Adrian Nastase: Spre deosebire de Traian Basescu care isi doreste implinirea termenului de prescriptie in dosarul Flota, eu voi cere continuarea proceselor

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 22 iulie 2011, 12:34 Actualitate | Politic


Presedintele Consiliului National (CN) al PSD, Adrian Nastase, a anuntat, intr-o postare pe blog, intitulata "Precizari pentru idioti, desi stiu ca nu folosesc la mare lucru..." ca in conditiile implinirii unui termen de prescriptie intr-un dosar in care este acuzat va cere continuarea proceselor.

"Spre deosebire de Traian Basescu care - se pare - isi doreste implinirea termenului de prescriptie in dosarul Flota, eu - chiar in conditiile implinirii vreunui termen de prescriptie - voi cere (si avocatii mei au instructiuni clare in acest sens) continuarea proceselor, in conditiile prevazute de legea procesual penala. Ma intereseaza sa-mi dovedesc nevinovatia, nu sa ma ascund in spatele unor eventuale termene de prescriptie", scrie Adrian Nastase.

Precizarile sale vin ca reactie la declaratiile facute, in contextul publicarii raportului pe justitie al Comisiei Europene, de fostul ministru al justitiei Monica Macovei care a sustinut, printre altele, ca mentiunile privind prescrierea unor fapte penale si lipsa unei trageri la raspundere penala s-ar referi si la cele trei dosare aflate pe rolul ICCJ in care este trimis in judecata Adrian Nastase.

"De unde stie insa fostul procuror ceausist, a discutat cu expertii comisiei, a analizat impreuna cu acestia termenele privind prescrierea speciala pentru fiecare fapta pentru care s-au intocmit rechizitoriile comandate de Traian Basescu? Nu cumva Comisia se refera chiar la situatia dosarului 'Flota'? Dosar care, timp de 10 ani, cat dureaza mandatul lui Traian Basescu ca presedinte, sta in sertarul lui Daniel Morar?", se intreaba social-democratul.

El a amintit ca dosarele constituite de DNA in anul 2006 impotriva sa au fost considerate de Curtea Constitutionala drept neconstitutionale, iar ICCJ a stabilit ca toate actele de urmarire penala sunt nule.

Adrian Nastase s-a referit si la declaratiile Monicai Macovei privind amanarea cauzelor.

"Se pare ca, desi a obtinut de la Traian Basescu sinecura de europarlamentar pentru ca si-a facut treaba in justitie, ca ministru independent, Monica Macovei nu cunoaste hotararile CEDO prin care Romania a fost condamnata pentru nerespectarea drepturilor fundamentale, a accesului liber la justitie, a prezumtiei de nevinovatie, a egalitatii partilor intr-un proces penal", a afirmat social-democratul.

"Ce nu spune Monica Macovei este ca au fost situatii in care, tocmai pentru a se respecta indicatiile judecarii rapide a 'cauzelor lui Adrian Nastase', in baza 'micii reforme in justitie', in aceeasi zi se derulau, in doua sali de sedinta separate, doua procese in care eram citat! (...) Nu imi este simpatic presedintele completului, judecatorul Ionut Matei, dar de ce trebuie sa-si piarda vremea cu audierea acestor 970 de martori propusi de procurorii DNA si apoi tot el sa fie acuzat de intarzierea judecatii?'', mai noteaza Nastase.

Potrivit lui Adrian Nastase, Monica Macovei si-ar dori ca singura proba in instanta pentru o eventuala condamnare sa fie rechizitoriul.

"Sigur ca fostul procuror ceausist Monica Macovei ar fi dorit ca, in instanta, singura proba, suficienta pentru o eventuala hotarare de condamnare, inainte de alegerile din 2012, sa fie Rechizitoriul, sa se renunte la audierea martorilor, la eventuale probe si - la primul termen de judecata - sa se pronunte o hotarare de condamnare definitiva, fara vreo cale de atac. Sunt curios daca, cu acelasi spirit critic, fostul procuror ceausist Monica Macovei va trata comportamentul lui Traian Basescu din momentul in care s-a pornit cercetarea penala impotriva sa, declaratiile sale publice, motivul restituirii de catre ICCJ a dosarului 'Flota' de catre DNA si solutia adoptata de Daniel Morar", a completat Nastase.



Citeste mai multe despre   


















2608 vizualizari

  • +43 (51 voturi)    
    ce jeg de om acest nastase (Vineri, 22 iulie 2011, 12:44)

    bizonul infuriat [anonim]

    cit poate sa coboare un individ? cit mai poate minti, cind de fapt aia pe el de ani de zile si face tot posibilul sa amine pina la prescrierea proceselor. IL MAI CREDE CINEVA???
    • +34 (44 voturi)    
      il cred idiotii.. (Vineri, 22 iulie 2011, 13:21)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui bizonul infuriat

      aia carora li se adreseaza... aia care insista sa voteze USL.
      • +21 (31 voturi)    
        cititi blogul lui nastase (Vineri, 22 iulie 2011, 14:24)

        popas [anonim] i-a raspuns lui pehash

        corect, priviti pe blogul lui Adrian Nastase, si o sa vedeti numai laude in comentariile cititorilor... Cum naiba sa nu existe niciun comentariu care sa ii aduca aminte ca:
        1. procesul Flota este inchis, deci nu se mai pune problema de prescriere;
        2. procesul Flota este inventat de Adrian Nastase, acesta cerandu-i imperativ ministrului justitiei de atunci (Rodica Stanoiu) sa urgenteze facatura asta impotriva lui Basescu;
        3. Nastase tergiverseaza de ani de zile judecarea sa in instanta, ascunzandu-se in spatele imunitatii parlamentare ca fost demnitar;
        4. Nastase a cerut parlamentarilor sa voteze impotriva judecarii sale;
        5. Basescu a renuntat la imunitatea parlamentara pentru a fi judecat, iar Nastase dimpotriva, a uzat 120% de aceasta prevedere aberanta;

        Cum naiba mai pehash nu exista niciun asemenea comentariu pe blogul lui Nastase?
        • +21 (25 voturi)    
          nastase (Vineri, 22 iulie 2011, 14:54)

          Durex sed lex [anonim] i-a raspuns lui popas

          Nastase este un fin cunoscator al jmekeriilor justitiei de pe vremea sinistrului fost ministru al justitiei/turnator al securitatii Rodica Stanoiu .Atunci s-au facut jmecherii in justitie care vor ramane de studiat pentru viitorime la un curs special de coruptie.Declaratia lui nu are nici o valoare juridica.Prescriptia operereaza de drept vrei nu vrei.Faptul ca Nastase Adrian ne spune ca el va insista pentru continuarea procesului DUPA implinirea termenului de prescriptie inseamna ca el stie ca nu va fi condamnat niciodata pana la termenul de prescriptie.Mai bine sa ne spuna ca el va cere urgentarea procesului INAINTE de implinirea termenului de prescriptie si nu va mai recurge la smecherii si imunitate.Basescu si-a dat demisia din parlament pentru a nu se mai zice ca are imunitate.Si nu s-a gasit nimic in dosarul flota care oricum era fabricat de Nastase.
          Nastase fii barbata si arata-ne ca iti dai si tu demisia ca Basescu.Pana atunci 1-0 ptr Basescu
          • +1 (1 vot)    
            Nastase provocatorul (Vineri, 22 iulie 2011, 23:50)

            roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Durex sed lex

            Nastase ramane cea mai mare provocare pentru tanara noastra justitie, tinerii sub 40 de ani. Daca nu vor rezolva corect acest caz, se pot considera picati la BAC-ul coruptiei. Rezolvandu-l, vor spala obrazul justitiei si vor ramane in istorie. Dosarul ar trebui dat spre judecare judecatorilor tineri, nepatati, curajosi sa infrunte leii corupti.
          • 0 (0 voturi)    
            bombo stie ce zice (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 18:11)

            dura, dar nu peste masura [anonim] i-a raspuns lui Durex sed lex

            cand va veni usl la putere, va apare in frunte, ca paduchele, si va cere cu tarie sa se continue si chiar sa se termine cat mai repede procesele.
            vrea sa fie scos nevinovat de tribunal !
            repede, pana nu se produce schimbarea schimbarii, adica rotatia la guvernare.
            atunci, da imagine !
            bombonelus immaculatus.:-)

            ce vorbesti, dom'le ! om mare !
            .. si aiqiu, o mie !
        • +1 (1 vot)    
          haha (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 17:09)

          Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui popas

          Pai chiar crezi ca mizerabilul asta lasa orice comentariu pe blogul lui? Pai daca era asa, 99 din 100 raspunsuri i-ar fi amintit de origini si l-ar fi trimis sa isi numere ouale.
    • +32 (38 voturi)    
      Adriane... (Vineri, 22 iulie 2011, 13:27)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui bizonul infuriat

      Eu in locul tau, Adriane, n-as mai scoate capul in lume vreo 10 ani. Pt. o perioada chiar incepusesi sa faci asta, de cand te prinsesera cu matusa Tamara, Nastase 7 case, etc., dar nu te-ai linistit. Mai ai inca tupeu sa mai esti in viata politica, ba chiar sa emiti judecati de valoare in presa.
    • +1 (1 vot)    
      idioti (Vineri, 22 iulie 2011, 20:20)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui bizonul infuriat

      Sunt convins ca pentru acest nastase cuvantul idiot are un alt inteles decat cel din Dex. Pentru el inseamna: corect, cinstit
    • 0 (0 voturi)    
      asa arata un mafiot (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 18:11)

      Igash Jegheanu [anonim] i-a raspuns lui bizonul infuriat

      spre deosebire de uslasi noi de dorim sa fie rezolvate odata dosarele matusii Tamra1,2,3,....si cam atit.
  • +39 (43 voturi)    
    Renuntati la imunitate si va vom crede (Vineri, 22 iulie 2011, 12:45)

    Claudiu [anonim]

    Tov Nastase, ce va impiedica sa renuntati la imunitatea parlamentara si sa mergeti in fata instantei si sa va demonstrati asa-zisa nevinovatie? Ce va impiedica sa fiti asa cum pretindeti ca sinteti: onest? De ce a fost nevoie sa apelati - intr-un mod jalnic, nebarbatesc - la "colegii" parlamentari pentru a vota impotriva? Aceasta remarca este valabila pentru toate larvele din parlamentul romaniei care au probleme cu legea.
  • +37 (41 voturi)    
    tupeu nerusinat (Vineri, 22 iulie 2011, 12:46)

    patruj de case [anonim]

    Este de o nesimtire fara margini acest Nastase . Atre tupeul nerusinat sa spuna ca nu isi doreste sa i se prescrie dosarele penale. Pai atunci de ce le tot amana de 5 ani prin diferite tertipuri ???
  • +32 (36 voturi)    
    o mica problema... (Vineri, 22 iulie 2011, 12:50)

    eugen [anonim]

    ...ar fi ca faptele se prescriu cand spune legea, care nu se modifica chiar daca o cere marele AN.
    • +1 (1 vot)    
      legea ar trebui modificata (Vineri, 22 iulie 2011, 23:54)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui eugen

      astfel ca faptele de coruptie sa nu se prescrie! Ar fi o dovada ca luptam impotriva coruptiei. Si ar mai trebui prevazut in lege ca procesele de coruptie au prioritate, statul ar putea recupera mai repede la banii care i-au fost furati.
  • +32 (36 voturi)    
    E viclean (Vineri, 22 iulie 2011, 12:52)

    Moko din Congo [anonim]

    Sta la panda sa revina la putere si ii trebuie albita viata ca la Nufaru.Stie ca odata implinita prescriptia nu se mai poate face nimic chiar daca el zice acum fanfaronic : " voi cere (si avocatii mei au instructiuni clare in acest sens) continuarea proceselor, ' Declaratia este pentru necunoscatori, babe impresionabile si fosti activisti PCR si UTC .Fiindca continuarea proceselor nu se face daca vrea Nastase sau nu asteptam sa vedem cum se face acest lucru care dovedeste inca odata ca justitia primeste ordine de la Bombo si continua procesele chiar daca nu mai este cazul,cheltuind inutil bani publici.nici daca obtine achitarea in aceste procese continuate la cerere sentintele sunt lovite de nulitate intervenind prescriptia.Care se constata de orice persoana interesata.
  • +32 (36 voturi)    
    daca stiu bine (Vineri, 22 iulie 2011, 12:53)

    vindicomvs [utilizator]

    dosarul Flota a fost inchis. Deci despre ce prescriptie vorbeste asta'?
    Si ce-ar fi sa continui procesele renuntand la imunitate si la tergiversarea proceselor prin fel de fel de smecherii.
    • 0 (0 voturi)    
      Despre ce prescriptie?? (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 19:34)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

      si porcul scormone prin gunoaie poate o mai gasi ceva!{creduli}
  • +11 (23 voturi)    
    hm.. (Vineri, 22 iulie 2011, 12:54)

    hash [anonim]

    "Dupa o succesiune de amanari si schimbari de locuri de judecata, magistratii Inaltei Curti de Casatie si Justitie au inceput in 2005 judecarea procesului. De la primul termen s-a luat in discutie problema imunitatii prezidentiale a inculpatului Traian Basescu. Judecatorii au decis ca dosarul sa fie retrimis la PNA pentru reluarea anchetei. Ulterior, Parchetul National Anticorupxie (redenumit in 2006 Directia Nationala Anticorupxie) a solicitat o noua expertiza contabila a prejudiciului. Noua expertiza contabila, finalizata in sepxembrie 2007, a stabilit ca prejudiciul, apreciat initial de prima expertiza la 275 de milioane de euro, este inexistent (zero). Astfel, infractiunile pentru care au fost deferiti justitiei seful statului, Traian Basescu, in calitate de fost ministru al Transporturilor, si alti doi fosti sefi ai acestui minister, Aurel Novac si Paul Teodoru, devin lipsite de continut juridic fara existenta vreunui prejudiciu. De altfel, calculele expertizei sustin ca, prin vinderea celor 16 nave, Statul Roman nu doar ca nu a iesit in pierdere, dar, evitand prin aceasta vanzare cheltuielile de intretinere a navelor, a obtinut un venit net de peste 17 milioane de dolari."

    Preţul incriminării
    Cei doi „experţi“ au întocmit lucrarea, la Bucureşti, într-un timp record, de numai o lună şi jumătate, în perioada 31.01.2004 - 17.03.2004. În acest interval scurt de timp, Ion Filimon a fost prezent şi la serviciu, la „Ceronav“ Constanţa, după cum a demonstrat ancheta realizată de ziarul „Cuget Liber“.

    http://www.cugetliber.ro/1192568400/articol/6807/expertizele-din-dosarul-flota8221-se-bat-cap-in-cap/

    (va rog sa nu ma cenzurati)
    • +15 (19 voturi)    
      Of of of (Vineri, 22 iulie 2011, 13:39)

      Doc [anonim] i-a raspuns lui hash

      sa nu care cumva sa-l cenzurati!

      Baiete... unde te crezi aici? Pe siteul antenei3?
      Poti sa scrii ce vrei aici atata timp cand nu jignesti si insulti pe nimeni.

      Ce sufera cate unii de mania persecutiei.

      Nastase se simte persecutat pentru ca e judecat pentru acte de coruptie. Baiatul asta de mai sus se simte persecutat pentru ca ii e frica de cenzura...

      Pe ce lume traim...
      • -4 (6 voturi)    
        sa-ti aduc aminte.. (Vineri, 22 iulie 2011, 17:22)

        hash [anonim] i-a raspuns lui Doc

        ce frumos se cenzureaza cand anumite aspecte sensibile apar comentate pe hotnews (ma refer la cele despre religie?)

        ba Doc, nu mai fa speculatii privind motivele pentru care am pus notita asta.
  • +22 (26 voturi)    
    mai sa fie... (Vineri, 22 iulie 2011, 12:55)

    alt adrian [anonim]

    pe cuvantul tau, nastase, ca asa vei face ? desigur ca ti-ai dorit, tot timpul, sa fii judecat ... stii vorba aceea : chit ca muncim zece ani si cincinalul tot il vom face.
  • +23 (27 voturi)    
    Imunitate pe viata (Vineri, 22 iulie 2011, 12:59)

    willy [anonim]

    Cu imunitate parlamentara pe viata si sprijinit de USL sunt de acord sa fiu "judecat" pana la Sfantul Asteapta.
    Cata perfidie poate fi intr-un astfel de om.
    Cel cu flota din cate stiu s-a retras provizoriu din parlament pentru a putea fi judecat.
  • +13 (17 voturi)    
    ..minciuna (Vineri, 22 iulie 2011, 13:03)

    Ovidiu [anonim]

    ..bombonel uita sa spuna ca avocatii lui au cerut audiere amartorilor..
  • +21 (25 voturi)    
    Saracutul! (Vineri, 22 iulie 2011, 13:03)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Ce curat este el si dana lui!
    SI ce murdar este Basexu!
    Adriene nici nu stii, ce femeie poti sa fii!
  • +15 (19 voturi)    
    tara lu' peste (Vineri, 22 iulie 2011, 13:05)

    rau de mic [anonim]

    destept nastase asta . el isi tot amana procesele pe neconstitutionalitate pana se prescriu si acuma se da artist. probabil ca vom avea ceva de genul :" eu am vrut sa continuii procesele pana ies cu camasa alba dar judecatorul nu a fost deacord ...dom' Nastase dar mata deja ai camesa alba de la matusa Tamara".
    Tara lu' peste.
  • +15 (19 voturi)    
    Cui folosesc martorii ? (Vineri, 22 iulie 2011, 13:06)

    Vaidenoi [anonim]

    Nu a spalat bani . Desii matusa Tamara nu justifica in nici un fel averea.
    Nu s-a sustras dela plata taxelor vamale, desii nu are chitante si un alt instrument de plata, care sa ateste contrariul.
    Mult tupeu au puscariabilii de Romania.
  • +20 (24 voturi)    
    Adrian Nastase 'creierul' PSD (Vineri, 22 iulie 2011, 13:09)

    mircea [anonim]

    Adrian Nastase se da brusc nevinovat si dispus sa fie judecat de parca nu el a tot tras de timp in toate procesele. Dati o cautare pe google pentru:
    ''De ziua lui Adrian Nastase a primit in dar amanarea procesului'' ca sa aveti un singur exemplu!

    de altfel, Matusa Tamara care l-a imbogatit nu mai poate dovedi ca ea era saraca lipita pamantului si un nene bogat de la Bucuresti a 'facut-o' putred de bogata.

    Apoi, Adrian Nastase daca e asa dispus sa colaboreze cu Justitia sa spuna romanilor de ce a dat Petromul la un pret asa mic si culmea a mai dat si dreptul de exploatare pentru petrolul Romaniei, cadou austriecilor.

    Apoi, Adrian Nastase sa spuna si de ce in regimul lui s-a semnat contractul-jaf cu Bechtel avand niste conditii de parca statul roman e executat in cap de firma Bechtel daca nu plateste preturi enorme pentru o autostrada banala pe campii, nu cu tunele prin munti cum au alte tari care au platit mult mai putin.


    Pana cand nu face lumina in tepele pe care statul roman le-a primit in timpul regimului lui fanariot, mai bine tace din gura si spera ca romanii o sa uite cine a fost Adrian Nastase pentru Romania!
  • +17 (21 voturi)    
    bombo....??? (Vineri, 22 iulie 2011, 13:09)

    soso [anonim]

    si Votcaroiu oare ce vrea? sa se prescrie sau sa se prescrie de urgenta?
  • +21 (25 voturi)    
    Pentru inceput..... (Vineri, 22 iulie 2011, 13:10)

    Ronin [utilizator]

    ....asa, ca o dovada de incredere, ai putea sa renunti la imunitatea parlamentara!!!! Din cate stiu io`, Basescu s-a pus la dispozitia organelor de ancheta in dosarul Flota intr-o perioada in care numitu` Nastase Adrian era un fel de zeu atotputernic in tara asta. Daca aveati cat de cat dovezi impotriva lui, l-ati fi mancat cu fulgi cu tot! Esti un om fals tovarasu` Nastase!!!!
    • -9 (13 voturi)    
      Alta situatie... (Vineri, 22 iulie 2011, 14:25)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Ronin

      Nu ca si acum, cand Base e atotputernic si comanda toate acronimele din tara - DNA, CNA etc - si cand, daca era ceva de gasit lui Nastase, i-ar fi gasit....
  • +22 (26 voturi)    
    ? (Vineri, 22 iulie 2011, 13:12)

    Stanica [anonim]

    Cine a solicitat in parlament ridicarea propriei imunitati pentru a putea fi judecat, Basescu sau Nastase?
    Cine a blocat timp de ani buni ridicarea imunitatii pentru a putea fi judecat "sa-si dovedeasca nevinovatia" Basescu sau Nastase?
    Cine s-a prezentat disciplinat la chemarea procurorilor (desi era ales presedinte, Basescu sau Nastase?
    Cine s-a dus cu toata haita la procuratura cand a fost chemat la audieri (pentru sustinere, altii ar zice pentru presiuni), Basescu sau Nastase?
    Lista poate continua. Sa-ti fie rusine domnule Nastase. Idioti pot fi mai degraba cei care mai cred in cinstea si corectitudinea dumitale, foarte putini daca nu zero.
    • +17 (21 voturi)    
      Bun! (Vineri, 22 iulie 2011, 13:20)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui Stanica

      Bine punctat! Bravo!
  • +12 (16 voturi)    
    pai, (Vineri, 22 iulie 2011, 13:12)

    scepticu' [anonim]

    mare lucru sa ai incredere in "justitia" romana!
    Si cum le stie el pe toate!
    • +6 (10 voturi)    
      pai, (Vineri, 22 iulie 2011, 14:20)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui scepticu'

      cum sa nu stie. ca doar a facut dreptu.
      da' cand sa-l termine si pe stangu, ii lua base fata si rata sireacul de el presedintia
  • +16 (20 voturi)    
    adriane mama (Vineri, 22 iulie 2011, 13:13)

    sache [anonim]

    daca esti asa tare si ai singe-n tine precum spui, du-te mama la proces si nu le amina de atitia ani
  • +15 (19 voturi)    
    nesimtirea (Vineri, 22 iulie 2011, 13:13)

    mos ion roata [utilizator]

    nu are limite!
  • +18 (22 voturi)    
    Hai taci!! (Vineri, 22 iulie 2011, 13:21)

    Mosu [anonim]

    Nu Nastase este de vina ca poate face si spune orice. Institutiile unui stat slab (vorba lui Vantu) care accepta sa faca jocurile acestui tip de "politician". Bechtel, Petrom, Calculatoare pentru scoli si multe alte sute de "proiecte" din care Nastase si-a realizat colectia personala de "arta" in valoare de sute de milioane de euro, casele n-ar rezista la verificarea niciunui fisc din lume in afara de Romania. Omul acesta face pe Alba ca Zapada in conditiile in care a utilizat de: exceptia de neconstitutionalitate, de bloacrea ridicarii imunitatii, de procese la care "ofera" sute de martori ale caror depozitii ar dura 25 de ani. Daca asa intelege Nastase sa se puna la dispozitia justitiei ne crede idioti de-a binelea.
  • +12 (16 voturi)    
    Da-mi Doamne putere (Vineri, 22 iulie 2011, 13:29)

    Marcu [anonim]

    Adriane mi-as dori sa fim fata in fata, caci imi vine sa borasc.
    • +5 (7 voturi)    
      va fi (Vineri, 22 iulie 2011, 15:22)

      legionnaireronin [anonim] i-a raspuns lui Marcu

      va fi cam dificil ,ar prefera fata-spate.Ar mai fi posibilitatea sa coboare din sferele inalte ale partidului,sa ingenuncheze ,sa...Oricum,sa nu ne surprinda tupeul lui Adita,stiti cum se spune in popor(vai,ce era sa scriu!).Orientarea sa de CENTRU-stanga ii imprima asemenea manifestari,ele derivand din teama morbida de a fi descoperit sau,mai rau ,molestat,asa cum se intampla frecvent in lumea lui.
  • +16 (20 voturi)    
    Panseurile lui BOMBONEL (Vineri, 22 iulie 2011, 13:33)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    Obraznicia acestui individ este incredibila ! El vorbeste de prescriptie, amanari, vinovatii, etc., el care nu s-a dovedit barbat si curajos macar odata in viata lui ? Ce sa ne mai mire la acest parvenit (a se vedea si revedea toata biografia lui, cea reala), ahtiat de titluri si averi ?
    Pe cine sa mai mire obraznicia si incercarea de ascundere a incompetentei a pupilului sau, Victor Ponta ?! Asa profesor, asa elev !
    Amandoi divortati si recasatoriti, intamplator cu fiice de ministru, plecati din familii sarace lipite si fara pretentii, dar ajunsi in functii inalte si la ranguri fara limite !
  • +16 (20 voturi)    
    Omul chiar ne crede.... (Vineri, 22 iulie 2011, 13:35)

    Constantin1 [anonim]

    Adrian Nastase, cel care a ,,inventat,, Matusa Tamara si mostenirea, chiar ne crede cel putin naivi.
    Dar ce sa astepti la cei care au trait in ,,miezul binefacerilor socialiste in cartierul PRIMAVERII,,.
    Tipic pentru cei nascutri si care au trait in ,,PRIMAVERII,,.
    Totusi ar trebui sa inteleaga ca timpurile cartierului ,,PRIMAVERII,, au apus....
    Si inca un lucru, daca acest mesaj era transmis de Ponta (cel caracterizat de Iliescu ,,Carlan tanar fara minte,,) era in spăiritul timpurilor, dar vad ca Nastase nu mai are rabdare...poate Iliescu il va asocia cu un ,,BOU,, pe fosta mana dreapta!
  • +6 (10 voturi)    
    D´ ale machiaveloiului (Vineri, 22 iulie 2011, 13:46)

    Contele de Saxa [anonim]

    Un contract dubios
    _______________

    "Katounis s-a facut ca vireaza in 1995, la recomandarea expresa a lui nea Nicu, 25 de milioane de dolari prin Banca Tiriac, insa Vacaroiu si Mihailescu nu si-au tinut promisiunile pentru ca Basescu deja solicitase in instanta anularea respectivului contract. Katounis, singurul care ar fi putut formula acuzatii, a murit in 2001, dupa ce a mai incercat la Bucuresti, pentru ultima data, sa recupereze ceea ce nu-i apartinea.
    Desigur, pentru Vacaroiu nu inseamna mare lucru toata aceasta poveste. Nu-si recunoaste nici vanzarile de nave la fier vechi si nici negocierile cu armatorii greci. Ar zice probabil ca nici nu s-a intalnit vreodata cu Katounis, daca aparatul foto nu l-ar fi imortalizat, cu paharul in mana, in 1993, la Atena, langa armatorii greci".

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/688/Vacaroiu-Cu-flota-fara-flota-.html
    _________________________

    Mazilti-l si pe Basescu, d-le Nastase, dar nu uitati de Vacaroa´, plasat bine azi, gras, frumos si nevinovat, la Curtea de Conturi, unde nu face nimic.
    Cind revine partidul la putere, dupa ce suge bine, ca e flamind rau, nu uitati sa-i dati Stanoaicai ordinul sa scoata dosarul basist.
  • +12 (16 voturi)    
    baiat destept (Vineri, 22 iulie 2011, 13:59)

    paul155 [utilizator]

    Bombonel specialist in ,,ABUREALA" cunoaste inposibilitatea amanari dosarelor si judecarea lar cu CELERITATE.Vezi doamne acum doreste judecarea in regim de urgenta.La ultimul termen cerea timp pentru studiul dosarului ,avocatul nu era la curent cu dosarul find proaspat angajat!
  • +13 (17 voturi)    
    PENIBIL (Vineri, 22 iulie 2011, 14:00)

    Mara [anonim]

    Esti penibil si obraznic domnule Nastase.Cinstea ,onoarea si demnitatea sunt notiuni pe care nu le cunosti. O minima decenta va obliga sa renuntati la imunitate.
  • +8 (12 voturi)    
    bombo plange dupa ce n-are (Vineri, 22 iulie 2011, 14:04)

    nahir [utilizator]

    tovarase nastase, daca aveai macar doua din produsele avicole de la cornu, din alea nenumaratele, ai fi avut si dramul de barbatie sa renunti la imunitatea parlamentara si sa fi judecat.
    ai preferat sa te ascunzi dupa fusta parlamentarilor. crezi ca au uitat oamenii ce-ai zis si ce-ai facut? te inseli.
    • 0 (0 voturi)    
      DEMNITATEA! (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 0:10)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui nahir

      iata ce-i lipseste lui Nastase. Daca ar avea demnitate nu s-ar umili in halul asta, ar protesta sa fier cat mai repede judecat sa-si arate nevinovatia. Se plange pe blog cerand mila si indurare ca un milog crezand ca-l crede cineva.
  • +7 (11 voturi)    
    Nastase este creierul PSD. (Vineri, 22 iulie 2011, 14:40)

    mircea [anonim]

    Creierul hotiilor din PSD.Ponta este sluga lui Nastase supusa si ascultatoare.Daca urmariti iesirile in media ale lui Ponta veti vedea ca sunt copii fidele a ce spune Nastase.Daca se intampla ca reporterul sa-l intrebe pe Ponta ceva ce nu a comentat anterior Nastase,Ponta raspunde cu glume copilaresti sau evita subiectul.De fapt in PSd nu au avut alegeri.Geoana chiar a crezut ca este presedinte de partid si au vrut sa-i dea o lectie,Au facut un simulacru de alegeri si a iesit cum a vrut Nastase care de fapt a condus si conduce PSD din 1996 .Dar ca un barbat adevarat ,se ascunde dupa fustele altora,el incercand sa obtina niste ceva avantaje.Se pare ca-i merge.Nu castiga prea mult,dar nici PSD nu misca mai mult decat vrea Nastase.Apropo ,sa nu-i spuneti lui Ponta chestia asta.Si asta a inceput sa se creada sef.
  • +11 (15 voturi)    
    Sigur ca da (Vineri, 22 iulie 2011, 14:44)

    Vizitiul [utilizator]

    "Ma intereseaza sa-mi dovedesc nevinovatia"
    sub guvern PSD, evident.
  • -11 (13 voturi)    
    justitia din Romania (Vineri, 22 iulie 2011, 15:37)

    Soso [anonim]

    Sunt de acord cu unele critici la adresa lui Nastase, dar nu-i inteleg pe cei care-l apara pe Basescu.
    In ceea ce priveste imunitatea, in cazul (cazurile) lui Nastase nu se aplica! Procesele se desfasoara in continuare! La ora actuala imunitate au parlamentarii doar pentru declaratii politice!
    Basescu are imunitate, fiind presedinte! Si ca o simpla coincidenta, de cand e presedinte s-a mai facut o expertiza in cazul Flota ce a avut ca rezultat faptul ca ......in dosarul Flota nu s-a produs prejudiciu, desi o prima expertiza a ajuns la alta concluzie. Cine crede ca nu a fost un prejudiciu in cazul Flota?
    Si ca sa fie clar: ii urasc pe amandoi, de fapt pe toti politicienii, la fel de mult!
    • -4 (4 voturi)    
      esti naiv (Vineri, 22 iulie 2011, 16:51)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Soso

      nu iti fa sange rau... cu flota nu s-a intamplat nimic,... niciun prejudiciu... doar ca din 100 si ceva de nave comerciale romania mai are 2-3... e ceva not ok in asta? nuuuuu

      multi care il pupa in fund pe basescu nu realizeza ca il pupa in fund si pe nastase... adica pupa un personaj identic... doar ca unul a avut norocul sa fie la putere incat sa isi poata rezolva problemele... mai vedem cand nu va mai fi la putere ce se va intampla... eu as pleca in america de sud inca din ultimul an de mandat... just in case
  • +3 (7 voturi)    
    Preacinstitule! (Vineri, 22 iulie 2011, 16:52)

    Raluca [anonim]

    Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu te cred nici cand respiri...
  • -5 (5 voturi)    
    Basescu a tras de timp (Vineri, 22 iulie 2011, 17:41)

    monitori [anonim]

    Basescu si-a dorit imunitatea presedintiei pentru a i se prescrie dosarul FLOTA! Sa speram ca nu va scapa pana la urma!
  • +3 (3 voturi)    
    ma gandeam sa fac un exercitiu de memorie (Vineri, 22 iulie 2011, 18:21)

    visio [anonim]

    din cate imi amintesc, traian basescu a renuntat la imunitate la primul proces pentru flota; ca i s-a sugerat sa renunte sau a facut-o el de buna-voie ramane de vazut; oricum, al doilea dosar este inchis..din cate stiu...dar nimeni nu mai crede ce spune acest eliberator de infractori...
  • +4 (4 voturi)    
    Precizare pentru idiot..... (Vineri, 22 iulie 2011, 19:30)

    Balthazar [anonim]

    ....deşi ştiu că nu foloseşte la mare lucru....

    Găinile care îţi fac ouă au un caracter mult mai curat şi mai drept decât tine ! Du-te în faţa judecătorilor (dar nu cei care au făcut Dreptul la Şcoala de Ofiţeri de Securitate de la Băneasa !) şi după o judecată corectă vorbim !

    Până atunci taci dracului din gură !
  • +1 (1 vot)    
    Porcul! (Vineri, 22 iulie 2011, 23:18)

    adrian88000 [utilizator]

    Pe cine crede el ca pacaleste? Daca fapte se prescrie prin lege el nu poate cere judecatorilor sa incalce legea si sa continue procesul!Ne crede tampiti? Adica sa credem ca la el legea nu mai functioneaza si el poate cere judecatorilor sa incalce legea si acestia sa zica :" Sa traiti am inteles!".
    Sau a ramas cu vechile reflexe de pe vremea cand era Prim -Ministru si acest lucru era posibil?
  • +1 (1 vot)    
    Un sperjur (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 12:46)

    E.E. [anonim]

    Nestimabile domn Nastase ia-ti cocoseii personali si pe cei formati sau reformati din USL-ul(haznaua politica),si DU-TE DEPARTE de noi si de tara.Mult,mult rau a-i facut si faci acestei tari,acestui popor.Minti,pacalesti,TE PACALESTI,una spui ,alta faci,iar titlul pe care l-am dat,te caracterizeaza juridic.Esti toxic in orice imprejurare.
  • +1 (1 vot)    
    pai (Sâmbătă, 23 iulie 2011, 17:07)

    Paleopterix [utilizator]

    Pai dom'le nastase, SI NOI CEREM EXACT ACELASI LUCRU! Sa continue procesele, dar sa se rezolve cat mai repede. Desi sigur tu ai vrea eventual sa fii condamnat peste vreo 50-60 de ani, cand vei in "alta parte" (in vreo oala cu smoala caldutza, ti-as sugera eu)


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică