VIDEO Primul conflict la vedere in USL. Stavarache: Nu voi preda Bacaul mafiei lui Hrebenciuc. Replica lui Hrebenciuc: Alianta este mai presus de vointa oricui

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 7 februarie 2011, 18:09 Actualitate | Politic


Nici nu s-a uscat cerneala pe protocolul semnat de PSD-PNL-PC si au si aparut conflicte in interiorul Uniunii Social-Liberale. Primarul liberal Romeo Stavarache a declarat, in cadrul unei conferinte de presa, ca liberalii de la Bacau "nu vor ceda niciodata orasul mafiei lui Viorel Hrebenciuc". In replica, deputatul PSD a declarat la discutia online de la HotNews.ro ca USL va functiona si la Bacau, fiind "mai presus de vointa lui Romeo Stavarache".

"Alianta va functiona pentru ca este mai presus de vointa d-lui Stavarache sau a mea. Este o alianta la nivel national, cu obligativitatea conform protocolului de a functiona si in teritoriu. In principiu, dl Stavarache va fi candidatul Uniunii la primaria municipiului Bacau, lucru cu care sunt de acord, si n-am de gand sa candidez la Consiliul Local Bacau, asa cum unii din consilierii domniei sale afirma, iar dl Dragos Benea va fi candidatul Uniunii la presedintia CJ. De altfel, atat dl Stavarache cat si dl Dragos Benea conduc detasat in sondaje, avand oricum prima sansa", a explicat Hrebenciuc, in emisiunea Discutia de luni, de la HotNews.ro.

Primarul Bacaului, Romeo Stavarache, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca "nu va preda niciodata Bacaul mafiei lui Hrebenciuc". "Respect vointa partidului, dar o spun raspicat ca nu voi preda niciodata Bacaul, pentru care am luptat foarte multi ani cu ei, din nou mafiei lui Hrebenciuc.

Daca vrem sa avem viitor, trebuie sa nu uitam cine au fost Sechelariu, Iacobov si chiar Hrebenciuc. Toti au fost pesedisti si chiar mai sunt in functii politice sau le influenteaza, indirect'', a declarat presedintele PNL Bacau, Romeo Stavarache, citat de agentia Agerpres.

Razboiul dintre Stavarache si Hrebenciuc este vechi, iar PNL a colaborat cu PDL la nivelul judetului impotriva PSD. Sursele HotNews.ro sustin ca primarul Bacaului refuza protocolul USL, potrivit caruia un reprezentant al PSD ar fi indreptatit sa candideze pentru sefia Consiliului Judetean. Refuzul lui Stavarache are legatura cu faptul ca  viitorul candidat la CJ Bacau din partea PSD este Dragos Benea, cunoscut ca fiind un apropiat al lui Viorel Hrebenciuc.


Citeste mai multe despre   


















3398 vizualizari

  • +21 (21 voturi)    
    Nu mai scapam odata de omul asta... (Luni, 7 februarie 2011, 18:20)

    Chiar Eu [utilizator]

    Se da la fund o perioada si cand se croiesc lucrurile cum trebuie pentru el, iese la lumina cu cel mai mare tupeu. Odios om.
    • +15 (15 voturi)    
      sper ca la comunistul de Hrebe (Luni, 7 februarie 2011, 18:40)

      xus [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

      te referi ... nu ? :)
    • +10 (10 voturi)    
      Benea??? (Luni, 7 februarie 2011, 18:45)

      Gigi-Contra [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Aoleu...pai Benea asta o tras la tepe prin Cluj de te doare mintea...asta are firma Ben Ben...o gramada de afaceri cu statul, bani garla bagati in PSD, trebuie sa isi recupereze investitia, scuze, lobby-ul.
    • +15 (15 voturi)    
      Aoleu .... (Luni, 7 februarie 2011, 18:56)

      stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      .... astia au inceput casnicia cu partajul ?!?
    • 0 (0 voturi)    
      Mafia moare, dar nu se preda! (Marţi, 8 februarie 2011, 0:24)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Unde-i Julieta ta dom' Stavarache?
      • 0 (0 voturi)    
        La Antena 3 (Miercuri, 9 februarie 2011, 11:15)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        cu Mercutio.
  • +27 (27 voturi)    
    A gresit traducatorul (Luni, 7 februarie 2011, 18:30)

    sile [anonim]

    Acopul aliantei e scoaterea tarii din criza economica, nu goana dupa functii.

    Nu asa v-a zis mah, seful sa declarati?
    • +9 (9 voturi)    
      dupa ce o sa imparta functiile... (Luni, 7 februarie 2011, 18:44)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui sile

      daca mai ramane cev, scot si tara din criza...dar mai intai tre sa se scoata pe ei din criza...crize vad ca au inceput sa faca astia prin teritoriu...o sa ne amuzam copios cu aliata asta de stangu-n dreptu...
  • +14 (14 voturi)    
    cantec de leagan (Luni, 7 februarie 2011, 18:32)

    contribuabilu [utilizator]

    vati trezit domnilor" fruntasi" pnl
  • +15 (15 voturi)    
    Stavarache (Luni, 7 februarie 2011, 18:33)

    costel [anonim]

    Daca te-ai bagat in laturi te maninca porcii.
  • +20 (20 voturi)    
    Da, sigur ca da! (Luni, 7 februarie 2011, 18:34)

    Cataleya [utilizator]

    Dpdv al mafiei PSD-iste, tot ce vine de la centru ztrebuie impus in teritoriu!
    Hrebenciuc si Porumbacu uita un lucru esential.
    de fapt uita cel mai esential lucru, si anume ca fara electorat, aceasta alianta nu e decat un avorton urat si rece!
    Daca cei din teritoriu nu vor fi de acord cu tampeniile celor de la centru, Tonta-Porumbacu si Felix pot sa-si ia adio de la USLA!

    Bineinteles ca acest Stavarache poate fi schimbat urgent si inlocuit cu altul.
    dar la alegeri, atunci cand electoratul isi va pune stampila, nu prea cred eu ca mai conteaza deciziile luate la Bucuresti, pt un alegator dintr-o cabina de vot de undeva din tara!
    • +10 (10 voturi)    
      ai dreptate dar nu uita ca mass media lucreaza (Luni, 7 februarie 2011, 19:12)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Media lucreaza si prosteste multi dupa bunul plac al ciocoilor.
    • +1 (1 vot)    
      Stavarache independent? (Marţi, 8 februarie 2011, 8:53)

      precaut [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      ipoteza interesanta si cu MULTE sanse de reusita la Bacau. !
  • +14 (14 voturi)    
    Vrajeala (Luni, 7 februarie 2011, 18:38)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Totul e vrajeala. Daca Stavarache a militat cu adevarat impotriva casatoriei PNL cu PSD, ma intreb oare ce naiba mai cauta in PNL avand in vedere ca acest partid s-a abandonat definitiv in bratele bolsevicilor lui Iliescu? Liberalii adevarati nu mai au ce sa caute de mult in PNL. Daca nu si-au dat inca seama ce jocuri murdare joaca Chiul Antenescu (marioneta lui Patriciu si a lui Voiculescu) pana la recentele abandonuri in bratele turnatorului Voiculescu si ale caracatitei pesediste, acum cred ca e limpede pentru orice om sanatos la minte ca Antenescu nu are absolut nici o legatura cu liberalismul si dreapta. Sa ne amintim, in acest sens, de declaratiile tovarasului Iliescu privind persoana lui Chiul Antenescu:
    1. ca si l-ar dori in PSD;
    2. ca Antenescu e un om de stanga.
    Iliescu, pe langa omul mizerabil care indiscutabil este, uneori este dezarmant de sincer cu unii dintre oamenii din jurul lui. Pe Nastase l-a caracterizat ca fiind "arogant". Pe Geoana l-a facut "prostanac" iar pe Ponta "carlan fara minte". Nimic neadevarat din caracterizarile scurte dar cuprinzatoare facute celor patru "crai" de la rasarit: Nastase, Geoana, Antonescu si Ponta (pupilul lui Nastase).
    Ii voi privi in continuare pe asa zisii rasculati din PNL ca pe niste simple supape, vorba lui SO Vantu, atata vreme cat vor ramane complice intr-un partid care a tradat electorat, principii si doctrina. Simplele declaratii nu ma impresioneaza.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu e vrajeala... (Luni, 7 februarie 2011, 21:23)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Stavarache nu a militat impotriva acestei povesti de dragoste... El e membru PNL, dar mai intai e primarul Bacaului... si fata de altii, chiar a facut treaba. Omul n-are nici o grija...va iesi din nou fara nici o problema, deci n-are sens sa se puna in genunchi in fata unora ca Hrebenciuc. El vorbeste de pe o cu totul alta pozitie...nu datoreaza nimanui nimic, din contra...PNL-ul ii datoreaza multe lui, deci nu poate fi fortat cu absolut nimic.
      Daca e liberal adevarat sau nu, conteaza mai putin. El are o problema cu PSD-ul nu cu PNL-ul. Sunt multi in felul asta....

      Indiferent daca va ajunge sau nu la putere...alianta se destrama dupa alegeri. Nu sunt compatibili deloc, nu au nimic in comun...iar luptele pe ciolan ii vor distruge. Sa spertam totusi ca nu castiga, pt ca va fi un haos de neimaginat in tara...iar in astfel de vremuri se fura cel mai mult.
  • +7 (7 voturi)    
    SOBOLANIMEA (Luni, 7 februarie 2011, 19:11)

    otrava-de -soareci [anonim]

    Ce, credeti ca guzganimea USD nu stie aceasta, d-na Andradda ? !
    Tocmai de aceea flutura iar si iar .. suspendarea..Ca sa taie si sa spanzure si alegerile! Sa se intoarca la putere dupa 21-22 de ani, de-fi-ni-tiv !! Iar singura lor sansa este .. lovitura de stat ( cu manusi parlamentare ).
    Am ajuns si noi, "pulimea" ( cum onor Nastase ne-a botezat), sa pricepem pasientele lor .. underground
    A-n-d-r-o-n-e-s-c-u-l-eee ! ( n-am cuvinte.. )
  • +5 (7 voturi)    
    Visul lui Ilici s-a implinit! (Luni, 7 februarie 2011, 19:23)

    Spatriciu [anonim]

    Iata ca, pisicul asta spalacit, cu nume de cod Porumbacu, a reusit sa desfiinteze ce-a mai ramas din partidele istorice si anume PNL. PNTCD a fost desfiintat de propriii oameni, securisti infiltrati sa dezbine partidul pe de-o parte si incompententa altora pe de alta. La PNL insa, Porumbacu asta chiulangiu (vezi de cate ori a fost prezent in parlament) cu suport puternic de la ayatolahul Patriciu si mafia pesedeilor, a reusit sa dea cea mai mare lovitura acestui amarat de PNL, care mai ramasese singurul reprezentant autentic al dreptei. In momentul asta, visul lui Iliescu s-a implinit, putem sa spunem ca dreapta a fost desfiintata complet o data cu aceasta porcarie de uniune. Scopul acestui personaj cu nume de floare era usor de previzionat, in conditiile in care cand a fost ales la conducerea PNL, primii care l-au felicitat ptr noua pozitie au fost Nastase si Ilici. Oare de ce nimeni nu-si mai aduce aminte? Rusine PNL, rusine celor care acum tac si sunt de acord cu aceasta marsavie!Singurul lor scop este sa aduca PSD la ciolanul begetar, populatie este doar reprezentata de "grivei" asa cum zicea bine Tanase, pe care trebuie si de data asta sa-l prosteasca ei cum vor!N-am sa ma mai intorc niciodata in mizeria de tara daca o sa se intample dezastrul venirii la putere a acestor netrebnici comunist-securisti-oportunisti!
  • +8 (8 voturi)    
    Au cacarisito PNL. (Luni, 7 februarie 2011, 19:24)

    mircea [anonim]

    Deci totul se face dupa cum dicteaza USL.
  • +5 (5 voturi)    
    Stavarache poate juca o carte f. importanta (Luni, 7 februarie 2011, 20:11)

    spartacus [anonim]

    Stavarache a ajuns primar si cu ajutorul PDL. Asa a reusit sa scape Bacaul de caractita pesedista. Mai are timp sa reflectezepana in iunie 2012. Daca judeca bine, ar trebui sa sara din barca contra naturii pentru a se desavarsi desprinderea definitiva de cripto comunistii din PSD si de securistii din PNL. Locul lui nu e acolo.
  • +6 (6 voturi)    
    trist pentru miscarea liberala... (Luni, 7 februarie 2011, 20:17)

    marian [anonim]

    In calitate de adept al doctrinei liberale ma simt tradat de actuala conducere.
    Cred ca sunt multi liberali ca mine care nu au cum sa voteze PSD.
    S-a vazut si in turul doi la prezidentiale ca aritmetica nu tine...multi liberali nu l-au votat pe Geoana.
    Mai bine mergeau independent si puteau sa castige 30-40% din voturi.

    PNL-ul a cazut intr-o mare plasa.
    Nu inteleg cum un partid cu o sustinere de sub 2% a ajuns sa faca jocurile (Voiculescu and co). Chiar asa prin Antene sa reusesti sa impui o alianta "stramba"?
    Trecem iar la masuri populiste si nu incurajam munca...cu impozite progresive si ajutoare sociale.
    • +2 (2 voturi)    
      Mi-e frica de catuse! (Luni, 7 februarie 2011, 22:05)

      Patriciu [anonim] i-a raspuns lui marian

      Vreau la rushi, oh, oh... repede! Ca ma prinde Base...
  • +2 (2 voturi)    
    de la lume adunate (Marţi, 8 februarie 2011, 0:24)

    visio [anonim]

    alianţa USl sigur nu va funcţiona în ţară pentru că nu are cum; ani de zile a-au chinuit pnl-iştii să câştige funcţia de la corupţii psd şi acum să împartă tortul numai pentru că Patriciu, Voiculescu şi Iliescu au emoţii legate de justiţie; altel chiar nu îmi explic disperarea asta; puteau foarte bine să aştepte 2012 şi câştigau alegerile lejer, că nu e foarte greu împotriva lui Boc; însă s-au adunat toţi cei cu dosare penale mari...e bine acum că îi ştie şi românul de rând..


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică