GHIDUL PRACTIC PRIVIND CERTIFICAREA ISO 9001:2000 reprezinta un studiu de caz privind proiectarea unui sistem de management al calitatii pentru o firma cu profil de productie/servicii.

Documentatia pusa la dispozitie contine modele de proceduri si documente care pot fi aplicate in sisteme de management al calitatii din organizatii cu diverse domenii de activitate. Documentatia este prezentata in format electronic, pe CD.

CONTINUTUL GHIDULUI:

1. Modele de documentatii necesare demararii procesului de proiectare a sistemului calitatii.

2. Lista domeniilor reglementate prin directive europene si a legislatiei romanesti aplicabile.

3. Lista standardelor cu incidenta asupra sistemelor de management al calitatii.

4. Lista legislatiei din domeniul protectiei consumatorului (acte in vigoare si acte care au intrat in vigoare la 01.01.2007, ce trebuie sa faca firmele conform legislatiei privind protectia consumatorului, ce nu trebuie sa faca firmele conform legislatiei privind protectia consumatorului).

5. Modele de proceduri

6. Alte modele de proceduri pentru descrierea proceselor sistemului calitatii:

7. Diverse modele de formulare aplicabile in diverse procese ale sistemului de management al calitatii:

8. Modele de scheme informationale:

9. Model manual calitate (continutul complet al unui manual realizat in conformitate cu cerintele ISO 9001:2000 si anexele aferente - organigrama, diagrama proceselor, matricea proceselor, lista documentelor externe, matrice de monitorizare a proceselor, abordarea procesuala in cadrul sistemului calitatii).

10. Modele de fise de post (peste 50 de modele de fise de post, chestionar de evaluare a cerintelor postului pentru sef si subordonat)

11. Lista oficiala a mijloacelor de masurare supuse controlului metrologic legal.

12. Chestionare de evalauare a furnizorilor (4 modele), model de formulare pentru matrice de evaluare si reevaluare a furnizorilor, model lista furniziori.

13. Modele de sisteme de evaluare a performantelor personalului (5 modele), ghid de apreciere a performantei.

14. Modele de sisteme de evaluare a satisfactiei clientilor ( 15 modele de chestionare), analiza necesitatii masurarii satisfactiei clientilor.

15. Model de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului.

16. Model de chestionare de instruire, program de instruire, chestionar evaluare curs.

17. Model de definire a viziunii, a politicii calitatii, a cartei clientilor, a codului etic, a misiunii, a obiectivelor functionale etc.

18. Model scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii.

19. Note curs ptr. auditul intern si ISO 9001:2000.

20. Studiu de caz privind analizarea costurilor calitatii.

In functie de specificul proceselor operationale se pot oferi si alte modele de documente aplicabile in sistemul de management al calitatii din organizatia client.

Aceste modele de documente pot fi usor adaptate si aplicate pentru proiectarea, implementarea si certificarea sistemului de management al calitatii in firma dumneavoastra rezultand economii importante de resurse, inclusiv resursa de timp.

Produsul este realizat de o echipa de specialisti in sisteme de management, absolventi ai cursurilor "European Organization for Quality", "Qualite & Support International - FRANTA", cu experienta in domeniul sistemelor de management, care au proiectat si implementat sisteme de management certificate de urmatoarele organisme: TUV, LRQA, SRAC, ROCERT, SIMTEX, ISCIR.

Continutul complet al GHIDULUI si alte informatii, pe site-ul www.FINANCIARUL.ro