Primaria Cluj-Napoca organizeaza in data de 10 iulie o licitatie publica pentru alegerea unui ofertant de servicii media prin intermediul caruia sa deruleze fondurile publice destinate publicitatii. Subiectul este considerat unul de maxim interes atat de catre reprezentantii Consiliului Local si ai administratiei, cat si de catre managerii de presa de pe piata locala.

Metoda aleasa este de a face un acord-cadru cu un singur agent economic, pe durata unui an, valoarea estimata a cheltuielilor cu publicitatea fiind de minim 70.000 de lei si maxim de 198.000 de lei. Serviciile solicitate sunt de achizitie de spatiu publicitar atat pe plan local intr-un cotidian, un saptamanal, un post de radio si unul de televiziune, cat si pe plan national.

Garantia de participare la licitatie este de 2.000 lei, iar garantia de buna executie, pe care castigatorul o va depune in conturile Primariei, este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Candidatii trebuie sa faca dovada unei experiente in domeniu, sa demonstreze "principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, recomandari si certificarea tirajului mediu difuzat pe editie".

In cazul posturilor de radio si televiziune "se vor prezenta aria de acoperire si audienta certificate de o institutie specializata, profilul si publicul-tinta, precum si informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere, dar si informatii privind subcontractantii".

"Fiind vorba de o institutie publica care are drept beneficiari directi cetatenii, comunicarea cu acestia reprezinta unul dintre elementele importante de activitate", a declarat directorul Serviciului mass-media din cadrul Primariei Cluj-Napaoca, Raimonda Boian.

Din 2004 pana in prezent, fondurile de publicitate ale Primariei au fost alocate "prin rotatie selectiva", o gaselnita a primarului Boc, prin care a incercat sa multumeasca toti managerii de presa locala.