Editorul sef al Moscow Times demisoneaza invocand dorinta de control excesiv a noului proprietar al publicatiei

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 29 octombrie 2015, 19:28 Actualitate | Russia Report


Prima pagina The Moscow Times
Foto: Wikimedia Commons
The Moscow Times, singurul ziar in engleza care mai exista la ora actuala in Rusia, isi va pierde actualul editor sef, Nabi Abdullaev, aflat la conducere de peste un an, scrie Meduza.io. Abdullaev a declarat intr-un interviu pentru Slon acordat miercuri, ca unul dintre principalele motive pentru plecarea sa este faptul ca nu se intelege cu noul proprietar al publicatiei, Demian Kudriavtsev, in privinta "diviziunii puterilor administrative asupra biroului editorial, nu in legatura cu politica de continut".

The Moscow Times urmeaza sa treaca luna viitoare de la format de cotidian la cel de saptamanal.

In primavara, compania media finlandeza care detinea The Moscow Times a vandut publicatia, aceasta fiind achizitionata de de mogulul media Demyan Kudryavtsev, fost sef executiv al editurii rusesti Kommersant. Odata cu schimbarea patronajului, Moscow Times a incetat sa fie detinuta de firme straine.

"Se creaza un nou ziar aici si, din cate inteleg, fostul model (cel sub patronaj finlandez - n.red.) nu il multumeste pe Demyan Kudryavtsev. In calitate de editor sef, nu sunt dispus sa accept ca autoritatea mea sa fie diminuata, astfel incat am decis sa plec", a declarat Abdullaev pentru Slon.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















1036 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Nabi Abdullaev? (Joi, 29 octombrie 2015, 19:53)

    UpNext [utilizator]

    Asta nu este musulman, cu siguranta, ci askenazi cu certitudine. In cel mai rau caz este adventist de ziua a 7-a. Numai asa se explica.....:)
  • -2 (6 voturi)    
    Pai ce era sa faca Putin? Ce fac dictatorii? (Joi, 29 octombrie 2015, 20:27)

    emil bobu [utilizator]

    Normal ca vrea sa controleze tot, ca sa poata fura din toate partile. Nu faci 80 de miliarde de dolari din munca cinstita.

    Rusofilii ce zic de libertatea presei?
  • 0 (0 voturi)    
    mda... (Luni, 2 noiembrie 2015, 15:04)

    ..13 [utilizator]

    Periculos - ai crescut un ziar, ti-ai marit audienta, o anume audienta si acum zbrrr...

    In urma cu ceva vreme propietarul declara
    Demyan Kudryavtsev, a 43-year-old former chief executive of Russian publishing house Kommersant, confirmed that he was the buyer and wrote in an e-mail to Sanoma employees in Russia that it was "a huge honor and responsibility" to own the assets.

    He also said he would develop the companies and had no immediate plans to change their management...

    Deci nu schimba imediat si pe loc, ci doar incetisor si sigur...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by