Situație disperată la începutul valului 3: doar 30 de locuri ATI pentru pacienți COVID rămase libere în toată țara și niciun loc în București

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 15 martie 2021, 11:18 Actualitate | Sanatate


Spital coronavirus
Foto: Heidi Levine / Sipa Press / Profimedia
Doar 30 de locuri în secțiile de Terapie Intensivă pentru pacienți COVID-19 mai sunt libere în acest moment în toată țara și niciun loc în București, au declarat pentru HotNews.ro surse medicale. Situația este cu atât mai disperată cu cât România se află abia la începutul celui de-al treilea val al pandemiei, iar numărul îmbolnăvirilor de COVID-19 continuă să crească în fiecare zi.

La Ministerul Sănătății a avut loc, în această dimineață, o ședință pe această temă cu managerii spitalelor din București și județul Ilfov, iar la ora 11:00 a început o nouă ședință cu managerii spitalelor din țară, în încercarea de a crește numărul de locuri ATI.

1.232 de pacienți COVID-19 sunt internați în acest moment în secțiile de Terapie Intensivă din țară. Numărul îmbolnăvirilor a reînceput să crească accelerat în ultimele zile, după o perioadă de acalmie de aproximativ două luni. Specialiștii avertizează că ne aflăm la începutul celui de-al treilea val al pandemiei, iar numărul de cazuri va continua să crească în perioada următoare.

Situația amintește de cea din toamna trecută, din timpul celui de-al doilea val al pandemiei, când locurile ATI COVID din multe spitale, inclusiv din București, erau deja ocupate, iar numărul de cazuri continua să crească în fiecare zi, în unele zile trecând de pragul de 10.000 de îmbolnăviri. În acea perioadă, cea mai mare temere era că pentru o parte dintre pacienții COVID care aveau nevoie să fie tratați într-o secție ATI va fi imposibil de găsit un loc.

În plus, țara noastră stă foarte prost și la numărul de medici de Terapie Intensivă, nu doar la numărul de paturi. Într-un interviu acordat HotNews.ro în iulie anul trecut, Dorel Săndesc, medic ATI, președintele Comisiei de Anestezie-Terapie Intensivă din Ministerul Sănătății și vicepreședintele Societății Române de ATI, avertiza în legătură cu deficitul de personal din secțiile ATI, unde există doar circa 1.000 de medici și în jur de 800 de rezidenți. Acest lucru se poate transforma într-o "problemă majoră", avertiza atunci medicul Dorel Săndesc.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11113 vizualizari

  • +18 (50 voturi)    
    Nedumerire (Luni, 15 martie 2021, 11:22)

    Mazeta [utilizator]

    „... a început o nouă ședință cu spitalele din țară, în încercarea de a crește numărul de locuri ATI.”

    Dacă prin ședințe crește numărul de locuri ATI, de ce nu se fac mai multe ședințe?
    • +3 (11 voturi)    
      manipulare (Luni, 15 martie 2021, 12:01)

      aditza_1967 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Degeab zic ei sa amreasca nr de paturi, ca legea nu ii lasa. Asa spune DSP. Stiu un spital care a dorit amrirera numrului de patruei si cand a venit DSPul sa le dea ok-ul a zis ca deja au prea multe, si normal ar trebui sa csada din eel, ca nu respecta legislatia
      • -6 (28 voturi)    
        Cum iti asterni, asa dormi ..... (Luni, 15 martie 2021, 13:23)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui aditza_1967

        Si in acest weekend, ca si in celelalte, statiunile montane au fost pline (desi zapada cam rea). Pe Valea Prahovei sau la Poiana Brasov, turist langa turist, mai multi decat in vremurile din afara pandemiei, fara distantare, fara masti, fara nici un pic de grija. Acum muriti fratilor, daca asta ati vrut. Partea proasta este ca nu mor cocalarii care s-au inghesuit, decat in mica parte, le mor in schimb parintii si bunicii. Dar ce se pasa lor ???? Ei se distreaza, ce daca mor niste oameni, ei sa fie bucurosi, sa-si infulece micii, sa-si bea berea si sa ragaie fericiti !!!!! Tot inainte, romani !!!
    • -3 (21 voturi)    
      Nelu Tătaru (Luni, 15 martie 2021, 12:10)

      mgexpert [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      era peste tot în țară, văzând și făcând la fața locului.
      S-au găsit desigur somități care să strâmbe din nas și să-l ia în balon, dar omul a fost eficient și pe fază.

      Ăsta nou e foarte comod și retras, parcă îi i-e frică să intre-n contact cu oamenii din spitale.
    • -1 (21 voturi)    
      Pentru ca (Luni, 15 martie 2021, 12:32)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      In acele sedinte se discuta despre PSD si propaganda anti PSD si oricate sedinte vor face numarul de locuri la ATI n-are cum sa creasca, insa ceea ce va creste va fi o mare aura in jurul USR-istilor cand vor fi vazuti ca sfinti si ingeri de naivii penibili care au protestat vehement pentru a ajunge mizeria lor la putere.
  • +12 (28 voturi)    
    1 an de zile nu avut timp sa faca locuri... (Luni, 15 martie 2021, 11:24)

    alfa1 [utilizator]

    tipa in zadar...
    • +18 (28 voturi)    
      ATI (Luni, 15 martie 2021, 12:24)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Sa cumperi niste paturi ATI nu este atat de greu. Problema este instalatia electrica (a se vedea incendiile) dar mai ales medicii si asistentele pentru ATI.

      Un medic pentru ATI se formeaza in ani buni.

      Cand au inceput sa plece medicii in strainatate medicii de la ATI erau printre cei mai cautati!
      • +7 (9 voturi)    
        Chiar daca nu este greu de cumparat niste (Luni, 15 martie 2021, 13:31)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Paul_

        paturi, totusi nu cred ca din primavara trecuta pana acum s-a cumparat vreun pat. Vreo 1300 erau toate paturile ATI dotate cu ventilatie mecanica anul trecut. Acum sunt probabil la vreo 2000. Plusul nu l-a cumparat statul roman, ci sunt donatii ale diferitelor firme private sau sunt cumparate de autoritatile locale. Desi si aceste cifre sunt doar banuite. Niciodata , in ultimul an, nu am primit date exacte cate paturi sunt la ATI, o singura data a avansat Iohannis o cifra, dar aia insemna si paturile ATI fara ventilatie mecanica. In rest, doar minciuni si dezinformare, specifica marelui USl . Germania, populatie de 4x mai mare, 40.000 paturi ATI dotate si cu ventiatie mecanica. Daca vine acum un cutremur, o sa ne amintim de el inca 1000 de ani de acum inainte, pentru ce o sa se intampe in spitale.
  • +38 (48 voturi)    
    Dar de ce este disperata ? (Luni, 15 martie 2021, 11:25)

    DanCris [utilizator]

    Demnitarii si securistii s-au vaccinat deja. Neesentialii, oricum nu sunt ...esentiali.
    De ce ar mai interesa pe cineva ca nu sunt paturi la ATI ?
    Mergeti sa faceti plangere penala ? Ghinion , procurorii si judecatorii sunt si ei vaccinati.
    Scandal in presa ? Slabe sanse, ziaristii au fost vaccinati si ei...
    Nu mai bagati panica in oameni , teroristilor. Fiecare sa moara acasa , in liniste.
    • -15 (33 voturi)    
      si iata o alta metoda (Luni, 15 martie 2021, 12:18)

      ALFY [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      de a convinge lumea sa se vaccineze (otraveasca) cu un cocktail experimental, fara beneficii clare si cu posibile reactii adverse grave necunoscute :-)
      • +3 (17 voturi)    
        Mai bine omori oameni (Luni, 15 martie 2021, 12:56)

        Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui ALFY

        Dupa logica ta, ca deh ce conteaza altii...pana cand vine vorba despre tine sau cei apropiati tie. Egoismul dus la maxim.
      • +7 (15 voturi)    
        psihoze (Luni, 15 martie 2021, 13:10)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui ALFY

        nu inteleg care e problema dumneavoastra ca vor unii sa se vaccinexe. nu e ca si cum va obliga.
  • +15 (19 voturi)    
    si cu toate astea... (Luni, 15 martie 2021, 11:26)

    Alexinio [utilizator]

    ...stimabilii nu au adaugat vreun loc la vaccinare in Bucuresti.
  • -1 (19 voturi)    
    cu cat vom re-confina mai tarziu... (Luni, 15 martie 2021, 11:26)

    demaGOGU [utilizator]

    ...cu atat costurie - umane, materiale, etc - vor fi mai mari.

    optiunea apartine, ca intotdeauna, acestei populatii de gregari.
  • +4 (38 voturi)    
    ... (Luni, 15 martie 2021, 11:28)

    tirolez [utilizator]

    Dar tinem deschise scolile in Bucuresti. Au mai trecut si altii prin etapa de negare.
  • +10 (34 voturi)    
    :) (Luni, 15 martie 2021, 11:28)

    sentenced [utilizator]

    Ar fi interesant de prezentat o statistica ce prezinta evolutia numarului de paturi ATI din ultimul an. Ca doar traim apocalipsa, m-as astepta cel putin la o triplare a numarului de paturi.
    • +14 (24 voturi)    
      ? (Luni, 15 martie 2021, 12:37)

      Paul_ [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Si in acelasi timp la triplarea numarului de doctori si asistente, nu?
  • -4 (36 voturi)    
    Multumitii lui Campeanu (Luni, 15 martie 2021, 11:29)

    mircea112 [utilizator]

    Da Doamne sa vina vacanta mai repede pana nu ne inchide astia in case pe toti!
  • +2 (40 voturi)    
    Sa mai organizam alegeri, sigur scad infectarile (Luni, 15 martie 2021, 11:30)

    MTG [utilizator]

    Sa mai organizam niste alegeri, sigur scad infectările peste noapte, ca pana alegerile din noiembrie! Apoi mascam cresterea evidenta a numerelor cu faptul ca am permis si deschiderea scolilor, ca doar asa-i in tenis, de aia avem atatia sociologi in serviciile secrete, acum toti vaccinati!
    • +15 (29 voturi)    
      .... (Luni, 15 martie 2021, 12:00)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui MTG

      Sigur, sutele de clase inchise din cauza cazurilor de covid, copiii de la ATI sunt acolo de plictiseala. Copilul innecat cu voma(da, covid are simptome digestive) si decedat sunt doar diversiuni ale sistemului. Toti cocalarii se zvarcolesc ca nu mai pot merge la petreceri.
      • -2 (8 voturi)    
        Poate a fost prea fina ironia pentru tine (Luni, 15 martie 2021, 16:56)

        MTG [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Poate a fost prea fina ironia pentru tine, sa iti spun ca pentru copii. Ce vreau sa spun , printre altele, ca deschiderea scolilor a fost doar o diversiune pentru a masca cresterea asteptata de dupa alegeri, si ca nu era necesara, dupa cum bine ai punctat. Capisci?
        • -1 (1 vot)    
          nu poate, chiar esti dobitoc! (Marţi, 16 martie 2021, 8:57)

          Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui MTG

          intre alegeri si redeschiderea scolilor au trecut vreo 10 saptamani, in timp ce perioada de incubare la covid este in medie o saptamana.
          cum se poate masca dupa 10 saptamani un eveniment produs cu 2 luni inainte?!
  • +7 (37 voturi)    
    "EROILOR" SANITARI (Luni, 15 martie 2021, 11:36)

    albastrele [utilizator]

    Dati drumul la medicamente sa se poata trata lumea de la primul simptom, nu sa stam acasa asteptand DSP-ul, medicul de familie si sa sfarsim legati de pat in vreun spital daramat ce colcaie de bacterii.
    • -5 (19 voturi)    
      .... (Luni, 15 martie 2021, 11:57)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui albastrele

      nu exista tratament pentru covid. Antibiotice si restul se dau bine-mersi de catre medicul de familie, cel putin in tara baga toti tratamentul de covid la orice simptom de raceala.
    • +1 (19 voturi)    
      da (Luni, 15 martie 2021, 12:13)

      rmos [utilizator] i-a raspuns lui albastrele

      sigur, ce idee stralucita! sa vezi atunci decese dupa ce o sa inceapa toti disperatii sa se indoape cu medicamente! in primul rand, nu prea exista optiuni de tratament pentru acest virus, antivirale eficiente nu avem, pentru atenuarea raspunsului imunitar ar fi steroizii insa nu sunt lipsiti de contraindicatii si folositi necorespunzator o sa faca mai mult rau. reteta sigura pentru dezastru.
      • +1 (21 voturi)    
        ce bullshit (Luni, 15 martie 2021, 13:33)

        albastrele [utilizator] i-a raspuns lui rmos

        Sigur daca iei medicamente din prima zi, medicamente care se stiu dupa 1 an de pandemie, sigur mori. Da "clar".
        Dupa unii nici aspirina nu ar trebui sa iei acasa.
        Nu mor copii de la inhalatii acasa cu dexa si ce sa spun vine un dezastru.
        Si mici la gratar daca mananci o suta poti sa mori, asa si de la medicamente daca nu respecti prospectul.
        Ce bine ca in spitale medicii dozeaza "corect" oxigenul cand ajungi in ultima clipa, iti fac sedative gramada si te incuie si in salon. Ramai tu si nosocomialele.
        • 0 (10 voturi)    
          desteptul pamantului (Luni, 15 martie 2021, 14:33)

          rmos [utilizator] i-a raspuns lui albastrele

          - da, poti sa mori, a murit recent unu' disperat care s-a indopat cu paracetamol
          - da, trebuie avut mare grija la aspirina, e foarte periculoasa, am vazut destule cazuri de "destepti" ca tine care au avut sangerari digestive de la aspirina
          - legat de dexa, tu ai cea mai mica idee cum actioneaza asupra sistemului imunitar? vrei sa le dai dexa de la primele simptome si celor care nu au nicio problema cu acest virus? adica majoritatea? ghicesti ce o sa se intample? evident ca nu ghicesti ... iti spun eu, pentru anumite persoane din aceasta categorie o sa se agraveze simptomele. daca te intrebi de ce, intreaba un medic! nu mai vorbesc de diabetici.
          - dupa mintea ta, de ce mai exista facultate de medicina? poti sa iti administrezui medicamente citind o lista de pe fb, nu? nu realizezi ca in panica asta generala, multi o sa se supradozeze? au fost in stare sa bea spirt si alte tampenii! bine, era o intrebare retorica ... nu prea ai cum sa realizezi. fiecare domeniu are un knowledge specific, nu conteaza ca tu nu intelegi asta! patologia covid e complexa si deciziile legate de tratament depind foarte mult de evolutie, de organele afectate, etc. bine .... imi pierd timpul cu tine, e clar ca nu ai ce trebuie sa intelegi asa ceva
  • +6 (14 voturi)    
    nu e ca si cum (Luni, 15 martie 2021, 11:48)

    cristi_an [utilizator]

    pandemia a inceput ieri.
    inca una cu bolta de la statul roman in capul romanilor
  • +9 (21 voturi)    
    hmmm (Luni, 15 martie 2021, 11:54)

    noi2013 [utilizator]

    Avand in vedere numeroasele cazuri de tip Sibiu, lipsa locurilor la ATI e mai degraba un lucru bun... mai scapa cativa cu viata....
  • -1 (17 voturi)    
    ??? (Luni, 15 martie 2021, 11:59)

    nahir [utilizator]

    Cand erau 7-8000 cazuri zilnic, erau paturi librere la ATI covid-19, acum cu 5000 nu mai sunt.
    Care-i explicatia?
    • +5 (13 voturi)    
      Pot fi mai multe posibilitati (Luni, 15 martie 2021, 13:00)

      Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      De ex. tulplina britanica mai agresiva, multi care s-au plictisit de pandemie si nu mai raporteaza simptomele sau merg prea tarziu la spital.
    • +7 (15 voturi)    
      exista o explicatie... (Luni, 15 martie 2021, 13:31)

      festina [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Cand a inceput valul 2 in toamna , de s-a ajuns la 7-8-10.000 cazuri/zi, se pornise cu infectarile de jos (in august-septembrie nu erau mai mult de 1000 cazuri/zi) si implicit cu sectiile ATI erau cam goale. Pana in octombrie nu erau mai mult de 2-300 locuri ATI ocupate. Mai aveau 1000 paturi ATI la dispoztie.

      Valul 3 ne-a prins cu cca 1000 locuri ATI deja ocupate.
      Tot cca 1300 paturi sunt disponibile si acum si deja s-au ocupat cam toate.

      Ideea e sa nu ne infectam acum, ca nu putem creste nr de paturi din diverse motive (lipsa medicillor ATI,proasta organizare romaneasca etc) , ca sa nu fie "cerere" de ATI.

      Cei care cred ca se pot suplimenta chiar si intr-un an locurile la ATI sunt naivi. Cand nr de infectari devine incontrolabil, nicio tara din lume (si vorbim de tari mult mai bogate) nu fac fata. Pentru ca nu exista medici suficienti. In Franta au comandat 5000 ventilatoare in octombrie (cand a inceput valul 2 la ei) si nu avea cine sa le gestioneze.
      Dar acum e prea tarziu.

      Cunosc prieteni care au avut nevoie de oxigen prin ianuarie, au fost spitalizati, au scapat iar acum se considera realmente "norocosi" ca s-au imbolnavit intre "valuri" si au putut beneficia de oxigen.

      Acu' scapa care poate. tot ceea ce putem face este sa fim prudenti acum, sa nu avem ghinionul sa ne imbolnavim cand nu avem acces la oxigen. Ca cine stie? Poate nu suntem chiar atat de sanatosi sau cu un sistem imunitar echilibrat (daca sistemul imunitar e prea puternic- se intampla la unii tineri- reactioneaza violent si produce acea furtuna de citokine, care poate fi fatala).Daca e prea slab, nu lupta cu virusul.

      Sanatate si paziti-va!
    • 0 (10 voturi)    
      simplu (Luni, 15 martie 2021, 14:23)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Sunt bagati toti sa fie la numar, fie ca au nevoie, fie ca nu. Cu dezdonamantul cunoscut....

      Nr de bolnavi creste, banii pt cazurile de covid intocmai
      • 0 (2 voturi)    
        ai dovezi (Marţi, 16 martie 2021, 0:05)

        rmos [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        sau e doar imaginatia ta ... patologica?
        • 0 (0 voturi)    
          *prostologica! (Marţi, 16 martie 2021, 9:00)

          Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui rmos

          .
  • +6 (12 voturi)    
    care inceput? (Luni, 15 martie 2021, 12:02)

    aditza_1967 [utilizator]

    Crestera a inceput fix de acum 4 saptamini. In nicun caz nu suntem la inceput, As zice ca suntem pe la jumatate. Dar deh... toti deontlogii s euita in gura astora care sunt sefi la buget
  • -2 (28 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 15 martie 2021, 12:04)

    [anonim]

    • -2 (22 voturi)    
      Eu unul m-am saturat (Luni, 15 martie 2021, 13:00)

      Cardplayer [utilizator] i-a raspuns lui

      De cei ca tine care omoara oameni din prostie si ignoranta.
      • -3 (7 voturi)    
        daca stai in casa (Luni, 15 martie 2021, 15:03)

        Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui Cardplayer

        Cine te omoara?
  • +2 (10 voturi)    
    chestia e (Luni, 15 martie 2021, 12:12)

    tusnami [utilizator]

    ca s-au re-utilizat/ inchis cateva sute de locuri in urma scaderii numarului de cazuri din ianuari-februarie, acum se vor redeschide, si altele in plus.

    Problema e lentoarea cu care se face acest lucru ca deh, birocratie si avizuri.

    Nu e dracul asa de negru, locuri exista, trebuie doar "activate", dar trebuie sa iasa ceva breaking news.
  • +3 (13 voturi)    
    Pai fiind atat de putine (Luni, 15 martie 2021, 12:16)

    Mica Sirena a lui Vasile Roaita [utilizator]

    Pot fi scoase la licitatie.
  • +6 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 15 martie 2021, 12:29)

    [anonim]

  • +10 (26 voturi)    
    Sper ca v-a placut la ski! (Luni, 15 martie 2021, 12:31)

    Metec [utilizator]

    AM vazut ca social media e plina de deontologi si moralisti ai distantarii, mastii si vaccinarii, care postau intr-o voiosie fotografii de pe partie. Acum, vedem efectul acestei ipocrizii generale.
    • +2 (14 voturi)    
      ... (Luni, 15 martie 2021, 13:00)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Scoala? A, nu, cum sa ne atingem de subiectul-tabu.
      Sunt si unii care au venit direct de la ski la scoala, dar zecile de clase inchise de azi la Braila de ex. nu cred ca au legatura cu schiatul.
    • -3 (13 voturi)    
      se poate schia si cu distantare (Luni, 15 martie 2021, 13:07)

      comentacu [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Nu mai pune tu etichete, ca nu de la schi e problema, cu toata slaba organizare si lipsa de precautie a celor tineri, in special.
      • +6 (8 voturi)    
        sigur... (Luni, 15 martie 2021, 13:52)

        festina [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        mai ales la coada la telegondola/telescaun.

        Am fost si eu la ski anu' asta, o singura zi si m-am "lecuit". Juma' de ora la coada (cel putin) pt 10 min de coborare. Si la coada, o "distantare" perfecta. Si sters nasu' cu manusi, care manusi se folosesc pe suprafete comune, care "muci" trec pe alte manusi, cu care-si sterg altii nasu'... Si tot asa
        • -1 (5 voturi)    
          Uau (Luni, 15 martie 2021, 15:57)

          JoeTheDow [utilizator] i-a raspuns lui festina

          ce imi plac astia ca tine. Care injura pe toti ca nu respecta regulile si sa fac sacrifcii, insa totusi simt nevoia de sanius. Apoi povestesc ce frica le-a fost ca au fost oameni langa ei.

          Sunteti mai rau ca aia de la service-urile auto care nu respecta nici o regula. Macar aia nu sunt ipocriti.
      • +2 (8 voturi)    
        hai ma lasa-o in pace (Luni, 15 martie 2021, 15:02)

        Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui comentacu

        Pe deoparte zici sa stea toata lumea in casa, sa nu faca deplasari inutile iar pe de alta parte mergi la ski.
        Voi chiar credeti ca suntem prostii vostri?
        • +3 (3 voturi)    
          daca raspunsul tau... (Luni, 15 martie 2021, 16:46)

          festina [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

          mi se adresa mie, mea culpa, am fost o zi in ianuarie (cand infectarile scazusera la un nivel minim, d-aia m-am si dus), in timpul saptamanii, cand credeam ca e liber. Si am zis ca m-am lecuit, ca era omor la coada.

          Eu nu afirm sa stea lumea in casa (si eu merg zilnic la job, ca tre' sa-mi platesc facturile), eu doar as dori ca acum oamenii sa fie din nou mai prudenti, sa poarte masca corect si sa evite carciumile la interior. Cand terasele se vor re-deschide, e mai sigur. Da' vorbim de terase deschise, in care se respira aer curat, nu simulacru de acu' ,cand "terasele" sunt inchise cu 4 pereti de prelata si toti oameni respira acelasi aer.
          Nu cred ca esti prostul meu, doar avem pareri diferite despre gravitatea situatiei.
          • -1 (5 voturi)    
            eu cred ca fiecare sa faca ce vrea (Luni, 15 martie 2021, 19:31)

            Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui festina

            Daca vrea la carciumi, sa mearga, daca vrea la plaja, sa mearga, daca vrea la ski sa mearga pe propiul risk.
            Daca crezi ca o sa ai probleme cu covid-ul poti sa iei masca ffp2 sau ffp3, pretul lor s-a redus foarte mult in ultimul an.
            Dar nu imi spune sa stau eu in casa pentru obsesia ta.
    • -2 (8 voturi)    
      sa stii ca nu prea (Luni, 15 martie 2021, 19:05)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      Nu se compara cu Austria sau Italiadar ce sa faci, am bagat si aici, mai o coada, partii dupa posibilitati, zapada cam slabut.
      Daca fraierii aia de austrieci au tinut inchis ce sa facem? Uite, la noi se schiaza din Decembrie si nu e nici un efect, adica e , ca sunt tampiti care cred ca e cresterea de la ski asata cand nu e de la scoli sau de la petreceri sau de la cine stie ce. Si e fix la fel peste tot in lume dar voi dati vina pe ski.
      Da si tu niste cifre, cati s-au imbolnavit la ski si cati au fost imbolnaviti de cei de la ski?
      Daca nu stii, mai pune-ti inca 3 botnite, ca poate nu mai vorbesti. Si nu uita de punga etansa peste cap, cu banda adeziva stans in jurul gatului. un virus nu mai intra deci esti in siguranta si nici un virus nu mai iese, deci o sa salvezi foarte multi bunici.
  • 0 (14 voturi)    
    Spuneti-i si lui campeanu (Luni, 15 martie 2021, 13:05)

    raz_ [utilizator]

    Ce situatie disperata ca campeanu (cacofonie si litera mica folosite deliberat) nu are nici o treaba. El stie doar ca nu trebuie inchise scolile cu orice pret. Isi si asuma eventualii morti, nu stim exact cum.
  • +5 (17 voturi)    
    Rezolvarea e simpla (Luni, 15 martie 2021, 13:16)

    VOX. [utilizator]

    Mai cumparam niste rachete.
    • 0 (2 voturi)    
      covid (Luni, 15 martie 2021, 19:42)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui VOX.

      ...de-alea anti-virus.
  • +13 (17 voturi)    
    Avand in vedere (Luni, 15 martie 2021, 13:24)

    vioridix [utilizator]

    Avand in vedere ,,metodele de vindecare,, aplicate la ATI SIBIU dar cu siguranta si in celelalte spitale, mariti putin dozele si vor aparea destule locuri libere.
    Oricum odata ajuns acolo nu mai ai nicio sansa, stiind cum actioneaza eroii.
  • +2 (6 voturi)    
    si ce ati facut in ultimele 12 luni (Luni, 15 martie 2021, 15:01)

    Alin Delin [utilizator]

    Ce s-a facut in ultimele 12 luni pentru a preintimpina asta?
    Cu cate locuri ati suplimentat ATI-ul?
    • +1 (5 voturi)    
      se poate verifica ce s-a facut (Luni, 15 martie 2021, 19:25)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

      Pai domnul ministru al sanatatii, salvatorul natiei, geniul carpatin Vlad Voiculescu a scris la greu pe facebook + a publicat un excel cu transparentizare. Ce vreti mai mult?
      Si e masurababil, se poate afisa reach-ul si numarul de like-uri luate deci rezultatele sunt indubitabile.
      Si nu il mai deranjati pe VV cu chestii din astea cu ATI, cu reorganizari, cu planuri, el e cu noile tehnologii, feisbucuri, twituri, excele, din astea moderne, nu paturi de spital care sunt so mainstream and un-2021, man!
  • +1 (9 voturi)    
    Dar regulile le respecta cineva? (Luni, 15 martie 2021, 15:20)

    Andy500 [utilizator]

    In fiecare seara vad masini trecand in viteza prin sat Rosu, comuna Chiajna (rata de infectare 6!!), pe la orele 00-1:00 noaptea si mai vad focuri de artificii in Sectorul 6 (sa fie vreo petrecere-ceva?)

    Astia sigur se intorc de la munca? Sau au vreun 'motiv intemeiat' sa umble brambura?

    Dac anu respecta nimeni regulile de compbatere a bolilor, degeaba mai tipa careva!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by