Cursa Tarom pe traseul Cluj - Viena a fost intoarsa din zbor, ieri dimineata, din cauza unor probleme tehnice. Pasagerii de Viena au fost coborati si imbarcati din nou, de aceasta data in aeronava care trebuia sa plece spre Bucuresti la 10.25, dar care a fost deturnata spre capitala Austriei.

Culmea, pasagerii de Bucuresti, ramasi astfel fara avion, au fost urcati in aeronava ce fusese intoarsa din drumul spre Viena si trimisi spre aeroportul Otopeni fara ca avionul sa fi fost verificat meticulos, asa cum procedeaza orice companie aeriana in astfel de cazuri.

La 25 de minute de la decolare, in avionul de Bucuresti s-a auzit un zgomot dur, s-a produs panica printre pasageri, iar stewardesa a anuntat ca, din cauza unor probleme tehnice, aeronava se intoarce la Cluj!

Avionul a ajuns deasupra aeroportului clujean, insa nu a mai aterizat si, fara vreo explicatie, s-a indreptat din nou spre Bucuresti, mergand, pe tot parcursul zborului, la joasa inaltime.

Tot stewardesa a fost cea care i-a informat, intr-un tarziu, pe pasageri ca aeronava s-a depresurizat deoarece usa avionului nu se inchisese bine imediat dupa imbarcare! Un astfel de tratament aplicat pasagerilor si o asemenea inconstienta in tratarea situatiilor grave in operarea avioanelor, de care da dovada Tarom, nu pot disparea decat la aparitia unei concurente serioase.