Dan Voiculescu despre revizuirea Constitutiei: In 1945 si Adolf Hitler facea planuri pentru a recuceri Europa

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 2 iunie 2011, 14:13 Actualitate | Modificarea Constitutiei


Vicepresedintele Senatului Dan Voiculescu considera proiectul presedintelui Traian Basescu de revizuire a Constitutiei drept un scenariu SF.

"Traian Basescu nu a expus ieri un proiect de Constitutie, ci un scenariu SF. Cand realitatea devine prea dura, unii se refugiaza in fictiune. In 1945, izolat in propriul buncar, si Adolf Hitler facea planuri pentru a recuceri Europa. Acum, domnul de la Cotroceni, care se zbate la 10% din increderea populatiei, care a ratat toate obiectivele de politica interna si externa, care si-a incalcat toate angajamentele, s-a decis sa revizuiasca Constitutia si nu oricum, ci plasandu-se pe sine deasupra legii si a oamenilor, oferindu-si imunitate absoluta", a declarat Dan Voiculescu, citat de Agerpres.

El a subliniat ca pentru revizuirea Constitutiei este necesar votul a doua treimi din numarul total al parlamentarilor, iar coalitia de guvernare 'nu mai reuseste sa controleze nici macar 50% din voturi'.

"O demonstreaza problemele constante din Parlament. Dar domnul Basescu traieste in lumea lui. De exemplu, azi a mers la Roma pentru ca Italia isi serbeaza 150 de ani de unitate nationala, dar de 1 decembrie cand Romania isi celebra unitatea nationala a plecat din tara", a adaugat vicepresedintele Senatului Dan Voiculescu.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















4677 vizualizari

  • +40 (46 voturi)    
    Corect (Joi, 2 iunie 2011, 14:20)

    Vizitiul [utilizator]

    Pai el saracu' nici nu stie ce e aia Constitutie :) Il inteleg, pe bune.
    • +28 (32 voturi)    
      prostia (Joi, 2 iunie 2011, 15:50)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      De orice se poate vindeca omul, numai de prostie nu. A ramas setat pe alt program si latra aiurea. Teama de puscarie vorbeste prin gura latraului asta .
    • -1 (17 voturi)    
      Minusacii (Joi, 2 iunie 2011, 16:40)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Taci ca au aparut minusacii :) Am monitorizat de multe ori diverse articole si se vede cum apar minusacii in grupuri de cate 5-10 persoane. Tare!

      Bagati!
    • -26 (26 voturi)    
      /// (Joi, 2 iunie 2011, 17:17)

      leo [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      ai dreptate, basescu ca si ceausescu nu prea stie si nu respecta constitutia. adevarul este ca am ajuns cea mai indatorata tara din europa,nu am iesit din recesiune desi sau taiat salarii si pensii,nu santem bagati in seama de nici o cancelarie importanta. un esec total mandatele pdl+basescu
      • +16 (18 voturi)    
        Asa e! (Joi, 2 iunie 2011, 19:09)

        nick [anonim] i-a raspuns lui leo

        E vai de capul nostru, nici sa scriem romaneste nu mai stim din cauza lu' Base.
        Frate, lasa antenele ca te-au intoxicat in ultimul hal. Du-te la dezantenizare, poate incepi sa vezi si tu lucrurile asa cum sunt de fapt. Daca noi avem datoriile cele mai mari, inseamna ca habar n-ai pe lume traiesti.
        • +9 (11 voturi)    
          Lasa-l :) (Joi, 2 iunie 2011, 20:00)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui nick

          Saracu' de el nu-si mai poate plati creditul si zice ca e toata lumea in datorii :) In rest cred ca se refera la cancelaria de la Spiru Haret :)
    • +1 (1 vot)    
      nu stie (Vineri, 3 iunie 2011, 9:46)

      panfilca [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      nu stie nici istori, desi si'a luat meditator un prof. de istorie :-)
      au totusi, ceva in comun...
  • +56 (60 voturi)    
    Hotnews, (Joi, 2 iunie 2011, 14:23)

    manusha [utilizator]

    Va rog nu ne mai agresati cu zicerile acestui ticalos ! Vrem sa uitam ca mai exista .
    • -10 (14 voturi)    
      voiculescu nu se lasa (Joi, 2 iunie 2011, 16:41)

      cavaleristul [anonim] i-a raspuns lui manusha

      nu scapa nici o ocazie de a-i intoarce lui basescu atacurile. este o lupta stransa intre cei doi. sa vedem ce va mai fi. increderea populatiei in base e mica, aici senatorul are dreptate dar basescu este specialist in acrobatii politice, tot timpul are ceva pregatit
      • -11 (13 voturi)    
        Foarte Corect (Joi, 2 iunie 2011, 18:24)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui cavaleristul

        Prin 2004-2005 cum se mai pupa Baselino cu Voiculescu. Dar dupa cum bine stie lumea domnul Basescu lucreaza pe principiul: intai de toate saci in caruta, si dupa aceea moralitate.
        Astept "-" de la bagatori de "+"
    • -12 (12 voturi)    
      Voiculescu e dur (Joi, 2 iunie 2011, 18:02)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui manusha

      e cel mai dur dintre opozantii lui Basescu.
      • +3 (3 voturi)    
        Voiculescu, (Vineri, 3 iunie 2011, 9:16)

        voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Neica

        e cel mai putin credibil dintre adversarii politici si cel mai nerusinat . Imunitatea propusa il vizeaza pe viitorul presedinte, care e sigur nu va fi Basescu (nici nu mai poate candida).
  • +54 (58 voturi)    
    Felix turnatorul sa-si dea cu parerea la TV-ul lui (Joi, 2 iunie 2011, 14:23)

    Monix [anonim]

    Nesimtitul asta... securistul asta ordinar, care si-a turnat rudele pentru avantaje materiale, isi permite sa spuna ca proiectul pt noua Constitutie e scenariu SF... asta de acum, care protejeaza hotiile parlamentarilor, e o Constitutie buna... doar e facuta de comunistul Iorgovan, la comanda rusofilului Ilici...
    • +23 (25 voturi)    
      oricum (Joi, 2 iunie 2011, 15:40)

      carla [anonim] i-a raspuns lui Monix

      el vorbeste numai pentru telespectatorii lui. Chiar ma gandeam cand o sa scoata si el una, ca deh, acu e personaj important, trage nadejde la putere. Bleacs....
    • -24 (28 voturi)    
      Constitutia unui alt securist (Joi, 2 iunie 2011, 15:48)

      pix [anonim] i-a raspuns lui Monix

      Alo!!! Gara? Dar de securistul de la Cotroceni ai auzit?
      Tot un securist e artizanul acestui "proiect".
    • -8 (8 voturi)    
      voiculescu a calculat (Joi, 2 iunie 2011, 17:49)

      capisci [anonim] i-a raspuns lui Monix

      voturile. e greu de stiut cine va fi impotriva lui absescu
    • -8 (8 voturi)    
      despre constitutie (Joi, 2 iunie 2011, 20:20)

      olteanu gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Monix

      nu mai primiti astfel de comentarii,nu ne ajuta cu nimic constitutia trebuie modificata,dar momentul si cine o face nu-i asigura credibilitate,in aceasta tara sunt mari valori care pot contribui la elaborarea unei constitutii fara implicatii politice.
  • +42 (46 voturi)    
    sincer (Joi, 2 iunie 2011, 14:24)

    ady [anonim]

    voiculescu reprezinta ciuma rosie si nu stiu cui i se adreseaza ..probabil 2-3 procente de nostalgici comunistoizi
    • -8 (10 voturi)    
      totusi majoritate (Joi, 2 iunie 2011, 18:34)

      Neica [anonim] i-a raspuns lui ady

      de 75 de procente nu va mai avea niciodata Traian Basescu.
  • +41 (43 voturi)    
    revizuire (Joi, 2 iunie 2011, 14:25)

    dan2 [anonim]

    Parca era si un referendum, prin 2009, sau acela nu conteaza?
  • +46 (50 voturi)    
    Mogulii (Joi, 2 iunie 2011, 14:26)

    Moca [anonim]

    Le e teama ca acum vor da mai usor socoteala in fata legii pentru averile stranse in mod ilicit. Ce legatura are ce spune Felix cu propunerea lui Base ? Absolut nici una !
  • +38 (44 voturi)    
    pai ce sa zica unul ca tine (Joi, 2 iunie 2011, 14:26)

    daniel c [anonim]

    Intotdeauna cand iese voiculescu, pe sticla vorbeste doar despre scenarii s.f., ca uneori iti vine sa crezi ca el insusi traieste intr-un scenariu s.f.
  • +39 (43 voturi)    
    Felixee.... (Joi, 2 iunie 2011, 14:28)

    Claude [anonim]

    ....ai devenit latratorul de serviciu al USL? Asta e tot rolul pe care ti l-au rezervat Ponta and comp?
    Penibil? Deloc, esti JALNIC mai degraba!
  • +38 (42 voturi)    
    Mãi nea Dane sau... (Joi, 2 iunie 2011, 14:30)

    haiducul [anonim]

    ....Felix,oare nu este mai bine sa-ti vezi de antenele tale cu trecutul si prezentul tau ai face bine sa-l iei pe Ilici de manuta si sa dispareti din viata politica.
  • +37 (41 voturi)    
    Nume de cod: Felix Motanu' (Joi, 2 iunie 2011, 14:30)

    NATO [anonim]

    Unde a fost Base de 1 decembrie daca nu in tara ? In vizita la soldatii din Afghanistan Kandahar. AAAAA.
    • -22 (24 voturi)    
      mai informeaza-te (Joi, 2 iunie 2011, 15:50)

      pix [anonim] i-a raspuns lui NATO

      Esti prost informat. Era la mii de kilometrii distanta de Afganistan.
      • +18 (18 voturi)    
        Iar tu esti doar rauvoitor (Joi, 2 iunie 2011, 16:28)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui pix

        Asa e, Basescu era la Summitul OSCE. O intalnire destul de importanta, nu?

        Nu stiu altii ce cred, dar eu sunt sigur ca nu avea cum sa schimbe data acestui summit...
        Iar cu o zi inainte, pe 30 noiembrie, a fost in Afghanistan.

        http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8085550-traian-basescu-participa-1-2-decembrie-summitul-osce.htm
        • -2 (2 voturi)    
          ti se pare - privesc doar din exterior (Vineri, 3 iunie 2011, 9:41)

          pix [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

          Se pare ca nu la fel de important a fost recentul Summit din Polonia cand l-a refuzat pe marele licurici.
          Dupa cum spunea CTP: marinarul vrea sa-l copieze pe Cuza dar moralitatea sa este cel putin indoielnica.

          PS. Felix ar fi trebuii sa se "pensioneze" demult caci nu mai are credibilitate ca si "Hitler" al sau.
          • 0 (0 voturi)    
            Si eu tot din exterior privesc (Vineri, 3 iunie 2011, 14:23)

            maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui pix

            Din nou zic ca esti rauvoitor. Prezinti trunchiat informatiile, ceea ce da dovada rea-vointei.

            Din ce inteleg eu, diferenta intre cele 2 summituri consta in faptul ca la al doilea a fost invitat si Kosovo. Din punctul meu de vedere, e o dovada de verticalitate sa-ti mentii parerile cu privire la un subiect atat de fierbinte precum Kosovo si implicatiile pe care le poate avea pentru noi.

            Nu spun ca Base e un politician moral. De altfel, exista politician moral? Din pacate, asta e clasa noastra politica, n-ai ce face. Nu poti decat sa speri ca pe langa ce acumuleaza toti politicienii, sa faca si ceva pentru tara lor.

            Insa sa fii contra mereu, doar de dragul de a fi contra, zic din nou, e dovada de rea-vointa. Nu ma indoiesc ca esti contra lui Felix. Dar sunt sigur ca esti liberal.
  • +27 (31 voturi)    
    "stimabile" (Joi, 2 iunie 2011, 14:30)

    gogoasa [anonim]

    mirolaaaaauuuuu!
  • +40 (44 voturi)    
    Si Felix? (Joi, 2 iunie 2011, 14:33)

    nano2k [utilizator]

    Si Felix in 2011 inca face planuri de a recuceri Romania. Slaba performanta...
  • +31 (35 voturi)    
    felix latră modificările trec (Joi, 2 iunie 2011, 14:33)

    Gauloise [utilizator]

    ham ham ham
  • +17 (23 voturi)    
    Bine. (Joi, 2 iunie 2011, 14:34)

    Alexandru [anonim]

    .
  • +31 (35 voturi)    
    Mai, mai, mai (Joi, 2 iunie 2011, 14:35)

    Gabi [anonim]

    ... altul care s-a sculat din somnul de veci.
  • +40 (44 voturi)    
    nu mai vreau sa aud de "felix" (Joi, 2 iunie 2011, 14:35)

    mariusxmarius [utilizator]

    NUUUU, Nu ne mai intereseaza ineptiile sinistrului personaj ! Fiara se simte incoltita (va trebui sa-si justifice averea) asa ca va scuipa, va arunca cu pietre, va scoate vorbe de duh(neala) , doar sa scape el si familia !!!
  • +40 (44 voturi)    
    ataca la persoana (Joi, 2 iunie 2011, 14:38)

    gigi [anonim]

    Asta ataca omul in loc sa atace ideile noii constitutii, constitutie care contine niste prevederi foarte bune dar foarte proaste pentru el si gasca lui.
  • +35 (39 voturi)    
    uff... (Joi, 2 iunie 2011, 14:43)

    danzigk [utilizator]

    iar m-a luat gura pe dinainte... am crezut ca numa' Crina e redus rau...da' ui' ca a mai iesit unu' pe tapet.
  • +36 (40 voturi)    
    Da' Voiculescu asta... (Joi, 2 iunie 2011, 14:44)

    Alius [anonim]

    Pe la cat la suta din increderea polpulatiei se zbate? Asa de curiozitate... El pe cine reprezinta?... Sau pe cati reprezinta?
  • +32 (36 voturi)    
    Voiculsecu sa taca... (Joi, 2 iunie 2011, 14:44)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    A propos de increderea populatiei, sa candideze el la Presedintie (asta daca are curaj sa dea declaratia aia de necolaborare cu Securitatea) sa vedem daca obtine peste 1.5% voturi...

    Cel putin acum ,la sfarsitul celui de-al doilea mandat, Basescu mai misca ceva in directia buna, macar ce s-a votat la ultimul referendum.
  • +32 (36 voturi)    
    bad kitty (Joi, 2 iunie 2011, 14:45)

    dracul [anonim]

    vine domnul informator dovedit sa formeze iar opiniile prostimii...
    • +12 (14 voturi)    
      :)))) (Joi, 2 iunie 2011, 15:28)

      Pistache [utilizator] i-a raspuns lui dracul

      bad kitty :))) mi-ai facut dupa-amiaza placuta, dracusorule
  • +27 (31 voturi)    
    Voiculescu motanul (Joi, 2 iunie 2011, 14:45)

    Adrian US [anonim]

    Motanul asta nici macar nu stie istorie. Hitler facea planuri din '37-'38 pentru cucerirea Europei.

    Motanule, de pactgul Libentrop-Molotov ai auzit?

    Cred ca atata esti de ocupat cu panurile de suspendare a presedintelui ca nici nu mai stii pe ce lume te aflii.

    Adrian US
    • +5 (7 voturi)    
      c (Joi, 2 iunie 2011, 15:20)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

      de fapt e ribbentrop-molotov, iar hitler facea intr-adevar in 1945 planuri pentru REcucerirea europei!

      in rest de acord cu tine!
    • +6 (6 voturi)    
      Romania stat "democrat" (Joi, 2 iunie 2011, 15:25)

      Demo [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

      era Ribentrop,
      In rest totul e OK !
  • +31 (35 voturi)    
    cine sufera de fapt? (Joi, 2 iunie 2011, 14:48)

    pehash [utilizator]

    Stim, domnu' Felix, stim, il veti suspenda pe Base pana pe 25 ale lunii.. in fiecare luna..

    care vicepresedinte al senatului este un fost informator al securitatii, acuzt de fals in declaratii. nu prea inteleg ce mai cauta in parlament... oricum e si el in topul absentelor si dupa ultima decizie a judecatorilor nici macar n-avea voie sa candideze. stim, base e de vina.
  • +31 (35 voturi)    
    Noua constituție (Joi, 2 iunie 2011, 14:50)

    Petre Dan Constantin [anonim]

    Felix transcrie uneori amintirile sale de la cursurile de marxism. Revizuirea constituției va fi supusă aprobării parlamentului și va fi adoptată prin referendum. unde se poate vorbi despre autoritarism?
  • +31 (35 voturi)    
    si noi care credeam (Joi, 2 iunie 2011, 14:51)

    zaboo [utilizator]

    ca sunteti acolo ca sa reprezentati poporul, nu ca sa socotiti cate voturi are puterea si cate opozitia... pe oamenii de rand i-ati intrebat ce cred EI despre scenariul asta SF? poate le place si vor sa vada filmul, sau va e frica?
  • +23 (27 voturi)    
    Mda (Joi, 2 iunie 2011, 14:54)

    Paul [anonim]

    Se mai trezi si Paparuda asta sa comenteze. Normal pentru ca nu prea are cum sa demonstreze averile pe care le are ...
  • +14 (16 voturi)    
    Gand! (Joi, 2 iunie 2011, 15:03)

    Ion F. [anonim]

    Nu mai vreau Felix! Este prea profund pentru noi.
  • +17 (19 voturi)    
    Fara imunitate! (Joi, 2 iunie 2011, 15:05)

    Fair Lady [anonim]

    Poate reusim sa exorcizam o data pentru totdeauna Romania si sa scoatem din ea diavolii !
    De cate ori cineva de buna credinta incearca sa ii afume cu tamaie, incep sa chiraie si sa scoata fum si pucioasa pe nari :)
    Normal ca ii tremura coditza si cornitzele la ideea ca nu va mai avea imunitate. Pai el si ceilalti ca el sub ce umbrela isi mai desfasoara draciile?
  • +13 (15 voturi)    
    Ah, am uitat (Joi, 2 iunie 2011, 15:10)

    nano2k [utilizator]

    Multumim pentru nota informativa, tovarase Felix!
  • +15 (17 voturi)    
    durere mare pentru Voiculescu. (Joi, 2 iunie 2011, 15:13)

    mircea [anonim]

    Sa nu mai fie averea licita?Sa fie nevoit sa o justifice si sigur sa ramana fara avere?Te astepti sa sustina noua Constitutie acest excroc ajuns fraudulos in Parlament si cu functie importanta,tinand cont ca partidul de buzunar ce-l pastoreste nu are nici 1% din voturi.Oare pe gratis i a oferit Nastase locuri in Parlament si o functie buna?Voiculescu fura si Nastase-si trage partea.
  • +16 (18 voturi)    
    Reductio ad Hitlerum (Joi, 2 iunie 2011, 15:24)

    tr0ubl3 [anonim]

    https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Reductio_ad_hitlerum

    Acest imbecil securist demonstreaza inca o data ca este o fosila stalinista.

    Prin simpla aducere in discutie a lui Hitler si-a invalidat orice argument care ar fi putut sa il aduca in discutie.
    Compararea oricui cu Hitler nu face decat sa puna punct oricarei discutii inteligente. Nu e decat o dovada a unui sobolan comunist de a deraia un posibil dialog pe tema schimbarilor necesare intr-o constitutie facuta de fosile comuniste ca si el.

    Si normal ca atunci cand caracterul averii nu mai este prezumat ca fiind licit, si trebuie sa dai socoteala pt miliardele furate din conturile companiilor de stat pe care le-ai capusat, sa aduci in discutie orice argument posibil sa deraiezi aceste demersuri.

    Tovarase voiculescu cu V mic poate ati putea folosi mai bine banii furati, platind o excursie pt cei care au fost cu adevarat victimizati de cel pe care il mentionati sa intelegeti ce inseamna nazismul.
    Oricum, veti fi placut surprins ca se aseamana destul de mult cu un alt sistem opresiv atat de drag dumneavoastra (si folosesc termenul d-voastra din datorie si respect pt cititori)..
  • +17 (19 voturi)    
    tovarasul felix ,cine te ( mai) intreaba .. (Joi, 2 iunie 2011, 15:27)

    Inna [anonim]

    .. pe matale, despre lucruri noi, progresiste? Cu siguranta nu realizezi, insa cel rupt de realitate esti .. chiar dumitale!!! Dumitale reprezinti vechiul, reprezinti trecutul de care vrem sa scapam, esti simbolul parvenitului, esti securistul turnator , esti dintre ticalosii care au condamnat si au pus umarul, sa impinga Romania cat mai adanc in coruptie, in promiscuitate, in necivilizatie si saracie!
    Deci.. nu ai nici un drept . Nici moral, si de nici un fel sa ne zici cine este bun si cine greseste! Singurul drept pe care il ai , este acela de a recunoaste ca ai fost un turnator nenorocit si ca ai furat cat ai putut , stiind ca acele bunuri erau facute prin infometarea unui popor intreg. Si de a primi cinstit pedeapsa cuvenita. Capisci?? Pa!
  • +19 (21 voturi)    
    nu stiu de ce (Joi, 2 iunie 2011, 15:33)

    MirceaA [utilizator]

    nu stiu de ce, dar de cate ori il vad pe Voiculescu am impresia ca miroase a canal.
  • +12 (16 voturi)    
    sunt curioasa... (Joi, 2 iunie 2011, 15:44)

    arzi [anonim]

    daca citeste cineva mai mult decat titlul la astfel de articole..
    • +8 (8 voturi)    
      Iti raspund eu la curiozitate (Joi, 2 iunie 2011, 16:35)

      laur [anonim] i-a raspuns lui arzi

      Nu am citit deccat titlul si am urmarit un pic comentariile si astea pe scurt. Mi-a sarit al tau in ochi ca e ultimul. Dar de citit ce spune nu, si sunt foarte sicner
    • +15 (15 voturi)    
      Raspuns la intrebare (Joi, 2 iunie 2011, 16:59)

      Rafaila [anonim] i-a raspuns lui arzi

      Am citit mult mai mult decit titlul. Asa am aflat, din nou, daca mai era nevoie, ca respectivul idiot, Voiculescu, este vicepresedintele senatului Romaniei. Ceea ce inseamna, pentru mine, ca senatul Romaniei, in starea sa actuala, nu face doi bani. Cum a ajuns, dobitocul asta, vicepresedinte al senatului, si cum continua sa fie? Ce fel de democratie putrezeste asa de rau in Romania? Ce rol joaca oamenii obisnuiti, cei pentru care ar avea sens o democratie, in circul asta? In rest, aberatiile despre Hitles, daca nu ar fi oribile, ar fi hilare.
  • +11 (11 voturi)    
    domne, (Joi, 2 iunie 2011, 17:24)

    leopold [anonim]

    astuia nu-i pregatesc procurorii o camaruta langa Vantu?Motiv:incitarea la violenta,tulburarea linistii publice sau stiu eu ce alte motive.
  • -14 (14 voturi)    
    Sincer... (Joi, 2 iunie 2011, 17:38)

    dc [anonim]

    sunt de acord cu tot ce s-a spus in celelalte comentarii despre Voiculescu. E unul din indivizii cei mai respingatori din asa zisa politica romaneasca. Mai mult ca sigur a fost securist, mai mult ca sigur la baza averii sale stau activele firmei Crescent, etc. etc. Cu toate ca sunt convins de cele de mai sus, la fel de convins sunt si de faptul ca acest individ e mult mai putin periculos pentru tara decat Basescu si gasca lui. Si sunt aproape sigur ca intr-un ipotetic tur doi la niste ipotetice alegeri prezidentiale, singura sansa pentru Voiculesca sa devina presedinte, ar fi sa-l aiba drept contracandidat pe Basescu. Trist dar adevarat. Si toate spumele din comentariile alaturate nu pot sterge aceasta realitate...
    • +9 (9 voturi)    
      vrabia malai viseaza ... (Joi, 2 iunie 2011, 20:09)

      cora [anonim] i-a raspuns lui dc

      La asta se gandeau si armasarii lui Voiculescu aseara pe la antene. Ce se intampla oare daca-si face Basescu Constitutie ca sa mai poata candida o data? Pai la ce va tremura chilotii, barbatilor? Basescu, precum bine stiti, ca si tot neamul de se uita la voi, a distrus tara asta si pe poporul ei, a otravit fantanile si-a ars campurile. De ce va mai este frica c-ar putea candida inca o data? Pai daca ar trebui sa mai treceti voi, deontologilor care sunteti, prin inca o campanie electorala castigata de Basescu, va putea duce sa va sinucideti in masa.
    • +4 (6 voturi)    
      asa, da... (Joi, 2 iunie 2011, 20:14)

      DAD [anonim] i-a raspuns lui dc

      cred ca ai dreptate. Ideea e ca romanii ca sa ajunga iar pomanagii la stat si ca sa fie "liniste" in tara ar fi in stare sa-l voteze pe Voiculescu. Pe de-o parte imi pare rau de tara mea, dar pe de alta parte ma bucur ca-i fara scapare, ca nu mai sufar asa de tare c-am lasat-o pentru alta.
  • +4 (4 voturi)    
    ce facea hitler in 1945 (Vineri, 3 iunie 2011, 9:27)

    io [anonim]

    voiculescu stie, a fost de fata.
  • +4 (4 voturi)    
    Sweet ignorance (Vineri, 3 iunie 2011, 9:31)

    unul [anonim]

    Adormit de cantecele de lauda ale aplaudacilor sai, Voiculescu se crede mare si tare dar de fapt Basescu ii da bataie la fundeltz cand vrea el. Dovada ca Voiculescu&Crin&Co sunt doar niste papagali? De aproape 10 ani se chinuie fara succes sa-l dea jos pe Basesc sau sa-i puna bete in roate.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by