Kelemen Hunor: Borbely are sustinerea politica a UDMR, sunt convins ca acuzatiile se vor dovedi false

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 13 iulie 2011, 13:20 Actualitate | Politic

Presedintele UDMR, Kelemen Hunor, a declarat miercuri, pentru Mediafax, ca ministrul Mediului, Borbely Laszlo, are in continuarea sustinerea politica a Uniunii si s-a declarat convins ca in cateva zile acuzatiile la adresa acestuia se vor dovedi false.

"Domnul ministru Borbely este un om foarte muncitor, un om foarte corect si serios, are sustinerea politica a UDMR in continuare si sunt convins ca in cateva zile aceste acuzatii lansate prin presa se vor dovedi ca nu sunt corecte, nu sunt adevarate, ca sunt false. Am rugamintea catre toti sa nu intram in speculatii si sa nu facem acuzatii gratuite la adresa nimanui. Cand se va intoarce in tara, ministrul Borbely va face si el declaratii, isi va prezenta pozitia dansului, dar UDMR il sustine si noi consideram ca aceste acuzatii sunt nefondate. Borbely Laszlo este un ministru bun, un om politic foarte bun, care nu se aventureaza in astfel de chestiuni", a spus liderul UDMR.

Potrivit acestuia, in cazul Borbely "nici nu exista documente oficiale din partea DNA, nici nu exista acuzatii, doar un comunicat emis la solicitarea unui jurnalist de la TVR".

"Pe baza unei astfel de informari catre un jurnalist nu se pot formula acuzatii si nu ar trebui sa acceptam sa se formuleze astfel de acuzatii. Ministrul Borbely va sosi in tara miercuri dupa-amiaza si vom avea o discutie cu el, dar are sustinerea noastra totala si consideram ca in cateva zile aceste acuzatii se vor dovedi a fi false si nu sunt adevarate", a spus Kelemen Hunor.

Liderul UDMR a reiterat, intr-un interviu pentru Realitatea Tv, sustinerea Uniunii pentru Borbely si a declarat ca "nici nu se pune problema schimbarii acestuia din fruntea ministerului mediului".

"Pozitia oficiala este ca Borbely are sustinerea noastra (...) Borbely ramane in continuare in fruntea ministerului", a spus presedintele UDMR.

"Este vorba despre un fals subiect. Nu exista niciun document oficial din partea DNA, nu exista nicio instiintare oficiala privind vreo acuzatie la adresa lui Borbely. Nici premierul nu a fost informat, aceste practici trebuie condamnate (...) Sunt convins ca acuzatiile vor fi demontate, nu exista nicio informatie ca acuzatiile vor avea temei", a mai declarat Kelemen.


Ministrul Mediului Laszlo Borbely ar fi beneficiat de lucrari de 20.000 de euro pentru amenajarea unui apartament, in schimbul influentei sale in atribuirea unor contracte de lucrari ale Administratiei Nationale "Apele Romane" catre o firma din Negresti Oas.

Aceasta firma, pe care ministrul Mediului ar fi favorizat-o, conform DNA, in schimbul unor lucrari la un apartament, Lescaci Com SRL a primit in ultimii patru ani 37 de lucrari publice, 34 dintre ele de la "Apele Romane", in valoare de peste 310 de milioane de lei, 18 in timpul mandatului demnitarului.

Procurorii anticoruptie oradeni au inceput deja urmarirea penala in acest dosar impotriva unicului asociat al firmei beneficiare a lucrarilor, SC Lescaci Com SRL din Negresti Oas, pe nume Ioan Ciocan, dar si impotriva unui consilier al lui Borbely, Szepessy Szabolcs, care ar fi intermediat intre omul de afaceri si ministru, potrivit datelor comunicate Mediafax de catre DNA. Ioan Ciocan este invinuit pentru cumparare de influenta, iar Szepessy Szabolcs pentru complicitate la infractiunea de cumparare de influenta.

Citeste: Cine sunt personajele cazului "trafic de influenta la minister": omul de afaceri Ioan Ciocan si consilierul ministerial Szepessy Szabolcs, acuzati ca au cumparat influenta ministrului Laszlo Borbely


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT: Credite pentru companii, sustinute cu garantii si fonduri ale grupului Bancii Europene de Investitii. Doi specialisti raspund intrebarilor antreprenorilor joi, de la ora 11:00

Care sunt conditiile de finantare pentru creditele sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii? Care sunt programele de finantare, cu surse si garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, pe care le deruleaza in prezent Banca Transilvania? Care sunt avantajele si dezavantajele unor astfel de credite? Doi specialisti din cadrul BT Adrian Popa, analist business, si Nicolae Barbu, coordonator Birou Gestiune Programe Externe de Finantare raspund intrebarilor antreprenorilor pe tema creditelor sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, joi, 22 februarie 2018, incepand cu ora 11:00.

930 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    prin declaratii (Miercuri, 13 iulie 2011, 12:14)

    buha [utilizator]

    prin declaratii liderii udmr se apropie ideologic de mama coruptilor - PSD!
    ungurilor de la putere nu le-a placut niciodata lupta impotriva coruptiei.
    • 0 (2 voturi)    
      magyarii lor zic ca sefii udmr is cei mai mari spa (Miercuri, 13 iulie 2011, 18:06)

      gyury [anonim] i-a raspuns lui buha

      si ca politicienii romani is mici copii pe langa ei !
      mi se pare normal,udmr a fost in aproape toate guvernele post 89 !
      e bine ca totusi cineva ii ia si pe ei la puricat , era si timpul!
  • +6 (8 voturi)    
    Proba de gandire. (Miercuri, 13 iulie 2011, 13:29)

    AlinN [utilizator]

    "Are sustinere polititca" deci "aceste acuzatii se vor dovedi false".
    Nu "lasam justitia sa-si urmeze cursul", nu "sa vedem daca este vinovat sau nu", nu "no comment".
    Patetic!
  • +2 (4 voturi)    
    Evident ca se vor dovedi false. (Miercuri, 13 iulie 2011, 13:38)

    haiducul [anonim]

    Altfel nici nu se putea,eventual dupa aceea statul dat in judecata va trebui sa-i plateasca si despagubiri.traiasca coruptia.
  • +3 (5 voturi)    
    Cica "sunt convins" (Miercuri, 13 iulie 2011, 13:51)

    nano2k [utilizator]

    Dar ce esti tu, justita suprema?
  • +3 (5 voturi)    
    UDMR, ministri foarte slabi. De ce? (Miercuri, 13 iulie 2011, 14:02)

    Indiferenta fata de Romania si obsesie autonomista [anonim]

    Va rog sa priviti atent bilantul fiecarui ministru maghiaro-secui (este o expresie folosita oficial de Laszlo Tokes pt a desemna etnicii maghiarofoni din Romania, din cauza incertitudinii asupra originii reale a secuilor).

    Veti observa ca in general, acestia produc multa hartie, comunicate si agitatie mediatica, insa rezultatele sunt catastrofale pt Romania. O fac intentionat sau o fac pt ca sunt prosti si incompetenti?

    Kelemen Hunor, medic veterinar, se ocupa de ministerul Culturii, pregatirea sa universitara, incompatibila cu acest domeniu, ar starni scandal in orice stat european civilizat.
    Hunor va ramane in istorie in mod negativ, ca ministrul incapabil sa adune cateva sute de mii de euro pt manuscrisele lui Cioran (asta in timp ce ministrul a avut si bani si timp sa dezveleasca un bust al unui obscur traducator maghiaro-secui..).
    Kelemen Hunor, in acest moment, nu a propus/prezentat, nici un fel de plan privind patrimoniul istoric cultural si arheologic al Romaniei, nu promoveaza in nici un fel cultura romaneasca, nu-si propune sa o faca mediatic mai vizibila.
    Bilantul sau e foarte prost si la absorbtia banilor europeni.

    Cseke Attila e jurist de meserie, dar e pus ministru al..Sanatatii, unde nu pricepe nimic si a lansat haotic o reforma controversata din care a iesit un urias scandal pagubitor pt Romania si pt guvern.
    Desi Ungaria are plan national de ameliorare a sanatatii populatiei, iar Cseke citeste zilnic presa ungara, ministrul a declarat public ca Romania nu are nevoie sa lupte contra junk food, de pilda!

    Borbely Laszlo nu are nici un fel de studii sau pregatire legata de natura, biologie, mediu, ape, ecologie, etc. El a fost economist intr-o fabrica !
    Dar e ministrul Mediului..
    Sub mandatul sau Romania a primit palme de la UE pt ideea cretina cu taxa pe poluare, ministrul nu a facut nimic corect, Romania primind mustrari si sanctiuni.
    Din cauza lui Borbely Laszlo s-ar putea ca Romaniei sa i se interzica comertul cu certificate 'verzi'.
    • +1 (3 voturi)    
      Oarecum de acord... (Miercuri, 13 iulie 2011, 14:44)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Indiferenta fata de Romania si obsesie autonomista

      ce ma ingrozeste este ca minsitrii UDMR sunt cei mai ok din actualul Guvern... deci.. va dati seama ce dezastru este in rest..
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate mai draga autonomisto.. (Miercuri, 13 iulie 2011, 14:57)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui Indiferenta fata de Romania si obsesie autonomista

      .....subscriu total dar ai lasat pe dinafara pe ceilalti membri din conducerea UDMR-ului care se pare ca s-au capatuit .
      Oricum in acest caz nu iasa fum fara foc , deci se pare ca musca e deja fruntea ministrului care tace ca ..........
      Ce este si mai ingrijorator e faptul ca nici pimul ministru si nici presedintele nu iau nici o masura pt corecta cele semnalate de tine si pe care cred ca le stiu daca nu sint incompetenti.
  • +1 (5 voturi)    
    Santaj? (Miercuri, 13 iulie 2011, 14:12)

    catalin_mattei [utilizator]

    UDMR s-a dovedit un partener nu foarte docil pt Traian Basescu ceea ce nu este deloc placut... asa ca .. are sanse ca acest subiect sa fie o sperietoare pt liderii uniunii in vederea acceptarii mai facile a "propunerilor prezidentiale"? Riscul este mare mai ales ca sunt parlamentari UDMR care ar dori incetarea colaborarii la guvernare, situatie in care Guvernul Boc ar pica iar scaunul de la Cotroceni s-ar scutura foarte rau pt ocupantul sau actual.. Daca cumva subiectul se dovedeste fals si comandat cred ca Uniunea se va retrage de la putere iar T Basescu si Emil Boc ( PDL-ul) vor trebui sa faca fata judecatii poporului.. pana la urma asta si doreste dl presedinte.. sa faca voaia poporului... ( sau dorea atunci cand nu ajunsese la cote anemice de popularitate)
  • +1 (3 voturi)    
    este un ministru bun si corupt... (Miercuri, 13 iulie 2011, 14:35)

    costica [anonim]

    ca toti ceilalti politicieni din Romania... DNA nu ar fi dat acel comunicat si nu ar fi facut azi perchezitie in apartamnetul de pe Calea Victoriei daca nu ar fi fost nimic... despre Boc de ce nu spune nimic DNA, el nu este implicat in astfel de mizerii.... mi se pare inadmisibila atitudinea UDMR de sfidare a DNA, asa ca nu m-as mira sa auzim maine poimaine ca Dl Borbely e curat ca lacrima, ca DNA isi cere scuze, ca a fost o eroare, ca ....
    Coalitia e-n mare pericol ptr ca UDMR il sustine clar pe Borbely, ori Dl Presedinte Basescu ma indoiesc eu ca va permite anchetarea lui LB si caderea coalitiei...... maine -poimanine se stinge toata valvataia.... ca si celelalte, ca si vamesii corupti, ca si ......
    Mai zilele trecute Ambasadorii SUA si Frantei vorbeau despre coruptia din Romania, dar vorbeau degeaba... cine sa auda cand toti sunt bagati pana-n gat?!
  • +2 (4 voturi)    
    un ungur (Miercuri, 13 iulie 2011, 15:06)

    banatul e fruncea [utilizator]

    Ungur fiind, mi se pare rusinos atitudinea lui Kelemen. Asta a fost prima lui proba de integritate... din pacate a picat-o. Este clar, UDMR-ul urmeaza cursul stabilit de Narko Bela, de protejare a coruptilor. Nu am nimic, cu Borbely, mi s-a parut un bun profesionist, dar asta nu inseamna ca trebuie protejat daca este prins cu fapte de coruptie.
  • -3 (3 voturi)    
    felicitari (Miercuri, 13 iulie 2011, 15:09)

    radu [anonim]

    Felicitari, domnule Hunor. UDMR ar trebui sa faca pasul decisiv, sa iasa din coalitie si sa schimbe majoritatea.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version