Victor Ponta, la RFI: Vom cere demisia Elenei Udrea, din cauza sistarii fondurilor europene pentru infrastructura de transport

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 21 iunie 2011, 11:25 Actualitate | Politic


Presedintele PSD, Victor Ponta, cere demisia ministrului Dezvoltarii si Turismului. Elena Udrea ar fi responsabila pentru faptul ca Bruxelles-ul a sistat acordarea de fonduri europene pentru infrastructura de transport, din cauza unor deficiente in contractele incheiate, a sustinut, la RFI, liderul social-democrat. "Acum, cand a venit nota de plata, nu poti sa te dai deoparte pur si simplu si sa spui ca nu e treaba ta", spune Victor Ponta.

"Vom cere in mod sigur demisia ministrului, pentru ca Programul Operational Regional este gestionat de Ministerul Dezvoltarii Regionale. Nu poti sa dai tot timpul vina pe altii, ca a fost Vasile Blaga sau altcineva inaintea ta. De doi ani de zile o vedem mereu la televizor pe doamna Udrea taind panglici pe diverse drumuri si alte actiuni de acest gen. Acum cand a venit nota de plata nu poti sa te dai deoparte pur si simplu si sa spui ca nu e treaba ta", a argumentat liderul PSD.

In opinia sa, Ministerul Dezvoltarii "a gestionat foarte prost acest program" iar demisia Elenei Udrea trebuie ceruta "macar pentru incompetenta".

Intrebat daca ii va cere explicatii si secretarului general al PSD, Liviu Dragnea, unul dintre cei suspectati de presa ca ar fi comis anumite nereguli in proiectele cu bani europeni la Teleorman sau daca se simte incomod stand la aceeasi masa cu Dragnea, Victor Ponta a raspuns: "Absolut deloc".

In ceea ce priveste reorganizarea administrativa a Romaniei, Ponta crede ca Traian Basescu o sa renunte la aceasta "idee aruncata pripit pe piata".

Judetele actuale trebuie pastrate, spune presedintele PSD. "Trebuie pastrate judetele actuale si trebuie sa facem o dezvoltare regionala pe regiuni, in sens european, cu discutii, in perioada 2012-2016".

Ponta spune ca Uniunea Social Liberala (USL) va pune pe agenda consultarilor de la Cotroceni de marti, 21 iunie, alte subiecte decat cele propuse de Traian Basescu (modificarea Constitutiei si reorganizarea administrativ-teritoriala a Romaniei).

"Nu cred ca astazi (marti, 21 iunie-n.r.) la Cotroceni vom discuta despre reorganizarea administrativ-teritoriala a Romaniei. Asta e agenda presedintelui. Agenda USL-ului poate fi alta. Daca tot ne intalnim astazi dupa opt luni in care presedintele nu a mai avut timp sau intentia de a discuta cu Opozitia, cred ca astazi ar trebui sa discutam despre agenda cetateanului. Or astazi agenda cetateanului inseamna criza economica si sociala, problemele din administratie, de la disponibilizarea celor zece mii de politisti, la coruptia din ANAF", afirma Victor Ponta.

Liderul PSD crede ca "e o greseala a presedintelui sa rateze un moment de intalnire cu Opozitia ca sa discute despre ceva ce nu-l intereseaza pe cetatean, ci eventual doar pe presedinte". Victor Ponta sustine ca subiectul reorganizarii administrativ-teritoriale a Romaniei a fost aruncat pe piata in mod pripit.

Continuarea pe www.rfi.ro.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2525 vizualizari

  • +27 (33 voturi)    
    Tupeu... (Marţi, 21 iunie 2011, 11:31)

    Mih. [utilizator]

    ...FARA LIMITE! Se aude?
    • -1 (9 voturi)    
      Fiecare are limitele lui! (Marţi, 21 iunie 2011, 11:41)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Mih.

      Si castiga cel care e in stare sa-si depaseasca propriile limite. Sa vedem care-i in stare sa-si depaseasca propria conditie in ceea ce priveste tupeul, Ponta sau Udrea?
      • +17 (17 voturi)    
        Despre tupeu si limite (Marţi, 21 iunie 2011, 14:53)

        nick [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        http://www.gds.ro/Eveniment/2011-06-21/Sova+si+Ponta,++frati+de+milioane

        http://www.adevarul.ro/actualitate/Dan_Sova-un_altfel_de_baiat_destept_al_energiei_0_502150086.html

        http://www.evz.ro/detalii/stiri/o-prietenie-cimentata-cu-politica-si-afaceri-comune-934579.html

        http://www.ziaresireviste.ro/revista_presei/c-259-pu-x219-a-socialist-259-a-supt-1-milion-de-euro-de-la-stat_55280.html
      • +15 (17 voturi)    
        nu-i asa ca Udrea are tupeu? (Marţi, 21 iunie 2011, 15:03)

        excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        iti inchipui tu , sa-i pozeze fara chiloti "hartistei" aleia timpite, MM, ??? Te las pe tine - in ingustimea ta- sa mai insirui pribe de tupeu la Udrea... Ca toti uslasi esti de o nesimtire fara margini... Ponta si ai lui sunt cu rata-n gura si tot ei striga hotii... Stiu ca la timpiti tine...
  • +31 (31 voturi)    
    asta spune tot (Marţi, 21 iunie 2011, 11:35)

    cat [anonim]

    Intrebat daca ii va cere explicatii si secretarului general al PSD, Liviu Dragnea, unul dintre cei suspectati de presa ca ar fi comis anumite reguli in proiectele cu bani europeni la Teleorman sau daca se simte incomod stand la aceeasi masa cu Dragnea, Victor Ponta a raspuns: "Absolut deloc".
  • +21 (25 voturi)    
    culmea nesimtirii (Marţi, 21 iunie 2011, 11:40)

    mem [anonim]

    culmea nesimtirii: sa-si dea Udrea demisia pentru ca pesedeii au furat bani :))
    • -2 (8 voturi)    
      culmea nesimtirii de ambele parti (Marţi, 21 iunie 2011, 14:50)

      Zorro [anonim] i-a raspuns lui mem

      Fiecare are dreptate cand se refera la celalalt. Asta deoarece, pentru ce s-a intamplat la nivelul unui judet, responsabilitatea apartine Consiliului Judetean (si Presedintelui sau, ales direct, de "popor"). Insa pentru ca s-a ajuns sa se sisteze platile pe o axa pe un program operational, trebuie sa raspunda autoritatea de management pentru programul respectiv si ministerul in cadrul caruia functioneaza autoritatea respectiva. Asa ca Ponta are perfecta dreptate cand cere ca Udrea sa fie demisa, numai ca mai trebuie sa ceara si excluderea din partidul pe care "cu onoare" (a se citi "in ultimul hal") il conduce, a lui Dragnea si a aluia de la Buzau. Insa revenind la judete... aveti cumva idee de la ce partid este Presedintele CJ Ilfov (judet mentionat si el in comunicatul CE? Haideti, ajutati-ma va rog cu aceasta informatie, ca nu prea ma descurc pe net!
      • +3 (5 voturi)    
        Udrea e ministrul dezvoltarii din dec 2009 (Marţi, 21 iunie 2011, 15:34)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Zorro

        Asa ca cererea de demisie ei e nejustificata, Nu sub conducerea ei s-au supervizat din partea autoritatii de management contractele de achizitie publica facute de Dragnea de exemplu.
        Ca idee: in 2009 ministrul raspunzator era Blaga.
        • -4 (4 voturi)    
          Blaga + Udrea (Marţi, 21 iunie 2011, 18:09)

          Zorro [anonim] i-a raspuns lui denvarel

          Nu cred ca vreunul dintre noi isi poate da seama, pe baza informatiilor care circula, cum s-au derulat lucrurile zi de zi si ora de ora pentru a afla cu exactitate cand ar fi trebuit luate masurile de rigoare pe contractele respective - sub ministeriatul lui Blaga sau sub cel al Elenei Udrea (daca nu cumva sunteti din sistem si aveti informatii mai exacte), pentru ca audit-uri si alte tipuri de verificari pe o perioada din contract se pot realiza si la un an dupa scurgerea perioadei respective. Cert este insa, ca daca, sa zicem, in timpul mandatului lui Blaga autoritatile in cauza ar fi trebuit sa actioneze vis-a-vis de achizitiile publice facute pe contractele alea si nu au facut-o, de doi ani si jumatate de cand e Udrea ministru, ar fi trebuit oricum sa se ia masuri. Ideea este ca autoritatile romane ar fi trebuit (avut datoria) sa "execute" cele trei consilii judetene in cauza (si altele cate-or mai fi) si, daca s-ar fi intamplat lucrul asta, nu s-ar mai fi ajuns la sistarea, de catre CE, a platilor pe toata axa.
          PS: E vorba de Blaga ala de la USL? Ahaaa...
          • +4 (4 voturi)    
            Te faci ca nu intelegi. (Marţi, 21 iunie 2011, 16:44)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Zorro

            Victor Ponta i-a cerut demisia lui Udrea pentru ca Blaga nu l-a verificat pe Dragnea cand a matrasit licitatia si a bagat in buzunat banii.
            Care e logica in atitudinea lui Ponta? Jos Udrea?!?

            Logica ar spune: Dragnea la puscarie, confiscata averea, cercetate eventuale conexiuni cu Blaga - daca l-a acoperit, si inainte cu tupeu. Ce legatura are acest fir logic cu "Jos Udrea"?

            Te faci ca nu intelegi ca Ponta incearca mutarea atentiei de pe hot pe altcineva care, legat de acest caz, are doar apartenenta la acelasi partid.

            Hotul e Dragnea!!! Nu l-am auzit pe Ponta cerandu-i lui demisia!!! I-o cere lui Udrea?!?
            • -2 (2 voturi)    
              Sunt de acord (Marţi, 21 iunie 2011, 19:19)

              Zorro [anonim] i-a raspuns lui denvarel

              Sunt de acord cu tot ce spui (desi cred ca aia cu Ponta si Blaga e mai degraba o banuiala sau o deductie) si cu ce ceri (cine sa fie cercetat, arestat, data afara, etc.). Dar mai am ceva de adaugat: avand in vedere cum sunt impartite rolurile si responsabilitatile in chestia asta cu fondurile structurale, Udrea nu are cum sa nu aiba nici o responsabilitate, macar politica si macar pentru faptul ca s-a ajuns la situatia ca niste zeci (poate sute?) de beneficiari pe axa 2 din POR, care nu au nici o legatura cu Dragnea sau cu aia de la Buzau si Ilfov sa ramana cu ochii'n Soare.
              • +4 (4 voturi)    
                Au ramas cu ochii in soare din cauza lui Ponta! (Marţi, 21 iunie 2011, 17:55)

                denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Zorro

                Si al sistemului implementat de partidul al carui conducator este in chiar acest moment.
                PSD-ul a furat, nimeni nu contesta asta nici chiar Ponta insusi!!! "Au furat mai mult ca noi". Dar cand au furat de la UE s-a suparat sursa de bani si a inchis robinetul.
                Daca furau doar din bugetul Romaniei, mai dadeau o punga de faina si ulei la alegeri si-l iertau fraierii de romani.
                Acest sistem de a striga uite hotul este perpetuat si astazi cu declaratia aiuritoare a presedintelui de partid al principalului vinovat pentru sanctiunea UE.
                Sunt multi hoti in Romania dar in aceasta speta vinovatii sunt indicati clar si precis. Ce scuza invoci in apararea avocatului si patronului politic al acestor hoti: Ponta?
                De ce nu ia atitudine clara impotriva hotului in primul rand si cauta "tinte" in afara? E aceeasi atitudine si la Nicolescu, si la Severin, si la Nastase , si la Iliescu, si la... si la...
                Ce face Ponta cand "zeci, poate sute de beneficiari pe axa 2 din POR" sunt privati de fonduri? Striga ca vrea anticipate si jos Udrea, jos Basescu.
                Nu ma mira actiunile lui Ponta, el este motivat (vezi banii luati cu Sova de la Turceni).
                Ma mira ca mai sunt unii ca tine care il sustin si cred ca este "salvatorul Romaniei" de sub "dictatura lui Basescu".
                E un marsav, e unul care se lauda ca a fost in Piata Universitatii in 90 si apoi a plecat in Franta unde a dormit in gara. E un parvenit santajabil iar parerea mea personala este ca a fost racolat de elemente din fosta securitate inca din 1990 si care este impins in fata pentru primenirea imaginii PSD.
  • -3 (5 voturi)    
    cam asa este... (Marţi, 21 iunie 2011, 11:40)

    catalin_mattei [utilizator]

    Din pacate sistarea fondurilor are cauze mult mai profunde decat a incercat d-na Udrea sa precizeze pe canalele media. Evident ca s-a incercat sa se munceasca romaneste cu desemnarea castigatorilor inainte de pornirea licitatiilor si restul de matrapazlacuri de pe la noi.. evident ca niste baieti destepti din Consiliile Judetene au pus la punct acest mecanism.. dar accesarea si derularea fondurilor se realizeaza prin intermediul ministerului condus de d-na Udrea. Domnia sa a mintit cu un tupeu fantastic cand a spus ca volumul mare de munca nu a permis "citirea" neregulilor.. NU! Fiecare document ce face parte din contractele cu finantare UE este vazut, primeste viza.. se fac analize.. situatii.. Nu poate fi vorba de un accident ci de rea-vointa.. cineva din minister, dintre cei ce se ocupa de fonduri, au dat aviz pt acele licitatii trucate... macar din politete putea sa il demita pe Dl Murgeanu de care aflam ca se ocupa de domeniu in mod direct... Nu stiu cat ar ajuta demisia unui ministru, in speta al d-nei Udrea.. dar ce se intampla acum arata ca nu exista portocaliu, galben sau rosu in cazul coruptiei ci ca atunci cand este vorba de bani toti politicienii se inteleg de minune.. raman prostii care se scandalizeaza si iau parte uneia sau alteia dintre fortele politice.
  • +11 (15 voturi)    
    binenteles tovarasi (Marţi, 21 iunie 2011, 11:47)

    Ghita [anonim]

    este vina lui Udrea ca a descentralizat si proiectele alea s-au derulat local asta dupa ce voi ati tipat ca banii au culoare portocalie. Iar local in judetele respective capi sunt fruntasii pesedei! Pentru matrapazlacurile voastre tot Udrea si Basescu is vinovati? Pai PDL in Teleorman, Buzau şi Ilfov nu are decat o treime din cat aveti voi cu PNL-ul!!!
    • -3 (11 voturi)    
      Cititi si apoi comentati... (Marţi, 21 iunie 2011, 12:39)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

      proiectele se deruleaza la nivel local.. aveti dreptate! dar orice document ce tine de aceste fonduri este analizat si primeste aviz de la autoritatea de management care in cazul de fata este ministerul d-nei Udrea. Accesarea si derularea proiectelor finantate cu fonduri nerambursabile se face conform unor algoritmi bine pusi la punct, algoritmi conveniti cu UE si nu alesi de partea romana.. Licitatiile trucate se puteau face de cei ce acceseaza fonduri dar este de datoria celor din minister care se ocupa de program sa corecteze nereguli si chiar sa rezilieze contracte de finantare cand era vorba de rea-intentie. Jocurile acestea "uite vinovatul!" nu isi au locul atata timp cat in cazul de fata ambele parti: contractantul si autoritatea de management (ministerul domanei Udrea caci el este) sunt parti in contract. Ne lasam des manipulati din lipsa de informatii complete si tocmai pentru asta este bine sa cunoastem domeniul daca dorim sa realizam si o analiza pertinenta.. Stimate d-le Ghita! Vina este si a celor care au contractat finantarea si au trucat licitatiile dar si a celor care trebuiau sa nu accepte acest lucru ( fara viza lor nu se puteau accepta rezultatele licitatiei).. Nu spun ca d-na Udrea este vinovata direct caci nu dansa sta cu pixul in mana dar imi este greu sa cred ca nu a fost informata de subalternii sai mai ales ca e vorba de proiecte destul de mari si in plus jocul politic te face sa fii cu ochii pe adversar.. din pacate cred ca este vorba ( cum se spune in fotbal) de blat.. stanga se intelege foarte bine cu dreapta cand este vorba de "impartit prada".. asta este de altfel si blestemul Romaniei.. nu exista un conflict real intre putere si Opozitie ci doar o mimare a acestuia in spatele careia se ascund interese materiale greu de acceptat pt omul de rand... suntem o tara corupta pt ca deja coruptia este institutionalizata
      • +8 (8 voturi)    
        Oare se invata cu nu ca orbu se semneaza orice? (Marţi, 21 iunie 2011, 15:47)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Toti aveti dreptate.Cel care a bagat mainile pa-n fundul sacului este vinovatul primar,dar nici cu cel care i-a permis acest lucru cu mentalitatea de"lasa ca merge si asa"nu ma pot ascunde dupa un pom.
        Problema este ca s-au consumat bani publici,directionati ptr.un anumit proiect public. Ce au facut ei cu ele?S-au facut ca munces?
        Nu stiu daca Udrea trebuie sa-si dea demisia,dar daca Ponta spune asta,inseamna ca nu trebuie!
        Cred ca este f.necesar, sa se urmareasca pas cu pas drumul acestor bani si cine-i de vina sa plateasca,indif.de nume si functie!
        Vrem sa fim credibil,trebuie sa facem munca eficienta si corecta!
        Nu am citit inca prea in detail despre aceasta tema,poate ma ajutati voi.
        Toate aceste nereguli sunt actuali sau este vorba si de perioade ante Udrea?
        • +5 (5 voturi)    
          Proiecte din 2008 cu derulare 2009/2010 (Marţi, 21 iunie 2011, 15:53)

          eugen [anonim] i-a raspuns lui Victor

          Am auzit-o pe Udrea care comenta ca au constatat astfel de dirijari de contracte, fara a respecta regulile licitatiilor, si de aceea au decis sa uniformizeze caietele de sarcini, pentru a nu mai fi instrumente de fraudare.
          Dupa aprobarea intregului set de documente si directionarea banilor, pe plan local se petrece totul. Autoritatile centrale nu mai au ce face! Ponta stie asta, dar daca Udrea facea ceva din proprie initiativa sa vezi insinuari si scandaluri !! Ponta este extrem de perfid si suburban !
      • +6 (6 voturi)    
        si daca (Marţi, 21 iunie 2011, 16:28)

        io [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        frauda s-a petrecut DUPA ce ministerul a aprobat, sa zicem, de buna credinta pe niste acte care dupa aceea nu au mai avut de-a face cu realitatea din teren?
        • 0 (2 voturi)    
          licitatia... (Marţi, 21 iunie 2011, 15:30)

          dragos [anonim] i-a raspuns lui io

          semnarea de catre beneficiar , consiliile judetene , a contractelor (prestari servicii, constructii, bunuri) inseamna un drum lung.. caiete de sarcini, anunt public privind licitatia, licitatia daca sunt intrunite conditiile necesare, desemnarea castigatorului , derularea contractului, plata contractorului, decontarea fata de beneficiar... fiecare pas trebuie urmarit de catre autoritatea de management. asa ca.. ceea ce spuneti nu are logica in jocul acestor finantari.. vazut din afara fenomenului ce spuneti poate fi posibil.. din interior va spun ca este imposibil de trecut de autoritate daca nu exista complicitate
  • +11 (13 voturi)    
    e foarte tare copilotul... (Marţi, 21 iunie 2011, 11:57)

    stefan [anonim]

    Pai cum sa nu te impresioneze copilotul cand ii ies porumbeii unul dupa altul din gusa, ca in cap n-are oricum decat gaze de esapament.
    Dragnea pune si el mana pe ce poate,mai o asfaltare,mai o renovare de hotel mai un genunchi de dama,ma rog, ce-i iese in cale.
    Dar cum zic Ponta e tare de tot,cu el a tras USL lozul cel mare,mai ales acum de cand l-au reprimit si pe prostanac in barca invingatorilor. Sa vada lumea diferenta intre Dabuleni si Ponta.
  • +21 (21 voturi)    
    ?! (Marţi, 21 iunie 2011, 11:58)

    Gamma [anonim]

    Sa o dea afara pe tanti Udrea ca nu l-a prins la timp pe Dragnea ? Tare !
    • -6 (6 voturi)    
      da, s-o dea afara. (Marţi, 21 iunie 2011, 14:09)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Gamma

      da, s-o dea afara.
      un exemplu simplu, poate intelegi :)
      daca un hot ma fura, iar politistul nu-si face treaba sa ma apere, in fata mea politistul e vinovat, eu cu el am "contract" sa ma apere. pot sa ma plang ca nu si-a facut treaba. cu hotul ce sa fac? sa-i bat eventual obrazul sa-i zic sa-i fie rusine. legatura mea e cu politistul. cu hotul e treaba politistului sa rezolve. daca n-a facut-o, e vinovat in fata cetateanului.
      • +5 (5 voturi)    
        Nu Udrea l-a contrasemnat pe Dragnea (Marţi, 21 iunie 2011, 15:46)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        Tot o dati cu Udrea in sus, Udrea in jos.
        Nu Udrea era raspunzatoare in 2009 cand s-au semnat acele contracte. Pentru simplul motiv ca nu avea acel minister. Mai sapati.
  • +18 (18 voturi)    
    tatuca coruptilor (Marţi, 21 iunie 2011, 12:02)

    buha [utilizator]

    USL e raiul coruptilor! si Ponta e taticul lor.
    Nu il intreaba nimeni despre scandalul de la ministerul tineretului si Daciana Sarbu?
    • +14 (14 voturi)    
      Mai la obiect.. (Marţi, 21 iunie 2011, 12:57)

      Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui buha

      Omul ar trebui intrebat de ce a facut afaceri cu ,,statul,, cand era demnitar?
      El si Sova au luat de la doua complexe energetice, cu datorii,, 1 milion de Eu, prin niste inginerii financiare cand avocati din firma erau pontati 27 ore pe zi!...
  • +5 (5 voturi)    
    Walt Disney presents... (Marţi, 21 iunie 2011, 12:11)

    our MEGA FEATURE program... [anonim]

    ... MICKEY MOUSE!
  • +12 (12 voturi)    
    Colegu, esti dus .... (Marţi, 21 iunie 2011, 12:28)

    gigi [anonim]

    Incearca si tu ceva inovativ, adica alternativ, ceva care sa sune asa: "Noi, PSD, vedem ca alternativa la propunerea PDL .... , DEOARECE , in felul aceasta s-ar aduce un beneficiu populatiei" .
    Ce zici, esti capabil de a folosi astfel de cuvinte ?
  • +9 (19 voturi)    
    un om (Marţi, 21 iunie 2011, 13:29)

    ionut [anonim]

    cat tupeu are acest Ponta.....oare pe astia ii examineaza cineva din punct de vedere psihiatric?......sau joaca un teatru de prost gust....
    • +11 (15 voturi)    
      ! (Marţi, 21 iunie 2011, 11:56)

      dan [anonim] i-a raspuns lui ionut

      E adevarat ca atacul este cea mai buna aparare dar,in cazul acesta infantilul a depasit limita bunului simt.
  • +12 (16 voturi)    
    Tupeul (Marţi, 21 iunie 2011, 13:44)

    c.mike [utilizator]

    e al politicianului dar nesimtirea e a omului Ponta. Normal era sa ceara demisia hotilor din PSD (Teleorman.Buzau) care au gestionat(deturnat spre buzunarele proprii) aceste fonduri) Dar ce sa astepti de la un nimeni ?
    • -1 (9 voturi)    
      ... (Marţi, 21 iunie 2011, 12:53)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

      conform intelegerilor intre Guvernul romaniei si UE, orice cheltuiala realizata pe proiect trebuie sa primeasca avizul autoritatii de management care in cazul de fata este Ministerul Dezvoltarii. in cazul in care exista suspiciuni de frauda, Autoritatea de Management este obligata sa intrerupa finantarea si sa investigheze situatia.. daca se observa chiar si numai intentia de frauda, contractul de finantare este reziliat unilateral iar beneficiarul este obligat sa restituie orice suma atrasa din fonduri nerambursabile. in plus nu va mai avea dreptul sa participe pe viitor la licitatii de proiecte. Sistarea finantarii se datoreaza ca aceste matrapazlacuri facute de baronii PSD erau acceptate de catre M Dezvoltarii ca Autoritate de Management. Intreruperea finantarii se realizeaza doar in cazul in care se constata deficiente majore in activitatea acestor autoritati de management. De-a lungul finantarilor nerambursabile au fost cazuri de frauda care au condus la rezilierea contractelor dar acum avem in fata o dubla vina: a beneficiarului ( aici ii regasim pe baronii PSD ) dar si a celor care au rol de control pe finantari si aici este ministerul pastorit de Udrea. Pt a va convinge va rog a citi documentatia cu privire la accesarea si derularea fondurilor structurale precum si rolul institutiilor implicate in acest proces. Va multumesc si in viitor sper sa aveti timp sa va documentati temeinic pe subiect mai ales cand folositi cuvinte atat de dure... imi pare rau sa va spun dar in cazul de fata aveti un exemplu de cat de bine functioneaza legaturile PDL-PSD-PNL-UDMR si cine o mai fi cand este vorba de a baga bani in buzunarul propriu.. daca vrem sa terminam cu hotia sa terminam cu toata.. nu doar cu hotia alora care nu ne plac politic
      • 0 (6 voturi)    
        coruptibilii partea nspea (Marţi, 21 iunie 2011, 13:53)

        unu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Ma distreaza comentariile de genul "ailalti sunt cei mai corupti" de fapt cand e vorba de impartit banu public puterea si opozitia ( nu mai zic dreapta si stanga ca nu exista asa ceva in Romania) isi innoada cozile si o pun de-un blat mai ceva ca in liga lui Mitica.... Dragi postaci pai cine i-a aprobat fondurile lui Dragnea si altor asfaltangii nu cumva Ministerul Dezvoltarii? Iar in ultima vreme Dragnea aparea pe la Antene si a muscat mana care i-a dat ciolanul de ros
        Hai sa traiti .....bine!!!
      • +4 (6 voturi)    
        Pe acelas principiu... (Marţi, 21 iunie 2011, 14:04)

        Sedlex [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Primul vinovat in cazul unei infractiuni este politistul nu faptasul. Corect? La parnaie cu toti politisti, mama lor de incompetenti, ei nu vad ca se fura in tara? (glumesc binenteles).
        Trecand la lucruri mai serioase, eu propun sa ceara inceperea urmariri penale impotriva celor direct implicati si pe urma o ancheta care sa stabileasca daca Ministerul Dezvoltarii putea sau nu sa prevada sau sa sesizeze frauda.
        Scoateti putin capul din partea dorsala si nu va luati dupa tot ce se striga pe la TV.

        Numai bine.
        • -1 (3 voturi)    
          punctat.. (Marţi, 21 iunie 2011, 15:25)

          Dragos [anonim] i-a raspuns lui Sedlex

          Daca politistul vede o fapta penala si nu ia masuri atunci este vinovat! Ministerul Dezvoltarii vizeaza pas cu pas proiectele si deci doar din incompetenta sau intentia de acoperire a faptei putea sa nu duca la actuala stare . Ma intreb pt ce sa se piarda timpul cu o ancheta cand Autoritatile de Management pt fiecare program ce prevede fonduri structurale au ca obligatie buna desfasurare a proiectelor!!! e adevarat ca in Romania (dar nu doar) cand se doreste ingropata o problema se face o comisie de analiza.
          Sunt absolut de acord ca nu trebuie sa stam cu capul in partea dorsala ci sa il folosim, sa citim ce inseamna si cum se desfasoara proiectele finantate din fonduri structurale si apoi sa avem si curajul/ tupeul de a jigni.. Stimate domn (sau doamna) Sedlex... aveti obligatia principiala de a va informa pe un subiect si apoi a face comentarii caci altfel dati dovada doar de superficialitate, incompetenta si gargara ca la Romania... Scoateti limba din disul prezidential si pdl-ist si veti vedea mai bine realitatile inconjuratoare
        • 0 (2 voturi)    
          Comparatie complet aiurea (Marţi, 21 iunie 2011, 18:23)

          Sore [utilizator] i-a raspuns lui Sedlex

          MDRT nu e politist, comparatia e total aiurea Acest minister, mai precis Autoritatea de Management pentru POR care functioneaza in cadrul sau, are niste OBLIGATII foarte clare in privinta asigurarii corectitudinii cu care se cheltuie banii pe acest program. Fondurile se vireaza la beneficiar (in cazul de fata consiliile judetene) pe baza principiului rambursarii - beneficiarul cheltuie mai intai o transa de bani, dupa care depune la AM raport tehnic si financiar si numai daca AM ii aproba cheltuielile (ceea ce presupune o verificare, nu-i asa), ii si ramburseaza transa respectiva (sau cat ii aproba), dupa care urmeaza o alta transa, s.a.m.d. La asta se mai adauga si monitorizari si verificari la fata locului pe care AM este OBLIGATA sa le faca. Faptul ca s-a ajuns la sistarea, de catre CE, a platilor pe o axa, fapt ce afecteaza absolut toti beneficiarii de pe axa respectiva (imi imaginez ce fericiti trebuie sa fie in momentele astea) dovedeste fara echivoc ca AM POR din cadrul MRDT nu si-a indeplinit OBLIGATIILE vis-a-vis de contractele cu cele trei consilii judetene.
          • +4 (4 voturi)    
            Ai detalii? (Marţi, 21 iunie 2011, 17:16)

            Sedlex [utilizator] i-a raspuns lui Sore

            Cunosti cumva in ce constau acele nereguli descoperite? Pentru ca din cate am citit eu prin presa nu se dadeau prea multe detalii.
            Eu nu sustin ca MDRT-ul este nevinovat, cel mai probabil are o parte din vina dar nu este principalul vinovat. Vinovati pt frauda sunt in viziunea mea cei din CJ-urile respective. MDRT-ul este vinovat ca s-a ajuns in situatia aceasta (s-au sistat fondurile).
            Deci faptul ca dl Ponta iese si acuza in primul rand MDRT-ul si pe urma spune ca nu-l deranjeaza caturi de putin faptul ca sta la masa cu unul dintre principalii vinovati pentru situatia actuala mi se pare o ipocrizie fara margini.
            Ma intreb cum ar fi stat situatia daca erau doar 8 judete.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by