Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania lanseaza timp de doua saptamani o provocare - Producatori romani pe plus. Veti putea citi, in aceasta sectiune, povestile unor antreprenori care au gasit calea catre succes.

KosaromFoto: Hotnews

Avand in vedere contextul politic actual, in care se desfasoara evenimente care pot marca si reconfigura retail-ul romanesc, noua lege 321/2009 care reglementeaza activitatea marilor magazine poate avea un impact negativ asupra tuturor actorilor: producatori (in special cei mici), consumatori si, nu in ultimul rand, comercianti.

Campania isi propune sa exploreze relatia complexa producatori – comercianti.

Episodul 6 va prezinta parteneriatul de succes dintre dintre magazinele Profi si producatorul de carne Kosarom

PROFI a inceput parteneriatul cu Kosarom in ianuarie 2014, iar de atunci colaborarea a cunoscut o crestere frumoasa pentru ambii parteneri. „Daca la inceput livrarea se facea pentru 31 de magazine, acum suntem prezenti in 85 de magazine din Moldova, Vrancea si Ardeal, iar cifra de afaceri in relatie cu reteaua PROFI a cunoscut o crestere de aproximativ 40% de la an la an, lucru care ne motiveaza sa fim din ce in ce mai buni.”, spune un reprezentativ Kosarom.

„La inceput, colaboram cu PROFI doar in Moldova, spune Nicolae Cornea, Director National Vanzari - semicarcasa si carne transata, de la Kosarom. Am inceput cu pasi mici deoarece trebuia sa aflam mai intai ce inseamna acest sistem de lucru cu comenzi si livrări de cel putin trei ori pe saptamana, și, desigur, cum ne putem adapta. De aceea, ne-am angajat sa colaboram cu un numar rezonabil de magazine din Moldova, dupa care, treptat am dezvoltat colaborarea si in zonele Vrancea si Ardeal. Am avut sprijinul celor de la PROFI si astfel am reusit impreuna sa venim in intampinarea cerintelor consumatorilor de carne proaspata, iar rezultatele au inceput sa apară de la o luna la alta.”

„Nu ne-a fost usor, dar am reusit tocmai prin faptul ca am pus cu totii umarul la treaba pe acest segment de piata; și mai ales in magazinele in care facem distributie. Crestem si ne dezvoltam impreuna. Este un merit comun, un merit al muncii de echipa si suntem bucurosi sa crestem si sa ne dezvoltam impreuna. Asta inseamna pentru noi sa ai un parteneriat sanatos care se dezvolta frumos. Experienta noastra de a lucra cu magazinele comerciale este una fericita, care da partenerilor posibilitatea sa creasca in mod natural, fiind o buna oportunitate pentru companiile serioase.”, a mai adaugat Georgiana Peruc, Director Marketing Kosarom

Cu 397 de magazine in 41 de judete si municipiul Bucuresti, si peste 9500 de angajati, PROFI este in prezent rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania.