Eugen Teodorovici propune pachete de servicii medicale diferențiate în funcție de contribuția la asigurările de sănătate

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 14 septembrie 2018, 17:24 Actualitate | Sanatate


Eugen Teodorovici
Foto: Agerpres
​Pachete de servicii medicale diferențiate în funcție de contribuția la asigurările de sănătate - este o propunere lansată vineri de ministrul Finanțelor, Eugen Teodorovici. "În funcție de cât plătești pe CASS, să ai făcute mai multe variante, pachetul 1, pachet de bază, ai un alt venit la care se plătește CASS, deci implicit o contribuție mai mare, atunci ai al doilea pachet, cu alt tip de servicii, ăsta cred că e sistemul logic", a afirmat vineri Eugen Teodorovici, potrivit Digi 24.

Ministrul Finanțelor nu a avansat niciun termen de la care s-ar putea aplica această propunere.

Întrebat de jurnaliști dacă, în cazul în care această propunere s-ar concretiza, persoanele cu posibilități financiare reduse ar urma să beneficieze de mai puține servicii, Teodorovici a răspuns: "Bun, atunci lăsăm sistemul așa și plătim toți la fel, a venit replica lui Teodorovici. Dacă plătim diferit e normal să fie mai multe variante pachete de servicii pe care un contibuabil să le primească, nu e normal să fie asta abordarea?"


















5116 vizualizari

  • +44 (46 voturi)    
    .... (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:27)

    tirolez [utilizator]

    Corect ar fi sa nu se mai fure cu milioanele de euro. Ma tem ca fix electoratul lor e afectat.
    • +14 (14 voturi)    
      Ce pachete??? (Vineri, 14 septembrie 2018, 20:38)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Serviciul aproape nu exista, tinde catre zero.
      Asa ca zero nu prea il poti imparti.
    • +12 (12 voturi)    
      N-aveti bani de medicamente? (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 0:20)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Bun, asa vrea PSD.
      • +17 (17 voturi)    
        Hoardele de zombie pensionari zic Bye Bye PSD (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 0:36)

        -PuieMSD- [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        Ce zice Teodorovici e corect dpdv financiar, dar el uita ca asigurarile de sanatate actioneaza exact invers: au cea mai MULTA nevoie de ele fix aia care pot plati cel mai PUTIN.
        In plus aia cu boli cronice n-au cum munci si plati.
        Cu ocazia asta, PSD si-a tras un glonte intre picioare. S-au lins pe bot de votul maselor sarace si manevrabile: pensionari, bugetari, asistati social etc.
        • +3 (3 voturi)    
          bine-ar fi, (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 9:34)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui -PuieMSD-

          doar că, găleata de plastic, litrul de ulei și chilul de făină, ca să nu mai vorbim de popa din sat îi vor face să uite, dacă nu cumva se întâmplă uituceala oricum.
        • +1 (1 vot)    
          sa o crezi tu naivule (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 13:09)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui -PuieMSD-

          Nu e asa cum crezi. Concret: A venit pesta, le-a omorat porcii oamenilor; e posibil sa primeasca despagubiri, e posibil sa nu. Pana atunci insa popa din sat a atras atentia ca asa a vrut Dumnezeu, ca psdeul n-are nici o vina , si ca la urmatoarele alegeri tot ei trebuie votati. Babele n-au comentat nimic si au plecat acasa. Ghici ce se va vota la anul...
      • -2 (12 voturi)    
        Doctorii au salarii nesimțite nediferențiat! (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 0:49)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        Oamenii vor primi asigurări medicale diferențiat în funcție de cotizația pe care o plătesc la stat, dacă propunerea lui Teodorovici trece, însa salariile nesimțite ale doctorilor (cel mai amărât medic primar are minim 2000 Euro net, și majoritatea sunt primari) nu depind în nici un fel de performantele acestora și numărul de pacienți.

        In alta ordine de idei, Teodorovici asta este suspect. Acționează ca un cal troian infiltrat în PSD. Apare extrem de frecvent pe Hotnews (ziar anti PSD) spunând numai prostii.
        • +2 (4 voturi)    
          prostii (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 11:10)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Esti chiar "simplex" la cap. ..
    • +12 (12 voturi)    
      Adevarat liberal Teodorovic asta (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 0:42)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Progresisst si vizionar.
      Exact ca electoratu lui.

      Acuma, drept vorbind, la cum a votat electoratul lui, mai ca le-as taia asigurarile de sanatate daca nu contribuie. Macar asa un an. De proba.
    • +1 (1 vot)    
      da tata (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 10:39)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      ASTA social democrat ADEVARAT tata !
  • +22 (30 voturi)    
    in loc sa angreneze Asigurarile Private (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:27)

    un domn [utilizator]

    el face cocoloashe din nasul romanilor
    • +16 (20 voturi)    
      Daca ne uitam in SUA (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:38)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu e o idee prea buna. Asigurarile private au facut ca pretul serviciilor medicale sa fie ridicol de mare. ajungand sa platesti sute de dolari pentru o zi de internare. De operatii nu mai zic.
      • +6 (8 voturi)    
        Ar putea face ca in Canada (Vineri, 14 septembrie 2018, 20:49)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui banel

        Healtcare free, ma rog, cu exceptii, gen dental si anumite proceduri, dar nu ti se trag bani din salar pt sanitate. Pt a fi fully covered iti faci asigurare privata, gen Blue Cross sau Manulife.....care tot nu iti acopera complet la dental, 50% dupa 2 ani de cotizare. Dar, daca psd se pretinde de Stanga, asa ar trebui sa faca.....nu Unii is Mai Egali Decat Altii.
      • -4 (12 voturi)    
        daca ne uitam in SUA (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:25)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui banel

        Vedem ca aia traiesc in medie mult mai mult ca noi si ca daca ai asigurare sigur nu iti refuza Statul omnipotent transplantul de plamani/rinichi/etc. Iar ca sa ai asigurare trebuie sa ai un job si sa muncesti.
        A naibii medicina americana ca a ajuns ultima din lume pe mana privatilor.
        • +4 (8 voturi)    
          sa ne uitam mai atent (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 8:43)

          anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Ca traiesc mai mult decat romanii, nu este greu.
          Problema este ca traiesc sensibil mai putin decat majoritatea cetatenilor UE, desi cheltuiesc pe cap mai mult pt sanatate.
    • +11 (13 voturi)    
      Zicem ca să nu tăacem (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:18)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Asigurările private sunt "angrenate" de privați, nu de stat.

      Și se dau reduceri de impozit la contribuțiile la asigurările private.

      Problema în România este că numărul de contribuabili și cuantumul contribuțiilor nu este pe măsura cheltuielilor sistemului care să asigure eliminarea mitei. Asigurații bolnavi plătesc direct în buzunarul doctorului, cum și cum asigurările de sănătate nu ar fi necesare. Mentalitate românească.
  • -25 (29 voturi)    
    nu merge, fiindcă (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:31)

    Mazeta [utilizator]

    Programatorii nu plătesc CASS, dar vor servicii premium.
    • +14 (16 voturi)    
      De teamnet feat siveco (Vineri, 14 septembrie 2018, 19:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Spui? Aia care au scremut o "aplicatie anti" care se blocheaza?
    • +18 (20 voturi)    
      Nu zau... (Vineri, 14 septembrie 2018, 19:53)

      andreishana [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Un programator care ia in mana 10000 lei, plateste la CASS 1709 lei.
    • +5 (5 voturi)    
      Sputnik l-a inlocuit pe Mazeta cu Floricica (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:28)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dansatoarea
      Sa facem naibii o petitie sa il aduca pe alalalt inapoi.
      Floricico, esti proasta de bubui.
    • +5 (5 voturi)    
      ... (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:46)

      mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      mazeta, dezinformezi pe stil latrina 3!
      • +3 (3 voturi)    
        ăsta-i (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 9:39)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

        angajat mai ales la russia today, dar sunt tentat să-l cred pe @AliKmiku. Porecla arămas, dar au schimbat user-ul și looser-ul.
  • +17 (17 voturi)    
    alta planeta (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:33)

    tenere [utilizator]

    in functie de contributie se calculeaza si pensiile, nu-i asa orlando cap de meduza?

    la fel simulati acum si pentru asigurarile de sanatate, creati aceasi inegalitate pe care ati reusit s-o faceti si cu pensiile speciale

    nu mai intreb de unde bani pentru ca problema este injusta de la bun inceput, voi nu tineti cont de contributie decat ca sa simulati un principiu pe care il ignorati apoi total

    abia astept sa va vina randul, rapandulelor
    • 0 (0 voturi)    
      apropo (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 9:44)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui tenere

      de cheltuirea banului public, oamenii lui dj orlando au făcut socoteala că dacă se majorează alocația pentru copii cu nu șitu câte %, ar însemna o cheltuailă suplimentară de 2 mld. lei, ceea ce ar fi un efort financiar mult prea mare pentru buget.
      Între timp, pentru pensiile speciale se cheltuie 1,5 mld. lei, ceea ce, bineînțeles că nu e un efort mult prea mare.
  • +13 (17 voturi)    
    Exercitiu de imaginatie (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:34)

    Anjo [utilizator]

    Il angajez eu pe Orlando cu un salariu minim pe economie, asa cum el bine stie ca sunt angajati mai bine din angajatii romani, si apoi il ducem la spital sa se roage de o aspirina... Ca atat ii permite salariul lui.
  • +18 (18 voturi)    
    pfuaaaa... (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:42)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Te da dragnea afara, cluberule !
    A dracu masura sociala ce mai e si asta...Asta intrece orice taiere de pensie !
    Alooo, PENSIONARII VOTANTI DE PSD, domniile voastre ati aflat de ce vrea asta sa faca ?
  • +18 (18 voturi)    
    aha (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:43)

    Fapte [utilizator]

    PSD-ul asta e ca bancul ala, ca daca pui un pic de vin intr-un butoi cu pipi, obtii pipi. Si daca pui un pic de pipi intr-un buton de vin, tot pipi obtii. Asa si astia, tot ce ating infecteaza.
    In conditiile actuale, indiferent de cit plateste, oricine poate lua stafilococul auriu. N-are rost sa dai mai mult pe el cind poti sa-l iei mai ieftin. Si 2 lei daca ar costa asigurarile medicale e prea mult.
    • +2 (2 voturi)    
      se cheama dilutie infinita (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:29)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Fapte

      Si ai mare dreptate.
  • +11 (11 voturi)    
    asta este stanga in Romania? (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:44)

    TDragos [utilizator]

    Din punctul meu de vedere este ok, dar nu prea se incadreaza in doctrina de stanga, bazata pe principiul solidaritatii...nici ei nu mai stiu ce vor :)
    • +5 (7 voturi)    
      nu te-ai prin (Vineri, 14 septembrie 2018, 19:26)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui TDragos

      Asta-i pentru fraierii care vor sa plateasca mai mult pentru mizeria did sistemul de sanatate din RO.
      Cei ce vor plati mai mult poate se asteapta in plus sa nu mai fie nevoie de spagi..si sa vezi...tzeapa!
    • 0 (8 voturi)    
      neah (Vineri, 14 septembrie 2018, 23:05)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui TDragos

      Asta este de dreapta direct. Sunt penibili aia de "dreapta" de-l injura cand propune ceva de dreapta, doar pentru ca este in psd
  • +11 (11 voturi)    
    masura de stanga-dreapta-mprejur? (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:47)

    dipling [utilizator]

    parca masuri deastea sunt caracteristice dreptei, nu?
    mr. orlando o fi trecut prin cursul de socialism ABC la inscrierea in partid?

    (personal as vedea de buna masura, ar recompensa munca si POATE ar scoate pe piata muncii ceva trantori)
    • +6 (6 voturi)    
      a trecut prin cursul de nationalism-socialism (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:34)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui dipling

      In germana Nationalsozialismus sau ceva de genul.
      Intre prieteni Nazi'.
  • +12 (16 voturi)    
    domnule (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:48)

    Zentrix [utilizator]

    teodorovici, uite, iti spun si eu parerea mea

    CASS reprezinta procent din venit/salariu. Asta inseamana ca o persoana care are un venit de X RON plateste de zece ori mai putin CASS decat o persoana care are un venit de 10X RON. Dar, in ciuda acestei diferente, serviciile medicale sunt aceleasi.

    Parerea mea ar fi ca acest CASS sa fie limitat la un venit corespunzator cu salariul minim pe economie.
    Ca la restaurant: pretul ciorbei e acelasi, indiferent de venitul clientului. In felul asta, plata ar fi corecta.
    • -1 (1 vot)    
      ?? (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 13:40)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Zentrix

      Esti pe aproape dar: esti complet pe dinafara, ca n-ai inteles ca eu nu am bani sa platesc ciorba la Hilton, de nevoie ciorba mea e la Victor in colt la mine.. asta e baza de plecare in discutie ( si eu nu pot AKH Viena, eu mai pe la Techirghiol - ce naiba, reveniti-va oameni buni , numai aberatii pe aici).
  • +11 (11 voturi)    
    guvern de stanga, politici de dreapta.. (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:53)

    pehash [utilizator]

    1. Sistemul romanesc de sanatate este "gratuit" pentru oricine are "pile si relatii".
    2. Pachetele de servicii se diferentiaza in majoritatea cazurilor in functie de cat esti dispus sa pui in plic.

    Daca s-ar introduce o asigurare de sanatate de stat diferentiata in functie de contributii, ar fi imposibil sa le iei oamenilor ce au deja. Politic, e sinucidere. Electoratul roman este 90% de stanga. Majoritatea nu va vota niciodata masuri fiscale care ii avantajeaza pe cei care contribuie semnificativ la buget, acestia din urma fiind oricum o minoritate, maxim 1 milion din totalul de 17-18 cu drept de vot.
  • +9 (9 voturi)    
    socialisti (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:54)

    Kosmos [utilizator]

    ce dracu..visteria goala . fraierii inca -i voteaza
  • +8 (8 voturi)    
    Idei (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:54)

    Lake123 [utilizator]

    Ești un om plin de idei, numai minciuni PSD-iste. Nu mai știți pe unde să vă scoateți cămașa. Vao de voi și vai de noi.
  • +7 (7 voturi)    
    hm... (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:56)

    domnescu [utilizator]

    E bun ca vin si cu diversiuni care sunt negative electoratului lor :)
    cu toate ca probabil nu mai au bani si dau din glezne
  • +9 (9 voturi)    
    praf in ochi (Vineri, 14 septembrie 2018, 17:58)

    albastrele [utilizator]

    Poate sa imparta si sa desparta. Indiferent cat vei contribui oricum spitalele tot nu vor avea medicamente, consumabile si oricum iti vei lua portia de nosocomiale. Poate pentru ultima oara.
    Daca se intampla un cutremur, un incendiu va fi acelasi dezastru ca dupa Colectiv.
  • +16 (16 voturi)    
    Partidul Socal Democrat (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:01)

    therealpaulie [utilizator]

    Sa repetam impreuna: Partidul SOCIAL Democrat.
    SOCIAL.. ha ha teodorovici esti tare.
    Socialistii nemti (prin Schulz) se chinuie sa scoata diferentierea in functie de cotizatie, "socialistii" romani vor sa o bage.
    hai cu socialismul baieti, ca sunteti tari.
    • +7 (7 voturi)    
      PSD (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:58)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui therealpaulie

      PSD = FSN, o gasca de mafioti si securisti care au anexat tara prin RIMA doar ca sa o jefuiasca si sa se imbuibe. Banii din Sanatate au fost o sursa uriasa de furturi si jaf
  • +8 (12 voturi)    
    ii scapa definitia sistemului solidar (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:02)

    Francisc 1 [utilizator]

    care presupune ca plătești procentual si beneficiaza toti , cunosc ( am cunoscut ) un " destept " de asta care manca același kk cum a plătit el dea lungul vieții miliarde si nu a luat nicio aspirina compensata , a facut o pancreatita complicata si a necesitat multiple operatii a stat internat 6 luni in ATI de a consumat toti banii pe care se lauda ca " i-a dat" cica si eu zic ca si mai mult. A murit in final. Cam asta e logica sistemului , nici prostul asta nu va fi ministru toata viata ba chiar intr-o ipotetica meritocrație manca șomaj sau ștergea moși la cur in Italia si atunci dacă pățea ceva ar fi vrut sa-i plătească altul mai mult, da unde nu e , e greu la deal cu boii mici !
  • +7 (11 voturi)    
    foarte periculos (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:04)

    Dizidentul [utilizator]

    sistemul de asistenta medicala trebuie sa fie pentru toata populatia EGALA nu poate sa fie creat un sistem diferentiat. Cine cistiga mai mult se poate asigura in plus.
    • +1 (1 vot)    
      Cine castiga mai mult (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 14:27)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      Isi permite sa plateasca servicii medicale private...este corect, dar....

      Platesc CASS pentru un serviciu medical pe care ar trebui sa-l primesc de la statul roman atunci cand am nevoie!
      Dar daca atunci cand am nevoie ...nu apelez la serviciul medical oferit de stat(pentru ca nu sunt multumit de el) ci la un serviciu medical privat pentru care platesc lunar un abonament....deci platesc (anticipat)un serviciu statului roman pentru care nu beneficiez de nimic...!

      Ok, este alegerea mea dar macar statul ar putea sa-mi deduca suma impozabila cu valoarea cuantumului platita pentru serviciile medicale private...!

      In concluzie cine castiga mai mult...plateste impozite mai mari (in cuantum mai mare)decat cei ce castiga salariul minim pe economie...de exemplu.


      Dar de ce cine castiga mai mult trebuie sa plateasca un serviciu ( cel medical oferit de stat...de exemplu)mai scump (in cuantum mai mare)decat cine castiga mai putin...?!
      Si in final sa nu beneficiezi de nimic din serviciul medical platit...!

      Pe principiul asta...cei ce au venituri mai mari ( nu neaparat bogati)ar trebui sa plateasca orice serviciu sau bun cumparat mai scump...!?
  • +7 (9 voturi)    
    mda ... (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:08)

    maryus999 [utilizator]

    sunt curios cum le vor explica la minoritari ca bulibasha trebuie lasat sa moara finca nu are pachetul de servicii potrivit ...
    • +5 (5 voturi)    
      ha, buna asta, sa-i vezi cum se capaciteaza clanul (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:39)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

      Si fie
      1- sparge toate usile si ferestrele de la urgente
      ori
      2- ii aduc din jermania un ficat nou-nout numa si numa din haur
  • +9 (9 voturi)    
    Adica (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:09)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cei care plătesc mai mult vor primi aceleași servicii medical de [...], iar cei care plâtesc mai puțin nu vor primi mai nimic. De mult sistemul de sanatate de la noi e unul CRIMINAL, de exterminare. Spitalele sunt bombe biologice iar fara spaga risti sa mori cu zile.
  • +9 (13 voturi)    
    Hoho, halal comunist (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:11)

    clint [utilizator]

    Pai nu tipati voi ca serviciile medicale au si o componenta de solidaritate, adica cei cu bani trebuie sa plateasca pentru sanatatea celor mai saraci ?

    Nu de aia a scos Voiculescu oamenii in strada cand Basescu voia privatizarea serviciului de urgenta, desi, atentie, ramanea gratuit pentru toata lumea ?

    Mai stiti cand marsaluiau creierele spalate cu portretul lui Arafat si il proclamau noul presedinte ?

    Ah, ce vremuri...

    In fine, mie incepe sa imi placa de astia, am impresia ca dupa 10 ani cu Dragnea, se va alege praful ( la propriu ) de electoratul lor.
    Problema e ca pana atuni, noi astilalti vom fi emigrat de mult...
  • +9 (9 voturi)    
    Sacul fara fund... (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:11)

    arpi [utilizator]

    Astia au ajuns la fundul sacului..Nu mai au bani de pensii si salarii.. De unda sa mai de-a si pomeni electorale.. Fiecare pasare pe limba ei piere....Parca asa era proverbul..
  • +2 (2 voturi)    
    Sacul fara fund... (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:11)

    arpi [utilizator]

    Astia au ajuns la fundul sacului..Nu mai au bani de pensii si salarii.. De unda sa mai de-a si pomeni electorale.. Fiecare pasare pe limba ei piere....Parca asa era proverbul..
  • +5 (9 voturi)    
    caracteristic celor privilegiati (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:14)

    Dizidentul [utilizator]

    domnul Teodorovici are obligatia sa priveasca si peste hotarele Romaniei CUM ESTE ORGANIZAT SISTEMUL SANATATII apoi sa faca propuneri numai pentru cei de sus. Cine v-a avea dreptul mai intii la operatii, la transplanturi? la tratamente? cine are mai multe pachete sint primii? nu cred ca asta este optica unui socialist cum este Teodorovici.
  • +9 (11 voturi)    
    adica saracanii ouvrieri merg la felcer... (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:24)

    demaGOGU [utilizator]

    ...iar clasele suprapuse exclusiv servicii la nivelul celor din West

    curat social-democratie coane teodorowich, succes in marketarea ideilor catre poporul pesedist.
  • +4 (4 voturi)    
    asigurari (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:28)

    DrPepper [utilizator]

    eu as lasa contributiile asa cum sunt, dar as face ca la pilonul 2 de pensii: sa fie administrat privat, spitalele sa primeasca banii infunctie de ce servicii ofera.
    Degeaba am ditamai pachetul pe hartie si cand ajung la spital, pai nu avem.. trebuie sa cumparati sau stau intrun pat de 30 de ani...
  • +5 (9 voturi)    
    Lol (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:39)

    HP [utilizator]

    O alta masura clasica de dreapta din partea PSD.

    Dar cu mizeria aia de somaj de 300 de lei nu se face nimic ? In tarile civilizate primesti somaj in functie de cat ai cotizat.

    Eu iau 400 de milioane pe luna si daca mi se intampla ceva (slabe sanse), ajung sa iau mai putin ca un VMG-ist inutil.
  • +12 (12 voturi)    
    Un social democrat (Vineri, 14 septembrie 2018, 18:45)

    MihaiG [utilizator]

    Un individ care onoreaza doctrina social-democrata a partidului sau.

    Se stie, sanatatea e doar pentru cei care isi permit sa plateasca! iar solidaritatea, nu stiu, o fi poate o chestie neo-liberala.

    Acu, daca ar fi si opozitia desteapta pe cat sunt astia de prosti.....
  • -4 (8 voturi)    
    Este absolut (Vineri, 14 septembrie 2018, 19:22)

    A310 [utilizator]

    corect , platesti mult este corect sa primesti mai multe servicii .
    Eu am si asigurare privata la BUPA , dar pretul este corespunzator .
    • 0 (0 voturi)    
      ce fel de asigurare ai? (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:42)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Privata? si e deductibila?
      Intreb pentru un prieten, Teo, poate il stii din Bamboo
      • -4 (4 voturi)    
        Nu , (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 0:40)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        nu frecventez Bamboo .
        Da asigurarea este privata , dar din puctul meu de vedere este ce-a mai serioasa Companie de asigurari de sanatate . Nu am cunostiinta daca asigurarea este deductibila
  • +3 (5 voturi)    
    mda... (Vineri, 14 septembrie 2018, 19:39)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    la asa guvernare de rahat > asa servicii medicale.

    sa platesc mai mult pentru ce? oricum toate serviciile medicale la stat sunt de rahat.
    • -2 (6 voturi)    
      mda... (Vineri, 14 septembrie 2018, 22:39)

      Alexos [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Te inseli.
      Am locuit in Germania un an si jumatate, angajat la o firma de soft. Am nevoie de dializa. Acolo e intr-adevar ingrozitor. Salile de dializa sunt insalubre, nu exista medic care sa supravegheze aparatele (care sunt murdare), daca pui prea multa greutate intre sedinte... poti sa te duci acasa ...
      In Romania este infinit mai bine. Sali curate, aparate noi, medic la dispozitie, care se chinuie sa calculeze chiar daca ai cateva kilograme in plus, mancare.
      Nu judecati inainte de a sti. Da, spitalele acolo sunt excelent organizate, sunt medici buni peste tot, dar poti sta luni pana la o consultatie ori operatie (in functie de asigurare). Sunt lucruri bune si la noi. Daca s-ar construi spitale regionale si ar fi pus in practica un program de instruire a medicilor de acolo atat afara, la spitale mari, cat si aici, la medicii cei mai buni din Bucuresti, i-am depasi, cred....
      Visator...
      • +2 (4 voturi)    
        comparatie gresita (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 2:39)

        Mihai2303 [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

        Compari probabil gresit - mere cu pere.
        Adica un spital de top din RO - oras mare, la care poate ai ajuns si cu recomandari, etc., versus ceva obisnuit in Germania. Acolo toti sunt tratati bine, egal si transparent, si da, asta poate inseamna si programari peste o luna, etc.
        La noi - 10-20% sunt tratati bine, dar restul 80% primesc chemioterapia ieftina si atat, si apoi oricum nu prea mai vin la spital si gata.
      • 0 (0 voturi)    
        Miroase rau (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 9:30)

        Alfabetix [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

        minciunica ta cu spitalele nasoale din Germania :))
  • +6 (6 voturi)    
    Ha, ha, cica se numesc Social si Democrati (Vineri, 14 septembrie 2018, 20:07)

    KTerinca [utilizator]

    Au furat de-au pustiit totul si acum .... iau masuri cu adevarat social-democrate.
    Hai sa le spun eu una adevarata, asa ca de la un om de drapta ce sunt:\
    HAI SICTIR !
  • +6 (6 voturi)    
    Nu înțeleg... (Vineri, 14 septembrie 2018, 20:15)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    ... de ce ar vrea vreodată cineva să plătească mai mult.

    Pentru că în afară de trimiterile de la medicul de familie aproape tot costă suplimentar (extra CASS).

    De fapt nu, trebuie să iau un disclaimer: intervențiile medicale SUNT gratuite dacă prinzi loc pe listă acum pentru peste 10 ani.
  • +5 (5 voturi)    
    Offside! (Vineri, 14 septembrie 2018, 20:59)

    Pac-pac [utilizator]

    Bai, asta e masura de dreapta, nu de stanga!
    Nu mai inteleg nimic! Asa ceva trebuia sa vina din partea PNL, USR, nu PSD.

    Te duci la spital, nu contribui prea mult pentru ca nu ai salariu prea mare dar il vezi pe celalalt care conbtribuie cu mai mult ca beneficiaza de un RMN, ecografie, etc, ai o problema. Iti dai seama ca nu e bine sa fii paznic pe 1500 lei, ca ar fi mai bine daca ai lucra zidar pe 2200 ori sudor pe 4000.
    Nu mai faci misto la scoala de profesor pentru ca nu iti tai sansele sa castigi mai mult decat minim pe economie, etc.
  • +6 (6 voturi)    
    guvern “de stanga” (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:18)

    hollow [utilizator]

    Asta e guvernul “de stanga”, doamnelor si domnilor, aia care mai aveti inca iluzii ca in Romania se lupta stanga si dreapta, sau vreo ideologie in afara de “sa avem ce fura”. PSD e un grup infractional organizat, nu un partid.
  • +4 (4 voturi)    
    (Vineri, 14 septembrie 2018, 21:27)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    Voi nu sunteți în stare să aveți o evidență simplă asigurat / neasigurat, lună de lună, la liber profesioniști și PFA și vreți acum avioane cu categorii de asigurați funcție de contribuție?
  • -1 (5 voturi)    
    Art. 34, alin. 1 din Constitutie (Vineri, 14 septembrie 2018, 22:21)

    andipetre [utilizator]

    "ARTICOLUL 34
    (1) Dreptul la ocrotirea sănătăţii este garantat."

    Cu alte cuvinte, e garantat, pur si simplu. Nu cu daca si cu parca, nu "in conditiile legii", e pur si simplu garantat. Daca statul refuza sa trateze un bolnav, pe orice motiv, de exemplu ca nu are bani, incalca flagrant constitutia.

    In rest, dl. Teodorovici e un idiot daca nu citeste legea fundamentala.
    • +2 (4 voturi)    
      Garantat ... (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 6:28)

      Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Garantat nu echivaleaza cu gratuit sau mai mult, cu o calitate satisfacatoare a serviciilor.
      • 0 (0 voturi)    
        Ba echivaleaza. 100%. (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 16:12)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

        In sensul ca faci discriminare intre cetateni neacordandu-le sau conditionandu-le acordarea unui drept garantat prin Constitutie.

        Nici pentru alte drepturi fundamentale nu trebuie sa platesti: cum ar fi sa nu ai voie sa iti exprimi parerea fara sa platesti o taxa?
  • 0 (6 voturi)    
    Articolul 34, alin. 1, din Constitutie (Vineri, 14 septembrie 2018, 23:43)

    andipetre [utilizator]

    "ARTICOLUL 34
    (1) Dreptul la ocrotirea sănătăţii este garantat."

    Deci e garantat, pur si simplu, fara alte "nuante". Nu e "in conditiile legii", nu cu observatii, exceptii sau limitari. Orice reglementari care refuza unui cetatean ocrotirea sanatatii, indiferent de motiv (lipsa de bani etc), sunt, deci, anticonstitutionale. Cand esti bolnav, nu esti sanatos (evident), deci esti in situatia in care ai nevoie sa iti fie ocrotita sanatatea. Refuzul statului de a-ti acorda servicii medicale, indiferent de motiv, iti incalca dreptul, garantat, la ocrotirea sanatatii tale.

    In rest, dl. Teodorovici e... el insusi.
  • +3 (3 voturi)    
    Solidaritate sociala (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 6:54)

    tontu [utilizator]

    Nea Jenele bag sama ai cam uitat din ce partid faci parte. Daca erai liberal, hai,, treca-mearga, dar asa?
    Lasa sarantocul sa beneficieze si el de niste servicii medicale cat de cat, ca oricum aia cu salarii mari, daca e nevoie, au de unde sa plaeasca servicii medicale suplimentare. E clar ca ati cam ramas fara bani acolo la buget, insa solutia e sa iei mai mult de la cei care au mai mult.
  • +3 (3 voturi)    
    Pai inseamna ca cei cu salarii speciale (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 8:52)

    Susufler0 [utilizator]

    care habar n-au avut toata viata lor ce inseamna ala principiul contributivitatii si care au ajuns mai apoi ca in baza lor sa primeasca pensii nesimtite, vor beneficia de pachetul "O aspirina si-un pahar cu apa" !!!

    PS. Sunteti siguri ca asa va fi ?
  • 0 (0 voturi)    
    Teodorovici vrea servicii de sănătate speciale (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 9:13)

    baligosul [utilizator]

    Teodorovici vrea servicii diferite funcție de contribuții, ce facem cu angajații feluritelor companii de stat care nu au plătit contribuții la sănătate? CFR, Poșta română, căreia i s-au anulat anul trecut datorii de 160.000.000 lei? Oare cît or fi datorat la sănătate? Și atîtea companii, regii, toate ale statului...
  • 0 (0 voturi)    
    Primul pas (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 17:27)

    fdaniel [utilizator]

    Este primul pas spre aparitia pachetelor medicale nesimtite, dupa modelul pensiilor.
  • 0 (0 voturi)    
    Sistem medical (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 17:49)

    Dragases [utilizator]

    Daca sistemul mediucal romanesc a fost conceput dupa sistemul german de ce nu se adopta si sistemul german de plata al asigurarilor?

    Nu trebuie inventata roata. Au facut-o altii cu mult timp inainte.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version