Numărul de locuri disponibile pentru vaccinarea împotriva COVID-19 a depășit pentru prima dată numărul de persoane înscrise pe listele de așteptare

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 20 aprilie 2021, 12:14 Actualitate | Sanatate


Harta locuri disponibile
Foto: vaccinare-covid.gov.ro
​Numărul locurilor disponibile pentru vaccinarea împotriva COVID-19 în centrele de vaccinare a depășit pentru prima dată numărul persoanelor înscrise pe listele de așteptare din platforma de programare, arată datele din platformă, consultate de HotNews.ro. Practic, astăzi, înainte de prânz, în platforma de programare sunt 212.689 de locuri disponibile și 180.732 de persoane înscrise pe listele de așteptare.

Recordul negativ se înregistrează la centrele de vaccinare cu vaccin AstraZeneca, unde doar 2.209 persoane se află pe listele de așteptare, chiar dacă sunt disponibile 61.436 de locuri.

Prin comparație, la centrele de vaccinare cu vaccin Pfizer sunt înscrise pe listele de așteptare 169.852 de persoane.

Locuri disponibile pentru vaccinarea împotriva COVID-19:
  • Locuri disponibile în centrele cu vaccin Pfizer - 116.714 locuri
  • Locuri disponibile în centrele cu vaccin Moderna - 34.539 de locuri
  • Locuri disponibile în centrele cu vaccin AstraZeneca - 61.436 de locuri
  • Total: 212.689 de locuri disponibile


Persoane înscrise pe lista de așteptare pentru vaccinarea împotriva COVID-19:

  • Persoane înscrise în centrele cu vaccin Pfizer - 169.852
  • Persoane înscrise în centrele cu vaccin Moderna - 8.671
  • Persoane înscrise în centrele cu vaccin AstraZeneca - 2.209
  • Total: 180.732 de persoane înscrise pe listele de așteptare


Concluzia la care a ajuns Valeriu Gheorghiță la 4 luni de la startul campaniei de vaccinare: Platforma nu este ușor accesibilă pentru o bună parte din locuitorii din mediul rural


Ieri, la aproape 4 luni de la startul campaniei de vaccinare împotriva COVID-19 în România, autoritățile au ajuns la concluzia că "platforma de vaccinare nu este ușor accesibilă pentru o bună parte din locuitorii din mediul rural, mai ales pentru vârstnici". Coordonatorul campaniei de vaccinare, medicul Valeriu Gheorghiță, spunea că este luată în calcul schimbarea modalităţii de programare "cel puţin" pentru centrele de imunizare din mediul rural.

"Pentru persoanele respective, care nu cred că sunt foarte puţine, ţinând cont că vorbim de circa 50% din populaţia României care trăieşte în mediul rural, trebuie să găsim alte metode pentru a ajunge să se vaccineze, şi anume prin intermediul medicilor de familie, prin intermediul centrelor mobile de vaccinare şi prin creşterea accesului la vaccinare în centrele deja fixe. Ne gândim din ce în ce mai mult la schimbarea modalităţii de programare cel puţin pentru centrele care sunt în mediul rural, şi anume să existe chiar posibilitatea de adresare directă la centrul de vaccinare sau printr-o anunţare prin intermediul telefonului. Să se sune, să îţi faci o programare în centrul respectiv, dar care să fie mult mai uşor şi să nu fie condiţionată. Să sune, pur şi simplu, direct la centrul de vaccinare, îşi stabileşte ziua în care poate să se prezinte şi să se prezinte la centrul de vaccinare", a declarat luni, la Digi FM, medicul Valeriu Gheorghiță.

"Pentru că, într-adevăr, platforma ne ajută foarte mult şi colegii de la STS au muncit extrem de mult în toată această perioadă şi sub presiunea timpului întotdeauna, însă cred că pentru o bună parte din locuitorii din mediul rural, mai ales cei vârstnici, cei vulnerabili această platformă nu este uşor accesibilă. El a susținut că se aşteaptă la o creştere a ritmului de vaccinare, pentru că "toate datele sociologice" arată o sporire a intenţiei de vaccinare anti-COVID", a adăugat Valeriu Gheorghiță.

El a susținut, de asemenea, că se aşteaptă la o creştere a ritmului de vaccinare, pentru că "toate datele sociologice arată o sporire a intenţiei" de vaccinare anti-COVID.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12545 vizualizari

  • +19 (25 voturi)    
    Redistribuirea lor în funcție de cerere (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:22)

    middle_brick [utilizator]

    Pai dacă locurile disponibile sunt la Petroșani și Carei unde nu se prea vaccinează lumea iar în București sunt cu miile pe listele de așteptare, ce folos.
    • +4 (4 voturi)    
      Intr-o saptamana nu va mai fi nevoie (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:28)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui middle_brick

      Nu vor continua asa, nu vor face stocuri aiurea la Cucuietii din Deal, urmatoarele loturi vor veni acolo unde e nevoie.

      Problema nu va mai fi de locuri ci de doritori, foarte repede.
  • +20 (26 voturi)    
    S-a trezit Gheorghita (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:25)

    rsbl [utilizator]

    "Concluzia la care a ajuns Valeriu Gheorghiță la 4 luni de la startul campaniei de vaccinare: Platforma nu este ușor accesibilă"
    Pai nu era vorba ca se pot programa prin medicul de familie sau prin telefon?
    Cum ar fi sa ne dati niste statistici si pe partea asta, sa vedem cum ne miscam?
    Pentru mediul rural s-a facut o campanie de constientizare la nivel de primar si popa?
    • -9 (19 voturi)    
      Dupa 4 luni de vaccinat esentiali au si romani loc (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:13)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui rsbl

      acea platforma a fost o MINCIUNA, lumea s-a inscris acolo si dupa aia au asteptat 2-3 luni pana sa se vaccineze deci inutila avand in vedere ca acum nu mai trebuie sa te inscrii

      pur si simplu secu a vrut sa vada care e interesul romanilor, pt asta a fost platforma aia.

      Eu ma vaccinez doar daca isi da demisia CATU
    • +4 (6 voturi)    
      Pana la urma (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:01)

      ACP [utilizator] i-a raspuns lui rsbl

      ajunge la ceea ce a propus Vlad Voivulescu prin Ianuarie, adica sa se implice medicii de familie efectiv in vaccinare si nu doar la a programa personale in sistem. Evident ca tot programul trebuia gestionat ca in orice stat european de Ministerul Sanatatii dar atunci era mai greu de favorizat specialii si familiile lor. Acum ca s-au vaccinat respectivii se poate muta totul la sanatate mai ales ca datele arata o plafonare a campaniei si este nevoie de cineva de la USR+ care sa suporte consecintele.
  • +6 (30 voturi)    
    Lol (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:28)

    HP [utilizator]

    Pai da, ca asa sunteti voi, incompetenti si rupti de realitate.

    Batranii care sunt cauza principala a masurilor restrictive, prin faptul ca in mod EXCLUSIV mor de Covid, ar fi trebuit targetati de la bun inceput.

    Nu prin platforme informatice, ci prin colaborari cu medicii de familie, care ar fi trebuit platiti in functie de numarul de vaccinati.

    Daca mai faceati si ceva de genul 50 de lei la pensie pentru cei care se vaccineaza, astazi aveam zece morti pe zi in loc de 150 si 1500 la ATI.
    • +2 (8 voturi)    
      Ai incercat ? Eu da, iar raspunsul a fost... (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:10)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui HP

      "Nu e treaba mea !", desi ar fi primit cate 30 de lei pentru fiecare pacient programat/vaccinat.
    • +11 (15 voturi)    
      Totul merge conform planului (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:22)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cine crede ca Gheorghita a vrut sa vaccineze toti batranii mai intai, este complet rupt de realitate.

      Din start sistemul a fost gandit sa favorizeze categoriile "mobile", persoanele active, care vor sa se vaccineze si fac un efort personal sa se inscrie pe liste.

      Probabil ca nu au anticipat toate problemele cu AZ care au scazut increderea populatiei in vaccin. Daca ne trezim ca vine vara si mai mult de 20% nu vor sa se vaccineze, ce facem?
    • 0 (10 voturi)    
      Sunt sadic :) (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:38)

      bcsb [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Lasa ca respira bugetul mai usor cu 20.000 de pensionari mai putin. Cine a vrut neaparat sa se vaccineze, a reusit pana la urma. Pacat de cei ce au murit pana sa aiba acces la vaccin.
  • -14 (42 voturi)    
    disperatii s-au vaccinat, pe restul nu-i mai (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:34)

    MBA [utilizator]

    nu-i mai fraieriti.
    Chiar daca oamenii nu ies in strada sa va dea de cap toate argumentele fara logica in baza carora ne-ati privat de libertati esentiale, ei nu uita si vine vremea scadentei.

    Ma bucur ca cine doreste sa fie cobai de experienta pentru vaccinuri, au avut ocazia sa se vaccineze.
    • -2 (18 voturi)    
      Au ramas cobaii pentru virus. (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:12)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Hai sa vedem, cine rezista mai mult in timp: vaccinatii (neinfectati) sau infectatii (cu sechele) ?
    • +8 (26 voturi)    
      Am o ruda ca tine, e si el acum disperat (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:21)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      ... dupa ce era sa moara.

      Pacat ca nu-ti pot arata mesajele lui de pe facebook de cand era coronasceptic vs. ce mesaje ne-a trimis din spital, cand a fost la un pas sa-l trimita la ATI.

      O sa va vaccinati toti pana la urma daca nu dispare altfel pandemia.
      • -5 (11 voturi)    
        ai o ruda stimabile? (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:42)

        andr1stE [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

        :))) bravo eu am 100 de rude.
        alte anectode de pus la diafilm mai aveti?
        Asa e, pacat ca nu ne poti arata tu mesajele. A facut si filmari, liveuri? Eu am live cu Salam!
    • +5 (13 voturi)    
      mda (Marţi, 20 aprilie 2021, 14:23)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      e selectie naturala...

      voi cei ne-vaccinati veti fi cobai pentru restul :DDD

      sechelele ramase prin plamani si la sistemul nervos vor fi studiate ani de zile

      va multumim voua celor care nu va pasa si vreti sa va infectati doar ca noi restul sa tragem concluziile :DDD
    • +2 (10 voturi)    
      Atât te duce... (Marţi, 20 aprilie 2021, 14:41)

      Lionheart [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Atât te duce, atât scoți din tărtăcuță.
  • +14 (30 voturi)    
    mda (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:41)

    SoulSearcher [utilizator]

    realisti vorbind, atatea balbe cu vaccinurile, si lumea s-a speriat..

    si asa romanii sunt speriati de vaccinuri ca de bombe.. oleaca de incertitudine si gata...

    meanwhile mananca parizer, beau cola si fumeaza toata ziua, dar un vaccin ii sperie :DDDD

    in realitate peste 2 milioane de romani au trecut prin covid, si cei care au vazut cum au trecut prietenii, neamurile prin covid au zis "ehh nu e asa grav, asta e, daca iau.. iau"

    doar ca nu stii cum reactioneaza sistemul imunitar si cand ai nevoie de spitalizare... aici e marea dilema

    in rest lumea s-a saturat de pandemie, vrea sa se plimbe, vrea aer, vrea nunti, botezuri, mers la club.. etc

    pe buna dreptate, dreq.. sa stai 5-10 ani cu frica de covid, si sa lasi sa-ti treaca tineretea pe langa ?

    asta e, la noi oricum fiecare e pe cont propriu, eu unu n-am incredere in autoritati cand stiu ce "specimene" sunt de fapt acolo la butoane, iar specialistii sunt maziliti si dati deoparte de factorul politic.

    multa sanatate 4 all :)
    • +4 (18 voturi)    
      Israel vs. Romania (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:26)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Am zis destul.
      Da, autoritatile au o mare vina, daca-n sondaje doar 30% vor sa se vaccineze, trebuie sa schimbi perceptia, trebuie sa facilitezi accesul la vaccin la tara, in piete, in gari.

      Dar si rumanul de rand e prost gramada.
      Lasa ca se vaccineaza in Israel, SUA, UK, incet, incet ne vom destepta si noi, apa calda si sapunul altii l-au inventat, nu noi, noi am inventat doar stiloul.
      • +4 (6 voturi)    
        mda (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:29)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

        da.. dar evreii au cea mai mare incredere in statul lor, care le vrea binele...

        nici n-ar avea incotro unde traiesc ei, tot timpul sub amenintarea militara...

        doar prin tarile nordice mai intalnesti astfel de incredere in autoritati, si in mare parte pt ca lumea stie ca acolo sunt pusi oamenii buni, care le vor binele..

        la noi sunt pusi oamenii incompententi care intretin un sistem neo-comunist ramas mostenire de acu 32 de ani...
        • +2 (6 voturi)    
          ai dreptate... (Marţi, 20 aprilie 2021, 16:34)

          festina [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          dar vin si intreb: de ce nu se uita atunci romanii la ce fac aia din tarile cu buna guvernare?
          In politicienii nostri nici eu nu am incredere, da' cand am vazut cum se vaccineaza aia din tarile civilizate m-am dus si m-am vaccinat.
          Ca doar n-or fi nebuni aia sa-si omoare propriul popor...

          Dumnezeu a impartit prostia si ignoranta "democratic", la toate popoarele. Problema e ca la noi a fost mai "darnic"...
        • +4 (4 voturi)    
          când vreodată o să-ți dea statul român... (Miercuri, 21 aprilie 2021, 2:19)

          NicuPandemicu [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          ...ceva cu adevărat bun pe gratis?! Fără dosar cu șină, fără timbru fiscal, fără original și copie legalizată în cinci exemplare, fără umilință în fața birocraților sinecuriști, fără șpagă, fără relații, fără să-ți pună o vorbă bună cine trebue, fără să te lupți cu anii prin tribunale, fără să aștepți aprobări de la comitete, comiții, direcții, cabinete, servicii și grupuri tehnico-stiițifico-fantastice?

          Ăia care aveți impresia că autoritățile române brusc mor de grija sănătății voastre n-ați mai fost într-un spital de stat în ultimii 31 de ani.
  • -1 (31 voturi)    
    Redacția Hotnews (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:43)

    un domn [utilizator]

    Ar putea întreba Parchetul General dacă Acțiunile numitelor : Iosefina Pascal și OLIVIA Steer sunt Infracțiuni coroborate cu slaba prezenta la vaccinare a Romanilor
    • -1 (19 voturi)    
      Despre ce "actiuni" vorbesti? (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:25)

      lazarus101 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Libertatea de opinie e garantata de constitutie.
      • +1 (7 voturi)    
        "Libertatea de opinie" la Astea Doua (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:59)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

        a fost de mult, acum este Insurectia Social Media, da da !
  • +6 (28 voturi)    
    Unde sunt sondajele... (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:46)

    Socrate2021 [utilizator]

    ..care aratau intentie de vaccinare 55-70 %. Abia ati ajuns la 15 %, cu propaganda agresiva si presiune pe angajatii de la stat....
  • +12 (18 voturi)    
    vaccinare (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:50)

    tik [utilizator]

    Strategia de vaccinare are si fisuri : de ce nu se insista pe vaccinarea rapida a marilor aglomeratii urbane , orasele resedinata de judet si a zonelor metropolitane ? Ca nu se vaccineaza in varful muntelui sau in rural cu numar mic de populatie , asta mai poate astepta .
    Aduceti vaccinul disponibil in zonele in care se astepta si saptamani !!
  • +10 (24 voturi)    
    13% rata de vaccinare in Romania. (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:55)

    taro [utilizator]

    si cam asta ar fi tot. Sincer nu cred ca se ajunge la 15%

    Ar trebui 50-60% rata de vaccinare ca sa scapam de coduri rosii si carantine dar atat pot romanii.

    Romanii nu pot sa voteze si nici nu pot sa se vaccineze....
    • -1 (1 vot)    
      Nu e chiar asa (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:45)

      Smotocel [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Nu e 13% peste tot. De ex in Timis, sunt vaccinati peste 30% si infectati aproape 20%, asadar s-a ajuns la aproape 50%. Mai sunt doritorri, desi suntem cel mai "verde" judet pentru ca nu se vrea cu AZ, ceea ce autoritatile se fac ca nu pricep.
      In plus, multi din Timis s-au vaccinat in alte judete, este cazul si multor cunoscuti de-ai mei. Sunt curioasa unde sunt raportate acele persoane? Nu se prea spune transparent cum s-au calculat aceste procente, oricum.
      In plus, cred ca vaccinul J&J ar fi util pt vaccinarile unice in campanii mobile la sate, unde populatia chiar nu se deplaseaza "la oras" pentru vaccinari. Cum in Ro populatia rurala e aproape 50%, asa ar creste mult nr de vaccinati sideci imunizarea de turma pe care o spera cei care doar comenteaza, fara sa se vaccineze.
  • +13 (29 voturi)    
    Excelente vesti (Marţi, 20 aprilie 2021, 12:57)

    Alex2016 [utilizator]

    Pentru cei vaccinati trebuie ridicate restrictiile pe loc. Toate. Exista doze suficiente de vaccin, chiar excedentar. Cine nu vrea sa se vaccineze, poate in continuare sa le respecte, sa poarte masca , sa stea in casa de la ora 20 si sa isi faca cumparaturile pina la ora 18.
    NU mai exista nici un motiv pentru mentinerea restrictiilor de orice fel pentru cei vaccinati.
    • -2 (14 voturi)    
      Mai e o problema: cum ii deosebesti pe strada ? (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:15)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

      Dar in magazine sau la cinema ? Daca nu exista o posibilitate facila de a stabili daca un om este imun sau nu (prin boala sau vaccin), nu se ppoate aplica o regula unitara de genul "vaccinatii au voie, restul dupa testare".
      • +3 (9 voturi)    
        Lasa propaganda in pace. Stinge televizoru! (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:33)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Aia se consuma cu multa sare si piper. Prea multe constitutii si legi trebuie incalcate pentru a putea discrimina pe baza unei decizii personale de sanatate. E gargara.
        • -3 (5 voturi)    
          Ce propaganda ? (Marţi, 20 aprilie 2021, 14:57)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Vrei la mare in Grecia ? Te-ai vaccinat ? Nu ? Pas...

          Decizia ta, personala, afecteaza sanatatea mea, personala.

          Eu port masca. Daca tu nu porti si e obligatoriu in tara aia in care mergi in concediu, papi o amenda consistenta.
      • -3 (7 voturi)    
        Nu prea e pb mea (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:42)

        Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Statul are instituții și organe prin care deosebește și penalizeaza : pe aia băuți la volan, pe hoți fata de cei cinstiți, pe criminali fata de cei nonviolenti.... Etc. Din partea mea pot sa dea amenda 50 000 de euro unuia nevaccinat care nu poarta masca de ex. Și singura mea chestie e sa port la mine dovada vaccinării, emisa de același stat. Nu am prea auzit într-o tara libera ca bagi în pușcărie o strada /un cartier /un oraș intreg pentru ca 2 sau 20 de locuitori sunt hoți. Ii cauți pe aia. Asa ca... Pt cei vaccinați trebuie ridicate restricțiile acum pe loc. Nu mai exista nici un argument valid. În nici un caz pt cele mai idioate masuri ggen masca în aer liber și etc....
      • -1 (7 voturi)    
        E simplu (Marţi, 20 aprilie 2021, 14:29)

        copci [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Un tatuaj pentru vaccinati, cu serie unica. Hai ca am dat-o in religie acum
    • +3 (15 voturi)    
      Stai ca Arsinel tocmai ce s-a infectat. (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:19)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

      Pai cred ca de acum ar trebui impus testul covid la zi pentru oricine vine in tara vaccinat au ba sa nu avem inca o explozie a cazurilor. E de bun simt sa fie asa.
    • +2 (4 voturi)    
      mai uita-te pe stiri... (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:48)

      MBA [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

      cei vaccinati pot in continuare sa imprastie virusul. De ce ar trebui sa fie favorizati de parca nu ar mai fi un pericol?? De ce sa poata merge in vacante, restaurante, etc... avand in vedere ca pot in continuare sa imprastie virusul? OMS a spus clar ca cei vaccinati prezinta in continuare riscul sa imprastie virusul. Deci unde iti e logica?

      Sau logica nu mai conteaza...
  • -3 (21 voturi)    
    astia sunt ultimii.. (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:01)

    alfa1 [utilizator]

    bill ce facem ??
    • +1 (7 voturi)    
      Lansam virusul adevarat. (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:20)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Si radem tot pana la profetia de 500.000.000 in perpetuu echilibru cu natura. :))))
  • +3 (17 voturi)    
    respect pt. curajoși! (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:12)

    NicuPandemicu [utilizator]

    Dacă vaccinul e eficient, imunitatea de turmă îi va apăra și pe cei care nu se vaccinează. Deci e win-win pt. ei, nu riscă nimic și scapă și de Covid.

    Respect maxim pentru curajoșii care se vaccinează cu versiunea Beta. Grație riscurilor pe care temerarii și le asumă acum, știința progresează.
    • -3 (7 voturi)    
      Imunitatea de turma nu se atinge cu 13% vaccinati (Marţi, 20 aprilie 2021, 14:04)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui NicuPandemicu

      E imposibil. E nevoie de minim 60% din populatie imunizata, fie natural, prin boala, fie prin vaccin.

      Si suntem departe rau de cifrele astea. Si ATI-ul e plin, iar azi am avut record absolut de decese - 237.
  • -8 (16 voturi)    
    Aici ar trebui.. (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:16)

    GlorieMielului [utilizator]

    implementata strategia de ridicare a tuturor restrictiilor pentru vaccinati, dar pastrarea lor pentru restul populatiei, si de la un moment dat, aplicare stricta, la firul ierbii, a amenzilor pentru nerespectarea restrictiiilor.

    Bombardierii si pitecantropii nu vor fi convinsi de argumente rationale, va trebui de actionat prin constrangere.
  • +9 (19 voturi)    
    S-au cam terminat voluntarii (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:23)

    lazarus101 [utilizator]

    Cei care nu s-au inscris pe lista de asteptare nu doresc sa se vaccineze. Ma astept sa introduca tot felul de constrangeri pentru a obliga oamenii sa se vaccineze "voluntar". Probabil se vor deschide restaurante, baruri, cinematografe cu acces conditionat de vaccin, apoi se va extinde si pentru mall-uri, magazine, supermarket etc.
    • -5 (5 voturi)    
      nu se va ajunge (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:44)

      andr1stE [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      pana acolo. cred ca se lasa cu tiganie maxima daca vor constrange drepturile asta.
    • +1 (9 voturi)    
      Utopie (Marţi, 20 aprilie 2021, 14:18)

      Socrate2021 [utilizator] i-a raspuns lui lazarus101

      Nu va dati seama ca voi, astia ipohondrii isterici sunteti o minoritate, chiar una foarte firava, dar aveti o mai mare pondere pe hotnews, si aveti falsa impresie ca chiar contati. Majoritatile tacute nu vor fi convinse sa se intepe anual cu seruri experimentale, mai degraba vor falimenta definitiv restaurantele sau cinematografele(nu se va ajunge acolo). Orice incercare de constrangere nu numai ca nu va avea succes, dar va spori rezistenta populatiei.
  • -1 (7 voturi)    
    Procentul celor vaccinați (Marţi, 20 aprilie 2021, 13:59)

    galeo [utilizator]

    E și procentul celor care susțin actualul guvern.
    Cam puțin zic eu.
    Ne vedem la alegeri, draga PNL
  • -2 (8 voturi)    
    Cine isi asuma esecul campaniei de vaccinare? (Marţi, 20 aprilie 2021, 14:22)

    vlad.pe [utilizator]

    Cine isi asuma esecul campaniei de vaccinare? Florin Citu spunea ca in mai vom avea 5 milioane de romani vaccinati, de-abia ajungem la 3 milioane.

    Florin Citu si PNL promiteau 100.000 de vaccinari pe zi in aprilie dar inca nu am atins aceasta valoare si nu cred ca vom ajunge acolo.

    Slaba organizare, slaba comunicare, ministrul Florin Citu este mai ocupat sa se plimbe la Cluj sa faca poze cu Emil Boc decat sa aibe o viziune asupra acestei Pandemii.

    Intre timp Politistii omoara tinerii iar ministrul Lucian Bode nici macar nu este mustrat de Prim Ministrul Florin Citu, parca am fi intr-un film negru iar PNL s-a transformat in PSD.
  • -2 (6 voturi)    
    Am putea lua exemplu (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:00)

    DP19 [utilizator]

    de la tarile in care cetatenii au incredere in guvernanti. Acolo rata de vaccinare e mare. Deci daca aia le-au vrut binele, inseamna ca si ai nostrii vor acelasi lucru, doar folosesc aceleasi vaccinuri. E logica simpla. Eu, evident, nu sunt expert in vaccinuri. Dar am vazut ca primele state care se grabesc sa-si vaccineze cetatenii sunt SUA, Anglia si Israelul. Si nu putem sa-i banuim ca vor sa-si omoare populatia.
    • -1 (1 vot)    
      camania de vaccinare in Ro (Marţi, 20 aprilie 2021, 15:57)

      Smotocel [utilizator] i-a raspuns lui DP19

      Nu e chiar asa, in Europa nu au fost disponibile vaccinuri.
      Israelul a facut "troc" pe datele celor vaccinati, iar a nu se uita ca cei de la Pfizer sunt evrei - asadar si-au sprijinit tara.
      UK s-a vaccinat la greu cu propriul vaccin AZ, avand o abordare diferita, controversata. Ei au vaccinat in masa cu doar prima doza, de acum procentele la ei nu mai au cum sa urce...
      USA e producatorul de Pfizer si Moderna, doar cu acestea s-au vaccinat, e si normal sa aiba contracte prioritare, mai ales avand in vedere ca au fost/sunt tara cea mai afectata.
      Campania din Ro facuta cu armata, desi controversata, a fost mult mai rapida decat in restul tarilor. Condamnabil este ca au vaccinat prioritar armata si politia, care mai nou in afara de verificari la adrese (de la geam), in rest nu-i mai vezi pe strazi. Ar trebui sa vaccineze acum in masa batranii din mediul rural, exclusi pana acum de la aceste vaccinuri.
      In Europa a fost "liber" sa-ti gestionezi campania de vaccinare, au fost doar unele recomandari. Eu chiar cred ca fiecare batran are o ruda care ar putea sa-l ajute sa se inscrie pe platforma, sau sa existe grupe de voluntari, dar deocamdata nu au fost vaccinuri suficiente, s-a vaccinat cu precadere populatia activa, nu seniorii.
    • -1 (5 voturi)    
      Ai verificat datele din UK? (Marţi, 20 aprilie 2021, 17:20)

      copci [utilizator] i-a raspuns lui DP19

      In perioada ianuarie-martie 2021 UK are un exces de mortalitate de aproape 22% fata de media 2015-2019. Deci cum ramane cu binele? Vaccinarea nu a redus mortalitatea, iar carantina nici atat.
      • +1 (3 voturi)    
        Cine a zis ca vaccinul protejeaza 100% ? (Marţi, 20 aprilie 2021, 18:51)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui copci

        Intrebarea e "care a fost excedentul de mortalitate in UK in iulie 2020 fata de iulie 2019 ?"

        Atunci nu era vaccin, mureau pe capete, cu miile pe zi, spitalele sufocate. Acum e vaccin, mor cu 22% (?) mai multi decat in 2019.


        E PANDEMIE, nu s-a stins, mor mai multi oameni decat in vremuri "normale".

        Care ar fi concluzia ta ? Vaccinarea e inutila ?
        Dovedeste cu cifre, statistici...
        • +1 (1 vot)    
          Le luam pe rand (Miercuri, 21 aprilie 2021, 11:51)

          copci [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          In iulie 2020 mortalitatea era redusa in UK. Fiind vara, erau putine cazuri de COVID.
          Excesul de mortalitate se refera la toate decesele, rolul statului e sa protejeze toti oamenii, nu doar pe cei cu COVID.
          Puteti lua site-uri oficiale din alte tari. In Franta e 7% in ian-mar 2021, iar in Suedia e 0.5%, la astea m-am uitat eu din curiozitate.
          Asta arata mai degraba ineficienta carantinei, vaccinarea e nerelevanta pana la 31 martie in toate tarile europene. UK avea vreo 10% vaccinati cu 2 doze de Astra Zeneca (care are doar 70% protectie), iar tarile UE nu mai au nevoie de alte comentarii.
      • +2 (4 voturi)    
        Datele la zi in UK (Marţi, 20 aprilie 2021, 22:03)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui copci

        Pe 19 ianuarie au avut cele mai multe decese in UK. Media pe 7 zile ajunsese pe la 1300. Vaccinarea incepuse abia de o luna si ceva.

        Azi, 20 aprilie?.. 33 de decese.

        In ianuarie erau in total vreo 40 de mii internati in spitale cu Covid, din care 4 mii ventilati mecani. Acum sunt 2 mii in total si vreo 330 ventilati mecanic.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by