Raed Arafat, declarații în premieră despre filmul intervenției de la Colectiv: Relevanța filmului e aproape zero. Scopul a fost să fim terfeliți în timpul campaniei electorale

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 28 noiembrie 2019, 18:44 Actualitate | Sanatate


Raed Arafat
Foto: AGERPRES
Șeful Inspectoratului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat, a vorbit în premieră, joi seară, despre filmul intervenției din seara incendiului din clubul Coletiv, publicat de Libertatea în urmă cu mai bine de o lună. Raed Arafat susține că, raportat la întreaga intervenție, "relevanța filmului este aproape zero" și că ar fi fost vorba despre "o situație care s-a creat artificial" și "un subiect în timpul campaniei electorale": "Undeva a fost ținut acest film și s-a decis 'acum e momentul să îl scot' ", a declarat Raed Arafat, la Europa Fm.

Raed Arafat susține că scopul apariției filmului a fost "să fim terfeliți în timpul unei campanii electorale".

Raed Arafat susține și că imaginile publicate de Libertatea surprind doar zona de la intrarea în club, iar întreaga intervenție nu poate fi judecată, în opinia sa, doar după ce se vede pe imaginile de la intrare: "Relevanța filmului este aproape zero."

Raed Arafat a afirmat joi seară, în emisiunea lui Moise Guran de la Europa Fm, că "apare caseta la 4 ani de la Colectiv, la comemorare, și era și campanie electorală. Intenția acestui film era să creeze emoție. Toată lumea desemna deja vinovații, judeca, cum se întâmplă în fiecare an (la comemorarea incendiului din Colectiv - n.red.)".

El a adăugat că "am refuzat să ies la dezbateri și la conferințe de presă, toți au ieșit să ceară capul lui Arafat, a devenit subiect de ping-pong în campanie electorală. Domnul Cioloș, doamna Clotilde Armand. Nici măcar să aștepte o secundă despre ce este vorba. Au judecat extrem de emoțional niște imagini. Trebuie judecat tot contextul, cu capul, nu cu emoțiile."

El a motivat că nu a ieșit public să dea explicații privind intervenția, după apariția filmului, ci au ieșit într-o conferință de presă alți reprezentanți ai DSU, deoarece "Nu eram în țară, eram plecat când au ieșit colegii în conferință de presă, sau dacă eram în țară, nu eram în București."

"Acest film devenea un subiect în timpul unei campanii. Acum e mult mai ușor să vorbesc despre asra, a dispărut această miză, a campaniei", a adăugat Arafat.


Citește și:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















21418 vizualizari

  • +71 (93 voturi)    
    nu - altul a fost rolul acelui filmulet (Joi, 28 noiembrie 2019, 18:50)

    ..13 [utilizator]

    Sa demonstreze inca o data ca ne mintiti ca pe niste prosti si de aceea se impune demisia Dvs.

    Domnule ARAFAT ati mintit - puteti PLECA!
    DEMISIA!

    Daca nu plecati de buna voie cred ca cineva va trebuie sa va elibereze din functie - domnule Arafat - m-am enervat>
    • +22 (32 voturi)    
      nu am inteles (Joi, 28 noiembrie 2019, 21:51)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui ..13

      nu am inteles... a fost cumva Arafat candidat la prezidentiale?! ... cum adica sa fii terfelit in campania electorala?
      • -14 (30 voturi)    
        Pai simplu (Joi, 28 noiembrie 2019, 22:57)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

        In campania electorala tot ceea ce era impotriva guvenrarii PSD era pentru Klaus Iohannis!

        Deci Iohannis s-a urcat pentru a mia oara pe morti si cadavre ca sa ceara voturi de la o populatie indobitocita!
        • +11 (17 voturi)    
          Da corect! (Vineri, 29 noiembrie 2019, 7:47)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          Ar trebui facute ca in China, tabere de reeducare unde oamenii cu probleme sa se uita la Gadea 8 ore pe zi, timp de cativa ani pana inteleg ca PSD este salvarea neamului. Singura!
    • +11 (19 voturi)    
      Demiterea e solutia corecta !! Am crezut ca il (Vineri, 29 noiembrie 2019, 0:42)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      calificam pe asta la locul de munca ??!! Eroare ! A devenit tot mai cinic, mai mincinos si mai arogant ! Ca stapanii lui !!
      Dupa ce pleaca o sara rauri de puroi , o sa ''marturiseasca'' multi !!
      Ar trebui ca macar jurnalistii sa marturisesca ce stiu de ani de zile sa-i facem astuia inventarul asa , ca sa vada ca merge si in afara campaniei sa-i punem oglinda in față !!
  • +55 (63 voturi)    
    Trebuie sa va faceti treaba (Joi, 28 noiembrie 2019, 18:53)

    cristi22 [utilizator]

    In loc sa ne spuneti noua cum "trebuie" sa gandim, ce-ar fi sa va faceti treaba si sa spunem noi cum trebuie sa fim serviti de cei care ii platim. Chiar daca aflam adevarul numai in campanie electorala in loc sa il aflam din timp, aceasta nu il face mai putin adevarat. Cred ca trebuie sa va lasam si noi acolo unde a spus seful ISU (seful de atunci si de azi, pentru ca a revenit intre timp in aceasta functie).
    • -12 (22 voturi)    
      Colectiv (Vineri, 29 noiembrie 2019, 8:13)

      generatia-III-a [utilizator] i-a raspuns lui cristi22

      Marea majoritate a celor care au suferit sau au murit la Colectiv nu aveau asigurare de sanatate, adica nu plateau nimic la Stat.Totusi Statul a dat o HG prin care acesti oameni ramasi in viata sa beneficieze de tratament gratuit pentru ameliorare sau recuperare pana la sfarsitul vietii pentru cauzele care au decurs din acest eveniment tragic.
      • +9 (15 voturi)    
        stii tu? (Vineri, 29 noiembrie 2019, 8:47)

        Calin Onisor [anonim] i-a raspuns lui generatia-III-a

        Ai facut tu un recensamant al celor morti in Colectiv? Stii cu ca nu au avut asigurare de sanatate? Din cate stiu toti cetatenii Romaniei beneficiaza de asigurarile de sanatate de stat, indiferent de statutul de contribuitor (altfel copii cum ar beneficia). Deci statul a facut doar ce era obligat sa faca, si nimic din marinimia lui.
        • 0 (0 voturi)    
          Recesamant (Luni, 2 decembrie 2019, 10:03)

          generatia-III-a [utilizator] i-a raspuns lui Calin Onisor

          Identificarea celor fara asigurare s-a facut atunci cand au avut nevoie de asistenta medicala.S-a constatat ca multi din cei care au avut nevoie de asistenta medicala nu aveau asigurare de sanatate desi ar fi trebuit sa aiba, adica aveau peste 18 ani, nu erau elevi sau studenti, nici someri ,nici alteceva din care sa reiasa si asigurarea de sanatate.
      • +6 (10 voturi)    
        cate prostii poti sa indrugi (Vineri, 29 noiembrie 2019, 9:01)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui generatia-III-a

        Esti o sluga platita pentru chestia asta???

        sau simti ca ai chemare pentru pozitionarea ta???
      • +4 (6 voturi)    
        . (Vineri, 29 noiembrie 2019, 11:04)

        stoenec1 [utilizator] i-a raspuns lui generatia-III-a

        Asa, si?

        Sa presupunem ca nu aveau asigurare de sanatate.
        Si ce daca??? Lasi omul sa moara pt asa ceva?

        Ca sa nu mai spun ca principalul vinovat pt cele intamplate este tot statul roman.
        • 0 (0 voturi)    
          Obligatiile Statului Roman (Luni, 2 decembrie 2019, 9:58)

          generatia-III-a [utilizator] i-a raspuns lui stoenec1

          N-are cum sa fie Statul Roman vinovat. Statul Roman este vinovat prin institutiile sale doar pentru accidentele produse pe proprietatile publice si private ale Statului Roman.Conform legislatiei de la acea vreme primaria sectorului IV , a emis autorizatie de functionare legala(prin declaratie pe proprie raspunede a patronului evident declaratii false, respectiv sub 100 de persoane maxim , iesiri de urgenta, etc). Probabil dupa Primaria trebuia sa faca niste verificari si nu le-a facut este altceva.
      • +4 (4 voturi)    
        Copiii nu plătesc asigurări de sănătate (Vineri, 29 noiembrie 2019, 13:11)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui generatia-III-a

        nici asistații social, mamele și alte categorii de persoane.
        Cum facem dacă una din aceste categorii are nevoie de asistență medicală de URGENȚĂ, îi lăsăm să moară.
        Cum facem când o persoană fără asigure medicală este lovită de un conducător auto sau de zăpada de pe o clădire, o lăsăm și pe aceasta să moară, pentru că nu are asigurare (de care nici nu are nevoie, pentru că est vorba de urgență și de un ACCIDENT de care victima nu este vinovată)?
        • 0 (0 voturi)    
          Asigurare (Luni, 2 decembrie 2019, 9:51)

          generatia-III-a [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          Va faceti ca nu intelegeti.Nu se pune problema celor sub 18 ani , studenti, elevi, etc ,care au asigurare automata. Aici au fost muti peste 18 ani care nu aveau asigurare .Problema asigurarii de sanatate este destul de complexa ca interpretare. De exemplu eu daca am asigurare de sanatate si ma accidentez (cu masina) trebuie sa platesc spitalizarea .Au spitalizare pe raspundere civila cei din masina condusa de mine daca eventual sunt raniti si eu am asigurare obligatorie(RCA). daca am si CASCO pot primi si eu servicii medicale neplatite. Interventia de urgenta acopera o paleta foarte ingusta de aplicatii medicale oricum nu cele necesare pentru cei de la Colectiv.Apoi mai intervine problema ca in acel club ei erau intr-un loc privat si tot ce decurge de aici.Daca patronul avea ceva asigurari (sigur nu avea) pentru eventuale accidente petrecute in clubul sau.
          • 0 (0 voturi)    
            Eu înțeleg foarte bine și am fost clar (Luni, 2 decembrie 2019, 12:01)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui generatia-III-a

            persoanele din Colectiv nu aveau nevoie de asigurare medicală, pentru că accidentul nu s-a întâmplat din VINA lor (la fel cum, dacă ați avea un accident auto din vina altui conducător, nu ați avea de ce să plătiți dv. spitalizarea, nici nu vi se CONDIȚIONEAZĂ serviciul medical - de urgență în acest caz - de existența unei asigurări de sănătate) și dovediți o lipsă crasă de umanitate și de cunoaștere a sistemului juridic, aducând în discuție acest aspect.
            Intervenția de urgență acoperă absolut toate intervențiile medicale necesare salvării vieții/eliminării pericolului, urmând ca serviciul să fie plătit ori de asigurare, ori de către pacient (în cazul specificat de dv, de ex), ori de către persoana responsabilă (polița RCA, de ex, dacă ați fost lovit de un alt conducător auto).
            În privința răspunderii aveți dreptate cu un aspect: Colectiv era un club privat - și atât; acesta funcționa conform unei autorizații emise de o autoritate a statului român și este obligația statului să verifice faptul că operatorii economici respectă condițiile de siguranță, pentru că mie îmi pune taxe pe venituri fix pentru [că se laudă că-mi oferă] aceste servicii, deci vina pentru că acel spațiu a avut voie să organizeze un astfel de eveniment îi aparține exclusiv statului.

            PS: Casco este asigurarea autovehiculului; pentru persoane sunt asigurările de accidente/viață/sănătate.
            PPS: patronul nu poate avea asigurări pt accidentele petrecute în clubul deținut, pentru că nu patronul este responsabil ci firma și administratorul firmei, după caz.
            • -1 (1 vot)    
              Asigurari (Miercuri, 4 decembrie 2019, 7:49)

              generatia-III-a [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

              Asigurarile facultative sunt in toate domeniile nu numai pentru conducatori auto.O parte din accidentatii de la Colectiv nu aveau nici asigurarea obligatorie similara cu asigurarea de raspundere civila de la conducatorii auto.Eu spun ca am dreptate si in privinta autorizatiei de functionare data de primarie, desi fostul primar imi este total antipatic. Declaratia pe proprie raspundere a administratorului este suficienta pentru a i se elibera autorizatia de functionare pentru gradul de importanta declarat. S-a elaborat acest act normativ tocmai pentru a descongestiona birocratia(copiat de la alte state, care procedeaza similar).Sa stiti ca statul si-a diminuat responsabilitatea in multe domenii, de exemplu daca intro fabrica privata se produce o calamitate si mor oameni la locul de munca acei oameni si urmasii lor trebuie despagubiti din asigurari.Este o alta viziune fata de statul socialist care le facea pe toate si raspundea de toate. Cu tot respectul si cel care intra intro asemenea locatie trebuie sa aiba o minima responsabilitate pentru viata lui, desi fiecare dintre noi putem omite acest fapt considerat banal dar care se dovedeste uneori esential. Acest fapt este ocolit de a fi spus de toti guvernantii desi este real in situatia data, tocmai datorita tragediei care s-a produs.Eu nu am nimic cu nimeni si sunt foarte afectat de tragedie, puteau fi si copii mei acolo, frecventau acest club.
              • 0 (0 voturi)    
                Este o nebuloasă în capul dv (Miercuri, 4 decembrie 2019, 17:37)

                hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui generatia-III-a

                Vă repet - poate de data aceasta înțelegeți: participanții la spectacol nu aveau nevoie de asigurare de sănătate așa cum nici persoana lovită de un autoturism pe trecerea de pietoni sau cea care este lovită de o bucată de ciment desprinsă de pe o clădire nu au nevoie.
                Aceste persoane sunt VICTIME și cheltuielile medicale vor fi despăgubite de persoana responsabilă civilmente.

                Autorizația PSI poate într-adevăr să lipsească în cazul anumitor activități, nu și atunci când este vorba de o activitate intensă cu publicul (precum un spectacol, bar/restaurant); după Colectiv a fost modificată legea, permițând firmelor să funcționeze în lipsa ei, dacă administratorul își asumă răspunderea - ceea ce mie mi se pare o idioțenie, însă este o idioțenie legală - doar că... înainte de Colectiv NU EXISTA această posibilitate.

                Fiecare angajator plătește - către STATUL ROMÂN - ceea ce se numește CAM și care cuprinde o sumă dedicată ACCIDENTELOR de muncă; așa că nu e treaba mea - a angajatorului - să-i plătesc ceva angajatului, dacă i se întâmplă un accident la locul de muncă ci treaba statului, pentru că STAUL ÎNCASEAZĂ BANI ca să acopere acest risc (tot statul era responsabil și înainte de 2018, contribuția numindu-se AMBP).

                Aveți dreptate, fiecare dintre noi ar fi normal să fim responsabili pentru viețile noastre, însă nu totdeauna putem fi.
                De unde să știe participanții la acel concert că materiale au fost folosite și că în spațiul acela nu avea voie să se organizeze un concert?
  • +50 (62 voturi)    
    „să fim terfeliți” (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:07)

    NME [utilizator]

    „Scopul a fost să fim terfeliți în timpul campaniei electorale...”

    Serios? Tu și mai cine?
    Ce legătură ai tu cu campania electorală? Ai candidat cumva, sau ce câștig ar fi avut cineva ca să te „terfelească” în campanie?
    • +32 (40 voturi)    
      Are (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:51)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui NME

      Are legatura ca e un politruc carierist si servil O LICHEA
    • +32 (42 voturi)    
      S-a dat de gol PSD-istul terfelit (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:33)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui NME

      I-a iesit pasarica!
      Chiar daca nu are carnet de partid, sufletul lui e rosu.
      Daca Ludovic s-a apucat de curatenie, ar cam trebui sa-l mazileasca pe tovarasul asta.
  • +23 (41 voturi)    
    n-ai (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:22)

    nahir [utilizator]

    niciun iz de mortăciune incinerată de la neuronii tăi făcuți praf?
    Mai termină cu teoriile conspirației și spionita de 2 bani pe care o tot îndrugi.
    • +2 (6 voturi)    
      mortaciune incinerata? (Vineri, 29 noiembrie 2019, 10:47)

      justin [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      Cat de imbecil sa fii sa ai astfel de exprimari, vorbind despre niste copii care au murit acolo? Si tu si toti prietenii tai postaci care iti dau plusuri pentru un astfel de comentariu.

      In alta ordine de idei, Arafat asta, prost cum e, e cel care a pus bazele SMURD, serviciu bazat la inceput strict pe voluntariat care a salvat nenumarate vieti.

      Ce trebuie sa stim? Ca Romania NU este pregatita pentru situatii de urgenta. Si nu, nu vad pe nimeni mai potrivit sa modernizeze acest servciu. Vreti un politruc numit de PNL/PSD/X care habar nu are despre ce inseamna acest serviciu? Credeti ca un astfel de personaj ar schimba ceva? Eu zic ca nu... si e mare pacat ca munca acestui om este terfelita in acest hal. Sunt convins ca victimele salvate de SMURD ii sunt recunoscatoare.
  • +31 (37 voturi)    
    Da bă proștilor a zis Arafat. (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:40)

    asavreau [utilizator]

    Cine sunteți voi să vă permiteți să criticați?Fac ce vreau și cum vreau.Nu există legi pentru Arafat,nu sunt reguli,nu sunt proceduri.Din ce se întâmplă rău,nu trage concluzii pentru îndreptare.ISU este a lui Arafat,nu al românilor.
  • +27 (35 voturi)    
    Ok.. (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:42)

    Alius [utilizator]

    Impostura securista de stanga e super buna.
    • -11 (19 voturi)    
      Confunzi (Joi, 28 noiembrie 2019, 22:59)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      Realitatea cu stanga.
      • +8 (14 voturi)    
        Nu confund nimic. (Joi, 28 noiembrie 2019, 23:18)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Iau ce ai scris tu, citez: "impostura securista de dreapta", ceea ce implica si o "impostura securista de stanga". Daca scriai doar "impostura securista", s-ar fi inteles ca implicit este doar de dreapta, dar asa, singur ai recunoscut ca este si una de stanga. Si sunt convins ca nimeni nu o sa te contrazica la asta.
        • -9 (15 voturi)    
          Impostura securista (Vineri, 29 noiembrie 2019, 0:35)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Este specifica dreptei si acest aspect trebuie indicat intr-un mod cat mai elocvent.

          Daca o fi si vreo impostura securista de stanga, asta este total irelevant, pentru ca este de 1000 de ori mai slaba decat cea de dreapta.

          Insa pentru dreapta problema este sistemica si de nerezolvat vreodata!
  • +21 (29 voturi)    
    Politrucul Arrahat (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:50)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Un politruc mediocru, cu multi decedat pe Constiinta. AFARA
  • +27 (33 voturi)    
    manjit ! (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:56)

    izu51 [utilizator]

    Un medic autohtonizat ,valoros,dar cu metehne romanesti !A fost de folos pana a intrat in cercul Ponta-PSD a facut campanie electorala pentru acestia,fiind rasplatit cu functii si bani.L-au folosit anti -Basescu atunci cand s-a pus problema spitalelor private.A ridicat tot poporul populist etc....Au facut si alti medici celebri aceeasi greseala si s-au manjit si ei ...
    Problema este cu mirajul coruptiei si privilegiilor nemeritate.
  • +29 (35 voturi)    
    pe mine nu m-a convins cu nimic Arafat (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:02)

    g01an [utilizator]

    apararea sa este ca filmare il arata de la inceput la locul faptei cand filmarea are doar 20 de minute. ori nu a spus nimeni ca echipa de filmarea a ajuns odata cu primele echipaje. nici nu mi s-ar parea normal sa fie asa.

    filmarea ne coroboreaza totusi marturiile victimelor din care am aflat ca cei de la interventiei i-au lasat de izbeliste zeci de minute fara sa discute macar cu ei ce se intampla. nu a avut nimic de spus in privinta asta. ok, as putea accepta ca pompierii nu carau victime la inceput pentru ca asteptau ordinul de intrare in cladirea incendiata. dar asta nu-i impiedica sa ia semnele vitale ale oamenilor, sa le acorde oxigen sau alte chestiuni elementare, mai ales cand au asteptat multe minute. si aici nu este doar vina lor ci si a celor care i-au coordonat. nu a avut nimic de spus in legatura cu asta.

    faptul ca este acceptabil ca civilii sa care victime nu justifica cu nimic faptul ca cei care au intervenit nu stiau ce au de facut. si nici faptul ca desi erau atat de multi in perimetrul extins, victimele au parasit locatia fara sa-i bage nimeni in seama zeci de minute la rand.
  • +33 (43 voturi)    
    . (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:10)

    AdiSun [utilizator]

    E incredibil cat de autist e omul asta, au murit atatia oameni dar marea lui problema e ca a fost 'terfelit'.
  • +23 (33 voturi)    
    Comentariu (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:14)

    Florin_666 [utilizator]

    Acest individ arafat minte in continuare cu nerusinare,vazand ca e tolerat de ministrul Velea care a spus ca il va verifica si a trecut cca. o luna si nimic,iar presedintele tarii a spus ca saptamana asta va primi un raport referitor la acest ,,mesia” al ISU,bine asa se crede el ,,cordonul ombilical ”care are atatea esecuri/victime pe constiinta.
    Asteptam indepartarea lui din minister si la fel ca vasilica ,carmencita isi pot incerca ,,norocul” in viata la privat !
  • +23 (31 voturi)    
    Arafat parca (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:26)

    adrian88000 [utilizator]

    bagase capul la cutie in ultimul timp. Acum a indraznit sa iasa. Cum de a prins curaj ?
    • +22 (30 voturi)    
      Pai a zis ca ... (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:35)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      . o sa faca declaratii dupa alegeri. A asteptat atat sa spuna nimic.
  • +35 (47 voturi)    
    Aha, deci si avionul din Apuseni si elicopterul (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:29)

    AliKimiku [utilizator]

    de pe Sutghiol au fost opera PNL-USR si a securistilor din presa?
    Doctorii stiu ca nu ti-ai luat pastilele?
  • +29 (37 voturi)    
    imi aminteste (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:29)

    alex34 [utilizator]

    de ciordache care tipa la o jurnalista sa nu mai puna intrebari referitor la spitale ca citez: "realitatea e aia pe care ti-o zic io!" asa si arafat, cu probele video in fata, pt el nu e relevant..precis el are alta realitate in cap
  • 0 (32 voturi)    
    Hehe (Joi, 28 noiembrie 2019, 20:45)

    transpenibilus [utilizator]

    Bai muskalule, inainte de a varsa proPAganda hotrati-va prima data ce e cu astia de la usr-plus.
    Crestinopatii ii fac stangisti si neomarxisti, iar comunistii rusi si pesedisti ii faceti "de dreapta".

    Sa fie o situatie in care adevarul e la centru.
  • +17 (27 voturi)    
    prietene (Joi, 28 noiembrie 2019, 21:53)

    Mawrkuss [anonim]

    prietene, poate nu ai inteles, dar tragedia asta s-a produs in timpul guvernarii PSD. Arafat a ascuns lucruri importante, a mintit impreuna cu Banicioiu in legatura cu capabilitatile statului in legatura cu rezolvarea situatiei. Din vina lor au murit oameni care puteam fi salvati.

    Poti sa inventezi teori conspirationiste cateva vrei, dar nu o sa schimbe cu absolut nimic ceea ce am scris mai sus. Chiar de ar fi adevarate...
  • +11 (19 voturi)    
    hArafat e din alt film, a vazut alt film (Joi, 28 noiembrie 2019, 21:59)

    Dalinar [utilizator]

    Si a inteles cu totul alt film. E bun de comediant, din s as la de balci, medieval.
  • +12 (20 voturi)    
    Nu ai vocatie de Salvator ! Ai devenit Ciumat !! (Joi, 28 noiembrie 2019, 22:11)

    deval [utilizator]

    Am urlat singura prin casa idiotule in ziua cu filmul ala ! Daca vreau sa mai urlu ascult discutia celui care a sunat primul la 112 !! Probabil ca filmul nu are relevanta penala ! Doar la asta te referi tu .
    Nici nu intelegi macar ce arata, ce spune clar filmul ala despre pregatirea , organizarea si conducerea a ce ai in subordine !!!!!!!!!!!!
  • +16 (22 voturi)    
    siguuuur (Joi, 28 noiembrie 2019, 22:24)

    bogdan1477 [utilizator]

    Si de toti mortii de la Colectiv care ar fi putut fi salvati daca erau imediat transferati afara in loc sa fie tinuti cu saptamanile aiurea in Romania doar ca sa se faca niste economii la buget. Ai naibii securisti, cum nu inteleg ei ca adevarul adevarat e doar cel zis de ciuma rosie, chiar si in cazuri cand se vede clar ca realitatea e alta.

    Macar memoria mortilor alora ar fi trebuit sa te faca sa te abtii daca ai fi avut vrun dram de constiinta.

    Taratoareo.
    • -3 (13 voturi)    
      Colectiv (Vineri, 29 noiembrie 2019, 5:55)

      generatia-III-a [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      La Colectiv, s-a produs un dezastru national, au murit tineri, dar exista un dar.Patronii si organizatorii evenimentului sunt principalii vinovati. S-au facut atatea greseli in lant ca era aproape imposibil sa nu se produca tragedia.Acum se doreste ca daca cineva goneste cu peste 300 Km/H si doreste sa se izbeasca intr-un copac si chiar se loveste Arafat este de vina ca s-a lovit si chiar a si murit. Este prea de tot. Nicaieri in lume nu este posibil sa se produca aceasta minune(sa fi fost salvati). Nici Dumnezeu ,in situatia creata nu ii putea salva.
      • +4 (10 voturi)    
        Fara palestinian va fi dezastru! (Vineri, 29 noiembrie 2019, 7:45)

        math_2 [utilizator] i-a raspuns lui generatia-III-a

        Trebuie sa il aparam cu furci si topoare, ca ca el nu gasim pe nimeni. Romanii sunt toti prosti si hoti! Arafat trebuie numit pe viata cum este si liderul suprem din China!
        este o mandrie nationala un fel de Chuck Norris da Dambovita. Ar salva pe toata lumea daca nu ar fi "impostura securista de dreapta" si "statul paralel".
        Traiasca creierele noastre inteligente dotate cu mai multi neuroni!
      • 0 (0 voturi)    
        Nu prea ai inteles nimic (Duminică, 1 decembrie 2019, 23:23)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui generatia-III-a

        Nu acuzam aici tragedia de la colectiv. Pot fi cautati si acolo vinovatii, se poate si acolo intreba de ce un asemenea club, unde intrau weekend de weekend sute de oameni, a fost lasa sa functioneze fara aviz de incendiu. Dar asta e alta discutie.

        Aici vorbim de ce a facut statul imediat DUPA. Stiind ca spitalele noastre colcaie de bacterii si ca n-au capacitatea de a trata arsii, macar aia arsi serios, puteau macar sa-i transfere imediat prin europa, pe unde mai erau paturi libere. Macar pentru citi gaseau loc. In schimb, i-au tinut citeva saptamani in Romania, pana s-au umplut de bacteriile de aici, si abia dupa aia au recunoscut ca noi nu avem de fapt cum sa-i tratam si ca ar trebui transferati afara.

        Deci, Arafat nu e acuzat ca de ce zurbagiul care ar fi intrat cu masina-n copac, ci e acuzat ca de ce nu l-a tranferat imediat la un spital care-i putea salva viata. Desi aici nu evorba tocmai de un inconstient care a intrat cu masina-n copac, ci de sute de tienri care asistau la un concert rock la un club din Bucuresti. Club in care isi imaginau ca exista minime masuri de precautie contra incendiilor.
        • 0 (0 voturi)    
          Vinovati (Luni, 2 decembrie 2019, 10:12)

          generatia-III-a [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Baniciou este vinovat ori ca nu stia de infectiile nosocomiale din spitale ori ca stia si a mintit.Baniciou trebuia sa se ocupe de transferuri in alte tari.Arafat(Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta) are competente doar de a scoate oamenii din locul accidentului si transportul lor pana la UPU(Unitati Primiri Urgente). De aici procedural el nu mai are treaba.
    • +4 (8 voturi)    
      asta este problema... (Vineri, 29 noiembrie 2019, 8:58)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Ca au murit oameni ca urmare a proastei gestionare a situatiei de urgenta intervenita, ca oamenii care aveau nevoie de ingrijire medicala nu au avut parte decat de infectii, unii sigur au fost mai norocosi, dar marea majoritate au iesit din spital cu probleme grave si atunci cand au cerut sa fie transferati si tratati in strainatate nu au fost ajutati ba mai grav au fost blocati nejustificat.

      Cum poti sa privesti oamenii care au ramas marcati pe viata de incediul acela??? Dar parintii care si-au pierdut copilul acolo???

      SI unii - ca Arafat - nu au nici o remuscare, nici un regret. Tupeu maxim.

      Multumesc bogdan1477.
  • +2 (8 voturi)    
    Crima in forma continuata e (Vineri, 29 noiembrie 2019, 0:11)

    ruskimushki [utilizator]

    doar crima in forma continuata.
  • +6 (12 voturi)    
    Ancheta ? (Vineri, 29 noiembrie 2019, 0:43)

    Lu48 [utilizator]

    Domnule ministru de interne cum stam cu ancheta promisa ? Nu am vazut deocamdata nicio masura impotriva celor care au palmat filmul, inclusiv Arahat. Nu am vrut sa folosesc vorbe dure de genul obstructionarea actului de justitie.
  • +6 (14 voturi)    
    De-a dreptul gretzos Arafatul (Vineri, 29 noiembrie 2019, 0:58)

    Plagarus [utilizator]

    Adaptat perfect imposturii morale romanesti.
  • +5 (9 voturi)    
    Tov. Arafat (Vineri, 29 noiembrie 2019, 8:52)

    ABBV [utilizator]

    ai un ultim strop de onoare si demisioneaza!
  • +4 (8 voturi)    
    Ordinar individ ai..... (Vineri, 29 noiembrie 2019, 9:16)

    gigiN [utilizator]

    .... ajuns.arafate! Apropos,esti ruda cu Yasser, ca semanati ? De ce nu intri tu in psd si scriptic, caci faptic esti de mult acolo ??
  • 0 (8 voturi)    
    Hahaha (Vineri, 29 noiembrie 2019, 9:48)

    Bitzer [utilizator]

    Ia uite cum iese pesedismul din Arafat. Imi amintesc episodul cand lumea a iesit in strada pentru asta...romanii uita repede...
  • +1 (7 voturi)    
    Cati romani trebuie sa moara in astfel de situatii (Vineri, 29 noiembrie 2019, 10:34)

    KTerinca [utilizator]

    …. pentru ca Arafat sa plece de pe tronul pe care e inscaunat.
    Au fost multe, avionul din Apuseni, elicopterul din lacul de la mare, Colectiv si cate altele.
    Arafat insa e insurubat bine in scaun.
    Nu e vinovat nici el, nici ai lui, noi suntem.
  • -1 (5 voturi)    
    aş scrie şi eu... (Vineri, 29 noiembrie 2019, 12:49)

    Cosimo [utilizator]

    Aş face şi eu un comentariu apreciativ la adresa lui Arafat, dar ştiu că pe Hotnews funcţionează de multe ori cenzura şi iarăşi nu l-aţi publica, aşa cum s-a întâmplat şi data trecută, când am îndrăznit să-i iau apărarea lui Arafat, aşa că nu-mi rămâne decât să-mi exprim această maximă frustrare la adresa cenzurii de pe Hotnews.
  • +1 (3 voturi)    
    Arafat trebuia demis în secunda 2 după Colectiv (Vineri, 29 noiembrie 2019, 13:16)

    hic sunt leones [utilizator]

    însă, dacă de atunci a guvernat doar PSD (și un guvern Cioloș care s-a arătat destul de impotent), nu înțeleg de ce guvernul PNL permite acestui umanoid odios (pentru că om nu poate fi numit) să mai ocupe acea funcție (și nu înțeleg cum de parchetul nu îl arestează după declarațiile - de o gravitate ridicată care pot fi întâlnite doar în dictaturile mizere din lumea a 4-a - făcute la un post public de radio)...
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Vineri, 29 noiembrie 2019, 21:24)

    dumnezeu [utilizator]

    demisia băi pesedistule!
    te-ai terfelit singur!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by