Cine este Zeus, personajul comun din dosarele Nicolescu si Nastase

de Attila Biro     HotNews.ro
Luni, 31 ianuarie 2011, 16:16 Actualitate | Politic


Constantin Nicolescu- Adrian Nastase colaj foto
Foto: Hotnews
Constantin Nicolescu - arestat preventiv pentru 29 de zile - si Adrian Nastase, trimis in judecata pentru fapte de coruptie, au in comun legaturi de afaceri identificate de procurori cu compania pitesteana Zeus SA. In cazul presedintelui Consiliului Judetean Arges, Zeus SA a realizat lucrarile de reabilitare pentru patru scoli din judet in cadrul unui proiect finantat din fonduri PHARE. Procurorii sustin ca intregul proiect are la baza documente false. In cazul lui Adrian Nastase, aceeasi firma, Zeus SA, apare in rechizitoriul din dosarul Trofeul Calitatii. Firma din Arges este una din firmele care au dat bani pentru campania liderului PSD din 2004.

  • Vezi in text si cum a castigat Zeus SA contracte de 10 milioane de euro de la ministerele conduse de pedelistii Elena Udrea si Vasile Blaga.
  • UPDATE: Contractul pentru finantarea lucrarilor executate de Zeus SA a fost semnat in 2006 de actualul ministru Anca Boagiu (PDL) si de Mihail Hardau (PDL)

Zeus SA este compania detinuta de omul de afaceri pitestean Grigore Dobre, care a fost si el audiat de DNA in cazul presedintelui CJ Constantin Nicolescu. Unul din capetele de acuzare formulate de DNA in cazul Nicolescu este legat de compania Zeus SA si de Grigore Dobre.

Presedintele CJ Arges este acuzat de coruptie, dupa ce a accesat un program de finantare nerambursabila de tip PHARE in suma de 880.249 euro, avand ca obiectiv efectuarea de lucrari de reabilitare/reconstructie a patru scoli ce ar fi fost afectate de inundatiile din anul 2005.

DNA sustine ca accesarea fondurilor s-a facut prin mentionarea, in cererea de finantare intocmita de Consiliul Judetean Arges, a unui document care nu exista in realitate. Compania care a realizat lucrarile de reabilitare la cele patru scoli este Zeus SA. In comunicatul DNA se mentioneaza urmatoarele: Contractele au fost derulate in perioada 2006-2008, toate lucrarile de reabilitare fiind realizate de o singura firma, care a incasat integral sumele aferente atat pentru lucrari executate cat si pentru lucrari neexecutate, iar acea firma se afla in relatii contractuale si in raporturi juridice cu familia inculpatului.

Iata ce se retine in referatul procurorilor asa cum reiese din incheierea Tribunalului Arges:

"Asa cum arata procurorul in referatul cu propunerea de arestare preventiva, toate aceste nereguli pot fi puse pe seama existentei unui interes material comun intre inculpatul N. C. (Nicolescu Constantin) si reprezentantul SC Z. S.A. (Zeus SA), D. G., (Grigore Dobre n.red) intrucat la perchezitiile efectuate la biroul inculpatului au fost gasite: un contract de lucrari cu nr. 2174 datat 07 august 2008 incheiat intre fiul inculpatului, N. L. C. (Liviu-Costin Nicolescu n.red) si SC Z. S.A. (Zeus SA), precum si un contract de vanzare-cumparare autentificat sub nr.1000 la data de 23 martie 2009, prin care G. D. (Grigore Dobre n.red) ii vinde fiului inculpatului un spatiu comercial situat in municipiul P. (Pitesti n.red)"

In incheierea Tribunalului Arges se mai mentioneza si ca procurorii au constatat pe baza unor documente oficiale ca o parte din lucrarile realizate de compania Zeus SA in cadrul proiectului PHARE au fost facturate, dar in realitate nu s-au realizat:
  • "Executantul SC Z. SA Piteşti, întocmind cereri de plată în vederea accesării finanţării externe nerambursabile, care au avut la bază date inexacte, constând în procese verbale de recepţie, rapoarte tehnice şi financiare şi alte documente în care s-a atestat în mod nereal efectuarea unor lucrări care în fapt nu au fost realizate."
Contractul pentru finantarea lucrarrilor la cele patru scoli a fost semnat in iulie 2006 de catre Ministerul Integrarii Europene condus atunci de Anca Boagiu (PDL) actualul ministru al Transporturilor, Ministerul Educatiei condus atunci de Mihail Hardau, actual senator PDL de Cluj si Consiliul Judetean Arges condus si atunci de Constantin Nicolescu.

"În data de 27.07.2006 a fost semnat între Ministerul Integrării Europene, în calitate de Autoritate Contractantă, Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, în calitate de Autoritate de Implementare şi Consiliul Judeţean Argeş, în calitate de Beneficiar, contractul RO 2003/005-551.05.03.04.01.02.13 cu titlul "Condiţii decente pentru educaţie prin reabilitarea a patru unităţi de învăţământ din jud. Argeş".

Obiectivul proiectului constă în renovarea a trei unităţi de învăţământ din Municipiul Câmpulung şi Municipiul Curtea de Argeş şi în reconstrucţia unei unităţi de învăţământ din Comuna Budeasa .Valoarea totală a proiectului este de 900.000 euro, contribuţia financiară a Beneficiarului fiind de 0%. Durata de implementare a proiectului a fost de 25 de luni.", se mentioneaza intr-un comunicat trimis de Ministerul Dezvoltarii.

 
Feb 01 2011 Raspuns Hotnews Fisa Proiect Phare 2005 Arges

Presa locala din Arges a relatat ca Zeus SA este compania care a castigat aproape toate licitatiile publice al CJ Arges si ale primariilor din judet pentru lucrari de constructie. Vezi aici cazul a doua licitatii castigate de Zeus SA de la doua primarii conduse de primari PSD. In cele doua cazuri, Zeus SRL a ofertat pretul cel mai mare si durata cea mai mare a realizarii contractului.

Aceeasi firma este mentionata si intr-un raport al portalului romaniacurata.ro, unde se arata ca in ultimii doi ani Zeus SA a castigat nu mai putin de zece contracte in valoare de 46 de milioane de lei, adica aproape zece milioane de euro pentru constructia de locuinte ANL. "Patronul SC Zeus SA este Grigore Dobre, un apropiat al primarului PSD al Pitestiului, Tudor Pendiuc. Aproape tot ce se construieste in Giurgiu, Arges, Dambovita cu bani publici este castigat de firma lui Dobre", se mai mentioneaza in raport. Agentia Nationala pentru Locuinte este o institutie aflata in subordinea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Doua din cele zece contracte obtinute de Zeus SA pentru constructia de blocuri ANL, in valoare de 3 milioane de euro, au fost obtinute dupa decembrie 2009, cand ministerul dezvoltarii era condus de Elena Udrea. Restul contractelor, in valoare de 7 milioane de euro, au fost acordate in perioada 2008 - decembrie 2009, cand ministerul a fost condus de democrat-liberalul Vasile Blaga.

Aceeasi companie apare si in dosarul de coruptie Trofeul Calitatii, in care este judecat liderul PSD Adrian Nastase. In dosarul "Trofeul calitatii",  DNA l-a trimis in judecata, pe 20 ianuarie 2009, pe fostul premier Adrian Nastase, sub acuzatia ca in 2004 s-ar fi folosit de ''influenta sau autoritatea functiei de presedinte al unui partid'' in organizarea unui simpozion intitulat "Trofeul calitatii in constructii" cu scopul strangerii unor sume de bani pentru campania electorala prezidentiala la care urma sa participe.

Potrivit procurorilor, Nastase ar fi beneficiat de materiale electorale in valoare de peste 10 miliarde de lei vechi, bani proveniti din operatiuni comerciale fictive derulate in urma afacerii "Trofeul calitatii in constructii". Afacerea fusese organizata de Inspectoratul de Stat in Constructii, condus pe atunci de Irina Jianu, in colaborare cu Urban Construct, o firma privata condusa de Bogdan Popovici.

Potrivit rechizitoriului procurorilor, compania Zeus SA ar fi una dintre companiile care au cotizat cu bani in cadrul operatiunii de strangere de fonduri pentru Adrian Nastase. Grigore Dobre a fost citat in dosar in calitate de martor. Relatarile din presa locala arata ca, pe langa Zeus SA, alte sase companii din judetul Arges au participat la afacerea Trofeul Calitatii.

Adrian Nastase a fost unul dintre primii lideri PSD care au reactionat in cazul deciziei Tribunalului Arges de a-l aresta preventiv pe Constantin Nicolescu. La numai cateva minute dupa citirea sentintei, Nastase a declarat urmatoarele: "Ceea ce pe mine ma mira este ca oamenii nu au inceput sa iasa in strada (...), cei din Arges. (...) Iar daca partidul asta din care fac si eu parte nu reactioneaza nici acum, inseamna ca este un partid de mamaliga. Este un partid care nu mai este in stare sa faca o politica... Trebuie sa reactioneze politic in tara, si presedintii ceilalti de CJ, dar si primarii si oamenii care pana la urma stiu exact ce a insemnat Nicolescu trebuie sa iasa in momentul in care se va judeca recursul si sa spuna care este si punctul lor de vedere, nu numai aceasta mecanica politica pe care, in momentul de fata, printr-o justitie controlata politic, Traian Basescu o foloseste. Este un moment de rascruce. Dupa parerea mea, s-a umplut paharul si este nevoie de o reactie foarte dura".


Citeste mai multe despre   

















20202 vizualizari

  • +55 (61 voturi)    
    Zeus (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:20)

    adi [anonim]

    Vai, cum asa?Zeus parca era marele dictator!
    • +3 (5 voturi)    
      Cred ca asa poate fi un dialog la PSD ! (Marţi, 1 februarie 2011, 12:05)

      Nostradamus [anonim] i-a raspuns lui adi

      Dupa servicii si concesii, si daca tot am fost impreuna in atatea combinatii cum sa nu-mi para rau ca te-au arestat, dar stai sa vezi ce fac eu acum:

      -Il bag Ponta sa rascoale tot partidul
      -Cer sa se adune cati mai multi rasculati la sediile nostre ca o repetitie pentru revolutie!
      - Mergem la fata locului la Pitesti sa nu zica lumea ca ne ascundem la B si nu facem nimic
      -Il luam si pe Marian, sa se adune cu toti tiganii !

      Si stai linistit ca rezolvam noi cumva, stii ca romanii sunt prosti se baga pentru oricine!

      Daca mai era si fratele nostru Catalin, scapam de dosar si judecata prin amanari dar na... acum tre sa ne descurcam singuri!

      Si daca am reusi sa-l dam jos pe Basescu odata... iti dai seama ca ar tremura toti de frica stiind ca venim noi peste Romania !

      - Tu ii mai cunosti pe aia de la Dacia, crezi ca poti sa-i aduci la Bucuresti la miting ?
      - Pai nu-i nimica, ca daca jandarmii o sa dea cu gaze o sa se bata sigur ... si dupa aia vedem noi!

      Mai bine vezi cum rezolvi cu spitalul si mai vorbim, si la vizita o sa primesti o scriosre sa o citesti !

      Stai linistit la spital ...
  • -33 (53 voturi)    
    _ (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:20)

    v [anonim]

    Hehe, la mijloc nu e Zeus, ci Poseidon (zeul marilor) :D
    • -36 (46 voturi)    
      Hmmm (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:27)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui v

      Repede a mai venit plicul de la secu pentru oficios...
      • +18 (26 voturi)    
        Vad ca in afara de "HMMM" (Luni, 31 ianuarie 2011, 19:50)

        c.mike [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        nu prea mai stii nimic ! Te-ai uitat ce data are articolul cu licitatiile suspectate de a fi fost fraudate ? 18 august 2010. Asta nu-ti spune nici macar "hmmm" ?
        • -17 (19 voturi)    
          Hmmm (Luni, 31 ianuarie 2011, 23:58)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

          In titlu nu se scriu comentarii...dar poate ca in beciurile pdl cu "intelectuali" ca si eba,nu se stie asta.
  • +41 (41 voturi)    
    I-a venit vremea si lui Zeus (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:21)

    Goran Bregovic [anonim]

    Era si timpul.
    • +55 (55 voturi)    
      Etc. (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:49)

      Carion Polixenescu [anonim] i-a raspuns lui Goran Bregovic

      Sunt sigurt ca dl. Dobre are vorbele arogante la el aruncate dintr-una din masinile lui de 120.000 EURO / bucata parcate ilegal in mijlocul strazii Exercitiu fara ca umilii politisti comunitari sa il poata strange de c...e ca deh este prietenul lu' sefu' Pendiuc. Sa speram ca se vor investiga si amenajarea Centrului Pitestiului etapa a treia si sursele de finantare pentru casele alesilor locali care au suprafata de 712.25 mp (din care 177.45 subsol).
      Doamne ajuta !
  • +42 (42 voturi)    
    un fel (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:21)

    florin [anonim]

    Cred ca e un fel de Bulibasa, daca nu e prea mult spus
    • +35 (35 voturi)    
      Zeus SA (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:40)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui florin

      Daca citesti si articolul nu numai titlul , te minunezi.
  • -39 (45 voturi)    
    Plictiseala (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:28)

    casargoz [anonim]

    Un nou serial apare in presa, viata si faptele lui Constantin Nicolescu.
    Dupa importanta ai zice ca este primul om in stat. Cand de fapt nu e dact un gainar arestat. Da de ce trebuie sa vedem zilnic faptele acestui individ? De ce trebuie sa fim convinsi ca e vinovat? e cumva o lipsa de increde in justitie, iar Hotnews vine sa arate cate dreptate are justitia romana? Intr-un stat democrat nu ar fi nevoie ca presa sa intervina pentru a justifica arestarea unui gainar. Iar faptul ca a fost prins, si trimis la judecata nu ar trbui sa fie un subiect de presa.
    • +12 (14 voturi)    
      Dupa tine (Luni, 31 ianuarie 2011, 19:53)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui casargoz

      cam cum ar trebui sa arate un subiect, ca sa fie "de presa"?
      • +8 (12 voturi)    
        tre sa fie ca la realitatea.... (Luni, 31 ianuarie 2011, 20:19)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

        asta e fan cretulesca...
    • +20 (24 voturi)    
      Ai probleme cu vederea... (Luni, 31 ianuarie 2011, 23:26)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui casargoz

      O vizita la un oftalmolog nu ar strica...

      Nu e primul om in stat, dar nici un gainar nu e. E un baron local, un lider PSD, un om cu multa influenta...
      Nu incearca nimeni sa ne convinga ca e vinovat. Doar justitia poate face asta.... Indiferent de cate articole se scriu pe tema asta, nu vom avea toate faptele, deci nu ne putem pronunta in legatura cu vinovatia lui... Putem doar banui anumite lucruri si atat.
      Acest articol se numeste investigatie jurnalistica. Pt astfel de articole (bine, mult mai amanuntite si despre persoane influente pe plan int. ) s-au luat premii Pulitzer. Pur si simplu autorul face niste legaturi documentate si argumentate intre diferite ilegalitati si posibili infractori.

      Faptul ca a fost arestat si trimis la judecata este un subiect foarte bun de presa. Face rating in primul rand, apoi nu e un hot de sacose ci un lider local si politic. E un caz de coruptie la nivel inalt...iar avand in vedere ca pana acum cativa ani asa ceva nu s-ar fi intamplat, subiectul isi are locul pe prima pagina a ziarelor. Justitia incepe sa functioneze (greoi si preponderent intr-o anumita directie, dar functioneaza) iar asta e o stire extrem de importanta...

      Vremurile de liniste si pace PSD-ista au apus, si cu o mobilizare exemplara din partea cetatenilor care gandesc....le putem face apuse pt totdeauna.

      Daca te plictisesc astfel de stiri, nu le citi. Nu te obliga nimeni...si-asa ignoranta e la moda.
    • -8 (8 voturi)    
      CARE TRIMITERE ÎN JUDECATĂ ? (Marţi, 1 februarie 2011, 9:52)

      schoria [utilizator] i-a raspuns lui casargoz

      NU a fost trimis în judecată !
      Presupun că "probele" sunt insuficiente (dacă există !), sau sunt bazate pe interpretări.
      Justificarea arestării preventive ar fi hilară, dacă n-ar fi condus la o tragedie !
  • +53 (55 voturi)    
    Acum se explica! (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:31)

    Craioveanul [anonim]

    Acum se explica de ce este asa de vocal Nastase, de cand a fost arestata presedintele consiliului judetean Arges.
    El ca jurist stie foarte bine ce inseamna acesta arestare, daca Niculescu va incepe sa vorbeasca si va amintesc ca asa s-a intamplat si cu Penescu....
    Ma intreb:
    -Oare ce are de ascuns Niculescu despre Nastase?
  • +25 (25 voturi)    
    Urban construct ? (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:33)

    ciankanel [anonim]

    Urban construct ? O fi firma care a avut toate locurile de parcare din Deva in concesiune timp de citiva ani ?Va dati seama citi bani au facut astia ?
  • +27 (33 voturi)    
    Opaaa... (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:40)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    O fi cumva Basescu? :) Ca doar el este cel care e in tot si in toate... in opinia tovarasilor de la PSD-PNL-PC.
  • +46 (48 voturi)    
    Intrebare (Luni, 31 ianuarie 2011, 16:43)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    De ce oare tovarasul Adrian Nastase a fost atat de vocal in apararea tovarasului Nicolescu? Oare numai ZEUS S.A. ii leaga in dosarele pe care ambii le au? Eu as prefera sa fie legati. Dar altfel. Cu catuse. Legal. Constitutional.
  • +12 (16 voturi)    
    ZEUS (Luni, 31 ianuarie 2011, 17:10)

    Catalin [anonim]

    In pitesti ZEUS a facut centrul orasului,UPU Pitesti-merita vazuta calitatea lucrarilor- si multe altele...
    • +14 (14 voturi)    
      Corect! (Luni, 31 ianuarie 2011, 18:40)

      Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Corect, insa ar mai trebui sa se stie si cat a costat respectiva lucrare, altfel...?!
  • +27 (29 voturi)    
    Ma intreb! (Luni, 31 ianuarie 2011, 17:22)

    Constantin1 [utilizator]

    Acum, avand ultimele date ma intreb:
    -Ce are de ascuns Niculescu?
    Altfel nu se explica o asa ,,demonstratie de forte,, si totul in afara legilor...
    Aceasta intrebare revine si mai ,,apasat,, acum cand suntem anuntati ca Niculescu a fost operat pe cord deschis, dupa ce toti medicii PSD-isti din spitalul Floresca au anuntat zilele trecute ca omul a avut accident vascular cerebral....
    Acesti PSD-isti ca sa se protejeze sunt in stare sa si-si omoare si camarazii, pentru ca de ceilalti chiar nu le pasa, asa cum au dovedit in 89 si mineriade...
    Poate acum si membrii de rand ai acestui partid vor intelege cu cine au de-a face.....
    • +19 (19 voturi)    
      Sie ma intreb ! (Luni, 31 ianuarie 2011, 18:30)

      Altcurios [anonim] i-a raspuns lui Constantin1

      Oare va fi DNA curios sa vada cum s-au derulat lucrarile Zeus si chiar ale Romstal la Mioveni ? Sunt bani multi acolo !
  • +33 (35 voturi)    
    Mama mia ! (Luni, 31 ianuarie 2011, 17:23)

    xian [utilizator]

    Al naibi de bine au inceput sa se lipeasca unele "lucruri" De aia trambita Nastase adunareaaa !
  • +31 (33 voturi)    
    Rau cu rau, dar mai rau fara rau (Luni, 31 ianuarie 2011, 17:41)

    AG [utilizator]

    Acum, ca este sau nu o arestare politica nu stiu, dar fata de ce era pe vremea domniei lu' tataia Ilici cand toata lumea fura si nimeni, niici justitia, nici presa si nici macar opozitia nu reactiona in vreun fel, mi se pare mai sanatos ce se intampla acum.
    • +8 (8 voturi)    
      CORUPTIE (Marţi, 1 februarie 2011, 9:57)

      N.Mitrea [anonim] i-a raspuns lui AG

      Atunci s-a constatat ca exista coruptie dar nu exita corupti.Va mai aduceti aminte de aceasta "bazaconie"?
  • +2 (2 voturi)    
    Cine este... (Luni, 31 ianuarie 2011, 17:48)

    vlad alexandru [utilizator]

    ... Bogdan Lehel Lorand?
  • +28 (30 voturi)    
    Zeul cui ? (Luni, 31 ianuarie 2011, 18:09)

    olimp [anonim]

    Adrian uita ca nu mai este credibil dupa atatea gafe ce a culminat cu milionul matusii TAMARA.Este o incercare disperata a socialistilor milionari in valuta de a incerca sa li se prescrie faptele de hotie.Cum latul justitiei se strange ,agitatia in PSD ncreste si infractorii fac front comun.Cum vrea POnta sa conduca o tara daca nu este in stare sa faca curatenie in partid.Nu a renuntat la dinozaurii din partid pentru ca-i este frica.Justitia este obligata sa faca dreptate pentru a nu i se arata cartonasul rosu de catre UE.Nico;escu trebuie sa raspunda pentru faptele lui,nu sa se ascunda prin spitale si doctori.Toti sefii din PSD ar trebui sa aibe viza medicala cum au profesorii si alte categorii sociale si nu ar mai fi astfel de situatii caraghioase.AVE.
  • +28 (30 voturi)    
    excelent (Luni, 31 ianuarie 2011, 18:20)

    veninusrl [utilizator]

    Buna treaba, articolul si mini-ancheta dumitale, domnule Biro! Buna continuare si nu va lasati, avem nevoie uni de altii!
  • +15 (17 voturi)    
    O ipoteza! (Luni, 31 ianuarie 2011, 22:52)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    Daca asa-zisa operatie pe "cord deschis" s-a facut doar de forma, adica l-au deschis si l-au inchis, fara a-i atinge macar inima?! E foarte interesant de vazut raportul post-operatoriu, foto si radio-grafiile ce se fac de obicei in asemenea situatii, pentru analizele ulterioare. Cine a efectuat operatia si cine a mai facut parte din echipa? Iar daca Nicolescu incepe totusi sa ciripeasca, oricand i se poate intampla ceva, datorita "complicatiilor" post-operatorii... Daca as fi un procuror cu ceva "cojones" m-as uita uita si in directia asta.
  • +9 (9 voturi)    
    Parerea mea (Marţi, 1 februarie 2011, 7:44)

    Alexander Ghica [anonim]

    Pentru bgd. Si nu numai.
    In astfel de cazuri ai dreptate presa poate sa-si dea cu parerea. Cat despre premiul Pulitzer ala este pentru PRESA nu pentru mizeria ce se vrea a se numi presa in Romania.
    Dar sa revenim.
    In ori ce tara civilizata cu PRESA de care politicului ii e frica, in asemenea cazuri ca cel al D-lui Nicolescu colegii de partid nici macar n-ar face vreo declaratie de presa, nu ca ar iesi in strada. N-ar mai fi gasiti nici la telefon pana cand Justitia nu si-ar spune cuvantul.
    La noi au iesit in strada pentru ca stiu ca asa vor influenta Justitia. Ganditi-va cum ar pica Ponta, Nastase, Vanghelie &Co in cazul in care indubitabil D-l Nicolescu ar fi vinovat si ar trebui sa se duca la puscarie. Cu Dobre cu tot. Justitia nu este politica dar este formata din OAMENI care au simpatii politice dictate de interese de toate felurile.
    Dar pentru partidul care nu pricepe ca ramasitele comunismului mai de vreme sau mai tarziu vor disparea, pentru ei este de neconceput.
    Vor sa-l dea jos pe Basescu? Foarte bine. Dar sa il dea jos prin vot nu prin a iesi in strada ca nu santem la revolutie. Vin ei cu bani de acasa? Pai i-or fi pus deoparte de pe vremea lui Iliescu pentru vremuri grele si vor sa ii scoata acum. Au ramas cam subtiri la buzunar si deabia asteapta sa-si faca plinul. Daca mai ies la iveala niste scandaluri "Nicolescu" raman muritori de foame si vor trebui sa traiasca numai din dobanzi ceea ce este de neconceput.
    P.S. De ce oare UE ne tot spune ca avem probleme cu Justitia? Niste nemernici. Ne cauta nod in papura.
    Totusi ceva ma bucura. Daca au iesit in strada inseamna ca nu mai pot sa le aranjeze pe din dos.
    Sant disperati. Nu li se mai leaga. In ochii lui Nastase vad frica. In ochii lui Ponta nu vad nimic. Poate numai ipocrizie.
  • +8 (8 voturi)    
    HOTULUI NASTASE ! (Marţi, 1 februarie 2011, 10:34)

    allana [anonim]

    Nu,dl.Nastase,PSD-ul nu este un partid de mamaliga,este un partid de mamaligari hoti si nerusinati,iar d-ta ii intreci pe toti.
    • +5 (5 voturi)    
      Spaima i se citeste pe fata, (Marţi, 1 februarie 2011, 11:43)

      Elena7777777 [utilizator] i-a raspuns lui allana

      ai mare dreptate. Este un hot iar eu nu cred ca toti PSD-istii sunt ca si el motiv pt care never for never nu-l vor vota pe pontul ochelarist ,manevrat pe fata chiar, de un hot ca nastase et comp.!
      Sunt absolut grotesti si 2012 le va da inca o lectie usturatoare!
  • +4 (4 voturi)    
    zeus (Marţi, 1 februarie 2011, 11:36)

    aurel [anonim]

    zeus este nepotul matusii tamara (cercetati adn-ul daca n u credeti)
  • +3 (3 voturi)    
    boli grave in mediul politic (Marţi, 1 februarie 2011, 11:38)

    nesti [anonim]

    In marele partid al fostilor nomenclaturisti comunisti,a dat boala si la propiu si la figurat.Oamenii de baza au probleme grave de sanatate si de moralitate.Cred ca a sosit timpul ca, asa cum la masini se face revizie tehnica anuala si la politicieni sa se faca control medical anual .Nu de alta dar pot provoca mari probleme societatii civile ,prin comportamentul lor dificitar.Ma mir ca nu se pensioneaza pe caz de boala ca si asa in domeniul asta sunt atatea probleme ,se confunda cu protectia sociala.Sa se fi prins blestemele oamenilor saraci si pacaliti de neocomunisti imbogatiti,care poate au spus:Sa dea boala-n ei ,de pacatosi !
  • +3 (3 voturi)    
    perversitate maxima la psd pnl (Marţi, 1 februarie 2011, 11:43)

    lc [anonim]

    DE ACEEA URLA psd la tv....ridzi, ridzi , ridzi ( de zici ca e banditul secolului) ...ca sa-si acopere hotiile neintrerupte timp de 20 de ani. ce fata de comunist de nadejde are acest nicolescu
  • +3 (3 voturi)    
    Pai, ...cum asa ...? (Marţi, 1 februarie 2011, 12:18)

    NEDUMERITUL [anonim]

    Cum isi permit sa apere cu vehementa o persoana acuzata de coruptie ? Sa lase justitia sa se pronunte... !!! Asta nu intelege muritorul de rand care vine la comanda politica sa manifeste in piata, sa picheteze sedii de partid cu pancarta intoarsa cu susul in jos, fara sa poata argumenta pentru ce face scandal... Talibanii zic :"JOS AMERICANII", iar romanii: "JOS BASESCU"... La comanda... Fara sa mai gandim... Comparati nivelul de cultura !
  • +1 (1 vot)    
    ca sa vezi ce chestie? (Marţi, 1 februarie 2011, 14:07)

    nahir [utilizator]

    bombo afla si el (cine stie daca nu stia?) ca zeus nu e base.
    la puscarie cu toti hotii, indiferent de culoare politica (desi e mult spus culoare politica avand in vedere ca hotia nu are asa ceva).
  • +1 (1 vot)    
    Toti au furat biata tara! (Marţi, 1 februarie 2011, 15:37)

    ariclea [anonim]

    Nici acum in al 12-lea ceas securisto-comunistii iliescieni nu se potolesc. Ei uita ca Romania e un stat european si nu feuda lui nastase sau acest talhar nicolescu. Justitia sa-i incrimineze si pe cei ce incita la neaplicarea legii si prostul de ponta sa mearga la mititica pentru favorizarea infractorului.
  • +1 (1 vot)    
    tradare (Marţi, 1 februarie 2011, 16:15)

    marcu [anonim]

    nu toate lucrarile sunt luate de zeus mai sunt si alte firme de casa ale psd argecom , silver tradin , biff international si pana de curnd dracones construct condusa de fostul ginere al lui nicolescu si de lazaroiu de la care a pornit toata aceasta poveste
    lazaroiu este mai nou presedinte pdl curtea de arges mana dreapta a lui mircea andrei el a fost cununat de fata lui nicolescu era unul din protejati si acum da din casa
    • 0 (0 voturi)    
      Corect ar fi asa: (Marţi, 1 februarie 2011, 17:38)

      Paul Vasilescu [anonim] i-a raspuns lui marcu

      1. Star Trading Impex; 2. Silver Tarding; 3. Argecom; 4. Biff International; 5. Dracones (cei care aveti fete aveti grija cu cine le maritati ca ati vazut cum l-a dat in gat pe ex-socru-so Ionut Stefanescu!); 6. Apartamentul; 7. Un pic de Conarg... Ce ziceti ? Care mai completeaza lista ?
  • 0 (0 voturi)    
    Zeus si Conarg (Sâmbătă, 5 februarie 2011, 22:02)

    hitman [anonim]

    Visoiu Valentin , cunoscut ca Vali , este cel ce preia tot ce dicteaza Zeus Pitesti. Si sunt multe alte firme ce "lucreaza" pentru Zeus din umbra. Cert este ca gheata a fost sparta si in bastionul crezut invicibil Arges !!!
    Cum este o arestare mai deosebita toata lumea striga ca este dictata politic ! De parca 22.000.000 de romani am fi lacrima Cristi si vezi Doamne ce rai sunt cei de la DNA ! Hai sa fim seriosi, in tara asta s-a furat , se fura si tot asa pana la finele Romaniei ! Dar romanului ii place sa fie furat si mintit, putine seminte, putin fotbal, o bere buna , o partida buna... si un banc prost si asta e lumea lui.
    Sper ca noii regi ai asfaltului argesean sa ii vad in curand pe la DNA cu subsemnatul ! Si pe toti care prin contracte fictive de agregat de la balastiere si-au umplut buzunarele cu bani publici...
    • 0 (0 voturi)    
      licitatie pentru Schengen castigata de Conarg (Marţi, 8 februarie 2011, 15:43)

      ghost [anonim] i-a raspuns lui hitman

      Hitman, va zbateti degeaba sau aproape in zadar !
      Cum iti explici ca Visoiu cu marele Conarg a gastigat o licitatie Schengen direct din mana chestorului Fatuloiu, ( cel ce se ocupa direct de proiectele Schengen ) prieteni de catarama de altfel cei doi...
      "Coruptia dauneaza libertatii" este numai pentru pioni ! Astia trebuie monitorizati audio si video peste tot si apoi loviti bine de tot !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    jos tirani (Miercuri, 6 februarie 2013, 0:23)

    ani [anonim]

    Traian la doborat pe ZEUS ha haha"'|


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version