioadă de 30 de zile.
  • (3) Suspendarea dispusă în condițiile alin. (2) încetează la data la care personalul prezintă certificat digital al UE privind COVID-19, în vederea atestării îndeplinirii uneia din condițiile prevăzute la art. 1 alin. (1).
  • (4) În situația în care personalul din unitățile publice cumulează 30 de zile de suspendare, contractul în baza căruia își desfășoară activitatea încetează de drept.
  • (5) În situația în care personalul din unitățile private cumulează 30 de zile de suspendare, angajatorul poate dispune fie prelungirea suspendării, fie încetarea contractului în baza căruia își desfășoară activitatea.
  • Art. 3 (1) Nerespectarea obligațiilor prevăzute la art. 2 alin. (1) reprezintă contravenție și se sancționează cu amendă de la 50.000 lei la 100.000 lei, aplicată conducătorului unității respective.
  • (2) Constatarea contravenției și aplicarea sancțiunii în condițiile alin. (1) se realizează de personalul împuternicit din cadrul direcției de sănătate publică județene, respectiv a municipiului București și din cadrul Inspecției Sanitare de Stat.
Proiectul de lege privind obligativitatea prezentării certificatului verde COVID pentru anumite categorii profesionale și expunerea de motive pot fi consultat integral aici.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















23464 vizualizari

  • +1 (35 voturi)    
    prea tarziu , pana se aplica, trece valul asta (Luni, 27 septembrie 2021, 18:41)

    Francisc 1 [utilizator]

    dupa care nu cred ca va mai fi nevoie , ca deobicei guvernul si tara e in contratimp.
    • +7 (21 voturi)    
      Trece valul patru in 6 luni probabil. (Luni, 27 septembrie 2021, 20:11)

      Statisticianul [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      In Rusia este valul patru de vreo 3 luni si jumatate si nu da semne de slabire.
      La procente reduse de vaccinare dureaza mult pana trec toti prin boala.
    • +15 (25 voturi)    
      Dadea rau la congres (Luni, 27 septembrie 2021, 20:51)

      FloriGel [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      O masura din aceasta facea gaura in sustinatorii lui Catzu. Nu ma astept sa fie sustinatori prea multi ai vaccinului.
    • -3 (21 voturi)    
      dupa cum vedeti e nevoie de...LEGE!!! NU OUG (Luni, 27 septembrie 2021, 22:06)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Pt speciali dau LEGE ca aia sunt puternici,nu mamaligi ca restul romanilor care se lasa condusi prin OUG

      doar LEGEA poate sa limiteze un drept sau libertatile cetateanului dar sa vedem daca trece de CCR
      • -1 (1 vot)    
        despre (Marţi, 28 septembrie 2021, 17:11)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ce drept si libertate vorbesti? Acela de a se infecta pe el si pe altii; ?acela de a suprasolicita spitalele si corpul medical? acela de a agoniza zile si saptamani in sectiile ATI,pentru ca ,nu-i asa,are dreptul sa fie ignorant,refractar habotnic,negationist,in sfidarea normalitatii si a ratiunii?Halal drept isi aroga! Si peste toate astea crede ca are dreptul sa ii contamineze pe cei din jur, la scoala ,in spitale si oriunde altundeva fara a fi indreptatita autoritatea statului sa ii tempereze frenezia negationista prin impunerea vaccinarii,care este gratuita sau testarea pe bani personali si nu pe bani publici.Cu alte cuvinte si-ar face acest test dar pe banii nostri ai tuturor.
    • +1 (1 vot)    
      Degeaba devine obligatorie vaccinarea, (Marţi, 28 septembrie 2021, 13:48)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      cu șpagă obți un certificat verde valabil și fără să te vaccinezi indiferent de amenințările cu dosar penal ale autorităților.
  • +16 (36 voturi)    
    Asa a inceput si in Italia sau Franta (Luni, 27 septembrie 2021, 18:51)

    NeverBin [utilizator]

    Ca sa va inchipuiti unde o sa ajungem si noi, ca ei doar copiaza restrictiile implementate mai intai la altii.
    • +15 (19 voturi)    
      Ca sa poata avea initiativa primii trebuie: (Luni, 27 septembrie 2021, 20:55)

      un_moftangiu [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      a. Sa fie competenti
      b. Sa nu aiba interese colaterale
      c. Sa fie dispusi la pierderea voturilor
      d. Sa fie verticali
      • -1 (9 voturi)    
        de ce (Marţi, 28 septembrie 2021, 7:28)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui un_moftangiu

        trebuie sa aiba initiative tampite? cat de competent trebuie sa fi ca sa bagi restrictii? la fel de competenti ca si comisarii politici bolsevici (astia nu te amendau, iti trageau un glonte in ceafa) sau ca activistii de partid ai lui ceausescu?
    • -1 (3 voturi)    
      Totusi Rezolutia 2361 (Marţi, 28 septembrie 2021, 13:54)

      Vasile [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

      Rezolutia 2361 adoptata in ianuarie 2021 in Consilul Europei spune ca:
      7.3.1 să se asigure că cetățenii sunt informați că vaccinarea nu este obligatorie și că nimeni nu se află sub presiune politică, socială sau de altă natură pentru a fi vaccinat dacă nu dorește să facă acest lucru;
      7.3.2 să se asigure că nimeni nu este discriminat pentru că nu a fost vaccinat, din cauza unor posibile riscuri pentru sănătate sau pentru că nu dorește să fie vaccinat;
      Pai cum se face asta? Green pass!
  • +22 (64 voturi)    
    Un precedent periculos (Luni, 27 septembrie 2021, 18:52)

    Vaka [utilizator]

    cam asa a fost si cu colectivizarile - pentru binele poporului. Cu inchsorile politice - sa distruga samanta rea si reactionara care vrea raul poporului. Acelas gen de discurs radical, de pumn proletar ridicat in aer.

    Bunica a fost chiriasa in propria casa. Le-au lasat o singura camera si restul au fost umplute cu "generatie sanatoasa" venita "din capu' satului".

    Majoritatea de pe aici nu stiti ce inseamna asta, nu ati trait, si nici nu a avut cine sa va povesteasca. La Revolutie fie erati prea mici fie prea speriati ca sa iesiti. Dar acum e usor sa ii infierati din spatele tastaturii pe aia care "vor rau poporului".

    Ca sa inchei: vaccinarea este fara doar si poate un lucru bun, dar este in egala masura o alegere personala ce nu trebuie calcata in picioare.
    • -15 (39 voturi)    
      Ironia este (Luni, 27 septembrie 2021, 19:48)

      Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Ca dupa colectivizari si industrializarea agriculturii productia agricola a Romaniei chiar a crescut de vre-o 10 ori, deci tot ne-am ales cu ceva.

      Sa vedem cu ce ne alegem dupa al 6-lea booster.
    • +3 (41 voturi)    
      Doar ca... (Luni, 27 septembrie 2021, 20:46)

      FloriGel [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Dumneavoastra, @Vaka, vorbiti despre oameni a caror slujba nu era sa salveze vieti. Aici este vorba despre oameni care prin inconstienta proprie au ocazia de a sfarsi viata altcuiva deoarece pot transmite virusul unei persoane cu un organism vai de capul lui dar cu speranta la viata. Oricum e plin de spagari prin spitale. Si in randul asistentilor si in randul doctorilor. Mai trebuie facuta putina curatenie in randul celor care au intrat pe pile si spaga. In mare parte astia sunt incuitati la minte si cred ca vaccinul da infertilitate si alte cacaturi inventate.
      • +6 (22 voturi)    
        Deci (Luni, 27 septembrie 2021, 21:34)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui FloriGel

        Test negativ. Nu vaccin. Test negativ.
      • -5 (27 voturi)    
        Hmmm (Luni, 27 septembrie 2021, 21:52)

        Sah [utilizator] i-a raspuns lui FloriGel

        '' Aici este vorba despre oameni care prin inconstienta proprie au ocazia de a sfarsi viata altcuiva deoarece pot transmite virusul unei persoane cu un organism vai de capul lui dar cu speranta la viata.''
        Te referi cumva la vaccinati?
        Ca ei transmit virusul, in conditiile in care multi sunt asimptomatici...ei nu se testeaza, intra la orice spectacole fara test, etc
        PS. Adica eu intru cu test negativ la un spectacol, acolo pot fi zeci de vaccinati care intra fara test si ma pot infecta pe mine!!!
        Unde este corectitudinea? Unde este grija fata de cel din jur? Parca asa spuneai...ca vaccinatii fac asta din ''grija'' fata de ceilalti!
        Feceti teste, abia atunci stim daca aveti sau nu virusul!
        • +6 (10 voturi)    
          Obisnuiti sa (Marţi, 28 septembrie 2021, 0:54)

          POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui Sah

          Li sa spuna ce sa faca, nu sa gandeasca. Pacat ca au cap pe umeri. Nu pot decat 1 + sa-ti dau, asta e...
          • -1 (5 voturi)    
            :))))) (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:56)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui POMPIERUL

            Auzi.... da' tie chiar ti se pare ca, daca ai "gandit" cu mintea proprie, ai ajuns la vreo reusita ?
        • +2 (2 voturi)    
          Da, boss, (Marţi, 28 septembrie 2021, 22:58)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Sah

          Vaccinatii transmit virusul in primele 4 zile de la infectare. Nevaccinatii transmit virusul 10 zile +
          Problema nu este numai asta.
          Nevacccinatii infectati pot ajunge la spital unde vor ocupa paturi de ATI.
          Cu cat mai multi nevaccinati, cu atat mai multe paturi ATI ocupate. Cu cat creste mai mult numarul paturilor ATI pentru COVID, cu atat numarul de paturi ATI noncovid se vor imputina.
          Cu cat mai putine paturi libere la ATI cu atat mai putini cei care vor suferi de alte afectiuni cu ATI necesar vor avea sansa sa nu prinda pat liber.

          Că nu este numai despre COVID cum gandesc domniile voastre, antivaxerii atotstiutori, absolventi de 8 clase sau incapabili sa inteleaga de ce cacat face medicul ala 12 ani de scoala si inca 6 ani de facultate si inca pe atatia rezidentiat & shit si nu doar 8 sau 12 cum aveti voi.
          Du-te, frate, și vezi-ti de meserie si lasa-i pe aia care se pricep sa isi dea cu parerea despre medicina.
          Ca daca nu crezi in medicina, mergi si te izoleaza pe o insula.
          • 0 (0 voturi)    
            Prejudecata fara incetare (Miercuri, 29 septembrie 2021, 19:32)

            brubaker [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

            Nu o fac acum sa ma laud, dar am doua facultati absolvite, precedate de un liceu renumit, apoi studii aprofundate in 2 domenii, lucrari stiintifice si totusi nu vreau sa aud de acest vaccin, nici de test nici alte marlanii.
            Incetati odata aceste prejudecati cum ca cei care nu se vaccineaza au 8 clase sau ar fi semianalfabeti.
            Oricand, ai inteles? oricand as accvepta o provocare de la astia ca voi, super-scoliti si cu un sac imens de neuroni, dar si cu ingamfare ca voi sunteti spuma societatii si desteptii lumii care stiti ca "vaccinarea este solutia".
            Poate sunt diferit pt ca de 10 ani nu urmaresc tembelizorul dar voi de acolo invatati sa repetati ca papagalii ce spun ei si sunteti dresati precum cainii sa-i muscati pe cei care nu pun botul la aceasta propaganda.
      • +8 (20 voturi)    
        Adica aia vaccinati nu mai transmit? (Marţi, 28 septembrie 2021, 0:11)

        Joro [utilizator] i-a raspuns lui FloriGel

        Mai, tu te uiti in gura lu Catzu ca la o somitate... iti sugerez prieteneste sa mai schimbi putin sursa. Nu de alta, dar tocmai ce m-a anuntat un prieten ca vaccinat fiind, si-a luat-o a doua oara... Iar singurele contacte le-a avut tot cu persoane vaccinate. Deci?
        • -5 (11 voturi)    
          hai las-o (Marţi, 28 septembrie 2021, 4:33)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Joro

          a facut el analize cand s-a dus la metrou sau cand a iesit in oras cu prietenii vaccinati, dar nu s-a spalat pe maini sau culmea s-a spalat, dar a pus mana pe clanta ... la fel ca toti cei 100 de dinainte
        • +2 (2 voturi)    
          Si vaccinatul se imbolnaveste deci ,transmite ... (Marţi, 28 septembrie 2021, 13:27)

          Vasile [utilizator] i-a raspuns lui Joro

          Un focar COVID din statul american Massachusets, în care 74% dintre cele 469 de cazuri erau în rândul celor vaccinați cu schema completă, a făcut CDC (Centrul pentru Prevenirea și Controlul Bolilor din SUA) să-și schimbe recomandarea privind purtarea măștii și să transmită un mesaj dur: „persoanele vaccinate infectate cu varianta Delta pot fi la fel de contagioase precum cele nevaccinate”.
          Altul mai recent tot de acolo:
          Un focar de coronavirus cauzat de varianta "Gamma" a infectat aproape 55% dintre angajații unei mine de aur din Guiana Franceză, 87% dintre aceștia fiind simptomatici, dar fără forme severe. Rata de infectare a fost de 60% în rândul minerilor complet vaccinați și de 75% în rândul minerilor nevaccinați, care nu mai fost în trecut infectați cu SARS-CoV-2.
          • 0 (0 voturi)    
            ... (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:02)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Vasile

            ia zi, boss, de unde ai informatiile astea.
            ca eu stiu din studiile facute de un doctor de renume mondial din Surinam, ca nevaccinatii, nu numai ca o mierlesc instantaneu daca iau virusul dar o au si mică și dupa infectare, daca scapă, lise face si mai mică.
            • 0 (0 voturi)    
              Stia si el.... (Miercuri, 29 septembrie 2021, 0:19)

              Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

              .... din oglinda...

              :)))))))
      • -4 (10 voturi)    
        Ai dreptate (Marţi, 28 septembrie 2021, 0:51)

        POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui FloriGel

        Numai ca unii sunt profesori in virusologie, si sustin vaccinarea doar a unor categorii . Cei sanatosi nu prea au de ce se teme..
    • 0 (4 voturi)    
      Jesus (Marţi, 28 septembrie 2021, 15:40)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

      Trebuie sa fii cel putin cretin sa faci o asemenea comparatie.
      Bine, poti sa nu fii cretin ci doar incult si prost. Ca altfel nu imi dau seama cum poti sa crezi ca esti atat de destept si informat incat toti medicii si specialistii habar nu au despre ce vorbesc dar tu detii adevarul suprem.
      Du-te si culca-te, baiatule si te vom trezi noi cand avem nevoie de un bufon.
      • +1 (1 vot)    
        Ba, omul este... (Marţi, 28 septembrie 2021, 21:06)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

        ...toate trei la in loc .
  • +8 (40 voturi)    
    Lol (Luni, 27 septembrie 2021, 19:02)

    HP [utilizator]

    Aveam prea multi medici si s-au "gandit" astia ca ar fi mai ok sa mai emigreze din ei.
    • -1 (39 voturi)    
      medicii sunt vacinatii (Luni, 27 septembrie 2021, 19:19)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      personalul mediu si auxiliar nu prea , incetati cu propagarea minciunilor!
      • 0 (36 voturi)    
        Multime de medici (Luni, 27 septembrie 2021, 19:25)

        Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        nu sunt de parerea ta.
      • +6 (30 voturi)    
        De pe site-ul oficial https://vaccinare-covid.gov (Luni, 27 septembrie 2021, 19:45)

        NeverBin [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        Miocardita și pericardita au fost identificate ca efecte secundare foarte rare în urma vaccinării cu vaccinuri bazate pe ARN mesager.

        Beneficiile depășesc riscurile.

        EMA confirmă că beneficiile tuturor vaccinurilor autorizate COVID-19 continuă să depășească riscurile lor.

        Fiecare alege, dar nu-i obliga.
        • +4 (36 voturi)    
          Lol (Luni, 27 septembrie 2021, 20:01)

          HP [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

          Care-s "beneficiile" daca ai sub 50 de ani si fara comorbiditati ?

          In realitate, ai de ales intre un risc minor de a face o forma grava de Covid si un risc si mai minor de a avea efecte secundare de la vaccin.

          Pai intre astea doua riscuri minore, aleg sa imi vad de treaba.
          • -3 (37 voturi)    
            Nu, nu poti alege. (Luni, 27 septembrie 2021, 21:33)

            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui HP

            In fata unei amenintari la adresa intregii colectivitati raspunsul nu poate fi altfel decat colectiv .
            E de-a dreptul idiot sa crezi ca poti combate o astfel de amenintare cu raspunsuri individiale/punctuale.

            Da, TU nu esti nicidecum special sau unic pentru colectivitate iar parerea ta nu conteaza cand colectivitatea este amenintata.
            • +4 (26 voturi)    
              Tu ai ramas la colectivizare (Luni, 27 septembrie 2021, 22:18)

              Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              In primul rand, un vaccinat poate transmite infectia. Deci un medic vaccinat care nu respecta normele de protectie sanitara te poate infecta in timp ce un medic testat negativ (cu un test adevarat-negativ) nu are cum sa te infecteze insa se poate infecta pe sine (daca tu esti infectios).

              Cum rezolvi problema? Simplu: le ceri test negativ tuturor celor care intra in spital. De la medic la pacient. Asta inseamna sa opresti infectia. Ca le ceri sa se vaccineze este vax pentru cealalta persoana, este insa bine pentru ei caci in caz de infectie se vor vindeca repede si vor face (probabilistic) o forma usoara.

              Deci: masura de siguranta colectiva este testul negativ - intr-un colectiv in care toti sunt negativi, nu se poate raspandi boala; masura de siguranta individuala este vaccinul.

              Intr-un grup in care toti sunt vaccinati dar ai infectati, acestia nu numai ca pot transmite dar si cei care se infecteaza pot face forme simptomatice si chiar grave. Singurul caz in care intr-un grup de vaccinati nu ai transmitere este ca toti sa nu fie infectati. Si iata cum ajungem sa ne mandrim ca unii negativi nu pot transmite o infectie pe care nu o au unora care s-au vaccinat impotriva ei. Dar pentru tine toate aceste lucruri sunt prea complexe. Tu esti inca in faza de "colectivitate".

              Si mai am ceva amuzant: cei care au propus masura, sunt cei cu congresul si cu numerele rotunjite de infectii ca sa poata tine congresul. Halal masuri colective.
              • -5 (19 voturi)    
                Din nou faci dovada.... (Luni, 27 septembrie 2021, 23:16)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

                .... unui orizont intelectual redus.
                Asta, ca sa nu mai vorbim de lipsa de simt practic....
                Medic sau sofer, batran sau licean, somer sau angajat, NU CONTEAZA : problema este colectiva ( si nu, nu eu am ramas la "colectiv" ci tu : cuvantul este anterior comunismului , ei doar i-au dat un sens specific, pe care vad ca tu il apreciezi...) .
                N-ai decat sa ceri teste medicilor dar ESTE O REZOLVARE DE MOMENT : testul spune in ce situatie se afla persoana IN MOMENTUL EFECTUARII TESTULU. Si cum nimeni nu se testeaza zilnic, rezulta ca NU ESTE MASURA DE SIGURANTA COLECTIVA.
                Ai castiga doar o batalie, dar nu razboiul.
                Vaccinatii, in schimb, se infecteaza MAI GREU si se vindeca MAI RAPID decat nevaccinatii ceea ce duce, in timp, desigur, la rezolvarea DEFINITIVA a problemei : disparitia pandemiei. Adica, castigarea razboiului.
                Nu intereseaza catusi de putin "vaccinarea pt tine", "te vaccinezi sa te salvezi pe tine" si alte asemenea care raman... STRICT personale. Astea sunt aspecte care nu intereseaza colectivitatea - de ce m-ar interesa pe mine ce ai avut tu in minte cand te-ai vaccinat ? Pe mine ma intereseaza sa fie sanse cat mai mici sa-mi pasezi mie virusul....

                In privonta PNL, ai dreptate, desigur : niste nenorociti la fel ca oricare altii.
                Dar e asta important ? Cu sau fara Catu, oamenii au aflat ce e de facut.
                Ca doar nu ai asteptat sa-ti certifice Catu si Iohannis cuceririle stiintei.....
                • +9 (13 voturi)    
                  Pai si daca (Marţi, 28 septembrie 2021, 0:59)

                  POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  esti vaccinat, dece te mai temi de unul nevaccinat?
                  '-Vaccinatii, in schimb, se infecteaza MAI GREU si se vindeca MAI RAPID decat nevaccinatii ceea ce duce, in timp, desigur, la rezolvarea DEFINITIVA a problemei'. Lasa-i pe nevaccinati in plata lor, da nu le baga si punmul in gura...
                  • -7 (11 voturi)    
                    Ti-as fi explicat.... (Marţi, 28 septembrie 2021, 1:10)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui POMPIERUL

                    .... daca ar fi fost vorba despre teama.
                    Insa mi-e teama doar ca ti-as explica degeaba.
                    Tu sa tii minte doar atat : fa ce spun medicii ! Vaccineaza-te !

                    P.S. daca nu e suficient de simplu pentru tine, spune-mi si reformulez...
                  • +1 (1 vot)    
                    iti zic eu de ce (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:06)

                    Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui POMPIERUL

                    Pentru ca o sa ocupati toate paturile de la ATI si daca maine intra un bou cu masina in mine si eu ar trebui sa ajung la ATI as putea avea surpriza ca toate paturile sunt ocupate de imbecili autosuficienti care nu intelg nimic din Binele Comunitar. Ca sa nu mai zic de empatie si alte asemenea concepte de care pare nu numai ca nu ai auzit dar nici nu prea dai dovada.
                • +3 (3 voturi)    
                  Rezolvare? (Marţi, 28 septembrie 2021, 9:48)

                  Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  Gripa nu e rezolvara. Te-ai gandit ca poate problema nu are rezolvare? Ca probabil virusul va ramane? Deci cum procedam? Protejati vulnerabilii, restul liber.
                  • -2 (4 voturi)    
                    Alta... (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:38)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

                    .... prostie !

                    "Protejati vulnerabilii " despre asta zic ca e prostie.
                    Gandeste-te de ce e prostie si revino...
              • 0 (4 voturi)    
                Testul s-ar repeta saptamanal (Marţi, 28 septembrie 2021, 4:37)

                jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

                deci are cateva zile in care se poate infecta si da mai departe linistit
                Masura nu e propusa doar de PNL, ci chiar si in leaganele democratiei: SUA, Franta
                • -3 (5 voturi)    
                  O fi propus si in alte tari.... (Marţi, 28 septembrie 2021, 5:54)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

                  .... dar nicio democratie, oricat de solida, nu are cum sa elimine atributele principale ale testelor : PROVIZORII / DE MOMENT.
            • +6 (16 voturi)    
              Marsh, mai colectivistule (Marţi, 28 septembrie 2021, 0:13)

              Joro [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Ia du-te tu si plimba ursul cu discursul asta comunistoid. Fiecare persoana este unica si are dreptul sa hotarasca pentuy el si corpul lui... indiferent ce "hotaraste" colectivitatea. Clar?
              • -7 (11 voturi)    
                O fi clar... (Marţi, 28 septembrie 2021, 0:44)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Joro

                ....pentru prostime.
                Pentru cine are minte, lucrurile sunt exact asa cum ti le-am prezentat : esti neimportant.
                Si acum, ia-ti nițel unicitatea si du-o acolo unde îi este locul : la şaibă !
                • +4 (8 voturi)    
                  Telectualule :) (Marţi, 28 septembrie 2021, 6:26)

                  Joro [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  Aplauda ca foca in continuare ce-ti dau aia mari! Dupa cum spuneam, m.a.s.r.s.h,!
                  • -6 (8 voturi)    
                    Cuvantul "colectiv" este anterior... (Marţi, 28 septembrie 2021, 7:15)

                    Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Joro

                    .... comunistilor si poate avea mai multe sensuri. Insa ei i-au dat un sens mai special la care unii se rezuma,dupa cate se vede.
                    Sigur, imbecilii il retin pe cel mai recent ori pe cel mai adesea repetat si nu le gaseste nimeni nicio vina.
                    Da' stai sa vezi cand astia, imbecilii, cum ziceam, se apuca ei sa croiasca lumea dupa mintea lor : atunci sa vezi distractie.

                    P.S. societatea e ca un organism viu : se apara de mizerii. Astfel, infractorii sunt plasati in inchisori, nebunii in spitale, etc. Dac-as sti in ce loc se depoziteaza puroiul prostiei, ti-as da adresa, sa faci si tu un ban....
                    • +3 (5 voturi)    
                      Hahaha (Marţi, 28 septembrie 2021, 9:46)

                      Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                      Societatea romaneasca a ales 70% sa nu se vaccineze. Deci sa nu se apere. Democratic. Deci tot ce scrii sunt aberatii utopice ale unui control freak.
                      • -2 (4 voturi)    
                        Eu cred ca tu nu... (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:39)

                        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

                        ... ai citit articolul.
                        Hai, mai citeste o data si nu mai vorbi prostii
                        • +2 (2 voturi)    
                          Eu nu am comentat pe baza articolului (Marţi, 28 septembrie 2021, 14:57)

                          Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                          Ci am comentat comentariul tau. Sa spui ca "societatea e ca un organism viu : se apara de mizerii. Astfel, infractorii sunt plasati in inchisori, nebunii in spitale, etc" in masura in care 70% nu s-au vaccinat si sa mai si sustii ca vaccinarea sa fie obligatorie e un nonsens evident, dar greu de inteles de catre tine.

                          Sicietatea de care vorbesti a ales sa nu se vaccineze. Deci nu ai ce sa ii impui. Majoritatea a decis deja iar acea majoritate formeaza exact societatea de care amintesti. Cand o minoritate impune majoritatii, nu mai avem de-a face cu o democratie.
                          • 0 (0 voturi)    
                            Iti voi raspunde... (Marţi, 28 septembrie 2021, 21:21)

                            Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

                            ...la un alt articol, fiindca nu mai e loc aici
                          • +1 (1 vot)    
                            :)) (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:15)

                            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

                            Știi cum zicea Lăpușneanu? "Proști dar mulți"
                            Din fericire, există o minoritate deșteaptă care să contracareze majoritatea aia proastă.
                            Că dacă ar fi fost după majoritate, în toată istoria asta a civilizației noastre, am fi rămas acum undeva între evul mediu timpuriu și evul mediu târziu.

                            Dar, na, cacat, Klaus el-Sadat de Golf, ai auzit si tu niste cuvinte si niste concepte si le invarti de parca tu le-ai inventat. E ok, la alti prosti poate tine. La minoritatea asta un pic mai culta si citita nu prea tine. Noi stim că esti un fariseu. Noi am mai citit una-alta și știm că bodogăni prostii fără sens acolo. Tu o poți face în continuare, poți să crezi în ele în continuare, însă asta nu face falsul adevărat oricât ai susține tu contrariul.
                            hai, ev mediu ușor îți doresc!
            • +3 (5 voturi)    
              Lol (Marţi, 28 septembrie 2021, 9:57)

              Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

              Producem mancare cat pentru 10 mld de oameni, totusi 1 mil de oameni mor anual DE FOAME. Acum elitele care patroneaza acest sistem vor sa credem ca ii doare in cot de colectivitate. Patetic.
              • -3 (5 voturi)    
                Ce ai vrut sa spui ? (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:57)

                Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Amenhotep

                Tu te intelegi ?
                • +3 (5 voturi)    
                  Hahaha (Marţi, 28 septembrie 2021, 14:23)

                  Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                  Am vrut sa spun ca atunci cand lupii spun ca moar de grija oilor avem motive sa fim sceptici, ca sa intelegi si matale.
          • -1 (3 voturi)    
            Da, sigur (Marţi, 28 septembrie 2021, 15:41)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui HP

            Vezi-ti de treaba pana ai sa ajungi pe patul de spital. Succes la recuperare, daca o mai apuci.
          • 0 (0 voturi)    
            dar scazi sansele de a da mai departe (Miercuri, 29 septembrie 2021, 18:15)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui HP

            in familie, la serviciu, in autobuz, etc
            Plus ca nu congestionezi sistemul medical precar de care dispunem.
        • -3 (19 voturi)    
          Hmmm (Luni, 27 septembrie 2021, 21:55)

          Sah [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

          Miocardita este ceva groaznic, daca nu stii nu vorbi!
          Regina Maria:''Miocardita reprezinta inflamatia muschiului inimii denumit miocard. Afecteaza functia contractila a inimii si functia electrica, reducand capacitatea inimii de a pompa sangele (insuficienta cardiaca) si producand tulburari de ritm, unele suficient de severe incat sa puna viata in pericol. Miocardita este una dintre cauzele de moarte subita la tineri. Desi bolile cardiovasculare apar in special la persoanele in varsta, miocardita poate afecta pe oricine, inclusiv adultii tineri, copiii si sugarii. De altfel, miocardita apare in special la persoanele tinere, sanatoase si sportive, aparent in plina stare de santate.''
          • 0 (12 voturi)    
            dezinformezi prin omisiune (Luni, 27 septembrie 2021, 23:07)

            rmos [utilizator] i-a raspuns lui Sah

            trebuia sa continui: "Cel mai FRECVENT, miocardita este cauzata de o INFECTIE VIRALA, insa poate rezulta si ca urmare a unei reactii adverse a unui medicament sau poate face parte din evolutia unei afectiuni inflamatorii sistemice. Majoritatea pacientilor sunt asimptomatici (nu au nici o manifestare)."
            tu ce crezi, infectia cu sc2 poate induce miocardita?
            vezi tu, atunci cand spui adevarul doar pe jumatate, e de fapt dezinformare.
            • +1 (9 voturi)    
              Hmmm (Marţi, 28 septembrie 2021, 2:42)

              Sah [utilizator] i-a raspuns lui rmos

              Cred ca nu ai citit cui i-am raspuns si la ce comentariu i-am raspuns, iata:
              ''De pe site-ul oficial https://vaccinare-covid.gov (Luni, 27 septembrie 2021, 19:45)
              NeverBin [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

              Miocardita și pericardita au fost identificate ca efecte secundare foarte rare în urma vaccinării cu vaccinuri bazate pe ARN mesager.

              Beneficiile depășesc riscurile.

              EMA confirmă că beneficiile tuturor vaccinurilor autorizate COVID-19 continuă să depășească riscurile lor.''
              Ma refeream ca o miocardita sau pericardita pe care o incasezi de la vaccin nu este ceva nepericulos sau insignifiant, asa cum se doreste sa se spuna!
              • 0 (6 voturi)    
                sc2 poate provoca miocardita (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:05)

                rmos [utilizator] i-a raspuns lui Sah

                iar riscul de a dezvolta miocardita de la infectia cu sc2 e mai mare fata de riscul de a dezvolta miocardita de la vaccin. deci, EMA are dreptate, pentru simplul fapt ca toti o sa venim in contact la un moment dat cu sc2. cel mai putin riscant este sa ne vaccinam.
                acum, te rog sa iei prospectul oricarui medicament si o sa vezi ca toate pot sa aiba efecte adverse foarte grave, variaza frecventa acestor efecte adverse. vaccinul mrna anti-covid are efecte adverse mult mai putine si mai severe comparativ cu foarte multe medicamente "uzuale" folosite masiv de populatie, chiar si de tine. dupa mintea ta, nu ar mai trebui folosite niciun medicament. bine, nu te obliga nimeni sa folosesti medicamente, mai ales cand ai alternativa leacurile babesti si descantecele. mult noroc!
                • +3 (7 voturi)    
                  Eu stiu ca tu esti medic. (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:59)

                  Valtran [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                  Si probabil cunosti si ceva legislatie legat de profesia ta .
                  Ce prevede legea pentru cei care se dau medici, dar nu sunt ?

                  Multumim !
                  • -1 (5 voturi)    
                    nu sunt medic (Marţi, 28 septembrie 2021, 11:32)

                    rmos [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

                    lucrez in domeniul imunologiei de mult timp. legislatie nu cunosc mare lucru, imi pare rau
                • +1 (1 vot)    
                  Hmmm (Miercuri, 29 septembrie 2021, 22:16)

                  Sah [utilizator] i-a raspuns lui rmos

                  Tu imi spui ca de fapt nu ar trebui sa ne facem griji ca putem face miocardita sau pericardita de la vaccin, pentru ca putem face de la covid!!
                  Doua comentarii:
                  -covid cu siguranta nu facem toti , dar daca facem vaccin...sigur facem vaccin toti!
                  -uiti de cei care au facut boala, de ce ar trebui acesta, care sunt foarte multi, sa mai faca vaccinul si sa isi asume un risc in plus??
                  PS. Daca lucrezi in domeniul imunologiei, poate ne lanuresti cum este cu transmiterea virusului de catre vaccinati...ca premierul spune ieri ca ''specialistii au spus ca NU se transmite virusul de catre vaccinati''.
                  O seara buna si...respect!
        • 0 (16 voturi)    
          Hmmm (Luni, 27 septembrie 2021, 21:58)

          Sah [utilizator] i-a raspuns lui NeverBin

          Acum vezi ce problema ''minora'' este pericardita!
          Pericardita: ''Pericardita reprezinta inflamatia pericardului (sac fibro-seros care inveleste inima), adeseori cu acumulare de lichid, care poate avea origine infectioasa, autoimuna, poate fi datorata unui infarct recent sau unei interventii chirurgicale toracice.''
          Afectiunea se poate manifesta diferit in functie de factorul care a declansat inflamatia insa cele mai frecvent intalnite simptome sunt:
          Febra;
          Tuse;
          Dispnee (lipsa de aer);
          Dureri similare infarctului miocardic (in piept, latero-toracic) care pot varia insa la schimbarea pozitiei pacientului;
          Ameteala;
          Hipotensiune;
          Tahicardie (ritm cardiac accelerat)''
          PS. Un ''fleac''...
          • -2 (10 voturi)    
            Sa vezi ce bland e SARS-Cov2 (Marţi, 28 septembrie 2021, 4:41)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Sah

            Ca un autobuz, chiar si la oameni in putere.
            Cititi toate franturile de dezinformari de pe internet dar nu sunteti in stare sa cititi ingredientele de la mancarea de la supermarket, Coca-Cola, prospectul de la medicamente sau steroizii de la sala.
    • 0 (12 voturi)    
      nevaccinatii emigreaza ca muncitori necalificati ! (Luni, 27 septembrie 2021, 22:36)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui HP

      .
  • +5 (47 voturi)    
    În lipsa lui, contractul se suspendă (Luni, 27 septembrie 2021, 19:30)

    Mihail. [utilizator]

    Nici Stalin n-ar fi zis-o mai raspicat.

    Va jucati cu focul, leprelor! Romanii nu sunt inca alienati ca alti,
  • -2 (36 voturi)    
    ce vorbesti (Luni, 27 septembrie 2021, 20:07)

    TrickyWicky [utilizator]

    Contractul se suspenda?
    Sunt prea multe dovezi ca pandemia asta a fost instituita fortat pt a impune astfel de legi.
    Orice actiune in instanta impotriva certificatului verde va aavea castig de cauza
    • -5 (19 voturi)    
      Pai, da-i in judecata ! (Luni, 27 septembrie 2021, 21:15)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui TrickyWicky

      Coana Renate ti-a si spus cum.
      Vezi ca este un europarlamentar pesedist cu ceva experienta - sunt sigur ca ala o sa te consilieze ce sa faci.
      Iar aici , pe site : hsl (fost hic sunt leones...). Ăsta, macar, e doxa de carte.

      Succes !
      • +1 (3 voturi)    
        Exact asta va urma (Marţi, 28 septembrie 2021, 15:39)

        Publius Covidius Naso [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Iata de ce: este permis congresul PNL in plin val 4 insa scolile trec in "online" - nu ii spun "la distanta" pt ca invatamant preuniversitar la distanta in Romania nu este acreditat.

        Este aglomeratie in piete si in mijloacele de transport insa scolile trec in "online".

        Deciintr-o clasa de 30 virusul se raspandeste si intr-un autobuz de 100 nu. Draq mai intelege. Iar la un moment dat oamenii vor da in judecata masurile aberante de asa zisa "protectie", bine pun si "colectiva" ca sa iti placa fraza.
        • +1 (1 vot)    
          LOL (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:20)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Publius Covidius Naso

          Păi blamezi aglomerația din piețe. Dacă mâine se inchid pietele zici ca e dictatura. Dar nici nu aglomeratie nu iti convine. La scoli era mai simplu sa le inchida. Si foarte bine fac.
  • 0 (30 voturi)    
    Daca asa au primit ordin de la EU! (Luni, 27 septembrie 2021, 20:18)

    RaulR [utilizator]

    UIte asa incepe dictatura!
    Iohannis si Catu ar fi in stare sa oblige si la a 4-a doza numai sa arate ei cat de mult isi slujesc stapanii!
    Daca o persoana dezvolta efecte adverse sau moare cine isi asuma responsabilitatea. Raspund ei penal pentru asta?
    Nu conteaza nici daca ai avut coronavirus (au pus 6 luni sa fie aolo ca oricum trec repede), conteaza numai vaccinul. Tebuie sa scape repede de toate dozele cumparate.
  • -9 (41 voturi)    
    In sfarsit, un prim pas.... (Luni, 27 septembrie 2021, 20:23)

    Valtran [utilizator]

    ....catre vaccinarea obligatorie.
    O multime de decese ar fi fost evitate daca ar fi fost facut mai devreme.
    Dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
    • +3 (7 voturi)    
      Care nu vrea (Marţi, 28 septembrie 2021, 1:02)

      POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

      rezolvatii ca pe ceasca, ce tot atat. Nu e de acord cu tine, rade-l.
      • -5 (5 voturi)    
        De ce ? (Marţi, 28 septembrie 2021, 3:27)

        Valtran [utilizator] i-a raspuns lui POMPIERUL

        .

        P.S. corect este : "rezolvati-i".
      • -1 (9 voturi)    
        Dublarea sperantei de viata din secolul 20 si 21 (Marţi, 28 septembrie 2021, 4:45)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui POMPIERUL

        Se datoreaza descoperirii medicamentelor pt diverse infectii si boli si mai ales a inocularii la scara larga a vaccinurilor.
        • +2 (2 voturi)    
          :)) (Marţi, 28 septembrie 2021, 23:22)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Ti-au dat cu minus :)) Pe de alta parte baga medicamente in ei ca spartii, fara sa mearga la doctor cu anii. Da stiu ei tot despre vaccin si virusologie. :)))
          • +1 (1 vot)    
            si cate altele baga in ei puristii lui peste (Miercuri, 29 septembrie 2021, 1:27)

            jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

            mezeluri, merdenele, bauturi carbogazoase, alcool, tigari, vap-uri, heets/glo, zahar si dulciuri, prafuri cu steroizi
    • +1 (3 voturi)    
      Doua treimi din romani nu s-au vaccinat (Marţi, 28 septembrie 2021, 16:47)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

      Cine sa-i oblige, politrucii slinosi?! Chiar daca i-au pacalit pe fraieri sa-i voteze, n-au absolut nicio legitimitate in aceasta privinta!
  • 0 (22 voturi)    
    parca (Luni, 27 septembrie 2021, 20:29)

    nick1587873340950 [utilizator]

    ar testa piata, iar apoi daca merge se bga si la politisti. Sa vedem o romanie fara MAI ? cumva guvernul global ride din umbra ? e plan pus la punct de o gramada de vreme
    • -4 (6 voturi)    
      Si pe care, desigur, numai tu il cunosti..... (Marţi, 28 septembrie 2021, 1:12)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      .
    • +2 (2 voturi)    
      n-am inteles bine (Marţi, 28 septembrie 2021, 7:43)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      guvernul de umbre? pai asta este guvernul romaniei. stiu ca e gramada..., dar nu de vreme.
  • +7 (21 voturi)    
    Un proiect de lege important (Luni, 27 septembrie 2021, 21:25)

    alphavise [utilizator]

    Pentru ca este chiar foarte important, ar trebui sa existe dezbateri publice deschise, in care sa auzim opinii avizate ale specialistilor pro si ale specialistilor contra, plus opinia celor care vor suporta aceasta lege. Se va face dezbatere? Sunt sigur ca nu.
    • -3 (7 voturi)    
      "specialistii contra" (Marţi, 28 septembrie 2021, 4:50)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui alphavise

      aia sunt niste vraci care sparg cosuri.
      Mai sunt si vreo 2 videochatiste si un otevist scelerat - ieri era suparat ca il filmeaza politia in spatiul public.
      I-a spus cineva ca pe asta se bazeaza toata presa? Daca era interzis sa il surprinda pe unul isi luau niste despagubiri morale cat casa pt fiecare poza de paparazzi, hartuire la usa DNA a inculpatilor, etc.
  • +1 (21 voturi)    
    nu sînt bani pt testele medicilor (Luni, 27 septembrie 2021, 21:40)

    di livio [utilizator]

    da sînt bani publici pt decontat la spitalele private, s-a dat OUG, era urgent...politrucii se joacă cu focu și nu văd cît de mult îi urăște lumea, se repetă istoria lu ceașcă, cel mai iubit fiu al poporului...da sper că medicii au sindicate, n-o fi țara asta moșia lu cîți și harafați
    • 0 (2 voturi)    
      stai pe vine (Marţi, 28 septembrie 2021, 7:46)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      ca se intoarce voiculescu. atunci sa vezi cate milioane de romani au murit de fapt si harafatii au ascuns asta. adevarul, tovarasi!
  • +6 (26 voturi)    
    E lege..deci poate fi atacata! (Luni, 27 septembrie 2021, 22:14)

    Un_cetatean_oarecare [utilizator]

    Incalca drepturile omului si respectiv Constitutia atat timp cat nu este decat un tratament individual experimental. Nu previne infectarea, nu previne transmisia.

    Aia 95% din studiul clinic se refera la protectie contra formelor grave. Spune foarte clar ca nu se cunoaste in ce masura vaccinatii se pot infecta si transmite.

    https://www.ema.europa.eu/en/documents/smop-initial/chmp-summary-positive-opinion-comirnaty_en.pdf

    Israel, CDC, PHE au zis clar....vaccinatii se infecteaza si transmit!

    De asemenea partea cu max 180 zile de la trecerea prin boala este ilegala. Sunt deja zeci de studii publicate (ultimul intr-o provincie din Italia, care arata ca rata de reinfectare cu delta a fost de 0,33% - 24 de persoane dintre care 4 in spital dintre care un deces (de pe siteul OMS).

    https://search.bvsalud.org/global-literature-on-novel-coronavirus-2019-ncov/resource/en/covidwho-1398132

    Cei in cauza trebuie doar sa astepte sanctiunea, sa depuna imediat plangere in instanta si primul aspect sa ridice exceptia de neconstitutionalitate.

    Pe cale separata, plangere la CNCD, si imediat CEDO.

    Iar apostolii lui Covid, cantati la alta masa. De obicei ma minunez de prostiile pe care le debitati, dar astazi nu am chef.
    • 0 (4 voturi)    
      Dar se stie cat de infectios e SARS-Cov2 (Marţi, 28 septembrie 2021, 4:52)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Un_cetatean_oarecare

      Care e populatia de control ca sa stabilesti daca 24 aia sunt relevanti sau nu? In ce perioada, cum circula virusul atunci?
      • +2 (4 voturi)    
        Esti tont sau te prefaci? (Marţi, 28 septembrie 2021, 9:33)

        Un_cetatean_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Scrie in studiul alora....toate persoanele rezidente in provincia Pescara cu varsta mai mare de 1 an trecute prin boala incepand cu ziua 414 inainte de finalizarea studiului. 18000+ persoane.

        Pica greu huh, cand din ce in ce mai multi cercetatori adevarati nu din astia platiti sa apara in media, arata ca imunitatea naturala ofera protectie indelungata ?

        De altfel imunitatea naturala actioneaza pe viata contra oricarui antigen care sufera mutatii relativ usoare - cazul lui sars cov 2.

        Cum estimarea chiar a lui Medlife este ca peste 30% din romani au trecut prin boala, iti dai seama...se pierde subiectii pentru 6-7 milioane de doze x 3 = 21 mil ...nu e bine, mai ales acum ca cerceteaza DNA-ul. Dar la cati bani se vehiculeaza mare mirare sa mearga ancheta mai departe, in pofida zecilor de studii internationale care infirma abordarea.
        • -3 (5 voturi)    
          Scopul ar fi sa nu îmbolnăvim niciodată (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:37)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Un_cetatean_oarecare

          Și avem un instrument foarte bun: VACCINUL.
          Problema e că el funcționează cel mai bine dacă este făcut de majoritatea.
        • -4 (6 voturi)    
          Nu este el tont... (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:52)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Un_cetatean_oarecare

          .....ci esti tu analfabet functional !
          Citesti dar nu intelegi ce ai in fata ochilor - nu esti si nu vei fi niciodata medic oricat timp ai pierde pe net.
          Tu si hsl sunteti cele mai bune exemple de aflat-in-treaba al ignorantilor sfertodocti, impostori si ingamfati, cu pretentii de "informati".
          Iar jorj_bv a intuit corect ce nulitate esti .
  • +9 (19 voturi)    
    Ziua in care teoriile conspiratiei devin realitate (Luni, 27 septembrie 2021, 22:33)

    Idiotul_fUtil [utilizator]

    Punct.
    • -6 (10 voturi)    
      Am un singur dubiu : (Marţi, 28 septembrie 2021, 0:25)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

      ... referitor la "futil"
      • 0 (0 voturi)    
        Foarte util (Marţi, 28 septembrie 2021, 2:29)

        Idiotul_fUtil [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Fiecare intelege ce vrea.
        • -6 (8 voturi)    
          :))))) (Marţi, 28 septembrie 2021, 5:50)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui Idiotul_fUtil

          Doar tu intelegi cat poti...
          • +4 (6 voturi)    
            Diferenta este ca tu esti util si eu futil. (Marţi, 28 septembrie 2021, 6:38)

            Idiotul_fUtil [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

            Poftim, ca la prosti :(
  • -11 (17 voturi)    
    mai e mult de crapat in romania! (Luni, 27 septembrie 2021, 22:34)

    Antenistontel [utilizator]

    dorinta de autodistrugere e mai puternica decat orice lege!
  • +4 (16 voturi)    
    Medici (Luni, 27 septembrie 2021, 23:02)

    Mulpha [utilizator]

    Nu-i chiar asa simplu . Un medic, daca vrea sa faca pe desteptul si se supara pe legea asta din Romania, daca nu vrea sa se vaccineze , o sa emigreze poate in Nigeria sau Somalia, ca daca vrea o tara civilizata, tre sa se vaccineze prima data .
    • -3 (5 voturi)    
      chiar asa (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:45)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui Mulpha

      PROSTIE din putul gindirii pe tine ?
  • +8 (10 voturi)    
    scriu si eu (Marţi, 28 septembrie 2021, 7:35)

    freestyle [utilizator]

    intr-un comentariu de mai sus "valtran" scrie asa: "Tu sa tii minte doar atat : fa ce spun medicii ! Vaccineaza-te !"
    dragul meu valtran, sunt nedumerit. un medic mi-a spus sa nu ma vaccinez. deci, ce sa fac?
    • -3 (5 voturi)    
      Era sa zic... (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:41)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      .... " ce te duce mintea !".
      Dar am auzit ca nu mai sunt paturi la ATI, asa ca...
    • 0 (4 voturi)    
      Schimbă - l! (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:46)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      Dacă te îmbolnăvești, cum își asumă el?
      Unii sunt comozi și nu vor să inocileze ei pacienții,
      Medicii de familie nu sunt dintre cei mai mintoși medici.
  • -3 (5 voturi)    
    Era sa zic ... (Marţi, 28 septembrie 2021, 9:54)

    Valtran [utilizator]

    .... " ce te duce mintea !".
    Dar am auzit ca nu mai sunt paturi la ATI, asa ca...
    • +1 (3 voturi)    
      no, amu cu cine te certași? (Marţi, 28 septembrie 2021, 13:39)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

      cam dai rateuri, vezi de baterii
  • +3 (7 voturi)    
    ups, mare e vrajala, (Marţi, 28 septembrie 2021, 10:44)

    nick1587873340950 [utilizator]

    UE in 27 ianuarie a dat rezolutie 2361, ia puneti mina si citi-o. cum sa fie obligatorie la medici ? propaganda din nou ?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by