Scandalul personalului neplătit din centrele de vaccinare: Voiculescu spune că un funcționar din Ministerul Sănătății a uitat să completeze și să trimită o hârtie / Ministrul Finanțelor: Astăzi am primit cererea, am operat-o

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 16 martie 2021, 18:49 Actualitate | Sanatate


Centru de vaccinare
Foto: AGERPRES
Ministerul Sănătății a trimis abia ieri solicitarea către Ministerul Finanțelor pentru a vira banii pentru plata personalului din centrele de vaccinare, neplătit la timp în toată țara. Ministerul Finanțelor spune că a primit astăzi solicitarea și a început încă de astăzi să vireze o parte din bani, iar restul vor fi virați mâine. De vină pentru întârziere este un funcționar public din Ministerul Sănătății, care "trebuia sa completeze o hartie, să o semneze, să o trimită mai departe. Nu sunt lucruri pe care le face ministrul", afirmă ministrul Sănătății, Vlad Voiculescu.

"Nu sunt lucruri pe care le face ministrul. Da, există o întârziere. Cine e de vină? Un funcționar public din Ministerul Sănătății", spune Vlad Voiculescu.

Mai rămâne acel funcționar public în funcție? "Da, pentru ca legea este clară în cazul funcționarilor publici și nu poți schimba de ieri pe azi", este răspunsul ministrului Sănătății.

"Am primit astăzi cererea Ministerului Sănătății, am operat-o", a declarat marți, pentru HotNews.ro, ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare.

Cadrele medicale care lucrează în centrele de vaccinare nu au fost plătite la timp, iar această problemă este la nivelul întregii țării, declara ieri coordonatorul campaniei de vaccinare, medicul Valeriu Gheorghiță. Plata trebuie făcută de către Ministerul Sănătății, iar Gheorghiță a susținut că i-a semnalat de mai multe ori ministrului Sănătății această problemă.

"Am vorbit de mai multe ori și am prezentat această situație. Probabil că s-au făcut deja demersuri, dar până la urmă toată lumea așteaptă să-și primească banii. Din ceea ce știu, această problemă există la nivelul tuturor centrelor de vaccinare, nimeni nu a fost plătit", a afirmat Valeriu Gheorghiță.

Potrivit Ordonanței de Urgență privind unele măsuri pentru recrutarea și plata personalului implicat în procesul de vaccinare împotriva COVID 19, pentru activitatea prestată în cadrul centrelor de vaccinare împotriva COVID 19, personalul medico-sanitar și registrator, cu excepția personalului delegat sau detașat, beneficiază de plată pentru timpul efectiv lucrat la un tarif orar diferențiat în baza contractului de prestări servicii, după cum urmează:
  • a) 100 lei/oră pentru medici;
  • b) 50 lei/oră pentru asistenți medicali;
  • c) 25 lei/oră pentru registratori.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12433 vizualizari

  • +9 (39 voturi)    
    si sigur (Marţi, 16 martie 2021, 18:51)

    cucuveauamov [utilizator]

    este pesedist
    • +19 (33 voturi)    
      nu, legea este PSD-ista (Marţi, 16 martie 2021, 19:17)

      AM1981 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      el zice ca nu poate sa il dea afara de pe azi pe maine. Nu zice ca nu poate sa il penalizeze sau ca in viior nu va fi dat afara.
      • +12 (24 voturi)    
        Erata (Marţi, 16 martie 2021, 20:31)

        intruderul [utilizator] i-a raspuns lui AM1981

        "legea este clară în cazul funcționarilor publici și nu poți schimba de ieri pe azi,pentru ca noi,politicienii _ alti functionari publici-am ramane fara voturi", este răspunsul ministrului Sănătății.
        Pe acelasi domeniu,banuiesc contabilitate,in mediul privat, se platea greseala cu locul de munca.
        • +13 (21 voturi)    
          La privat plătești din prima. (Marţi, 16 martie 2021, 21:29)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

          Nu-i ca la stat, unde chiar stai dar stai pe salarii uriașe.
    • +19 (31 voturi)    
      nu e PSD_ist ci SECURIST. nu e intamplare (Marţi, 16 martie 2021, 21:02)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      tu crezi ca e o intamplare ca ala a 'uitat' sa faca o plata?

      Nu, i s-a spus sa uite ca sa poata fi acuzat vlad voiculescu
      • -3 (9 voturi)    
        Eu stiam "din presa"... (Miercuri, 17 martie 2021, 8:49)

        FortApache [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Ca securistii +voiculescu=love...

        Acum crezi ca-l abandoneaza sau...ii face publicitate!?! :)))
    • +11 (19 voturi)    
      Păi nu mai sunt eroi? (Marţi, 16 martie 2021, 21:31)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Sau sunt eroi până la bani?
      • +4 (6 voturi)    
        e alta discutie (Miercuri, 17 martie 2021, 9:01)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        nu arunca fumigene
    • -1 (1 vot)    
      plata medicilor (Miercuri, 17 martie 2021, 13:28)

      ravinec [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Astazi cel mai simplu este sa dai vina pe PSD. Tot ce se intampla astazi rau este din vina cui credeti? PSD. De ce nu va ganditi ca poate cei de la minister sau gandit sa-i traga in piept pe medici si sa nu-i plateasca, asa cum au facut si cu banii promisi pentru munca de anul trecut la ATI?
  • +7 (43 voturi)    
    vladutz, nu ti-e rusine? (Marţi, 16 martie 2021, 18:54)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Da-l afara imediat si lasa-l sa te dea in judecta. Adica cum nu se poate de azi pe maine? De ai ati venit la putere sa va comportati exact ca PSD?
    • +12 (20 voturi)    
      Functionarii publici nu pot fi concediati asa usor (Marţi, 16 martie 2021, 21:03)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      trebuie sa dovedesti ca un functionar public din REA VOINTA a facut ceva care a provocat daune si nici atunci nu il dai afara direct ca nu te lasa legea

      iar asta a zis ca 'a uitat' deci nu e rea vointa
    • -8 (12 voturi)    
      hai (Marţi, 16 martie 2021, 21:13)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      că de-ai fi tu în locul acelui funcționar ai vrea TU să-ți fie respectate drepturile. Potrivit legii. Așa cum e ea. Nu ți-e mă ȚIE rușine ?
      • +3 (5 voturi)    
        A sabotat și trebuie premiat. (Miercuri, 17 martie 2021, 9:21)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        Cei care lucrau în centrele de vaccinare aveau dreptul să întrerupă vaccinarea și să ocupe centrele pe motiv că nu au fost plătiți. Funcționarul care putea provoca această grevă care sabota iremediabil campania de vaccinare nu-i vinovat?
        • 0 (0 voturi)    
          este vinovat (Miercuri, 17 martie 2021, 13:21)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          în condițiile legii. Câtă vreme mai avem legi, că așa, putem apela la linșaj. Linșăm pe ministru, linsăm funcționărimea incompetentă, și aia e
    • +11 (13 voturi)    
      Numai eu aud de vreo 10 zile de banii astia.. (Marţi, 16 martie 2021, 21:40)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Daca responsabilul cu vaccinarea ti-a spus de vreo 2 saptamani ca nu s-au platit banii (si nu sunt putini, acolo, vreo 30-40 de cap) tu nu faci nimic, nu intrebi functionarul care se ocupa, nu te intereseaza ca oamenii stau cu limba scoasa dupa bani, mai ales asistentii si registratorii care au lefuri mici ??? Esti atat de egoist si arogant, la fel ca Nasuiul care dorea sa-si impuna ca secretar de stat o securista turnatoare, cu studii dubioase la seral. In conditiile astea, peste 4 ani, USR-pa, la fel ca partidul lui DD.
  • +22 (50 voturi)    
    Argument de Gaga (Marţi, 16 martie 2021, 18:58)

    Maspp [utilizator]

    Am cunostine doctori care se ocupa de coordonarea vaccinarii in spitale in Bucuresti. Acum 2-3 saptamani m-am intalnit cu ei si problema era acuta de atunci si spuneau ca oamenii lucreaza fara sa fie platiti. Sa spui ca tu ca ministru nu esti interesat de o problema atat de importanta si sa lasi la latitudinea unui functionar, denota fie incompetenta, fie lasitate, fie pur si si simplu dezinteres. Eu ca ministru n-as putea sa dorm noaptea daca as sti ca zeci de mii de oamenii sunt neplatiti cu saptamanile. Penibil, penibil.
    • +10 (38 voturi)    
      omul e petarda mare (Marţi, 16 martie 2021, 19:14)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      daca il intreaba cineva, concret, ce probleme ai rezolvat saptamana trecuta si ce probleme vei rezolva saptamana asta, ar trebui sa se duca la ONG-ul lui pt ca la minister e la fel de util ca un ficus.
    • +1 (21 voturi)    
      Daca ai fi avut vro tangenta ... (Marţi, 16 martie 2021, 21:42)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

      ... cu functiile de conducere, ai sti ca de asemenea amanunte nu se ocupa niciodata managerul. In cazul de fatsa ministrul. De chestii din astea se ocupa diversi subalterni. Si cum VV a suparat tare functionarimea cu listele alea publicate fara aprobare, sunt aproape convins ca treaba asta a fost premeditata. In momentul in care a fost anuntat ministerul, probabil VV a luat masuri urgente, ca doar nu-i fraier sa-si strice imaginea pentru o hartie semnata prea tarziu. Si din astea vom mai vedea, si la VV si la alti minstri USR, pentru ca USL nu accepta o politica diferita de ce stiu ei sa faca, cu toti cumatrii si nepoatele angajate de "animale politice" prin tot felul de functii publice.
      • +2 (8 voturi)    
        Aha (Miercuri, 17 martie 2021, 7:38)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Deci plata a zeci de mii de oameni care se ocupa de vaccinare nu e de interesul unui ministru. Repet, nu vorbesc de 1-2 zile care sa zicem ca pot fi imputate unui functionar. Problema e de aproape 1 luna. Stii foarte bine ca nu putea un functionar sa blocheze asa ceva. Aici era o decizie strict la nivelul aparatului de conducere al MS - cum sa faca rost de bani pana la aprobarea bugetului pentru o problema critica. Daca functionarea sistemului de vaccinare nu e importanta, atunci spune-mi ce e important in viziunea lui VV.
        • 0 (0 voturi)    
          Unde am zis eu asha ceva? (Miercuri, 17 martie 2021, 22:04)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Cine a spus ca plata alora cu vaccinarea nu e de interes? Ce am spus eu e ca de harsogaraie nu se ocupa niciodata ministrul, si nici de evidenta ordinelor de plata ce trebuie semnate lunar. Un ministru trebuie doar informat daca nu sunt bani, daca sunt probleme, si cam atat. Nu sta ministrul sa tina evidenta platilor. Iar aici a fost vorba ori de o greseala a madamei aleia care e in minister din 2004, fie, cel mai probabil, de sabotaj. Cand zgandari sistemul in halul asta, e normal sa incerce sa te faulteze.
          • +1 (1 vot)    
            Daca femeia aia era vinovata (Joi, 18 martie 2021, 8:04)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            poate fi acuzata si trimisa in judecata. Intarzierea platii personalului datorita unei semnaturi din rea vointa a unui functionar poate fi incadrata la sabotaj. Dar eu zic ca problema nu e asta. Probabil femeia avea la randul ei nevoie de aprobari din alte departamente care n-au venit. Ca e haos la nivelul MS, probabil dar nu l-a impiedicat nimeni pe VV sa aduca oameni competenti in functiile de decizie si sa-i treaca pe aia incompetenti sau rau voitori pe linie moarta. Asa se intampla in orice firma privata dar si asta dovedeste ca VV nu are o viziune clara asupra MS si ce vrea de acolo. Cand a venit, trebuia sa faca o analiza clara a personalului, sa vada cu cine poate lucra, sa promoveze oameni care vor sa miste lucrurile, etc, etc. Dar pentru asta ai nevoie de cap, experienta in management, etc. Nu te duci si dai fuga pe FB si te plangi. Penibil, penibi. Nu vei conduce un sistem cu FB.
            • +1 (1 vot)    
              Pai cum dovedesti reaua vointa (Joi, 18 martie 2021, 14:26)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

              Ea poate oricand spune ca a uitat. Se mai intampla. Ce nu inteleg eu insa e de ce s-a tacut malc 2 luni si abia apoi s-a iscat scandalul. Ori intarzierile astea sunt ceva obisnuit, si acum doar s-a dorit scandalul, ori altfel, nu vad cum nimeni nu a atras atentia ministerului ca a nu au venit banii.

              Cat despre schimbat functionarii publici... e muuuult mai dificil ca la o firma privata. Tantea aia e in minister din 2004, cand premier era Bombonel... Daca era asha usor de schimbat, n-o schimba nimeni pana acum, in 18 ani, macar din motive politice? Ca doar s-au succedat de atunci cam toate partidele pe la guvernare.

              Acum despre VV, si eu ma asteptam la mai mult. Deocamdata singura chestie notabila e numirea unui specialist la cnas: https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-24555524-adrian-gheorghe-cercetator-economia-sanatatii-imperial-college-din-londra-este-noul-presedinte-casei-asigurari-sanatate.htm. Plus, cu multa indulgenta, publicarea datelor alora statistice. Dar pe de alta parte baietii astia veniti din privat au nevoie de ceva timp ca sa inteleaga mersul lucrurilor la stat, procedurile, evaluarile, datul afara, etc. Deci i-as da credit un an pana sa fiu dezamagit, macar si pentru ca cu cei did sistemul politic clasic am vazut 30 de ani cum merge treaba.
              • 0 (0 voturi)    
                Se poate si la stat (Vineri, 19 martie 2021, 8:00)

                Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                Nu o sa inghit niciodata ideea ca angajatii sunt problema. 99% din probleme vin de la management, acolo unde e decizia e problema. Angajatul va face ce i se spune. Ca ai 5% angajati care nu vor, nu pot, nu sunt interesati, asta e valabil peste tot , in orice firma, in orice institutie. Dar nu e nicio problema. Nu-l dai afara, il tragi pe linie moarta, ii iei din responsabilitati, nu-i mai dai prime, nu-i maresti salariul si muti toate aceste beneficii la cei care vor si pot. Clotilde cum a facut ordine la sectorul 1 ? Acolo au plecat singuri cand au vazut cu cine au de a face.
                • 0 (0 voturi)    
                  asha e (Vineri, 19 martie 2021, 12:17)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                  Dar ce te faci cand fiecare sefults din asta are clanul lui de prieteni, neamuri, amanti/amante, etc, toti angajati pe pile de el, si care-l asculta orbeste. Ca nu poti sa-i tragi pe toti pe linie moarta si sa le tai din responsabilitati. Iar sistemul de pile si relatii de la stat cam asha arata. S-au invatat cu stilul asta si va fi foarte vreu sa le impui iesirea din starea lor de relaxare.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Nu exista o retea de genul asta (Vineri, 19 martie 2021, 19:17)

                    Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                    Atunci am avea mafie. Exista conduceri politice pentru ca acolo sunt banii la cel care ia decizia. In rest, sunt oameni normali care iau salarii mai mici sau mai mari si care fac mai mult sau mai putin. Dar problema e la nivelele 1 si 2 de conducere care pot fi schimbate doar cu schimbare politica.
      • -1 (7 voturi)    
        zici tu? (Miercuri, 17 martie 2021, 8:00)

        comentacu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Sunt anumite detalii pe care ministrul nu numai ca trebuie sa le cunoasca, dar si sa le urmareasca. Personal sau prin prin colaboratorii apropiati.
        Daca vaccinarea nu-l intereseaza, inseamna ca trebuie sa plece la ONG.
        Mama si cand te gandesti ca adormitul asta voia sa fie viceprimarul Bucurestiului doar pt ca asa voiau muschii lui.
  • +26 (34 voturi)    
    Aha... (Marţi, 16 martie 2021, 19:00)

    gogu70 [utilizator]

    Si functionarul ala, nu-si cauta de lucru incepand de maine?

    Sau ii dai un bonus?
    • +12 (18 voturi)    
      si sporuri de performanta! (Marţi, 16 martie 2021, 19:32)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui gogu70

      asa le trebuie daca nu au facut curatenie in ministere si agentii din prima zi!
    • +3 (23 voturi)    
      Hai ma ca omul e penibil (Marţi, 16 martie 2021, 20:41)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui gogu70

      A gasit acarul Paun vinovat. Problema neplatii sumelor era stiuta in domeniul sanitar de saptamani intregi dar a bagat capul in nisip. Majoritatea personalului medical nu-l agreeaza tocmai ca e rupt total de realitatea din teren.
      • +2 (18 voturi)    
        Bugetul s-a aprobat in 8 Martie 2021 (Marţi, 16 martie 2021, 21:04)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        nu se puteau face platile pana saptamana trecuta, desi se stia problema, pt ca NU ERA BUGET
        • +4 (10 voturi)    
          Se pot face plati (Marţi, 16 martie 2021, 22:49)

          Tyrion.lann [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          In limita de 1/12 in fiecare luna din bugetul anului anterior. Altfel nici nu s-ar putea plati salarii, facturi utilitati etc. pana la aprobarea bugetului.
        • 0 (6 voturi)    
          Aiurea (Miercuri, 17 martie 2021, 7:41)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

          Si salariile cum se platesc , utilitatile cum se platesc ? Nu putea ministerul sa angajeze un credit pe termen scurt pana la definitivarea bugetului ? Dar deh, e mai bine sa te razboiesti cu Gheorghita in loc sa incerce sa rezolvi probleme serioase.
      • -2 (12 voturi)    
        ai tu treabă cu personalul medical (Marţi, 16 martie 2021, 21:19)

        zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        cum am eu treabă cu Brazilia.
        Pe de altă parte... cu sistemul de bani și pile și jaf din domeniul sănătății... da, s-ar putea să ai legătură.
        Zi după mine : medicii care vaccinează câștigă și douj de mii de lei pe lună NET fără șpaga de la pacienți și firmele din farma, din banii tăi, sărmane. Îți place mă să fii furat ?!
        • +1 (5 voturi)    
          Hai, slabeste-ma cu sabloanele astea (Miercuri, 17 martie 2021, 7:50)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          de doi lei si rupte de realitate. In primul rand nu e vorba doar de medici in procesul de vaccinare. In al doilea rand, banii care se platesc pentru vaccinare catre medici si asistenti nu sunt deloc putini. In al treilea rand, medicii care castiga de la firmele din pharma, sunt doar aia care au functii de conducere si de decizie, ca doar nu au nevoie companiile alea sa-i plimbe pe toti la conferinte. Si in la patrulea rand, tu gandesti in logica romanasului de acum 30 de ani - sa nu le dam bani la medici ca oricum fura si iau spagi. Ce nu intelegi tu este ca exista institutii care pot verifica asta, pe mine ma intereseaza sa mearga vaccinarea, sa pot sa ma vaccinez, sa poata fi deschise scolile caci copiii mei stau de 1 an acasa. Iar Voiculescu la fel ca si tine, nu se poate ridica la inaltimea momentului, el are doar niste contre cu Gheorghita , asa cum a avut si cu NIcusor, asa cum va avea si cu altii si mereu altii sunt vinovati pentru incapacitatea lui motiv pentru care fuge repede pe FB sa se mai justifice si o gramada de aiuriti sa-i planga de mila.
          • 0 (2 voturi)    
            ce incapacitate (Miercuri, 17 martie 2021, 13:54)

            zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            nici măcar nu-i cunoști atribuțiile, nu cunoști aparatul adm. din MS, nu știi procedurile, nu știi nimic bă... da manifești rensentimente față de o persoană de care nu știi decât lucruri bune... Apropo, a demisionat Ponta după Colectiv, acum 7 ani... s-a rezolvat ceva urând o persoană? Aud ? Hă ? Ministrul e problema ?

            Cât despre vaccinare, ea merge f. bine, dacă e vaccin.
            Și nu se bagă esențialii în față.

            Apropo... un sfert din vaccinații din faza doua sunt polițai, militari, magistrați, avocați... familiile lor...Curtea de Conturi...ASF... a, nu faci parte din esențiali, da vrei vaccinare rapidă ? Zi mersi lui Voclescu, de când cu scandalul transparenței MAPN a anunțat că-și deschide centrele de esențiali publicului larg... sunt sigur că se întâmpla oricum...
            • -1 (1 vot)    
              Vaccinarea nu merge foarte bine (Joi, 18 martie 2021, 7:27)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

              Suntem deja in urma fata de tari din UE. Am spus ca singurul lucru bun pe care l-a facut a fost publicarea listelor. Legat de hartogaraia din minister, nu este absurd ce spui, s-a blocat 1 luna si apoi a venit ministrul care ce-a facut ? Daca tu spui ca nu poate face nimic, inseamna ca nici deblocarea nu s-a datorat lui , cu alte cuvinte nu e nevoie de ministru, sistemul merge (sau nu).
        • +2 (2 voturi)    
          Emil, (Miercuri, 17 martie 2021, 9:03)

          fghr [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

          asta e alta discutie...
      • +2 (8 voturi)    
        n auzi (Marţi, 16 martie 2021, 21:28)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        ca nu e vina lui..

        bugetul e votat doar de o saptamana, pan la vara tot avem timp
  • -10 (34 voturi)    
    PLUS-USR atata poate? Securica Voiculescu (Marţi, 16 martie 2021, 19:03)

    hopsinoi [utilizator]

    a uitat sa semneze, a uitat stampila, pacientii incinerati sunt de vina. Dar nu a uitat sa faca publice date confidentiale (ca sa nu zicem de securitate nationala) sprea alte state (Germania ...). Ce zice SIE, o fi bine? SRI ce face?
    • +3 (17 voturi)    
      a uitat (Marţi, 16 martie 2021, 19:23)

      zgubilitix [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      dar deja e unnanim acceptat ca NU au fost furnizate niciunfel de date confidentiale. calmeza-te.
    • -2 (4 voturi)    
      Date secrete ???? (Miercuri, 17 martie 2021, 7:54)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Care ma date secrete, ca 60% din centrele de vaccinare erau pentru speciali care reprezinta 5% din populatie ? Eu zic ca asta a fost singurul lucru bun pe care l-a facut. Astfel , MAN a trebuit sa puna la dispozitie centrele sale. In rest, ai dreptate, omul nu e potrivit pentru postul ala. Si o spun ca votant USR din 2016. USR avea un om mult mai pregatit in persoana lui dr. Adrian Wiener, initiator de leg importante in domeniul sanatatii trecute chiar in Parlamentul dominat de PSD. Dar deh, trebuia Ciolos sa-si impuna omul, nu conteaza ce poate.
      • -1 (3 voturi)    
        O mică și nevinovată corectură! (Miercuri, 17 martie 2021, 11:27)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Astăzi în Armată sunt doar 65.000 de militari,
        reprezentând doar 0,33% din populația frumoasei noastre patrii.Aceștia nu se consideră
        speciali,ci își văd de treaba lor,deși sunt înjurați
        și calomniați zilnic,sub privirile blând-contemplative ale M.Ap.N.Mai notați că procentual militarii români sunt cei mai puțini dintre toate țările Emisferei Nordice.Nu cred că
        cei din MAI și servicii reprezintă 4,66% din populația țării.Mai cercetați minciuna!
        • 0 (2 voturi)    
          Este mizerabil să dai minus la cifre (Miercuri, 17 martie 2021, 16:32)

          Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

          oficiale ușor de verificat.Rămâne ca expicație doar totala rea credință.S-a umput țara de
          troli sovieto-ruși!
        • -1 (1 vot)    
          Atunci e si mai grav (Joi, 18 martie 2021, 7:35)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

          De ce avea nevoie MAPN de atatea centre daca numarul angajatilor e foarte mic ? Legat de nr de angajati raportat la populatie ia uite aici top 5 in UE : Grecia ( 1/167), Italia ( 1/233), Franta (1/261), Croatia (1/283), Romania ( 1/284). Restul tarilor din UE sunt dupa noi . Adica tari ca Polonia, da, cu riscuri de securitate enorme sau tarile baltice. Deci las-o ca ii tinem si pe astia in carca ca si pe militieni, securisti. In general toate sistemele de forta din Romania sunt surpa-dimensionate in raport cu necesitatile.
          • +1 (1 vot)    
            Cred că ai luat cifrele de la (Joi, 18 martie 2021, 16:49)

            Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            Radio Erevan.Repet că acum ,pe teren,
            sunt numai 65.000 de militari,din 75.000
            care sunt aprobați de Parlament în
            Guvernarea 2001-2004.Dacă pentru o țară
            ca România cifra ți se pare prea mare înseamnă că ești de o totală rea credință
            și nu înțelegi nimic din riscurile și amenințările din zona noastră.Nici dacă ar
            fi postat șeful Fabricii de Troli de la Sankt-
            Petersburg,nu ar fi spus această tâmpenie.
            Pașol na turbinca vidma!
            • -1 (1 vot)    
              Neah (Vineri, 19 martie 2021, 8:06)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

              Daca vrei sa-mi spui ca numarul conteaza, atunci iti spun sigur ca asta cel mai putin important criteriu. Pentru ca daca consideri ca amenintarea e Rusia, numarul de soldati pe care Romania il poate pune la dispozitie e absolut nerelevant. Ca sunt 50.000 sau 100.000 nu va face nicio diferenta. Prefer o armata mica dar dotata, antrenata si capabila sa faca fata la situatii neprevazute dar nu la razboaie cu tari de 15 de ori mai mari.
  • +18 (26 voturi)    
    ministru slab (Marţi, 16 martie 2021, 19:09)

    comentacu [utilizator]

    Explicatia corecta era: un FOST functionar public a uitat...
    • +11 (15 voturi)    
      pai n-auzi ca nu poti sa-l dai afara (Marţi, 16 martie 2021, 21:47)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

      Legea e facuta in asha fel incat sa fie foarte greu sa concediezi pe cineva de la stat. Tocami pentru ca sistemul PCR sa poata controla tot ce misca in front. As pune pariu ca uitatul asta are legatura cu faptul ca VV a miscat in front si in relatia cu ministerul educatiei, si cu vaccinarea, si cu listele alea afisate fara aprobare.
      • -3 (7 voturi)    
        Pai si aia de la Ape cum au fost zburati? (Marţi, 16 martie 2021, 22:35)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Aiuritor sa crezi ca daca omul ala era vinovat nu putea fi tras la raspundere ori dat afara. Mai degraba dream team-ul guvernamental nu a putut plati salariile deoarece acei bani nu existau, ori sa zicem mai bine ca nu aveam bugetul aprobat..
        PS. Cel mai probabil functionarul ala a mai indicat ca trebuie platit personalul medical, dar cine sa-l bage in seama in ian-feb., cand USR+PNL isi imparteau sinecurile?
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e acelasi lucru (Miercuri, 17 martie 2021, 22:08)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Fides

          De la apele romane a plecat chelneritsa, care si-a dat demisia, si ala de a demascat magaria, prin metoda clasica de post desfiintat. "Animalul politic" de la PNL e inca sef acolo.

          Dar nenea ala nu era functionar public, plus ca 99% va castiga procesul cu statul, va primi toate salariile din urma si va fi reangajat.

          Din pacate functionarul public are statut special.
  • +16 (24 voturi)    
    De ce dupa 2 luni? (Marţi, 16 martie 2021, 19:27)

    Luccn [utilizator]

    1) De ce a durat doua luni? Cred ca e nevoie de mai multe lamuriri pe subiect, pentru ca banii se vireaza lunar ai este incacceptabil sa ca cineva sa greseaca doua luni la rand.

    2) E greu de inteles de ce se asteapta doua luni ca sa se ridice problema salariului. Ce vreau sa spun este ca in acest sistem pare o delasare generala, de la conditii de munca si tratament pacienti pana la drept salarial.
  • +20 (22 voturi)    
    Uitucul (Marţi, 16 martie 2021, 19:27)

    ic.ram1945 [utilizator]

    La acel nivel, justificarea cu: a uitat, este o tampenie, si absolut nu are nicio legatura cu partidele. Nu a uitat, ci este complect incompatibil cu postul respectiv... cu atatea calculatoare, sunt angajati in plus foarte multe persoane, nepoti, nepoarte etc., care habar n-au de numic.Cred ca ,daca s-ar reduce personalul administrativ cun 40 %, nu s-ar intampla nimic deosebit, poater s-ar respecta intocmai regula om potrivit la loc potrivit.
  • +10 (22 voturi)    
    Daca nu l-ai dat...... (Marţi, 16 martie 2021, 19:31)

    gigiN [utilizator]

    .... afara,taci naibii din gura!
  • +8 (18 voturi)    
    Cititi si voi printre randuri baieti (Marţi, 16 martie 2021, 19:49)

    Fides [utilizator]

    O fi ca si bancurile de la radio Erevan, functionarul o fi anuntat ca trebuie platite salariile, ca sunt restante, iar expertii numiti politic or fi uitat ori s-au facut ca ploua, ca de in februarie nu am avut buget.
  • -2 (10 voturi)    
    . (Marţi, 16 martie 2021, 20:06)

    di livio [utilizator]

    Nazare, chirurgu de la finanțe care operează cereri...nu înțeleg de ce sînt plătiți altfel medicii care vaccinează, doar e meseria lor...avînd în vedere că-i pidemie mondială generală și război cu covrigu ucigaș, ar fi trebuit să facă voluntariat medicii eroi...așa n-are cum să se termine pidemia, îi finanțată gras
  • +1 (11 voturi)    
    Penibil! (Marţi, 16 martie 2021, 20:26)

    Dromikete [utilizator]

    Sa vii cu asa scuze... Adica trebuie sa faca valuri medicii si asistentele ca sa-si primeasca drepturile banesti dupa munca prestata in loc sa vii in intampinarea lor sa-i faci sa se simta apreciati pentru efortul lor.
    Dar stai, s-a mai intamplat asta si cu prima lui Iohanis pentru medici din primul val !!!
    I se accepta si iarta multe pupilului lui tata, doar e fiu de turnator la secu. Sau n-are nici o legatura?!
    • -5 (13 voturi)    
      ce turnător la Securitate (Marţi, 16 martie 2021, 21:21)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Dromikete

      Taică-su NU fost informator al Securității ca poliție politică. Hai, mai zi ceva de unchi-su, să vedem și pe aia
      • +5 (11 voturi)    
        Taica-su a fost turnator, asta e clar ca (Marţi, 16 martie 2021, 21:45)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        buna-ziua. Ca n-o fi primit patalama pentru asta de la tribunal, asta e alta problema, legea e facuta prost. Trebuie sa arati ca cineva a suferit in urma turnatoriilor ca sa primesti patalamaua de la Tribunal.
        • -8 (10 voturi)    
          nu fost informator al Securității (Marţi, 16 martie 2021, 22:34)

          zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

          ca poliție politică.
          Da, trebuie ca cineva să fi avut de suferit. În cazul său, n-a fost cazul.
          O groază de români au dat declarații Securității, miliției lui Ceașcă. Și pe ei îi faci turnători ? Nu ți-e jenă mă ?
          Oricum, nu de tasu mori tu. Pe cei de teapa ta îi roade altceva la Voiculescu... și sper ca omul să nu se lase
          • +2 (2 voturi)    
            o groaza de romani, (Miercuri, 17 martie 2021, 9:08)

            fghr [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

            n au dat cu subsemnatul in vremurile de trista amintire... aia s acum sclavii platitori de taxe
  • -5 (11 voturi)    
    E clar (Marţi, 16 martie 2021, 20:37)

    Arminius [utilizator]

    Astia nu sunt in stare sa-i plateasca pe cei care vaccineaza si noi vrem sa o rezolve cu pandemia? De peste un an e pandemie si la noi a scazut numarul de paturi la ATI. Nu mai poate fi numita prostie, e atentat la siguranta noastra. DNA-ul doarme?
  • +3 (7 voturi)    
    Explicatii puerile (Marţi, 16 martie 2021, 21:00)

    mescaline [utilizator]

    Bugetarul nu e obisnuit cu intarzierile, ar fi tipat dupa bani in secunda doi si functionarul adormit ar fi dat drumul hartiei cel tarziu in ziua de salariu, dupa pranz.
  • +6 (18 voturi)    
    cam penibila scuza (Marţi, 16 martie 2021, 21:21)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    un functionar marunt, acolo , din MS, o blocat plata a mii de oameni, un subect neinsemnat in agenda f.f.f. aglomarata a unui ministru f.f.f ocupat si disponibil insa sa posteze zilnic pe fb si sa discute si raspunda chiar la comentarii.
    Vladut, cu ochii pe imaginea ta din social media, se pare ca-cam ignori problemele reale din sistem. Chiar sa fie de vina acel functionar si doar el ? de problema se stia mai demult. Au sesizat-o si altii pe fb si nu numai, era asa de greu, ca ministru, sa te interesezi cine se ocupa de proces, unde e blocaj, daca e si sa deblochezi urgent, sa iei problema "in maini"?
    Pai ce rol mai ai tu in MS, atunci, daca orice functionar "te face" si tu stai ca molaiul, pasiv, doar constati,...pe urma vii si ne spui ca nu, nu il poti da afara. E cumva cineva adus de tine? e de rusine atunci si ar trebui sa il/o convingi sa isi dea demisia de onoare. E cumva cineva vechi, cu proptele prin secu, pnl? ii faci demersuri pt sanctiune disciplinara.
    Evident, asta daca chiar e acel/acea functionar de vina, ca tare imi e ca probabil o zacut pe undeva "hartia" pe vreun birou la vreun SS/ministru cine stie cand/de cat timp. Ca am lucrat si eu intr-un minister 14 ani si stiu cum isi seteaza "prioritarile" cei din conducere.
    Oricum, indiferent de ce e cu acel functionar, ca ministru, ai RASPUNDERE. Raspunzi si de ce fac si de ce nu fac oamenii din minister.
    De asumare, raspundere ai auzit?
    Pare rau, iar ai dat cu mucii-n-fasole de data asta, cu raspunsul asta, si nu e prima data. Crezi ca daca te sustine lumea pt ca esti oengist, ai facut fapte bune si ajutat multa lume, ca promovezi transparenta, inseamna ca ti se poate ierta orice? te inseli...exista o limita in toate si e mult pana gresesti de cateva ori asa si lumea se prinde ca nu faci prea multe pe acolo.
  • -1 (9 voturi)    
    avem nevoie de mai multi vv (Marţi, 16 martie 2021, 21:26)

    fghr [utilizator]

    asta care l avem isi face treaba cu prisosinta..plus ca nu greseste niciodata

    Emile , transpenibilus , va rog ajutati l sa iasa din acest moment delicat
  • -3 (17 voturi)    
    hărmălaia băieților din sistem (Marţi, 16 martie 2021, 21:31)

    zavalitaa [utilizator]

    văd că s-a mutat de pe Facebook aici

    Parcă USR era formată din securiști, deși tocmai sistemul militarizat a fost călcat pe coadă de exercițiul (reușit) de transparență al lui Voiculescu pe vaccinările preferențiale, mai nou și alde Năsui vbește de Registrul lucrătorilor din Securitatea lui Ceașcă din administrație, de-au înlemnit pesedeii azi în Parlament.

    Că Voiculescu este sabotat de jigodiile de lux din sistemul medical, care căștigă zeci de mii de lei mimând consultarea pacienților în 7 clinici simultan, de sugativele de bani publici, de șpăguiții din birouri, era inevitabil. E treaba lui să dea cu ei de pământ și să comunice deschis pe tema asta, pentru că Newsweek și ceilalți presaci pe bani PNL nu stau degeaba + sutele de postaci de pe FB.

    Mai nou un amețit de pe aici încerca o culpabilizare pe tema pacienților arși de la Balș..... nu-s sănătoși unii nene, cred că V.V. deranjează mai mult decât ar arăta moaca lui moale :)
  • +7 (11 voturi)    
    taticu ...tu esti de vina (Marţi, 16 martie 2021, 21:54)

    Coco Whistle [utilizator]

    nu poti arata cu degetul spre un functionar. chiar daca e asa, acel functionar are un sef? e de capul lui? nu-l intreaba nimeni de sanatate?in plus, si-a cerut cineva scuze? servantii trebuie sa invete sa si comunice de aceea sinteti platiti de poporul roman.
    • -1 (9 voturi)    
      ai mentalitate de sclav (Miercuri, 17 martie 2021, 7:06)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      nefuncțional în lipsa unui vătaf.
      Exact asta a lăsat în urmă Nelu Tătaru, super eficientul Moș Teacă

      De fapt, asta e Românica.

      Nu și-a asumat Ponta Colectivul, de-am aplaudat toți ca tâmpiții ? S-a schimbat ceva de 7 ani încoace ? Puie Monta, și în rest vedem noi... dap
  • +4 (14 voturi)    
    . (Marţi, 16 martie 2021, 22:08)

    Elfu [utilizator]

    Voiculescu a fost supraevaluat.... jenant .
    • -1 (3 voturi)    
      nu l-ai evaluat tu (Miercuri, 17 martie 2021, 13:56)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Elfu

      stai liniștit, oricum n-ai vreo treabă
      • +1 (1 vot)    
        . (Miercuri, 17 martie 2021, 15:42)

        Elfu [utilizator] i-a raspuns lui zavalitaa

        zavalitaa , multumesc pentru lamurire ... mi se parea ca nu l-am evaluat eu ... dar jenant tot este .
  • +1 (7 voturi)    
    Am un deja-vu cu perioada de glorie Baseus (Marţi, 16 martie 2021, 22:25)

    Zummm [utilizator]

    Da-ti inainte cu tupeu Taie tot taie tot
  • +6 (10 voturi)    
    Hahahaha, si la sanatate exista un Acar Paun! (Marţi, 16 martie 2021, 22:43)

    Parzivall [utilizator]

    Saracu, a destabilizat un sistem intreg si nimeni nu a observat.
  • +4 (8 voturi)    
    Scuze ieftine (Marţi, 16 martie 2021, 23:00)

    Tyrion.lann [utilizator]

    In primul rand, e adevarat ca nu poti da direct afara functionarii. Dar, ce poti face:
    * comisie de disciplina pe tema asta pentru functionar > ii dai avertisment
    * incepi o analiza detaliata a muncii functionarului in ultima perioada, ii reevaluezi raportul de evaluare pe anul trecut daca a fost deja aprobat, 100% gasesti lucrari nefacute la termen, gresite etc .> poti reduce salriul cu 10% 3 luni
    * dupa ce mai trec cateva luni in care i-ai dat sarcini precise, ai avut cerinte exigente, il mai evaluezi inca o data si mai mult ca sigur ca poti gasa un motiv plauzibl sa-l dai afara legal.

    Dar e clar ca e o complicitate acolo, nici o lucrare nu e facuta individual, e un director ce da la un sef de serviciu, urmeaza catre un consilier, deci nu putea sa se fi blocat la un singur om fara sa stie si altii care au fost complici.

    Si daca se stia de problema, si ministrul/consilierii sai sunt de vina pentru ca nu au urmarit-o pana la sursa mai repede.
    • +6 (8 voturi)    
      sigur că-s complicități (Miercuri, 17 martie 2021, 7:09)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Tyrion.lann

      între funcționari, șefuții lor și alte creaturi lăsate de Nelu Tătaru și ceilalți miniștri conformiști din ultimii ani, indivizi obișnuiți să fie vătafi peste sclavi disfuncționali care vor și ei sporurile și pensia specială. Și să rupă ușa la 5.
  • +2 (4 voturi)    
    ?? (Miercuri, 17 martie 2021, 0:14)

    Paul_ [utilizator]

    A fost concediat???
    • +1 (5 voturi)    
      nu (Miercuri, 17 martie 2021, 7:09)

      zavalitaa [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

      Ăsta e statul mafiot, cu legi făcute bine de tot
  • +2 (6 voturi)    
    Asociatia Magic (Miercuri, 17 martie 2021, 8:01)

    independentu [utilizator]

    Ministerul Sanatatii functioneaza intr-un mod magic, fara sa fie condus de nimeni.
    Singura preocupare a lui Vladut cel Magic e sa se razboiasca cu Gheorghita, care i-a luat fata, din punct de vedere mediatic.
    Personalul medical din centrele de vaccinare a cazut la mijloc in acest razboi absurd.
    Evident ca Vladut nu e de vina, ci acarul functionar Paun.
    N-am observat nici cea mai mica intentie de scuze sau de pareri de rau, fiindca ministrul nu se incurca cu plebea, nu?
  • +4 (4 voturi)    
    hotie (Miercuri, 17 martie 2021, 8:05)

    jorjelinio [utilizator]

    de ce sa-i plătească, sunt saraoli? sunt angajați, au salarii, de ce sa le dea bani in plus, fac si altceva decât sa facă un banal vaccin? sitir cadrele medicale.100 de lei pe ora? bai, nu va e mă rușine, nesimțiților?
  • +2 (6 voturi)    
    Daca era o intarziere de 2-3 zile, inteleg... (Miercuri, 17 martie 2021, 8:27)

    Klaus_ [utilizator]

    Daca era o intarziere de 2-3 zile, inteleg sa dai vina pe un functionar uituc. Dar daca problema ti-a fost semnalata deja de doua saptamani, atunci tu ca ministru esti vinovat. A doua zi dupa ce ti s-a spus prima data, ar fi trebuit sa se rezolve. Ne ascundem dupa functionari, mai Vladut? Incepem sa semanam cu Dancila? Vezi ca pe Dancila au votat-o prostii pe care cu doua minciuni din astea i-ai aburit. Pe votantii tai nu-i pacalesti cu rahaturi PSD-iste. Asuma-ti prostia si data viitoare fii mai atent, nu te ascunde dupa functionari!
  • +1 (7 voturi)    
    Fascinant ... (Miercuri, 17 martie 2021, 8:32)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pe mine ma fascineaza abilitatea unor comentatori de pe aici de a crede (sau de a se preface ca il cred) tot ce glasuieste acest individ neavenit in fruntea Ministerului Sanatatii.

    1. Omul nu are treaba cu plata medicilor si a personalului care se ocupa cu vaccinarea ci cu transparenta. Nu e Ministerul Sanatatii e Ministerul Transparentei.
    2. De cand a venit incearca sa isi puna in dreptul sau succesul vaccinarii pentru ca in orice alt domeniu al sanatatii de care se ocupa direct e dezastru si e incapabil sa rezolve ceva.
    3. Sunt aproape convins ca plata personalului a fost uitata in mod intentionat. Daca nu putem sa fim beneficiarii de imagine ai vaccinarii macar sa o sabotam, da-o d ...

    Acum cat de bulumac sa fiu sa ma intreb pe aici daca a fost sanctionat acarul Paun, sa vorbesc despre cat de complicate sunt legile pentru sanctionarea functionarilor si orice alte subiecte care abat atentia de la problema reala.
  • +1 (7 voturi)    
    E fenomenal individul asta (Miercuri, 17 martie 2021, 8:49)

    Ion12345 [utilizator]

    Ministrul nostru nu are nicio vina niciciodata. El e curat ca lacrima. Incendii, salarii neplatite, paturi in spital, etc, ba pompierii, ba angajatii lui, ba managerii de spitale.
    Ma intreb pentru ce mai sta acolo. Doar sa dea din gura fara rost ?
  • +2 (8 voturi)    
    Habar nu are sa coordoneze ministerul (Miercuri, 17 martie 2021, 9:10)

    JohnyM [utilizator]

    ....functionarii aia sunt de capul lor acolo.Incompetenta la greu
  • 0 (2 voturi)    
    Nu! (Miercuri, 17 martie 2021, 9:18)

    scriitor [utilizator]

    Nu este acceptabil!!
  • +1 (3 voturi)    
    bine coordonata campania de vaccinare.. (Miercuri, 17 martie 2021, 9:38)

    rochiri [utilizator]

    ...Gheorghita vaccineaza si Voiculescu plateste...nu inteleg de ce nu au dat totul la armata sau la minister..
    • +1 (1 vot)    
      Răspunsul este foarte simplu, (Joi, 18 martie 2021, 18:47)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Bugetul sănătății este la Sănătate nu la Ministerul
      Agriculturii,deși poate că ar fi fost mai bine.
      Medicul militar Gheorghiță a fost plantat acolo pe
      post de paratrăznet.Nu știu de ce nu pleacă!?
  • +1 (1 vot)    
    Minusuri (Miercuri, 17 martie 2021, 13:12)

    Mihai2009 [utilizator]

    Imi place ca vad minusuri la comentarii absolut logice.
    Tataru era in miscare 16 ore pe zi, iti dadea senzatia ca e la curent, ca stie tot ce misca si actioneaza instant. Nu stiu daca era chiar eficient dar nu-l prindeai cu prostioare.
    Voiculescu pare asa fragil, il trag pe sfoara functionarii, se contreaza cu toata lumea, cand e vorba de paturi la ATI tace doua zile...nu arata foarte bine. Poate face treaba dar la perceptie e prastie.
    Lumea vrea sa vada actiune, prosti dati afara, sanctiuni, investii, treaba! Daca nu face lucruri zdravene o sa plece cu transparenta in mana.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by