VIDEO Victor Ponta: In sigla viitoarei aliante PSD-ACD se vor regasi si trandafirii si sageata. Surse - Numele formatiunii politice ar putea fi Uniunea Social-Liberala

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Joi, 3 februarie 2011, 16:51 Actualitate | Politic


Crin Antonescu si Victor Ponta
Foto: Agerpres
Alianta PSD - ACD ar putea sa se numeasca Uniunea Social-Liberala iar activitatea sa va fi gestionata de doi co-presedinti, Victor Ponta din partea PSD si Crin Antonescu din partea PNL, au declarat, pentru HotNews.ro, surse social-democrate. Presedintele PSD, Victor Ponta, a afirmat, pentru Hotnews.ro, ca in sigla Aliantei PSD-ACD se vor regasi atat simbolul social-democratiilor- cei trei trandafiri - cat si cel al liberalilor - sageata. El a adaugat ca, in cadrul negocierilor cu liberalii, s-a stabilit ca pentru primaria Capitalei Alianta PSD-ACD sa sustina un candidat comun urmand ca pentru primariile de sector candidaturile sa se stabileasca prin sondaje.

Sursele citate sustin ca in urma negocierilor s-a stabilit ca nu vor exista structuri de conducere comuna, Uniunea Social-Liberala urmand a fi coordonata de liderii PSD si PNL, Victor Ponta si Crin Antonescu. Noua alianta nu va avea o structura de conducere, un consiliu coordonator ci presedintii PSD si PNL vor gestiona activitatea si problemele acesteia.

In cazul in care  intervin blocaje si neintelegeri intre liderii de la judete ale celor doua partide se vor purta negocieri coordonate de cei doi co-presedinti. Daca cei doi co-presedinti nu vor reusi sa rezolve problemele vor fi nominalizati catre trei membrii din conducerea centrala a PSD si PNL pentru  a media conflictul, explica sursele Hotnews.ro

Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat pentriu HotNews.ro ca in sigla viitoarei aliante PSD-ACD se vor regasi insemnele social-democratiilor si cele ale liberalilor. Ponta a mai spus ca PSD si PNL au cazut de acord in privinta unei candidaturi comune la primaria Capitalei, urmand ca aceasta sa fie stabilita prin sondaje. Ponta nu a vrut sa precizeze cine va fi candidatul declarand ca acesta va fi facut public "la vremea respectiva, in baza unor analize sociologice serioase". De asemenea, liderul PSD a precizat ca pentru primarile de sector PSD si PNL vor avea candidati separati in functie de sondaje.

"Vom stabili candidati in functie de sondaje, pe Consilii Judetene, primarii resedinte de judet restul candidaturilor fiind discutate si negociate la nivel local intre cele trei partide. Va asigur ca nu va exista in protocol o impartire secreta pe zone de influenta asa cum s-a scris in presa ci, candidaturile vor fi stabilite in urma sondajelor. Vor exista doua documente ale aliantei: o agenda care va cuprinde obiectivele si tintele propuse si un protocol care va stabilii conditiile aliantei", a explicat Ponta.

Sursele HotNews.ro sustin ca in ceea ce priveste candidaturile la alegerile parlamentare, PSD si PNL isi vor pastra candidaturile proprii pentru colegiile castigate deja, restul urmand a fi stabilite prin sondaje.

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat la finalul intalnirii ca acordul care se va incheia intre Alianta de Centru-Dreapta (ACD) si PSD nu va avea parti secrete.

"Va garantez ca acordul nu are parti secrete, nu e un Ribbentrop-Molotov in niciun fel (...) Avem un nume, il vom anunta la momentul respectiv. E ceva normal, nu e ceva spectaculos, nu este titlul unui roman, nu este titlul unui film. (...) Sigla va arata bine si va reuni (...) elemente, simboluri, semne pe care electoratul partidelor care compun noua formatiune sa le recunoasca", a declarat Antonescu, citat de agentia Agerpres.

De asemenea, secretarul general al PSD, Liviu Dragnea a confirmat solutionare problemei in ceea ce priveste candidaturile pentru primaria Capitalei. "S-au incheiat toate discutiile, inclusiv discutia legata de candidatura la Bucuresti. Este un candidat unic, un candidat comun".

La inceputul saptamanii, presedintele PNL Bucuresti, Andrei Chiliman a anuntat ca s-a decis in sedinta Consiliului National Executiv al PNL , ca la primaria Capitalei si primariile de sector, Alianta PNL-PC sa aiba candidati proprii. Chiliman declara ca social-democratii au fost de acord cu aceasta decizie. In schimb presedintele, PSD, Victor Ponta  sustinea ca "s-a decis categoric in discutiile cu liberalii ca la Bucuresti va fi ca si la Consiliul Judetean- candidat comun".
 
Cu ocazia semnarii protocolului ACD la nivelul sectoarelor 5 si 6, Chiliman si conservatorul Cristian Popescu Piedone s-au invitat reciproc sa candideze la Primaria Capitalei din partea Aliantei PNL-PC. 

Protocolul de constituire a aliantei urmeaza sa se semneze sambata, dupa votul din structurile de conducere al PSD si PNL, care va avea loc vineri.

Crin Antonescu si Victor Ponta s-au intalnit joi la sediul PSD, la discutii fiind prezenti, printre altii, reprezentati ai Aliantei de Centru-Dreapta PNL - PC Radu Stroe, Mircea Diaconu si Irinel Popescu, si membri din conducerea PSD precum Liviu Dragnea sau Adrian Nastase.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6907 vizualizari

  • +60 (64 voturi)    
    Nu e un oximoron? (Joi, 3 februarie 2011, 16:56)

    Ion Ionascu [anonim]

    E posibil sa bat campii, dar acest posibil nume imi aduce aminte de termenul "oximoron". Poate nu stiu eu foarte bine care sunt diferentele intre un partid socialist si unul liberal...
    • +73 (75 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 3 februarie 2011, 17:18)

      [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      • +49 (51 voturi)    
        eu propun (Joi, 3 februarie 2011, 17:35)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui

        sa fie sageata dar orientata spre stanga si pe fond ros-albastru ca doar si gigi s-a pupat pe gingii cu gioana
        • +54 (56 voturi)    
          Eu zic (Joi, 3 februarie 2011, 17:52)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

          sa foloseasca sigla


          "Antena 3"


          E cel mai corect si mai adevarat asa :))
          • +37 (39 voturi)    
            mda, cam asa (Joi, 3 februarie 2011, 19:32)

            panait [anonim] i-a raspuns lui Luk

            trei tradafiri rosii, strapunsi de o sageata galbena, pe un ecran albastru, cu sigla a3.
            miauuu !
          • +20 (22 voturi)    
            :))) (Joi, 3 februarie 2011, 19:50)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            Buna asta.

            Fix asa... !
          • +27 (29 voturi)    
            uniunea social liberala antena 3 (Joi, 3 februarie 2011, 19:59)

            constant [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            da, corect

            ce-ar fi sa se numeasca

            uniunea social liberala antena 3

            sau

            uniunea social liberala realitatea antena 3

            sau

            uniunea social liberala Mickey Mouse- Chucky
            • +9 (9 voturi)    
              nu merge (Joi, 3 februarie 2011, 23:06)

              MickeyD [utilizator] i-a raspuns lui constant

              ca prescurtarea ar fi USLA si or sa se creada apoi luptatori antitero :))
          • +10 (10 voturi)    
            Propun... (Vineri, 4 februarie 2011, 10:01)

            Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Luk

            ...o sigla mai complexa: un motan cu 3 trandafiri in "cioc", cu o tolba de sageti in spate si o antena parabolica la purtator....asa sa priceapa tot votantu`.....
            • 0 (0 voturi)    
              sigla (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 12:15)

              John [anonim] i-a raspuns lui Ronin

              Eu propun un singur trandafir rosu (PSD) cu niste spini mari (PNL) infipt intr-o coliva (PC).
        • +26 (28 voturi)    
          da! sageata (Joi, 3 februarie 2011, 20:52)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

          dar indreptata spre fundul lui Base - ca doar asta e obiectivul aliantei, nu?
        • +5 (5 voturi)    
          RASU_PLANSU (Vineri, 4 februarie 2011, 12:11)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

          Sigla ar trebuii sa fie cu 4 sageti directionate in 4 directii (roza vanturilor), in nord, est si vest cate un trandafir, sageata din sud lasata libera pentru a se putea citi clar directia, iar deviza care s-o insoteasca sa fie cea data da Varujan Vosganian : *dealu-valea, susul-josul, rasu-plansu*.
      • +17 (31 voturi)    
        Da (Joi, 3 februarie 2011, 18:14)

        Babilou [anonim] i-a raspuns lui

        Putini stiu ca de fapt "secera si ciocanul" - insemnele comuniste - au o puternica simbolistica sexuala. Ciocanul e evident (vedere de jos), iar secera , daca ii construim simetria de-a lungul manerului.... devine iar evident....
        • +28 (30 voturi)    
          are dreptate (Joi, 3 februarie 2011, 18:53)

          mitica [anonim] i-a raspuns lui Babilou

          de ce i-ati dat minusuri? :-)

          pai nu se iubeste Crin cu Ponta la nebunie?
          E ca in povestile cu dragostea interzisa, riga si lapona, luceafarul si pamanteanca, focul si printesa de gheata, etc.

          eu zic ca cea mai potrivita sigla ar fi un HIDRANT
        • +8 (8 voturi)    
          E un simbol special... (Joi, 3 februarie 2011, 21:54)

          370H-SSV-0773H [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

          ...format din combinarea a doua preacunoscute simboluri: un cerc cu o cruce deasupra si o sageata indreptata in stanga jos. Cred ca se preteaza exact pentru situatia celor doua "partide".
      • +39 (41 voturi)    
        Nici vorba! (Joi, 3 februarie 2011, 18:38)

        IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui

        Sigla trebuie sa fie un crin si trei trandafiri tinuti in bot de un motan. Nedumerirea mea e de ce turnatorul Felix a plecat din alianta cu PSD daca stia ca in final va ajunge tot in cardasie cu ei. Geniala miscare a facut Felix. A plecat din alianta cu PSD ca sa se mai alieze la cateva saptamani distanta tot cu ei... Astia din "opozitie" sunt adevarate caricaturi.
        • +20 (22 voturi)    
          nu subestima dusmanul :-) (Joi, 3 februarie 2011, 18:56)

          mitica [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

          cu psd ar fi fost destul de mic.
          asa, a stors intai de la pnl cat mai multe, dupa care a ajuns tot unde vroia.
          plus ca mi se pare ca este un fel de liant-garantie pentru alianta. Doamne-ajuta sa fie coliva.
        • +23 (25 voturi)    
          de la psd nu ar fi obtinut... (Joi, 3 februarie 2011, 19:10)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

          atatea posturi de senatori si derutati...
        • +2 (2 voturi)    
          Felix stie ce face (Vineri, 4 februarie 2011, 12:27)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

          Pai normal ca a plecat, pesedistii nu erau atat de fraieri sa-i dea 20 de colegii "sigure" si postul de la Senat. I-a pacalit deja de doua ori. Sa se mai friga si Antonescu!
        • +4 (4 voturi)    
          eu cred (Vineri, 4 februarie 2011, 15:13)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

          ca au incercat sa interpuna un partid intre PSD si PNL. Sa nu vada tot dobitocul cat sunt astia de apropiati, ce afinitati au.

          Eu am o nelamurire mai simpla: cum isi inchipuie liderii PSD si PNL ca vor functiona DUPA ce se desface "Uniunea"? Chiar isi inchipuie ca cele doua partide mai pot avea identitati separate? :))

          Dupa alianta pentru suspendarea presedintelui, guvernarea Tariceanu, opozitia constructiva 2009-2010 si aceasta "Uniune", cred ca nici cel mai aprig sustinator al PNL sau PSD nu mai poate spune ca aceste doua partide au interese contrare :))

          Daca puteti sa ma contraziceti, va rog s-o faceti...
      • +25 (27 voturi)    
        Propunere de sigla (Joi, 3 februarie 2011, 19:00)

        madalina [anonim] i-a raspuns lui

        Propun ca sigla trei trandafiri, unul rosu,cu chipul lui Tonta, altul galben, adica Crinul, si ultimul, dar nu cel din urma(sau umbra?)de culoarea vantului turbat, MotanuL Felix !Iar acest maret buchet sa fie legat cu o sageata, care sa indice directia acestei mirobolante uniuni :Tarimul Nicaieri !!!!
      • +17 (19 voturi)    
        Eu propun (Joi, 3 februarie 2011, 19:35)

        fLoreign [utilizator] i-a raspuns lui

        ca sigla sa fie niste trandafiri rosii cu spini mari si galben. Spinii astia sa fie in loc de sageti, ca tot ascutite sunt.
      • +4 (4 voturi)    
        mai bine (Vineri, 4 februarie 2011, 7:51)

        coor [utilizator] i-a raspuns lui

        strutul si camila cu capetele celor doi , ponta si antonescu , decideti voi care e ce ! :)
      • +3 (3 voturi)    
        Da de un imn ce ziceti? (Vineri, 4 februarie 2011, 12:31)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui

        Eu propun romanta aia cu:
        .." Greu e Doamne doi pe lume sa iubesti,
        Trandafiri cu mana printre spini s-alegi
        Am cules si mana greu mi s-a 'nspinat
        C-am iubit pe cine nu m-a meritat.."
    • +44 (46 voturi)    
      perfect punctat (Joi, 3 februarie 2011, 17:28)

      instabil [utilizator] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      La fel de perfect va puncta si electoratul. Destul de curand. Antenescu inca nu-si da inca seama ca poporul si televizurul nu pot sa se mai prosteasca unul pe altul.
    • +23 (25 voturi)    
      bati campii (Joi, 3 februarie 2011, 17:51)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      exista si liberali socialisti. practic sunt niste politicieni de centru-stanga care cred ca statul trebuie sa intervina in anumite domenii (educatie, sanatate) ca sa ofere sanse egale. un fel de socialism care permite afirmarea indivizilor cu adevarat valorosi.
      in cazul aliantei de carton, valoarea este data de pozitia in organizatia politica. practic asta inseamna intoarcerea la valorile defunctului pcr - egalitate pentru toti, dar cei care conduc sunt mai egali decat restul.
    • +20 (24 voturi)    
      Nu este nici un oximoron! (Joi, 3 februarie 2011, 17:56)

      cocosila [utilizator] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      http://en.wikipedia.org/wiki/Social_liberalism

      Doar ca initiativa ponta-antonescu este o parodie.

      Ce treaba au acesti incompetenti populisti cu ganditori ca Bentham, Rawls, Dewey, Berlin, Dworkin? Absolut nici o tangenta cu doctrina social-liberala.
      • +17 (19 voturi)    
        $$$ (Joi, 3 februarie 2011, 19:50)

        me [anonim] i-a raspuns lui cocosila

        singula lor doctrina este cea care se poate numara si cheltui dupa bunul plac
    • +23 (25 voturi)    
      alianta drapta-centru-stinga si retur (Joi, 3 februarie 2011, 18:52)

      georget [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      Daca vrei dreapta alegi alianta , daca vrei centru alegi alianta, daca vrei stinga alegi alianta.
      Alianta asta asta e mai buna ca super-duper-extra-molul din cartier, are tot ce vrei.

      Asteptam ofertele de craciun .
    • +18 (20 voturi)    
      trandageata cu sagafiri,sigla Monstruoasei (Joi, 3 februarie 2011, 19:02)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      Coalitii,plina de e-uri comuniste si expirata politic! Sageata cu trandafirii s-au unit si a iesit o sigla care aduca cu o trandageata cu sagafirii-exact ca un anus contra naturii...fericiti cei ce vor vota cu cimpoaiele comuniste ca a lor e haosul ,hotia si prostia!Aleluia!
    • +10 (12 voturi)    
      Eu propun ca sigla sa fie... (Joi, 3 februarie 2011, 19:36)

      Vintila Corbul [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      ...trei sticle de rom dupa zabrele, pe fond maroniu..
    • +5 (9 voturi)    
      alianta ""jos basescu"" (Joi, 3 februarie 2011, 19:57)

      cursdeguvernare.ro [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      http://cursdeguvernare.ro/ludovic-orban-ce-nume-sa-i-dai-acestei-alian%C8%9Be-%E2%80%9Djos-basescu%E2%80%9D.html
    • +6 (6 voturi)    
      Alta idee (Joi, 3 februarie 2011, 21:57)

      Florin Cj [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      Mai sugestiv ar fi sigla: "O floare si doi gradinari". Multa bafta!
    • +3 (3 voturi)    
      OPOZITIE TAREEEEE (Vineri, 4 februarie 2011, 1:18)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      Eu ma bucur ca cele 2,1 partide s-au unit si vor face, pentru urmatorii 20-30 de ani, o opozitie puternica in Romania.
    • +5 (5 voturi)    
      Foarte bine! (Vineri, 4 februarie 2011, 11:59)

      shuly [utilizator] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      Dispar de pe buletinele de vot PSD si PNL.
      Singurii stabili vor fi PDL si UDMR.Buna strategie desteptilor!Si daca vroia Basescu sa realizeze o asa treaba nu reusea,dar iata ca ati reusit voi.Pai oamenii cand se duceau la vot stiau pe ce sa puna stampila.Acum vor pune stampila pe ceva familiar si anume PDL sau UDMR caci pe astia ASD sau ACD nu ii va sti nimeni.
      Deci practic Voiculescu a reusit distrugerea a 2 partide ca sa isi faca el loc in Parlament.
      I-a mancat cu fulgi cu tot pe cei 2 papagali.
    • +1 (1 vot)    
      Din pacate.... (Vineri, 4 februarie 2011, 21:56)

      Klopo_tare [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionascu

      ... ai dreptate. Socialistii vin cu redistribuirea avutiei nationale pe care o realizeaza de obicei natiunea sub conducerea conservatorilor sau liberalilor. Acum o sa se redistribuie avutia simultan cu crearea ei, iar fraierii de votanti o sa ia praful de pe toba.
      Sigla - trandafirii plus sageata - se interpreteaza la modul simbolic astfel:
      Trandafirii roshii va ofera acum, gratie aliantei cu liberalii, tzepe mai multe shi mai lungi, pentru fraierii care in douazeci de ani de pseudodemocratzie absolut originala, inca mai voteaza foshtii/kripto kominternishti.
  • +36 (38 voturi)    
    - (Joi, 3 februarie 2011, 16:57)

    rontzaila [utilizator]

    a zis bine Ghinea, o sa se lupte intre ele doua aliante de stanga-dreapta.
  • +38 (40 voturi)    
    cuc (Joi, 3 februarie 2011, 16:59)

    cucu [anonim]

    sa fie-ntrun ceas cu cuc !
  • +41 (45 voturi)    
    social-liberala? (Joi, 3 februarie 2011, 16:59)

    aricipogonici [utilizator]

    cat de disperati sa fie daca pun in aceeasi propozitie socialismul, liberalismul si conservatorismul????
  • +42 (44 voturi)    
    CE HAHALERE (Joi, 3 februarie 2011, 17:03)

    DANI [anonim]

    Acum vor putea sa-si imparta ciolanul in doua, nu ramane niciunul mai prejos. Jalnica alianta, fara scrupule, fara principii, doar de convenientapana ajung eventual sus, apoi iar se scindeaza. Ca doar asa e politica, nu?
    • +13 (15 voturi)    
      Si cand va zile Felix soo. . . Ioska pe ei!!! (Joi, 3 februarie 2011, 17:51)

      pandele [anonim] i-a raspuns lui DANI

      Sa te tii ca intra din nou in actiune vuvuzeaua antenelor, josnicul Iosif Buble, promotorul initiativelor lui Felix si atunci sa vedem ce mai ramane din ciolan. Ca asta daca primeste iar o comanda politica de discreditare, e brici. Praful si pulberea se alege. Imi amintesc, cu dispret, ce-i drept, ce a facut din pesedista Birchall pe care a asociat-o cu un personaj dintr-un filmulet porno postat chiar pe blogul lui. Cu asemenea hiene ahtiate dupa interese personale, se descurca Felix si poate ii da lui Ioska functia aia de deputat pe care i-o promite de mult timp!!!
    • +10 (18 voturi)    
      Alinata este de temut! (Joi, 3 februarie 2011, 17:53)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui DANI

      Zici ca n-au principii? Te inseli amarnic, au unul din cele mai puternice principii romanesti pe care chiar tu il amintesti: ciolanul. Acest principiu comun ii uneste si le motiveaza actiunile dandu-le claritate si forta.

      PDL-ul isi motiveaza mai bine membrii?
  • +42 (44 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 3 februarie 2011, 17:03)

    [anonim]

  • +25 (27 voturi)    
    :)) (Joi, 3 februarie 2011, 17:03)

    slow forward [anonim]

    super!!! noii uslasii :)
  • +38 (44 voturi)    
    Tonta Ponta aka Mikey Mouse&Crin Antenescu (Joi, 3 februarie 2011, 17:04)

    Tonta Ponta aka Mikey Mouse&Crin Antenescu [anonim]

    Mai bine: ALIANTA COMUNISTO-SECURISTA pc+PNL+PSD+KGB
  • +40 (42 voturi)    
    uniunea social-liberala (Joi, 3 februarie 2011, 17:04)

    penes curcanul [anonim]

    cu insemnul electoral al sensului giratoriu.
    • +27 (29 voturi)    
      :)) Super! (Joi, 3 februarie 2011, 17:23)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui penes curcanul

      Avem si prioritate de stanga, avem tot ce trebuie!!! =))
  • +34 (36 voturi)    
    ???? (Joi, 3 februarie 2011, 17:04)

    Iepurasul de Paste [anonim]

    Cred ca un nume mai potrivit ar fi Alianta Stanga Dreapta, Alianta Inainte Inapoi sau Alianta Sus Jos Basescu.
  • +31 (35 voturi)    
    ce ii f..te grija pe romini! (Joi, 3 februarie 2011, 17:06)

    Bula`nas [anonim]

    Toti romanii sunt extrem de interesati cum se va numi noua alianta....
    E crucial pentru Romania !
    Sunt preocuparile tuturor daca vor exista sau nu structuri de conducere!
    Simbata nici nu vom respira pina nu se semneaza protocolul!
    Bre astia chiar ne cred (pe totzi ) timpitzi !!!
    • +9 (13 voturi)    
      nu chiar pe toti ... (Joi, 3 februarie 2011, 18:28)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Bula`nas

      dar o mare parte
  • +33 (35 voturi)    
    lipsa de imaginatie (Joi, 3 februarie 2011, 17:07)

    amos [utilizator]

    pe bune ca era mai clar numele "Alianta Stanga-Dreapta"
    • +13 (15 voturi)    
      Ba nu (Joi, 3 februarie 2011, 18:06)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui amos

      S-a luat in discutie termenul "pol" pt a denumi aceasta alianta. Deci, "Polul de Stanga-Dreapta" ar fi fost cea mai tare denumire!
    • +15 (17 voturi)    
      mai bine alianta dreapta -centru- stanga-nprejur (Joi, 3 februarie 2011, 18:29)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui amos

      Ca sa ocupe tot eshicherul politic televizat, sa moara Basescu ca nu-i mai lasa si lui o feliuta de doctrina....
    • +3 (3 voturi)    
      nedumerire (Joi, 3 februarie 2011, 23:34)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui amos

      dece alianta stanga-dreapta si nu "alianta dreapta-stanga" ?!?!
  • +26 (30 voturi)    
    Se limpezesc apele ? (Joi, 3 februarie 2011, 17:09)

    anonim [anonim]

    Oare unde nu avem bafta sa le vina mintea la cap ?!?

    De o parte sa fie noul USL iar de cealalta parte PDL.

    O mica modificare si a pragului electoral pentru partide la 8% si la 10% pentru aliante: raman doi poli politici mari si lati.

    Stie omu ce sa aleaga : Dreapta sau Stanga !

    Asa cum au "nefericitii" aia de alegatori din SUA, din Anglia, si din alte zone uitate de lume :)
    • +2 (16 voturi)    
      Populari si populisti (Joi, 3 februarie 2011, 17:25)

      Ion Ionascu [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Ce stanga si dreapta!? Mai corect ar fi:
      Stie omu' ce sa aleaga: Populari sau Populisti!
    • +17 (23 voturi)    
      Ai grija cum votezi! (Joi, 3 februarie 2011, 17:25)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Esti de stanga inseamna ca judeci cu partea dreapta a creierului, esti de dreapta pai atunci judecata ti-e de stanga. Cam asta-i situatia cu stanga si dreapta in politica romaneasca.

      Mai nimerit e sa le zici celor din PDL reformatori iar celor din Alianta conservatori.
      • +4 (6 voturi)    
        Cum zici (Joi, 3 februarie 2011, 20:07)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Important sa fie 2 poli.

        Cum si-or zice, naiba stie.

        Dar ce-i drept atitudinea fatza de progres (sau reforma ce-o fi) este ceea ce ar putea sa-i diferentieze.

        In lumea asta politica, toate-s relative.
        • -1 (3 voturi)    
          Mai putin puterea. (Joi, 3 februarie 2011, 20:30)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Scopul politicii este castigarea puterii si nu bunastarea neamului, cum unii de pe aici au impresia solicitand nu stiu ce programe de guvernare.
  • +22 (26 voturi)    
    m-am grabit (Joi, 3 februarie 2011, 17:11)

    amos [utilizator]

    trebuia Alianta Stanga-Centru-Dreapta, sa fie clar pt toata lumea
    • +5 (5 voturi)    
      poate... (Joi, 3 februarie 2011, 22:30)

      dodu [anonim] i-a raspuns lui amos

      alianta centru-dreapta-stanga'mprejur!
  • +27 (29 voturi)    
    Multumesc pt starea de voiosie. (Joi, 3 februarie 2011, 17:13)

    Socioliberalul [anonim]

    :)) Cea mai buna gluma pe ultima luna. Multumesc mult pentru hohotul de ras instantaneu! Am alt tonus acum. Imi aduce aminte de glumele bune clasice din Urzica.
  • +27 (29 voturi)    
    Daca-i consensuala... (Joi, 3 februarie 2011, 17:14)

    Luk [utilizator]

    atunci Uniune sa fie!

    Prin urmare, atunci cand vorbim de sustinatorii PNL, PSD sau PC, putem sa-i numim "unionisti".

    Iar o sa ne atace rusii ca vrem sa anexam Republica Moldova =))
  • +35 (37 voturi)    
    Monstru (Joi, 3 februarie 2011, 17:15)

    bogdan [anonim]

    Orice fiinta cu doua capete se numeste monstru.
    • +13 (15 voturi)    
      E greseala grosolana (Joi, 3 februarie 2011, 18:49)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      intradevar, dar care poate fi corectata usor daca, cum banui, alianta este condusa dn umbra de un singur cap.
      • +10 (12 voturi)    
        un cap de motan??? (Joi, 3 februarie 2011, 19:17)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        ...
        • +2 (2 voturi)    
          sau mai degraba (Vineri, 4 februarie 2011, 17:04)

          MickeyD [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

          un motan cu trei capete
  • +20 (22 voturi)    
    Darwin Awards (Joi, 3 februarie 2011, 17:22)

    MirceaA [utilizator]

    astia vor lua locul 1 la Darwin Awards
  • -24 (28 voturi)    
    Sa se boteze cum vor (Joi, 3 februarie 2011, 17:22)

    valisa [utilizator]

    Si cu ei si fara ei, si cu PDL si fara PDL tot in rahat suntem.
    Basescu a gresit cand a facut urarea: "Sa traiti bine!"

    Mai corect politic spus era "Sa traim bine!" Noi cu noi, ei cu ei si noi fara ei.
    • 0 (0 voturi)    
      Tu gresesti (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 19:35)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui valisa

      cand ii urezi unui vecin "sa aveti o zi buna" si lui ii moare pisica in acea zi?. "Sa traiti bine " este o urare, o dorinta... si nu il banuiesc pe Presedintele Basescu de rea credinta cand face urarea cu pricina.
  • +5 (17 voturi)    
    pe de o parte (Joi, 3 februarie 2011, 17:23)

    Caragiale [anonim]

    Polarizarea prin aparitia a doi poli electorali cred ca poate avea efect benefic in sensul ca sunt eliminati traseistii gen UDMR si alte partide satelit micute , care desi aveau procente nesemnificative in alegeri au ajuns sa dicteze majoritatii.
  • +18 (22 voturi)    
    Alianta paradoxala (Joi, 3 februarie 2011, 17:27)

    nelu [anonim]

    Pentru mine, numele viitoarei aliante, suna mult a paradox, e ca si cum ai spune cald/rece in acelasi timp, sau ca si cum ai avea un AC care da in acelasi moment si aer rece si aer cald...adica fara eficienta...sau imi aduce aminte de bancul respectiv cu unii care descarcau o caruta cu caramida iar alti din cealata parte incarcau caruta cu caramaida :)). Fiind intrebatii de un observator al actiunii daca ei realizaeaza ce fac... (adica unii incarca caruta iar ceilalti o descarca) raspunsul a fost... "Nu conteaza, treaba sa mearga...". Cam asa vad eu Alianta Social-Liberala...
  • +18 (22 voturi)    
    Victor Antonescu, Crin Ponta groparii psd+pnl (Joi, 3 februarie 2011, 17:29)

    Marx-ardeal [anonim]

    "sa se numeasca Uniunea Social-Liberala"

    Astia doi mari conducatori de partide si-au pierdut mintile. Vor voturi, probabil la alegeri.
    Ei bine , cand uica Ion si matusa Veta o sa priveasca buletinele de vot si nu a sa gaseasca psd sau pnl, cu siguranta o sa fie fericti.

    Dar daca faci o alianta si nu iti faci publica doctrina si progamele de guvernare, asta echivaleaza cu o parodie politica.

    Nu as pune pariu, dar o alianta sigura va fi intre partidul poporului cu... pdl. Firesca as crede.
  • -25 (29 voturi)    
    sa fie cu noroc pentru Romania.... (Joi, 3 februarie 2011, 17:38)

    costica [anonim]

    sa reusiti sa ne scapati de astia si sa scoateti Romania din dezastrul economic in care a dus-o incompetenta lui Boc.... sper sa gasiti ministri si un Prim Ministru care sa arate din plin cata incompetenta dadea pe rascoale la PDL.... Doamne ajuta si cat mai repede !!!!!!!!!!
    • +20 (22 voturi)    
      Hahahahaha!!! (Joi, 3 februarie 2011, 18:50)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui costica

      Hahahahahaha!!! Matale ai aptitudini de bufon tovarase costica. Hahahahaha!!!!
  • +14 (16 voturi)    
    Doi papagali (Joi, 3 februarie 2011, 17:41)

    Moldoveanu [anonim]

    acesti doi papagali sunt departe de a face politica la nivel inalt, pentru ca ei nu au efectiv un program economic si social, ei nu vor decat capul presedintelui basescu si al pdl si pentru asta au facut o alianta impotriva ambelor electorate, mai ales cel liberal. ei nu au inteles ca separat puteau obtine mai mult de 50% din voturi, impreuna cu siguranta nu vor obtine mai mult de 50% si sansele sa formeze guvernul sunt mai mici. liberalul orban chiar are dreptate ca se va pierde foarte mult electorat liberal din cauza acestui antonescu repetent la toate capitolele
  • +13 (15 voturi)    
    ACD nu face parte din alianta? (Joi, 3 februarie 2011, 17:47)

    mircea [anonim]

    In alianta social-liberala dispare ACD.Ponta si Antonescu in graba de a uni ceva ce nu se poate incurca lucrurile.PNL a facut alianta cu PC sub denumirea de ACD.PC a iesit din alianta cu PSD.Acum PNL faca alianta cu PSD si se numeste ASL.Dracu-i mai descurca!
  • -18 (22 voturi)    
    ALIANTA PENTRU SALVAREA ROMANIEI (Joi, 3 februarie 2011, 17:51)

    ANONIM [anonim]

    bine si asa....ar trebui sa se numeasca alianta pentru salvarea romaniei !!! am inceput sa ne amintim de vremea lui ceausescu . salvati romania !!!!
    • +10 (12 voturi)    
      :)))) (Joi, 3 februarie 2011, 19:04)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui ANONIM

      amice, lasa-te!
    • +8 (10 voturi)    
      Sau FSN (Joi, 3 februarie 2011, 20:41)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui ANONIM

      Sau Frontul Salvarii Nationale...
  • -16 (18 voturi)    
    in speranta (Joi, 3 februarie 2011, 17:51)

    daniel [anonim]

    ca acest mesaj va fi postat pe site spre deosebire ce ultimele 4 toti cei care o ardeti aiurea....si PD`u a adus la putere PSD`u ....daca imi aduc bine aminte basescu zisese ca ala era visul lui.... MWHUAHAHAHAH imi e mila de cei ce-l pupa pe baselu....cred ca abia asteapta alegerile sa mai primeasca niste zahar si ceva ulei
  • +7 (9 voturi)    
    Propunere pentru noua sigla PNL (Joi, 3 februarie 2011, 17:52)

    geo [anonim]

    Cam asa:
    http://www.flickr.com/photos/unsmecher/4134718780/
  • +8 (10 voturi)    
    S.U.L.L (Joi, 3 februarie 2011, 17:52)

    ID [anonim]

    Eu propun sa se numeasca alianta S.U.L.L.
    E mult mai potrivit pentru doctrina reunită şi reprezentantii 3 partide :)
  • +11 (13 voturi)    
    USLA (Joi, 3 februarie 2011, 18:00)

    Marcu (ala cu sageata:) [anonim]

    Propun un nume cu rezonanta : USLA adica Uniunea Social-Liberala Anti... pas mal
  • +8 (10 voturi)    
    USD (Joi, 3 februarie 2011, 18:12)

    buncrestin [utilizator]

    Mai bine USD - Uniunea Stanga Dreapta, zisa si UJG - Uniunea Joc de Glezne
  • +11 (13 voturi)    
    A existat candva PNL (Joi, 3 februarie 2011, 18:25)

    IRINA [anonim]

    Doua lichele lipsite de caracter s-au adunat pentru ciolan !
  • +10 (12 voturi)    
    amestecam sau nu? (Joi, 3 februarie 2011, 18:31)

    chefliu [anonim]

    Pfui! greu,tare greu ! Am zis ca nu mai amestec bauturile! Da` poti? D-le Antonescu,am fost la votare si in turul 2. Si la urmatoarele ma duc! Am sa votez tot asa: cate 3 stampile pe fiecare candidat,sa fiu sigur. `opa! Nu e bine ce fac? In regula.Da` ce faceti Dvs.,este bine ? Of, of,mai! mai!
  • +13 (15 voturi)    
    Oho, o noua etapa! (Joi, 3 februarie 2011, 18:38)

    Mih. [utilizator]

    Au terminat cu impartirea mandatelor, cu impartirea tarii, au trecut la cautarea numelui (si asta ia timp si cere efort intelectual), vor cauta apoi o sigla si pe urma se vor odihni dupa atata munca epuizanta pentru tarisoara si popor...
    Doar prostii si rau-voitorii ar putea pune intrebari despre proiecte, programe, solutii la problemele reale...
  • +2 (4 voturi)    
    Reprintare (Joi, 3 februarie 2011, 18:46)

    Ali Star [anonim]

    Conceptul de partid politic

    Democratia se manifesta cu adevarat odata cu aparitia si dezvoltarea partidelor ca institutii politice, ele putand sa desfasoare o activitate sistematica si de amploare numai intr-un climat democratic autentic.
    Partidul politic reprezinta o grupare de oameni constituita pe baza liberului consimtamant, ce actioneaza programatic, constient si organizat pentru a servi intereselor unor clase, grupuri sociale, comunitati umane, pentru dobandirea si mentinearea puterii politice, in vederea organizarii si conducerii societatii, conform cu idealurile proclamate in platforma program.
    Fara indoiala definirea partidului trebuie sa inceapa cu mentionarea faptului ca este o asociatie. Prin aceasta se exprima atat modul de formare (exercitarea de catre cetateni a dreptului de asociere) cat si compozitia (este o grupare de cetateni, un colectiv).
    Partidul politic este constituit pe baza liberului consimtamant al oamenilor care adera la el, acest lucru fiind garantat de Constitutia Romaniei din 1991, unde se arata in Articolul 37 (1) ca: " Cetatenii se pot asocia liber in partide politice". Nimeni nu poate obliga o persoana sa adere la un partid s-au altul, decat daca aceasta doreste. Prin asociere cetatenii devin membrii de partid (mentionarea este necesara pentru a face distinctia intre aderenti si simpatizanti).
    Partidul politic actioneaza programatic, constient si organizat. Spre deosebire de momentul aparitiei partidului, cand acesta era constituit pentru a servi anumitor interese personale si avea un caracter efemer, acum el este constituit ca o organizatie durabila, a carei speranta de viata politica sa fie superioara celei a conducatorilor sai. Pentru aceasta partidul politic trebuie sa fie constituit asemeni unei organizatii: cu sediu central, cu o organizare ierarhica a membrilor (dupa anumite competente, dupa functii in partid), trebuie sa fie inregistrat la Tribunalul Municipiului Bucuresti, sa aiba statut si program politic proprii, sa aiba
  • +10 (12 voturi)    
    Nu ma ascund (Joi, 3 februarie 2011, 18:52)

    costa [anonim]

    si nici nu sunt ipocrit sa spun ca simpatizez cu psd sau cu antenescu, desi am fost sustinator liberal in anii din urma(mai precis pina in momentul cind tariceanu a inceput sa faca dragoste pe tunuri cu pesedacii). Sincer nu ma intereseaza ce aliante fac, dar eu ii vad ahtiati dupa ciolan , capabili sa foloseasca metode care nu pot fi imaginate de oameni normali(s-ar putea sa fie presati si de alte forte de afara). Oricum, daca toate merg in trendul actual , nu vor cistiga alegerile.In acelasi timp nu pot spune ca vom scapa de ei.Pacat ca pnl a facut aceasta alegere, pentru ca impreuna cu actuala putere puteau curati tara asta de pecinginea rosie.
    • -7 (9 voturi)    
      exemple (Joi, 3 februarie 2011, 20:50)

      sorin_80 [anonim] i-a raspuns lui costa

      metode care nu pot fi imaginate de oameni normali : sa introduci impozit forfetar ca sa creasca veniturile la buget, sa falimentezi peste 100000 de IMM-uri si apoi sa scoti acest impozit tot din motivul cresterii veniturilor la buget; sa imprumuti 20 mil de euro si sa nu faci nimic cu ei pt. oamenii care vor platii imprumutul; sa votezi + 50% la salariile profesorilor si apoi sa tai 25% de la toti bugetarii; sa tai toate pensiile (ilegal) pe motiv ca unii au pensii nemeritate; sa numeri voturi inexistente; sa-ti numesti soferul consilier; sa angajezi personal atunci cand interzici celorlalti sa o faca; ... ... ...
  • +9 (11 voturi)    
    Vizitati site-ul PSD (Joi, 3 februarie 2011, 18:55)

    hesse [anonim]

    O sa vedeti acolo, pe linkul http://www.psd.ro/prezentare.pdf ca astazi, cand ei se pregatesc de alianta:

    "PSD a lăsat economia reală, finanţele publice şi moneda naţională într-o situaţie echilibrată cu perspective favorabile"

    iar

    "În loc de echilibru şi simţ al măsurii dreapta politică PDL-PNL a ales promovarea haosului şi anarhiei economice turnând “mult gaz, inclusiv pe datorie, peste foc”"

    Deci cu cine tine PSD?
  • +15 (17 voturi)    
    excelent (Joi, 3 februarie 2011, 18:57)

    Sokrates [anonim]

    Foarte buna vestea.
    Sunt de-a dreptul impresionat de viteza cu care progreseaza alianta asta.
    1. Au detaliat deja programul politic - "Jos Basescu".
    2. Au desfasurat actiuni politice de anvergura - pichetarea sediilor PDL si a altor institutii criminale cum ar fi cele din sistemul judiciar
    3. Au ales si un nume:
    USL= PSD + ACD = PSD + PNL + PC
    4. Au impartit toate functiile pe care inca nu le detin(Senat, Camera, Presedentie)
    5. Si-au impartit teritoriile (21-20 pe judete)
    6. Au decis structura de conducere - doar Ponta si Antonescu, inutil sa se complice cu aparentele.

    S-ar parea ca nu mai e nimic altceva de facut dar noi - electoratul - mai sugeram cativa pasi:
    7. Alianta USL cu PIN, PNG, PRM si cine mai doreste.
    8. Stabilirea siglei, motto-ului, imnului, uniformelor etc pantru noua constructie politica.
    9. Demisia tuturor parlamentarilor USL, oricum Ponta si Crin pot (si vor) decide pentru
    10. Ponta si Crin sa ramana pe la Antene. In modul asta in Parlament va fi liniste si vor ramane doar cei ce au ceva de spus si la Antene va fi distractiv si mai convenabil si pentru Felix.

    Mult succes!
    • +5 (5 voturi)    
      puntu septe (Joi, 3 februarie 2011, 23:43)

      panait calomfirescu [anonim] i-a raspuns lui Sokrates

      ai uitat cel mai important partid in crestere, tot de televiziune: partdul popoului !
      moguleata de dd se multumeste cu potul de vicepresedinte, special infiintat.

      sa fie primit !
  • -3 (5 voturi)    
    Regasii? (Joi, 3 februarie 2011, 19:13)

    jh [anonim]

    "se vor regasii"? Cred ca glumiti... E o gluma, nu?
  • +13 (15 voturi)    
    Adio PNL (Joi, 3 februarie 2011, 19:13)

    Bratianu [anonim]

    Si uite asa, mult iubitul nostru tovaras Ilici, impreuna cu gascuta lui de tembelei, a reusit sa mai distruga un partid istoric. Cred ca inaintasii PNL-ului se rasucesc in morminte ...

    PNL SA-TI FIE TARANA USOARA!
  • +7 (9 voturi)    
    adunatura (Joi, 3 februarie 2011, 19:13)

    soare [anonim]

    adunatura asta are nevoie de inca un simbol fara de care nu ar fi posibila "ali(e)natia" asta !!!!! Lipseste un motan in calduri ca doar tot e vremea matelor. ori au uitat de el. nu as prea crede.
  • +11 (13 voturi)    
    Circ de prost gust! (Joi, 3 februarie 2011, 19:26)

    Victor [anonim]

    De fapt este o tragi-comedie,dar ce sa-i faci,nu te poti astepta de la cineva,la mai mult decat are.
    Romania nu este tara cu legislatita americana sau britanica,unde trebuie sa existe numai 2 partide puternice(de restul ca PC sau PRM nici nu mai vorbim:maj.toaca banii din bugetul Ro.si asta de ani de zile).
    Dar trecand cu vederea toate aceste chestii,ca se pare ca nu sunt chiar asa de importante, ma gandesc tot timpul la o varianta si nu stiu din ce cauza nu se face aceasta mutare?
    Adica,nemultumitii din PNL(sunt convins ca nu sunt putini)se desprind de aceasta asociatie(pardon
    Alianta)si duc singuri mai departe steagul PNL-ului
    clasic?
    Nu sunt un analist,dar logica ma face sa cred ca,
    acest PNL va avea succes mai mare decat
    ASL/USL sau cum se va numi!
    Dar cred ca-i vorba de lasitate,frica de a nu mai ajunge niciodata acolo unde vrea sa straluceasca Crin si de asta merg cu totii ca turma in spatele ciobanului!
    Nu un om,un nume poate schimba o intreaga societate,asa ca eu la ora actuala,cred in esecul ASL/USL-ului.
    Daca va fi esec,atunci ce se intampla?
    Se intorc iarasi la PNL sau PSD?
    In locul grijilori majore,care persista la ora actuala,ei se joaca de-a hotul si jandarmul!
    Asta nu-i seriozitate,este pur si simplu analfabetism si foame dupa putere!
  • +12 (14 voturi)    
    Ihi... (Joi, 3 februarie 2011, 19:39)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Cu trandafirii (ofiliti) stand peste sageata? Sageata fiind desigur indreptata in jos si bineinteles catre stanga. Tovarasii astia de la PNL confirma pe zi ce trece ca partidul lor se indreapta vertiginos catre disparitie. Ceea ce ii si dorim sincer. Baga mare Chucky! Vei ramane in istorie doar ca ultimul presedinte al PNL, om care n-a facut nimic toata viata lui dar a reusit un singur lucru extraordinar (cu complicitatea masei de sclavi pseudo-liberali): sa ingroape iremediabilpartidul pe care l-a condus.
  • +9 (11 voturi)    
    Sa nu uitati (Joi, 3 februarie 2011, 19:43)

    calaetz [anonim]

    sa puneti si o cruce.
    • +8 (10 voturi)    
      Da, nu e deloc o idee rea (Joi, 3 februarie 2011, 19:53)

      IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui calaetz

      Crucea insa trebuie pusa deasupra trandafirilor si sagetii pentru ca lumea sa inteleaga ca nu este vorba de nimic altceva decat de un mormant al imposturii politice reprezentat de PSD-PNL-PC.
  • +11 (13 voturi)    
    How Funny?! (Joi, 3 februarie 2011, 19:46)

    Rescatorul [anonim]

    Daca vor pune sageata inainte, aceasta va arata catre trandafiri. daca o pun dupa, va arata ca trandafirii urca. Oricum o pun, tot aia. Adica, tradafirii. Vorba cantecului:...."sa nu uitam nicicand sa iubim trandafirii..." Adio PNL! Dormi in pace, PSD are grija de tine.
  • +11 (13 voturi)    
    Ce stire anosta (Joi, 3 februarie 2011, 20:03)

    serje [anonim]

    Bine ca au treaba cu siglele, imparteala blanii ursului din padure si nu organizeaza mineriade.
    In tot cazul stirea a dat ocazia doar la glume.
    Asteptam ceva mai interesant de la oamenii care se ocupa de Romania si nu de la cei care ii vor demolarea.
    PSD-PNL-PC este total neinteresant. Mai rar daca chiar nu va puteti dispensa de asa o pacoste
  • -8 (12 voturi)    
    dupa cum se vede mai sus la portocalii (Joi, 3 februarie 2011, 20:14)

    smen [anonim]

    panica este evidenta,sobolanii au inceput sa chitaie la ideea ca sfarsitul e aproape,noroc ca au si ei hotnews si evz unde sa se refuleze saracii,SA TRAITI BINE
  • -8 (10 voturi)    
    Sa traiti bine (Joi, 3 februarie 2011, 20:16)

    sorin_80 [anonim]

    Cate sanse poate sa aibe o alianta PNL - PSD, atata vreme cat doar cu PDL-ul e bine in Romania si cu membrii ei competenti Roberta Anastase care numara voturi invizibile, Boc Emil - profesorul de drept constitutional campion la hotarari neconstitutionale (care tot se aproba pana la urma... prietenii stiu de ce), Traian Basescu - campionul arestarilor de oameni corupti (adevarat a spus SOV cand a spus ca e bun prieten cu Traian Basescu) .............. atata vreme cat marea majoritate a romanilor nu se vor vindeca de complexul "caprei vecinului" actualului presedinte ii va merge foarte bine continuand sa stimuleze lupta de clasa si inevitabil sa perpetueze nenorocirea romanilor si a Romaniei.
    • +7 (7 voturi)    
      sa ganditi bine (Joi, 3 februarie 2011, 21:51)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui sorin_80

      Prietene,
      Nu are rost sa ne spui ce prosti sunt actualii - printre altele nu iti dau dreptate dar nu despre aste e vorba, chiar daca ar fi prosti astia, asta nu ii face automat destepti pe ceilalti.
      Ar trebui sa ne explici ce anume aduce constructiv si util pentru omul de rand aceasta alianta.
      Pentru ca orice actiune trebuie sa aibe un scop, nu?
      Eu in afara de gargara, vorbe goale si actiuni impotriva statului de drept nu vad nimic.
      Si dupa atatea imbratisari si pupaturi unde au scuipat inainte cred ca singura chestie pozitiva va fi analiza venerologica.
  • +2 (12 voturi)    
    eu cu cine mai votez ? (Joi, 3 februarie 2011, 20:19)

    dbacauanu [anonim]

    Sunt aproape convins ca aveti o intelegere subterana cu Basescu. Ce v-a promis ca sa faceti asemenea tampenie ? Cine credeti ca va vota aceasta ineptie ? E clar ca aveti mult umor dar chiar atat de negru ? ALO LIBERALII luati-i jucaria lui Crin, dovediti barbatie politica.
  • +8 (10 voturi)    
    Copresedintii (Joi, 3 februarie 2011, 20:28)

    mariage [utilizator]

    Am inteles ca Ponta si Antonescu sunt copresedintii acestei haznale politice. Iliescu si Campeanu isi pastreaza si ei functiile de onoare? desi intre noi fie spus nu vad nicio onoare in a face parte din elita unei haznale.
  • +7 (9 voturi)    
    Racul, broasca şi o ştiucă (Joi, 3 februarie 2011, 20:36)

    max [anonim]

    Racul, broasca şi o ştiucă
    Într-o zi s-au apucat
    De pe mal în iaz s-aducă
    Un sac cu grâu încărcat...
  • +9 (11 voturi)    
    Economii de scala (Joi, 3 februarie 2011, 20:39)

    ionut [anonim]

    Cum s-ar zice in economie,se vor face importante economii de scala .Adica decat sa le dea Voiculescu si Vantu timp de antena dublu la televiziuni pentru promovare,timp care ar manca din banii de reclame,alianta va fi promovata intr-un spatiu publicitar de 2 ori mai mic.
  • +7 (9 voturi)    
    alianta (Joi, 3 februarie 2011, 20:43)

    petre [anonim]

    de ce am impresia ca lipseste ceva din sigla?a,mi-am adus aminte:secerea si ciocanul.nu mai scapam de comunistii astia "cosmeticizati",ne-au dus de rapa si inainte de '89 si dupa si vor sa ne mai duca,la puscarie,la puscarie,la puscariiiiiiiiiiieeeeeeeeee.
  • +4 (4 voturi)    
    sageata (Joi, 3 februarie 2011, 21:08)

    Kor [anonim]

    Sigur ca da. Sageata lui Marcu care trage in trandafiri cu arcu'.
  • +7 (7 voturi)    
    Uniunea Comunist-Securista! (Joi, 3 februarie 2011, 21:08)

    Dan Costea [anonim]

    Uniunea Comunist-Securista, asta e!
  • +7 (7 voturi)    
    sigla aliantei (Joi, 3 februarie 2011, 21:15)

    miha [anonim]

    ... cea mai interesanta sigla ar fi un ratoi Donald in bratele unei maimute.
  • +6 (6 voturi)    
    Uniunea (Joi, 3 februarie 2011, 21:16)

    revelare [utilizator]

    social liberala progresist conservatoare umanista civica de centru stanga dreapta fat si spate Pontonesculix
  • -1 (7 voturi)    
    ooo ooo victoriaaaa !! (Joi, 3 februarie 2011, 21:26)

    adrian [anonim]

    eu zic sa vina si pdl in alianta asta si sa faca uniunea social liberal democrata. atunci macar stim ca se va imparti absolut totul egal si nu va mai fi scandal care fura mai mult.
    traiasca romania si uniunea !! cum care uniune ?? social liberal democrata normal ......
  • +8 (8 voturi)    
    Ce nume! (Joi, 3 februarie 2011, 21:28)

    Eurobalauru [anonim]

    Uniunea Social-Liberala suna prost, de aceea propun: Alianta Coministo-Securisto-Flexista! Traiasca!
  • +7 (7 voturi)    
    Insemne heraldice (Joi, 3 februarie 2011, 21:37)

    Herald [anonim]

    Ce ati spune ca sigla noii aliante a Formatiunii Contra Naturii patronata de doi mutanti necuprinsi inca in tratatele de zoologie,PONTAZAURUL si CRINAPITHECUL sa fie reprezentata de o COASA si o GREBLA manuite de Motanul Felix !?!?
  • +6 (6 voturi)    
    Marea Rosie (Joi, 3 februarie 2011, 21:42)

    bratianu [anonim]

    Totul se transforma in rosu.O sa avem o democratie originala si un capitalism de cumetrie.Octogenarul ILIESCU o sa fie presedinte de onoare.Pentru o lume mai buna!Noi muncim noi nu gandim !
  • +9 (9 voturi)    
    parerea mea e ca .... (Joi, 3 februarie 2011, 21:47)

    oh [utilizator]

    Crin isi ia o teapa cu trandafirii de o sa i se ofileasca sageata. Da' daca atat il duce capul asta e. Mai sunt locuri in cimitir , unde nu-i nici tristete si nici suparare politica. Acolo sigur se inteleg toti vecinii. E pace si armonie si miros de crini si trandafiri.
  • +8 (8 voturi)    
    Ponta si Antonescu ... (Joi, 3 februarie 2011, 21:56)

    dorel [anonim]

    pregatesc stindardul de lupta al Fratiei Hotomanilor !
    pe langa teapa de la PNL si spinul de la PSD se va mai adauga si capul de mort de la PC.
  • +6 (6 voturi)    
    Alianta (Joi, 3 februarie 2011, 22:13)

    unu [anonim]

    pai numele ar trebui sa fie: Uniunea SOCIAL - LIBERALA - CONSERVATOARE.

    Sa nu ramana nici Felix pe dinafara. Ar fi pacat.

    Si astfel isi definesc foarte exact si pozitia politica.
  • +7 (7 voturi)    
    Poanta si Lacrima (Joi, 3 februarie 2011, 22:20)

    bula [anonim]

    Sigla noului partid va fi nuca in perete. Iar la victoria in alegeri vor bea un pahar de bors......asta dupa ce vor manca o ciorba cu frisca.
    Cred ca va incepe iarasi epoca bancurilor politice, va reinvia si Bula...... Romanul cand e necajit inventeaza si spune bancuri. Na, macar sa radem daca tot ne vine sa plangem.
  • +6 (6 voturi)    
    Ce culoare iese daca amestec rosu cu galben ? (Joi, 3 februarie 2011, 23:14)

    Nelutu [anonim]

    http://teste-si-intrebari.ro/intrebari/ce-culoare-iese-daca-amestec-rosu-cu-galben-.html#

    Va rog sa ma ajutati am tema. Va multumesc.
    Nelutu clasa a III-a Marghita
  • -1 (3 voturi)    
    liberalii.... (Joi, 3 februarie 2011, 23:22)

    calu verde de pe peretele verde [anonim]

    liberalii sunt cei mai tari: uniunea social LIBERALA, partidul democrat LIBERAL, urmeaza udmere LIBERAL, pc LIBERALin sfarsit o tara complet LIBERALA ( s-a dat liber la furat pentru toate partidele, dar omul de rand este tot mai inlantuit de jegosii de la conducere)
  • +4 (4 voturi)    
    sigla (Vineri, 4 februarie 2011, 2:19)

    Nam [anonim]

    Partidele PSD + PNL + PC s-au aliat in

    Partidul Gainarilor fara Numar

    condus de Pontanescu

    avand culoare simbolica a ciolaniei

    simbolul sageata in jos cu 3 trandafiri facand bungee jumping

    si care are sa castige alegerile in anul stelar Pi in echinoptiul hidrei
  • +4 (4 voturi)    
    Sigla (Vineri, 4 februarie 2011, 2:53)

    claudiu [anonim]

    Sigla ar putea sa fie o fata a lui Base cu semnul interzis peste cu o sageata galbena in frunte tinand 3 trandafiri rosii in mana pe un fundal albastru cu sigla A3, ca doar asta e singurul lucru care uneste aceste 2 partide jumate de oportunisti.
  • +4 (4 voturi)    
    Cum cureti o tara de javre? (Vineri, 4 februarie 2011, 4:39)

    nepoata lui kilometru [anonim]

    Simplu. Ii iei osul si javrele mor de foame.
    Pe os scria Dinu Patriciu.

    De aici pute totul in politica romaneasca; din cauza acestui individ polul de dreapta (teoretic vorbind apartinand liberarilor) s-a mutat la stanga. Da, dumnealui a cumparat intregul comitet de conducere liberal si conduce partidul din umbra dupa bunul plac si nu dupa doctrina sanatoasa pe care au avut-o inaintasii liberali care acum s-ar rascoli in mormant sa vada aceasta alianta.
    Patriciu finanteaza dupa bunul plac orice entitate politica sau alianta in scopurile dumnealui. Asa se face ca acest nenorocit a finantat si stanga si dreapta la alegerile din anii trecuti sa fie sigur ca nu pierde indiferent cine iese.

    Oameni buni. Tara nu ar arata altfel fara Ion Iliescu, fara Nastare, fara Dan Voiculescu, fara Vintu. Dar fara Patriciu ar fi cu totul altceva. Imaginati-va o Romanie fara acest individ. Ce ar insemna asa ceva? O alianta PSD-PNL nu ar fi posibila. Partidul liberal nu si-ar mai parasi doctrina si promova lichele pupincuriste care sa deserveasca interese meschine. PDL-ul ar fi ca ideologie intre PSD si PNL cum este si normal. Stanga nu ar mai fi atat de puternica si implicit ar fi fortata sa promoveze oameni noi ca sa mai aibe vreodata o sansa in alegeri. Intreaga politica romaneasca ar avea un aer proaspat. Scursurile ar dispare si in locul lor ar apare politicieni de meserie.
    Pana cand acest individ nu va fi trimis la plimbare sau in alta parte in Romania nu vor merge lucurile spre bine. Interesele poporului roman nu vor fi reprezentate si nu vor prima in fata santajului politic si intereselor singulare gen Patriciu, Vantu, Voiculescu.
    • -1 (3 voturi)    
      Osul e chiar bugetul Romaniei. (Vineri, 4 februarie 2011, 9:11)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui nepoata lui kilometru

      Cum ai face ca acest os sa fie inaccesibil javrelor? O solutie ar fi sa-l amanetezi. Alta solutie este sa nu permiti accesul javrelor la putere. Alta solutie e sa-l ingropi sub pamant. Dar astea sunt deja fumate de Basescu si mai rau le-a intaratat pe javre.
  • +3 (3 voturi)    
    SCMD - UN SUSTINATOR AL ALIANTEI? (Vineri, 4 februarie 2011, 7:55)

    SINDICALISTUL [anonim]

    SCMD: Comisia de audit si-a pierdut raportul inainte de a-l publica
    • L-a gasit d-l Gl mr. (r) Ioan Zapor, din Piatra Neamt, si iata ce publica:
    "Asadar, daca veti primi varianta reala a raportului de audit veti constata ca nu pot fi justificati 4,5 miliarde lei, bani proveniti din cotizatii, contabilizati intr-un fel sau altul, si inca 2,5 miliarde lei, disparuti dar cu tot cu aproximativ 2000 membri de sindicat. Deci, 2000 membri de sindicat nu au fost luati in evidenta la nivelul structurii centrale, iar cotizatia acestora a luat alta cale decat cea a bugetului. Este ca sunt creativi si mari specialisti baietii astia de la Bucuresti, intr-ale ingineriilor financiare? Sa nu fiti surprinsi daca, procedand la o confruntare a propriei dumneavoastre evidente de personal cu cea de la centru, vor aparea neconcordante.
    Disparitia fara urma a unor mari sume de bani din cotizatia sindicatului a fost posibila datorita faptului ca acestia s-au cheltuit pe un card bancar personal, dupa bunul plac si interesele a 1-2 persoane (probabil ca intuiti care ar putea sa fie acestea).
    Pana aici a fost vorba de cota parte, cash, a cotizatiei care a disparut fara urme. Exista insa si o alta metoda de “siluire” a bugetului, aplicata cu mare succes de liderii nostri de la centru, cea a cheltuielilor neeconomicoase si inoportune. Pentru o parte din acestea s-au straduit sa prezinte niste documente justificative, mare parte din ele vizibil dubioase, ca sa nu zic, dea dreptul false.
    Ce parere aveti, de pilda, despre un consum de carburant, in valoare de 29 mil. lei,
    realizat intr-o luna, de un singur automobil, care il tira pe liderul maxim, pe la ospete si cumetrii prin tara, pe la supusi. Asadar, 29 mil. lei impartiti la 2-2,5 mil.lei/ plin, rezulta 12-15 plinuri/ luna.
    Ca sa fie in siguranta pe timpul plimbarilor prin tara, pe banii nostri, liderul maxim a aprobat (sau poate nu, urmeaza sa ne faca preciza
  • +5 (5 voturi)    
    Cea mai bine s-ar numi (Vineri, 4 februarie 2011, 8:03)

    calaetz [anonim]

    Partidul Uniunea Liberala Antibasescu ///(editat de HotNews.ro)
  • +5 (5 voturi)    
    Comentariu (Vineri, 4 februarie 2011, 8:51)

    catalin otelariu [anonim]

    Eu unul propun ca sigla noii aliante sa fie Secera si Ciocanul pe fond rosu, ca de galben nu mai e loc iar noul imn al aliantei sa fie Internationala socialista. D-nul Antonescu, pardon fost domn actual tovaras impreuna cu echipa lui manageriala ar trebui sa primeasca de la tov.Iliescu Medalia Muncii clasa I pt ca a reusit intr-un termen foarte scurt sa transforme Partidul National LIberal in Partidul National Candva LIberal.
    Nu stiu ce parere are d-nul profesor Neagu Djuvara despre toate acestea. Toata stima pt d-nul Djuvara si veteranii partidului liberal, sunt singurii oameni verticali din acest partid. Cat despre echipa actuala de conducareti ai liberalilor apreciez ca aceasta echipa in urma asocierii cu tov.Voiculescu si tov.Iliescu au alte preocupari decat propriul electorat.
  • +4 (4 voturi)    
    electoratul de stanga (Vineri, 4 februarie 2011, 9:25)

    M&Ms [anonim]

    "Sigla va arata bine si va reuni (...) elemente, simboluri, semne pe care electoratul partidelor care compun noua formatiune sa le recunoasca"

    Se pare ca electoratul lor nu stie sa citeasca...
  • +3 (3 voturi)    
    Sigla (Vineri, 4 februarie 2011, 10:28)

    honest [utilizator]

    Propun aliantei "de bine si mult bun simt", urmatoarea sigla: o sageata cu varful in jos, care sa aiba ca ramuri secera si ciocanul, fiecare din cele 3 elemente avand cate un trandafir rosu (evident ofilit), in varf.
  • +1 (1 vot)    
    buba mare (Vineri, 4 februarie 2011, 12:58)

    I M [anonim]

    Credeam că după guvernul liberal dar pesedist al lui Tăriceanu nu poate fi mai rău pentru liberalii mei. Dar a urmat "uniunea sau comuniunea" cu conservatorii lui Felix. (Nu ştiu ce conservă Felix! - poate securismele!). Şi acum... "Alianţa de stânga dreapta conservatoare" sau "Alianţa de dreapta - stânga conservatoare". Doar de dragul de a-l da jos pe Băsescu...
    Ce-i mână pe ei în luptă!?? de nu mai văd nimic altceva decât "jos Băsescu"! Ce pericol reprezintă pentru ei Băsescu!!!???
  • +1 (1 vot)    
    O propunere de sigla (Vineri, 4 februarie 2011, 15:42)

    Tomas [anonim]

    Ma ofer gratis sa fac sigla acestei aliante. Personal o vad sub forma de penis bleg (varful fiind sageta) iar la baza 3 testicule in forma de trandafiri. Sigla ar trebui sa fie dinamica, ceva in Flash. Cand discuta intre ei cu Felix sa fie in erectie iar cand trec in lumea reala sa fie bleaga.
  • +1 (1 vot)    
    Intrebare de prost (Vineri, 4 februarie 2011, 16:29)

    B.F. [anonim]

    Daca conform sondajelor actuale PSD are 37% si PNL are 28% si stabilirea candidatilor comuni se va face in urma unor sondaje prealabile, cum dracu rezolva principiul paritatii ?
  • +1 (1 vot)    
    U.S.L. (Vineri, 4 februarie 2011, 17:09)

    Falco [anonim]

    Au gasit numele potrivit . Uniunea Securistilor Liberi .

    Incredibil cum pot uni sa se prostitueze pt un ciolan , auzi la ei social liberari is doua concepte total diferite .

    Imi aminteste de versurile

    Unde esti tu Tepes doamne
    Ca punind mina pe ei
    Sa -i imparti in ......

    Astia nu mai trebe impartiti, bagatii asa cum sint la zdup. Dar mai bine e daca le dati direct foc.
  • -1 (1 vot)    
    Cine sa fie? (Vineri, 4 februarie 2011, 18:06)

    Stepanida [utilizator]

    Cine sa fie oare candidatul comun pentru Primaria Bucuresti?Nu are nume?Oricum,cred ca fondatorii aliantei sunt resemnati in privinta Bucurestiului!Stiu ca nu au cu cine sa-l invinga pe Oprescu!Asa ca,se concentreaza pe primarii si consilii judetene din tara!
  • +1 (1 vot)    
    alianta ca ... (Vineri, 4 februarie 2011, 20:25)

    danarad [anonim]

    alianta,dar conducatorii ei, seamana leit cu lolec si bolec...
  • 0 (0 voturi)    
    sigla (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 20:05)

    cibi [anonim]

    cea mai buna sigla fste secera si cicanul
  • 0 (0 voturi)    
    alianta social liberala recent infintata (Duminică, 6 februarie 2011, 16:40)

    Zagan Vichente [anonim]

    Oare numai alianta intre partidul Lui Brateanu si cu Partidul lui Ilierscu si cu Partidul lui Voiculeasc va salva tara noastra prin rezolvarea problemelor din situatia critica in care este acum tara noastra ?Poate sa fie posibil!?
    Dar ce face aripa zisa de dreapta din tara noastra daca nu cumva este tot de stanga
    Ce se intampl cu PNTCD ,cu Patidul Poporului cu PRM si cu altele daca in tara noastra aceasta noua alianta" contra naturii"va castiga alegerile si totusi ea va fi benefica poporului roman daca nu cumva o forta externa nu ii va influenta spre un stangism radical pe care noi multi il cunoastem din suferintele noastre ?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by