Victor Ponta: Basescu vorbind de flota, ca si cum un ucigas ar vizita mormintele victimelor sale

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 19 august 2011, 13:40 Actualitate | Politic


Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, vineri, ca orice referire a lui Traian Basescu la flota sau la marina este "profund indecenta", semanand cu o vizita a unui ucigas la mormintele victimelor sale.

Ponta a afirmat ca Basescu este principalul vinovat de distrugerea unei ramuri a economiei, referindu-se la declaratiile presedintelui despe flota.

"Orice prezenta a domnului Basescu la Ziua Marinei sau orice referire a sa la flota sau la marina este profund indecenta. Este ca si cum un ucigas se duce in cimitir ca sa viziteze mormintele celor pe care i-a omorat. (...) Traian Basescu, cat a fost primar, a distrus Bucurestiul. Cat a fost presedinte, a distrus Romania. Pana la urma, este consecvent in spiritul destructiv", a spus Ponta, citat de Mediafax.

Presedintele Traian Basescu a declarat, joi, la Sulina, ca "ar fi o cheltuiala inutila sa construim propria flota", deoarece exista capacitati de transport disponibile si care pot fi angajate oricand.

Dosarul "Flota" a avut ca obiect stabilirea modului in care flota romaneasca a pierdut o serie de nave maritime-mineraliere de mare capacitate, prin infractiuni savarsite de cei care ar fi initiat si derulat fraudulos asocierea CNM Petromin SA Constanta cu grupul de firme private Torvald Klaveness Oslo din Norvegia, in perioada aprilie 1991 - august 2000.

Traian Basescu a fost implicat in dosar ca ministru al Transporturilor. O expertiza publicata in timpul primului mandat de presedinte al lui Basescu a aratat ca nu s-a inregistrat niciun prejudiciu pentru partea romana, fapt folosit de seful statului in declaratii publice pentru a-i sanctiona pe cei care l-au invinovatit, de-a lungul timpului, de vanzarea Flotei.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3547 vizualizari

  • +50 (58 voturi)    
    Ponta, nothing else! (Vineri, 19 august 2011, 14:01)

    Rasmus [utilizator]

    mediocrii ajung in varf in politica pentru ca nimeni nu le spune verde in fata ca sunt penibili!
    Base, asa cum este el, a fost SINGURUL parlamentar care a renuntat la imunitate ca sa fie anchetat iar rezultatul a fost in favoarea lui.
    • -26 (32 voturi)    
      singurul? (Vineri, 19 august 2011, 15:09)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      a fost si Mitrea.
      si de ce renunti la mandat in azi daca mine candidezi la altul? lovitura de imagine?
      dar ai dreptate, toti mediocrii ajung in varf in politica.
      si Ponta si Basescu fara deosebire sunt niste mediocri.
      • +24 (26 voturi)    
        Mai bine te abțineai. (Vineri, 19 august 2011, 15:42)

        psd-os-ul [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        @Cosminrs
        Scrii aiurea.
        Băsescu a fost deputat până iunie 2000 și nu a mai candidat de atunci pentru parlament. A demisionat cu 6 luni înainte de expirarea acelui mandat.
        Miron Mitrea s-a lăsat un pic urmărit în ultimele 3 luni ale mandatului 200-2004 și candidat din nou imediat.
    • -14 (20 voturi)    
      CURAT MURDAR (Vineri, 19 august 2011, 15:17)

      STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      Rezultatul a fost in favoarea lui abia DUPA ce a ajuns presedinte ! Morara a declarat ca se bucura de imunitate speciala si apoi a scos un expert o socoteala financiara din care rezulta ca nu s-a produa nici o paguba. Adica s-a dat flota gratis si am iesit OK... In schimb hot este Nastase care a vandut Petrom ieftin dar tot pe mana lui Basescu care s-a ocupat si de vinzarea asta. Treaba este mult mai complicata. Din dosarul Flota nu avea ce sa iasa pentru ca erau acuzati 150 de indivizi importanti printre care si Vacaroiu, Marinescu(Sogunul, etc). de acuzati insemna 150 de pile si relatii care presau pe procurori. Nu s-a ajuns la judecata. Procurorul Morar a judecat si a dat sentinta. Nu a fost nevoie de judecatori. Curat murdar cane Fanica !
      • -6 (10 voturi)    
        si ce te mira ? (Vineri, 19 august 2011, 15:52)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui STAN PATITU

        experti pe bani se gasesc oricand ... vezi pixelu'-albastru ...

        ce sa faci , lumea uita repede ... :(
      • +23 (25 voturi)    
        Aberatie (Vineri, 19 august 2011, 16:06)

        HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui STAN PATITU

        Aberezi prietene. Verdictul flota s-a dat inainte de a candida la presedintie. Altfel sigur n-ar fi luat primul mandat. Il devorau in campanie. Cine te-ai informat ? Antenele lu felix ? Sau realitatea purtata de Vant ? Fa-ne o favoare si nu ne mai respira aerul!
        • -7 (7 voturi)    
          tu ai verificat? (Vineri, 19 august 2011, 19:00)

          nepapagalul [anonim] i-a raspuns lui HN_reader

          Acuzand pe altii de aberatii, aberezi tu insuti! Verifica tu cum stau lucrurile, desi, la nivelul la care te prezinti, cred ca o sa ai cam mult de verificat! Si, ca sa-ti tin isonul, fa-ne o favoare si iesi din subteranele in care te gasesti si-o sa constati ca nimeni n-are cum sa-ti respire aerul! Unde mai pui c-o sa si gandesti mai limpede!
      • +10 (10 voturi)    
        ai patit un delict de gandire? (Vineri, 19 august 2011, 17:19)

        bula [anonim] i-a raspuns lui STAN PATITU

        In FAVOAREA luiTB nu s-a dat niciun verdict. Nici in defavoare! Ceilalti 84 (nu 150 cum ti s-a spus de la partid) au fost achitati dearece nu exista prejudiciu. Cand nu v-a mai fi presedinte, abia atunci e voie sa fie declarat vinovat/nevinovat un presedinte (a fost valabil si pt. presedintele tau Ilici in dosarele mineriadelor si revolutiei). Iar daca acuzi vreun expert e mai bine sa ai dovezi, tu nefiind parlamentar ca sa nu te trezesti cu vreun proces (sau iti acopera partidul cheltuielile de judecata). Mai clar, ce a semnat Basescu in cazul Petrom?
        • +2 (2 voturi)    
          Completez cu o intrebare (Vineri, 19 august 2011, 23:31)

          Sandu [anonim] i-a raspuns lui bula

          Din ceva amintiri care se sterg rapid stiu ca semnatura lui Base nu e pe documente, in schimb e semnatura lui Vacaroiu, pe care nimeni nu-l asociaza in nici un fel cu vanzarea flotei. La fel si cu renuntarea la unele campuri petroliere prin Libia.

          Poate cineva sa confirme sau infirme?
          Anti-Basescienii, va rog dati si un nume de PSDist care a semnat de vazare/cumparare la flota si modificati mesajul pentru o mai buna penetrare la public:

          Basescu+Vacaroiu au vandut flota,
          Basescu+Vacaroiu au vandut flota,
          Basescu+Vacaroiu au vandut flota,
          Basescu+Vacaroiu au vandut flota,
          Basescu+Vacaroiu au vandut flota,
          Basescu+Vacaroiu au vandut flota,
          Basescu+Vacaroiu au vandut flota,
          .........

          si pentru ca conspiratia sa fie completa: Base i-a hipnotizat pe cei de la PSD/PNL sa-l numeasca pe Vacaroiu la Curtea de Conturi - un post independent politic.
    • -15 (19 voturi)    
      Imunitate.... (Vineri, 19 august 2011, 15:37)

      Cornel [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      Sper sa nu crezi cumva ca a renuntat la asa-zisa "imunitate" din dorinta de a se dovedi nevinovat.Nu a facut-o decit din imensul tupeu "obraznic" pe care il are.Intimplator a iesit nevinovat,dar nimeni nu stie pe cine a mai santajat,mintit si restul.
      Cert este ca omul basescu dovedeste in fiecare zi ca este un om mic,mincinos,las si fricos,care si-ar fi vindut si parintii pentru a scapa basma curata si a ramine conducator a ceva (a orice).
      Cum prinde cite o informatie de la FMI sau UE vine repede si ne-o spune la TV (inainte de a deveni oficiala) ca fiind a lui,el fiind profetul Romaniei,irepetabilul si eternul Cirmaci. Este de fapt un pacalici care sufera de ne-bagare in seama pe care toti romanii il urasc,inclusiv slugile lui de acum.Nu o va sfirsi bine oricum o da.
      • +18 (20 voturi)    
        Cornel ? Nistorescu ? (Vineri, 19 august 2011, 16:20)

        manusha [utilizator] i-a raspuns lui Cornel

        Mai nene Nistorescule, daca toti romanii l-ar fi urit pe Base, ziarul pe care l-ai falimentat - Cotidianul - ar fi fost cel mai citit . Vezi sa nu te sufoci de-atata ura !
    • +18 (18 voturi)    
      Ponta , legandu-l pe Basescu de flota... (Vineri, 19 august 2011, 15:48)

      judex [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      ...dovedeste ca dispretuieste justitia din Ro, care s-a pronuntat deja in acest caz.
      http://www.youtube.com/watch?v=yTi0mDeGfJo
    • +21 (21 voturi)    
      de 20 de ani activistii lu ilici...n-au limite! (Vineri, 19 august 2011, 16:26)

      Roland [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      Dle Ponta,cand liderul spiritual al dvoastra si al partidului vorbeste de revolutie sau mineriade cum e ???!!!!
    • -11 (11 voturi)    
      postaci (Vineri, 19 august 2011, 17:02)

      rugantino [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      este un postaci aici cu multipli useri si voteaza comentariile pro Base.
      • +11 (11 voturi)    
        gresit (Vineri, 19 august 2011, 17:21)

        Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui rugantino

        exista oameni cu bun simt si multa minte pe aici..dupa cum exista si cei ca tine, care nu au habar ce spun :) dar de asta avem libertate de exprimare: sa poti gangavi si tu ceva :)
        • -2 (2 voturi)    
          nu cred (Sâmbătă, 20 august 2011, 17:35)

          rugantino [utilizator] i-a raspuns lui Jagged Fel

          , uita-te la voturi care le-ai dat singur respectiv tie si mie.. asta nu e bun simt, cat despre multa minte stiu ca iti tb un iq f mare sa iti faci mai multi useri ( mi-ai dat -9 si tie +10) . Lasa si tu o diferenta sa nu bata la ochi. Obidit, adica supus.
          Pa
    • +7 (9 voturi)    
      Victor Ponta pentru noi este Coco Chanel 2 ! (Vineri, 19 august 2011, 19:25)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      parlagiul USL-uniunea sovietica a lebarwuestului ,se arunca din nou ca musca in lapte ,ca orice fals barbat ,cu constitutie ginoida,pus doar pe barfa si mai de nu pe munca!si el si Antenescu sunt doua jucarii stricate ale opozitiei!Rusine PSD sa defilezi cu astfel de papagali sau cu varanul ala batran bun de dus la gradina zoologica a securitatii.....
  • +45 (49 voturi)    
    PSD-ul si Mafia (Vineri, 19 august 2011, 14:09)

    Anticoruptie [utilizator]

    PSD-ul nu este un partid politic de stanga, nu este nici macar un partid politic, este un grup constituit in vederea savarsirii de infractiuni. PSD-ismul insa este o stare de spirit, cea mai conceptualizata, concretizata si abjecta reprezentare a infractionalitatii, a tradarii de neam. Ea are priza in zonele cu persoane cu grave carente intelectuale si morale. Asa cum este fundamentalismul islamic, wahhabismul, pesedismul este sursa de teroare si crima organizata. Oficinele sovietice se folosesc de acest flagel in lupta lor de a distruge Romania. Rtv, a3, cotidianul.ro, cozile lor de topor incita la distrugerea statului.
    • 0 (8 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 19 august 2011, 15:19)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Anticoruptie

      Ai suta la suta dreptate. Da e adevarat si pentru PDL si PNL si alte partide.
      Ei se cearta doar la televizor. In rst sunt prieteni; fac afaceri impreuna; merg in concedii impreuna...

      Iar copiii lor le vor mostenii posturile. copii vostrii nu au nici o sansa sa ajunga pe posturile alea. daca in anii 90 inca se mai putea infiiltra unii outsideri, acum usile sau inchis. e ca la notari.

      E mai rau ca sistemul feudal. acolo macar exista o rezistenta a prostimii impotriva boierimii. acum aceasta opozitie a disparut din cauza ca sa creat artificial impresia ca oricine poate ajunge sus. e fals. doar membrii familiei au acest privilegiu
    • -10 (12 voturi)    
      nu zic ca nu ai dreptare , dar .. (Vineri, 19 august 2011, 15:56)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Anticoruptie

      acelasi lucru este valabil si pentru PDL .
      care , de cand sunt la putere au preluat si perfectionat modelul PSD .

      de ce nu spui tot adevarul ?
      sau asa ai invatat tu de la pirat , ca jumatate de adevar e de ajuns ???
  • +24 (28 voturi)    
    Cine numeste prim ministrul? (Vineri, 19 august 2011, 14:10)

    Anticoruptie [utilizator]

    Ceea ce doreste aceasta grupare USL este postul de prim ministru. Nu-l vor avea curand! Prim ministrul nu se alege de populatie si sondaje. Exista o regula in statul roman. Primul ministru este propus de presedintele Romaniei dupa consultari cu partidele parlamentare. Pana la finele lui 2014 este un drum foarte lung. Iar USL nu va obtine 50,1% din voturile romanilor in 2012 la alegerile parlamentare!! Iar Basescu nici cu mana taiata nu va numi un premier de la un astfel de conglomerat in care sa nu aiba incredere. Justitia trebuie sa mearga inainte, SRI sa-si faca treaba, MAI sa se curete, DNA sa fie si mai exploziv, de asemenea si parchetele din Ministerul Public. Va fi foarte greu deoarece minoritati din aceste institutii au devenit parte a Mafiei ce ne-a mancat sufletele de 22 de ani!
  • +27 (31 voturi)    
    Pontanache si justitia (Vineri, 19 august 2011, 14:11)

    Anticoruptie [utilizator]

    Cea mai grava afirmatie este a lui Ponta care ameninta: "ii vom pedepsi"!!! Pe cine pedepseste? Clasa politica? NUUUU, indiferent de culoare. Ameninta statul de drept, pe procurori si judecatori, ameninta JUSTITIA. Direct. Si prin ei ne ameninta pe fiecare dintre noi!!! Indirect. De aceea se bat ei (PSD+PNL+PC) pentru CSM care este Dumnezeul Dumnezeilor iar judecatorii Dumnezeii. Ultima reduta in care aveau influenta va fi pierduta de catre USLasi si anume CSM-ul !!! Daca CSM va fi independent si corect atunci Romania va fi tara legii egala pentru toti! Daca nu, atunci va fi tara mafiotilor!
  • -8 (20 voturi)    
    ai dreptate victore (Vineri, 19 august 2011, 14:11)

    adrian [anonim]

    basescu a distrus aceasta ramura a economiei, adica transportul maritim, voi pesedistii ati distrus celelalte ramuri.
    • +26 (32 voturi)    
      Terminati cu po(a)ntele! (Vineri, 19 august 2011, 14:16)

      Gigi Berlogea [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Basescu nu a distrus nici o ramura a economiei! Ce prostii vorbiti acolo? PDSR-eii l-au anchetat cand era in opozitie si isi daduse demisia din Parlament. Spuenti-mi si mie ce alt politician roman a mai facut asa ceva? Priviti la Bombonel, mentorul lui Po(a)nta cum se mai ascunde dupa imunitate si cotcodaceste mai abitir decat facatoarele lui de oua de la Cornu!
    • +18 (22 voturi)    
      Complectare. (Vineri, 19 august 2011, 14:26)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui adrian

      prin distrugerea celorlalte ramuri.aceasta ramura a murit de plictiseala.Nu mai avea ce face.Ponta,ca om cu studii juridice nu ar trebui sa vorbeasca la radio sant.Sa mearga la procuratura sa ceara anchetarea si sa-si asume raspunderea faptelor.Cred ca asta cu raspunderea faptelor nu-i convine lui Ponta.Ponta vrea o Romanie in care el si cei cu el sa obtina cat vor,restul,D-zeu cu mila.Inafara de "Jos Basescu" altceva nu au gandit acesti indivizi.Si-l vor jos pe Basescu pentru-ca se opune hotiei de partid,minciunii politice si imposturii.USL a ajuns o hazna politica.
      • +9 (11 voturi)    
        Cu tot respectul dar... (Vineri, 19 august 2011, 15:01)

        Sting [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        ...se scrie completare, nu ``complectare``.
        • -5 (7 voturi)    
          ei lasa .. ca nu conteaza ... (Vineri, 19 august 2011, 15:58)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Sting

          pana si presedintele tari a fost un elev cu corijente si de nota 5 .....
    • +2 (6 voturi)    
      DA !! (Vineri, 19 august 2011, 14:28)

      tornado [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      DA sunteti f limitati in gidire si dv dl,adrian si victoras cum va pace sa/i ziceti!! un copil cu minte rara !!!
  • +16 (20 voturi)    
    Auzi, Poanta ? (Vineri, 19 august 2011, 14:11)

    anonim [anonim]

    Ce ai zice sa vorbim de autostrada Transilvania ?
    Ce zici ? Ar fi un subiect interesant ?
    • 0 (0 voturi)    
      Pontache! (Duminică, 21 august 2011, 19:47)

      Misu [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Da de Petrom ai uitat?
      Si de resursele tarii?
  • +13 (17 voturi)    
    d-le ponta (Vineri, 19 august 2011, 14:12)

    gigi [anonim]

    cine a fost la guvernare in perioada aceea, cati ani ai avut tu si spune-mi te rog ce este mai grav? sa vinzi un vapor sau sa omori sute de oameni cum ti-a facut presedintele tau de onoare?
    • -5 (7 voturi)    
      corect (Vineri, 19 august 2011, 15:12)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      FSN a fost la putere. Adica aclualul PSD si actualul PDL. 140 de vapoare. Si vina e vina pentru toti. Si pentru Iliescu si pentru Basescu. AR trebui amandoi sa plateasca.
  • +13 (17 voturi)    
    PSD si tineretul feminin pesedist - avansarea (Vineri, 19 august 2011, 14:14)

    Anticoruptie [utilizator]

    Pica greu la stomac PSD sa stea pe dinafara la impartirea ciolanului dupa ce ei l-au ros pana la os!!!!! Iar frustrarea este maxima. Dar cel mai tare ii doare ca ei si acolitii lor mai apar prin justitia lui Ion Iliescu care ii scapa. Apropo Realitatea cand faceti un subiect despre minorele din TSD care au fost racolate ca dame de companie in asa zise case de modeling si sa dati secventele de sute de ori pe zi? Unde a disparut domnul acela cu mult tupeu, vocal care apare zi de zi pe sticla (Nicolae Banicioiu se numeste si a a reaparut langa Nastase, Ponta si Vanghelie in mitingul de la Pitesti, apoi vad ca a inceput cu vocea lui peltica sa reapara pe sticla)) care tot timpul se gudurea pe langa Ponta si care s-a infruptat si el dintr-o bucatica de carne tanara social democrata? A disparut pentru ca nu mai da bine in poza alaturi de “liderul” PSD? Pe cine are alaturi Ponta in toate sedintele si luarile de cuvant? In dreapta sta Adrian Nastase iar in stanga lui sta Ion Iliescu!! De ce sta Iliescu in stanga lui Ponta? Ca sa ii arda un dos de palma cu dreapta in cazul in care ar lua-o pe aratura si nu ar respecta indicatiile sale pretioase comunisto-securiste!!!

    Femeile din PSD sunt nemultumite ca barbatii din partid au fost implicati intr-un scandal sexual si cred ca, pentru dosarul prostituatelor de lux, in care au fost implicati Robert Negoita si Nicolae Banicioiu, sunt necesare scuze. Nu vad o luare de atitudinea de la Olguta Vasilescu!!!
    Corina Cretu sustine ca "astfel de atitudini" pot compromite eforturile PSD de a "promova politici in favoarea femeilor, de a combate discriminarea de gen, de a face din egalitatea de sanse intre barbati si femei o realitate".
    "Datoram scuze celor contrariati si dezgustati de modul in care au fost prezentati unii membri ai PSD in acest scandal", a declarat Corina Cretu, potrivit Gandul.
    Vicepresedintele PSD, Rodica Nassar, comenteaza la randul sau scandalul: "Cand iti asumi o functie publica, trebuie sa ai si responsabilitatea
  • +8 (14 voturi)    
    AVAS s-a ocupat de vanzarea Flotei (Vineri, 19 august 2011, 14:16)

    Anticoruptie [utilizator]

    In orice caz nu Basescu a vandut FLOTA fiti sigur de asta. Ati auzit de Aurel Novac? Ati auzit de cei care s-au ocupat de privatizarea Romaniei? Ati auzit de AVAS? Basescu a fost primul politician care si-a ridicat imunitatea in Parlament in 2001si s-a prezentat in fata instantei de judecata in cazul FLOTA. Insa JUSTITIA PSD a lui Nastase si nea Nelu nu l-au gasit vinovat. Deasemenea s-a prezentat in mandatul trecut de presedinte la tribunal pentru a fi judecat. El Presedintele Romaniei, DOMNUL Traian Basescu, presedintele tuturor romanilor. Insa Constitutia lui ION ILIESCU nu permite judecarea dosarelor in care seful statului este acuzat. Dixit!!!
    • -4 (6 voturi)    
      aha .. deci iliescu e de vina .. (Vineri, 19 august 2011, 16:05)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Anticoruptie

      cum zici tu ...
  • +10 (12 voturi)    
    - (Vineri, 19 august 2011, 14:25)

    2inpixel [anonim]

    Cu totii stim cine este in spatele domnului Ponta si ce face el acolo. Sa-ti fie rusine Adrian Nastase!
  • +10 (16 voturi)    
    Parerea mea... (Vineri, 19 august 2011, 14:32)

    pro [anonim]

    ...este ca d-l Ponta stie doar sa dea cu...gura! Basescu a demonstrat pe unde a fost ca se si poate face ceva, in ciuda clanurilor mafiote care domina de la politic pana in...sport! Inca un mandat i-ar trebui lui Base ca sa puna la respect mafiile.
  • 0 (6 voturi)    
    Te-ai trezit si tu (Vineri, 19 august 2011, 14:35)

    calator [anonim]

    Stau si ma intreb, daca Constitutia nu ar trebui modificata in asa fel incat, poporul sa desemneze si primul-ministru? Nu inteleg de ce naiba nu am adoptat Constitutia amercicana si am incercat sa construim noi un "sistem original". Macar acolo stii pe cine sa dai vina, cine decide, cine poarta responsabilitatea. La noi e un talmes-balmes.
  • +18 (20 voturi)    
    Flota (Vineri, 19 august 2011, 14:41)

    PSD [anonim]

    Flota a fost înstrainata de Vacaroiu, semnatura betivului-Vacaroiu este pe actele de vanzare-cumparare a peste 70 de nave. Oare acest lucru de ce nu e popularizat de televiziunile RTV si Antene?
    In marele dosar de coruptie "Flota" e vorba de vanzarea a 16 nave si trimiterea in judecata , printre alti 80 de inculpati si a trei ministri de transport. Ministrul transporturilor care a fost inaintea lui Basescu, e vorba de Paul Teodoru, Basescu la mijloc si ministrul transporturilor de dupa Basescu, Aurel Novac membru PSD si ministru in guvernul Vacaroiu. Propriu-zis marinarului basescu ii sunt imputate doar trei nave, dar semnatura lui nu apare pe niciunul din actele de vanzare-cumparera.

    Decizia retrimiterii dosarului la PNA a fost primita cu bucurie de Aurel Novac, fost ministru al transporturilor din perioada guvernului Vacaroiu, inculpat in acest dosar. "As vrea ca ancheta sa fie facuta de procurorii Vasile Draghici si Ioan Otel, aceiasi care au intocmit si rechizitoriul, ca sa vedem la comanda cui au raspuns. Si sa vina si Amarie (n.r. - procurorul general al PNA), care n-a semnat actul de trimitere in instanta. A fost o comanda sa-l infunde pe Basescu. Si mie, in timpul anchetei, mi-au cerut date despre activitatea acestuia. Ma intreb de ce s-a facut dosar doar pentru vinzarea a 16 nave, cind flota Romaniei numara, in 1990, 88 de nave. De ce nu s-au intrebat cum au fost vindute si celelalte nave?", a declarat Novac
  • +6 (8 voturi)    
    speranta (Vineri, 19 august 2011, 14:50)

    ion imishte [anonim]

    comentarille de mai sus imi dau speranta ca cei din PSD sau USL sau cum vor sa se numeasca nu o sa ajunga in viitorul apropiat la guvernare.
    Desi este evident ca Basescu a facut enorm de multe greseli si nu este un presedinte "protrivit" alternativa ma ingrozeste.
  • +13 (15 voturi)    
    Insist (Vineri, 19 august 2011, 14:53)

    Gimilica [anonim]

    Totusi insist pe un subiect la fel ca si cei de la USL. Subiectul pe care insist eu este real, chiar s-a intamplat in Romania: industria a fost distrusa (nu de Boc si Basescu), agricultura a fost distrusa nu in ultimii 3 ani, invatamantul a fost distrus, sistemul de sanatate a fost distrus, afacerea Tigareta a existat, a fost inventata mita electorala, cornul si laptele, marea cuponiada, FNI, Bancorex, mineriade, etc toate astea inainte de a fi Basescu Presedinte si Boc premier. Ni se arunca in ochi prafuri ca sa nu ne aducem aminte ce aui facut ei care vor sa vina acum la putere. Toata lumea stie ca votul cu autobuzele si cu zahar, ulei faina, a fost inventat de PSD desi de vreo 2 ani se incearca inocularea in creierul nostru ca e inventia PDL. sa citim presa vremii si sa ne revoltam. Cei nascuti ieri nu stiu, dar pot fi informati.
  • +13 (15 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 19 august 2011, 15:12)

    Erasm [anonim]

    • +10 (10 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 19 august 2011, 16:04)

      Erasm [anonim] i-a raspuns lui Erasm

  • +13 (15 voturi)    
    logica (Vineri, 19 august 2011, 15:14)

    matache [anonim]

    dle Tonta, daca Basescu ar fi vandut flota,, l-ati fi bagat la puscarie atunci cand PSD era la guvernare. Basescu a renuntat la imunitatea parlamentara ca sa fie judecat. L-ati judecat, ati avut ministrul justiitei de la SD, judecatori PSD, administratie PSDD, prsedinte PSD, pri ministru PSD...
    Nu i-ati gasit nimic...
    O logica simpla spune ca daca era vinovat, atunci se ascundea dupa imunitate asa cum face Bombonel si alti hoti din partidul tau. Insa, trebuie sa ai logica...
  • +12 (14 voturi)    
    o avea dreptate, n-o avea dreptate (Vineri, 19 august 2011, 15:15)

    Ghita [anonim]

    dar cand vorbeste tatucul iliescu despre revolutie, nu se revolta cei din morminte?!
  • +9 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 19 august 2011, 15:16)

    [anonim]

  • +12 (14 voturi)    
    ce ar trebui sa ne dea de gandit... (Vineri, 19 august 2011, 15:20)

    alt adrian [anonim]

    in fapt, este agresivitatea acestui personaj. Aceasta agresivitate demonstreaza fie ca este imatur, fie are o rautate innascuta. Gestul politic nu poate fi explicatia agresivitatii sale pentru ca demonstreaza ca este departe de portretul - robot al politicianului de calitate. Sa speram ca vom avea minte atunci cand vom vota...
    • -6 (6 voturi)    
      pai sa iti dea ... (Vineri, 19 august 2011, 16:08)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui alt adrian

      vrei agresivitate , ai vezu pe basescu , boc ...

      mai ce seama boc care latra ca un caine suparat orice declara ...

      si da , si eu sper sa ai minte atunci cand vei vota !
  • +10 (10 voturi)    
    Poanta buna (Vineri, 19 august 2011, 16:03)

    HN_reader [utilizator]

    Ponta, vorbind despre Basescu, ca si cum o baba pe marginea santului ar vorbi de bursa din NY si noile tendinte pe piata financiara.

    Cam asta e acest maimutoi Ponta bdb bdb bdb bdb....
  • +7 (7 voturi)    
    V. Ponta invidiosul si ai lui comunisti (Vineri, 19 august 2011, 16:14)

    Scorilo [anonim]

    Victore Pontosule .... hai sictir si la mai mare. Cand ai sa faci si tu macar 10% din ceea ce a facut Basescu spre binele Romaniei atunci poti sa zici ce vrei dar pana atunci .... mucles si vezi ce indicatii va mai da Iliescovici la partid.
  • +6 (6 voturi)    
    Credeam ca Vanghelie e campionul, (Vineri, 19 august 2011, 16:51)

    alex [anonim]

    dar uite ca e unu care calca in strachini mai abitir, plus aerele de baiat destept....

    Ponta, esti sansa noastra sa scapam de stinga .... Iti multumesc ca existi, nastase e de-a dreptul simpatic in comparatie cu tine.
  • +5 (5 voturi)    
    COPILOTU E P-AFARA (Vineri, 19 august 2011, 17:14)

    jean valjean din salajean [anonim]

    Ii aduc aminte si copilotului care se da machoman si celor care au deschis televizoarele mai tarziu ca Baselu asa cum e el a fost singuru demnitar care a renuntat la imunitatea parlamentara ca sa poata fi judecat. Si? L-a frecat Nastase pe la Parchet luni de zile. Si? Asa ca procurorul agresiv ar fi bine sa-si vada de jucariile lui ca mai are mult de invatat orice pana sa faca misto de Basescu.
  • +4 (4 voturi)    
    Base despre Flota, Ponta despre Base (Vineri, 19 august 2011, 17:19)

    Trojan.H [utilizator]

    Ponta vorbind despre Basescu, ca si cum un sinucigas si-ar vizita viitorul mormint.
    • -5 (5 voturi)    
      Nu credeti in lacrimi de crocodili (Vineri, 19 august 2011, 17:54)

      sunu [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Banuiesc ca lui Basescu ii pare rau ca s-a nascut in epoca lui Dej..si va muri in epoca lui Ponta...
      toata armata de inculti ai lui Base se plece din tara...pentru binele nostru
  • +7 (7 voturi)    
    Afirmatii Ponta (Vineri, 19 august 2011, 17:41)

    costel [anonim]

    Toate actele de instrinarea flotei sunt semnate de Vacaroiu,care nu a fost deranjat.Unul din cei 80 de inculpatii i n dosarul flotei,a fost Florentin Pandele,actualul sot al lui Firea de la Antena 3.A fost achitat ca nevinovat ca ceilalti inculpati.Ponta este un om mic si lipsit de fantezie.
  • +7 (7 voturi)    
    Jalnic (Vineri, 19 august 2011, 17:46)

    Alex [anonim]

    Jalnic individ acest Ponta.Cred ca PDL-ul se roaga zi si noapte sa ramina asta in fruntea PSD-ului si sa-i puna cineva un microfon in fata, in fiecare zi pina la alegeri.Daca in mandatul taranistilor, Iliescu si ai lui au tacut patru ani ,lasind-ui sa-si rupa gitul,revenind apoi la putere in 2000 nefacind nimic,acum acest Ponta ar trebui pupat de actuala putere.Nici nu spera Boc sa vina in fruntea PSD-ului o astfel de nulitate.
  • +4 (4 voturi)    
    victor p........ (Vineri, 19 august 2011, 17:57)

    onest [anonim]

    VICTOR PONTA vorbeste un adolescent de bani gata necopt inca la minte.
  • +4 (4 voturi)    
    Domnule Ponta (Vineri, 19 august 2011, 18:12)

    LeBronJamesMVP [utilizator]

    Iliescu participand la comemorarile de zilele Revolutiei, "ca si cum un ucigas ar vizita mormintele victimelor sale"...si daca facem un exercitiu de sinceritate nu putem sa nu remarcam ca sintagma ucigas are un efect mai propriu in privinta domnului Iliescu...
  • +4 (4 voturi)    
    PONTA si FLOTA (Vineri, 19 august 2011, 19:21)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    Dl. PONTA vorbeste despre funie in casa
    spanzuratului !
    1. Cand pretinde d-sa ca a fost vanduta "flota" de catre dl. BASESCU, cred ca nu avea nici in clin si nici in maneca ceva cu politica, abia se intorsese din Franta (dupa propriile spuse) unde taiase frunza la caini, de teama sa nu-l umfle regimul democratic al tatucului sau KGB-ist pentru participare la "Piata Universitatii" (daca o fi un dram de adevar si in asta);
    2. Ceea ce declara ca stie despre cazul "Flota" a aflat, pe-semne, de la "Tatucul" si mai ales, de la "Bombo";
    3. Despre un anume domn, EMIL DIMA pre numele sau, a auzit "cimpanzeul" politicii romanesti ? L-a intrebat vreodata (in calitate de sef de partid) ce stie despre cca 290 de vase fluviale si maritime care
    s-au evaporat pe vremea lui N. Vacaroiu ?!
  • +6 (6 voturi)    
    Victor PONTA (Vineri, 19 august 2011, 19:31)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    Si ar mai fi ceva de spus despre acest personaj cu pretentii de Prim-ministru si chiar de Presedinte:
    am trecut de curand prin orasul Chitila, localitate in care inca locuieste prima sa sotie (strada oxigenului, daca nu gresesc) si am aflat de la localnici ca prima sa grija pe cand inca nu divortase a fost sa ceara realizarea de praguri din asfalt pe strada (ca sa incetineasca masinile, sa nu-l deranjeze) si de stalpi pentru montarea unor bariere in fata resedintei sale (fosta), asa cum avea si Ceausescu pe Bd. Primaverii ! Asta este PONTA !!
  • -3 (5 voturi)    
    baselu' (Vineri, 19 august 2011, 20:28)

    annoying_orange [utilizator]

    a "ingropat" el flota, dar, din fericire pentru poporul roman, sleahta lui de mafioti portoverzi s-a "ingropat" si ea, la randul ei, in sondaje. USL va distruge pedeleaua duminica!
  • +4 (4 voturi)    
    daca voi ajunge vreodata rege (Sâmbătă, 20 august 2011, 1:04)

    visio [anonim]

    voi infiinta un post d clown special pentru Ponta; prea isi da silinta......pe de alta parte e interesant sa vedem intre cine s-au impartit banii de pe flota......
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta doctor in flota (Sâmbătă, 25 august 2012, 11:32)

    Ras-Putin [anonim]

    Ponta are informatii la pachet, si nu il va deschide el niciodata. Tot timpul ne citeste etichetele de pe coletele pe cate i le servesc diversi analisti grei ai USL despre un subiect creat fiindca trebuia abatuta atentia de unul real. Nu ne spune nimic Ponta despre dosarul revolutiei, mineriada 1990 si Iliescu chemand minerii. Sunt prea vechi? Nu se prescriu niciodata!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by