VIDEO Ponta: Daca, Doamne fereste, Basescu desfiinteaza judetele, o sa le facem la loc

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 19 iunie 2011, 15:05 Actualitate | Politic


Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, duminica, la Baile Figa, ca in situatia in care Traian Basescu va desfiinta judetele actuale, atunci cand va veni la putere USL le va face la loc, transmite Mediafax.

"Noi, peste tot, in toate judetele, speram ca in 17 iulie sa avem referendum si sa decida oamenii daca vor sa desfiinteze Bistrita-Nasaud sau alte judete. Din punctul meu de vedere, asta ne mai lipsea, ca in rest le-am rezolvat pe toate. Locuri de munca nu, criza, toate cele. Stiti cum se spune, chelului ce-i mai lipsea? Acum sa mai desfiinteze si judetele. Sunt o multime de probleme pe care oamenii le au si sper ca pe 17 iulie sa vina si sa voteze la referendum, sa fie clar pentru toata lumea ca judetele trebuie sa ramana", a declarat Ponta.

El a spus ca Legea referendumului prevede ca nu se poate modifica nicio unitate administrativ-teritoriala fara consultarea populatiei, iar cei de la putere nu respecta legea.

"E ciudat ca tocmai cei care sunt la putere nu respecta legea. Noi, ceilalti, vrem sa o respectam. E prevazut in Legea referendumului ca nu se poate modifica nicio unitate administrativ-teritoriala, nici macar comune, cu atat mai mult judete, daca nu se face referendum. Noi il facem si sunt convins ca semnalul pe care o sa-l dea oamenii o sa fie foarte clar. Nu o sa cedem decat daca cedeaza si ei la desfiintarea judetelor", a spus el.

Victor Ponta a spus ca nu stie si nici nu il intereseaza daca Guvernul isi va asuma raspunderea pe legea de reorganizare teritoriala.

"Nu stiu ce face Guvernul si cred ca problema noastra e ce facem noi, si nu ma refer la USL, ci la toti ceilalti. Cred ca trebuie sa ne aparam si judetele, si viata de zi cu zi si dupa 2012 sa incepem sa ne intoarcem la o viata normala. Eu sper sa ne intoarcem la o viata in care sa nu ne mai certam atat si sa fim mai prieteni unii cu ceilalti. Cred ca ne-am saturat, de sapte ani, sa ne tot certam, sa ne acuzam de ceva si sa ne tot batem. Cred ca oamenii vor altceva si asta o sa incercam sa facem. Parerea mea este ca trebuie sa ne reconciliem cu totii si sa nu ne mai certam intre noi. Cred ca ajunge si ca trebuie sa vina o vreme mai buna", a afirmat Ponta.

Intrebat ce se va intampla daca Guvernul va schimba actuala organizare administrativ-teritoriala a tarii, Ponta a spus: "O sa o schimbam la loc".

"Vedeti, e o chestie ciudata, in loc sa muncim sa mergem inainte, noi probabil ca un an, doi o sa reparam ce strica Guvernul actual. Asa e blestemul Romaniei. Unul strica si zece repara dupa aceea, dar o sa reparam si o sa refacem. Judete exista si in Franta, si in Spania si in Italia, cu denumirile lor, dar nimeni nu le-a desfiintat. Daca, Doamne fereste, le desfiinteaza domnul Basescu, o sa le facem la loc. Nu avem altceva de facut", a spus Ponta.

Presedintele PSD a participat, duminica, la deschiderea noului sezon de la Baile Figa, o statiune aflata in administrarea Primariei Beclean, condusa de Nicolae Moldovan (PSD). El a fost insotit de Ioan Rus si de Constantin Nica, dar si de purtatorul de cuvant al PSD, Radu Moldovan.

Liderii USL au trimis adrese presedintilor PSD si PNL de CJ pentru organizarea de referendumuri privind reorganizarea administrativa, intrebarea propusa de Ponta si Antonescu fiind: "Sunteti de acord cu intentia presedintelui Romaniei, Traian Basescu, de a desfiinta judetul dumneavoastra?".

Premierul Emil Boc declara, marti seara, la TVR 1, ca organizarea unui referendum s-ar impune doar pentru modificari teritoriale in interiorul unui judet, dar nu si pentru un proces general de reorganizare administrativa, aplicat la nivel national.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6531 vizualizari

  • +74 (74 voturi)    
    Dom Ponta (Duminică, 19 iunie 2011, 15:08)

    Vizitiul [utilizator]

    Da de ce vor cetatenii nu va intereseaza nu? Oare de ce ma mir. Sunt un prost, impreuna cu restul cetatenilor :)
    • +67 (67 voturi)    
      O promisiune,d-le ponta... (Duminică, 19 iunie 2011, 15:59)

      traian [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Bine pusa problema! Muncesc la peste 2500 km de tara pentru ca unii ca dumneata si cei pe care ii mostenesti politic au adus tara in halul in care a ajuns!
      Promit ca la viitoarele alegeri o sa conduc masina ore in sir si o sa stau disciplinat la coada la ambasada ca sa votez price partid sau candidat independent,orice si pe oricine numai USL sau orice alta alianta sau coalitie sau structura din care fac parte psd,pc sau prm NU!
      Acum inca mai vin in concediu,o data la doi ani,acasa,in tara.
      Dar daca intrati voi,care pareti demni urmasi ai bolsevicilor din Romania,la putere voi renunta sa mai incerc sa-mi invat copiii sa vorbeasca in limba romana si voi renunta la cetatenie!
      • +28 (28 voturi)    
        impartin benzina ? (Duminică, 19 iunie 2011, 17:29)

        alex [anonim] i-a raspuns lui traian

        si eu sunt in aceeasi situatie. si la alegeri cred ca voi face acelasi lucru. pana acum nu m am deranjat sa ma duc sa votez (prea departe) dar acum imi voi da silinta. nu sunt fan basescu, dar antipatia pentru usl ma va deplasa din casa...

        am ajuns, din pacate, sa votam cu ura decat sa votam pentru un partid/individ din convingere si asta e trist
      • -31 (33 voturi)    
        Dar ce ar fi ca la viitoarele... (Duminică, 19 iunie 2011, 17:42)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui traian

        ...alegeri voi care traiti prin strainatate sa va faceti bagajul si sa va intoarceti in tara sa traiti acolo si dupa ce castiga cei pe care i-ati votat sa le dati o mana de ajutor pentru scoaterea Romaniei din coada Europei.
        Si eu traiesc de 25 de ani afara si as fi de acord ca noi cei care dam lectii de cum si ce sa faca cei din tara sa nu avem dreptul la vot.
        Cei din tara sa-si aleaga conducatori,multi dintre noi au votat cu Basescu a castigat de ce nu va duceti voi oare sa traiti acolo!!!!
        • +14 (16 voturi)    
          ?? (Duminică, 19 iunie 2011, 20:48)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

          tu ce problema ai de fapt?
          Este dreptul lor sa voteze cu cine vor.
          Mai mult, faptul ca-si declara dorinta de a vota este chiar de laudat si nu de injurat.
          • -15 (17 voturi)    
            Eu nu am nici o problema. (Duminică, 19 iunie 2011, 22:34)

            haiducul [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

            Am vorbit cu multi cunoscuti care au votat Basescu ei traiesc bine aici si nici in ruptul capului nu vor sa se intoarca,,ba mai mult nici in vizita nu se mai duc pentru ca viata este scumpa in Romania.
            Si putin le pasa ca cei din tara li sau taiat salariile,pensiile, tremura in casa de frig,au ramas fara servici,sau sunt pe cale de asi pierde serviciul.
            Am dreptul sa votez,dar nu votez si nici nu voi vota decat atunci cand voi trai in Romania,
            • +5 (13 voturi)    
              tot nu inteleg ce problema ai (Duminică, 19 iunie 2011, 23:23)

              Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

              pt ca totusi ai o problema. faptul ca tu vrei sa te rupi de tara este dreptul si alegerea ta. Poti sa o incepi incetand sa mai frecventezi site-uri romanesti (doar ca o sugestie). Faptul ca inca mai esti pe aceste site-uri denota ca inca nu esti pregatit sa devii britanic 100%.
              Poti fi si in Anglia fara slujba, sau cu pensia sau salariul taiat. Nu este obligatoriu sa fii in Romania pentru aceste experiente neplacute.
              Apropos, daca isi face cineva iluzii ca se alege un anume presedinte si intr-un an o sa curga lapte si miere, atunci as zice ca are niste asteptari putin cam nerealiste.
              Brazilia a avut nevoie de 10 ani de reforme economice si sociale continue pana cand 20 de milioane de brazilieni au iesit de sub pragul saraciei si Brazilia are 190 de milioane de locuitori.
              Noi nu stiu daca avem macar un an de reforme concrete si nu pot zice ca sunt toate bune (departe chiar de a fi toate bune).
              • -3 (3 voturi)    
                Nu m-am rupt de tara. (Luni, 20 iunie 2011, 9:09)

                haiducul [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

                Am casa acolo,am si aici,cu toate ca am inca doua cetatenii nu am renutat la cea Romana.
                Nu mi sa taiat nimic,cat despre problema ca inca scriu pe siturile Romanesti inseamna ca inca imi pasa ce se petrece acolo.
                Acum daca ideile mele sunt bune sau proaste oricum nimeni nu le ia in seama,la fel ca si comentariile celorlalti,cel putin avem libertatea de a ma exprima,pe vreme lui ceasca nu am avut.
        • +18 (18 voturi)    
          sa-l schimbam pe Base si pe pdl (Duminică, 19 iunie 2011, 21:20)

          asdasd [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          ....intrebare:
          ce punem in loc?

          pe ponta? ma abtin...
          • -8 (8 voturi)    
            Din pacate. (Duminică, 19 iunie 2011, 22:42)

            haiducul [anonim] i-a raspuns lui asdasd

            Pana nu vor dispare vechea garda de comunisti, fosti si actuali turnatori,oportunistii din TOATE partidele si inlocuirea lor cu noua generatie nascuta sa zicem dupa 1975,nu avem ce alege si ar trebui boicotate toate alegerile pana cand nu dispar oameni precum ilici,boc,nastase,basescu,videanu,berceanu,geoana....si muulti care ar trebui sa raspunda penal pentru insusirea avutului tari de parca ar fi fost mostenire.
      • +26 (26 voturi)    
        bine Ponta! (Duminică, 19 iunie 2011, 18:28)

        vlad dracul [anonim] i-a raspuns lui traian

        Nu ma asteptam la altceva din partea PCR-ului.
      • +17 (17 voturi)    
        Vot prin corespondenta (Duminică, 19 iunie 2011, 19:09)

        gdans [utilizator] i-a raspuns lui traian

        Nu este nevoie, pana atunci se finalizeaza cadrul legislativ pentru votul prin corespondenta.
      • +7 (7 voturi)    
        Nici chiar asa (Duminică, 19 iunie 2011, 21:54)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui traian

        Domnule TRAIAN,te inteleg perfect! Si iti dau 100% dreptate,dar.....nu lua dreptul copiilor de origine ,chiar iesti obligat sai inveti limba MATERNA !
        • +4 (4 voturi)    
          Limba romana (Luni, 20 iunie 2011, 1:57)

          traian [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

          Nu stiu la alti copii cum este dar la ai mei limba romana este in egala masura materna si paterna!

          Ai dreptate,copiii trebuie sa cunoasca limba romana.Probabil ca doar asa vor putea sa se apropie vreodata de tara stramosilor si cat de cat sa inteleaga ce si cum este sau a fost cu noi.
          Pana la uma este pacat ca n-au trecut nici macar 100 de ani de la Marea Unire...
    • -17 (19 voturi)    
      Da Basescu (Duminică, 19 iunie 2011, 17:31)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      a intrebat ce vor cetatenii? Boc si clovinii vor intreba (sau macar se vor intreba) ce vor cetatenii inainte de a-si asuma raspunderea pentru a tzaspea oara?
      • +18 (18 voturi)    
        nu (Duminică, 19 iunie 2011, 19:53)

        nu [anonim] i-a raspuns lui andrei

        Nu, nu a intrebat. dar daca e asa important de aflat ce vor cetatenii, va intreba intr-un referendum organizat odata cu alegerile locale din 2012.
        Va fi interesant nu?
    • +8 (8 voturi)    
      Care cetateni? (Duminică, 19 iunie 2011, 20:40)

      George [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Care cetateni, monser, ca aia mai acatarii plecara pestre granite. Ai care mai stiu ceva, se pregatesc sa plece. Restul, care raman, ori sunt pensionari, ori alcoolici pe la tara, ori trag de un salariu amarat la oras, sa intretina familia. Pe aia de peste granite, nu ii mai intereseaza si le dau dreptate. Ai care se pregatesc sa plece, ca mine, sunt satui si o sa intre curand in prima categorie. Iar cu restul , se descurca Micul Titulescu, mai un kil de zahar, mai o litra de ulei, mai un 10% la salariu si marim TVA-ul. No, nu-i clar indeajuns ?
    • +7 (7 voturi)    
      hahahahahahahahha (Duminică, 19 iunie 2011, 22:10)

      tirtau [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      stim domnule ponta(scris mic,ptr ca asta este el in partid ...un mic......)de asta nici nu te voi vota.......
  • +62 (66 voturi)    
    Bine Ponta! (Duminică, 19 iunie 2011, 15:11)

    Luk [utilizator]

    Brava tie!!!

    P.S. Asteptam cu interes pozitia lui Antonescu. Sper sa se dea jos din pat saptamana asta...
    • +18 (18 voturi)    
      Mai oameni buni! (Duminică, 19 iunie 2011, 17:27)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Si-aduce cineva aminte cand a fost procuroru' copilot Ponta de acord cu ORICE????

      Fac o statistica, va rog sa ma ajutati! :)
    • +10 (10 voturi)    
      bine pus problema... (Duminică, 19 iunie 2011, 21:58)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Oare se trezeste crinul ofilit in timpul asta ?
  • +60 (60 voturi)    
    dusmanii Romaniei (Duminică, 19 iunie 2011, 15:12)

    eu [anonim]

    Tocmai de aceea,nu trebuiesc lasati ,PSD-isti,vreodata ,la putere.Sa organizeze referendumuri,la groapa cu nisip.Tipii astia trebuiesc luati cu bitele si alungati cit mai departe.
    • +50 (52 voturi)    
      doar (Duminică, 19 iunie 2011, 15:43)

      doar [anonim] i-a raspuns lui eu

      doar cu voturile. este suficient. fara bate.
  • +54 (54 voturi)    
    Este clar.. (Duminică, 19 iunie 2011, 15:16)

    sorincatalin [utilizator]

    Acum ma gandesc la luptele duse pentru modernizarea acestui stat... asta de-ar putea l-ar invia si pe Ceausescu!
    • +47 (47 voturi)    
      Nu-i nevoie (Duminică, 19 iunie 2011, 15:23)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui sorincatalin

      Il au deja doar ca si-a schimbat numele in Iliescu.
      • +24 (24 voturi)    
        . (Duminică, 19 iunie 2011, 16:00)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

        Stimati concetateni! E-hem! Mai draga...
  • +52 (52 voturi)    
    Dispar baroniile PSD (Duminică, 19 iunie 2011, 15:22)

    Tonta si Antenescu, aliati cu Tokes [anonim]

    Da, Ponta promite intoarcerea la 'viata normala', adica furtul din banii publici, coruptia generalizata, NUP-uri in serie la DNA, pensii si salarii din banii de investitii si imprumuturi.
    Un individ gretos, iresponsabil si huliganic, cu limbaj de puscarias. Nu ma mira ca e seful lui Vanghelie, e normal..

    Judetele raman, doar ca vor fi mai putine, mai mari si atributiile lor vor trece la primarii in proportie de 80%.

    PSD a ajuns sa faca singur referendumuri, exact ca separatistii secui din Consiliul National Secuiesc. Fara nici un fel de seminificatie legala, membrii si simpatizantii secui si cei PSD se pot aduna la o bere si un gratar vanghelian si vota pt ce vor ei, nu intereseaza decat presa obedienta (aia scrisa si falimentara de altfel) sau tembeliziunile sponsorizate de infractori si fosti securisti.
  • +18 (18 voturi)    
    HotNews, ce-i cu voi? (Duminică, 19 iunie 2011, 15:27)

    Vizitiul [utilizator]

    Aprobati foarte rapid comentariile duminica asta :) Sambata si duminica le aprobati dupa 5-6 ore. Interesant, merge bine adsensele si ati bagat mana de lucru? :)
  • +41 (41 voturi)    
    Groapa cu nisip (Duminică, 19 iunie 2011, 15:27)

    demetra [anonim]

    Bietul Ponta si prietenul Crin sunt inca la groapa cu nisip si construiesc de zor castele. Vai de capetele lor incinse de caldura soarelui. Nu mai au nicio sansa sa se faca baieti mari. Ce sa inteleaga ei despre modernizarea statului, daca mintea lor a ramas la varsta copilariei? Nici daca se mai nasc o data nu vor fi mai breji. Doi avortoni.
    • +3 (3 voturi)    
      PACAT......... (Duminică, 19 iunie 2011, 22:03)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui demetra

      Ca nu au scule.....sa facem o cheta pentru lopatica si galetuta :) :).
  • +33 (33 voturi)    
    Serios vorbind (Duminică, 19 iunie 2011, 15:31)

    Vizitiul [utilizator]

    Cu astfel de replici isi pierd si electoratul existent, nimeni nu vrea astfel de balamuc ce va fi generat de dute vino-ul cu judetele, isi baga votantii picioarele si in el de ulei si tot!

    Tineti-o tot asa :)
  • +34 (34 voturi)    
    ce (Duminică, 19 iunie 2011, 15:42)

    ce [anonim]

    ce bine ca nu veti avea cum, domnule ponta! pentru asta v-ar trebui majoritate parlamentara. pe care va doresc sa o obtineti doar dupa 2054 si atunci nu in Romania, ci in Papua-Noua Guinee!

    vorbesc serios. ar fi bine sa nu mai pierdeti vremea pe aici si sa emigrati chiar astazi. ne-atis capa de intentiile dumneavoastra, drum spre iad.
    • +8 (8 voturi)    
      ??? (Duminică, 19 iunie 2011, 17:20)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui ce

      Ai mare dreptate in ce spui! Dar ce ai cu oamenii din Papua - Noua Guinee, de ce le vrei raul? In rest, respect si numai de bine!
    • +6 (6 voturi)    
      in Papua-Noua Guinee (Duminică, 19 iunie 2011, 18:56)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ce

      traiesc vinotorii de capete, parca vad capetele lui pontanel si porumbacu londa color expuse pe prispa unui gospodar.
  • +27 (27 voturi)    
    unde este progresul??? (Duminică, 19 iunie 2011, 15:42)

    Ofelia [anonim]

    Stau si ma gandesc unde este progresul, evolutia societatii romanesti daca o putere face ceva si o alta dupa ea desface???
  • +38 (38 voturi)    
    haha (Duminică, 19 iunie 2011, 15:49)

    MirceaA [utilizator]

    cea mai mare dovada de prostie din istoria Romaniei ar fi sa mai vina odata comunistii la putere.
    • +4 (4 voturi)    
      off (Luni, 20 iunie 2011, 1:40)

      glasss_cj [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      MirceA, eu tare ma tem ca vor veni....cine stie, poate vom ajunge sa zicem "ce bine ne-a fost cu Boc si Udrea"..ca doar ce sa ne asteptam de la un (post)comunist ca Ponta sau un isteric ca Antonescu...si daca tot asa continua jocul pana in 2020 vor pleca inca 3 milioane de oameni (eu nu astept pana atunci ca plec in 2 saptamani) si populatia scade la 15 milioane nu pana 2050 ci 2020...
  • +17 (19 voturi)    
    Ar trebui (Duminică, 19 iunie 2011, 15:57)

    Alex [anonim]

    Ar trebui sa-i explice cineva adolescentului asta, ca masura reorganizarii teritoriale odata luata,asa va ramane.Daca ,atunci cind s-a cuplat cu Daciana,ar fi putut sa-i coasa himenul sa fie iar fata mare [dupa ce atrecut si pe la unul ca Turcescu] cu Romania nu se poate.
  • +25 (25 voturi)    
    judetetle (Duminică, 19 iunie 2011, 16:00)

    istoricul [anonim]

    Doamne ce DObitoc ! Cum naiba sa votezi asa o maimutza?
  • +29 (29 voturi)    
    mare dreptate are Ponta (Duminică, 19 iunie 2011, 16:04)

    Aramis [utilizator]

    "Asa e blestemul Romaniei. Unul strica si zece repara dupa aceea"

    Gura pacatosului adevar glasuieste, inca nu s-a terminat de reparat ce au stricat EI
  • +27 (29 voturi)    
    A mai fost un referendum si Ponta nu-l respecta (Duminică, 19 iunie 2011, 16:13)

    mircea [anonim]

    De ce am avea incredere in intentiile lui Ponta.A mai fost un referendum si Ponta&Antonescu nu-l respecta.Acum vor alte referendumuri ca sa afle ce?Este mai degraba o metoda de a tregiversa lucrurile.Ponta si Antonescu vor un stat birocratic,vor ca romanii sa depinda de stat ca sa poata fi manipulati.Ce vor Ponta&Antonescu ar duce la falimentul Romaniei si intarirea rolului baronilor locali in tinerea populatiei sub control.
  • +22 (22 voturi)    
    Pai, (Duminică, 19 iunie 2011, 16:16)

    zzit [anonim]

    Cam de asta v-ati ocupat tot timpul cit ati fost in opozitie : fara sa veniti cu solutii VIABILE, fara programe mai bune, nu ati facut altceva decit sa va OPUNETI fara a imbunatati NIMIC ! Prin acest raspuns dovediti inca odata ca, de fapt, nu vreti altceva decit ca totul sa fie facut doar asa cum vreti voi, COSTURILE nu au importanta ! Voi, admitind ca cei actuali ar reusi si s-ar cheltui bani pentru noile structuri in noile judete, ati fi in stare sa cheltuiti alti bani (tot din buzunarele noastre) sa faceti cum vreti voi, "iac'asa, de-al dracu, ca sintem la putere" (in visele voastre bolnave, poate...) ! Nu va ajunge ce ati facut cind ati fost la putere ? Chiar nu va intereseaza si soarta poporului astuia ? Nu ca m-ar interesa cite judete pot fi sau nu, dar sa declari cu nonsalanta ca, indiferent ce fac altii voi faceti la loc asta chiar ma face sa va doresc sa disparesti de pe scena politica ! Chiar va transformati in comunisti daca mai credeti inca faptul ca puteti schimba ce vreti cind vreti !
  • +23 (23 voturi)    
    R (Duminică, 19 iunie 2011, 16:17)

    me [anonim]

    Daca va uitati in legea Referendumului o sa vedeti ca scrie:
    "se pot organiza" si nu "se vor organiza".

    Rezulta ca nu e obligatoriu sa se faca referendum.
    Se poate schmba organizarea doar printr-o lege.

    Credeam ca USL este mai tare la legi, dar se pare ca nu.
  • +22 (22 voturi)    
    ponta pacalici (Duminică, 19 iunie 2011, 16:18)

    ady [anonim]

    sa luam exemplu Poloniei cu un PIB de $ 725 miliarde
    Balcerowicz a impus reforme ,a modificat regiunile economice de la 35 la 16 si astazi se bucura de o crestere economica constanta, absorbtie aproape completa a fundurilor europene..
    ----
    are Romania nevoie de masuri similare?..PIB-ul Romaniei $254 miliarde ,birocratie,fonduri europene 10% absorbtie
    • +8 (8 voturi)    
      254 miliarde? (Duminică, 19 iunie 2011, 20:51)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui ady

      ei as!
      Am vrea noi.
      Intre 120 si 150 miliarde euro.
      In rest de acord cu tine.
      Cum zicea fostul ambasador american Taubmann, daca este vointa politica, se poate face orice!
  • +17 (17 voturi)    
    Pe banii cui? (Duminică, 19 iunie 2011, 16:23)

    Lugojanul [anonim]

    Ca la noi la nimeni.Pe banii nostrii ai prostilor le faceti la loc?Asa e in politica romaneasca de 20 de ani : ce unii fac altii desfac.
    • +9 (9 voturi)    
      Nu e treaba... (Duminică, 19 iunie 2011, 17:39)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Lugojanul

      ...ta opincare...vezi-ti lungul nasului mamaligare...asa ar fi raspuns Nea Marian Oprisan.Apropos, Ponta e leit Tanase Scatiu !!!
  • +19 (19 voturi)    
    Cine plateste? (Duminică, 19 iunie 2011, 16:25)

    vasile [anonim]

    De unde se iau banii pentru organizarea referendumului.?
    Sunt de acord daca vin banii de la PSD si nu de la buget.
    Un referendum in fiecare judet costa bani nu gluma.
    Dar pentru Uslasi nu conteaza.
    Nu-si vad decat interesul lor si al baronilor locali.
    • +7 (7 voturi)    
      , (Duminică, 19 iunie 2011, 17:40)

      BalL [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      Bani de la PSD ?!!! Si astia - de unde-i au ? Isi vinde Nastase enshpe case ?
  • +14 (14 voturi)    
    daca (Duminică, 19 iunie 2011, 16:26)

    M [anonim]

    Asta daca ,Doamne fereste,o sa castigati alegerile.
  • +21 (21 voturi)    
    VORBE GRELE (Duminică, 19 iunie 2011, 16:29)

    DIT [anonim]

    D/l Ponta da inca o dovada ca este strain de politica. Adica de interesul public, nu de cel partidic. A spune ca desfiintezi ceva, dupa ce ajungi la putere, doar pentru ca fost realizat de adversarii tai - iata proba cea mai buna si clara ca n-ai treaba cu politica in democratie. Poate, in dictatura, da, respectiv desfintezi, nationalizezi, obligi si multe alte chestii din astea, pe care micul Titu le-o fi auzit in casa sau la rude sus-puse de Ceausescu.
  • +19 (19 voturi)    
    propunere.... (Duminică, 19 iunie 2011, 16:33)

    Marinel [anonim]

    Ca sa aiba fiecare PSD-ist cite un ciolan de ros, eu propun ca fiecare sat si oras sa fie si judet. Astfel vor fi si primarii, si consilii judetene si prefecti, posturi pentru toti. Asa e bine dom' Tonta?????
  • +18 (18 voturi)    
    O intrebare (nevinovata) de la... (Duminică, 19 iunie 2011, 16:35)

    Costin1968 [utilizator]

    ...Marele Crin : In ziua Referendumurilor, trbuie sa ma scol, ma rog trezesc, inainte de orele 14?...
  • +17 (17 voturi)    
    Daca atat ii duce capul... (Duminică, 19 iunie 2011, 16:40)

    Cosmin [anonim]

    Ce puteti sa le cereti? Acum sincer...chiar se asteapta cineva ca daca vor iesi acesti mari politicieni la putere atunci lucruri vor merge in directia corecta?

    Imi rau sa dezamagesc pe cine este credul, dar din moment ce gandesc asa "Daca, Doamne fereste, Basescu desfiinteaza judetele, o sa le facem la loc" nu exista optimism.

    Inteleg ca exista opozitie, ca in multe state civilizate, dar in occident au invatat sa lucreze fara a exista un sabotaj continuu, pentru ca la urma urmei se face un deserviciu populatiei.

    Asa ca atata timp cat USL-ul sau PSD-ul vor gandi si vor actiona dupa acest impuls salbatic "jos tot ce face Bos si Basescu", imi este greu sa anticipez perspective mai bune. Si credeti-ma sunt optimist...dar cu asa comportament...

    La sfarsit as vrea sa va mai reamintesc un lucru: nu uitati sa ganditi/spuneti din cand in cand "Romania, te iubesc". Si chiar o spun cu suflet, trebuie noi ca romani sa gasim acea fericire si frumusete interioara a Romaniei, pentru ca minusuri sunt si vor fi intotdeuna peste tot.
  • +12 (12 voturi)    
    La USLasi le este frica ! (Duminică, 19 iunie 2011, 16:40)

    parvu [anonim]

    Nu vor sa lase vaca romaneasca in pace ca sa deie lapte la UE, asa ca ei s-au gandit bine daca vor mai duce tumele sa pasca iarba PDL.
    Lor le este frica ca-si pierd ciolanele.
  • +19 (19 voturi)    
    Rezistenta neocomunista din ce in ce mai tare (Duminică, 19 iunie 2011, 16:54)

    ion roata [anonim]

    Ma asteptam ca rezistenta neocomunistilor sa se manifeste din ce in ce mai tare impotriva reformarii statului roman.Ei sunt impotriva reformarii constitutiei pentru a o pune de acord cu noile situatii a Romaniei si la fel de radicali sunt impotriva reorganizarii administrtive a tarii.
    De ce oare ?
    E simplu,de ce Romania sa devina un stat modern,cu cat mai putine cheltuieli pentruca profitorilor li se reduce tainul jafului national.
    In alta ordine de idei doresc sa-i spun lui Ponta caruia ii lipsesc cei 7 ani de acasa si o instruire profesionala adecvata timpurilor pe care le traim ca Basescu nu este singur si alaturi de el sunt milioane de oameni din tara aceasta pe care PSD si PNL au jefuit-o in veselie si aceasta ca urmare a invataturilor fostului mare sef comunist Iliescu.
    Romanilor treziti-va neocomunistii lupta sa puna din nou mana si sa jefuiasca in voie aceasta tara.
    • +6 (6 voturi)    
      desteapta-te romane! (Duminică, 19 iunie 2011, 22:33)

      dezamagitul [anonim] i-a raspuns lui ion roata

      populatia tarii trebuie sa inteleaga ca modernizarea ROMANIEI este vitala,partidele care se opun le e frica,nu vor mai avea acces la ,,JafulNational,,!!........d-nul Basescu trebuie sustinut de populatie,care trebuie sa se trezeasca mai mult ca oricand! daca nu scapam de comunisti si de acest jaf la care iau parte si cei din justitie ne desfiintam ca stat !!...cei din tarile civilizate au dreptate ,care este statul nostru de drept?.......trebuie schimbata constitutia urgent!.... sa ne ajute D-zeu!!!.......
  • +12 (14 voturi)    
    amuzant Poanta asta (Duminică, 19 iunie 2011, 17:02)

    CelalaltOvidiu [anonim]

    "Cred ca ne-am saturat, de sapte ani, sa ne tot certam, sa ne acuzam de ceva si sa ne tot batem."
    - De parca ar fi destul "ciolan" pentru gurile voastre flamande.

    "Unul strica si zece repara dupa aceea, dar o sa reparam si o sa refacem."
    - Acum ce o sa faceti daca va votam, aveti de gand sa demolati si KM astia de autostrada pe care ii avem, sa fie ca pe vremea voastra? Sau sa-i angajati la loc pe frecangii? NU inteleg, sunt prost !(Asa-i Poanta?Nu-i asa ca toti suntem niste prosti?)

    In concluzie, daca prin desfiintarea judetelor nu o sa mai vad atata opozitie in consiliile judetene la orice proiect, eu sunt pentru.
    Cum se poate ca din miile de proiecte pe infrastructura aprobate in luna mai nici macar unul nu a obtinut finantare de la guvern cu absorbtie de fonduri UE?
    Raspunsul este unul singur - partidele in egoismul lor gigantic isi pun unul altuia bete in roate pentru a nu se putea lauda cu ce s-a facut in mandatele lor.
    Si prostii, ne dam foc si ne aruncam de la balcon in parlament (care nu are nici o vina - stim cu totii ca se guverneaza prin OUG-uri si ARP-uri)
  • +18 (18 voturi)    
    Unul strica si zece repara dupa aceea (Duminică, 19 iunie 2011, 17:05)

    Vizitiul [utilizator]

    Nu, ati gresit, ati vrut sa ziceti, unu face si zece strica dupa aceea. Ponta, nu mai umbla cu siretlicuri de-astea.

    "Cred ca ne-am saturat, de sapte ani, sa ne tot certam, sa ne acuzam de ceva si sa ne tot batem."

    Ipocrizie la maxim, pai cine e mereu contra indiferent de ce se face? Ponta macane deja, las-o!
  • 0 (2 voturi)    
    semnificatie (Duminică, 19 iunie 2011, 17:15)

    mosh [anonim]

    Altul e spirul aici. PSD si-a facut socoteala, si a vazut ca nu ar iesi prea rau nici cu 8 regiuni. Chestia cu le vom face la loc, este pentru penelisti, care din nou se vor trezi intr-o situatie penibila, de tot risul.Ponta stie foarte bine ca nu le vor reface la loc. Pina la urma observ ca sunt discutii ascunse cu PSD si chiar aprinse.
  • +9 (9 voturi)    
    PONTA CEL GROAZNIC (Duminică, 19 iunie 2011, 17:16)

    ilinois [utilizator]

    Domnule, asta este in stare sa o schimbe si pe masa , numai ca sa fie impotriva lui Base !N-am vazut asa ceva ! Devine din ce in ce mai periculos si el si Crin .
  • +6 (6 voturi)    
    opa (Duminică, 19 iunie 2011, 17:26)

    sindbad [anonim]

    Stai ca deja incepe deja sa zica ce greu o sa fie.
    :)
  • +4 (4 voturi)    
    poftim gandire (Duminică, 19 iunie 2011, 17:39)

    Stoned [utilizator]

    poftim atitudine de politician cica serios. DACA BASESCU desfiinteaza judetele!!! uite cum priveste lucrurile papitoiul... ma intreb de ce nemtii au Landurile lor de marime la fel ca viitoarele judete... Ponta nu se intreaba?
  • +7 (7 voturi)    
    atunci dormim linistiti :D (Duminică, 19 iunie 2011, 17:41)

    ... [anonim]

    daca, Doamne fereste, desfiinteaza astia coruptia, o faceti voi la loc...
  • +6 (8 voturi)    
    ce sa facem? (Duminică, 19 iunie 2011, 17:57)

    soare [anonim]

    "Daca desfinteaza judetele noi le infiintam inapoi".
    Altatreaba noi nu avem , nu e asa tov. tontolici?
    "Nu ne mai certam nu ne mai batem"
    Nu cumva adunatura de hoti, banditi si mincinosi de la organizatia antiromaneasca uslingusitoare era cu cearta , scandalul , opozitia lui gica contra fiind de fiecare data solutia voastra , mai tov. tontolici?
    Ai dreptate cand spui ca ce face cineva bun voi veniti si stricati ca asa vreau muschii lui kgbilici, bombonel , miaunel si adierea pufcariei (nu-i spun pe restul ca nu merita).Ar fii bine sa va mutati in congo ca acolo puteti sa puneti de o dictatura proletara.

    P.S. Daca se modifica constitutia si pe aia faceti la loc , nu-i asa?
    • +4 (4 voturi)    
      dar ce ai vrea sa faca? (Luni, 20 iunie 2011, 0:42)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui soare

      Tu nu vezi ca are atitudine de Gica-Contra si nu se gandeste la nimic constructiv ci doar la raspunsuri smechere sau sa apara ca are ultimul cuvant?
      A venit pana acum cu ceva real constructiv?
      Pana si aia din PNL au fost mai constructivi (candva).
  • +10 (10 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 19 iunie 2011, 18:09)

    [anonim]

  • +5 (5 voturi)    
    organizare (Duminică, 19 iunie 2011, 18:16)

    Serje [utilizator]

    M-am uitat la Germania si are 16 landuri la 82 de milioane de locuitori iar Franta 22 regiuni la vreo 52 milioane de locuitori. La 22 milioane ale Romaniei corespund vreo 8 regiuni. Propunerea are deci suport serios prin comparare cu cele mai puternice tari din UE.
    USL-amistii nu se gandesc decat la putere, la cum sa fure in continuarea a celor 20 de ani de pradaciuni, epoca lui Ilici bolsevicul.
  • +7 (7 voturi)    
    Pai da... (Duminică, 19 iunie 2011, 18:38)

    jorj [anonim]

    Chiar daca ar fi o idee proasta desfiintarea judetelor, ca om politic care vizezi presidentia e de prost gust sa behai mereu ca odata ce vii tu (de parca ai veni pe mosia ta) o sa strici ce au facut ceilalti.....
  • +4 (4 voturi)    
    Usurel (Duminică, 19 iunie 2011, 18:49)

    Sabin [anonim]

    D-le Ponta,inca ma mai adresez politicos,desi Dvs.,nu-mi respectati vointa exprimata la referendum.Si alaturi de mine sunt cateva de milioane de romani,care au fost de acord cu reorganizarea Parlamentului si reducerea numarului de parlamentari.Desi consider ca bicameralismul trebuia pastrat,m-am prezentat la referendum (nu si la vot) pentru ca sunt revoltat de atitudinea parlamentarilor in general. Deci referendumul initiat de nici nu stiu cine din USL,este viabil,democratic,european dar ,deocamdata nesupus votului popular.Prin atitudinea pe care o promovati,tot mai multi vom fi contra Dvs.!
  • +8 (8 voturi)    
    Băi (Duminică, 19 iunie 2011, 19:07)

    Vizitiul [utilizator]

    Voi trebuie sa intelegeti ca USL/PSD si-au facut calcule si planuri. Aceste schimbari le da totul peste cap. Va dati seama in ce belele poti intra daca nu te tii de promisiuni la finantatori (ca sa nu le zicem altfel).

    Ii taie fratilor, ii taie daca nu le ies calculele! :)
  • +7 (7 voturi)    
    Reamintesc... (Duminică, 19 iunie 2011, 19:09)

    Constantin1 [utilizator]

    ,,Carlan tanar fara minte,, asa cum il caracteriza Iliescu nu se dezminte!
    In rest astept si de la opozitie ,,niste idei,, nu ura si ranchiuna.
  • +6 (6 voturi)    
    ptr acest individ ponta (Duminică, 19 iunie 2011, 19:48)

    tiberiu [anonim]

    in franta nu exista judete ,exista regiuni,departamente si comune
  • +9 (9 voturi)    
    sa ne ajute Dumnezeu! (Duminică, 19 iunie 2011, 20:56)

    spax [anonim]

    din pacate, multi oameni vad PDL ca adevarati hoti ai romaniei, si nu isi amintesc ca PSD au furat ca nesimtitii aproape toata tara in trecut. multi oameni inca raman cu ideea ca " PDL a redus salariile bugetarilor pentru ca sunt oameni rai!" , sunt din pacate unii , si MULTI care vor vota USL la viitoarele alegeri, sa ne fereasca Bunul Dumnezeu sa ajunga USL la putere!

    trebuie sa ne modernizam cat mai putem! chair daca PDL, Boc si Base nu au fost foarte inspirati prin unele decizii, sunt de parere ca ei sunt inca de departe cei mai potriviti ca conduca tara, nu mai vreau cretinism, hotie si parveniti in tara!


    Vreau Romania sa semene precum o tara din V Europei, chiar daca e destuld e tarziu!
  • +4 (4 voturi)    
    Inca o Poanta (Duminică, 19 iunie 2011, 21:57)

    Marcu [anonim]

    Omul acesta ori minte si cand se uita in oglinda ori este al doilea Geaona. Geoana ne promitea ca vom avea modelul Greciei daca il vom alege. Ponta minte de ingheata apele despre organizari administraive europene. Uita sa spuna ca "nasul' Nastase a convenit cu UE din anul 2003 aceasta organizare cu 8 regiuni si termenul semnat cu UE este 2012. Cred ca trebuie dus la un ospiciu ori declarat dusmanul PSD-ului si dat afara. Sa spuna Ponta daca mai cunoste ca un stat care a semnat un acord international (si statul era PSD) isi poate permite sa incalce acel acord? Si acest individ instabil zice ca este procuror? Atentie ziaristi de moguli care acum sunteti platiti sa-l injuati pe Base: ziua in care Ponta va avea puterea nu lui Base ii va taia capul, ci voua cei care ii cantati in struna. Pentru ca atunci voi il veti incurca si nu Base sau Boc!!! Si v-o meritati din plin caci mintiti prin omisiune.
  • -6 (6 voturi)    
    o sa ma scol (Duminică, 19 iunie 2011, 22:29)

    smen [anonim]

    cu noaptea in cap in ziua alegerilor ca sa votez impotriva lui basescu,o sa ma duc cu scaunelu in fata centrului de vot de la 4 dimineata ca sa fiu sigur ca am votat primul impotriva molimei portocalii,un singur lucru mai spun,cu taote minusurile,daca voi pedelistii credeti ca partidul portocaliu va mai castiga in tara asta alegeri sau va lua peste 20% in 2012 sunteti bolnavi la tartacuta
    • +5 (5 voturi)    
      este dreptul tau (Duminică, 19 iunie 2011, 23:27)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui smen

      sa votezi pe cine vrei.
      Nimeni nu a zis sa-l votezi pe Basescu.
      Ca sa-ti fac alegerea mai usoara, vezi ca Basescu nu mai candideaza pentru ca nu mai are voie si indiferent de ce abereaza Ponta nici nu o sa forteze nota ca sa mai stea un mandat ca si Iliescu.
  • +7 (7 voturi)    
    nivel de gradinita (Duminică, 19 iunie 2011, 22:34)

    sylvyaun [utilizator]

    Evident! Doar singura ratiune de a exista a domnului Ponta si a USL-ului e de a fi contra lui Basescu. Nu conteaza daca propunerea e buna sau rea, ci conteaza doar ca a fost promovata de Basescu, deci, prin definitie, e rea/proasta/abominabila etc. Doar interesul major al USL este de a pastra ordinea care exista acum si care ii convine atat de mult! Sunteti jalnici domnilor! Chiar nu puteti sa faceti si ceva constructiv? Veniti cu optiuni viabile, nu doar cu opozitii formulate la nivel de gradinita! Sau duce-ti-va inapoi la gradinita, pentru ca discursul vostru are sens doar acolo - aceea e varsta potrivita pentru argumentatii de genul celor pe care le faceti! Intorceti-va doar cand nivelul argumentatiei de care sunteti capabili ajunge la nivel de liceu macar!
  • +6 (6 voturi)    
    Propun... (Luni, 20 iunie 2011, 0:22)

    MickeyD [utilizator]

    ...sa dea opozitia un comunicat cu programul lor de guvernare: "orice face Basescu noi desfacem" si apoi sa ne lase pana la alegeri.
  • +3 (3 voturi)    
    reimpartire (Luni, 20 iunie 2011, 2:55)

    c.popescu [anonim]

    Care ar fi avantajele?
    -banii de la UE
    -O aparatura mai mica in teorie (in practica o sa redistribuie impingatorii de creioane pe la primarii sau alte institutii, dar poate sunt si unii fara pile).
    - O mai buna administrare in contextul UE (regiunile ar trebui pentru UE ceea ce erau judetele), dar nu numai.
    - Pentru cei fricosi de unguri: In noua impartire, ar reprezenta 45% din noua regiune, deci nu ar mai face regulile in zonele majoritare ca acum.

    Care ar fi eventualele dezavantaje?

    -Ca ar disparea judetele: Bihorelul meu, Gorjuletul meu, unde te duci tu. Ca la mormantare. N-am auzit pe unu' ca e timisan. Sau rar Gorjean. Ce e judetul in afara de o chestie pur teoretica, precum meridianele?Ce dispare? In afara de niste institutii si numele, nu vad ce.
    - Ca de ce acum? R.Dar de ce nu acum?
    Si argumente inteligente pentru delectare:
    - Ca ai face mai mult pana la resedinta. Sa faci ce?
    - Ca o sa fie Clujul in Crisana, sau Braila in zona Dobrogei. O sa ma sinucid cand o sa scrie pe buletin acelasi judet ca la cel din Caracal.

    Cei care sunt impotriva, Gica Contra. Sau unii care au niste interese marunte (locul caldut de munca, prietenia cu prefectul, etc).

    Consider deci ca impartirea in 8-10 regiuni e ok. Ar rezulta niste voievodate cum le zic unii de 2-3 milioane de locuitori

    Asta ar face ca la suprafata de 235.000km2 si 21 de milioane ar veni la 8 regiuni o medie de 40.000km2 si 2,5 milioane.

    Uitandu-ne la cei mai mai destepti (exemplul convinge):
    Franta: 560.000 km2, 66 de milioane. 27 regiuni administrative din care 22 in Franta europeana. O regiune are deci cam 3 milioane de locuitori si 20.000 km2. Cam cum ar ajunge la noi. Pentru cei carcotasi, da, au si departamente (fiecare regiune are ~5 departamente), dar si-au cam pierdut rolul, sunt doar sa mai plimbe unii foile.
    Italia: 300.000 km2, 60 de milioane, 20 de regiuni.
    Germania: 357.000 km2. 80 milioane. 16 landuri. 5 milioane de locuitori la un land.
  • +1 (3 voturi)    
    PT Domnul Ponta (Luni, 20 iunie 2011, 3:07)

    unroman [anonim]

    Se desfiinteaza judetele? Probabil ca nici nu ati citit proiectul de lege, nu se desfiinteaza nimic!!!! e doar o reorgamizare teritoriala care NU DESFIINTEAZA JUDETELE!!!! Sa revenim acum UE>ROMANIA>JUDET> LOCALITATE
    Proiectul de lege : UE>ROMANIA>REGIUNE>JUDET>LOCALITATE, totul pentru a putea concepte niste proiecte pe bani europeni mult mai mari, dupa ce PDL m-a dezamagit , am crezut in Domul Ponta... dar vad ca degeaba mi-am pus speranta , USL voteaza impotriva doar sa nu fie validate legile PDL, mai rau este ca fara succes, PDL a distrus tara... mai rau e ca opozitia nu e in stare de nimic... diferenta intre PDL si USL???? PDL mai si gandeste , chiar daca 90 % gresit , parerea mea... nu avem oameni de valoare in tara asta pe care sa punem votul... nici de la USL nici PDL.
  • +5 (5 voturi)    
    referendum (Luni, 20 iunie 2011, 5:47)

    nelu [anonim]

    Eu vreu referendum si referitor la articolul din costitutie care interzice confiscarea averilor ilicite. Ce ziceti stimabile Ponta de acord? As vrea sa aflam daca cetatenii vor sa pastreze articolul in constitutie sau vor sa fie scos. Deci daca esti de acord cu aceasta intrebare in referendumul tau sunt de acord si cu referedumul care il propui tu.
  • +1 (1 vot)    
    Atitudine copilareasca (Luni, 20 iunie 2011, 6:51)

    etre [anonim]

    culmea logicii, costa prea mult sa le facem acum .... asa ca va cheltui si mai multi bani sa le desfiinteze.
  • +2 (2 voturi)    
    regionalizare (Luni, 20 iunie 2011, 7:04)

    dvivi [utilizator]

    Toate nenorocirile prin care trecem se datoreaza regimurilor iliesciene in timpul carora au fost elaborate Constitutia si legile dupa care se desfasoara tote activitatile in Ro. In general, legile iliesciene sunt neclare si interpretabile. Din aceste motive sunt greu de aplicat in viata. Legile trebuie sa fie scurte, ciare si la obiect si sa impuna o finalizare fara interpretari. Asta incearca sa faca regimul Basescu in coditiile in care opozitia il saboteaza din toate pozitiile. Vedeti in ce situatie se afla Grecia si Spania la conducerea carora se afla socialistii.
  • 0 (0 voturi)    
    offffffff (Luni, 20 iunie 2011, 10:57)

    me [anonim]

    pot spune ca nu sufar pdlu si pe base... (a nu se intelege ca as fi fan psd sau pnl... nici gand)... dar diminuarea judetelor NU e o idee rea... evident daca se face cum trebuie!
    mai putine judete inseamna mai putina pirocratie, mai putine functii de conducere (care castiga mult si nu fac nimic), mai putine cladiri ocupate aiurea de guvern etc...

    evident ca si pdl si-a pus oamenii doriti sa vrece menta pe bani multi, cum a facut si psd si am fii copii sa credem ca desfiintarea judetelor va termina cu angajarile pe pile sau alte lucruri, dar, cel putin le va mai micsora!
    nu sunt de acord cu politica pdl din romania in mare parte, dar in unele momente chiar au dreptate!
    pe langa asta, cu judetele, ca se faca referendum! asa ar fi normal, este adevarat intr-un fel, cu conditia ca intrebarile si "recmala" la referendum sa fie cea reala, nu sa se inceapa cu magarii politice.

    oricum ponta greseste amarnic si dovedeste ca din psn stiu sa vorbeasca iliescu, nastase si cam atat, ponta si geoana nu au fata de politicieni... pur si simplu nu poti spune ca "faci judetele la loc" in 2012... odata suna a amenintare si a 2-a sunt alti bani cheltuiti!
    asta e ... pacat ca politicienii romani (toti) gandesc ca cei din opozitie trebuie sa fie tot timpul impotriva puterii
  • 0 (0 voturi)    
    Vai de copiii de parinti (Luni, 20 iunie 2011, 11:05)

    Fabia [anonim]

    Va imaginati ce ar insemna ca Ponta sau Antonescu sa fie tatii copiilor vostri? Ce educatie ai primi? Imaginati-va o lectie de istorie la scoala: profesoara le preda despre Imparatul Traian si columna din Roma. Copilul vine acasa si ii spune tatalui. Acesta il ia la omor. Si tot asa azi maine pana cand si la matematica si la fizica tot ca Ponta&A (adica PA) trebuie sa fie. Un fel de copii kamikaze care trebuie sa creada si sa nu cerceteze. La acesti altzeimeri ai politicii romanesti tot ce nu este facut de ei trebuie distrus: imnul si tara sunt numai inceputul. Pai daca nu v-ati da copiii in grija lor cum vreti sa le dati pe mana o tara? Am votat DA acum urmeaza sa votam PA?
  • 0 (0 voturi)    
    "E ciudat ca tocmai cei care sunt la putere nu res (Luni, 20 iunie 2011, 11:27)

    danandreipaval [utilizator]

    Ei asta e buna, merita mentionata in fiecare zi, dnule Poanta. Iti aduci aminte de ce au zis romanii la ultimul referendum? Crinut a zis ca nu il intereseaza parerea prostimii. Tu ce zici?
    aaa... ce zici ca nu te aud?

    Mai incearca
    Asa bre, MAI PUTINE PUTORI IN PARLAMENT!! Asa e ti-ai adus aminte bravo....
  • 0 (0 voturi)    
    m-am hotarat (Luni, 20 iunie 2011, 11:52)

    ploiesteanu [anonim]

    acum cateva luni sa nu mai votez PDL, mai mult sa votez orice altceva ca sa nu mai iasa PDL. Dar cu cine sa votezi ? cu Ponta sau Crin ? In nici un caz, cu partidul poporului , partidul lui becali sau vadim ? Poate sa fii nebun! Cu ecologistii ar fi o varianta dar daca au procentul sub prag li se impart voturile celorlalti. Pur si simplu n-ai cu cine vota. Ponta, mai baiatule, mai destept era prostalaul dinaintea ta. Judetul se va transforma intr-un judet mai mare, asta-i tot. Nu se pune problema desfintarii judetului preaiubit de cetatean. Cetateanu iubeste asa de mult cohorta de consilieri, care nu fac altceva decat sa ia banii pe sedinte?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by