MedLife şi Signal Iduna au lansat un serviciu de consultanţă medicală la distanţă, iar astfel asiguraţii din portofoliul Signal Iduna vor primi gratuit consultanţă telefonică şi online, în contextul pandemiei generate de noul coronavirus.

Potrivit unui comunicat al MedLife, acest nou beneficiu va putea fi ataşat asigurării de sănătate, notează Agerpres. Astfel, serviciul de consultanţă medicală la distanţă pune la dispoziţia asiguraţilor numeroase specialităţi - medicină generală, internă, pneumologie, ORL, cardiologie, dermatovenerologie, endocrinologie, gastroenterologie, ginecologie, neurologie, pediatrie etc. şi este oferit printr-un parteneriat realizat împreună cu MedLife.

"Asiguraţii vor avea la dispoziţie serviciul de consultanţă telefonică şi online. Practic, doar cu un simplu telefon sau o conexiune la internet şi o cameră video funcţională, românii au acces la peste 100 de medici pentru o gamă largă de specialităţi medicale, direct de acasă", a spus Mihai Marcu, preşedinte şi CEO MedLife.

Asiguraţii se vor programa în call center, iar sedinţa de consult va avea o durată medie de 20 minute şi va consta într-o discuţie cu medicul specialist, pentru evaluarea stării de sănătate a asiguratului şi recomandări pentru investigaţii suplimentare, dacă este necesar.

Grupul financiar Signal Iduna din Germania s-a format în 1999 prin fuziunea între Signal Versicherungen, Dortmund şi Iduna Nova Group, Hamburg. În prezent, Signal Iduna este prezentă în Germania, Polonia, Ungaria, Elvetia şi România.

Operaţiunile grupului Signal Iduna în România au început în iunie 2008, având ca principală direcţie asigurările private de sănătate, oferind totodată produse şi pe liniile de asigurări de viaţă si asigurări de accident.

MedLife, furnizor de servicii private de sănătate din România, are o reţea extinsă de clinici, laboratoare medicale, spitale generale şi specializate.