Directorul tehnic al Primariei, Sorin Apostu, a avut, ieri, o intalnire cu reprezentantii firmelor Napoget si Rosal. Tema principala de discutii a constituit-o analiza interventiei celor doua firme la prima zapada, cazuta in noaptea de sambata spre duminica. Cu o zi in urma, Sorin Apostu acordase interventiei acestor doua firme doar calificativul "binisor".

"Am stabilit ca fiecare firma sa aiba un dispecerat de interventie mult mai organizat, sa existe personal de rezerva care sa tina locul, eventual, celor bolnavi si mai ales ca fiecare firma sa aiba pregatit cel putin un utilaj de rezerva", a spus Apostu.

Napoget a si fost avertizata din cauza interventiei intarziate, din noaptea de sambata, pe Calea Turzii. De altfel, primarul Emil Boc a declarat ca daca firma Napoget nu se va ridica la inaltimea obligatiilor din contract, ea va putea fi sanctionata, inclusiv prin rezilierea contractului. "Explicatiile firmei nu au fost foarte imbucuratoare.

Ni s-a spus ca soferul de pe utilajul care trebuia sa intre pe Calea Turzii era in stare de ebrietate si, ca atare, a durat pana au venit muncitorii Napoget cu lopetile sa intervina acolo.

Oricum, pe noi nu ne incanta ca nu s-a intervenit rapid cu utilaje, ci s-a ajuns din nou la lopata", a precizat Sorin Apostu. Firmele Rosal si Napoget au castigat in urma unei licitatii desfasurate in luna august, prestarea serviciilor de salubrizare a strazilor si de deszapezire in cele doua sectoare ale Clujului pentru o perioada de opt ani.

Valoarea contractului se ridica la circa 800.000 RON pe luna, pentru intreg orasul. Reamintim ca societatea Napoget este responsabila de zonele considerate mai "usoare" pe timp de iarna, singura care pune probleme fiind Calea Turzii (exact cea pe care Napoget a "dat-o in bara").

In acelasi timp, Rosal asigura serviciile de deszapezire in zonele cu strazi in panta, dificile in sezonul rece, cum sunt Zorilor, Dima, Republicii, Lunii, Victor Babes sau Emil Racovita, pe care – pana acum – nu au fost probleme.