La festivitatea de investire a noului suprefect constantean si-a facut aparitia, printre numerosi sefi ai serviciilor deconcentrate ale statului din judetul nostru, si Gheorghe Moldoveanu, directorul general al Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime SA.

Afisand o mina fortat bine-dispusa, seful Administratiei Portuare nu a reusit decat sa faca o figura jalnica in randul asistentei formate din stabii autoritatilor locale constantene.

Compromis mai mult decat oricare alt mahar al marilor companii care au existat in judetul nostru de-a lungul celor 15 ani de tranzitie, prin jaful sistematic practicat asupra patrimoniului Administratiei Portului Constanta, Moldoveanu s-a dovedit ieri un personaj stingher ale carui vremuri de glorie au apus odata cu sfarsitul Guvernarii PSD si in special cu trecerea de cealalta parte a baricadei

politice a lui Miron Mitrea.

Intr-o serie ampla de articole publicate recent, cotidianul nostru a prezentat in premiera opiniei publice cele mai importante tunuri date de Moldoveanu, in urma carora CN APMC a ramas aproape fara nici o sursa importanta de venituri.

Mecanismul devalizarii Administratiei Portuare, orchestrata de directorul Gheorghe Moldoveanu s-a bazat pe o politica de licitatii trucate, incurajate de o legislatie extrem de permisiva, faurita in „laboratoarele” pseudospecialistilor juridici din Ministerul Transporturilor, la comanda fostei conduceri a MTCT.

In cadrul dezvaluirilor exclusive publicate in „Replica”, am aratat si modul cum Moldoveanu, ramas inca director pentru putina vreme la APC, a dispus de inalta protectie a lui Miron Mitrea si a unor persoane extrem de apropiate guvernarii trecute, cum ar fi consilierul Sever Roxin, protectie rasplatita de seful Portului Constanta prin cedarea unui extrem de profitabil serviciu privind prelucrarea

si distrugerea deseurilor petroliere pe platforma portuara.

Moldoveanu, ignorat de colegii de la directii

In acest context, binecunoscut de majoritatea celor prezenti la festivitatea de la prefectura, Moldoveanu a ramas nebagat in seama aproape de nimeni.

Nici „colegii” de pe aceeasi treapta a ierarhiei administrative si sociale constantene si nici cei mai multi dintre jurnalistii prezenti la eveniment nu au catadicsit sa schimbe vreo vorba, cel putin de complezenta, cu seful

APC-ului, a carui alura de pensionar uitat de minister in confortabilul fotoliu de director general al companiei ce administreaza unul din cele mai importante 10 porturi din lume era greu de disimulat.

Tinand cont de cele aratate si de faptul ca Moldoveanu nu a avut nici macar bunul simt de a-si da demisia dupa ce ministrul Mitrea si-a incheiat mandatul la MTCT, speram ca in cele din urma actuala conducere a Ministerului Transporturilor isi va gasi timpul necesar pentru a semna ordinul de demitere a directorului APC, cel putin pentru a-i scuti pe participantii la evenimentele locale de prezenta

deloc agreabila a matusalemicului sef al Portului Constanta.