Real,- Hypermarket a intrat pe piata targumureseana, asa cum a promis, in decembrie * De ieri, in Tudor, langa Praktiker, targumuresenii, si nu numai, au acces la 36 de mii de articole alimentare si nealimentare * Deschiderea real,- Hypermarket a fost marcata printr-o receptie, miercuri seara, la care a participat directorul general al real,- Hypermarket, John Rix* Acesta a subliniat ca real,-

Hypermarket a obtinut, in Romania, o performanta neegalata nici de grupul mama - Metro - la nivel mondial, si anume deschiderea in doar zece luni a opt hypermarketuri * Deasemenea, invitatii au fost introdusi, prin vizionarea unui film dinamic care continea mesajele top si middle management al companiei din Romania, Italia, Germania etc., in Universul real,- Hypermarket si au fost rasfatati de

hiturile interpretate de formatia Impact si de catre Emanuel, fostul component al Stigma

Lui John Rix, directorul general al real,- Hypermarket Romania, divizia de retail a Metro Group, i-a revenit onoarea de a anunta miercuri seara, in cadrul receptiei gazduite de Restaurantul Hotelului President, deschiderea a doua zi a celui de-al optulea hypermarket al companiei in Romania.

"Am reusit ca numai in zece luni de la intrarea in Romania sa deschidem opt hypermarketuri real,- , desi in planul initial era prevazut un numar mult mai mic", si-a inceput John Rix speech-ul. Directorul general al real,- Hypermarket Romania a subliniat ca anul 2005 compania l-a incheiat tot la Targu Mures, cand in 22-23 decembrie o echipa mica a incheiat negocierile pentru achizitia terenului.

Acum in 2006, conducerea real,- Hypermarket a sarbatorit tot in municipiul nostru cea mai spectaculoasa expansiune a unei companii din cadrul grupului Metro. John Rix nu a uitat sa multumeasca echipei de constructori - condusa de Catalin Ionita - care a facut posibil ca real,- Hypermarket sa fie prezent la Targu Mures in acest an, dupa doar trei luni de la demararea lucrarilor.

John Rix l-a prezentat si pe Toni - Anton Nituleasa - care va fi directorul real,- Hypermarket Targu Mures.

Discursul directorului general a fost urmat de cel al primarului Dorin Florea care a salutat investitia grupului german, declarand Targu Muresul un municipiu atractiv pentru investitori.

Dupa incheierea momentului de speech-uri, pentru a intelege ce inseamna si care este filozofia real,- Hypermarket, invitatii au urmarit, timp de cateva minute, un film realizat cu managerii din prima si a doua linie ai companiei din Romania, Germania, Italia etc., care intr-o fraza au sintetizat principalele caracteristici ale lantului de 434 hypermarketuri, din care 370 in Germania si 64 in restul Europei.

La real,- Hypermarket, clientii sunt pe primul loc, dar compania pune accentul pe prospetime, calitate si varieatate in sectorul alimentar, si pe diversitate, trei categorii de preturi si flexibilitate de a raspunde cerintelor in cel nealimentar.

Cocktailul oferit invitatilor a fost dinamizat cu hiturile Impact care a interpretat de la manele pana la rock, adaptate la stilul formatiei, si ale lui Emanuel care ne-a purtat timp de o ora prin epoca lui Che Guevara sau in cea mult mai actuala a barbatului " Fraier".

"Succesul inregistrat in orasele unde suntem prezenti : Timisoara, Constanta, Oradea, Sibiu, Craiova, Satu Mare si Brasov, dar si potentialul pietei de retail romanesti ne-au determinat sa acceleram ritmul atat pentru acest an cat si pentru anul viitor, astfel incat pana la sfarsitul lui 2007 sa avem deschise in total 15 hypermarketuri real,-.

Intreaga investitie de pana acum se cifreaza la peste 123 de milioane de euro. Avem in plan ca pana la sfarsitul anului 2008 sa fim prezenti in Bucuresti, in toate orasele mari ale tarii, dar si in alte orase mai mici, astfel incat sa devenim lider de necontestat pe segmentul de hypermarket ", John Rix, director general real,- Hypermarket Romania

Servicii :

* Credite direct din magazin prin cardul co-branded real,-, oferit de Total Credit si BRD Finance

* Verificarea aparaturii la bancul de proba

* ajustare haine

* livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu valori de peste 500 lei RON

* birou pentru returnarea produselor

Detalii:

* 18 milioane de euro investitie

* 6100 spatiu util de vanzare

* 36.000 de articole (alimentare - carne, produse din carne, lactatate, fructe, legume, produse de panificatie, si nealimentare de la imbracaminte pana la electrocasnice)

* 41 de case de marcat dintre care 36 in linie

* 300 de locuri de parcare

* 5000 mp galerie comerciala (parter si etaj)

* program - 7 zile/saptamana, de la 8-23