BAC 2011 Victor Ponta: Rezultatele examenului, o terapie de soc stupida, nedreapta si gresita. Domnul Funeriu e presedintele tarii? De ce ne cheama la consultari?

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 4 iulie 2011, 12:42 Actualitate | Politic


Specialistii in educatie ai Uniunii Social-Liberale, Andrei Marga si Ecaterina Andronescu, sunt "pregatiti oricand" sa discute cu cei de la Putere despre educatie, a afirmat luni liderul social-democrat Victor Ponta, care si-a exprimat insa indoiala ca "ministrul Daniel Funeriu va fi un partener pe masura celor doi", potrivit Agerpres. Declaratia lui Ponta vine dupa ce ministrul Educatiei a anuntat, luni, ca ii invita pe "presedintii partidelor de opozitie la o discutie serioasa despre viitorul educatiei din Romania, pe baza Legii Educatiei Nationale. Cei care se intreba inca de ce aveam nevoie de o noua lege a educatiei stabila au primit ieri un raspuns clar."
  • "Doamna Andronescu si domnul Marga si alti colegi de-ai nostri sunt pregatiti sa discute despre educatie, daca poate si domnul Funeriu, ca am vazut ca dansul fuge si de presa si de parinti, fuge de toata lumea. Citeste niste hartii scrise probabil de cineva mai pregatit decat el. E o problema un pic de nivel al discutiei, dar sper sa reuseasca domnul Funeriu. Doamna Andronescu si domnul Marga nu prea au partener de discutie care sa inteleaga ce inseamna educatia, poate ca domnul Funeriu va veni cu doamna Badea, stiu ca dansa a fost invatatoare la o scoala si acolo probabil a invatat cum se face educatia in Romania. Totusi, nu au si ei niste oameni care sa discute, ca sa-i pui pe Marga si Andronescu la aceeasi masa cu Funeriu si cu Anastase e un pic jignitor pentru ideea de scoala. Mai lipseste Igas si e toata pleiada ", a declarat Victor Ponta, inaintea sedintei USL.
  • Reprezentantii Opozitiei au vrut sa discute pe acest subiect si in Parlament si in dezbateri publice, dar nu a venit ministrul educatiei, a mai sustinut Victor Ponta: "Ce inseamna vom merge la discutii? Domnul Funeriu ne cheama la consultari, nu am inteles? E presedintele tarii domnul Funeriu, sau cum? Explicati-mi ca poate nu am inteles eu, ne cheama la Cotroceni? Unde ne cheama domnul Funeriu?".
  • Liderul PSD a comentat si rezultatele examenului de bacalaureat din acest an, pe care le considera "o terapie de soc stupida, nedreapta si gresita": "In primul rand, ai taiat totul din educatie, ti-ai batut joc de profesori, ai inchis scoli, ai facut tot ce se putea mai rau si acum te miri ca nu ai rezultate bune. In al doilea rand, nu poti sa te razbuni pe jumatate din tinerii care participa la un examen doar ca sa arati tu ca a avut dreptate Traian Basescu cand a zis ca scoala scoate tampiti. Mie mi se pare absurd modul acesta de a pune problema si in mod sigur nu o sa rezolvam nimic bun in acest moment".


Citeste mai multe despre   


















5318 vizualizari

  • -12 (18 voturi)    
    punctat (Luni, 4 iulie 2011, 12:49)

    ady [anonim]

    sa arate ca sunteti indignati de mizeria morala creeata...
    • +37 (37 voturi)    
      A spus si Ponta un adevar... (Luni, 4 iulie 2011, 13:11)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui ady

      "...ca sa-i pui pe Marga si Andronescu la aceeasi masa cu Funeriu si cu Anastase e un pic jignitor pentru ideea de scoala."

      E adevarat, ce sa caute Funeriu la aceeasi masa cu o doamna ale carei calitati de politician au fost garantate in sectorul 5 de Vanghelie...

      Pentru cei care nu mai stiu, e vorba de campania electorala din 2008, cand d-na Andronescu umbla prin Piata Rahova prin ploaie, la "cules" de voturi prin feuda lui Marean...
      • +24 (24 voturi)    
        Haha (Luni, 4 iulie 2011, 15:16)

        gamma [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Un bac corect este "o terapie de soc stupida, nedreapta si gresita" . Deci trebuia sa-i lase sa fure . Asta si fac , un 10 nemeritat inseamna furt din prestigiul unuia care l-a meritat . Asa se invata hotia in romania , din primele clase .
        • +7 (7 voturi)    
          Mongolu sa taca (Luni, 4 iulie 2011, 20:08)

          vlad dracul [anonim] i-a raspuns lui gamma

          As vrea sa aud macar o data, ceva constructiv din gura opozitie. Sunt sigur ca sunt oameni capabili, vreau sa-si foloseasca capul in interesul tari nu pentru a lovi in imaginea PDL.
          • -1 (1 vot)    
            ce imagine? (Marţi, 5 iulie 2011, 9:18)

            lorena [anonim] i-a raspuns lui vlad dracul

            despre ce vorbim aici...care imagine?...lasa ca auzi ceva "constructiv" din gura PDL-ului
  • +49 (49 voturi)    
    Ponta nu accepta ceea ce este evident (Luni, 4 iulie 2011, 12:49)

    buncrestin [utilizator]

    Victor Ponta este pus in situatia sa recunoasca ceea ce este evident: afara este soarele pe cer, deci e ziua. In schimb, el sustine ca la orele pranzului e miez de noapte.
    • +41 (43 voturi)    
      nesimtire (Luni, 4 iulie 2011, 13:34)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      Pentru mine, elev care a luat in aceste conditii 9 la bac, nu a fost nicio terapie de soc. A fost doar un gest de decenta sa mi se recunoasca munca. eu nu stiu cine e Porca asta dar e un nesimtit ca incearca sa imi minimalizeze mie reusita.
      • +22 (22 voturi)    
        Nulitatile invatamantului romanesc (Luni, 4 iulie 2011, 14:08)

        Demetra [utilizator] i-a raspuns lui Radu

        Poanta este indignat ca cineva a avut curajul sa organizeze un bac corect, sa nu mai permita lichlelor sa ia note nemeritate, defavorizandu-i pe pregatiti cu adevarat. Este si cazul loazei Poanta care a terminat un liceu de doi lei , cu nota 10. A urmat fac. unde i-a dus geanta lui Nastase, alta loaza, si a fost recompensat tot cu 10 Raul incepe de la gradinita. Ar trebui supravegheat la fel de corect si examenul de capacitate unde directorii de scoala fac tot felul de matrapazlacuri. Daca n-ar mai exista frauda de la capacitate, ar intra mai putini imbecili la liceu. Vanghele este bacalaureat, dar nu stie sa conjuge verbul 'a fi', dar o garanteaza pe Abramburica.
      • +17 (17 voturi)    
        Corect (Luni, 4 iulie 2011, 14:11)

        ion [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Absolut corect. Si mie mi se urca sangele la cap cand vedeam ca eu, care invat, iau note mai proaste decat pilele sau cei care copiaza.

        Odata si odata tot trebuie sa se separe apele. E pacat sa porneasca niste copii la drum cu impresia ca "cine munceste e fraier"
        • +9 (9 voturi)    
          eu (Luni, 4 iulie 2011, 15:36)

          Dan-T [utilizator] i-a raspuns lui ion

          am dat bac-ul in 2000, la mate am luat 5.35, cel care a primit ciorna mea de la profesoara supraveghetoare (fara mcar sa ma intrebe daca poate sa i-o dea) a luat 7.15. Am facut contestatie si mi-au marit la 8.15 (corectorul nu vazuse doua pagini din lucrare). Unde este dreptatea? Cum e sa fii asezat pe aceeasi treapta cu unul care nu stie sa vorbeasca romaneste? Cum e sa fii pe aceeasi treapta cu cineva care nu stie "ce a furat ion creanga din tei" (intrebare ca sa-i puna 5 sa treaca)? Cum e sa ai aceeasi nota cu unul care crede ca Pristanda e femeie? Asta se intampla in 2000, au trecut 11 ani si nu am invatat nimic. Lichelele ne conduc, cel care a afirmat la examen ca Pristanda e femeie lucreaza in SRI... Nu e tare? Iar eu nu am reusit sa ocup (slava domnului) un post de inginer electronist in politie (am raspuns la o intrebare mai putin decat cel care a rams ultimul in sala) - poate chiar a fost mai bun, sau poate nu....
          • +7 (7 voturi)    
            si uite asa.... (Luni, 4 iulie 2011, 16:18)

            mg [anonim] i-a raspuns lui Dan-T

            Ponta si USL-ul este suparat ca le fuge de sub picioare votul profesorimii care nu va lua ea bani, probabil, in viitorul apropiat, dar mai respectati cu siguranta vor fi dupa acest examen. Si cat au muncit ei pentru 350000 de voturi. Le si vedeau ca sigure.
      • +20 (20 voturi)    
        corect (Luni, 4 iulie 2011, 14:12)

        flo [anonim] i-a raspuns lui Radu

        bine subliniat insa ati promovat 40%. Pe ponta il intereseaza restu de 60%, lor le doreste simpatia. Corectitudinea nu mai conteaza cat timp acumuleaza voturi. Sper sa ne mai trezim la realitate.

        Am ajuns in Romania, in calitate de profesor sa ma simt minoritar si oarecum stanjenit cand sustin ca trebuie corectitudine si dau afara studenti care corpiaza din examen.
      • +10 (10 voturi)    
        :) (Luni, 4 iulie 2011, 14:21)

        paul [anonim] i-a raspuns lui Radu

        bravo, radule
        asa este
        "munca" unui elev de liceu este (printre altele, sunt mai mult materii, nu doar cele de la bac) sa isi pregateasca bacul si admiterea
        munca unui profesor - e de a-si preda lectia in clasa, nu doar "la privat", scoala nu e doar locul de unde racolezi elevi pentru afterschool si meditatii
  • +44 (44 voturi)    
    adevarata fata a domnului Ponta (Luni, 4 iulie 2011, 12:49)

    alex [anonim]

    Cu declaratia asta cred ca dl. Ponta si-a definit profilul: las' sa mearga prost treaba, noi ne facem ca nu vedem si pentru orice Basescu e de vina...Nu o sa inteleg niciodata ce treaba are Basescu(care nu imi place, by the way) cu faptul ca liceele noastre au scazut in calitate ingrozitor, chiar ca nu inteleg.
    • +19 (19 voturi)    
      nu te-ai prins (Luni, 4 iulie 2011, 13:20)

      porky [anonim] i-a raspuns lui alex

      usl-asii simt pulsu' maselor si pot manevra Romania spre smecheria totala, practicata la nivel stiintific..
  • +45 (45 voturi)    
    Din pacate IAR nu aveti dreptate, D-le Ponta (Luni, 4 iulie 2011, 12:53)

    MG [anonim]

    Da, din pacate.....din pacate Funeriu are dreptate, v-o spune un fost profesor, nascut si crescut intr-o familie de profesori....asta este generatia de azi, una plina de analfabeti, tineri care habar n-au sa scrie romaneste au diplome de facultate, nu doar de bac. ma ingrozesc la ce vad si aud in jurul meu, n-am crezut niciodata ca o sa ajung sa spun "pe vremea mea....." Da, d-le Ponta, pe vremea mea se invata carte, copiatul era o rusine si nu un motiv de lauda ca in prezent. Profesor tanar fiind, mi-am vazut colegii mai varstnici aratand rezolvarile subiectelor de capacitate, facandu-se ca nu vad elevii care copiau si alte astfel de josnicii la care un dascal n-ar trebui sa se coboare. Si toate astea pe vremea cand D-lor Marga si Andronescu.....Am plecat din invatamant scarbita de ce se intampla, de faptul ca eram amenintata ca voi fi transferata daca nu inchid ochii la ceea ce se intampla (tot sub obladuitrea d-lor mai sus mentionati). Din pacate, bacalaureatul de anul asta reflecta exact principiilor generatiilor ce vor urma: furt, spaga si cat mai putina munca
    • +10 (14 voturi)    
      Amintiri (Luni, 4 iulie 2011, 13:49)

      kaynes [anonim] i-a raspuns lui MG

      Am fost si eu profesor dar m-am lasat. Si mie mi se indica "de sus" ce note sa dau. Minimum 6 , asa mi se comanda. Dar eu nu m-am pus contra curentului. ( puteti sa ma injurati, de-asta nici nu mi-am declinat identitatea ) Am dat 10 pe linie , 9 doar la cei care nu stiau nici cum se scriu cifrele :D . In schimb asta m-a facut indragit de elevi si , deopotriva ,de parinti , mai ales de cei de parte barbateasca care , dupa ce le-am facut odraslele asa de intelegente , mi-au oferit acces si consumatie gratuita in toate carciumile si bodegile din comuna in care activam. :)) ( e purul adevar , nu dau nume ca poate iau bataie, ca eu mi-s (actual programator ) fost profesor de matematica nu de box :)) )
      • +13 (13 voturi)    
        :) (Luni, 4 iulie 2011, 14:57)

        MG [anonim] i-a raspuns lui kaynes

        uite ca eu n-am rezistat, am dat copiilor exact cat meritau de-a ramas mai bine de jumatate de clasa corigenta :) - tot mate am predat si eu:)
        si cu toate astea, in scurtul meu drum glorios in invatamant, eram cel mai iubit si apreciat profesor din scoala de provincie unde am predat, iubita de copii si de parinti, dar urata de ceilalti colegi de breasla :(.... copiii au cel mai acut simt al dreptatii...initial s-au revoltat cand au vazut ca de la 10 la mate au ajuns la 5 sau 6, dar au inteles ca primesc exact cat merita, ca atat fiul primarului cat si cel al ciobanului primesc nota pe care o merita (nu ca inainte), si m-au iubit foarte mult...asa ca eu cred ca pe acesti copii tot noi, parinti si dascali, i-am format sa fie asa cum sunt: agramati si lipsiti de orice responsibilitate....
    • +11 (11 voturi)    
      prof pt scurt timp (Luni, 4 iulie 2011, 15:38)

      kik [anonim] i-a raspuns lui MG

      Am terminat Universitatea in 1992. Am fost un an profesor suplinitor, pt asta a trebuit sa dau examen de suplinitor. La acest examen am vazut profesori, de 15-20 ani la catedra, copiind cu cartea sub banca. Si trebuie sa precizez ca subiectele erau din materia predata la catedra, nimic mai mult. Probleme din acel manual. De ce aveau nevoie acei profesori sa copieze ceva ce se presupunea ca stiau deja, macar pe de rost????
      Deci, eu cred ca nivelul este foarte scazut, dar acesti elevi sunt victimele "practicii" seculare, de copiat, falsificat, mimat....ei nu s-au nascut tampiti si hoti...adultii i-au format asa.
      felicitari Ministerului ca a incercat sa inceapa de undeva. Din pacate dupa primele alegeri ministru va fi iar dna Andronescu sau dl Marga si ne ia dracu'
      • 0 (0 voturi)    
        sa speram ca (Luni, 4 iulie 2011, 20:40)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui kik

        nu!
        Sau chiar daca ajung ei la putere, sa se continue toleranta zero in invatamant sau Gigi Becali va deveni academician!
    • 0 (0 voturi)    
      Din pacate iar nu aveti.... (Marţi, 5 iulie 2011, 8:06)

      Gambetta [anonim] i-a raspuns lui MG

      Acesta este rezultatul politicii intelepte duse de-a lungul celor 20 de ani care au trecut de la Revolutie. Toti, dar absolut TOTI politicienii au recurs la furt, hotii, "treceri cu vederea" in acest domeniu sensibil si cu efecte incontrolabile pentru viitor, care este invatamantul. O data trebuia sparta "buba" : asta a facut d-l Funeriu si, ar fi pacat ca pentru sesiunea a 2-a a bac-ului sa "slabeasca franele" si sa permita iesirea pe piata a acestei generatii de prost educati. Ca sunt prost educati se vede nu numai din acest examen, ci si din comportarea pe strada, in societate si in general a acestor ratati postrevolutionari. Nu toti, bineinteles, dar, din pacate, majoritatea ! Puneti-l pe d-l Ponta, Iliescu, Andronescu, Mitrea, Berceanu si as putea continua cu sute de nume, sa scrie dupa dictare un text in care sa fie nu mai mult de 10 propozitii si ceea ce va rezulta s-ar putea sa va socheze. Si asta in conditiile in care se aud voci care spun: "ce folos ca stie gramatica, daca nu e capabil(a) sa faca bani !". Ca sa nu mai vorbim de matematica, istorie, biologie, chimie, fizica.....Iar apoi ajung in facultate, unde se lupta din greu cu referatele "copy/paste" de pe Net si, dupa trei ani, ies viitori someri cu diploma....Rusine d-lor profesori, educatori, rusine unei societati aduse in pragul inculturii, rusine domnilor politicieni care inafara grijii pentru avutul propriu, nu aveti altceva in proiectele pe care, cu atata emfaza le lansati !
      Prin faptul ca ati ajuns sa condamnati un examen care (in sfarsit) s-a desfasurat corect si cu toleranta "zero", nu faceti altceva decat sa puneti stampila "RATAT" pe lucrarile a mai mult de 50 % din elevii acestei tari !Si ce e mai rau, e ca dezastrul de-abia acum va incepe. Nu uitati ca in spate sunt cohortele de "etnobotanici", "nesimtiti", "neeductai", "agramati" care "vin puternic".....Pe mana lor va ajunge tara si pe ei o sa-i injuram cand o sa trebuiasca sa le citim ideile atunci cand ii vom avea sefi ...
  • +33 (33 voturi)    
    Negociere (Luni, 4 iulie 2011, 12:54)

    Calin [anonim]

    Propun ca USL sa-l trimita la negocieri pe Antonescu care s-a remarcat la facultate prin repetentie ;-)
    • +1 (1 vot)    
      faptul (Luni, 4 iulie 2011, 20:41)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Calin

      ca a repetat nu inseamna ca este si prost. Depinde ce facultate a facut,
      Pe moment insa Crin se sforteaza sa ma contrazica....
  • +23 (25 voturi)    
    pai, (Luni, 4 iulie 2011, 12:54)

    ala [anonim]

    care o fi diferenta, pt. Ponta, ca la 'mnealui ma refer, ca nici la presedinte nu se omoara cu dusu'?
  • +32 (32 voturi)    
    tonta (Luni, 4 iulie 2011, 12:58)

    wolf72 [anonim]

    Nu degeaba s-a lipit asa de bine eticheta de tonta. Este cel mai pretios activ al pdl-ului.
  • +30 (30 voturi)    
    Ai de capul nostru (Luni, 4 iulie 2011, 13:00)

    Pictor Vonta [anonim]

    Asta e presedinte de partid? asta e nivel de discutie pentru un presedinte de partid? Vanghelie, tu esti viitorul partidului ala... macar tu esti original
  • +39 (41 voturi)    
    eu n-am prins.. poanta.. (Luni, 4 iulie 2011, 13:04)

    pehash [utilizator]

    ce vrea sa zica oare papagalul asta? ca Funeriu, care a fost olimpic la chimie in liceu, a fugit din Romania in 88, la 17 ani, si-a luat doctoratul la Sorbona sub indrumarea unui laureat al premiului Nobel, nu este la nivelul 'rectorilor' comunisti?

    :))
    • +26 (26 voturi)    
      frumos spus (Luni, 4 iulie 2011, 13:15)

      ady [anonim] i-a raspuns lui pehash

      dar micutul stalinist trebuie ignorat si indepartat ca o scama din viata publica..comunismul ar trebui interzis prin lege,iar mascariciului i-ar trebui impus test de maturitate deoarece in anii '90 se scriau subiectele pe tabla...
  • +26 (26 voturi)    
    ....... (Luni, 4 iulie 2011, 13:06)

    nicu [anonim]

    S-a vazut cat de destepti sunt cei doi numiti de Ponta, toata lumea vede cat de bine au facut invatamantului, vaisiamar, mai bine nu-i mai aminteste deloc. Sanatate !!
  • +22 (22 voturi)    
    USL sunt cei mai buni ce sa mai. (Luni, 4 iulie 2011, 13:08)

    cix [anonim]

    PDSR(fsn) a fost la guvernare 10 ani de zile. Ce au facut in acesti ani ??? Ce a facut Marga sau Andronescu? Intodeauna cand sunt in fata unei evidente, reusite din partea celorlati in loc sa recunoasca si sa colaboreze la consolidarea realizarilor, critica fara incetare. Mi se pare o lauda copilareasca de genul "cine are jucaria cei mai tare Marga si Andronescu" ca si in cazul lui Iohannis si mai nou acum monarhia, dar nu sunt capabili sa se laude cu reusitele lor, reprezentantii care au facut ceva concret. Tara asta o sa aiba multe de suferit daca vom fi condusi de perso-nulitati de genul lui Ponta si adormitului de Antonescu. Care nu stiu decat sa urle "dictatorul" =tradus vrem si noi la supt.
  • +27 (27 voturi)    
    Rezultate bac (Luni, 4 iulie 2011, 13:09)

    honest [utilizator]

    Tov. Ponta, ceea ce spui zi de zi scoate in evidenta tipul de politica pe care o promoveaza USL-ul (Alianta socialista, cum ar spune Boc), adica aceea a smecheriei, fraudei, mainii intinse la stat, intr-un cuvant invatarea poporului sa-si fure caciula. Ori de cate ori se pune problema indreptarii unui lucru stramb, a unei nedreptati, sari de f.und in sus impreuna cu siamezul intru amatorism politic (despre Antonescu este vorba), venind cu tot felul de "luari de pozitie" injurioase la adresa lui Basescu sau a membrilor guvernului, in loc sa recunoasteti ca partidul din care faceti parte (parca PSD se numeste), are cea mai mare contributie (nefasta, bineinteles), la degradarea tarii. Daca discutam despre invatamant, neavand oameni si solutii, iesiti in fata cu "marii specialisti" Abramburica Andronescu si Marga, cei care au tolerat si incurajat degradarea invatamantului romanesc, carora le-au placut rezultatele "excelente" ale elevilor, rezultate obtinute prin frauda si nu prin invatare temeinica.
    • +21 (21 voturi)    
      Votanti (Luni, 4 iulie 2011, 13:29)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui honest

      Cand te gandesti ca sunt 100.000 de posibile voturi pe care ar putea sa le castige USL , uite asa ti se infoaie inima !
      N-are importanta ca sunt needucati si nu au BAC ul !
      Daca pot sa ma voteze , sunt cu ei !
      Ce naiba, tot am scapat de Vanghelie, trebuie sa umplu golul cu ceva pe masura !
      Oare sa puna stampila or sti ?? Sau trebuie sa le dau o copiuta sa le arat cum se face?
  • +16 (18 voturi)    
    ar fi trebuit sa îi lase să copieze puţin (Luni, 4 iulie 2011, 13:16)

    vic [anonim]

    Ce ne spune domnul Ponta de fapt: că trebuia să îi fi lăsat să copieze puţin.....
  • -18 (20 voturi)    
    De acord cu...Ponta. (Luni, 4 iulie 2011, 13:16)

    haiducul [anonim]

    Inteleg ura impotriva lui Che Guevara dar de data asta chiar are dreptate.
    Vorbindu-se de invatamant ce treaba au presedinti de partid oricare ar fi el.
    Ca in multe alte domenii nu politicieni trebuie sa faca legi de organizare,intro tara normala la cap ar fi trebuit sa se lase de o parte mascarda dintre partide si sa-si trimita specialisti chiar si cei care nu sunt afiliati nici unui partid.
    PS.Ca abonat la minusuri sunt curios cate si de ce o sa iau cu aceasta parere.
    • +11 (13 voturi)    
      ... (Luni, 4 iulie 2011, 13:49)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

      Pentru ca Ponta se pretinde interesat de orice, dar nu are nimic de spus - de aia primeshti minusuri, ca esti de acord cu el. Sufera de grija tarii, are o gramada de spus, dar ii trimite pe altii sa o spuna. De ce nu am auzit nimic de la Marga sau Andronescu pe tema asta pina acum, doar Ponta iese in fata, inseamna ca vrea sa fie consultat.
      • +1 (1 vot)    
        Da asa este. (Luni, 4 iulie 2011, 17:57)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui Dan D.

        Bun, dar care din politicieni sufera de grija tari.
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Luni, 4 iulie 2011, 18:02)

          Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

          Pina la urma fiecare ii judeca cum il duce capul. Sa-i judeci la gramada, dupa parerea mea e o greseala. Sau sa ii judeci fara sa le permiti posibilitatea ca pot sa se schimbe, ca noi toti. Pina una alta, asta face dl Ponta.
        • 0 (0 voturi)    
          simplu (Luni, 4 iulie 2011, 20:48)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

          doar unii extremisti (ca doar de aia sunt extremisti) si astia practic nu conteaza.
    • +12 (12 voturi)    
      in ce limba ai scris acest text? (Luni, 4 iulie 2011, 14:06)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      am cerut ajutorul lui Google Translate dar si el era bulversat
      • +2 (2 voturi)    
        Incearca in Romaneste. (Luni, 4 iulie 2011, 18:14)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Sau poate sumeriana,incasa sau malgasa.
    • +10 (10 voturi)    
      De la mine.... (Luni, 4 iulie 2011, 14:31)

      Sedlex [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

      ...ai luat minus pentru ca esti unul dintre cei care au copiat la BAC.
      Cat despre parerea ta, poate imi explici si mie cu ce anume a avut Ponta dreptate?
      • 0 (2 voturi)    
        Te inseli. (Luni, 4 iulie 2011, 18:10)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui Sedlex

        Nu am copiat la bac,ci doar l-am transcris eram sportiv la Dinamo in lotul olimpic in anul 1978.
        Nu simpatizez cu nici un partid si cu nici un reprezentant al lor,mi-am dat si eu cu parerea dar vad ca dusmania celor care nu beneficiaza de nici un fel dupa urma politicienilor este foarte mare,cu toate ca ele,partidele in fata alegatorilor sunt dusmani iar cand se inchid usile se pupa.asta o stiu din surse sigure.
  • +12 (12 voturi)    
    articol (Luni, 4 iulie 2011, 13:17)

    Daniel [anonim]

    Pentru cultura generala a dl. Ponta: http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-roman-destept-uluieste-europa-392327.html
  • +20 (20 voturi)    
    Ponta lucreaza la I.A.R? (Luni, 4 iulie 2011, 13:27)

    Vizitiul [utilizator]

    IAR e prost,
    IAR nu are dreptate
    IAR baga gargara
    IAR da vina pe Basescu
    IAR ne face sa radem
    IAR e IAR!
  • +17 (17 voturi)    
    reactia lui Ponta (Luni, 4 iulie 2011, 13:28)

    belfegor [anonim]

    Domnul Ponta," prostul daca nu-i fudul i se pare ca nu-i prost destul''.Vai de capul tau!
  • +17 (17 voturi)    
    si managerii aproba (Luni, 4 iulie 2011, 13:29)

    iulius [anonim]

    si acu sa va spun si un alt adevar dureros, multe corporatii refuza sa auda de romania tocmai datorita invatamantului nostru bazat pe multa toceala, Zero metodologii de management in industriile aferente specializarii urmate.

    Se prefera india cu studii net inferioare in defavoarea Romaniei desi avem oameni pasionati care invata mai mult pe cont propriu decat un indian in universtate.

    Eu zic bravo domnului ministru pentru incercarea sa de a aduce macar o farama de corectitudine in sistem si pentru incercarea de a mai stopa din toceala fara sfarsit din invatamantul romanesc.
    • 0 (0 voturi)    
      un moment (Luni, 4 iulie 2011, 20:53)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui iulius

      Intr-adevar, BRAVO ministrului pentru lectia de corectitudine data, dar cum anume s-a inceput eliminarea tocelii?
      Eu chiar zic ca toceala asta aiurea pe subiecte si teme antice si depasite este o prostie fara margini a invatamantului romanesc, dar nu vad cum anume se opreste asta.
      Ce anume a facut ministrul in directia asta?
  • +21 (21 voturi)    
    Tovarasu' Ponta amicul demagogiei (Luni, 4 iulie 2011, 13:33)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Ce mai vrea obraznicul asta? Sa ne dea drept exemplu doi ratati care au condus ministerul invatamantului, Marga si Andronescu? Nu, multumim! N-avem nevoie de aceste doua personaje sinistre care n-au facut absolut nimic pentru invatamatul romanesc, avand, fiecare dintre acestia, ocazia sa demonstreze ceva. Tolerarea furtului si degradarii invatamantului romanesc sunt singurele "merite" ale celor doua personaje amintite mai sus. Spuneam acum ceva timp ca electoratul proaspat, adica tocmai cel care a ratat acest Bacalaureat, isi va indrepta voturile catre cei care le-ar fi inlesnit in continuare, daca ar fi fost la putere, copiatul si frauda. Adica catre cei de la USL. Iar Ponta, Andronescu si Marga, cei mai vocali dupa rezultatele devenite publice de la Bac, o stiu prea bine. De aceea si aceasta demagogie si ipocrizie politicianista ordinara care ii acopera de rusine pe cei trei obraznici. Funeriu a scos mizeria din invatamantul romanesc la suprafata. Iar pentru asta merita felicitari!

    P.S. Poate cei de la Hotnews nu-mi vor mai cenzura mesajul, asa cum au facut cand m-a referit si am si enumerat cauzele care, in opinia mea, au condus la acest dezastru de la Bac. Anume: parintii, elevii, profesorii si directiunea liceelor. Si lipsa unei selectii serioase atat la examenul de Bacalaureat cat si la admiterea la facultate. Admitere care a fost practic eliminata de catre conducerile celor mai multe facultati. In goana dupa "studenti" dar si dupa banii parintilor acestora, institutiile de invatamant superior au coborat nivelul de selectie revoltator de jos.
  • +9 (9 voturi)    
    bac (Luni, 4 iulie 2011, 13:37)

    hitler [anonim]

    Copilotu" i-ai dicta lui Edy un "stinga plin" cind urmeaza un ac de par/ Cam asta faci acum!
  • +16 (16 voturi)    
    astept, cu mare interes... (Luni, 4 iulie 2011, 13:37)

    alt adrian [anonim]

    si opinia lui Crin Antonescu, un adevarat cunoscator, si profund analist, al sistemului de invatamant romanesc. Deocamdata vad ca numai PSD are purtator de cuvant si are specialisti ( vai de mama lor... ).
    • +14 (14 voturi)    
      ... (Luni, 4 iulie 2011, 13:58)

      stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui alt adrian

      ... usor ... vorbeste mai incet ... Crin inca doarme la ora asta ;)
  • +16 (16 voturi)    
    Discursul lui Ponta (Luni, 4 iulie 2011, 13:42)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Discursul lui Ponta este exclusiv unul politic, electoral. Evident demagogic. Cu cine credeti ca vor vota toti ratatii care n-au luat Bacalaureatul? Cineva trebuia sa se erijeze in aparatorii acestora, nu? Ca sa castige electoral. Iata pana unde poate merge mizeria in politica. Natiunea asta se prabuseste tovarase Ponta daca veniti cu astfel de luari de pozitit absolut rusinoase!!! Incurajati lenea si hotia tovarase Ponta! Chiar nu realizati asta? Sa va fie rusine!
  • +11 (11 voturi)    
    Aha! (Luni, 4 iulie 2011, 13:44)

    Gimmy [anonim]

    Deci de aia l-a dat afara pe Vanghelie, ca sa le faca loc astora de n-au luat bac-ul!

    Parca vad stiri in ziare: azi au avut loc alegeri in cadrul organizatiei "PSD fara bac-Mehedinti".
  • +10 (10 voturi)    
    Deci uau. (Luni, 4 iulie 2011, 13:45)

    Turmentescu [anonim]

    Asta e un discurs de sef de partid. Ce solutii? Ce analiza? Aruncam cu noroi in toti si toate.
    Vorbim ca sa ne auzim vorbind. Ce conteaza ca invatamantul nostru e ineficient, ca absolventii nostri de liceu nu stiu sa scrie in limba romana? Ca facultatea produce generatii de someri. Ca suntem pe ultimul loc in UE la nivelul invatamantului. Ca 40% din romani sunt analfabeti si nu pot face calcule elementare?
    M-am saturat de tipul asta de politica "ceilalti sunt vinovati" dar nimeni nu vine cu vreo solutie.
  • +13 (13 voturi)    
    ! (Luni, 4 iulie 2011, 14:03)

    xolv [utilizator]

    Corectitudinea e "stupida" dupa Ponta. Bravo! Sa treaca toti!
  • +11 (11 voturi)    
    dar profesorasul cel viteaz (Luni, 4 iulie 2011, 14:03)

    leopold [anonim]

    ce parere are?
    • +8 (8 voturi)    
      Inca n-are una (Luni, 4 iulie 2011, 14:16)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui leopold

      N-a avut inca timpul necesar s-o "gandeasca". Parerea. S-a trezit la ora 12.00, iar acum e la coafor... Dar pana diseara, cand isi va face aparitia la Halena3, mai are timp, nu?
  • +10 (10 voturi)    
    Amandoi au fost ministri (Luni, 4 iulie 2011, 14:08)

    Desteptu [anonim]

    Si ce-au facut ?
    De ce nu au macar realizarea d-lui Ministru Funeriu : o sesiune de bacalaureat corecta !
    Au raspuns doar comenzilor politice ???
    Poate da d-l Ponta un raspuns corect , fara gogosi politice ?
  • +10 (10 voturi)    
    sa ajungem la esenta (Luni, 4 iulie 2011, 14:11)

    klausq [utilizator]

    vad ca nu se intreaba nimeni cum au ajuns acesti elevi pina la bac(terapie de soc?!!!)
    daca a fost 50%promovabilitate la bac cit ar fi trebuit sa fie promovablitate in timpul liceului...
    raspunsul este evident,profesorii sint prietenii lui che ghevara(neocomunisti)care promoveaza tot ce misca(doar nu sint prosti sa desfinteze clase ca sa ramaina fara ore)
    • +6 (6 voturi)    
      Observatie (Luni, 4 iulie 2011, 14:24)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui klausq

      Daca sunt prietenii lui che guevara e obligatoriu si firesc sa fie si ai lui fidel castro. Nu?
      In rest sunt in total acord cu cele afirmate de tine.
      • +2 (2 voturi)    
        erata (Luni, 4 iulie 2011, 16:06)

        klausq [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

        imi cer scuze pt ortografie(guevara..)
        facem referire la revolutionarul argentinian POnta,
        si la faptul ca oriunde in lume profesorii sint de centru drepta numai in romania sint comunisti
    • +7 (7 voturi)    
      sa dea bine (Luni, 4 iulie 2011, 14:34)

      arakelian [anonim] i-a raspuns lui klausq

      se inchid scolile, pe baza de evaluari. Da, profesorii au dat note mari, si au dat sa copie anii trecuti, ba scris /dictat rezolvari. De ce? presiunea e mare, sa nu ramana fara job, presiune si de la director, colegi, secretare, contabile, femei de serviciu, parinti.
      copii sunt din ce in ce mai putini, pt ca is generatiile nascute dupa revolutie, de cand avortul e la liber. Locurile in scoli trebuiau alinitate de mai de mult; la facultati la fel. Lucrul asta insa nu s-a intamplat.
  • +9 (9 voturi)    
    andronescu si marga cei mai buni ? (Luni, 4 iulie 2011, 14:23)

    toma [anonim]

    pai nu-s,se vede ce-au realizat !?
    asa-i ca TREBUIA SA-I LASE SA COPIEZE ,tov.ponta ?
    sa nu "se razbune pe ei" !!!
    pai aia-i razbunare,ca nu-i lasi sa copieze ?
    in minciuna traiti si vreti s-o duceti mai departe !
    las ca veniti la putere si le dati la toti 10 la bac inca din clasa a noua,ca sa nu-si oboseasca creieru' patru ani de liceu !
  • +5 (5 voturi)    
    tupeu (Luni, 4 iulie 2011, 15:03)

    dasdad [anonim]

    ponta = tupeu! tupeu! tupeu!
    • 0 (0 voturi)    
      jos funeriu (Marţi, 5 iulie 2011, 11:20)

      livia [anonim] i-a raspuns lui dasdad

      Cum poţi fi mândru de faptul că eşti ministru al Învăţământului într-o ţară unde 60% dintre candidaţi n-au reuşit să promoveze examenul de bacalaureat compus dintre trei probe amărâte?


      Funeriu este pupincuristul lui basescu :) !
  • +7 (7 voturi)    
    realitate adevarata (Luni, 4 iulie 2011, 15:17)

    yulian [anonim]

    ce vrea sa zica Ponta,ca ia tinut Funeriu de pixuri si nu au putut sa scrie la examene !?
  • +4 (4 voturi)    
    cum se dezbate indiscutabilul. (Luni, 4 iulie 2011, 16:57)

    ION P. MARCU [anonim]

    am ajuns sa dezbatem daca e bine sa copiezi sau nu? e halucinant.
    normal ca e bine sa se opreasca furtul, de orice fel...
    nu e posibil sa fie scos vinovat primul om care a avut curajul sa se confrunte cu problema!
    ca e tarziu... da
    ca nu e suficient... fireste
    acum e envoie de consens pentru a continua aceasta reforma
    oamenii trebuie sa sprijine reforma in invatamint fara rezerve, altminteri ne ducem de rapa ca tara si ne astepta soarta Greciei (oameni plini de ei si hotarati sa fure statul, fara sa inteleaga ca isi fura singur caciula)
    si parintii care isi lasa copiii sa copieze si dau spagi ca sa "le asigure un viitor" le fura copiilor caciula.
    daca copilului o sa-i mearga poate cu soalda, individual, tara ca intreg nu are cum sa reziste si mai devreme sau mai tarziu vine scadentza
    si hotii vor plati aceasta politza.
    e drept ca o impart cu noi toti, dar o vor plati.
  • +1 (1 vot)    
    Ponta speriat! (Luni, 4 iulie 2011, 20:29)

    sausage nation [anonim]

    Ponta, stai linistit, ca nu te cheama sa dai Bac-ul sau sa repeti vreun examen!
  • -1 (1 vot)    
    DEMISIA MINISTRULUI FUNERIU (Marţi, 5 iulie 2011, 9:24)

    silvia raducanu [anonim]

    Rezultatele de la bac sunt oglinda ministrului nostru pupincurist funeriu . Ori suntem corecti , ori mergem pe şmecherii.


    --------------DEMISIA MINISTRULUI FUNERIU--------------
  • -1 (1 vot)    
    pentru minster funeriu (Marţi, 5 iulie 2011, 9:46)

    juanita [anonim]

    Cum poţi fi mândru de faptul că eşti ministru al Învăţământului într-o ţară unde 60% dintre candidaţi n-au reuşit să promoveze examenul de bacalaureat compus dintre trei probe amărâte?


    DEMISIA FUNERIU !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Juanita,este mandru pentru ceeace este! (Marţi, 5 iulie 2011, 11:19)

    poollG [anonim]

    Priveste un pic cv-ul sau si dupa aia o sa vezi ca are de ce sa fie mandru!Si eu sunt mandru pentru ceeace a inceput sa faca in aceasta cloaca de tara.Ponta il intreaba cine este el sa-i propuna o intanire?Dar cine este Ponta oare?Comparati va rog cv-urile celor doi,prestanta si atitudinea lor si veti avea raspunsul la intrebarea de ce am ajuns in acest HAL!!!!
    CV Funeriu-http://www.google.ro/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBkQFjAA&url=http%3A%2F%2Fedu.presidency.ro%2Fupload%2FDaniel_Funeriu.pdf&ei=ScQSTvCIA4TAswaQkIDkDg&usg=AFQjCNEE6r21iiLGnpy0fwU_ZgfYf89fDQ
  • 0 (0 voturi)    
    m-am saturat (Marţi, 5 iulie 2011, 14:30)

    acinirgev [anonim]

    sunt satula de TV si de ceea ce promoveaza ea, adica declaratiile unor ca Ponta. mai bine sa stam deoparte , sa lasam TV-le fara nici o audienta si poate asa le aratam ca nu ne pasa de acestia care toaca vorba pe banii si timpul nostru.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri