UPDATE: Protest la Floreasca - mai mulți medici intră în grevă: Este regretabil că Beuran a fost demis înainte de finalizarea anchetei / Oprița: Orice manifestare trebuie să respecte litera legii

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 6 ianuarie 2020, 13:38 Actualitate | Sanatate


Spitalul Floreasca
Foto: AGERPRES
​Mai mulți medici de la Spitalul de Urgență Floreasca au anunțat că își întrerup activitatea și vor asigura asistență doar pentru urgențele majore, în semn de protest față de sancțiunile dispuse în urma incidentului în care o pacientă a luat foc pe masa de operație. De asemenea, ei susțin că este „regretabil” că s-a decis demiterea chirurgului Mircea Beuran, înainte de finalizarea anchetei.

Printre medicii semnatari ai comunicatului de susținere a lui Mircea Beuran se numără: Bogdan Stoica, Gabriel Varsa, Ioan Gheju, Alina Prodan, Cristina Tudor, Mircea Bejenaru, Ioan Tănase, Francesco Bulca, Gabriel Teleanu, Radu Stănescu, Cristian Popa, Daniela Ologoiu, Bogdan Gaspar, Claudiu Turculeț, Irina Mihaela Bejenaru, Oana Roșu.

„Comunitatea medicală din Spitalul Clinic de Urgență București Floreasca dorește să-și exprime îngrijorarea față de felul în care este tratat un incident medical regretabil și de lipsa respectului și deontologiei a tuturor celor implicați. Este îngrijorător cum este prejudiciată imaginea unor medici de prestegiu și a unuia dintre cele mai renumite spitale din România. Este regretabil ca înainte de finalizarea oricărei anchete să fie demis din funcție prof. dr. Mircea Beuran. Solicităm Ministerului Sănătății să ancheteze incidentul, dar mai ales situația care a permis ca acest incident să se întâmple. Dorim să semnalăm că situația spitalului este extrem de gravă și că această situație se poate repeta în fiecare zi oricărui medic care își desfășoara activitatea în spital. În aceste condiții medicii au decis întreruperea activității atât în interesul nostru cât și al pacienților pentru a ne proteja reciproc. Vom asigura asistența medicală numai pentru urgențele majore, conform legislației în vigoare”, se arată într-un comunicat semnat de 25 de medici de la Floreasca.

Oprița: Orice manifestare trebuie să respecte litera legii

Purtătorul de cuvânt al Spitalului de Urgenţă Floreasca, medicul Bogdan Opriţa, a declarat luni că medicii şi asistenţii care au anunţat că întrerup activitatea au dreptul să protesteze, însă trebuie să respecte prevederile legale.

"Este, de fapt, o scrisoare de protest întocmită de un număr de medici şi asistenţi din spitalul nostru. Fără îndoială că persoanele care au semnat acest lucru au dreptul să protesteze şi nimeni nu le îngrădeşte dreptul de a protesta. Mai departe, nu cunosc faptul că ar fi spus că întrerup lucrul. Atragem atenţia că orice manifestări de protest trebuie să respecte prevederile legale şi litera legii atunci când sunt efectuate. De asemenea, cred că înainte de a protesta, colegii noştri trebuie să ia act de rezultatele acestei anchete interne şi de modul în care s-au petrecut faptele ca atare", a subliniat medicul, citat de Agerpres.

El a explicat că revocarea contractului de management al medicului Mircea Beuran, şef secţie chirurgie, nu înseamnă demiterea acestuia, profesorul putând să conteste decizia pe cale administrativă.

"Ca urmare a acestei anchete interne, în baza materialului probatoriu depus, au rezultat o serie de nereguli care au dus la elaborarea unor propuneri şi a unor concluzii printre care şi aceea de a fi revocat contractul de management al şefului secţiei de chirurgie III, domnul profesor Beuran. (...) Nu este vorba despre o demitere, este vorba despre revocarea contractului de management al unui şef de secţie iar el a fost făcut pentru neîndeplinirea a 10 dintre cele 33 de obligaţii care revin strict (...). Este dreptul fiecărei persoane care se consideră nedreptăţită de a contesta această decizie pe cale administrativă", a spus Bogdan Opriţa.

În cazul pacientei respective, potrivit acestuia, nu este vorba despre o defecţiune a unui echipament, ci de "nerespectarea" unor proceduri.

"Despre incidentul în cauză nu vorbim despre o defecţiune a vreunui echipament, ci discutăm fără putinţă de tăgadă despre nerespectarea procedurilor operaţionale în folosirea acelui echipament", a arătat medicul.

Incidentul de la Spitalul Floreasca unde o femeie a luat foc pe masa de operație s-a produs din cauza unei erori umane, informează Ministerul Sănătății, precizând că chirurgul Mircea Beuran a încălcat 10 obligații din cele 33, asumate prin contractul de administrare a secției.

„În urma analizei întregului material probator avut la dispoziție, concluziile cercetării administrative dispuse de SCUB arată că incidentul s-a produs ca urmare a unor erori umane, comise de către echipa operatorie. Din raport reiese că prof. dr. Mircea Beuran, ca șef al Secției Clinice de Chirurgie III a încălcat 10 obligații din cele 33, asumate prin contractul de administrare a secției. Date fiind măsurile dispuse din cercetarea administrativă s-a luat, printre altele, și decizia încetării contractului de administrare al prof. dr. Mircea Beuran, din calitatea de șef al Secției Clinice de Chirurgie III”, se arată într-un comunicat al Ministerului Sănătății.

Ministerul Sănătății va prezenta mâine concluziile raportului propriu, instrumentat de Inspecția Sanitara de Stat (ISS) și Corpul de Control al MS și salută totodată decizia managementului de la SCUB, de încetare a contractului de administrare al șefului de secție, care nu a respectat obligațiile contractuale.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















14567 vizualizari

  • +50 (62 voturi)    
    hahaha (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:40)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    javrele se protejeaza intre javre .... un pacient a luat foc in sala de operatie si a murit. Nu e de ajuns ?
    • -43 (53 voturi)    
      Pune-le catuse, mai #rezistule, ca sa opereze! (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:13)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Pune-le catuse, mai #rezistule, ca sa opereze!

      Asta intelegeti voi, solutia universala la orice problema: catuse, sau ceva asemanator!
      • +28 (32 voturi)    
        Se descurca (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:49)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        si fara catuse.
        Dau foc si gata!
        Ce m-as bucura sa te opereze unul ca beuran!
        Doi iepuri dintr-o lovitura!
        • -16 (24 voturi)    
          Multumesc. In acelasi spirit... (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:25)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          "Ce m-as bucura sa te opereze unul ca beuran!"
          ========================

          Multumesc. Nu e cazul; sper ca nu va fi prea curand, dar eu apreciez o urare sincera.

          In acelasi spirit iti urez sa te opereze un #rezist care isi face stagiatura cu medicul de familie din Dabuleni, ca asa ati dat ordonanta. Si, sa-mi spui dupa aceea daca ai fi preferat un Beuran. Daca mai poti sa spui, bineinteles!
        • +15 (17 voturi)    
          Gestul medicilor (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:52)

          varavara [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          din spitalul Floreasca imi aminteste de actiunile similare ale parlamentarilor psd-isti care au sarit de fiecare data la fel in apararea colegilor corupti protejandu-i de anchetele penale.
          Probabil si din cauza ca ambele categorii sunt corupte.
          • -8 (12 voturi)    
            Bine ca nu-ti aminteste de magistrati... (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:11)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui varavara

            Bine ca nu-ti aminteste de magistrati, cand ies in strada sa blocheze Parlamentul sa dea legi privind responsabilizarea lor, mai draga.

            Altfel, memoria ta selectiva e buna, tot pesedoii sunt de vina...este ca Dragnia le invarte pe toate, de acolo, din puscarie? Zi sincer, ce-ti spune "memoria" neuronelului tau?
          • +10 (10 voturi)    
            Bivolaru = Beuran deja vu (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:38)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui varavara

            cand bidiviul care a devalizat BRD, la fel au facut scut lichelele din P$D
      • +18 (18 voturi)    
        daca tu omori un om crezi ca mergi acasa (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:58)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        sau direct in puscarie ...cel putin pt 24 de ore ??

        ia zi ?

        daca decesul femeii ar fi intervenit in urma primei operatii era altceva .

        |In Vest ti se retrage imediat dreptul de libera practica, adica ai o diploma pe post de hartie igienica

        in sala de operatii au incalcat toti cca 10 protocoale din 33 , nu 1 si nici 2
        • +8 (10 voturi)    
          Totusi trebuie sa vedem si partea pozitiva a lucru (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:01)

          Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

          Ligheanul cu apa a fost turnat respectandu-se complet toate protocoalelor.
        • -12 (16 voturi)    
          Mai baiete, ai darul cEtitului? (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:56)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

          Mai baiete, ai darul cEtitului? Si, daca cEtesti, intelegi ce scrie acolo? Intreb, ca sa fiu sigur ca nu stau de vorba cu unul din cei 46% analfabeti functionali.

          Presupunand ca raspunsul la intrebarile anterioare ar fi pozitiv, unde anume in articol ai citit tu ca Beuran ar fi omorat un om? Intreb, pentru ca - inca o data, din politete - nu vreau sa consider interventia ta ca fiind complet imbecila.
          • +8 (8 voturi)    
            Beuran si echipa lui... (Marţi, 7 ianuarie 2020, 0:08)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Ar trebui sa poarte sorturi de aprozar, nu halate de medic. Daca-l mai lasam sa opereze si pe el si clica lui e musai sa punem in blocurile operatorii niste galetuse cu nisip steril si niste apa sfintita. Astept sa vad niste concluzii despre faptul ca domnul Dr. Prof. Univ.Dr si Echipa Domniei Sale au uitat sa comunice incidentul asa cum era protocolul. Mataluta, eu, conducerea spitalului, familia bolnavei si Ministerul Sanatatii am aflat de incident de la un... deputat. Pu cuvantul dumneavoastra de pioner si utecist ca asa era procedura? :)))
          • +4 (4 voturi)    
            dar daca 20 de oameni omoara 1 om (Marţi, 7 ianuarie 2020, 0:48)

            mnicku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            crezi ca mai merg acasa ?

            sau merg direct la puscarie
      • +18 (20 voturi)    
        Cealalta solutie, ii lasam in pace (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:03)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ca altii nu avem, nu prea a dat rezultate in ultimii 30 de ani si chiar mai mult. Daca dorim schimbare in bine, trebuie sa incepem sa respectam regulile, si sa ne asumam esecurile.

        Cand dai foc unui pacient pe masa de operatie trebuie sa existe niste consecinte.
        Nu zice nimeni sa ii dam foc lui Beuran si gasca lui sau sa ii bagam in puscarie. Doar ca e timpul sa lase si pe altii la carma unui spital, poate e obosit si are nevoie de o pauza, exista tineri mai responsabili decat unul din feudalii sanatatii.
        • +5 (7 voturi)    
          depinde (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:43)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui clint

          Poate daca ia foc vreun medic, ajutat de o ruda indurerata, o sa vedem si ceea ce se cheama raspundere si responsabilitate. Acum "raspunderea" inseamna 2000 lei si tupeul de a comenta cand bunul simt minimal le-ar interzice asta.
        • -10 (14 voturi)    
          Atunci asteapta rezultatele anchetelor, apoi... (Luni, 6 ianuarie 2020, 17:03)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui clint

          Atunci asteapta rezultatele anchetelor, apoi casapeste-l pe Beuran.
          Despre asta e vorba, despre graba unora de a zornai catusele, fara probe de vinovatie. Beuran poate fi destituit si maine si peste o luna; planeta continua sa se invarta.
          Dar va plac catusele, recunoaste; aveti mari frustrari ca - inca, in anumite domenii - latratul in piata NU se considera ca experienta profesionala, asa-i mai #rezistilor?

          PS: Si daca iti imaginezi ca un spital va fi mai bine avand drept "carmaci" (folosesc expresia ta) niste gagii cu 46% probabilitate de a fi analfabeti functionali, care au terminat Facultatea de medicina la Blaj si rezidentiatul la Huedin...ei bine, asta-i realitatea in care traiesti in Facebucile matale, mai #rezistule!
          • +4 (4 voturi)    
            Ah (Marţi, 7 ianuarie 2020, 0:10)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Matale iti inchipui ca aia 46% sunt doar in afara spitalului? Esti un desoebit, pe cuvant de onoare :)))
      • +7 (7 voturi)    
        Coalitia spagarilor plafonati profesional (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:33)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Daca ar fi competenti si onesti ar elimina ei insisi putregaiurile ce-i paraziteaza cu titlurile lor fara acoperire medicala la zi.
      • 0 (4 voturi)    
        Criminalii stau dupa gratii (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:59)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Adica ai dreptate, nu e nevoie de catuse Dupa Gratii!!!
        Niulukule, to esti for securist sau tortionar? Ca ai probleme grave de empatie!!!
        • -8 (10 voturi)    
          Daca as fi securist si tortionar, as fi Lazar (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:05)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

          "Niulukule, to esti for securist sau tortionar? Ca ai probleme grave de empatie!!!"
          ========================

          Daca as fi securist si tortionar, as fi Lazar, pe care Klownus l-a uns procuror sef ca sa-i apere dosarele si pe care il laudai in piata dupa ce se aflase cum se comporta ca procuror comunist!

          Asa ca, ciocu' mic cand vorbesti despre securisti si tortionari; nimeresti un #rezist!
          • +2 (2 voturi)    
            Las-o jos ca macane (Marţi, 7 ianuarie 2020, 13:28)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Aici nu suntem la A3.
    • +21 (25 voturi)    
      afara... (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:24)

      Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      ... cu sleahta de borfasi in halate! Sa vina altii cu alte mentalitati care n-au loc de ei...
  • +37 (45 voturi)    
    Fratia Lichelelor marca Ciuma Rosie (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:43)

    un domn [utilizator]

    s a pronuntat
    • -30 (40 voturi)    
      "Fratia" care a salvat mii de oameni in cariera.. (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:18)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      "Fratia" aia (a medicilor) a salvat mii de oameni in cariera...Da, face si greseli, dar nu trebuie casapiti medici inainte de a sti daca-s vinovati.

      Toata adunatura #rezist din piete, mii de secaturi patrate, au salvat macar un om in toata "cariera"*?

      * daca taiatul de frunze la caini in ONG-urile lui Soros se poate socoti ca si cariera!

      Va put medicii, va pute Smurd, va put profesorii. Va plac Serviciile, Procurorii, anchetele si catusele.
      • +4 (4 voturi)    
        da (Luni, 6 ianuarie 2020, 20:13)

        robert.b [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Si medicii astia, care au salvat mii de vieti, cate au ingropat cu zile? Cum am putea sa stim, daca atitudinea lor este de a ingropa orice scapare? Ca doar asa e in "Colectiv" (pardon, Fratie)...

        Nu uita, ne put si prostii si jigodiile, asa ca "hai sictir!".
  • -44 (58 voturi)    
    pai (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:44)

    cucuveauamov [utilizator]

    sa-i opereze ministrul pe pacienti. Sau cei de la USR, ca tot se pricep la toate
    • +15 (19 voturi)    
      In Decembrie 2019 (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:29)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Același lucru l ai tastat
      In Ianuarie 2020 nu evoluezi ?
    • +7 (11 voturi)    
      De alde din ăștia să ai baftă. (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:42)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Când te vei îmbolnăvi, de alde ăștia să te bucuri.
      • -7 (13 voturi)    
        Are sanse infinit mai multe decat cu medici #rezis (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:32)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        "Când te vei îmbolnăvi, de alde ăștia [Beuran] să te bucuri.
        ====================

        [Cu Beuran] Are sanse infinit mai multe decat cu medici #rezisti. In oglinda, probabil ca si el iti doreste, in situatii similare cu a lui, sa ai parte de medici #rezisti d'astia, cu facultatea la Blaj si rezidentiatul la medicul de familie din Huedin.
        • -1 (3 voturi)    
          Viermuș, câte conturi ai? (Luni, 6 ianuarie 2020, 19:01)

          Tayen [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Zi-ne și nouă....
          • -1 (3 voturi)    
            Esti mai multi, neuronel? Esti "noua"? (Luni, 6 ianuarie 2020, 20:11)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

            "Zi-ne și nouă...."
            ======================
            Esti mai multi, neuronel? Esti "noua"?...

            Hahaha, schizofrenia personificata zice sa LE zic si LOR cate conturi am...asta numai un #rezist poate fi!
  • +44 (50 voturi)    
    dar ca colegiul medicilor (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:51)

    Mistrelutz [utilizator]

    i-a luat apararea si l-a declarat nevinovat/imaculat inainte de terminarea ancheteti nu este regretabil ??
    ''comunitatea medicala'' de asta nu e asa bine privita si mereu respectata. Pentru-ca ,la fel ca o casta a hotilor va tineti partea unul altuia indiferent de greseli !
    • +12 (14 voturi)    
      Colegiul (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:31)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Institutia MARII CORUPTII din Romania, toti șpăgari unul si unul. RUSINEEEEE
    • +12 (12 voturi)    
      Cariera (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:49)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      macabra!
  • +26 (30 voturi)    
    Rusine (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:51)

    lp [utilizator]

    https://newsweek.ro/opinii/elita-medicinei-romanesti-doctori-plagiatori-condamnati-trimisi-in-judecata-sau-urmariti-penal
  • +36 (44 voturi)    
    sar in sus ca arsi (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:52)

    carmen_i [utilizator]

    Tovarasii, pardon, oamenii muncii, sar ca arsi cand e vorba ca unul din ei sa fie sanctionat. Nu, nu poti sa te atingi de ei, sunt intangibili, inviolabili, inamovabili si impermeabili.

    Daca Beuran se simte nedreptatit nu are decat sa se adreseze instantei, ca orice muritor de rand. Medicii sa renunte la circul asta penibil de oameni mai presus de legi si regulamente.

    Iata o dovada ca nu a murit comunismul din institutiile publice - se mentine, se adapteaza si se reinventeaza pentru noile vremuri.
    • +14 (18 voturi)    
      aia care sar de cur (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:50)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      sunt catelandrii PSD-ului, bagati pe pile acolo, luati sub aripa de Beuranul PSD-ist. Ei stiu ca daca seful pleaca, zboara si ei.
      • -5 (7 voturi)    
        Si sunt platiti de Putin... (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:14)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Si sunt platiti de Putin...asa cum am aflat si despre Trump de la #rezistii romanesti, n'asa?

        Baga, ai doar trei linii pe fitzuica, citeste-le pe toate! Sau, cititul (frazelor lungi) doare?
  • +27 (35 voturi)    
    Beuran asta ... (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:53)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...un spagar notoriu. Omul psd-ului ...daca era vreo valoare pleca de mult din mizeria asta de tara. Dar acolo era de munca, aici a facut avere fiind omul partidului .::o mizerie de om, o mizerie de tara .
    • +15 (17 voturi)    
      Beuran... (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:25)

      Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      ... sa dea inapoi spaga luata de la femeia arsa!!!
    • +10 (10 voturi)    
      Dai șpaga (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:09)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      și tot nu scapi de Călăul Beuran,
  • +24 (30 voturi)    
    bun (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:56)

    ------ [utilizator]

    Este o masura buna si alti medici pentru erori trebuie demisi in fata legi suntem egali,greva releva o mentalitate primitiva de haita.
    • -4 (8 voturi)    
      Catuse, ai uitat sa precizezi, catuse (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:17)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui ------

      Catuse, ai uitat sa precizezi, catuse:

      ...toti medicii "primitivi, hehehe" care indraznesc sa spuna ca nu-i normal sa pedepsesti un om inainte de a-l dovedi vinovat....sa fie incatusati si obligati sa opereze, n'asa mai #rezistule?!
  • +23 (31 voturi)    
    Mulți se cred Dumnezeu. (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:00)

    asavreau [utilizator]

    Și nu discută,nu dau socoteală nimănui.În clădirea făcută din banii noștri ca spital,echipată și finanțată din banii noștri,unii consideră că ei sunt stăpâni și noi nu avem voie să întrebăm ce se întâmplă.Mai ales când ceva nu merge bine,nu trebuie să știm,chiar cu riscul de a le da soluții bune,refuză dialogul cu noi.Ar trebui să-i punem să plătească taxe pentru folosirea spitalului în folos propriu.
    • +9 (11 voturi)    
      Exact! (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:32)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Spitalul, cuibusor de gainarii...
  • +24 (30 voturi)    
    Sistemul medical este mafiot dinainte de 1989!! (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:00)

    deval [utilizator]

    Sunt acolo niste increngaturi de paralizezi !!
    Rusine idiotilor !! Poate fi un medic genial, cum vreti voi, dar poate sa nu fie bun manager ! Daca vorbim de plagiatorul asta, e si mai trist daca sunt oricat de multi/putini medici care protesteaza pentru asa ceva , in conditiile date ! RUSINE, gunoaielor !!
    • +8 (8 voturi)    
      Dar maI (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:32)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui deval

      ... CRIMINAL. Intri sanatos in spital (bomba biologica!) si mori cu zile, indiferent câtă mitâ dai!
    • +7 (9 voturi)    
      Medici facuti la (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:53)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui deval

      gramada...cu poporul, pentru poporrr...
  • +23 (23 voturi)    
    // (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:01)

    GemstonePig [utilizator]

    Ce ar fi Romania fara niste sclavi platiti sa laude stapanul? fara meduze lipsite de coloana si morala?
  • +16 (20 voturi)    
    Asa e! (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:02)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    E regretabil.
    Dar daca se dovedeste ca a fost vinovat, atunci trebuie bagat la bulau! Sa opereze niste ani buni!
    Fara sa-i "arda"!
  • +28 (34 voturi)    
    de ce... (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:04)

    AdrianAdr [utilizator]

    de ce nu ati facut ceva cand colegul/colegii vostru/vostri nu a/au raportat incidentul. Si nu e ca si cum l-ar fi dat afara, doar ca nu mai este seful sectiei...acum este are aceleași atribute ca orice alt medic din unitate. Asa ca protestul asta e unul al ipocriziei.
  • +29 (33 voturi)    
    Regretabil?!?! (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:06)

    Sthelian [utilizator]

    Domnilor si doamnelor medici, incidentul poate o fi regretabil pentru domniile voastre, dar nu pentru familie.
    L-ati tratat ca pe ceva minor, iar el a dus la pierderea unei vieti.
    Preferati sa stringeti rindurile in jurul unui plagiator si a unuia ce practica minciuna si falsul. (Spune ca nu a fost in sala, dar semneaza protocolul operator ca fiind chirurgul principal.) Sa inteleg ca e practica cureanta?
    Incidentul nu s-a raportat imediat, ci mult mai tirziu! Practica curenta?
  • +24 (28 voturi)    
    Pardon? (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:06)

    B.Dan [utilizator]

    Astia vorbesc de lipsa respectului si a deontologiei? Traim in filme diferite, cred. O pacienta a ars pe masa de operatie. Oricat de bun ar fi doctorul in practica, el nu mai are ce cauta intr-o sala de operatie atata timp cat nu a facut-o responsabil si a incalcat o trime din obligatiile pe care le avea.
    • +3 (3 voturi)    
      Impertinenta scuzabila, (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:58)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui B.Dan

      din mandria de a fi rrromani!...;-)
  • +30 (34 voturi)    
    Mda (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:06)

    TheFaime [utilizator]

    Cum adica protestati? Poi voi aveti leafa cat un CFO sau CEO de companie medie, voi trebuie sa asigurati un serviciu medical tuturor pacientilor acelui spital (sectiei atribuite), voi ati depus un juramant. Asa ca mucles, ce plm, in tara asta fiecare face ce vrea??? Fix ca cetanenii de etnie romana, doar aia sar in claca pt un ''cinstit'' de-al lor.. Tineti parerea asta pt voi, ca nimeni nu ii ''stirbeste prestigiul'' acestui medic specialist. A gresit si plateste, care-i problema?!?!?! De aia si castiga atatia bani, pt ca isi asuma si riscuri. Si l-au demis DOAR din functia de sef de sectie, nu l-au scos in strada.. Da oare a luat banuti pe sub mana (spaga) sa faca operatia aia corect, sa fie mai.. ''atent''? Si hai sa fim seriosi, a incalcat 10 protocoale din 30.. :))) Hai, nu va convine, plecati in strainatate in spitale, sa poata si tinerii astia care termina medicina sa profeseze in tara asta, ca ei pleaca din cauza voastra, ca nu ii lasati sa opereze sau sa aiba pacienti, va tineti de scaun pana pune cineva capacul peste voi si va duce la groapa!
  • +27 (33 voturi)    
    Este îngrijorător cum este prejudiciată imaginea.. (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:07)

    marc.andre [utilizator]

    Imaginea a fost prejudiciata atunci cand a luat foc pacienta. Nu stirea a creat prejudiciul, ci evenimentul.
    Ar fi util de publicat cine sunt acei medici care semneaza acest protest.
    • +3 (3 voturi)    
      Plus! Desigur, (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:40)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      Scuze( graba!)
    • +7 (9 voturi)    
      E simplu (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:43)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      sunt membri organizatiei psd-Floreasca..
      • -1 (3 voturi)    
        Laudabil Comentariul tau ! (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:45)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        insa tu esti slujitor al "manajementului" BOR SRL care sunt pretini cu P$D, asta nu miroase a ipocrizie ?
        • 0 (4 voturi)    
          eroare, amice"domn": (Luni, 6 ianuarie 2020, 17:58)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Univ. Tehnica Cluj-Napoca, a carui absolvent sunt(fac. de electrotehnica, promotia 1975), nu are si n-a avut niciodata sectie de teologie. Numai bine.
          • -1 (1 vot)    
            hg he (Marţi, 7 ianuarie 2020, 10:03)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            @Altiro
            iincerci sa denaturezi....insa stiu ce stiu legat de ceea ce comentezi la adresa BOR SRL
  • +25 (29 voturi)    
    Romanica.. (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:09)

    arpi [utilizator]

    Si cam ce ar mai vrea distinsii medici.. Sa mai moara inca vr-o 10 pacienti arsi ca sa traga si ei o concluzie??? A murint un om ars de niste incompetenti...
  • +11 (11 voturi)    
    o mana spala pe alta (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:22)

    plictis [utilizator]

    protestatarii astia sunt deacord cu arderea pe rug (masa de operatie???) de aia fac greva? Mai marele Beuran sau mai bine zis mai marele faimos chirurg/calau nu stie cum se scrie demisia?
    I-ai dat foc, aia e mal practice, marsh la catedra atata ti-a ramas. in operator cu bisturiul nu mai ai ce cauta.
    • +1 (3 voturi)    
      Ce "catedra"?! (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:44)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui plictis

      destul cu "pedagogii" cu naravuri...
  • +11 (11 voturi)    
    Protestează șpăgarii (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:31)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Personalul complice la crima din spital protesteaza si solicita cresterea mitei in 2020. RUSINEEEEEE bă!
  • +21 (21 voturi)    
    Strangeti randurile, tovarasi! (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:35)

    DoruT [utilizator]

    Pentru pacienta arsa, cine face greva, cine se revolta?
  • +18 (20 voturi)    
    Normal (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:35)

    Cataleya [utilizator]

    Medicii care protesteaza sunt slugile lui Beuran.
    In momentul in care Beuran pierde sefia, isi pierd si ei pozitiile si beneficile.
  • +11 (11 voturi)    
    pupincurism? nebunie colectiva? (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:41)

    revo [utilizator]

    Adica e chiar normal sa arda pacientii pe masa de operatie! Sedati, fara sa se poata apara, fara ca cineva sa ciripeasca ca au fost ucisi prin ardere de vii!

    AFARA!! AFARA!!! AFARA CU EI!!! PANA NU VENIM SA LE SCOATEM MATELE CU ,LINGURITA!!!
  • +15 (17 voturi)    
    A ars de viu un om, nenorociților. (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:41)

    Tayen [utilizator]

    Ăștia care au intrat în grevă trebuie luați la puricat. Că, din ce se știe, „Cine se aseamănă se adună” și „Corb la corb nu-și scoate ochii”.
  • +12 (12 voturi)    
    Caracatita se teme... (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:46)

    Mihail. [utilizator]

    ...ca i se scoate ochii.
    • +2 (2 voturi)    
      "scot" nu "scoate" (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:29)

      DoruT [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      Da, o caracatita, care a crescut sub aripa calda a politicului
    • -1 (3 voturi)    
      Ochii "i se scoate" unul cate unul.... (Luni, 6 ianuarie 2020, 20:14)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      "Caracatita se teme... (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:46)
      Mihail. [utilizator]

      ...ca i se scoate ochii."
      ===============================

      Ochii "i se scoate" unul cate unul (deci se foloseste singularul, hihihi)....
      ...sa nu credeti ca e vreun analfabet #rezist care nu are idee de bazele gramaticii !
  • +15 (15 voturi)    
    ''Pentru a ne proteja reciproc'' (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:52)

    CapitanulPanait [utilizator]

    Aici adevar au grait.

    Prin actiunea intreprinsa de Directia de Sanatate, casta medicilor se simte pusa in pericol.

    Hopa!! Stai ca ni se poate intampla si noua. Omoram un pacient si in loc de o mangaiere pe cap, ne pun astia pe liber! Asa ca haide ''sa ne ajutam reciproc''

    De aici si lipsa de colaborare a medicilor cu cei care investigheaza problema.

    De ce nu au facut treaba asta imediat cum a luat foc pacienta pe masa de operatie? Simplu: sperau sa se musamalizeze.

    Da medicii trebuiau de muuult timp sa opreasca activitatea spitalului si ii traga de izmene pe cei de la Minister si sa le spuna ca asa nu mai merge treaba.

    Dar stai un pic!, Daca opreau activitatea, de unde mai pica spaga? Asa ca au mers pe burta pina a luat foc pacientul si acuma vai de mine, noi oprim munca ca nu se mai poate in halul asta.

    Nu dragilor, aceasta situatie nu se mai poate intampla daca respectati regulile si procedurile. Doar ca voi vreti sa va faceti de cap prin spitale si cand moare (ca sa nu spun omorati) cate un pacient sa nu raspundeti. Asta nu se poate.

    Trebuie sa invatati ca fiecare trebuie sa raspunda pentru greselile comise, indiferent de rang si pozitie.

    Vrem o tara ca afara? Pai atunci reguli ca afara. Ai gresit, ai platit.
    • -4 (8 voturi)    
      Magistratii sunt independenti, deci nu raspund! (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:20)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

      "Vrem o tara ca afara? Pai atunci reguli ca afara. Ai gresit, ai platit."

      ==================

      Hey, te rog, nu ataca magistratii! Ei sunt independenti!
  • +13 (13 voturi)    
    interesant (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:56)

    Itsoc [utilizator]

    pentru lipsa dotarilor, plecarea medicilor din tara, coruptia din minister si CNSAS, pentru infectiile intraspitalicesti nu face nimeni greva.

    doar cand sistemul de spagi e amenintat.

    pai sa nu-ti bagi ceva in sistemul medical cu medici, asistente si brancardieri cu tot ?
  • -14 (24 voturi)    
    trist ! (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:00)

    Cosmindpg [utilizator]

    Nu am vazut niciodata atata ura si rautate ca pe siteul asta. Sunt tare curios cati ani aveti si cu ce va ocupati astia care tot comentati pe aici !
    • -3 (13 voturi)    
      Ura izvorata din crasa necunosatere (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:23)

      adi_69 [utilizator] i-a raspuns lui Cosmindpg

      Daca mai intereseaza pe cineva adevarul:

      - nu doctorul Beuran a operat-o, implicit ars-o pe pacienta. In calitate de chirurg doar a incercat sa mai dreaga cate ceva, daca mai putea
      - operatia a fost in mare urgenta, oricum cu sanse minime. Sarmana suferea de cancer pancreatic si avea hemoragie interna.
      - raportul autopsiei pacientei va fi gata peste 2-3 luni confirm IML. Deci pana acum doar se speculeaza despre cauza mortii. Evident ca si arsura a avut rolul ei semnificativ, dar fara expertiza totul e can-can
      - sanctiunea data lui Beuran se refera la calitatea lui de sef de sectie. Si aici ar trebui spus clar care sunt cele 10 puncta din contract pe care nu le-a respectat.
      • +3 (3 voturi)    
        ok (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:27)

        AdrianAdr [utilizator] i-a raspuns lui adi_69

        de acord cu tine nu a operat-o el..dar a semnat ca el a făcut operația...asta atunci e fals in acte. Pana acum era suspiciune de malpraxis si nedeclararea accidentului in 24h, acum e si fals in acte...tot poarta o vinovatie. Cei care protestează o fac pentru ce? Ce beneficiu are pacientul de pe urma acestui protest. Lumineaza-ma!
    • +3 (9 voturi)    
      Iubește-i tu pe medicii ăia! (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:27)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Cosmindpg

      Și, când vei fi bolnav tu sau oricare din familia ta, de ei să ai parte, de alde Beuran și greviștii pe care-i iubești!!!!
  • +5 (7 voturi)    
    Ar fi fost excelent!!! (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:15)

    Marionette [utilizator]

    Daca s-ar fi dus cineva printre ei si ar intreba de ce protesteaza. Nu stiu de ce am impresia asta dar sigur nu s-ar fi comportat ca atunci cand erau adusi cu arcanul ajutorati social si dezechilibrati mintal sa protesteze pentru Dragnea. Sa vedem despre ce protesteaza.
  • +1 (1 vot)    
    Absolut de acord (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:59)

    Keloo Cooper [utilizator]

    Trebuie respectata cu strictete litera legii cand discutam de activitatea oricarui medic. Vorba aceea: fiecare pacient e liber sa piara pe spiritul legii.
  • +1 (5 voturi)    
    Newlook, (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:25)

    ciuma.rosie [utilizator]

    N-ai murit inca ?
  • +2 (2 voturi)    
    concedieri în bloc (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:57)

    visio [utilizator]

    acume ste momentul să schimbăm șpăgarii și sp fim sigur că nu ne scapă vreunul, îi concediem pe toți; angajam medici de afară, numai pentru urgențe, cu salarii ca afară, până ne ies din facultăți primii medici...
    • +1 (3 voturi)    
      Păi cam au salarii comparabile ca afară. (Luni, 6 ianuarie 2020, 19:06)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui visio

      Mult prea mari, oricum!!!
    • +1 (1 vot)    
      Da , foarte buna ideea ! (Luni, 6 ianuarie 2020, 19:22)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui visio

      “ sa aducem medici din afara “
      Cine draqul vine sa lucreze in mizeria și condițiile medicale ? Nu spitale moderne, nu aparatura, nu medicamente ! Dar aveți idei năstrușnice cum este cu venitul medicilor din afara ?
      Mai și gândiți când scrieți ,subiectul nu este comic !
  • -2 (6 voturi)    
    Va înțeleg indignarea (Luni, 6 ianuarie 2020, 17:16)

    Observatory [utilizator]

    dar in păcate, țara intra intr-o mare criza medicala, farà doctori !
    Nu are importantă ce guvernanți avem , realitatea este dureroasa, personalul medical este pe ducă !

    Prin postările Dvs. , nu ajutați cu nimic la îmbunătățirea situației dureroase și foart grave..
    Parole, Parole, parole .....
    • -3 (3 voturi)    
      Câtă înțelepciune zace în tine. (Luni, 6 ianuarie 2020, 19:08)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Mai ai frați?
  • +3 (5 voturi)    
    Pai nu (Luni, 6 ianuarie 2020, 17:40)

    yol [utilizator]

    zicea beuran ca n-a fost el cel care a operat? Ca el a ajuns tarziu si ca a semnat doar protocolul respectiv.?!?
    Astia de la greva or fi aia care au incercat sa-l acopere, care spuneau ca nu l-au vazut cu mortul in flacari.
    Cand o incepe si ancheta penala sa vezi cum sare adevarul din ei!:)))
  • +3 (5 voturi)    
    Totusi (Luni, 6 ianuarie 2020, 17:57)

    yol [utilizator]

    Spitalul floresca e fieful psd-istilor de mult. Acolo se opereaza majoritatea lor si tot acolo e locul unde gasesc refugiu puscariabilii.
    Plus ca spitalul are in palmares 3 MARI medici arestati de DNA.
    Cand spitalul a cheltuit zeci de mil de euro pe o sectie de arsi inutilizabila, cand l-au pitit pe bombonel, cand l-au prins pe bradisteanu ca devaliza bugetul spitalului, n-au mai iesit in greva milogii astia.
  • +5 (7 voturi)    
    Marele medic Beuran, (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:08)

    yol [utilizator]

    N-a publicat absolut nimic, nici macar o idee, un articol despre ce face el. Pana si lucrarea sa de doctorat e cel mai flagrant plagiat posibil.
    Un fel de Genunche al educatiei sau un Daea al agriculturii.
    Mai bine ma operez singur decat sa dau peste vreun Astarastoaie sau Beuran. Nu cred ca o sa-mi dau foc...:)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by