Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 15 aprilie 2021, 8:12 Actualitate | Sanatate


Vlad Voiculescu
Foto: AGERPRES
​În biroul său de la Ministerul Sănătății, prins între discuții cu colegii de la USR-PLUS, în primele ore ale zilei, și cu echipa din minister în cea de-a doua parte a zilei. Așa și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii, după mai puțin de 4 luni de mandat. Ajuns la minister de la primele ore ale dimineții, nu a crezut până în ultimul moment că va fi demis. Așteptat o zi întreagă în fața clădirii Ministerului Sănătății de o armată de jurnaliști, care au împânzit toate intrările în instituție, a ales să plece pe ușa din spate la propriu, în mașină, și să evite presa, așa cum a făcut de altfel în cea mai mare parte a celui de-al doilea mandat de ministru al Sănătății.

Luat prin surprindere de decizia demiterii


Vlad Voiculescu a fost luat prin surprindere de decizia premierului Florin Cîțu de a-l demite, la doar două zile după ce coaliția de guvernare bătuse palma să îl mențină în funcție. Scandalul Ordinului care introducea noi criterii pentru instituirea carantinei în localități, cel care a dus la demiterea sa, izbucnise cu o seară înainte, imediat după ce documentul semnat de secretarul de stat Andreea Moldovan fusese publicat în Monitorul Oficial. Vlad Voiculescu a venit miercuri dimineață la Ministerul Sănătății ca într-o zi obișnuită. Sursele HotNews.ro spun că nu se aștepta la o demitere, iar după ce au apărut în spațiul public primele informații că premierul Florin Cîțu îl vrea plecat din Guvern, nu a luat niciun moment în calcul varianta demisiei. De altfel, chiar Dan Barna s-a dus ieri dimineață la întâlnirea cu Florin Cîțu cu propunerea de a fi sacrificată doar Andreea Moldovan și în niciun caz și Vlad Voiculescu.

Vlad Voiculescu și-a petrecut primele ore ale zilei, din momentul în care vestea demiterii a început să plutească în aer și după ce aceasta a devenit oficială, în biroul său, discutând cu colegii din USR-PLUS, la telefon sau prin mesaje.

Războiul permanent cu "tănticile" din minister: "Dacă vor ele fac, dacă nu vor, nu fac"


După ce a fost clar că decizia demiterii sale este de neîntors, echipa sa din minister a strâns rândurile în jurul ministrului. Mulți dintre oamenii aduși de Vlad Voiculescu în minister, care vor pleca acasă odată cu el, vorbesc acum despre faptul că aveau în lucru o mulțime de proiecte pe care nimeni nu le va mai continua. Pe lângă faptul că în mai toate ministerele există tradiția ca noul ministru să nu ducă mai departe proiectele predecesorului său, ci să le arunce pur și simplu la coș, oamenii lui Vlad Voiculescu au avertizat că mai există încă un motiv, dincolo de bunăvoința noului ministru, indiferent cine va fi el: ca multe alte instituții, Ministerul Sănătății nu are pus la punct un sistem informatizat care să țină evidența proiectelor aflate în lucru. Așa se face că acestea zac în dosare împrăștiate prin minister, teancuri de hârtii pe care, odată venită o nouă echipă, nu le mai citește nimeni sau se rătăcesc pur și simplu.

Nu în ultimul rând, echipa lui Vlad Voiculescu - secretari de stat și consilieri care vor pleca odată cu el - vorbește despre o ruptură clară de vechea echipă din minister, care rămâne pe loc. Unul dintre oamenii apropiați de Vlad Voiculescu a amintit ieri, în discuția cu reporterul HotNews.ro, despre "diversele tăntici" din birourile ministerului, care "dacă vor ele fac, dacă nu vor, nu fac".

Potrivit surselor HotNews.ro, o parte din echipa adusă de Vlad Voiculescu a trecut ieri prin biroul ministrului demis. S-a discutat despre plecare și despre proiectele rămase neterminate. Unii dintre colaboratorii săi i-au reproșat fostului ministru, mai voalat sau chiar direct, ieri sau pe parcursul scurtului său mandat, faptul că majoritatea proiectelor la care s-a lucrat în ultimele luni în minister nu au fost comunicate public, dar și o lipsă de fermitate din partea ministrului, în unele momente.

Andrei Baciu, adevăratul ministru interimar al Sănătății


În ceea ce privește Ordinul privind noile criterii pentru instituirea carantinei, asumat și semnat de secretarul de stat Andreea Moldovan, a cărui publicare în Monitorul Oficial a declanșat scandalul demiterii lui Vlad Voiculescu, o parte din echipa lui Vlad Voiculescu susține că nu știa nimic despre acest ordin și despre aprobarea lui și ar fi aflat din presă.

Ca element de culoare, ieri după-amiază, la Ministerul Sănătății a venit într-o vizită-fulger și iubita lui Vlad Voiculescu, jurnalista Laura Ștefănuț. Spre deosebire de Vlad Voiculescu, care a evitat să dea ochii cu presa, Laura Ștefănuț a intrat și a ieșit pe ușa din față, unde era înțesat de reporteri și de cameramani. Partenera de viață a ministrului demis a avut și un scurt dialog cu reporterii din fața ministerului.

În afara discuțiilor din biroul ministrului demis, secretarii de stat ai lui Vlad Voiculescu s-au întâlnit ieri și cu premierul Florin Cîțu, care și-a asumat interimatul la conducerea Ministerului Sănătății, după refuzul lui Dan Barna. Interesant este că la discuția cu Florin Cîțu au fost invitați doar doi secretari de stat, deloc apropiați de Vlad Voiculescu: Andrei Baciu (PNL, vicepreședintele Comitetului care coordonează campania de vaccinare împotriva COVID-19) și Vass Levente (UDMR). Andreea Moldovan era demisă din funcție încă de dimineață, odată cu Vlad Voiculescu, așa că nu mai existau motive să fie invitată la întâlnirea cu premierul. În schimb, Florin Cîțu a evitat să invite tocmai cei doi secretari de stat considerați cei mai apropiați de Vlad Voiculescu: Monica Althamer, veche colaboratoare a lui Vlad Voiculescu, navigator de pacienți la Asociația Magic și secretar de stat și în primul mandat de ministru al lui Voiculescu, și Ioana Mihăilă, medic și membră PLUS.

Sursele HotNews.ro mai spun, de asemenea, că până la liniștirea apelor în coaliție și desemnarea unui nou ministru al Sănătății, secretarul de stat Andrei Baciu va fi adevăratul ministru interimar: Florin Cîțu ar urma să fie ministru interimar doar cu numele și să îi delege majoritatea atribuțiilor lui Andrei Baciu.

Vlad Voiculescu a ales să iasă din scenă pe ușa din spate


Vlad Voiculescu a părăsit Ministerul Sănătății aseară, în jurul orei 20:00. Mult mai devreme decât o făcea înainte de a fi demis. Cum în partea din spate a clădirii există o curte interioară unde jurnaliștii nu au acces, ministrul demis al Sănătății s-a urcat în mașină, cu șoferul și SPP-istul pe locurile din față, și a ales să părăsească sediul instituției pe ușa din spate, evitând să dea ochii cu jurnaliștii și să facă vreo declarație, așa cum a făcut de altfel în cea mai mare parte a celui de-al doilea mandat de ministru al Sănătății.

Explicația unui consilier al fostului ministru pentru această ieșire din scenă: Vlad Voiculescu a luat această decizie din cauză că o mare parte a presei i-a fost ostilă pe parcursul celor nici 4 luni de mandat.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















48649 vizualizari

  • +35 (61 voturi)    
    daca... (Joi, 15 aprilie 2021, 8:26)

    dan.c [utilizator]

    Daca l-ai vrut pe Vlad Voiculescu afara, dar nu stii exact de ce, gandeste-te ca exista oameni care stiu exact de ce l-au vrut pe Vlad Voiculescu afara.
    • -15 (45 voturi)    
      dar eu stiu exact de ce (Joi, 15 aprilie 2021, 8:55)

      alfa1 [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      l-am vrut pe voiculescu afara
      • 0 (16 voturi)    
        probabil de asta (Joi, 15 aprilie 2021, 9:40)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

        "Vlad Voiculescu a părăsit Ministerul Sănătății aseară, în jurul orei 20:00. Mult mai devreme decât o făcea înainte de a fi demis"

        Pai treaba e? Acum daca vine ministrul tau trebe sa stea la lucru? Ca acolo era doar pe incasat bani si atat...
        • -6 (20 voturi)    
          degeaba stai daca... (Joi, 15 aprilie 2021, 11:10)

          Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui justin

          ... te joci solitaire si postezi pe facebook.
          rezultate, taica.. razvanica a avut rezultate jalnice, sa recunoastem. pacat ca vor veni altii fix ca el, niste gloabe.
    • 0 (56 voturi)    
      O poza face cat o mie de cuvinte! (Joi, 15 aprilie 2021, 9:29)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      .*.

      Foarte expresiva poza. Practic il vezi cum plange ca nu este lasat de Mafia PNL-PSD sa lupte pentru sanatatea din Romania, sa o reorganizeze, sa o faca o sanatate moderna fara interventiile coruptilor!

      Din pacate plange ca a fost invins de Mafia corupta!
      Ar trebui sa fim cu totii alaturi de DOMNUL Vlad Voiculescu!

      Si daca nu va putea fi readus in functie, sa vina Vlad Mixich sau Razvan Chereches care se pot lupta fata in fata cu Mafia!

      Daca nu, trebuie sa iesim din nou in strada sa il punem pe Vlad Voiculescu din nou in functie cu orice pret!

      .*.
      • -8 (44 voturi)    
        Ce bine îmi pare că ai luat țeapă (Joi, 15 aprilie 2021, 9:54)

        Rolly [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Nu nene. Nu am nimic personal cu el, fiindcă nu îl cunosc personal. Într-o corporație, chiar și o firmă mică, un manager cu „performanța” și „rezultatele” lui nu apuca nici două luni.

        Personal, nu văd nici un motiv pentru care a meritat acest minister, sau pentru care ar fi trebuit să rămână.

        În afară de lamentările internabile, acest ins nu a oferit nimic concret, decât postări pe Facebook. Asta va rămâne după el. Ministrul social media.

        Nu a făcut nimic articulat, nimic care să costruiască ceva. Dar nimic. Nu a început nimic, nu lasă nimic în urmă, decât haos și anarhie. Nu rămâne nimic după el. Nici măcar o cărămidă pusă la un spital.

        Este esențială lupta cu mafia, de acord cu toți cei de aici, dar noi avem nevoie de spitale mai mult ca orice și reformă în sănătate mai mult ca niciodată; da? Dacă am fi avut spitale, măcar și mobile, provizorii, corturi sau cum naiba or fi alea, nu ar fi existat morții din acele rable de tiruri. Nu sunt specialist, nu pretind să fiu, dar nu este normal să nu faci nimic când țara arde.

        Vlăduț, lasă nene smiorcăiala și șantajul emoțional. Mai bine aprinde o lumânare pentru cei care au murit din cauza pasivității tale.

        Și acum o dedicație pentru tine și Barna. Cum e, Barna, „Netflix, frate”

        fără număăăăăăr https://www.youtube.com/watch?v=0UT2E7o5Gkw
        • +6 (22 voturi)    
          Onestitatea vs Mafia (Joi, 15 aprilie 2021, 12:03)

          Gargara3 [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

          De unde stii tu ce a facut VV ?. E imposibil sa lupti cu onestitate cu Mafia sistemului sanitar. Aceasta are parghii politice chiar in guvern si presedentie si multi bani pentru a isi distruge adversarii mediatic dar si politic. VV a fost victima propriei onestitati.dar si un PR deficitar.Eu sper ca USR Plus sa numeasca un ministru al sanatatii care sa continue reforma si lupta cu Mafia sustinuta din pacate , iata fatis de premier si presedinte.
          • -1 (11 voturi)    
            Restul e tăcere (Joi, 15 aprilie 2021, 12:27)

            Rolly [utilizator] i-a raspuns lui Gargara3

            Cu tot respectul, am fost mereu conștient că nu poți arăta realizări după 4 luni.

            Totuși, ceea ce poți arătat chiar și după prima lună ar fi:

            1. planul detaliat de reformă a snătății. Ăla vechi și bun, de când era cu tovarășii lui pe baricadele opoziției, cu ceva actualizări.
            Cost: 0 bani, doar creier și bunăvoință.

            2. Niște proiecte de spitale noi. Măcar schițe, planuri, orice să arate că s-au apucat de construit spitale.
            Cost: 0 bani, doar bunăvoință și niște specialiști.

            Iată câteva chestii pe care le putea face și comunica dl. Voiculesc după primele săptămâni.
          • -2 (16 voturi)    
            Pai asta e problema (Joi, 15 aprilie 2021, 12:48)

            JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui Gargara3

            Nu stie nimeni ce a facut VV. Probabil nici el daca il intrebi.
        • -1 (1 vot)    
          Asta e maximul de ratiune pe care il poti genera? (Joi, 15 aprilie 2021, 19:46)

          Lithe [utilizator] i-a raspuns lui Rolly

          Nu inteleg bucuria ta, e bucuria unui om mic si meschin. Aceste 4 luni au fost despre pandemie si gestionarea ei, nimeni cu gandire rationala nu crede ca se poate face o adevarata reforma a sistemului intr-un timp asa scurt si in perioada de criza. Daca se putea, ministrii dinainte care au fost la MS (pe vremea cand nu era pandemie) ce au vegheat, hmmm? Astept contra-exemple de la tine - daca tot aveai asteptarea asta de la Vlad, probabil a facut-o cineva mai bine ca el inainte, astept sa ma contrazici cu facts.

          Mai mult, oferi niste pareri despre cum e treaba la "corporatie" dar nu te crede nimeni ca ai lucrat acolo vreodata. Daca ai fi lucrat, ai fi stiut ca doar onboardingul unui nou angajat (am zis angajat, nu Manager) poate dura pana la 2-3 luni, pana se face transferul de knowledge de la omul anterior, pana ajungi up to date cu toate proiectele in desfasurare, pana ai synch-uri cu toate departamentele a.s.o. In ciuda unui start aparent incet, majoritatea ne atingem sau chiar depasim obiectivele anuale dupa primul an - isn't that cool? Probabil la un coafor de colt sau o sala de pacanele se intampla insa fix cum zici, zboara angajatul dupa 2 luni, iti dau dreptate, dai senzatia ca ai experienta.

          Si, ca fyi, cei care l-am sustinut pe Vlad o faceam mai mult parintii si cunoscutii nostri. Avand acces la sistemul privat si folosindu-l cu prioritate pe acela, miza e mult mai mica pt noi. Mult succes tie, familiei si apartinatorilor tai sa nu aveti niciodata nevoie de serviciile de sanatate publice...
      • -4 (10 voturi)    
        ei, poate nu cu orice pret! (Joi, 15 aprilie 2021, 10:43)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        zic.
      • +5 (13 voturi)    
        e trist (Joi, 15 aprilie 2021, 10:52)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        sa vezi oameni care nu au simtul realitatii.
        pot fi sinceri,fara interese,visatori chiar,in sensul bun
        care iau partea unui ''om politic'' din speranta unei
        revigorari a Romaniei.
        ei au parte de cele mai mari regrete cand realizeaza
        ca jocul politic a fost si este masluit.
        cinismul meu de acum,este rezultatul caderii de la ultimul etaj(fara plasa de siguranta)unde ma cocotasem mandru nevoie mare,cu ochii spre viitor.
        sperand ca oameni ca dvs sunt sinceri,va urez trezire grabnica.
        macar cumparati o parasuta,ajuta...
      • -3 (11 voturi)    
        banuiesc (Joi, 15 aprilie 2021, 11:14)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        ca asta e un trolaj fin... adica nu-mi vine sa cred ca cineva poate fi atat de prost incat chiar sa creada sincer ce scrii tu acolo :) :) :)
      • -3 (13 voturi)    
        Arahat e nasul mafiei! (Joi, 15 aprilie 2021, 11:46)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        VV i s-a supus si pupat inelul fara crantire!
    • -6 (18 voturi)    
      Eu stiu sigur de ce (Joi, 15 aprilie 2021, 10:57)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      Pentru ca e incompetent...
  • +16 (38 voturi)    
    Nu a stiut sa se impuna (Joi, 15 aprilie 2021, 8:34)

    Imax [utilizator]

    si sa isi spuna cuvintul in fata tuturor!!!
    • +33 (53 voturi)    
      aici e vorba de altceva , ceva mai bun - banii (Joi, 15 aprilie 2021, 9:21)

      wizard_mefisto [utilizator] i-a raspuns lui Imax

      Daca 90% din presa pune tunurile pe tine inseamna ceva , inseamna ca te-ai apropiat prea mult de borcanul cu miere ca sa-i pui capac .
      • +10 (22 voturi)    
        Normal (Joi, 15 aprilie 2021, 10:07)

        George21 [utilizator] i-a raspuns lui wizard_mefisto

        Hotii vor sa pape in continuare si isi umple buzunarele.Cat de chinuim si strigam noi toti hoti vor ramane pe viata.Avem nevoie sa fie schimbati toti si bagati la puscarie.Desigur,asta cand vor exista doar persoane corecte.
  • -21 (63 voturi)    
    Iesire pe usa din spate, (Joi, 15 aprilie 2021, 8:48)

    constan [utilizator]

    Dl Voiculescu mult prea preocupat de propria persoana
    nu a reaizat la timp ca ar trebui sa plece de buna voie,domniasa nu are calitatile necesare pentru ocuparea postului de Ministru.Ar fi bine sa revada motivele plecarii d-lui dr Costache de la minister,fara sa provoace vreo criza politica.Noi pacientii si ceilalti cetateni ce vina avem ca Voiculescu si Barna se joaca de-a politica
    • +8 (30 voturi)    
      alta manipulare.. (Joi, 15 aprilie 2021, 9:03)

      AndreiGr [utilizator] i-a raspuns lui constan

      Dl. Costache nu a fost demis de partenerii din alianta (cum ar veni PSD din USL). S-au activat si trolli profesionisti pe net...ieri erau la baute de bucurie
      • +2 (28 voturi)    
        mda (Joi, 15 aprilie 2021, 9:37)

        dottore-plagiatore [utilizator] i-a raspuns lui AndreiGr

        Ce conteaza de cine a fost demis dl. Costache, important e ca a fost demis. Isi dadea constant cu stangul in dreptul, facea declaratii pe care apoi le dezmintea si toata treaba lui o facea oricum Tataru si ceilalti secretari de stat.

        Dl. Voiculescu a fost demis pentru ca si-a depasit in mod repetat atributiile, nu are experienta politica, nu are experienta in comunicare, nu e un jucator de echipa - se contreaza constant cu dl. Gheorghita si cu primul ministru. Plus ca am indoieli foarte mari ca s-a imbunatatit ceva de pe vremea lui Tataru inafara de faptul ca au zburat niste politruci de la conducerea unor spitale.

        Sunt foarte dezamagit de USR desi i-am votat. Daca il pun pe pocaitul Ungureanu ministru al sanatatii, am terminat-o cu ei, sa stea in opozitie sa latre in frunte cu dl. Barna care trebuia sa zboare de la sefia partidului o data cu scorul dezamagitor de la locale.
        • -5 (5 voturi)    
          CTP (Joi, 15 aprilie 2021, 15:38)

          dsd7 [utilizator] i-a raspuns lui dottore-plagiatore

          Nu am înțeles cum a putut CTP să-l laude, dar se vedea din Colectiv, halal prestație de ministru și de om în general. Wrong ești tu mă!
    • -15 (25 voturi)    
      s-au catu (Joi, 15 aprilie 2021, 9:15)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui constan

      ...se joaca de prin-ministru si nu respecta ce a semnat...
      • +9 (23 voturi)    
        Amice, (Joi, 15 aprilie 2021, 9:41)

        adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

        Cand ai o cratima lipsa, inteleg, graba, tasta, etc. Dar cand o pui acolo unde nu e cazul, poti sa tii consideratiile pentru tine.
  • +36 (54 voturi)    
    Lipsā de fermitate. (Joi, 15 aprilie 2021, 8:49)

    ElHobolan [utilizator]

    Bunele intentii au nevoie si de “cohones” pentru a fi sustinute si a fi puse în aplicare. Fermitatea i-a lipsit domnului Voiculescu. Din pācate “tānticile” rāmân pe pozitii.
    • +3 (21 voturi)    
      Se scrie (Joi, 15 aprilie 2021, 9:36)

      Ibit [utilizator] i-a raspuns lui ElHobolan

      Cojones , se citeste cohones .......sau bilute.....
      • -2 (10 voturi)    
        vai tu.. (Joi, 15 aprilie 2021, 11:12)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

        ... ce bine ca ne-ai explicat. esti eroul nostru.
      • +1 (1 vot)    
        Poceală (Joi, 15 aprilie 2021, 15:43)

        dsd7 [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

        Spunei cum vrei atâta timp cât balls ai, nu spanish măi că ne pocim ca Badea.
    • +10 (16 voturi)    
      Totdeauna (Joi, 15 aprilie 2021, 10:01)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui ElHobolan

      au ramas pe pozitii la MS dar si la CNAS.
      • +4 (4 voturi)    
        Mereu (Joi, 15 aprilie 2021, 15:35)

        dsd7 [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

        Au rămas peste tot.
    • +15 (23 voturi)    
      Corect! (Joi, 15 aprilie 2021, 10:08)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui ElHobolan

      Da, intentiile au fost bune, dar i-a lipsit fermitatea, ca sa nu zicem direct de cojones.

      Insa nu il pling prea mult pe D-lVoiculescu, mai rau imi pare de noi, care ramanem cu "tanticile", indiferent cine va veni la Sanatate!
  • +22 (50 voturi)    
    o lipsa crunta de autoritate (Joi, 15 aprilie 2021, 8:52)

    carmen_i [utilizator]

    Voiculesu s-a comportat ca un invitat, nu ca un ministru, lasand pe fiecare sa faca ce vrea. Pana si ordinul cu probleme a fost emis de Moldovan si nu de el personal.

    Catu, insa, face ca lucrurile sa fie si mai rele, spre bucuria pesedistilor are abia asteapta ca guvernarea sa-si franga gatul.
  • +19 (37 voturi)    
    O noua zi (Joi, 15 aprilie 2021, 9:00)

    muvis [utilizator]

    Mafia e bine?
    • +8 (8 voturi)    
      E foarte bine (Joi, 15 aprilie 2021, 10:54)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Vezi cine a ramas acolo la butoane. Andrei Baciu, omul lui Busoi.

      Cauta CV-ul lui ANdrei Baciu si activitatea din ultimii 5-6 ani si o sa vezi ca mafie e foarte bine.
  • +18 (28 voturi)    
    curiozitate (Joi, 15 aprilie 2021, 9:01)

    AM1981 [utilizator]

    @HN, doar o curiozitate. Puteti sa faceți un articol in care sa precizații programul efectiv de lucru al tuturor miniștrilor. Adică in cazul de fata Vlad Voiculescu 7:00 - 20:00.
    • +1 (9 voturi)    
      statul la locul de munca (Joi, 15 aprilie 2021, 11:23)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

      trebuie insotit de miscari active, de planuri, de rezultate

      altfel poti sa si dormi in Minister daca asa iti place fara sa misti o hartie - doar sa desenezi, de exemplu sau sa asculti muzica, mai buna sau mai putin buna, sau sa scrijelesti pe FB.

      daca nu ai sange in instalatie nu ai cum sa birui in fata mafiei - suportul politic este important, si l-a avut de la USRPLUS, nu se poate plange de chestia asta VV, dar mai trebe si putina miscare

      Vezi ce a facut Violeta Alexandru la MM.
    • +5 (5 voturi)    
      condica? (Joi, 15 aprilie 2021, 14:55)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

      Niciun om serios nu intreaba asa ceva, intereseaza ce livrezi, nu cat stai. Pare-se ca VVV a livrat peste asteptari.
  • -3 (35 voturi)    
    V.Voiculescu și-a ales prost consilierii. (Joi, 15 aprilie 2021, 9:06)

    asavreau [utilizator]

    V.Voiculescu sa izolat în minister cu consilierii lui, nu a comunicat cu personalul din minister și nu a expus principiile de lucru, ajungându-se ca fiecare să facă ce vrea cu consecințele de rigoare-haosul din acțiunile desfășurate, lipsa de responsabilitate în fața unor probleme grave apărute. Consilierii sau dovedit țâfnoși și prost intenționați, iar V.Voiculescu ia imitat.
    • -3 (29 voturi)    
      Ce principii (Joi, 15 aprilie 2021, 9:45)

      Ibit [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      De lucru sa aiba un impostor , nepriceput , infatuat , fara scoala - cel putin pana acum nu a dovedit ca a absolvit mai mult de liceul , impertinent , tafnos si prost intentionat .
      Mai are si alte " calitati " dar nu vreau sa va retin .
      Consilierii si i-a ales dupa modelul lui , dar unii au fost ceva mai intreligenti si au plecat la timp .
      • +1 (13 voturi)    
        cum ce lucru.. (Joi, 15 aprilie 2021, 11:14)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

        .. sa posteze pe facebook. asa stie vladutz sa conduca ministerul.
    • +7 (9 voturi)    
      Ati fost vreodata in cladirea M.S.? (Joi, 15 aprilie 2021, 14:17)

      ideinoi [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Pentru că eu am fost, din păcate.
      Parcă nu degeaba are sediul, unde a fost Comitetul Central.
      Mării, si pălării, grămadă peste grămadă.
  • -6 (42 voturi)    
    Surprindere ... (Joi, 15 aprilie 2021, 9:08)

    Gigi Kent [utilizator]

    A fost luat din surprindere de aceasta decizie? Dar dansul de cate ori ne-a luat prin surprindere in ultimele patru luni?

    Nu vad nici un motiv, dar absolut nici un motiv, pentru care succesorul lui, care ar trebui sa fie in mod normal tot de la URSS+, sa nu continue proiectele. Presupun ca sunt proiecte cu care au "infrant" in alegeri si asumate prin programul de guvernare. Pentru ca toata lumea e curioasa de mirobolantele proiecte. Personal cred ca sunt niste flatulentze dar acord prezumptia de bunavointa. Altfel, daca nu pot fi continuate doar daca era domnul VVV ministru, nu stiu care e problema mai mare din minister: "tanticile" dimpreuna cu lipsa sistemului informatic si cu modul in care se "pierd" documentele sau faptul ca tot sistemul de santate "se impiedica" intr-un anumit ministru. De asemenea, fiind tot de la URSS+, noul ministru poate pastra consilierii care au propus aceste "proiecte", mai ales daca sunt bune.

    Jumatate dintre povestile din acest articol eu nu le halesc ...
  • +20 (38 voturi)    
    Comunismul/Dictatura ne paste (Joi, 15 aprilie 2021, 9:09)

    Aburica [utilizator]

    Toate comentariile negative la adresa lui VV sunt ca nu a fost ferm/ca nu are autoritate.
    ce vor romanii: sa vina unul cu bata si sa o puna pe ei(noi).
    Or sa mai treaca inca 20 de ani pana sa intelegem ca se pot face mult mai multe lucruri si mai bune si mai repede daca se fac cu implicare. nu pentur ca a venit ala cu autoritatea si EL e cel ce trebuie sa ne spuna ce AVEM de facut. Noi muncim, NUUUU gandim.
    • +8 (26 voturi)    
      Vrem pe dracu' (Joi, 15 aprilie 2021, 9:28)

      escrocu [utilizator] i-a raspuns lui Aburica

      Cand vine unu' si pune bata pe noi, se iese in strada si se striga libertate. Cand se merge pe haiducie, ne plangem ca nu e ordine. Asa e romanul.
    • 0 (18 voturi)    
      da mey (Joi, 15 aprilie 2021, 9:44)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Aburica

      lidership-up e problema pt ca asta se cere unui guvern.

      in rest... atitudinea populatiei de a asculta ca oile creeaza dictatura si nu invers.
  • +12 (52 voturi)    
    Uau (Joi, 15 aprilie 2021, 9:15)

    Imperialistu [utilizator]

    Asta urma sa salveze Tara de mafie: unul care nu are curaj sa treaca printre jurnalisti.
    • -2 (18 voturi)    
      :))) (Joi, 15 aprilie 2021, 9:49)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Imperialistu

      .
    • -2 (6 voturi)    
      mda (Joi, 15 aprilie 2021, 10:54)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui Imperialistu

      nu a avut permisiunea de la partid
    • +3 (9 voturi)    
      hahaha.... (Joi, 15 aprilie 2021, 11:16)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Imperialistu

      ... ii era frica sa nu-l faca la buzunare vre-un jurnalist mai iscusit.
  • +8 (44 voturi)    
    Dacă te iei după zbieretele AUR (Joi, 15 aprilie 2021, 9:16)

    ploiesteanu [utilizator]

    și după gemetele, înjurăturile și isteria complet nefondată ce s-a declanșat în studiourile A3 și RTV, dacă urmezi învățăturile paranoicilor din stradă care înjură medicii, care vezi Doamne ucid în loc să vindece, obligi Ministerul Sănătății și pe Arafat să nu instituie măsuri mai dure, (avem cele mai blânde măsuri din Europa), astfel ajungi la un dezastru în spitale prin lipsa paturilor dar mai ales a personalului medical care să aibă grijă de bolnavii în stare gravă și în acest moment, fără să faci nimic tu Câțule, sub pretextul de a merge economia dar de fapt cu frica de a nu fi dat jos, acuzi ministerul sănătății că nu face nimic. E o lașitate și o mare lipsă de responsabilitate domnule premier. Doamna secretar de stat Andreea Moldovan a conceput o schemă ingenioasă și realistă după care urma să se carantineze orașele pe viitor, ținând cont de mai mulți factori, inclusiv de numărul vaccinaților din acea localitate. Toate astea au fost discutate cu toată lumea inclusiv cu premierul Câțu acum 2 săptămâni și urma să apară hotărârea în Monitorul Oficial. Nu e adevărat că Premierul nu știa, chiar el dându-și acordul cu această schimbare. De fapt pe Câțu și pe Iohannis i-a deranjat armăsarul nesupus Voiculescu, care a adus la cunoștința publicului niște amănunte despre centrele exclusiviste de vaccinare, despre hotărârea prin care în ajun de alegeri s-a schimbat felul în care numărul celor infectați în focare era adăugat sau nu la incidența generală de infectare și altele.
    • -1 (23 voturi)    
      schema (Joi, 15 aprilie 2021, 9:53)

      dottore-plagiatore [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Da, a conceput o schema de a baga marile centre urbanistice si implicit tara in colaps economic.

      Ne-am saturat de carantinare. Vaccinati odata populatia. 40-50k vaccinari pe zi e insuficient, in stilul asta ne ia 3 ani sa vaccinam, timp in care apar alte tulpini rezistente. Ca sa vaccinezi toata populatia in sub 5 luni cu prima doza e nevoie de minim 100k vaccinari/zi.
      • 0 (8 voturi)    
        Cine v-a spus că doamna (Joi, 15 aprilie 2021, 14:12)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui dottore-plagiatore

        secretar de stat Andreea Moldovan a conceput o schema de a băga marile centre urbanistice in colaps economic? Domnul Câțu? Dimpotrivă. Oricum, este exact ceea ce vă spuneam, Câțu nu vrea restricții dar vrea rezultate vindecări miraculoase la ATI, cazuri cât mai puține și eradicarea pandemiei! Nu se poate Șefu´! Restricții puține, cazuri multe, logic. Dar dacă nu-i iese tâmpenia lui Câțu, cine este vinovat, ia ghiciți? Ministrul Sănătății, evident. Păi cum a îndrăznit el să bage la numărătoare și pe cei din focare? Ei bine, acum ești ministrul sănătății, să te vedem domnule Câțu. Deocamdată cresc cifrele la decedați, la ATI, peste tot. Doamne ferește să mai fie vreun incendiu, ceea ce este foarte posibil, sau decedați în tirurile morții, iar foarte posibil. Că ești singurul vinovat. Ce o să faci? De dai singur afară?
    • -1 (11 voturi)    
      schema ingenioasa de carantinare zici (Joi, 15 aprilie 2021, 10:46)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      stai ploiesteanule in casa daca vrei pana in 2025...

      Mai era un comunist Chereches parca i zicea, consilier al lui VV care spunea :

      "restrictiile sunt bune. De ce sunt bune ? pentru ca ii deranjeaza pe oameni "

      ce armasar nesupus , ca l calcau toate tantitele din minister in picioare... auzi la el VV ul armasar nesupus
    • +3 (5 voturi)    
      Amuzant (Joi, 15 aprilie 2021, 11:17)

      JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      E interesant ca zici ca sunt paranoici cei care se plang de medici, dar esti din Ploiesti. Spitalele de acolo erau la un moment dat date exemplu de gunoi in toata tara.

      Doar daca nu ai contact cu medicii din Romania poti numi pe cei circumspecti legat de calitatea actului medical drept paranoici.
      • +5 (7 voturi)    
        E adevărat (Joi, 15 aprilie 2021, 13:12)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui JoeTheDow

        atât actul medical cât și dotările sunt sub orice critică în Ploiești. (PSD-istul Cosma a furat și a prăduit tot ce a prins, de la achiziții publice spitalicești, la magazine proprii și tomografe particulare proprii în detrimentul celor de stat unde scanarea e gratuită). Dar asta nu-ți dă dreptul să terfelești toți medicii la grămadă și să-i consideri ucigași!
    • -1 (7 voturi)    
      in dezastru esti oricum cu MS (Joi, 15 aprilie 2021, 11:33)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      conteaza ceea ce faci ca sa iesi din dezastru.

      Sigur ca a deranjat VV - dar nu ma intereseaza chestia asta - atat timp cat nu parea ca poate duce greutatea de la MS si pana la urma asta ma intereseaza.

      Da, transparenta si lupta cu penalii sunt armele pe care le-a anuntat USR-ul dar deja de una s-a lepadat...

      esti puternic continui, este slab pierzi.

      PS
      O sa citesc si eu ordinul asta emis de dna Moldovan - cert este ca DSP Brasov, pe care dna Moldovan l-a condus, avea una dintre cele mai bine organizate si clare site-uri. Cred ca stia cateceva si nu vad dece USR, pana la urma, nu a nominalizat o doamna, in persoana dansei, ca si Ministru.

      O formatiune politica care nu stie sa isi selecteze si sa isi promoveze oamenii este clar ca va muri mai devreme sau mai tarziu.

      In ceea ce il priveste pe VV este un autist - regretabil ca s-a ajuns pana aici dar trebuia sa fie scos mai de mult din carti de catre USRPLUS.
      • -1 (5 voturi)    
        Uneori autiștii sunt geniali. (Joi, 15 aprilie 2021, 13:20)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Nu putea să o numească pe doamna Moldovan, imediat în locul lui Vlad Voiculescu din moment ce a fost dată afară de premier. Poate să o fi numit de prima dată, au preferat însă un bărbat.
  • +5 (15 voturi)    
    Voiculescu (Joi, 15 aprilie 2021, 9:43)

    nahir [utilizator]

    nu avea cum sa fie surprins.
    Cu cateva zile inainte cand iar au discutat demiterea lui Voiculescu, Citu i-a afirmat lui Barna ca Voiculescu va fi demis pana la urma, dar nu stie cand.
    Nu cred ca Barna i-ar fi ascuns informatia asta si mai curand cred ca Voiculescu nu este exclus sa fi provocat demiterea lui, poate chiar in intelegere cu Barna.
  • +7 (9 voturi)    
    interesant (Joi, 15 aprilie 2021, 9:54)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Lucra 14 ore pe zi sau mai mult
    • -2 (10 voturi)    
      sanki.. "lucra".. (Joi, 15 aprilie 2021, 11:17)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      ... juca metin si posta pe facebook. asa sa tot lucri.
    • -4 (6 voturi)    
      cred ca conteaza (Joi, 15 aprilie 2021, 11:36)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      si ce producea, gandea, analiza - cred ca asa se cuantifica corect timpul de lucru.

      viata nu este usoara ca Ministru sau ca Prim Ministru.

      prea fragil VV pentru o functie asa de grea.
  • 0 (34 voturi)    
    Multumim Vlad Voiculescu (Joi, 15 aprilie 2021, 9:57)

    robyzs [utilizator]

    Multumim Vlad Voiculescu pentru ca ne-ai dat speranta sa putem trata Sistemul Medical din Romania si pentru inversunarea de a transparentiza informatiile despre vaccinare.

    V. Voiculescu ar fi putut foarte usor sa fie de acord cu ascunderea centrelor de vaccinare pentru speciali, ar fi putut refuza divulgarea informatiilor despre vaccinare, ar fi putut plati in continuare presa ... dar a preferat sa fie un om onest si sa isi respecte promisiunile de dinainte de Guvernare.

    Singura greseala a lui Vlad Voiculescu este ca a crezut ca PNL si ministrul Florin Citu ii sunt parteneri de Guvernare si ca isi doresc o Romanie Normala.
    • -3 (9 voturi)    
      exista viata si dupa VV (Joi, 15 aprilie 2021, 10:48)

      fghr [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      stai linistit...

      S o mai gasi vreun om prin USR care sa lupte impotriva mafiei din sanatate
    • -2 (10 voturi)    
      buna gluma.. (Joi, 15 aprilie 2021, 11:18)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

      .. dar a trecut 1 aprilie.
      • +4 (8 voturi)    
        Ne intorceam la PNL=PSD (Joi, 15 aprilie 2021, 13:01)

        robyzs [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

        Fara transparentizare, cu centre de vaccinare doar pentru speciali si famiile lor, restul sa stea la rand si sa-si plateasca taxele
  • +4 (28 voturi)    
    sincer safiu (Joi, 15 aprilie 2021, 10:09)

    liviu_ [utilizator]

    a castigat psd....
    pnl practic afacut jocurile psd...
    adica e un partid de hoti similari cu psd, dar e un partid de prosti incompetenti... in ambele situatii pnl e praf!


    o decizie care dovedeste ca pnl nu stie sa faca politica...
    sigur si usr are bubele lui... dar pnl a gresit flagrant si reactia violenta a usr e perfect justificata!
    cat despre psd si haur... ca hienele... se duc sa murte si ei o ramasita poate mai cresc in sondaje...
    nici psd , nici haur nu se lupta pentru popor, ci penttru interesul propriu: ciolanul!
    • -3 (5 voturi)    
      plus cateva carti de limba romana (Joi, 15 aprilie 2021, 10:59)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      nu ti-ar strica
    • -1 (9 voturi)    
      posibil.. (Joi, 15 aprilie 2021, 11:18)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      .. dar macar stim o treaba. am scapat de un incompetent. acum asteptam sa vina altul la fel de incompetent.
    • -3 (5 voturi)    
      psd din opozitie (Joi, 15 aprilie 2021, 11:40)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Speculeaza orice disputa, orice eroare...

      sa nu uitam ca si USRPLUS a fost in opozitie si ce versuri frumoase erau scrise din opozitie.

      cand esti la putere este mai greu si este normal sa te astepti la diferite rezistente, pe diferite paliere.

      cine nu rezista pleaca.

      PS
      Sa nu uitam ca opozitia coordonata minunat de Orban cel iubit de USRPLUS nu a facut decat sa imparta functii politice cand practic ceea ce ne interesa era ca lucrurile sa functioneze cat se poate de repede si bine - no way, still in progress!!!
    • +3 (11 voturi)    
      PNL este PSD in galben (Joi, 15 aprilie 2021, 11:47)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      PNL este PSD in galben. multi de la PSD au sarit in ograda PNL, doar la IASI exista cativa primari care au condus PSD-ul si acum sunt sefi peste PNListi. Bravo Rares Bogdan, bravo Florin Citu, Ludovic Orban si Klaus Iohannis.
    • -1 (5 voturi)    
      nu inteleg de ce haur (Joi, 15 aprilie 2021, 12:26)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      A.U.R. e un partid extremist, xenofob. Nu merge să-l alăturați etniei rome, prin pronuntarea cu h, haur.
      Cei din partidul ăsta au declarat deschis că urăsc romii și ungurii.
  • -5 (7 voturi)    
    Citu si Johannis au semnat demitere. (Joi, 15 aprilie 2021, 10:45)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    Iar USRistii spun ca VV lupta cu Mafia si aceasta l-a dat jos.

    Adica Citu si Klaus sunt ......Mafia?
  • -2 (6 voturi)    
    Guvernul nu e ONG (Joi, 15 aprilie 2021, 11:12)

    userul_mihai [utilizator]

    Articolul asta, cred eu, spune multe. Spune multe in legatura cu faptul ca n-avem de ce-l regreta pe deja fostul MS.

    Nici macar acum, cand, vorba aia, nu mai avea nimic de pierdut, nu a putut sa isi sustina un punct de vedere. La fel ca acum 3 zile cand a anuntat o declaratie de presa, dar fara intrebari, VV se complace intr-o bula a perfectionismului si victimizarii.

    Asta e, in opinia mea, cea mai importanta problema din scurtul mandat, fad, scos in evidenta de scandaluri pe care el le-a provocat (cel putin la inceput): faptul ca, in loc sa priceapa ca cetatenii se uita la el, au nevoie de incredere si de informatii fara echivoc (vedeti acel purtator de cuvant care nu stia nici ce se discuta in MS, demis intre timp), el a preferat sa se inconjoara in bula sa de altii de aceeasi factura (ONG-isti cei mai multi), anume oameni obscuri, necunoscuti - nu ca ar fi o problema, dar care nu au simtit nevoia sa se faca placuti si cunoscuti publicului larg.

    Eu cred ca e greu sa ai incredere in niste necunoscuti (vezi grupul de comunicare strategica si bizarii ce il compun, devoalati dupa mai bine de-un an de cand exista si pe alocuri intoxica mass-media).

    Poate asa vor intelege, el si altii, ca statul nu este ong, statul nu se adreseaza unei NISE (caci el asta a facut, s-a complacut in nisa oengista de pe facebok + relatiile preexistente) ci unor oameni cu opinii diametral opuse la o adica.

    Nu ma pot bucura de raul patit de un om, dar faptul ca nu mai e ministru cred ca reprezinta o gura de oxigen pentru multi cetateni simpli, care il percepeau in cel mai bun caz abstract (bineinteles, vor veni c******i care vor spune ca aia ``inculti`` nu conteaza).

    Sa speram ca dl. WIENER va fi mai deschis dialogului cu populatia!!!!
  • -4 (8 voturi)    
    mielul sacrificat (Joi, 15 aprilie 2021, 12:31)

    Wheelwright [utilizator]

    Hotnews incearca sa ne prezinte ultima zi la minister al eroului, al celui mai bun om din Guvern, care a fost sacrificat in ajun de Paste, cum spunea femeia lui.
    Eu unul ma bucur ca nu o sa il mai vad atat de des pe arogantul asta. Imi place de un singur om din acest guvern, de Drula de la Transporturi.
    Omul si ieri muncea, superviza semnarea de contracte, de licitatii. Daca ar fii oameni la fel de harnici si dedicati ca si el in Guvern, am ajunge departe.
  • -1 (7 voturi)    
    >>>>> (Joi, 15 aprilie 2021, 12:59)

    chhe [utilizator]

    Ce e asa mare tragedie? Parca USR++--=^*/ era altfel, nu ca celelalte partide, era un fel de manastire de maici.
  • +4 (10 voturi)    
    Vezi mai Vlad,daca nu esti si tu ruda (Joi, 15 aprilie 2021, 13:04)

    persuasiv [utilizator]

    cu cineva???
    • 0 (8 voturi)    
      cum sa nu fie (Joi, 15 aprilie 2021, 14:41)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      e fiul lui tasu.
  • +2 (8 voturi)    
    Alea nu sunt tantici! (Joi, 15 aprilie 2021, 13:05)

    ideinoi [utilizator]

    Sunt Babe cu mustata si barba care atirna pe birou,
    Nemaivorbind de Lingaii recurenti (ba secretar de stat, ba nu, ba va fi ,ba nu), asa e Elodke?
  • +4 (8 voturi)    
    Să lăsăm speculațiile (Joi, 15 aprilie 2021, 13:17)

    Appollodor [utilizator]

    Până la urmă o să fie destul de clar dacă mafia chiar a făcut jocurile și l-a învins pe Voiculescu sau dacă pur și simplu a fost demis pentru lipsă de fermitate, comunicare și competență după un simplu criteriu: numele viitorului ministru al sănătății.

    Dacă va fi numit vreun derbedeu, atunci e clar, dacă vine un alt om serios, dar ceva mai stăpân pe situație, atunci mafia nu a câștigat încă nimic. Vom vedea.
  • -2 (6 voturi)    
    Daca... (Joi, 15 aprilie 2021, 13:22)

    vladzy [utilizator]

    Daca USR-PLUS o sa aiba luciditatea sa renunte la orgolii si sa numeasca in locul lui Vlad pe cineva competent (si preferabil mai deschis la dialog), proiectele incepute de el nu vor fi aruncate la cos, ci vor fi continuate de succesor.
  • +2 (8 voturi)    
    stau si ma intreb ... (Joi, 15 aprilie 2021, 14:17)

    GNG [utilizator]

    ... cati bani sifoneaza partidele politice daca isi permit sa intretina armate de "guristi" care sa-si expuna "inteligenta" pe toate site-urile, imediat cum apare un articol care loveste in seful sau ... pana acum sunt 60 de comentarii , pro si contra, din care un cititor impartial intelege ca, in Balcani si in Romania in special, politica este neschimbata de la aparitia primelor voievodate. Revenind la subiect, ambele tabere si-au demonstrat amatorismul politic si incapacitatea. Si acest lucru a devenit pregnant dupa 1990. Politicienii de acum sunt fostele cadre ale PCR sau a mai tinerilor din UTC plus cateva odrasle ale acestora, crescute in acelasi spirit de catre parintii lor, mare parte submediocrii dar promovati de partidul unic. Si noi, restul, asteptam minuni de la aceasta clasa politica... De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere...
    • -4 (6 voturi)    
      Unde pui si ca pe unii i-au platit (Joi, 15 aprilie 2021, 15:02)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui GNG

      ca sa iasa cu catelul in Piata Victoriei.
  • +3 (9 voturi)    
    Ieri ca ieri, dar azi? (Joi, 15 aprilie 2021, 14:18)

    Coco Whistle [utilizator]

    Normal ar fi fost ca vlad si andreea sa vina cu declaratii si explicatii ptr presa. Daca nu o fac, atunci se pare ca au meritat sa fie demisi.
    • +4 (8 voturi)    
      iti zic io.. (Joi, 15 aprilie 2021, 16:40)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      .. vladutz inca plange in baie, nu poate sa sustina declaratii de presa.
  • +1 (3 voturi)    
    pe usa din spate... (Joi, 15 aprilie 2021, 18:38)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Pe usa din spate a venit,tot pe aia a plecat. Nu poti conduce sistemul medical daca nu esti medic , asa cum nu poti sa conduci ministrul de finante fara sa fii economist....Si daca o faci impins de partid, ai rezultate dezastroase.Dar am avut si un medic... madam Moldovan, care a plecat fiindca pe langa fi medic ca sa fii ministru trebuie sa cunosti management la nivel inalt.
    Pa, sper sa nu va vad curand pe nici unul!
  • 0 (0 voturi)    
    Hm (Vineri, 16 aprilie 2021, 0:36)

    RaduMischie [utilizator]

    Hai mai baieti
    Ca sa te pui cu golanii din Ministerul Sanatatii, care iti vor da la gioale grupa mare, trebuie sa fii blindat. Sa nu faci nici o greseala care sa poata fi speculata de dusmani (gen a nu purta masca). Sa comunici mult ce faci, sa te plangi ca nu te lasa, sa ii arati cu degetul pe ticalosi, etc.
    Mai ales daca ai fost ministru un an, tot la sanatate, si stii cum merg treburile.
    Vlad Voiculescu nu a inteles aceste reguli ale jocului. Nu stiu ce proiecte a avut, cat a luptat cu Mafia - poate a avut gramada, dar nimeni n-a stiut de ele. Lumea n-a vazut un om care se lupta cu mafia, ci un baiat obosit, care mereu era prins pe picior gresit. Aviz urmatorilor ministri ai sanatatii din partea USR-Plus: cand esti la guvernare trebuie sa joci altfel decat cand esti in opozitie sau ONG-ist. Altfel te mananca baietii


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by