evente Csenteri este Executive Director Combridge, companie ce a lansat recent un serviciu de telefonie bazat pe tehnologia VoIP (EUfonika) care permite abonatilor Romtelecom sa isi reduca cu aproximativ 20% costurile pentru convorbirile interjudetene si cu pana la 40% in cazul celor internationale.

Tinand cont de caracterul inedit pe care l-a imprimat EUfonika pe piata telecomunicatiilor fixe din Romania, Levente Csenteri a acceptat sa acorde un interviu in exclusivitate pentru Buna ziua, Ardeal.

Buna ziua, Ardeal (BZA): Cat de importanta este piata din Romania pentru brandul EUfonika?

Levente Csenteri (L.C.): Piata romaneasca de telecomunicatii este foarte importanta pentru Combridge, dat fiind faptul ca aceasta este la inceput, fiind liberalizata doar de trei ani. EUfonika este doar una din zonele noastre de interes, suntem activi si in piata de business de telecom.

BZA: In ce consta campania de promovare a serviciului? Aveti vreun principiu pe care il urmati, cand vine vorba de constientizarea publicului cu acest serviciu?

L.C.: Am observat ca publicul intelege destul de greu fenomenul liberalizarii pietei de telecomunicatii si modul in care un furnizor poate oferi servicii mai ieftine pe infrastructura altui furnizor, in speta cel public. E nevoie de ceva educatie si asta ia timp. La nivel national doar noi oferim un astfel de serviciu si de aceea trebuie sa ne asumam si aceasta activitate.

BZA: Ce avantaje aduce noul serviciu pe piata telecomunicatiilor din Romania?

L.C.: Operatorii alternativi constituie, in general, un stimul al competitiei spre beneficiul consumatorului. EUfonika este primul serviciu de calitate europeana ce ofera, la nivel national, preturi competitive. Beneficiarii acestui serviciu economisesc pana la 20% pentru convorbirile efectuate la nivel national si pana la 70% la cele internationale.

Avem o oferta foarte atractiva acum pentru Spania, Italia, Germania si Ungaria, tarife de numai 6,5 eurocenti pe minut plus TVA, comparativ cu cei 22 eurocenti pe minut regasiti in oferta Romtelecom.

BZA: Cum caracterizati evolutia brandului pe piata din Romania, de la momentul aparitiei si pana acum? Care este cea mai mare realizare in acest sens?

L.C.: In cadrul conferintei de presa care a avut loc in luna mai, am facut public faptul ca serviciul EUfonika atinsese pragul de 10.000 de clienti. De atunci s-a inregistrat o crestere lineara.

De curand a fost lansat un nou serviciu de telefonie fixa - EUfonika Business Call, compania fiind prima care asigura acest tip de serviciu la nivel national, oferind consumatorilor preturi competitive pentru servicii de calitate.

BZA: Care sunt punctele forte ale echipei Combridge?

L.C.: Suntem o echipa mica si motivata si ne straduim sa asiguram o eficienta operationala ridicata. Numai tinand costurile sub control putem oferi clientilor nostri tarife atat de bune.

BZA: Daca ar fi sa personalizam serviciul, cum vedeti “persoana” EUfonika? Ce personalitate are?

L.C.: O persoana practica, ce intelege valoarea bunului cumparat si care nu doreste sa plateasca in plus inutil.

BZA: De cata popularitate se bucura brandul EUfonika la nivel european? Ce arie de raspandire are?

L.C.: Brandul EUfonika este un brand romanesc. Serviciile de tip Call by Call sunt insa foarte populare in Europa, pentru ca astazi comunicatia nu mai este un lux si oamenii vor sa vorbeasca mai mult si mai ieftin si atunci evident cauta alternative mai convenabile decat operatorul traditional.

BZA: Care sunt obiectivele companiei pentru anul viitor?

L.C.: Dorim sa ne largim baza de clienti si sa oferim in continuare tarife atractive, care sa stimuleze traficul. Credem ca integrarea in Uniunea Europeana si migratia crescanda vor fi catalizatorii cresterii nevoilor de comunicatie.