VIDEO Valeriu Gheorghiță: Toate cele 3 vaccinuri autorizate protejează aproape 100% față de forma gravă de COVID și față de decesul cauzat de boală

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 16 februarie 2021, 14:35 Actualitate | Sanatate


Valeriu Gheorghita
Foto: AGERPRES
Aproape 90% (89,96%) dintre cadrele medicale eligibile în prima etapă a campaniei de vaccinare împotriva COVID-19 sunt vaccinate cu ambele doze în acest moment, iar peste 98% cu prima doză, a anunțat marți președintele Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea, medicul Valeriu Gheorghiță. În ultimele săptămâni poate fi observată o reducere a ratei de incidență a infecției în spitale de peste 87%, spune medicul Valeriu Gheorghiță. Toate cele 3 vaccinuri autorizate, care au ajuns în România - Pfizer, Moderna și Astra Zeneca - protejează aproape 100% față de forma gravă de boală și față de decesul cauzat de virus, a subliniat Valeriu Gheorghiță.

Dacă datele disponibile vor arăta o rată de eficacitate și ne vor permite această decizie, vaccinul Astra Zeneca ar putea fi administrat și persoanelor cu vârsta peste 55 de ani, a adăugat Valeriu Gheorghiță.

Pentru persoanele care au trecut prin boală este suficientă o singură doză de vaccin? "În momentul în care vom avea date certe că o singură doză este suficientă pentru a asigura un nivel imun protector, cu siguranță și România va adopta această măsură - administrarea unei singure doze", spune Valeriu Gheorghiță.


În ceea ce privește persoanele din centrele rezidențiale, dintre cele 49.000 de persoane care doresc să se vaccineze, au fost vaccinate cu două doze de vaccin peste 46% și 86% cu prima doză, spune Valeriu Gheorghiță, care a subliniat că "observăm o reducere de peste 60% a cazurilor de îmbolnăvire."

Cine va fi prioritizat la vaccinare în perioada următoare:
  • Autoritățile vor încerca să vaccineze cu prioritate personalul din învățământ, a anunțat Valeriu Gheorghiță: "Încercăm să punem în practică vaccinarea cu prioritate a personalului din învățământ - tot personalul din creșe, grădinițe, școli, universități etc. Scenariul nu este definitivat, vom încerca să vaccinăm cu ajutorul echipelor mobile de vaccinare."
  • De asemenea, autoritățile vor prioritiza la vaccinare persoanele eligibile din județele în care se înregistrează o incidență crescută.
Toate cele 3 vaccinuri autorizate, care au ajuns în România - Pfizer, Moderna și Astra Zeneca - protejează aproape 100% față de forma gravă de boală și față de decesul cauzat de virus, a subliniat Valeriu Gheorghiță.

Testarea de rutină a persoanelor care vor să se vaccineze nu este recomandată, spune Valeriu Gheorghiță. În schimb, în centrele de vaccinare este recomandat triajul medical, pentru a nu exista semne de boală acută.

Pentru persoanele care au trecut prin boală este suficientă o singură doză de vaccin? "În momentul în care vom avea date certe că o singură doză este suficientă pentru a asigura un nivel imun protector, cu siguranță și România va adopta această măsură - administrarea unei singure doze", spune Valeriu Gheorghiță.

Peste 1.560.000 de doze de vaccin au ajuns până acum în România. Peste 1,18 milioane de doze au fost administrate.

Peste 696.000 de români au fost vaccinați până în acest moment.

Peste 500 de centre de vaccinare sunt deschise pe teritoriul țării.

Președintele Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea i-a îndemnat pe români să raporteze toate reacțiile adverse, inclusiv minore, înregistrate în urma administrării vaccinului.

Peste 1,2 milioane de persoane sunt programate în acest moment la vaccinare în centrele de vaccinare unde se administrează vaccin produs de Pfizer sau Moderna.

Peste 154.000 de români sunt programați în centrele unde se administrează vaccin produs de Astra Zeneca.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


7963 vizualizari

  • -2 (48 voturi)    
    Rezultatele se vad. (Marţi, 16 februarie 2021, 14:38)

    Marionette [utilizator]

    De unde zilnic murea cate un medic sau o asistenta, acum nu mai auzim astfel de vesti. Insa populatia PSD nu crede in covid si vaccin! EI nu se vaccineaza ca le este frica de vaccin, nu de moarte!
    • +12 (18 voturi)    
      Sunt si unii USRisti care nu cred in covid (Marţi, 16 februarie 2021, 16:08)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Vezi Dragos Bucur care promova mult USR-ul. Nimci nu este 100%. Ca si orice. D-asta nu trebuia spus 100%. Pentru ca nimic nu este 100%. Exista acolo 0.00001% sanse
      • -1 (5 voturi)    
        19 Ian = 70 morți/zi; 15 Feb = 69 (med. pe 7 zile) (Marţi, 16 februarie 2021, 18:33)

        Rower [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        In Romania sunt peste 400 mii persoane vaccinate cu doua doze de Pfizer și pana azi nu am văzut nici un studiu științific serios care sa demonstreze ca aceștia, în proporție de aproape 100%, nu au dezvoltat vreo forma grava de boala având cauza Covid-19.

        Pe ce își bazează afirmația de mai jos Valeriu Gheorghiță? Pe reclamele producătorilor de vaccinuri?

        In Romania, numărul decedaților de Covid-19 se menține aproape constant din 19 Ianuarie 2020 când s-au înregistrat 70 morți, pe 15 Februarie fiind 69. Asta este tot studiul disponibil azi și din el nu se poate trage concluzia ca Pfizer funcționează.

        Vezi: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/romania/

        Citat:
        "Toate cele 3 vaccinuri autorizate, care au ajuns în România - Pfizer, Moderna și Astra Zeneca - protejează aproape 100% față de forma gravă de boală și față de decesul cauzat de virus, a subliniat Valeriu Gheorghiță."
        • 0 (6 voturi)    
          Infectatul e protejat natural 99.6% de forme grave (Marţi, 16 februarie 2021, 19:15)

          Rower [utilizator] i-a raspuns lui Rower

          In momentul de fata pe Pământ sunt:

          - 22,907,088 (99.6%) infectați cu forme ușoare și medii

          - 97,591 (0.4%) forme grave

          Vezi: https://www.worldometers.info/coronavirus/

          Concluzi este una singura (pentru ca doar un procent nesemnificativ sunt vaccinați la nivel global): Omul este protejat în mod natural la formele grave induse de Covid-19 în proporție de 99.6% (exact acel aproape 100% pe care Valeriu Gheorghiță îl pune în articolul vostru pe seama acțiunii vaccinurilor).

          Este momentul sa se prezinte studii științifice care demonstrează eficienta Pfizer în Romania. Sunt destui vaccinați cu doua doze, peste 400 mii. Câți din ei au făcut pana acum forme grave de Covid-19, câți au murit și la câte zile după prima sau a doua doza?

          Când numărul de morți/zi intre 19 Ianuarie și 15 Februarie 2021 iți variază de la 70 la 69 (medie pe 7 zile), iar campania de vaccinare a început pe 27 Dec. 2020, nu poți trage concluzia ca Pfizer protejează în proporție de aproape 100% în Romania.
          • -2 (4 voturi)    
            Tu faci niste calcule de sta mata-n coada! (Marţi, 16 februarie 2021, 21:30)

            kokos [utilizator] i-a raspuns lui Rower

            400.000 vaccinati inseamna vreo 3-4% din populatie.Cum vrei sa se vada acest lucru in numarul de morti? Cand vor fi 30-40% vaccinati , atunci o sa se vada in numarul de morti , 3-4% e ca si nimic.
          • -1 (1 vot)    
            așa e (Miercuri, 17 februarie 2021, 11:28)

            hdd [utilizator] i-a raspuns lui Rower

            chiar ai dreptate.

            În plus, trebuie luat în considerare că cifrele worldometers șamd sunt bazate PE DATELE RAPORTATE.

            Gândește-te un pic: în India, Pakistan, Bangladesh, Nigeria, Congo, Indonezia, Filipine, Thailanda, etc. luate împreună, sunt doar 20 mil. de oameni infectați?!?!

            Când în UK, Germania, Suedia, Franța, rata e mult mai mare, să cred că în toate aceste țări rata e neglijabilă?

            Sunt zvonuri, pe care tind să le cred, că în India rata de infectare a fost de 30-40% până acum. Iar India are 1.4mld de locuitori.
            Celelalte țări pomenite mai sus, au și ele o problemă cu densitatea și cu locuințele super-aglomerate. Nu este ieșit din comun să locuiască 2-3 familii în aceeași casă, iar o familie poate avea și 10 membri frecvent.

            E demonstrat că virusul covid nu se jenează de zonele calde așa cum o face virusul gripal, care vara are transmisibilitate 0.
            Dar în țările sărace, problema asta cu covid, e o foaie de hartie pusă sub teancul de altele mai grave, gen: lumea nu are apă, moare de foame, se împușcă etc.

            Unde vreau să ajung: este extrem de probabil ca nr de infectați să fie mult, mult mai mare, x100.
            Iar mortalitatea acestui virus, care dintr-o isterie nejustificată a determinat toate aceste schimbări, este, de fapt, mult, mult mai mică.

            Desigur că și reciproca e valabilă: dacă nu raportează bolnavii, nu raportează corect nici cauza morții. Deci probabil o să știm adevărul în câțiva ani.
    • +3 (9 voturi)    
      Numarul de decese e acelasi (Marţi, 16 februarie 2021, 16:30)

      copci [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Numarul de decese e acelasi de 2 luni, iar cel de cazuri stationeaza. Cazurile din spitale si camine nu erau raportate pana acum? Au crescut restul infectarilor sau ce se intampla, de fapt?
    • -3 (9 voturi)    
      A cui marioneta esti (Marţi, 16 februarie 2021, 16:46)

      TrickyWicky [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      https://www.worldometers.info/coronavirus/

      22,880,268
      Currently Infected Patients
      22,934,833 (99.6%)
      in Mild Condition

      97,777 (0.4%)
      Serious or Critical

      Mergi si canta la alta poarta
    • +2 (4 voturi)    
      nu e adevarat (Marţi, 16 februarie 2021, 17:10)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Parte din populatia PSD, ca si parte din populatia PNL, ca si parte din populatia USR nu vrea vaccin. E adevarat ca la PSD partea care nu vrea vaccin e mult mai mare decat la PNL care la randul ei e mai mare decat la USR, echivalent cu nivelul de educatie al acestor categorii si cu propaganda anti-vaccinare a unor apropiati PSD.

      Eu spre exemplu stiu macar 5 persoane din poporul PSD care s-au vaccinat deja si una de la PNL care nu vrea sa se vaccineze.
    • +2 (2 voturi)    
      Din păcate pentru tine. (Miercuri, 17 februarie 2021, 9:57)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Valeriu Gheorghiță este medic și este credibil, d-ta crezi că te pricepi și îți dai cu presupusul. În plus, Valeriu Gheorghiță răspunde pentru ce spune, d-ta nu ai nici-o responsabilitate și inconștient trimiți oamenii la moarte.
  • +1 (17 voturi)    
    Intrebare privind asigurarea medicilor vaccinator (Marţi, 16 februarie 2021, 14:45)

    dentalx2205 [utilizator]

    Fiecare medic inscris in colegiul medicilor are obligatia sa aiba o asigurare de malpraxis. Aceasta asigurare de malpraxis acopera daunele produse pacientului in limita competentelor conferite de specialitatea in care medicul a fost pregatit.
    La Timisoara, si nu numai, sunt medici stomatologi care au fost solicitati/invitati si participa in procesul vaccinarii.
    Cum rezolva Ministerul Sanatatii lipsa acoperirii asigurarii de malpraxis in cazul unui accident in procesu lde vaccinare, avand in vedere ca asigurarea nu acopera aceasta procedura ea nefiind in lista procedurilor din competenta medicului stomatolog.
    Multumesc!
    • -1 (9 voturi)    
      Ție (Marţi, 16 februarie 2021, 15:34)

      Alex2016 [utilizator] i-a raspuns lui dentalx2205

      Pb ca toate extracțiile dentare + o grămadă de alte proceduri stoma ți s-au făcut pe viu și fără anestezie. Înțelegem ca ești șocat, dar printre cele mai precise injecții știu sa le dea tocmai stomatologii. Anyway, suficient de bine pt a face un vaccin de 0.0000 ml în brat în mușchi.
      • +7 (7 voturi)    
        Multumesc in numele colegilor pentru apreciere:) (Marţi, 16 februarie 2021, 17:06)

        dentalx2205 [utilizator] i-a raspuns lui Alex2016

        :) Intreb in calitatea mea de medic stomatolog!:) Nimeni nu a lamurit acest aspect! Da, stiu sa fac o injectie intramusculara asa cum stiu sa execut o anestezie tronculara periferica. In cazul unui accident asigurarea mea de malpraxis nu ma acopera.Deci Alex2016, apreciez gandurile bune la adresa competentei stomatologilor :))
  • -4 (26 voturi)    
    Nea Gheorghita ??? (Marţi, 16 februarie 2021, 14:46)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Pe langa cadrele medicale dau vaccinat si toate femeile de serviciu, liftierii, operatorii de calculator, soferii, neamurile incadrate in CMI-uri o luna, bonele filipineze s.a.m.d....ati uitat de cei peste 65 de ani care NU gasesc nici un loc pe platforma de cel putin 3 saptamani. Rusine sa va fie, Pnl-Psd aceeasi mizerie !
    • +5 (15 voturi)    
      Gheorghita e doar portavocea Esentialilor (Marţi, 16 februarie 2021, 15:57)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      in Romania exista 2 categorii de cetateni: esentialii (specialii) care au tot timpul prioritate chiar si in fata bolnavilor sau a batranilor

      prima data au fost vaccinati medicii, apoi ESENTIALII, nu batranii si bolnavii ca in alte tari. acum urmeaza alti bugetari.

      in etapa a 10-a probabil vor ajunge sa vaccineze si pe cei care le platesc salariile. Daca o sa mai vrea cineva resturile de vaccin
      • +2 (10 voturi)    
        gresit (Marţi, 16 februarie 2021, 17:04)

        stupidu [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        in romania nu sint 2 categorii de cetateni, sint 3:
        1. esentialii a.k.a. specialii: in principiu bugetari, au intotdeauna prioritate peste tot, beneficiaza de tot felul de sporuri, tichete de vacanta, se pensioneaza de tineri ca sa aiba timp sa beneficieze pensiile speciale cit mai mult.
        2. socialii - astia de obicei nu lucreaza nicaieri, nu platesc nici o asigurare, nici nu au de gind sa lucreze dar primesc primesc bani de la stat, indeajuns sa-i tina in letargia lor
        3. fraierii, in principiu cei ce lucreaza in domeniul privat si-i intretin pe ceilalti
    • -1 (3 voturi)    
      Ai dreptate. Indeplinesc conditiile pentru (Marţi, 16 februarie 2021, 16:44)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      vaccinare. nea Gheorghita a zis azi ca pana in 17 aprilie locurile sunt ocupate pentru vaccinare. Am incercat sa ma programez in lunile urmatoare. Am ajuns pana in decembrie fara succes. Marturisesc ca nu am incercat toate zilele . . .
  • +15 (15 voturi)    
    Reluare programare vaccinare (Marţi, 16 februarie 2021, 14:56)

    Brain21 [utilizator]

    Buna ziua,
    Cand se va putea relua programarea la vaccinare a persoanelor peste 55 ani? De aproape 1 luna este blocata progarmarea.
    • 0 (14 voturi)    
      Dupa ce se vaccineaza toti bugetarii romaniei (Marţi, 16 februarie 2021, 15:58)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Brain21

      esentialii primii
      restul bugetarilor dupa ei

      batranii si bolnavii la urma
    • +4 (4 voturi)    
      daca ne uitam aici (Marţi, 16 februarie 2021, 17:16)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Brain21

      https://vaccinare-covid.gov.ro/actualizare-zilnica-15-02-evidenta-persoanelor-vaccinate-impotriva-covid-19/

      Putem observa cu usurinta ca Pfizer e folosit 99% la rapel iar de la Moderna primim vaccinuri cu pipeta. Iar AZ e pentru cei sub 55 de ani.

      Si avand in vedere ca la Pfizer mai sunt 175.000 de vaccinati cu o singura doza si ca se vaccineaza cam 25.000 zilnic, putem banui ca in 7 zile se da drumul iar la prima doza la Pfizer, cu 25-30k de doze zilnic.
    • +4 (6 voturi)    
      Mai usor cu pretentiile (Marţi, 16 februarie 2021, 17:49)

      Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Brain21

      Bai, oameni buni, voi nu intelegeti ca pentru a putea scoate locuri pentru programare e nevoie sa existe si vaccinuri? Voi credeti ca guvernul sau PNL-ul sau gheorghita au vaccinuri dar le tin la ei acasa in seif?? Doar atatea vaccinuri are Romania pana acum si nu are de unde sa scoata mai multe. Dimpotriva, mai informati-va ce se mai intampla si prin alte tari: toate tarile UE au acelasi numar de vaccinuri pe cap de locuitor, dar cu toate astea noi sunte pe locul 4 in UE ca numar de vaccinati la 100 de locuitori. Ca sa nu mai vorbim de tari non UE (vezi Moldova, Ucraina..) unde vaccinarea nici macar nu a inceput.

      E usor doar sa critici si sa pretinzi, fara a propune solutii alternative.

      Singura greseala pe care a facut-o guvernul a fost sa dea drumul la vaccinarea "esentialilor" inaintea persoanelor cu risc (seniori sau bolnavi cronici). Aici a gresit grosolan, intr-adevar.

      Aveti un pic de rabdare sa mai soseasca doze in Romania si o sa vedeti ca vor mai aparea locuri libere pentru programari. Deocamdata nu exista doze. Ati vazut ca guvernul a scos initial mai multe locuri pentru programari, si a fost apoi nevoit sa ii mute pe unii fiindca nu mai avea cu ce vaccina rapelul la cei care primisera deja prima doza. Cine urmareste comunicatele oficiale poate vedea ca aproape nimeni nu se mai vaccineaza cu prima doza de Pfizer, aproape toate dozele sunt utilizate pentru rapel.

      Si inca ceva: daca vaccinurile ar fi sosit in aprilie in loc de ianuarie, nimeni nu ar fi fost suparat ca nu se vaccineaza inca din februarie, toti ar fi fost multumiti sa se vaccineze in aprilie sau in mai... Dar asa e firea omului...
      • -3 (3 voturi)    
        Chiar asa, ce atatea pretentii de la NE-esentiali (Marţi, 16 februarie 2021, 18:24)

        Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        sa ne fie rusine, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        Ei... si tu acum! Mai "oameni"! (Miercuri, 17 februarie 2021, 10:28)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

        Nu vorbesti cu oameni - oameni ci cu oameni animalizati, pesedizati. Daca e soare, de ce nu e luna, daca e luna de ce nu e soare, etc. Nu pune la suflet! :)) Mananca si ei xxxat, ca asta au facut 30 de ani si sunt extrem de bogati din xxxat! Xxxatul vinde la tampiti si tampitii sunt majoritatea! Iar majoritatea decide.
  • -8 (30 voturi)    
    Apara si de nosocomiale? (Marţi, 16 februarie 2021, 15:00)

    mircea112 [utilizator]

    Apara si de doctorii, care pun deces covid pentru orice?
    • -1 (3 voturi)    
      Da, mai ales de alea! (Marţi, 16 februarie 2021, 18:38)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      E scris in prospect.
  • +4 (18 voturi)    
    Dumneavoastra (Marţi, 16 februarie 2021, 15:11)

    Brutus2 [utilizator]

    cu ce tip de vaccin v-ati imunizat? Ca imi pare ca nu aveti peste 55 ani sau comorbiditati! Dar de familiile militarilor care, fie vorba intre noi, nu prea imi par a fi esentiali, ce puteti spune? Acei oameni de ce au reusit sa "sara" randul?
    Mai bine spuneti ca sunteti incapabil sa gestionati si inventati niste procente asa, ca sa taca lumea din gura. Daca cei de la AstraZeneca au spus ca eficacitatea lor urca pana la 78% la grupa de varsta 18-55 ani, oare sunteti dvs. mai pregatit decat cei care ar avea un interes direct de vanzare? Pfffffffffff, ca de obicei treaba romaneasca.
    • +2 (6 voturi)    
      78% (Marţi, 16 februarie 2021, 17:33)

      Alohaa [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      Astrazeneca are eficiență 78% - adică aveti 78% șanse sa nu va îmbolnăviți.
      Dacă totuși vă îmbolnăviți, aveți aproape 100% șanse sa faceți o forma foarte ușoară a bolii, posibil fara simptome.
      Medicul s folosit "aproape 100%" deoarece nu exista o cifra exacta. In cazul vaccinului Astrazeneca, din zecile de mii de osmeni vaccinați in teste, niciunul dintre cei care au luat virusul nu a ajuns in spital, făcând forme foarte ușoare.
      Sper ca răspunsul meu v-a lamurit.
    • +1 (3 voturi)    
      Atentie la despre ce procente vorbeste Gheorghita (Marţi, 16 februarie 2021, 18:00)

      Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Brutus2

      Aveti dreptate in privinta familiilor militarilor care au sarit randul. Eu as spune ca nici militarii insisi nu ar fi trebuit sa fie vaccinati inaintea celor 65+ sau cu boli cronice.

      Dar, totusi:
      Una e eficacitatea in prevenirea aparitiei boli, alta e eficacitatea in prevenirea formelor grave (spitalizare) si alta e eficacitatea in prevenirea mortii. Eu m-as multumi ca eficacitatea sa fie aproape de 100% in cazurile 2 si 3.

      Dar daca voi nu sunteti multumiti, faceti voi un vaccin mai eficient. Si nu oricum, in 6 luni (fata de 5 ani cat dureaza in mod normal crearea unui vaccin). Si, bineinteles, sa fie si sigur, sa nu dea reactii adverse si sa protejeze pe toata durata vietii...

      Ca de obicei, pretindeti o gramada de lucruri, fara sa va dati seama ca aveti pretentii exagerate. Ca si cum ar avea Gheorghita acasa la el 100.000.000 de milioane de doze de vaccin mai eficient, dar nu vrea sa vi-l dea. Pai de unde sa va dea unul mai eficient, daca inca nu s-a inventat asa ceva pe pamant, oameni buni??
  • +4 (12 voturi)    
    din articol, (Marţi, 16 februarie 2021, 15:43)

    nick1587873340950 [utilizator]

    "aproape 100%", NU E 100%, e doar o manipulare pe fata
    • +1 (1 vot)    
      nimic nu e 100% pe lumea asta (Marţi, 16 februarie 2021, 17:18)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      Sinurul lucru cert in viata e ca la un moment dat vei muri. In rest, toate celelalte chestii sunt mai mult sau mai putin nesigure. Spre exemplu vaccinul atigripal are eficienta in proportie de 60-70%
    • -1 (5 voturi)    
      procent (Marţi, 16 februarie 2021, 17:35)

      Alohaa [utilizator] i-a raspuns lui nick1587873340950

      De fapt e chiar 100%, în testele de nivel 3 nicio persoana care a luat virusul nu a facut forma grava a bolii. Deci 100%=100%.
  • -2 (4 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 16 februarie 2021, 16:30)

    Landser [utilizator]

    De ce dom' colonel Gheorghita nu s a vaccinat cu astra zeneka?
    De ce nu avem dreptul sa alegem vaccinul?
    Astra zeneka e pt palmasi? Eu am refuzat astra zeneka! Astept sa se termine lotul si fac iarasi inscriere pe vaccinare!
  • +4 (4 voturi)    
    Cum se calculeaza acest 100% (Marţi, 16 februarie 2021, 16:32)

    noi2013 [utilizator]

    Exista o statistica cu persoane imbolnavite dupa vaccin care ar fi avut potential de deces si acum nu au mai facut forme grave?
    • +2 (2 voturi)    
      100% (Marţi, 16 februarie 2021, 17:38)

      Alohaa [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Toate persoanele imunizate cu oricare dintre cele 3 vaccinuri, daca au luat virusul, au facut doar forma usoara a bolii.
    • 0 (2 voturi)    
      buna intrebare, (Marţi, 16 februarie 2021, 19:45)

      nick1587873340950 [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      cum se calculeaza procentu. Dupa mintea lor unul vindecat natural fara vaccin va fi 1000% eficient, cu toate ca virusul are doar gripa banala si o zice WHO si altii: "Covid-19 Infection Fatality Rate, 0.23%, John Ioannidis Paper Published by the WHO on 14 Oct 2020"
  • -2 (6 voturi)    
    Stie el? (Marţi, 16 februarie 2021, 17:31)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Sau e din auzite. Propagandistul snitar nu se lasa sa nu o faca pe melitza mediatica.
  • -3 (7 voturi)    
    Sa va spuneu eu ce fac doctorii! (Marţi, 16 februarie 2021, 17:39)

    angels [utilizator]

    Doctorii care nu au vrut sa se vaccineze si-au ,,aranjat" test pozitiv, sa zica ca ei au facut boala si o perioada au anticorpi. La testul de anticorpi insa, au fost prinsi cu minciuna, anticorpi 0,x. Traiasca spagarii nostri cu salarii grase!
  • +1 (3 voturi)    
    ce nu inteleg, (Marţi, 16 februarie 2021, 20:51)

    nick1587873340950 [utilizator]

    e cum de la noi din UE / Romania se poate folosii 0stra_7eneka, dar India a BANAT Vaccinul ? Sa inteleg ca Romania e sub India la nivel de trai ? ca testele se fac la noi in real time ? ca sintem cobai ? si cind zic sintem nu ma refer la mine ci la poporul Roman cu al iei cetateni


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by