Surse: Traian Basescu s-a dus la BNR in incercarea de a-l convinge pe Mugur Isarescu sa accepte functia de premier

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 14 februarie 2011, 17:47 Actualitate | Politic


Mugur Isarescu si Traian Basescu
Foto: Agerpres
Presedintele Traian Basescu s-a dus luni dupa-amiaza la sediul BNR incercand sa-l convinga pe guvernatorul Bancii Centrale, Mugur Isarescu, sa accepte functia de premier, au declarat surse apropiate presedintiei. "Nu e pentru prima oara cand presedintele incearca sa-l convinga pe Isarescu, intrebarea e daca reuseste", au spus sursele. Pe de alta parte, surse din BNR au declarat pentru HotNews.ro ca discutia dintre Basescu si Isarescu ar fi fost pe tema arieratelor din economie si ca nu s-au abordat chestiuni politice.

Duminica noaptea, presedintele Basescu s-a intalnit cu lideri de filiale si de la centru ai PDL, discutiile prelungindu-se pe durata a cateva ore, au declarat surse din partid, pentru HotNews.ro. Ziarul Gandul scrie ca Traian Basescu s-ar fi intalnit si in cursul zilei de luni cu lideri ai PDL, insa informatiile in acest sens obtinute de HotNews.ro sunt contradictorii.

Vasile Blaga a declarat luni la TVR ca la varful PDL nu au existat discutii despre un eventual inlocuitor al lui Emil Boc in persoana guvernatorului BNR, Mugur Isarescu.

Evenimentele zilei de luni:

UPDATE Ora 23.00 Intalnirea presedintelui Basescu cu liderii PDL s-a incheiat. Niciunul dintre participanti nu a dorit sa faca vreo declaratie. Vom reveni cu amanunte.

Ora 21.50 Democrat liberalul Vasile Blaga a declarat luni la TVR ca la varful PDL nu au existat discutii despre un eventual inlocuitor al lui Emil Boc in persoana guvernatorului BNR, Mugur Isarescu: "ca sa vorbesti de inlocuitor, Emil Boc ar trebui sa-si dea demisia si nu avem aceasta situatie".

Ora 19.00 Basescu discuta la Vila Lac 1 cu premierul Emil Boc si lideri ai PDL, anunta Mediafax.

Ora 18.55  Surse din interiorul PDL sustin ca, in cadrul intalnirilor care au avut loc pana acum, s-au discutat varianta inlocuirii premierului iar Emil Boc sa-si anunte candidatura pentru un nou mandat in fruntea PDL.

Ora 18.40 Traian Basescu urmeaza sa aiba in aceasta seara o noua runda de discutii cu sefii de organizatii din teritoriu, pentru a discuta despre strategia alegerilor interne.

Ora 16.00
Presedintele Traian Basescu s-a deplasat la sediul BNR, unde a avut o intrevedere cu guvernatorul Isarescu.

Intalnirile de taina dintre Traian Basescu si liderii democrat liberali au ca scop stabilirea strategiei pentru alegerile interne din PDL. Sursele Hotnews.ro sustin ca presedintele Traian Basescu incearca sa evite preluarea sefiei PDL de catre Vasile Blaga si mentinerea lui Emil Boc la carma partidului. In acest sens, Traian Basescu ar fi propus sefiilor de organizatii ai PDL retragerea lui Emil Boc din functia de premier si mentinerea acestuia la sefia partidului.  Aceleasi surse sustin ca liderii democrat liberali grupati in jurul tripletei Blaga-Videanu-Berceanu refuza sa accepte ideea unui premier independent.

In mai putin de o saptamana, pe 19 februarie are loc Consiliul National al PDL, sedinta in care se va decide data pentru alegerile la nivelul conducerii partidului. Conform surselor Hotnews.ro, statutul PDL se va modifica, astfel incat candidatii pentru functia de presedinte si de prim vicepresedinti sa fie alesi uninominal si nu prin motiune, asa cum este prevazut in statutul actual.

Duminica noaptea, presedintele Basescu s-a intalnit cu lideri de filiale si de la centru ai PDL, discutiile prelungindu-se pe durata a cateva ore, au declarat surse din partid, pentru HotNews.ro. Ziarul Gandul scrie ca Traian Basescu s-ar fi intalnit si in cursul zilei de luni cu lideri ai PDL, insa informatiile in acest sens obtinute de HotNews.ro sunt contradictorii.

Traian Basescu si-a anuntat, la inceputul saptamanii trecute, intr-o emisiune a postului public de televiziune, intentia de a discuta cu liderii de filiale din PDL, in perspectiva alegerilor interne, programate la jumatatea lunii mai.

Reamintim ca Mugur Isarescu a mai indeplinit functia de premier al Romaniei, in perioada 22 decembrie 1999 - 28 decembrie 2000, insa coalitia aflata atunci la putere a pierdut alegerile in noiembrie 2000, iar el s-a intors in functia de guvernator al BNR.

La alegerile din 26 noiembrie 2000, a fost candidat independent la presedintie, obtinand 9,54% din sufragii in primul tur.

Background.
Traian Basescu a mai apelat la BNR in situatii de criza. In 2009, dupa caderea guvernului Boc in urma unei motiuni de cenzura, l-a nominalizat pe Lucian Croitoru, consilier al guvernatorului BNR, la functia de prim-ministru.

Seful statului a avut pozitii publice confuze pe tema numirii unor tehnocrati in Guvern. Pe data de 18 ianuarie, Traian Basescu se declara sceptic cu privire la prezenta tehnocratilor la Palatul Victoria.

"Privind la măsurile pe care acest Guvern a trebuit să le ia în 2010 şi urmează să le ia în 2011, este exclus ca un ministru neangajat politic să poată să facă faţă. Eu ştiu şi de câte ori a fost necesară intervenţia mea la grupul parlamentar PDL pentrui a-i convinge să voteze o lege sau alta. Nu ştiu dacă vă imaginaţi cum e un ministru care nu are nicio legătură cu partidul sau cum ar fi fost un prim ministru tehnocrat mergând la grupul PDL, spunându-le «trebuie să trecem legea asta»", a declarat Traian Băsescu, citat de Mediafax.

El a reamintit că, pentru a-i convinge pe parlamentarii din majoritate să voteze o anumită lege, a mers personal la grupurile parlamentare.

"M-am convins acum, în acest an, fiind extrem de conectat la convingerea grupurilor parlamentare să voteze, la un moment dat am plecat eu la fiecare grup să-i conving. Ce făcea un tehnocrat? Aveţi şi explicaţia de ce nu a rezistat un Vlădescu la Finanţe. Nu reuşea să-şi convingă grupurile parlamentare, pentru că nu erau de-ai lui şi grupurile nu-l recunoşteau ca fiind parte din ele. Lecţia anului 2010, pentru mine a fost o lecţie de substanţă din acest punct de vedere: nu ai ce căuta în Guvern cu tehnocraţi în perioadă de criză. Numai oameni politici care-şi pot convinge colegii", a mai spus şeful statului pe 18 ianuarie, la o dezbatere organizata de Institutul pentru Studii Populare.


Citeste mai multe despre   
















15406 vizualizari

  • +59 (79 voturi)    
    Ponta si Crin + postacii vor urla ca nu este (Luni, 14 februarie 2011, 18:06)

    Daniel [anonim]

    echidistant fata de partide.

    Atat timp cat ii trage de urechi si le spune, lasati Jusittia sa ii bage la puscarie si sa ii judece pe cei banuiti, eu nu am nici o problema ca se intalneste cu ei.

    Daca PDL-ul nu va deveni un partid corupt pana in sira spinarii ca PSD-ul, asta se va datora 100% lui Base.

    Prefer un presedinte care inca tine legatura cu partidul de la care a plecat, decat unul care merge sa faca greve impotriva justitiei, sau altul care lipseste la 99% din zilele de serviciu.
    • -36 (60 voturi)    
      Hotul care striga preventiv "Hotii !" :)) (Luni, 14 februarie 2011, 18:22)

      KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Curat constitutional, coane Daniele !
      • -2 (6 voturi)    
        lasa-l pe Ponta ... (Marţi, 15 februarie 2011, 9:15)

        st-an [utilizator] i-a raspuns lui KingSnake

        aici e vorba de Basescu
    • +21 (47 voturi)    
      Subscriu (Luni, 14 februarie 2011, 18:25)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Subscriu si eu la parerea ta. Sa nu uitam ca Iliescu conduce partidul din umbra in toate mandatele sale ... la fel cum inca mai incearca si acum.
      Si ar mai fi ceva despre domnul Crin ... cica ar cam fi repetat niste clase cand era la scoala (vreo 3 daca nu ma insel). Din pacate un Base ar fi alegerea cea mai putin proasta. Poate totusi o sa apara un altul mai tare decat toti cei 3.
      • -7 (19 voturi)    
        nu se poate! (Luni, 14 februarie 2011, 22:19)

        Nicky [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        A repetat niste clase...ce rusine! Poate a si fumat vreodata? Poate a ajuns in halul sa bea si o bere.... cata depravare!
        • +8 (10 voturi)    
          daca (Marţi, 15 februarie 2011, 9:00)

          excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

          tu , cu logica asta fracturata, vrei sa fii condus de un bula care s-a si marsavit cu trecerea timpului, un simbol al policianului dimbovitean , chiulangiu si cu gura mare, te priveste.. dar nu mai ne trageti pe toti in bascalia asta de doi lei
        • 0 (4 voturi)    
          Mai (Marţi, 15 februarie 2011, 12:24)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

          eu am auzit ca bea si cate o bere, cand se termina vodka.

          Nu-i asculta pe detractori: Antonescu pune in fiecare zi mana pe carte (pe carti, mai precis) si are o conversatie incantatoare, daca si castiga :))
      • +4 (6 voturi)    
        daca (Marţi, 15 februarie 2011, 10:49)

        coor [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

        crinutz va fi ales presedinte dintro eroare umana , si va fi prezent pe scena politica la fel cum e acum ca parlamentar , oare ce-or mai zice sustinatorii lui ?! nu-i nevoie de voturi pentru aceasta remarca !
    • -18 (36 voturi)    
      Vrea sa-i rupa gatul ??? (Luni, 14 februarie 2011, 19:02)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Ca laui Roman siStolojan?
      Ei Isarescu e la un nivel mai inalt decat Basescu (international).
      Probabil s-a dus sa cerseasca incheierea mandatului si nu a treia cizma !
    • -19 (31 voturi)    
      Vrea sa-i rupa gatul ??? (Luni, 14 februarie 2011, 19:02)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Ca laui Roman siStolojan?
      Ei Isarescu e la un nivel mai inalt decat Basescu (international).
      Probabil s-a dus sa cerseasca incheierea mandatului si nu a treia cizma !
    • +16 (34 voturi)    
      foarte tare! (Luni, 14 februarie 2011, 19:49)

      resita31 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Bravo Base! incepe sa imi placa de Base...
      • -2 (10 voturi)    
        hahahaha (Marţi, 15 februarie 2011, 9:51)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui resita31

        zau ?
        deabea acum ?

        'si marmota invelea ciocolata' ....;)
      • +3 (5 voturi)    
        Asa care va sa zica ... (Marţi, 15 februarie 2011, 9:52)

        resita32 [anonim] i-a raspuns lui resita31

        Pe el copii! Auzi, pina acum nu i-a placut!
    • +14 (34 voturi)    
      echidistant? (Luni, 14 februarie 2011, 20:04)

      mia [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      dar de cate ori i-a chemat la consultari la Cotroceni si i-au raspuns cu o obraznicie intolerabila??
      • -9 (15 voturi)    
        de fiecare data (Marţi, 15 februarie 2011, 8:50)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui mia

        si de fiecare data a meritat!
        • 0 (2 voturi)    
          Adriane (Marţi, 15 februarie 2011, 12:31)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          vine ea si ziua aia in care nu-l mai cheama nimeni... =))
    • -12 (22 voturi)    
      lalala (Luni, 14 februarie 2011, 22:17)

      un [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Sunt postac si credeam ca la tine in gasca, pardon partid e plin de oameni capabili si gata oricand sa-si slujeasca tara ca boc, udrea, bercea, eventual ridzi sau pasat.
      Acum imi dau seama ca sefu vostru e chiar disperat.Si atunci incearca sa aduca la conducere un mason, poate poate scoate tara din cacao.Si daca e destept masonul, accepta provocarea dar parerea mea e ca aici nu se mai poate face nimic.
      Eventual daca fura economiile familiei Mubarak, merge.
      Acum du-te si mai raporteaza un comentariu....
    • -6 (14 voturi)    
      copile... (Marţi, 15 februarie 2011, 9:19)

      me [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      pdlu e la fel de corupt ca psdu...
      cand o sa inveti ca totu e de fatada pentru prosti?
      PS: flota, fratele cu afacerile cu armament, rritzi, roberta anastase, etc etc etc iti spun ceva de incoruptibilitatea pdlului si-a lui base?!?!?!
      evident si ceilalti sunt la fel
      • -4 (12 voturi)    
        nu exista ! (Marţi, 15 februarie 2011, 9:53)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui me

        numai minciuni si pixeli albastrii !!!

        pdl-ul este un partid de sfinti , iar base este insusi mantuitorul(lor)
  • -29 (55 voturi)    
    pdl=romania? (Luni, 14 februarie 2011, 18:21)

    marius [anonim]

    Dl Basescu e sef de partid sau de tara?, la cum merge Romania nu e de mirare ca se ocupa mai mult de pdl. pacat domnule Basescu credeam ca sunteti cu ceva mai bun decat cei din psd, da nu aveti cum sa fiti pt ca sunteti toti din fsn
    • +33 (51 voturi)    
      PDL=Romania? (Luni, 14 februarie 2011, 18:30)

      johann [anonim] i-a raspuns lui marius

      mai bine asa decat unul care striga jos justitia. sau?
      • -1 (23 voturi)    
        PDL PSD PNL-tot securitate e ! (Luni, 14 februarie 2011, 18:59)

        niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui johann

        Nu vedeti ca cele doua camere sunt conduse de copii de generali .
        Ce trebuie sa ne mai si spuna ???
    • +27 (45 voturi)    
      Ptr. voi oricum o dai tot nu e bine (Luni, 14 februarie 2011, 18:31)

      alex [anonim] i-a raspuns lui marius

      Daca se ocupa de Romania sari ca PDL e corupt daca se ocupa de PDL sa-i puna la punct, de ce nu se ocupa de Romania.
      Trebuia sa-i lase de capul lor sa-si faca de cap cu toti coruptii acolo dupa capul tau, asa ar fi fost bine, dupa cum pare esti de partea patrihotilor de tara.
      • -11 (35 voturi)    
        pupati-l (Luni, 14 februarie 2011, 19:01)

        silvestru [anonim] i-a raspuns lui alex

        Trebuie sa faca alegeri anticipate nu anus contra naturii cu toti fugitii cu toate minoritattile si toti refulatii care nu si-au gasit loc pe la ei prin partide ca nu-i baga nimeni in seama. De 20 de ori alegeri anticipate daca era nevoie si se spargeau toate bandele de corupti si evazionisti care nu mai stiau la cine sa dea spaga. Asa i-a consolidat pe ai lui pe vecie si numai poate scapa de ei. Exercitiu democratic sau nimic, asa se face, nu exista alta cale! La noi este simulacru de democratie si toti sunt vorbiti unii cu altii....
        • +17 (31 voturi)    
          Alegeri anticipate (Luni, 14 februarie 2011, 19:30)

          alex [anonim] i-a raspuns lui silvestru

          se fac numai atunci cand nu exista alta solutie, nu se arunca miliarde asa de pomana ca i s-a sculat lui unul sau altul
          Daca nu vb civilizat nu mai primesti raspunsuri de la mine
          • +2 (4 voturi)    
            ba se arunca ... si inca cum ... (Marţi, 15 februarie 2011, 10:01)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui alex

            dar , numai unde e interes ( vezi catedrala enamului) ... ca doar na .. vin alegeri si trebuie prostita maimuta credincioasa sa mai dea cu votul o data ...
    • -5 (7 voturi)    
      pai normal ca da ! (Marţi, 15 februarie 2011, 9:57)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui marius

      toti sunt fost comunisti (activisti , securisti ,informatori)
      PCR->FSN->PDSR
      ->PD
      deci ce pretentii sa ai ? basescu conduce tara/partidul in stil comunist/securist si nostalgici il pupa in bas pentru ca asta vor , un nou ceausescu !
  • -13 (45 voturi)    
    Leadership PDL :) (Luni, 14 februarie 2011, 18:31)

    aura [anonim]

    "La al XIV-lea Congres al PDL, Basescu, garbovit de ani si plictisit de povara puterii, se adreseaza participantilor:

    - Dragii mei, eu eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu prietena mea, Elena!
    - Huooo! Huooo!

    - Atunci propun sa ma inlocuiasca la presedintie prietenul meu, Boc.
    - Huooo! Huooo!

    - Ha, ha, ha!....Smecherilor! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!! " (Hotnews)
    • +40 (60 voturi)    
      E veche si nu aveti suficienta imaginatie. (Luni, 14 februarie 2011, 18:45)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui aura

      Tot incercati sa aratati lumii un Basescu dictator.Aici este greseala voastra capitale,pentru-ca Basescu poate fi acuzat de unele,dar ca este dictator nu.Si nici nu prinde la populatie o asemenea prezentare.Daca vrei sa-l infrangi pe Basescu trebuie sa-l bati cu armele lui,dar pentru asta trebuie sa fii inteligent si sa scoti in fata oameni seriosi.Basescu este bascalios si cu priza la public.Ca sa-l infrangi ,ar trebui scos in fata un om cult,serios,care stie sa asculte si nu da replici taioase la plesneala.Sa arati altceva.Ceia ce nici Ponta,nici Antonescu nu pot face.Geoana era candidatul care sa apropiat de felul de om aratat de mine si sa vazut si la vot.Daca nu facea cateva gafe prostesti ,aproape castiga.PSD si PNL nu au inteles nimic din alegerile trecute,ce fel de om vor romanii.Au bagat in fata doi debedei politici,mascarici,Ponta si Antonescu,manevrati de Voiculescu.Ce credibilitate poate avea o asemenea echipa.Si in loc sa-si faca o imagine de oameni seriosi ,pusi pe treaba,fac zilnic glume si intra in jocuri la misto.Cum e uniunea sunt si ei.La misto.
      • +4 (22 voturi)    
        Nu incerc nimic (Luni, 14 februarie 2011, 19:27)

        aura [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Nu mai poate omu' sa glumeasca ca se si trezeste cu ditamai analiza politica. Sa nu vorbim de imaginatie , argumentele dvs pro si anti le-am mai citit de citeva zeci de ori la alti comentatori.

        Bancul l-am citit pe Hotnews acum citeva zile si mi s-a parut potrivit la tema articolului. Spre deosebire de dvs, nu am partizanate, asa ca fac misto de toti actorii politici. E o tara libera, nu?
        • +9 (19 voturi)    
          Welcome to REAL Romania (Luni, 14 februarie 2011, 19:43)

          it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui aura

          Pe aici, parti pris-urile sint la ordinea zilei. Nu se gindeste. Daca critici pe cineva, inseamna ca ai ceva cu el. Dialectica (adica, sa explicam, sa ridicam nivelul poporului: e arta de a discuta in contradictoriu, pina la atingerea adevarului) e sublima dar lipseste cu desavirsire. La o obiectie logica, te trezesti cu o injuratura. La o greseala, cu alta injuratura. La o gluma, cu o injuratura ed mama.
          • -16 (22 voturi)    
            Ai dreptate. (Luni, 14 februarie 2011, 20:13)

            AlinN [anonim] i-a raspuns lui it_s__not_news

            Totusi ma intreb daca sunt niste oameni bine intentionati care critica in felul in care spui tu sau sunt platiti sa faca asta. De ce?
            Pai la multe articole sunt 3 opinii pro ceva (de obicei PDL) si 60 anti acel ceva (PDL). Cei care multumesc din inima partidului si tovarasului (cei 3) au +69 in medie la comentarii si ceilalti 60 au -78. Acum ma gandesc ca daca media este impotriva unei idei si cei care voteaza ar trebui sa fie in medie impotriva acelei idei. Nu si aici. Aici sunt 78 de votanti impotriva celor 60 dar sunt atat de superiori incat nu fac decat 3 comentarii. (de rasul curcii) Bine, nici eu nu aveam o opinie clar pro sau clar contra ceva, incercam sa ma dumiresc, dar cand vad manipulare ceausista (am trait pe vremea aia) tind sa ma distantez.
            • +16 (18 voturi)    
              A propos de distantare... (Luni, 14 februarie 2011, 21:00)

              Luk [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

              Sa le luam pe rand:

              1. "Totusi ma intreb daca sunt niste oameni bine intentionati care critica in felul in care spui tu sau sunt platiti sa faca asta."

              Eu cred ca majoritatea sunt bine intentionati. Cel mai probabil nu au argumentele necesare, deprinderile necesare sau dimensiunea morala pentru a sustine un dialog. Asa ca recurgem cu multa usurinta la "ma-ta-i proasta" si altele similare. Regula (mea) este: "Nu explica prin rautate ceea ce se poate explica prin prostie".

              2. "De ce?" - Asta nu cred ca trebuie explicat, daca avem in vedere punctul 1. Pur si simplu cel care posteaza are o opinie si tine s-o faca publica.

              3. Este posibil ca pe Hotnews sa se comenteze mai mult Pro Basescu sau Pro PD-L. Cu toate aceastea, am vazut multe comentarii de bun simt printre cele postate de simpatizanti si foarte multe comentarii suburbane de la "anti". Verifica putin (cu totii stim sa numaram, asa-i?) poate ajungi la o alta concluzie...

              4. Daca intr-adevar ai o problema cu privire la lipsa de "obiectivitate" (pun intre ghilimele pentru ca obiectivitatea oamenilor e un concept pur teoretic), incearca sa verifici si alte site-uri.

              5. In ceea ce priveste injuraturile, te rog sa verifici si prin alte parti. Eu am verificat unele site-uri cu nefericitul prilej al decesului mamei presedintelui si m-am lamurit: cei care posteaza pe Hotnews (pro sau contra) sunt de calitate (umana) net superioara.

              6. Daca vrei sa te distantezi, atunci du-te peste granita. Ti-o spun fara ironie si fara obraznicie. Este imposibil sa traiesti in Romania fara sa fii asaltat de limbajul mitocanesc, lipsa argumentelor si atitudinea profund dispretuitoare a unei tabare fata de cealalta.

              P.S. Sa incerc sa numar si eu pe alte site-uri si sa-ti spun rezultatul? :))
            • -2 (10 voturi)    
              "Atat de superior"... (Luni, 14 februarie 2011, 21:36)

              Mih. [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

              comentariul acesta, ca am ramas mut de uimire...perseverati, perseverati...
            • -9 (15 voturi)    
              Corecta observatie (Luni, 14 februarie 2011, 21:39)

              psihologul de serviciu [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

              Se unfla tot ce este pro putere,am vazut si 50-0 raport si 0 la -50
              Dar exact asta este farmecul acestui site ca este probasist si vezi prin ce aberatii motiveaza unii "faptele marelui carmaci"
            • -2 (6 voturi)    
              paa (Marţi, 15 februarie 2011, 9:19)

              excalibur [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

              sper sa te distantezi suficient
          • +9 (13 voturi)    
            Reforma MENTALITATILOR! (Luni, 14 februarie 2011, 21:29)

            roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

            Cine se ocupa de reformarea MENTALITATILOR in tarisoara noastra? (De spalarea creierelor se ocupa vuvuzelele Vantu-Voiculescu). Comentariile din presa online sunt - vrem sau nu - oglinda societatii romanesti. Ce-ar trebui oare sa se intample sa ne trezim la realitate?
          • +3 (7 voturi)    
            M-ai luminat (Luni, 14 februarie 2011, 21:30)

            Mih. [utilizator] i-a raspuns lui it_s__not_news

            Doar ca trebuia sa subliniezi ca numa' unii au dreptul sa discute "in contradictoriu", sa emita "obiectii", sa "greseasca" si sa "glumeasca". Cei care dau o replica, se cheama ca "injura"...
            Uite asa se reflecta lumina in oglinda stramba a "logicii" matale.
            EX. - "aura" zice un banc (cu mesajul Basescu-dictator) ; "mircea" isi exprima parerea ca Basescu nu e dictator etc.; "aura" critica anliza lui "mircea" ; intervine "it_s_not_news" care ne demonstreaza la caz cum e cu dialectica si injuratura...
      • +3 (21 voturi)    
        Geoana (Luni, 14 februarie 2011, 20:18)

        mia [anonim] i-a raspuns lui mircea

        cea mai buna lovitura ar fi sa plece Geoana la
        UNPR si sa devina candidatul UNPR +PDL
        si sa-l sustina Basescu ,sunt convinsa ca Ponta si Antonescu n-ar avea nici o sansa!In acest context comentariile lui Geoana la faptul ca vrea
        5ani la Cotroceni ,si ale lui Basescu ca atunci cand trebuie stie sa faca compromisuri ,plus plecarea lui Geoana in Franta si declaratiile lui
        Ponta ca...Geoana este un om liber au sens !
        In aceasta situatie eu l-as vota pe Geoana care in comportament,limbaj,atitudine este superior lui
        Ponta si Antonescu.
        • +4 (10 voturi)    
          Avem o tara la misto. (Luni, 14 februarie 2011, 20:51)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui mia

          Vorba lu'Aura.Geoana a pierdut datorita lui Vantu,Ponta si Antonescu.Acum daca ar mai incerca,nu mai are sansa sa castige scorul din dec.2009.Geoana,daca ar fi destept, s-ar inscrie in UNPR si cu ocazia asta chiar le-ar da o lectie lui Ponta si Antonescu.Dar nu cred ca are taria sa o faca.Viata politica din Romania este destul de fierbinte si imprevizibila.Cine va fi primministru?Chiar ca nu stiu cine are nebunia de a accepta o asemenea povara acum si pana in dec.2012.
          • -4 (8 voturi)    
            Cum cine ? BOC ! (Marţi, 15 februarie 2011, 0:28)

            MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui mircea

            ”N-ai inteles ? Stai sa-ti fac un desen !„
            Asa suna un banc rasuflat.

            Ca sa fie mai convingator ca ar vrea
            un Premier de la BNR Traian Basescu ne-a facut un desen ... cica ”a dat fuga” pana la BNR”
            Saracu ori nu are mobil, ori i s-a descarcat ,
            pentru ca altfel putea sa ii dea un bip lui Isarescu.
            Plus ca Isarescu e baiat educat - daca era chemat , cu siguranta ca se ducea el
            la intalnirea cu seful statului.
            *
            Pentru ca vrajala sa fie mai concludenta - trebuia filmat Basescu iesind din biroul lui Isaresu si batand la usa lui Florin Georgescu...pe urma la Croitoru ...si tot asa.
            Capacitatea acestui om de a-si bate joc de
            public este nelimitata.
            *
            Va ramane Boc si colo si colo - iar ceilalti si vamalii si justitiarii si gingasii promotori ai frunzei turistice vor accepta. Mai sunt un an si ceva de acces la tuturoiul cu banet - acesta este cel mai mportant principiu politic
    • +11 (19 voturi)    
      pai daca acum la 54% avem dictatura (Luni, 14 februarie 2011, 20:09)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui aura

      la 60% pentru USL vom avea democratie????
      • -3 (5 voturi)    
        Relax (Luni, 14 februarie 2011, 21:52)

        M.aura [utilizator] i-a raspuns lui dodu

        Oameni buni, e doar un banc!
  • +3 (13 voturi)    
    FOARTE BINE... (Luni, 14 februarie 2011, 18:34)

    Maria Diamandescu [anonim]

    ...face!...ar fi bine daca cei din tara i-ar spune realitatea din teritoriu...cum este privit PDL ...si care sunt nemultumirile oamenilor...sa mai stie si liderii de la centru ca nu exista numai Capitala!...sa se aiba grija de Ardeal...acolo a scazut mult in simpatie pdl-ul...si va rog sa ma credeti ca asa e!...am prieteni in Tg. Mures, Sibiu si Deva....nu mai vor sa auda de PD...si asta se datoreaza liderilor de sindicat din Invatamant si sanatate plus cativa lideri locali Psd
    • 0 (2 voturi)    
      da, (Marţi, 15 februarie 2011, 13:00)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Maria Diamandescu

      scaderea in sondaje a PDL se datoreaza liderilor de sindicat. de fapt, guvernul PDL ne-a dus pe noi culmi de progres si civilizatie, nivelul de trai a crescut pana la cer, economia duduie, datorii n-avem... asa ca ce or avea ardelenii astia cu PDL-ul? da, PDL-ul trebuie sa aiba grija de Ardeal, pentru ca daca pierde Ardealul, pierde alegerile. ma tem insa ca e prea tarziu. cum zice o vorba de la noi din Ardeal, si-au mancat omenia.
  • +21 (25 voturi)    
    Corect (Luni, 14 februarie 2011, 18:43)

    alex [anonim]

    Eu n-am nimica impotriva, din partea mea poate sa se duca si la PSD, numai ca acolo PSD-istii fac front comun cu cei invinuiti in Justitie, PSD asa a fost infiintat, ca un grup organizat in vederea savarsirii de infractiuni
  • +13 (23 voturi)    
    Felicitari ! (Luni, 14 februarie 2011, 18:59)

    Mili Page [anonim]

    Felicitari domnule presedinte !
  • +16 (24 voturi)    
    varianta ideala: Isarescu, prim-ministru (Luni, 14 februarie 2011, 19:11)

    marean uici is [anonim]

    Monica Macovei, viceprim-ministru, alaturi de Marko Bela, viceprim-ministru din partea UDMR.

    Dupa incheierea perioadei critice sub aspect economic, Monica Macovei numita prim-ministru si promovata o reforma radicala a actului de justitie, prin cresterea rolului si locului DNA si DIICOT: modificarea actelor normative incidente, triplarea efectivelor de personal si introducerea a noi instrumente de lupta impotriva coruptiei si crimei organizate.
  • +11 (21 voturi)    
    parerea mea (Luni, 14 februarie 2011, 19:15)

    nelu [anonim]

    Eu zic sa nu il puna pe Isarescu premier, mai bine il salveaza pentru presedentie in 2014. Ar castitiga in fata lui Ponta si Antonescu. Daca il pune premier acum il uzeaza in fata alegatorilor si nimeni nu il va mai vota la presedentie. Asta ar fi cea mai buna strategie.
    • +11 (17 voturi)    
      ce sa mai salveze frate (Luni, 14 februarie 2011, 19:40)

      alex [anonim] i-a raspuns lui nelu

      situatia e groasa acuma, reformistii sunt atacati aripa conservatoare din PDL condusa de Blaga, Berceanu, daca acestia iau conducerea de la Boc s-a terminat cu anti-coruptie, stat de drept si societate civila, isi vor da mana cu cei de la PSD si vor lupta numai pentru binele lor, mafie, clanuri si altele gen PSD, batalia se acum da ptr PDL
      • 0 (2 voturi)    
        LOL (Marţi, 15 februarie 2011, 10:28)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui alex

        adica pana acum (de multi ani ) cand tot gasca bvb era la carma PDL , nu s-au aliat cu PSD . dar acum sigur se vor alia si vor duce tata spre coruptie ... :)

        si ce ce? pentru ca asa zice basescu ... //
        e o regula clara la basescu : esti cu mine esti bun , esti impotriva mea esti rau !
        nu conteaza corupt/necorup , trebuie doar sa respecte acea mica conditie .(editat de HotNews.ro)
    • -4 (10 voturi)    
      Corect (Luni, 14 februarie 2011, 21:42)

      psihologul de serviciu [utilizator] i-a raspuns lui nelu

      Dar sa nu mori tu de foame pana in 2014 cu micutul Boc.
      Asta este problema !
      Conduce piticania tara ca si bunica autobusul
  • +10 (14 voturi)    
    daca (Luni, 14 februarie 2011, 19:38)

    danahile [utilizator]

    nu vrea isarescu poate vrea stolojan.
  • +7 (15 voturi)    
    Ar fi.. (Luni, 14 februarie 2011, 19:44)

    Atcika [utilizator]

    Ar fi bun Isarescu, caci este respectat de toata lumea, inclusiv de cei din strainatate, si astfel nu ar mai putea cele doua televiziuni sa-i toarne permanent in cap galetile cu zoaie...
  • +10 (20 voturi)    
    Mugur Isarescu (Luni, 14 februarie 2011, 19:46)

    Ibrail [anonim]

    Cu Mugur Isarescu premier ,masurile de austeritate vor fi si mai dure.A-si fi curios ce vor mai zice "vuvuzelele" de la "Realitatea tv."si "Antena 3" in aceasta situatie?Din omul in care romanii au cea mai mare incredere,il vor "transforma" oare in "omul lui Basescu" cel care taie pensii si salarii si saraceste poporul?
    • +12 (20 voturi)    
      Sper sa accepte (Luni, 14 februarie 2011, 20:07)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Ibrail

      n-o sa pot uita niciodata intalnirea de pe IRTV intre Sever Voinescu si CTPul.
      CTP:"Sa vina dom'le Isarescu , sa vina Isarescu"
      Voinescu: ' Si daca vine Isarescu credeti ca el nu va taia din banii alocati bugetarilor , el va taia nu 15% ci 30 %"
      CTP :" Da , stiu ca va taia mai mult, sa taie, foarte bine dar sa vina Isarescu !" Absurdul , in toata splendoarea lui in RO....Acum, lasand dementii si absurzii de o parte, Romania chiar are nevoie acum de Isarescu, fiindca lichelele comuniste si-au facut gasca iar Basescu e singur impotriva tuturor. Sper ca Isarescu sa inteleaga si sa (vrea) se implice . Situatia chiar e critica...
      • +4 (6 voturi)    
        Stii vorba aia (Luni, 14 februarie 2011, 20:33)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc singur, asa si aici dusmanii ii stim, USL dar cei din PDL pot sa faca pocinogul
  • -3 (13 voturi)    
    Propun : deputatul PDL Ion Oltean (Luni, 14 februarie 2011, 20:02)

    escu [anonim]

    De departe cel mai bine ar fi sa-l aducem inapoi pe raposatuceau....sa faca locuri de munca si locuinte !!!
    Daca nu, sa-l puna pe deputatul Ion Oltean zis Frizeru...cel putin am avea de ce rade ...putina veselie nu strica !
    • -2 (2 voturi)    
      nu mai bine, (Marţi, 15 februarie 2011, 10:57)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui escu

      il propuneai pe dragnea? uite ce bine o duc teleormanenii.
  • +6 (14 voturi)    
    GUVERNATORUL BNR (Luni, 14 februarie 2011, 20:04)

    VULPY [anonim]

    Nu cred in varianta Mugur Isarescu -Prin-Ministru. Ar fi un mare pacat. La BNR D-sa este "omul potrivit la locul potrivit"!
    Dar cred in varianta Mugur Isarescu-Presedintele Romaniei-
    in 2013.
    VULPY
  • +1 (13 voturi)    
    e nasoala situatia de se zbate atata Dl Basescu... (Luni, 14 februarie 2011, 20:07)

    lili [anonim]

    ceva se intampla si dincolo de scenariile din media romaneasca Dl Basescu are serioase probleme de rezolvat in PDL probleme pe care insa DL Boc mare lider de PDL se pare ca nu e in stare sa le rezolve, de aici necesitatea interventiei Dlui Basescu... Chiar il inteleg, nu dau 2 bani pe dl Boc c-ar fi in stare sa faca ceva sau sa ia vreo decizie fara dl Basescu.....mai ales ca se pare ca se cam ascut luptele in PDL acum inainte de alegeri....
  • -4 (8 voturi)    
    nu e bine (Luni, 14 februarie 2011, 20:12)

    narcis [anonim]

    corect ar fi fost ca base sa-l propuna prim-ministru pe isarescu in 2004 atunci cand a castigat alegerile...era bine pt noi ca tara pt ca avea credibilitate si pregatire...dar sa pierdut ocazia si a fost preferat un om care era numai fidel si nu iesea din cuvantul presedintelui adica un yesman mioritic care daca a fost corect si nu a furat nu inseamna ca a fost si omul potrivit pt o asemenea functie si mai ales raspundere...dar asa e la noi...pacat ca sa pierdut timpul iar noi ca popor o ducem mai greu si nici sperante de 2 bani nu mai avem intr-o viata mai buna...asta apropo de sloganul nesimtit SA TRAITI BINE...cred ca e valabil numai pt ei pt ca noi nu vedem asta...vor veni alte alegeri alte aliante la guvernare asa cum a tot fost de 21 ani dar noi oamenii simpli ne-am ales cu praful de pe toba...asa va fi acum si mereu
    • +12 (16 voturi)    
      Narcise (Luni, 14 februarie 2011, 20:39)

      alex [anonim] i-a raspuns lui narcis

      nu fii pesimist, asa a fost, Basescu a numit pe cine nu trebuia dar si-a scos pacatele prin ceea ce face si nu renunta dar noi ce facem(?), trebuie sa ne pastram speranta si sa luptam ptr ca sunt multi impotriva Romaniei si a oamenilor ei, daca ramanem pesimisti si pasivi ce rezolvam?
      Hai sa punem umarul langa oamenii care lupta sa faca ceva ptr tara asta si oamenii ei, daca nu o facem noi cine vrei sa o faca
      Stii vorba la placinte inainte dar acum e razboi, suntem in razboi cu cei hoti, mincinosi, lenesi, vanzatori de tara
    • -4 (6 voturi)    
      cum sa facem sa luam roamnia (Luni, 14 februarie 2011, 20:49)

      ebaceaproasta [anonim] i-a raspuns lui narcis

      din miinile lor murdare? si sa o dam pe miini curate??
  • 0 (8 voturi)    
    propun ca tinerii sa aiba puterea (Luni, 14 februarie 2011, 20:42)

    dica [anonim]

    ei sint nepatati, si nu vor accepta compromisuri...ptr ce invata romanii prin strainatate? cum sa faca copii si sa cumpere case? hai ba
    • -5 (11 voturi)    
      Corect !!! (Luni, 14 februarie 2011, 21:11)

      Sulfina [anonim] i-a raspuns lui dica

      Corect, sa vina EBA + Ridzi + Placinta jr., ei vor asigura un viitor demn Romaniei! Hai succesuri!!!
    • +2 (6 voturi)    
      Tie (Luni, 14 februarie 2011, 22:43)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui dica

      Monica Ridzi ti se pare batrana ? Dar Pasat?
      Las-o pe asta cu tinerii ca nu e nicio garantie de cinste.
  • 0 (12 voturi)    
    tatal meu si Basescu (Luni, 14 februarie 2011, 20:49)

    mihaela [anonim]

    tatal meu este un om in varsta, anul acesta va implini 81 de ani. are 7 clase, a muncit sub comunisti si s-a pensionat tot in acele vremuri, a fost tractorist, citeste presa, se uita la TV si e pasionat de politica. Il admira pe Basescu si spune ca e mare politician pentru ca stie sa minta, asa faceau si aialaltii, spune tatal meu. Acum, noi fetele lui tata, amandoua scolite la scoli inalte, prima generatie din neamul nostru cu facultatea la Bucuresti, care nu prea intelegem admiratia tatalui nostru, am ramas uimite si nu agreem deloc afirmatiile lui. tatal nostru ne explica si noua fetelor si gineriilor si nepotilor, pe care nu-i pasioneaza deloc politica dar trebuie sa-l asculte si sa vorbeasca cu el ce mare politician e Basescu ca stie sa minta si toti asculta de el. ce parere aveti despre opiniile unui om de 80 si ceva de ani referitoare la politicienii nostri din anul 2011?
    • +8 (14 voturi)    
      Tatal Dvs. (Luni, 14 februarie 2011, 23:03)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui mihaela

      are dreptate pana la un punct. Sper sa nu fie informat doar de vuvuzelele Vantu-Voiculescu. Deocamdata D-l Presedinte e cel mai mare politician de pe scena politica. Nu are adversar. L-am votat pentru ca ne-a promis lupta impotriva coruptiei si modernizarea Romaniei. Credeti ca e putin? Pacat ca ati studiat si nu va intereseaza ce se intampla cu tara noastra. Ganditi-va la copii, poate va vor intreba candva de ce la noi lucrurile se misca asa de greu in comparatie cu alte tari. Le veti raspunde ca nu aveti nici-o vina? Ca nu ati votat? Ca nu v-a interesat ce se intampla cu tara? ... Sunt doar copiii Dvs.!!!
      • -4 (6 voturi)    
        nu inteleleg deloc despre ce vorbiti (Marţi, 15 februarie 2011, 9:32)

        mihaela [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

        1. Basescu a promis modernizarea Romaniei. Care sunt rezultatele dupa 6 ani de mandat? ZERO.
        2. Basescu a promis lupta contra coruptiei. Dupa 6 ani de mandat(de fapt, mai mult sub presiunea Schengen, altfel nu s-ar fi intamplat nimic) vine si ne spune senin ca "in vami coruptia era de 20 de ani".
        Abia acum 6 luni procurorii anticoruptie au inceput anchetele in urma Deciziei CSAT din iunie 2010, a spus Basescu. De ce nu a facut nimic Basescu in cei 6 ani de madat contra coruptiei din vami si abia in iunie 2010? Altfel Basescu ne spune ca avem salarii si pensii mici ca atat produce Romanai. OARE? Cat produce Romania, stie cineva acum cand vedem ce se intampla in vamile romanesti, ce evaziune este?! Si probabil ca la TV nu am vazut destul, deja specatacolul s-a terminat , la vama Nadlac nici nu au ajuns, aia sunt curati? Mai sus, adica la cei la care ajungeau banii nu se va ajunge niciodata.
        De aceea spune tatal meu ca astia mint ca si ceilalti. Si in decembrie '89 cand noi ne bucuram ca am scapat de Ceausescu si venise Iliescu, tatal meu a spus la fel: stati voi, ca pleaca aia si vin astia, dar sunt toti la fel. A avut dreptate, asa cum vedem ca are si acum.
        • +4 (6 voturi)    
          memoria romanilor ... (Marţi, 15 februarie 2011, 10:11)

          Reader [anonim] i-a raspuns lui mihaela

          ... e de scurta durata.

          1) cu cine sa faci modernizarea romaniei? cu tariceanu (4 ani), cu psd-ul in coaste 1 an? noi un an si ceva nu mai suntem condusi de psd.

          2) ziceam de memorie ... uiti ca tariceanu a demis-o pe monica macovei imediat dupa ce am intrat in ue si l-a pus pe chiuariu? uiti ca dupa alegerile din 2009 internele au fost la psd? cine a fost propus prima data? catalin voicu cumva? apoi a venit dragnea si dan nica. cum sa lupti impotriva coruptiei cu astfel de oameni? tu ai pune paznic la gradinita un pedofil? de ce crezi ca psd a vrut atat de mult internele si justitia?

          din pacate avem niste oameni tineri foarte buni, dar care nu sunt promovati. ar fi macovei, ar fi ungureanu etc.
          zicem de eba, si ne e rusine cu ea, dar de vadim si becali nu zice nimeni nimic. de daciana nu se leaga nimeni. toti numai de fetele presedintelui, dar fetele lui voiculescu? baiatul lui nastase? ginerele lu' sarbu?

          sfatul meu, incearca sa schimbi canalul de stiri la care te uiti. daca nu poti, opreste televizorul si citeste o carte - vei fi mai avantajata.
          • -2 (4 voturi)    
            dar nu mi-ati spus nimic de REZULTATELE (Marţi, 15 februarie 2011, 11:01)

            mihaela [anonim] i-a raspuns lui Reader

            lui Basescu, banuiesc ca asta ati vrut sa-mi spuneti. Asta era subiectul mesajului meu la care ati raspuns si era f. concret. Nu-mi spuneti vorbe goale ca politicienii nostri. Iar nume degeaba imi dati, suntem satui de 20 de ani dupa ce si Basescu speranta noastra de schimbare in 2004 ne-a dezamagit. dati-mi rezultate pe care sa le iau in seama. Ce-au facut astia sub Basescu mai mult ca ailalti?! NIMIC.
            • +1 (1 vot)    
              rezultate? (Marţi, 15 februarie 2011, 12:12)

              Reader [anonim] i-a raspuns lui mihaela

              e imposibil sa ai rezultate in juma de an - un an. singura modalitate eficienta de a avea rezultate ar fi dictatura, puterea in mainile unui singur om, dar nu este cazul sa dezvoltam subiectul. si sa nu zici ca e la putere de 6 ani, ca nu conduce tara singur.

              rezultatele sunt influentate si de gandirea si mentalitatea cetatenilor, a noastra. dar cum noi gandim: "lasa ca merge asa, si nimic nu se schimba", cu siguranta nu vom avea nici rezultate. cum sa combata basescu (sau orice presedinte) coruptia, daca eu, cetatean, ma duc cu "atentia" la functionarul public care E OBLIGAT sa-mi rezolve problemele? (functionar = cucoana din primarie, tanti de la finante, politistul care ma opreste in trafic, vamesul care trebuie sa controleze ...)

              un singur om, sau o mana de oameni nu pot schimba ceea ce restul fac prost ...
              • -1 (1 vot)    
                ce jumate de an?! (Marţi, 15 februarie 2011, 13:10)

                mihaela [anonim] i-a raspuns lui Reader

                Basescu e Presedintele Romaniei din 2004!! ce rezultate a avut in astia 6 ani in combaterea coruptiei ca serviciile speciale sunt in subordinea lui si CSAT la fel iar la vami spaga si coruptia sunt de 20 de ani spune Basescu?! ZERO. pentru ce l-am ales daca nu are nici un rezultat?! asta raspundeti-mi, nu ma luati cu abureli.....
                • +1 (1 vot)    
                  acum pe bune, (Marţi, 15 februarie 2011, 13:37)

                  Reader [anonim] i-a raspuns lui mihaela

                  tu chiar nu reusesti sa vezi imaginea de ansamblu? sau ai ramas blocata la "ce rezultate a avut basescu".

                  acum vin eu si te intreb: tu stii care sunt atributiunile parlamentului? ale guvernului si ale presedintelui?

                  daca eu o sa-ti spun: "basescu ne-a bagat in UE", "basescu l-a arestat pe catalin voicu", "basescu il ancheteaza pe SOV", "basescu a dat de pamant cu comunismul" (sunt convins ca aportului lui in exemplele de mai sus e destul de mic), tu o sa-mi spui:
                  "nu, nu basescu ne-a bagat in UE. a avut o echipa care a lucrat. el n-a facut nimic", "nu basescu l-a arestat pe voicu, oamenii de la parchet care l-au anchetat" ...

                  asa deci si prin urmare (grecii se plimbau pe mare) ... cand e vb de nerealizari, basescu e vinovat, el e seful, el trebuie sa faca (mentalitate de om peste 55 de ani trait in comunism). cand e vb de realizari: pai ce a facut el? el e sefu, i-a pus p-ailalti la munca ...
                  • 0 (0 voturi)    
                    pai, atunci de ce a mai promis atatea (Marţi, 15 februarie 2011, 20:17)

                    mihaela [anonim] i-a raspuns lui Reader

                    in campania electorala prezidentiala din 2009?! cata minciuna am auzit in 2008 si apoi in 2009 mi-ajunge sa nu mai votez in viata mea.....
                    • 0 (0 voturi)    
                      ce copila esti ... (Marţi, 15 februarie 2011, 22:20)

                      Reader [anonim] i-a raspuns lui mihaela

                      ... (ca sa nu zic naiva). tu ai vota un om care iti spune: eu nu stiu daca voi putea face ceva. tot ce as putea face, depinde de parlament, depinde de guvern, depinde de pretul usturoiului pe piata mondiala ... ?
                      sau pe unul care iti spune: voi da 20.000 euro celor care se intorc in tara, voi mari pensiile cu x%, voi relaxa conditiile pentru investitori, dar voi pune o gramada de taxe pentru angajati?

                      si uite cum ajungem la vorba tatalui tau: basescu minte mai frumos.
    • 0 (4 voturi)    
      Ascultati-va tatal! (Marţi, 15 februarie 2011, 9:16)

      eutuel [anonim] i-a raspuns lui mihaela

      Pentru "fetele lui tata": dumneavoastra stiti sa mintiti?
      Nu este o intrebare tendentioasa sau retorica. Este o intrebare fara dublu inteles: stiti sau nu stiti?

      N-am sa fac filozofii de doi bani. Absolut toata lumea minte in diferite si variate circumstante. Mintim prin omisiune, mintim pentru a proteja pe cineva drag. Mintim din greseala.
      Cine spune ca nu minte niciodata, este in realitate cel mai mare mincinos. Ganditi-va la asta.

      In ceea ce-l priveste pe Basescu, ascultati-va tatal!
      • -1 (1 vot)    
        vedem si singure... (Marţi, 15 februarie 2011, 13:14)

        mihaela [anonim] i-a raspuns lui eutuel

        desi nu ne-a picat bine deloc, e altceva cand ai un anumit nivel de instruire, ai alte cerinte de la cei ce conduc. tatalui meu ii e usor sa accepte ca stia mint toti, el asa a fost obisnuit in toata viata lui sub comunisti, noua si copiilor nostri, mari de-acum, nu ne este la fel de usor. noi am sperat ca va fi altfel, ca vom schimba ceea ce a trait tatal nostru. din pacate, nu am schimbat ceea ce este fundamental in societatea romaneasca, am schimbat numele unora cu ale altora, am schimbat apucaturile unora cu ale altora.
  • +2 (6 voturi)    
    Dl Alex (Luni, 14 februarie 2011, 21:17)

    narcis [anonim]

    multumesc pt opinie si o accept ca fireasca...asa gandesc si eu...nu sunt pesimist ci doar am punctat realitati traite de noi toti...pana nu vor disparea definitiv din viata publica cei care au condus si ne-au adus aici nu avem cum sa speram sa o ducem mai bine...traim in aceeasi tara si vedem ca perpetuarea aceeasi clici politice de 21 de ani la conducerea tarii nu ne ofera o viata si un trai mai bun...o conducere eficienta a unei tari se vede in nivelul de trai al cetatenilor sai...daca la noi a crescut nivelul de trai inseamna ca eu nu am locuit aici sau am pierdut contactul cu realitatea...
    • +3 (3 voturi)    
      Bravo, sa fiti sanatos (Luni, 14 februarie 2011, 23:45)

      alex [anonim] i-a raspuns lui narcis

      si eu sunt de acord cu d-ta ca nivelul de trai nu a crescut cum sustineti si acum e de plans, dar atunci cand nivelul a crescut ati spus cuiva, adica conform zicalei cand v-a fost bine cui ati spus, asa si acuma ne plangem numai cand ne e rau si la bine ne bucuram singuri, e corect asa?
  • -3 (7 voturi)    
    Banii conteaza (Luni, 14 februarie 2011, 21:26)

    Florin [anonim]

    Daca cineva spunea saptamana trecuta ca nu ne mai imprumutam de la europeni si banca modiala, doar pentru faptul ca BNR are destule rezerve, acesta este Basescu. Deci are treaba la BNR sa aduca un expert in cheltuit banii pe nimic din conturile BNR asa cum a spus Basescu
  • -5 (11 voturi)    
    Stupid (Luni, 14 februarie 2011, 21:32)

    Task Damager [utilizator]

    Basexu incearca acum sa-l bage la apa si pe Isarescu. Dupa ce Boc si ai lui au aplicat un upercut economiei, il cheama pe Isarescu sa-i faca respiratie gura la gura. No way. Sper ca Isarescu sa nu puna botul la masinatiunile perverse ale piratului chior.
  • 0 (6 voturi)    
    trezorier ??? (Luni, 14 februarie 2011, 21:39)

    silvia [anonim]

    Este trezorierul nr.1.
    Cine mai tine in mana cursul si avutia tarii???
  • -6 (10 voturi)    
    Update (Luni, 14 februarie 2011, 21:44)

    Klaus [anonim]

    Basescu a intrat in sevraj. A umblat cam mult astazi,
    pe la Vila Lac 1, Cotroceni, si chelnerii erau ocupati cu romanii, sa traga o dusca, ca face presedintele cinste. Cu ce? Cu ”tarie”.
  • -2 (4 voturi)    
    stiri aruncate pe piata de ziaristi puturosi (Luni, 14 februarie 2011, 21:59)

    fgg [anonim]

    cica 'stiri pe surse'.Mai degraba stiri pentru prosti.
  • -2 (6 voturi)    
    mesaje masonice (Luni, 14 februarie 2011, 22:08)

    spy [utilizator]

    mina la git: cere ajutor de la "frati"
  • -3 (13 voturi)    
    MARE PACALEALA (Luni, 14 februarie 2011, 22:19)

    hahahaha [anonim]

    Eu cred ca este doar o miscare menita de a da de lucru presei , de a trimite pe piste gresite , de a deturna atentia si de a abate directia asteptarilor populare.
    Probleme importante reale ale tarii sunt :
    1 Economia nu-si revine , asemeni economiilor celorlalte tari (reducerile fara noima efectuate au efecte in timp)
    2. Ancheta cu vamile nu a starnit simpatia oamenilor pentru ca daca spui ca stii de un an sau de 6 luni si inca mai urmaresti e o problema -lumea se intreaba daca nu cumva se monitoriza si nu se urmarea si in plus este o ancheta cu jumatati de masura sau chiar sferturi mai ales ca situatia era istorica.
    Caile de import a marfurilor (vamile din vestul tarii, Constanta, Bucuresti etc) nu au fost verificate si nici retelele decapitate la varf.
    3 Somajul real , nu cel scriptic a crescut in continuare.
    4. PDL conduce de 2 ani si nimic bun nu se intrevede , pana acum au fost doar esecuri
    5. Evaziunea are proportii monumentale
    6. Increderea oamenilor este spre 0 .
    Daca eu as fi un mogul de presa , cred ca nu as trimite nici un reporter sa faca stiri pe o tema asa de arida si de lipsita de interes pentru tara ci as mentine atentia pe cele 6 teme enuntate, dar din pacate nu sunt mogul, iar ei au cazut in capcana intinsa.
    Cred ca intalnirile astea nenumarate sunt doar jocuri de picioare care sa aiureasca lumea.
    Si ar mai fi ceva : Daca turma se duce in rapa de vina e ciobanul nu oile.
  • +8 (10 voturi)    
    Eu sper sa-l tina (Luni, 14 februarie 2011, 22:46)

    zizi_m [utilizator]

    ca sa mai dea afara niste bugetari. In plus, nu stiu care mai e situatia cu ajutoarele pentru nemunca, dar am impresia ca si pe acolo mai sunt multe de taiat.
  • +6 (6 voturi)    
    Care surse (Marţi, 15 februarie 2011, 0:00)

    anonim [anonim]

    Mi-e greu sa cred ca Basescu a facut o miscare necalculata, nici nu pare omu care sa pupe pe oriscine, nici disperat nu stiu de ce ar fi ca al treilea mandat oricum nu e constitutional (doar la Ilici a fost) asa ca intreb si eu... care surse au "credibilizat" povestea cu Isarescu ?!?

    A verificat cineva, mai e si o a doua "sursa" care sa confirme ?!?

    Nu de alta, dar omu pare multumit de masurile luate de Boc, il sprijina, se ocupa el de scosul castanelor din foc, asa ca nu vad de ce sa se duca la Isarescu taman acum cand lucrurile se limpezesc.

    Nu vad logica. Mi se pare o petarda aruncata la deruta.
  • +2 (4 voturi)    
    schimbarea lui Boc - o mare greseala politica !!!! (Marţi, 15 februarie 2011, 7:13)

    alina [anonim]

    Tot respectul pt. d-l Isarescu, dar schimbarea lui Emil Boc de la sefia guvernului, in aceste momente, ar fi o mare greseala politica.
    In felul acesta USL va avea motive sa spuna: da, pana si Basescu, recunoaste ca Boc este o greseala pt. Romania; daca nici Boc nu e bun pt. Basescu, atunci cine este bun !!!!! Parerea mea, ca Emil Boc trebuie sa ramana in continuare premier pana in 2012.Cred ca PDL are suficienti economisti capabili care sa-l ajute pe premier.
    • -1 (1 vot)    
      schimbarea premierului... (Marţi, 15 februarie 2011, 10:54)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui alina

      schimbarea premierului cred ca va antrena necesitatea unui nou vot de investitura... si conform realitatii actuale si gandirii din decembrie a domnului Basescu, forta politica cu cei mai multi parlamentari tb sa formeze Guvernul.. deci.. PDL avea atunci mai multi parlamentari dar acum este alianta dintre PNL, PSD si PC.. stai sa vezi distractie in politica romaneasca.. ne ducem dracului in timp ce vom rade cu gura pana la urechi de cum se mai zbat politicienii nostrii de 2 lei ( de la base pan' la ultimul parlamentar minoritar) sa ne explice cum stau trebile cu Constitutia.. cu poporul..
  • -2 (4 voturi)    
    Coșcodarul BASE (Marţi, 15 februarie 2011, 9:01)

    pegy [anonim]

    Atenție își pregătește terenul, deoarece urmează o noua moțiune care va da guvernul jos.
  • -2 (4 voturi)    
    hmmm (Marţi, 15 februarie 2011, 9:20)

    me [anonim]

    ar fi o mare greseala din partea lui isarescu sa se bage acum prim ministru. mai ales cand pdlu e pe topogan
  • -1 (3 voturi)    
    zbaterea lui Basescu.... (Marţi, 15 februarie 2011, 9:50)

    costica [anonim]

    are o singura explicatie: in lipsa totala de credibilitate in care se zbate acum PDL, Basescu vede mai departe decat toata lumea si anume vede lipsa unor nume sau a unui nume care sa convinga, lipsa LIDERULUI care sa duca PDL mai departe. Tarziu deja, liderul Basescu este si el aproape mort, mare lucru nu a reustit in cei 6 ani de mandat, romaniii acum fac socoteli, criza le-a dat aceasta ocazie, altfel poate nu le-ar fi facut si Basescu ar fi iesit cu bine chiar fara cine stie ce realizari, asa cum ne-a imbrobodit pana acum in primul mandat. Ce se mai impauna in 2008 in campania electorala cu cresterea nivelui de trai si a pensiilor in mandatul lui !!! Acum ca le-a taiat si salariile si a vrut sa taie si pensiile se vede clar ca de fapt REZULTATUL mandatului =ZERO. Daca ar fi existat un nume in PDL care sa traga mai departe si partidul si guvernul toate astea nu s-ar fi vazut asa tare, numai ca este lipsa totala de asa ceva, nici urma de nume, nici urma de lideri care sa convinga si sa duca mai departe un popor intreg care in deriva de optiune este posibil sa faca cine stie ce alegeri la viitoarele alegeri electorale. Nu m-ar mira sa vedem PP al lui DD sau PRM-ul lui CVT revenit in forta pe sceana politica, la cata saracie e-n Romania azi vor vota cu cei ce striga mai tare si care dau mai mult la pachet. Basescu e trecut prin asta si vede pericolul, dar nu cred ca mai poate salva ceva. E tarziu deja, o populatie majoritara saracita nu mai poate fi convinsa nici macar de Basescu. Altul oricum nu vad.
  • +1 (3 voturi)    
    S-a dus pe naiba (Marţi, 15 februarie 2011, 10:12)

    Catalin [anonim]

    S-a dus sa acopere mediatic scandalul cu vamile care ajunsese la PDL si la Blejnar, care e seful ANAF...
  • +2 (4 voturi)    
    Pe surse... (Marţi, 15 februarie 2011, 10:48)

    Catalin [anonim]

    a devenit o moda ca in media romaneasca sa se afle "pe surse".. Eu unul am ajuns satul pana peste cap de Basescu si de partidul sau. La fel de satul sunt si de cei care ii critica si pt hartia folosita la toaleta doar pt ca e PDL si Basescu... sa se intalneasca cine cu cine doreste, de cate ori doreste.. important este sa faca ceva astfel incat sa fie mai bine... Sa stiti ca pe cei mai multi nu ii intereseaza daca este vorba de stanga sau de dreapta, de Basescu sau de Iliescu.. ei analizeaza in functie de ce pun pe masa. cu ce raman dupa ce isi achita darile catre stat, utilitatile.. etc.. restul este o gargara ce o tot vedem la TV-uri.. unii pupa dosuri prezidentiale.. altii injura orice este prezidential.. dar intre cele doua parti sta o masa mare de oameni care isi doresc sa taca toti politicienii si sa faca ceva pt a le fi mai bine lor, oamenilor de rand.
    • +1 (1 vot)    
      Sorry, (Marţi, 15 februarie 2011, 11:28)

      etre [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      la mine stratagema asta cu "toti sunt o apa si un pamant" , care implica "ati putea vota la fel de bine PSD" nu tine.

      Oricat ai incerca sa ii tragi in noroi pe toti, la acelasi nivel, nu se poate. Oamenii ca mine nu pica in plasa.
      Asa ca nu te mai referii la intreaga masa a votantilor cand vorbesti despre opriniile proprii.

      O fi PDL patat, dar de aici pana la a vota PSD/PNL e cale lunga. Eu unul chiar nu pot sa inghit demagogia oarba a liderilor Ponta si Antonescu.
      Astia chiar sunt intruchiparea expresiei "scursuri pe fata pamantului".
      • +1 (1 vot)    
        poporul roman si fatalismul... (Marţi, 15 februarie 2011, 11:39)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui etre

        Pai daca am lua in considerare pozitia ta.. acord un maxim 20% din votanti.. va respect opinia la fel cum o respect si alegatorilor PSD+PNL.. doar ca imi pare ca este o gandire fatalista.. nu sunt ei buni dar nu avem altii.. o fi PDL patat dar e mai putin patat ca PSD.. de ce sa nu ne dorim oameni nepatati?.. ne este frica?... fatalismul asta romanesc pare desuet.. sa stii ca uneori este nevoie sa ne schimbam ca natie.. oricum daca consideri ca PDL-ul este ceea ce avem nevoie eu nu iti urez decat " votati bine!".. pana la urma asta este democratia.. nedemocratic este sa crezi ca doar tu detii adevarul absolut. Si mai este o chestie.. Sa stii ca pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc ca nu ne vom afla in aceasi barca.. nu inteleg de ec te supara pe tine
        • +1 (1 vot)    
          "Impartialul" (Marţi, 15 februarie 2011, 14:03)

          etre [anonim] i-a raspuns lui Catalin

          Sa ne dorim oameni nepatati zici tu. Foarte bine , care ?

          Avem PDL , PSD ,PNL.

          PDL-ul, nu iti place; sa inteleg ca PSD si PNL sunt imaculati ? Ma faci sa rad.

          Pana la urma, am avut dreptate, post-ul tau chiar era unul de "sunt toti o apa si un pamant, votati contra PDL"

          Inca ceva, nici nu am pretins ca suntem in aceasi barca. Tu ai vorbit in termeni generali "cei multi" pe cand eu am vorbit despre opinii proprii. Ai inteles ? Tu ti-ai arogat dreptul ca exprimi opinia maselor, eu nu ! Nu incerca sa o intorci.

          Cand vine vorba sa votez, eu am sa votez tot PDL. NU ma abtin sub influenta dezgustului, nu votez "contra" . Votul contra e un non vot.

          Eu zic sa mai citesti inca odata ce am scris. Nu de alta, dar eu scriu una, si tu comentezi alta. Intelegi ce vrei sau ce iti convine.
          • 0 (0 voturi)    
            Etre uita-te la alte popoare.. (Marţi, 15 februarie 2011, 15:52)

            Catalin [anonim] i-a raspuns lui etre

            o sa iti dau un exemplu.. poate ca nu iti va fi pe plac caci de atunci si pana acum acel stat a cazut iar in patima scandalurilor .. ITALIA... in urma unui scandal monstru Italia politica a fost reconstruita de la baza si pana sus.. partidele ce pana atunci isi imparteau puterea pur si simplu au fost desfiintate de alegatorul italian.. de asta vorbeam.. problema este ca, si aici imi asum ceea ce afirm, tu faci parte din electoratul dur al PDL. Sa stii ca daca nu sunt adept al ideilor domnului presedinte si a partidului sau nu trebuie sa fiu neaparat din zona PNL+PSD. Eu nu ma ascund dupa deget: sunt ultraliberal si tocmai de aceea nu ma simt reprezentat de PNL mai ales dupa uniunea asta ciudata chiar daca le inteleg motivatia.
  • +1 (1 vot)    
    basescu si constitutia, vaca si baletul (Marţi, 15 februarie 2011, 12:22)

    cosmin [anonim]

    Sa nu se mai amestece Base in traba PDL!!!

    Boc a fost de 2 sau 3 ori prim ministru.

    Daca a facut estimari si e mai bine cu Isarescu sa faca niste apropouri/semne sa zica ca boc e naspa si precis pica boc din nou.

    Isarescu e bine vazut de multi oameni macar pentru asta o sa-l voteze parlamentul.
    Si mai sant si alti oameni in afara de Isarescu.

    Concluzia ar fii ca daca poate sa faca ceva sa faca, daca nu poate sa taca

    Nu stiu cum avea Iliescu atata putere asupra coruptilor si basescu nu are. Probabil ca Basescu respecta constitutia si nu se amesteca in celelalte puteri si nu e sef de parti+presedinte de tara cum era Iliescu
  • 0 (2 voturi)    
    CINE ? (Marţi, 15 februarie 2011, 12:34)

    STAN PATITU [anonim]

    Cine ar putea fi atat de "nazdravan" incat sa accepte in conditiile actuale postul de prim ministru? De ce Isarescu? Ca sa-i mai spele la fata? Nu-i mai spala nimeni. Oricine ar accepta functia ar trebui sa accepte postura antrenorilor de la Steaua unde Jiji este presedinte. Asemanarea dintre ei este "delicioasa". Ii recomand eu un posibil prim ministru presedintelui Basescu : Lacatus. Cu Piturca s-ar certa...
    • 0 (0 voturi)    
      prim ministru (Marţi, 15 februarie 2011, 16:13)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui STAN PATITU

      Orcine :D cat de cat independent
      De preferat si corect.
      La popularitatea lui base nu are decat sa se ratoiasca pe la ce televiziuni si ziare l-or primii.

      Daca a putut Tariceanu sa-i reziste crezi ca altcineva nu ar putea?
      Principalul lucru la urmatorul premier este sa ii pese.

      E simplu cand suna base ii inchide telefonul daca e prea insistent si cand face vizita la subordonati ii ia la rost, ii critica sau lauda, mareste salarii sau da afara cum ar trebui sa faca un "sef de guvern"
  • 0 (2 voturi)    
    :) (Marţi, 15 februarie 2011, 12:37)

    Mihai [anonim]

    Buna dimineata!

    ...si nu este asa... fara sa am o placere sau o pasiune din asta imi arunc din cand in cand privirea la sutele...miile de comentarii atasate articolelor publicate ...si nu pot sa ma intreb:
    Dincolo de persoanele care au misiune sa comenteze pro/contra.... cat timp/energie/bani se pierde in modul asta jalnic ....sa comentezi ca o baba pe marginea santului articolului?
    ps: sper sa nu afle angajatorii vostri cu ce va pierdeti timpul!

    Have a life! ...a real one....


    ps:poate hotnews nu mai elimina unele mesaje...
    • 0 (2 voturi)    
      :D (Marţi, 15 februarie 2011, 14:37)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Ca de la om care pierde timpul la om care pierde timpul
      Multumesc pentru urare, la fel si tie.

      Spre deosebire de tine nu am o parere prea buna despre cei ce au misiune sa comenteze pro si contra.
  • 0 (0 voturi)    
    Isarescu: (Marţi, 15 februarie 2011, 15:29)

    Pantera Roz [utilizator]

    Ma dispera omul asta...Premier peste ce? Peste Udrea,Ialomitianu,Botis,Oprea,etc?Ce sa fac cu ei,doamne...Sa fac alfabetizare cu ei,la varsta mea...Si a lor...
    • 0 (0 voturi)    
      da-i afara (Marţi, 15 februarie 2011, 16:18)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      da-i afara pe oamenii astia, microreaza-le salariile la cei ce nu se comporta corespunzator.
      Daca nu le pasa cum isi fac treaba sa mearga acasa la afacerile lor.

      inchide-i telefonul lui base daca nu vorbeste protocolar ca doar esti premier sef la una din cele 3 ramuri ale puterii
      • 0 (0 voturi)    
        Isarescu: (Marţi, 15 februarie 2011, 17:38)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui cosmin

        sa stii ca ai dreptate...Daca vrei-poti....Multumesc.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version