Asociatia Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007 si Societatea Comerciala Ambient SA au semnat, vineri, un contract de parteneriat. Ambient devine astfel al treilea partener oficial important al proiectul Sibiu Capitala Culturala Europeana 2007, dupa Banca Comerciala Romana si BMW Automobile Bvaria.

Semnarea parteneriatul s-a desfasurat in Primarie, primarul Klaus Johannis fiind si presedintele Asociatiei Sibiu 2007. Prezenti la eveniment au fost nume importante din viata economica a judetului, de la Ilie Carabulea, patronul Atlassib, Ligia Marin, directorul Bancii Comerciale Romane, filiala Sibiu, pana la deputatul Nicolae Neagu. “Consideram ca acest parteneriat vine firesc, normal.

Tot ce am realizat noi a fost pentru dezvoltarea acestui oras. Propunerea de parteneriat a Primariei este o onoare, dar ne dam seama ca avem in acelasi timp si obligatii”, a declarat Ioan Ciolan, directorul general al SC Ambient SA. Acesta a continuat spunand ca semnarea documentului este si o recunoastere si a meritelor Ambient.

Partener sibian

Primarul Klaus Johannis, de cealalta parte, a tinut sa sublinieze faptul ca este important ca programul Capitala Culturala dobandeste astfel un partener suta la suta sibian. “Este un moment important si pentru Capitala Culturala Europeana si pentru noi toti pentru ca avem o firma care se declara partener al Capitalei Culturale Europene si este o firma sibiana”, a declarat Johannis.

“Este un lucru cunoscut ca eu am participat la diferite inaugurari ale sediilor Ambient. Am facut-o si o voi mai face, nu in calitate de de Klaus Johannis, ci in calitate de primar al Sibiului, mandru de o firma sibiana”, a continuat acesta.

Bani si brand

Asa cum presupune orice parteneriat, avantajele sunt de ambele parti semnatare. Forma in care a fost el semnat a fost gandita de Ambient, iar coolaborarea se va intinde si dupa momentul Capitala Culturala.

Din cate au dezvaluit cele doua parti, societatea Ambient va beneficia de exclusivitate in domeniul in care activeaza in materie de servicii oferite pentru diversele evenimente ale Capitalei Culturale, va avea dreptul de a folosi marca Capitala Culturala pe toate produsele proprii, iar numele societatii va fi prezent pe toate materialele promotionale editate de Capitala Culturala.

De asemenea, toate punctele de lucru Ambient vor prezenta Sigla Sibiu 2007. Cat priveste Asociatia Sibiu 2007, in primul rand ea va beneficia de bani, dar si de sprijin general in ceea ce priveste serviciile Ambient. Concret, suma de bani nu a fost dezvaluita, insa Klaus Johannis a mentionat ca valoarea contractului se ridica la acelasi nivel cu cele semnate cu BCR si cu Automobile Bavaria.

“Este un lucru cunoscut ca eu am participat la diferite inaugurari ale sediilor Ambient. Am facut-o si o voi mai face, nu in calitate de de Klaus Johannis, ci in calitate de primar al Sibiului, mandru de o firma sibiana”, Klaus Johannis.

Societatea Ambient a fost infiintata in anul 1993, iar dupa anul 2000 a inceput extinderea magazinelor si in afara Sibiului. In prezent, firma sibiana numara peste 50 de magazine in toata tara, in orase importante precum Cluj-Napoca, Alba Iulia, Targu Mures si altele, fiind cea mai de succes firma sibiana.

Stefan DOBRE