„In curind Iulius Mall“

La Iulius Mall se lucreaza de zor. Echipele de muncitori sint nevoite sa isi respecte termenul de predare a cladirii, care va fi inaugurata in 20 octombrie. Daca stadiul constructiei este „in grafic“, dupa cum sustin constructorii, bombardarea publicului cu mesaje publicitare a inceput deja cu 2 luni inainte de lansare.

Departamentul Advertising a dezvoltat si a lansat primul mesaj publicitar: „In curind Iulius Mall“. De ce atit de simplu si direct? „Pentru ca noi consideram ca brandul trebuie impus.

Iulius Mall nu este, ca brand, foarte bine infipt pe Cluj, si de aceea am lansat acest mesaj, pentru ca el sa fie in primul rind retinut“, a explicat pentru monitorul Renate Roca Rosenberg, PR Manager Vitrina Advertising, firma care se ocupa de partea de marketing pentru Iulius Mall.

Ca o etapa urmatoare, incepind cu luna septembrie, campania de promovare se va adresa direct beneficiarilor acestui brand, prezentind ce aduce pentru clujeni Iulius Mall.

Lansare fara Aqua Park

Ca medii de publicitate, s-au ales in special mijloacele de transport in comun, unde sint prezente deja mesaje personalizate pe scaune, afise nu doar pe exteriorul autobuzelor, ci si in interior. In ceea ce priveste mash-urile publicitare, acestea sint destul de rare, din cauza faptului ca Primaria Cluj-Napoca nu are o situatie clara privind locurile autorizate pentru afisaj.

Reprezentantii Iulius Mall sustin ca centrul va fi inaugurat doar in momentul in care toate lucrarile vor fi finalizate, chiar daca aceasta ar afecta termenul anuntat, 20 octombrie. Exceptie va face Aqua Park-ul din proiectul initial de constructie.

Primaria Cluj-Napoca nu a girat inca propunerea moldovenilor de a concesiona lacul de la Univers T si de a face o investitie de 1 milion de euro, in schimbul folosirii apei pentru Aqua Park.

Campanie secreta

De cealalta parte, Polus Center, care se va lansa pe 12 octombrie, mizeaza pe un alt fel de campanie de prezentare a viitorului centru comercial.

In prezent, se afla in plina desfasurare o campanie de „teasing“ pentru a stirni curiozitatea potentialilor clienti. Iar cum orice campanie de acest fel este urmata de una de „revealing“ (n.r., dezvaluire), este asteptat ca in curind unele reclame pe care le vedem sau auzim deja aproape zilnic sa-si dezvaluie si beneficiarul.

Secretul este, insa, aparat cu sfintenie de reprezentantii agentiei Imagistica, cea care se ocupa de partea de PR a proiectului Polus Center. Dar ambele mall-uri incearca sa vina in intimpinarea viitorilor clienti cu mult mai mult decit o simpla experienta de shopping.

O zi la mall

Un studiu recent efectuat in Statele Unite a relevat faptul ca persoanele care intra intr-un complex comercial de tipul mall-ului nu parasesc incinta acestor structuri decit dupa mai bine de 4 ore, ocupindu-si timpul si cu alte activitati pe linga cele de cumparaturi. La fel ca peste ocean, si in orasul de pe Somes mall-ul va reprezenta o experienta deosebita.

Cel putin aceasta marturisesc ambii reprezentanti ai grupurilor implicate in proiectele celor doua complexuri. Polus Center va pregati un imens „food-court“ (n.r., spatiu special amenajat pentru servirea mesei), un spatiu destinat evenimentelor de anvergura, precum diferite evenimente culturale, si o zona amenajata pentru cei mici, supravegheati de personal specializat.

Iulius Mall vine, insa, cu o noutate in tara, la Cluj aparind prima parcare pe acoperisul unei cladiri.

Aceasta pe linga piscina interioara, „food-court“-ul de mari dimensiuni si multe alte surprize.

Renate Roca PR Manager Vitrina Advertising

„Un boom la deschidere nu iti asigura succesul pe termen lung. De aceea, concurenta dintre Iulius Mall si Polus City Center se va axa pe ce vor oferi cele doua pe linga shopping.“

Promovare si prin fotbal

Jucatorii din spatele celor doua mega-investitii, Iulian Dascalu si Arpad Paszkany, au gasit in echipele de fotbal in care au investit fiecare dintre ei o alta modalitate de a-si promova afacerea.

Daca Paszkany este finantatorul echipei CFR 1907 cu mult inainte de inceperea constructiei de la Polus Center, Iulian Dascalu a ales sa investeasca o suma modesta in echipa de forbal „U“ Cluj. Jucatorii celor doua echipe poarta pe tricouri numele si sigla celor doua mall-uri clujene.