Recomandare de lectura

Masculinitate furata. De ce tinerii barbati intampina probleme si ce e de facut

de A.V.     HotNews.ro
Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:07 Actualitate | Recomandare de lectura


masculinitate-furata-de-ce-tinerii-barbati-intampina-probleme-si-ce-e-de-facut
Foto: Hotnews
Masculinitatea este in declin! In prezent, tinerii barbati au esecuri mai mari decat oricand pe plan academic, social si sexual. Care sunt motivele care au generat aceasta situatie si ce este de facut?

Bazandu-se pe cercetarile lor, autorii prezinta mai intai motivele asociate cu trasaturile de personalitate, precum timiditatea, impulsivitatea si lipsa constiinciozitatii. Apoi iau in considerare factorii situationali, cum ar fi raspandirea fenomenului de absenta a tatalui, disponibilitatea jocurilor video stimulative si accesul gratuit la pornografie pe internet. In sfarsit, autorii adauga un plus de complexitate analizei, luand in considerare factori sistemici cum sunt: consecintele politice si economice ale legislatiei ce recunoaste nevoile si drepturile femeilor, dar care, in acelasi timp, le ignora pe cele ale barbatilor; modificarile fiziologice generate de mediu, care scad nivelul testosteronului si cresc nivelul estrogenului; influentele din mass-media; recesiunea economica ce a avut drept rezultat scaderea locurilor de munca; precum si esecul sistemului educational de a crea medii provocatoare care sa stimuleze curiozitatea baietilor.

Philip Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitatile Stanford, Yale, New York si Columbia si a fost presedinte al Asociatiei Americane de Psihologie. A scris numeroase articole si carti, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetari din domeniul psihologiei sociale.

Nikita D. Coulombe este scriitoare. Impreuna cu Philip Zimbardo a scris si Demise of Guys.

"Daca analizam motivele pentru care baietii utilizeaza jocurile video si pornografia, vom descoperi ca acei factori reprezinta atat simptome, cat si cauze ale regresului lor general. Exista o cauzalitate reciproca in cadrul careia o persoana s-ar putea sa foloseasca pornografia sau jocurile video excesiv si apoi sa dezvolte probleme sociale, sexuale si motivationale, dar si invers. Aceasta creeaza un ciclu vicios al izolarii sociale." - Autorii

"Daca un barbat a primit constant lucruri cand era mic, fara sa i se impuna niste conditii legate de folosirea acestora sau niste responsabilitati pe masura utilizarii lor in perioada adolescentei, acesta nu invata sa le aprecieze sau sa fie mandru de realizarea lor, ci numai de faptul ca le detine. Invata sa astepte totul de la ceilalti si sa ii manipuleze pentru a obtine lucrurile de care el considera ca are nevoie. In zilele noastre, putini baieti mai stiu sa pretuiasca efortul personal." - Autorii









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21538 vizualizari

  • -7 (63 voturi)    
    defapt.. (Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:12)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    ..majoritatea muierilor sunt de vina ca-si pusificā plozii in ultimul hal.
    • +10 (42 voturi)    
      na belea! (Miercuri, 7 octombrie 2020, 15:44)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Pai n-au decat, barbatii, sa se ocupe de educatia lor!
      Ce? copiii au un singur parinte?
      • -7 (49 voturi)    
        nu prea ai experienta la educatia copiilor.. (Miercuri, 7 octombrie 2020, 17:16)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        .. degeaba il inveti tu sa fie barbat daca vine ma-sa si-l cocoloseste.
        "hai sa-ti faca mami de mancare", "hai sa-ti spele mami chilotii". si o tin asa pana dupa 30 de ani... na, mai fa tu om din ala.
        pai d'aia a facut bine Manole...
        • +8 (28 voturi)    
          Vorbeste experienta din tine? (Joi, 8 octombrie 2020, 11:06)

          tavu [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

          deci la tine barbatul in familie a fost cam degeaba.
    • +2 (18 voturi)    
      La tine e mai rau (Joi, 8 octombrie 2020, 13:12)

      lavru [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Pe tine te-a pusificat taica-tu :)
  • -7 (63 voturi)    
    Ha (Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:13)

    sentenced [utilizator]

    Pai, traim in epoca de apogeu a leftistilor. Barbatul alb este dusmanul numarul unu.
    Daca stai in autobuz intr-o pozitie masculina fireasca pentru a nu-ti strivi ouale esti acuzat de "manspreading", in tarile cu puternice miscari de extrema stanga, desigur (adica in tot Occidentul). Si asta e doar un banal exemplu, lista poate continua.
    • +1 (11 voturi)    
      Manspreading (Marţi, 13 octombrie 2020, 14:12)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      poti sa il adopti acasa. In public ai minima educatie de a adopta o pozitie care sa nu indispuna pe nimeni. Asta arata ca esti educat. "Ouale" ar trebui sa-ti interzica sa mai porti chiloti stramti.
  • +9 (51 voturi)    
    idei cu impact 0... (Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:16)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    idei cu impact 0... preluati toate stirile de rahat senzationale... nimic documentat, 2 autori cu 2 carti fara dovezi si fara studii. Gasesc mai multe carti si mai bine documentate despre extraterestrii traiesc printre noi...
    • -5 (25 voturi)    
      funny (Miercuri, 7 octombrie 2020, 15:45)

      idealogul [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Sunteti vinovat de "mansplaining". Vedeti pe google ce inseamna si pe viitor abtineti-va. Sigur sunteti barbat, alb si din parnti crestini in concluzie nu aveti nici un drept pe planeta asta.
      "2 autori cu 2 carti" - doqr atat ati gasit pe tema asta?
      Sunt site-uri intregi cu articole pe tema asta.
      Si va rog sa nu mai abuzati de white priviledge.
    • +9 (19 voturi)    
      pai le-ai citit? (Miercuri, 7 octombrie 2020, 15:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      De unde stii ca sunt sau nu sunt bune?
  • -8 (48 voturi)    
    Armata (Miercuri, 7 octombrie 2020, 14:20)

    hamangiul [utilizator]

    In vechea traditie populara barbatul era considerat barbat responsabil dupa armata...or fi stiut bunicii ceva..
    • +15 (29 voturi)    
      Ati facut cumva armata? (Joi, 8 octombrie 2020, 9:03)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui hamangiul

      Eu da. Primul lucru care ti se spunea si repeta obsesiv era ca tu nu trebuie sa gandesti.
      Primeai un ordin si trebuia sa-l executi intocmai chiar daca tie ti se parea prostesc.
      Era strict interzis sa vii cu argumente sau sugestii, trebuia sa spui doar 'am inteles' si sa fugi (pas alergator) sa indeplinesti ordinul.
      Asta ca sa nu pomenesc nimic despre "calitatile" umane si intelectuale ale majoritatii ofiterilor, cu invoirile si permisiile pe baza de atentii si bani.
      Nimic bun de invatat de acolo. O mare pierdere de timp si energie pt un tanar care putea sa faca si sa invete ceva mai bun pt el si societate. Sport de exemplu.
      • +6 (16 voturi)    
        Ruperea cordonului ombilical (Joi, 8 octombrie 2020, 15:59)

        c.radu [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

        Ăsta e lucrul bun care se întâmplă în armată, dincolo de toate relele, pierderea de timp și prostia - pe care și eu le-am cunoscut.
        Dar era o etapă foarte importantă a vieții, care te obliga să te maturizezi, să trăiești pe propriile picioare, fără niciun ajutor, ba chiar într-un mediu ostil.
        E bun și sportul, cultivă nu doar trupul, ci și caracterul, dar nu te ajută să te maturizezi.
        • +3 (19 voturi)    
          Repet (Joi, 8 octombrie 2020, 17:08)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

          de ce nu inchisoare?

          unii pur si simplu se muta de acasa si isi iau un job.
          • +10 (20 voturi)    
            Nu e același lucru (Joi, 8 octombrie 2020, 17:49)

            c.radu [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            Eu am arătat doar că în tot lucrul rău este și ceva bun. Nu sunt nostalgic, armata pentru mine a fost un coșmar și nu cred că este necesară în devenirea cuiva. Ne-am putea lipsi de ea fără niciun regret, ca și de războaie. Însă ruperea cordonului ombilical și intrarea în propria viață sunt o necesitate dacă vrei să te dezvolți și să nu rămâi un copil toată viața, adică să-ți ratezi condiția de bărbat.
            Un job, da. Să te muți acasă, și asta. Și încă un pas: Întemeiază-ți o familie, fă copii și poartă-le de grijă. Atunci vei fi bărbat.
            • -1 (1 vot)    
              E clar (Joi, 15 octombrie 2020, 14:27)

              VictorS [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

              consider insa ca este insa aberant sa preferam asa ceva ca metoda de educatie.

              Educatia cea mai buna este cea data de adultii din jur - prin exemplul personal.

              Cred ca aici sta adevarata problema, cercul vicios in care ne invartim dar poate si modul in care dam vina pe elemente externe pentru defectele noastre: social media, politica, jocurile, statul etc
    • +18 (26 voturi)    
      Eu am facut Armata (Joi, 8 octombrie 2020, 11:04)

      tavu [utilizator] i-a raspuns lui hamangiul

      o mizerie, erai umilit in ultimul hal. Nu am invatat nimic util de acolo.
      • +2 (10 voturi)    
        Ba ai invatat (Joi, 8 octombrie 2020, 17:09)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui tavu

        se pare ca ai tras si concluzii.

        Unii in schimb, sunt nostalgici...
        Ironic, nu?
    • 0 (12 voturi)    
      De ce nu inchisoare? (Joi, 8 octombrie 2020, 17:07)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui hamangiul

      noua "facultate"
  • -12 (28 voturi)    
    funny (Miercuri, 7 octombrie 2020, 15:50)

    Nevermind [utilizator]

    Autorul o arde in acelasi timp si pe valul anti-bullying. Dupa aia tot el scrie ca e furata masculinitatea. O fi ascuns-o vreun alt autor de bine intr-un safe space.
  • +6 (58 voturi)    
    Avand in vedere discursul feminist de astazi, (Miercuri, 7 octombrie 2020, 16:16)

    mirceapanait [utilizator]

    a fi barbat in ziua este echivalent cu un delict. Te-ai nascut vinovat, si dator (femeilor) pentru nenumaratele "nedreptati" suferite de ele de-a lungul veacurilor. Nu conteaza daca ele au fost reale sau nu, important este ca acum esti vinovat, si ar trebui sa iti fie rusine pentru asta, si sa platesti.

    A-ti manifesta barbatia, masculinitatea, este privit ca ceva nociv, este un posibil atentat la drepturile femeilor. In plus, masculinitatea nu este rasplatita si nici incurajata in societate (se incurajeaza a fi docil, a nu-ti asuma riscuri, a respecta ordine, etc.). De vina este intreaga societate, incepand de la scoala, rude, si de multe ori si lipsa modelelor viabile masculine in imediata apropiere.

    Mai departe, este responsabilitatea fiecaruia sa isi gaseasca calea sa...
    • -4 (32 voturi)    
      momentan doar delict social cf noile valori turma (Miercuri, 7 octombrie 2020, 17:26)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui mirceapanait

      In curand si penal, prin lege.
    • +2 (16 voturi)    
      manifestarea barbatiei (Joi, 8 octombrie 2020, 17:12)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui mirceapanait

      cum se manifesta barbatia la tine de nu iti permiti sa o manifesti?
    • +4 (4 voturi)    
      Depinde ce fel de masculinitate (Marţi, 13 octombrie 2020, 21:30)

      andypandy [utilizator] i-a raspuns lui mirceapanait

      afisati dumneavoastra. La mine la serviciu este o majoritate masculina covarsitoare ... si cu toate astea, doamnele nu arunca cu nimik in colegii care au bun simt echilibrat (cei peste 40, cam asa sa zicem). Evident, se uita cam urat la grupul galagios de 20-30 de ani care fac glume fara perdea in stilul lor metrosexual. Deci nu cred ca masculinitatea a furat-o cineva sau e condamnata de doamne. Este vorba de niste scuze penibile care vor sa justifice lipsa de maturitate. Si armata, ca tot citeam mai sus, avea un singur lucru bun. Ne-a invatat sa lucram impreuna, cot la cot, indiferent cat era de greu, prin ploaie, etc ... si asta ne-a invatat cu greul, ne-a responsabilizat si ne-a invatat sa ne descurcam. Ok, poate nu sa se faca armata cum o faceam noi ... dar ceva ar trebui sa fie. Am colegi in Israel care fac 2 ani de armata fara discutie, si femei si barbati ... si le prinde f bine.
  • +6 (26 voturi)    
    E bine (Joi, 8 octombrie 2020, 9:32)

    Alexa.99. [utilizator]

    ca s-a adus in discutie si absenta tatalui. Tot mai multe femei considera ca e normal sa-si creasca singure copiii dar orice copil trebuie sa fie crescut de tata si mama.
    • +4 (18 voturi)    
      Considera (Joi, 8 octombrie 2020, 17:18)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      sau nu au alternative?

      cand tatal e absent sau abuziv, poate e mai bine fara el in zona.

      Cu siguranta e o problema cu psihologia barbatului de azi, societatea s-a schimbat cu viteza si noi nu neaparat.

      Putem duce discutia si pe taram mai stiintific, sa vorbim de gene care fac indivizi sa fie aiba o personalitate exploziva, cu potential de violenta (vorbesc din experienta), gene care in ziua de azi nu mai folosesc si ne "ajuta" sa ne imbolnavim de diverse boli autoimune (ca urmare a reactiei sistemului imunitar bombardat de stres).

      Problematica e una complexa, dar observ cum majopritatea o simplifica.

      5Gul e de vina!
      sau Soros
      • +2 (4 voturi)    
        Dar psihologia femeii? (Miercuri, 14 octombrie 2020, 20:13)

        xulescu28 [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Dar cu psihologia femeii nu e nicio problema in era modernitatii? Sau ele sunt perfecte de la sine si standardele la care trebuie sa se ridice sunt la pamant?

        Da, problema e una complexa si nu ajuta sa aruncam cu mizerii intr-o singura directie si sa blamam indivizii pentru constitutia genetica imutabila.

        In plus au aparut dating apps / social media si alte fenomene care nu erau prezente pe vremea boomerilor, boomeri care au avut o viata mai usoara.

        Hai sa vorbim despre efectele social media asupra egoului indidvidului, narcisism etc...
        • 0 (4 voturi)    
          Complexitatea realitatii (Joi, 15 octombrie 2020, 12:18)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui xulescu28

          Chiar daca numai barbatii ar avea probleme in "ajustarea" la noile directii sociale, asta ar afecta indirect femeile.

          Pe de alta parte, cred ca societatea s-a imbunatatit in cazul femeilor,dar per total ne confruntam cu cateva crize sociale destul de consistente care afecteaza pe toti, si nu stiu daca impactul social media este cel mai important sau nociv.
          • -1 (1 vot)    
            Da (Joi, 15 octombrie 2020, 14:05)

            xulescu28 [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            E adevarat ce spuneti.

            Argumentul legat de social media era legat si de accesul facil la indivizi dincolo de limitarile geografiei, locului de munca si cercului social.
  • +13 (25 voturi)    
    Pornografia ucide jucaria :) (Joi, 8 octombrie 2020, 10:12)

    kanes [utilizator]

    Baietii de ieri faceau sex cu fete adevarate, baietii de azi o ard pe 8chan unde se delecteaza cu hentai si pornografie infantila.
  • +3 (37 voturi)    
    Esecuri academice... (Joi, 8 octombrie 2020, 11:21)

    taro [utilizator]

    Mai nou majoritatea universitatilor din State au "diversity quotas" pentru studenti. Grupul etnic si sex-ul au mai mare importanta decat notele.

    La fel si pentru catedre. Profesorii sunt alesi in functie de sex, grup etnic si orientare sexuala si pe ultimul plan realizarile academice. Daca un departament are 5 candidati si unul e gay atunci are deja un avantaj mai ales daca nu sunt gay in departamentul ala. Daca un profesor candidat e non-white, femeie si mai e si gay are deja toate "calificarile" indiferent ce scrie CV.
    • -4 (28 voturi)    
      Vorbesti prostii (Joi, 8 octombrie 2020, 13:11)

      lavru [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Acolo se promoveaza pe merit ca de aia e SUA unde e acum, lider mondial in stiinta si tehnologie.
      • +5 (23 voturi)    
        Eroare (Vineri, 9 octombrie 2020, 23:30)

        Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui lavru

        @lavru . Ma tem ca Dvoastra vorbiti prostii si nu @taro. Cunosc situatia "first hand" si in multe universitati ( nu toate inca ) faptul ca esti minoritar iti da un avantaj IMENS din prima.
        • -3 (7 voturi)    
          ha..haa..serios? (Marţi, 13 octombrie 2020, 12:17)

          cicoare [utilizator] i-a raspuns lui Beta Alfa

          din subsolurile din Tiraspol e greu sa vorbesti de mediul academic american.
      • +4 (18 voturi)    
        Asa se facea in trecut (Duminică, 11 octombrie 2020, 14:42)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui lavru

        Da, in trecut se promova pe merit si, intr-adevar, de aceea America e acum lider mondial. Lucrurile s-au schimbat insa, radical, iar daca ideologiile la moda azi ar fi fost aplicate in trecut, America ar fi aratat cu totul altfel. Mult mai rau. Cum va arata, de altfel, in viitor, daca nebunia curenta continua.

        Efectele nu se vad imediat, deocamdata America e prospera pentru ca oamenii promovati pe merit in trecut inca sunt activi.
  • +3 (19 voturi)    
    #babaieti (Joi, 8 octombrie 2020, 13:37)

    xan [utilizator]

    1. Lasa-te de porno. Ori prietena, ori filme porno, de amandoua nu se poate. Ce alegi?

    2. Ai grija ce mananci. Multe produse cresc nivelul de estrogen, adica scad nivelul de testosteron. Daca nu ai grija bilutele tale se fac tot mai mici tot mai mici si sanii tot mai mari si burta la fel.

    3. Mai ridica-te de pe scaun si fa miscare. Muschii favorizeaza nivelul de testosteron. Prietena ta iti va fi recunoscatoare.
    • +12 (18 voturi)    
      E vorba de responsabilitate (Joi, 8 octombrie 2020, 16:09)

      c.radu [utilizator] i-a raspuns lui xan

      Unii cred că a fi bărbat înseamnă mult testosteron. De-aia întâlnești triste combinații de mușchi și iresponsabilitate.
      Bărbat devii atunci când ai părăsit stadiul copilăriei, adică atunci când te-ai maturizat, care înseamnă asumarea de responsabilități, apariția unei conștiințe. E un nivel de dezvoltare umană în primul rând, atins atunci când îți asumi rolul de tată, pe care familia poate conta; așa cum și o femeie își atinge maximul dezvoltării personale atunci când devine mamă, cu tot ce implică asta.
      Continuând până la 40-50 de ani să-ți pierzi vremea cu jocuri pe calculator, erotice sau nu, nu faci decât să-ți prelungești copilăria cu mult dincolo de vârsta firească și să-ți ratezi maturizarea. Lumea reală, cu toate greutățile ei, este însă mult mai pasionantă, mai antrenantă decât cea virtuală, pentru că te implică cu toată ființa. Dacă ieși din calculator, ai ocazia să te avânți într-o luptă reală, în care te vei strădui să modifici lumea în care trăiești, să răspunzi nevoilor unor persoane care au nevoie de tine, să le iubești responsabil - iar asta te va transforma iremediabil în ceea ce toți trebuie să devenim: un om.
      • +5 (11 voturi)    
        Plus (Joi, 8 octombrie 2020, 17:23)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

        Insa nu cred ca jocul duce la lipsa de maturitate.

        Eu am aproape 45 de ani si ma joc aproape zilnic.
        Am insa job, familie, responsabilitati, conduc echipe (remote acum) - nu vad nici un conflict.

        Jucatul e o activitate, pe care ai intuit-o ca simptomatica, dar nu defineste lipsa de maturitate, in nici un caz.

        Cunosc prea multi oameni la locul lor, echilibrati si familisti, care se joaca si la varsta de 40 de ani.
        • +7 (9 voturi)    
          De acord (Joi, 8 octombrie 2020, 17:54)

          c.radu [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Jocul în sine nu e neapărat o piedică în calea bărbăției, cu condiția să fie doar un accesoriu al vieții tale, iar viața ta să nu fie alcătuită doar din accesorii. Ne dezvoltăm și devenim doar în relație cu ceilalți. Reale, cum e și cazul tău, nu virtuale.
        • -2 (6 voturi)    
          .. (Luni, 12 octombrie 2020, 17:57)

          Annona [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          ee, vai, conduci echipe. ar trebui sa cada toata lumea din picioare de emotie? este stupid sa te joci pe calculator in timpul tau liber, ZILNIC, cand ai sotie, copii, parinti, probabil prieteni. Inseamna ca prioritatile tale sunt alandala rau de tot
          • +1 (3 voturi)    
            Interesant (Joi, 15 octombrie 2020, 13:01)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Annona

            de unde frustrare indreptata impotriva unui simplu comentariu?

            Cu siguranta ca te referi la probleme din propria realitate - la frustrarile cu care te lupti in viata ta privata.

            Ca sa vezi ca altii traiesc alt tip de realitate decat iti imaginezi:

            => Copilul este mare, la facultate in alta tara, ma jucam cu el cand aveam ocazia - acum el nu are timp pentru asta.
            => prietenii sunt exact motivul pentru care ma joc des - ei sunt departe de mine si inchisi in case, online gamingul este principala activitate de socializare din ultimele 8 luni.
            => cu parintii petrec zilnic timp online, caci ei sunt in alta tara;

            "ee, vai, conduci echipe. ar trebui sa cada toata lumea din picioare de emotie?"

            Jenanta fraza, era doar vorba de context, ai crezut ca ma laud?

            Sunt poate sut de milioane de manageri pe lumea asta (28 milioane doar in US), chiar crezi ca e vreo mare scofala?

            Dar sunt putini oameni care pot purta o discutie civilizata online, asta trebuie sa recunosc.

            PS: obsesia cu "sunt ocupat" o doar o obsesie, viata nu e facuta doar pentru munca. Relaxeaz-te si bucura-te de ce ai in jur, lucrurile vor merge mai bine.
    • -2 (6 voturi)    
      Primul comentariu 100% pertinent (Joi, 8 octombrie 2020, 17:19)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui xan

      felicitari :)
  • +5 (15 voturi)    
    ... (Joi, 8 octombrie 2020, 16:56)

    Dor-El [utilizator]

    Grozav! Inca o carte despre cum trebuie dresati barbatii de mici.
    Mai bine sa invete barbatul sa manipuleze pe altii decat sa fie el manipulat de altele doar pentru ca au fofo. Hentaiul si pornografia sunt mult mai ieftine si dau mai putine batai de cap decat orice fofo autentica.
    Circumcizia cand a fost descoperita a fost folosita din motive pur igienice, ca pe vremea aia oricum nu existau internet si hentai. Iar parul din palma era de la faptul ca nu se spala pe maini, deci tot din motive ce tin de igiena.
    Cat e de trist oare cand vezi barbati ,spalati pe creier sa creada ca valoarea lor sta doar in contributia pe care o aduc?! Pe femei le inteleg sa gandeasca asa despre barbati. Insa barbati care sa spuna astfel de lucruri despre barbati? E groaznic! Se vede traba ca 'misery loves company'...
    • +4 (14 voturi)    
      Incel? (Vineri, 9 octombrie 2020, 15:08)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Dor-El

      ce zici tu suna tare cunoscut.

      Categoric sa pui etichete e gresit, dar imi rezoneaza mesajul tau si modul in care pui problema cu cultura "incel".
      • -1 (7 voturi)    
        ... (Vineri, 9 octombrie 2020, 17:34)

        Dor-El [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Nu. Iar celibatul involuntar nu e o cultura.

        Sa pui etichete nu e rau. E rau cand pui etichetele gresit pentru risti sa faci confuzii daca te iei dupa ele mai apoi.
        • +1 (1 vot)    
          High status vs low status (Vineri, 16 octombrie 2020, 14:43)

          xulescu28 [utilizator] i-a raspuns lui Dor-El

          Barbatii high-status mereu au aruncat cu insulte si ocari in directia barbatilor low-status, la inceput de drum (inutili/buni de nimic).

          Ti se schimba mentalitatea si delul de a privi ceilalti membri ai societatii pe masura ce aduni mai mult ciolan.

          Nu e vorba numai de capacitatea de a produce ci de a nevoia de a fi acceptat social. (vezi Jordan Peterson)
          • -2 (2 voturi)    
            Oho (Sâmbătă, 17 octombrie 2020, 16:14)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui xulescu28

            mi-a mirosit corect, incelii romani, o premiera pentru mine.

            Jordan Peterson ... misoginul perfect, cum de gasitit asemenea exemplare nu reusesc sa inteleg.

            Am urmarit si eu activitatea profesorului Peterson pentru ca unele secvente din teoria lui sunt destul de interesante dar... e clar ca el este unde situat la o extrema. Ce zic e ca nu e rau sa urmaresti ganditorii din ziua de azi, dar ai grija sa nu te limitezi doar la un punct de vedere, el poate deveni toxic fara a realiza.

            O alta idee legata de ce zici - se schimba modul in care privesti lumea cand esti nedormit, ai mancat indestulator, te doare capul, ai baut cafea, mancat ciocolata, tras coca, inotat in mare etc
            • +4 (4 voturi)    
              Extrema? (Sâmbătă, 17 octombrie 2020, 17:59)

              xulescu28 [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

              Nu vreau sa mai prelungesc discutia inutil, dar daca il considerati pe Jordan Peterson extremist, dvs v-ati putea afla intr-o extrema. Din ce-am urmarit Peterson incerca sa fie centrist.

              Ti se schimba constiinta/mentalitatea dupa ce iei bacul, iei diploma de facultate, primul job, al doilea job, promovarea la un job, prima casa, prima masina, nu ma refeream la simple stari fiziologice.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by