Constantin Nicolescu - Ayatollahul Argesului, profilul complet: Contracte cu statul, legaturi cu biserica si serviciile secrete, afacerile pe bani publici ale familiei

de Attila Biro     HotNews.ro
Vineri, 28 ianuarie 2011, 0:35 Actualitate | Politic


Constantin Nicolescu
Foto: AGERPRES
Presedintele CJ Arges, Constantin Nicolescu, pentru care Tribunalul Arges a decis, joi, 27 ianuarie, arestarea preventiva pentru 29 de zile pe baza mai multor capete de acuzare formulate de DNA, este descris de presa locala drept cel mai influent om al judetului. HotNews.ro va prezinta o radiografie a afacerilor derulate de acesta sau de rudele sale cu statul, cateva detalii despre afacerile pentru care este acum acuzat de DNA, cum a intrat Biserica Ortodoxa in dosarul investigat de procurori.

Constantin Nicolescu are 65 de ani. Este membru PSD din 1995, vicepresedinte al partidului si presedinte al organizatiei locale. Este la al doilea mandat de presedinte al Consiliului Judetean Arges. A mai detinut si functia de prefect al Argesului 28 aprilie 1995 - 20 decembrie 1996 si un mandat de senator 2000 - 2004. Vezi mai jos CV-ul oficial

CV oficial


In documentarul Armaghedonul SRI prezentat de Academia Catavencu in 2002 se mentiona ca  pesedistul Constantin Nicolescu a fost ofiter de Securitate. In CV-ul oficial la capitolul experienta profesionala se mentioneaza ca Nicolescu a fost reprezentantul Uzinei Dacia in America Latina - Columbia 1975 " 1980. Vezi  aici Armaghedonul SRI.

Potrivit ultimei declaratii de avere depusa in noiembrie 2010 detine sapte terenuri, o casa, bijuterii si tablouri in valoare de 19.000 de euro. Are in conturi aproape 22.000 euro, actiuni la doua societati in valoare de 370.000 de lei si nici un fel de datorii la banci sau persoane fizice. La venituri a trecut suma de 62.576 de lei salariu de presedinte de CJ. In declaratia de interese nu a mentionat nici un fel de contract cu statul. Vezi mai jos declaratia de avere.

Declaratie de avere Nicolescu


Contractele pe bani publici

Potrivit Oficiului National al Registrului Comertului, Nicolescu este actionar al companiei Autopro Mond. Potrivit SEAP compania lui Nicolescu a castigat in decembrie 2009 un contract in valoare de 42.016 de lei chiar de la Consiliul Judetean Arges. Vezi aici anuntul licitatiei in cauza. Tot in 2009 firma a castigat o licitatie pentru achizitionarea de componente auto de la Serviciul de Informatii Externe. Valoarea contractului 37.362 lei. Vezi aici anuntul licitatiei.


Aceste contracte nu au fost mentionate in declaratia de interese din 2010. La fel cum nu au fost mentionate nici urmatoarele contracte incheiate de compania sefului CJ cu institutiile publice:

-2008 contract Inspectoratul de Politie Arges, 180.000 lei, pentru reparatii autovehicule
-2008 contract reparare echipamente ONRC Arges 2.000 lei
-2007 contract reparatii auto, Hidroelectrica, 50.000 lei
-2007 contract piese auto, Transgaz, 655,421 lei
-2007 contract reparatii auto, IPJ Arges, 20.000 lei
-2007 contract reparatii auto, ONRC Arges 1.500  lei
-2007 contract revizii auto, ICSIR, 99.999 lei
-2007 contract reparatii auto, BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA, 17.000 lei

Vezi aici lista contractelor

In 2010 CJ Arges a beneficiat de un buget de aproape 250 milioane de lei.

Afacerea PIC-Penescu

Potrivit unui comunicat DNA, procurorii sustin ca "in perioada 2006 - 2008, presedintele Consiliului Judetean Arges, inculpatul Nicolescu Constantin a primit cu titlu de mita de la o persoana avand calitate de actionar al unei societati comerciale din Pitesti (persoana care administra de fapt interesele acelei firme), suma totala de 66.588,15 lei si produse, pentru ca in schimb, in calitate si de ordonator principal de credite, sa dispuna achizitionarea, de la acea societate comerciala, a unor produse alimentare si nealimentare, cu nerespectarea procedurilor legale de achizitie publica."

Potrivit unor surse citate de Mediafax, cel care l-ar fi mituit pe presedintele Consiliului Judetean este omul de afaceri Cornel Penescu, fost finantator al FC Arges, care a fost trimis in judecata de procurorii DNA in mai multe dosare de coruptie. Potrivit relatarilor din presa dar si propriei declaratii date de Constantin Nicolescu este vorba de un contract in valoare de 900.000 de euro incheiat de CJ Arges si compania PIC detinuta de Cornel Penescu. In baza acestui contract CJ Arges a achizitionat 1.500 de pachete cu cadouri de Craciun pentru salariatii Consiliului Judetean (CJ) si a 1.500 de pachete pentru caminele de copii. Pentru acest caz Nicolaescu a fost audiat la DNA in 2009. Detalii despre acest aspect aici.

Nicolescu si Calinic

Potrivit avocatului presedintelui CJ Arges, procurorii investigheaza si alocarea unor fonduri catre Arhiepiscopia Argesului si Muscelului. Potrivit aparatorului lui Nicolescu, perchezitia ar viza un dosar din anul 2009, referitor la alocarea unor fonduri catre Arhiepiscopia Argesului si Muscelului condusa de Inalt Prea Sfintitul Calinic. Ar fi vorba despre o sposorizare a CJ Arges pentru  Arhiepiscopia Argesului pentru doua obiective: ridicarea la rang de arhipepiscopie a Episcopiei Argesului si Muscelului si refacerea Bisericii "San Nicoara" din Curtea de Arges, detalii aici

Dupa anuntul ca DNA l-a retinut pe Nicolescu, primul personaj care a iesit public in apararea sa a fost chiar IPS Calinic care a declarat ca ancheta procurorilor este una orientata politic. Inaltul prelat a declarat ca au existat trei situatii in care Arhiepiscopia a primit fonduri de la Consiliul Judetean.

Legaturile oficiale dintre presedintele CJ Arges si IPS Calinic au fost relatate pe larg de presa locala. In 2007 Nicolaescu i-a decernat lui IPS Calinic titlul de cetatean de onoare al judetului. Tot in 2007 CJ Arges a transferat in proprietatea bisericii 2.600 de metri patrat aflati in centrul orasului Pitesti. O alta legatura dintre cei doi este si faptul ca ambii fac parte din forurile de conducere ale Bisericii Ortodoxe Romane. IPS Calinic face parte din Sfantul Sinod al BOR iar Constantin Nicolescu este deputat mirean in Adunarea Bisericeasca Nationala a Bisericii Ortodoxe.

Despre IPS Calinic presa a mai consemnat si ca CNSAS a constatat in 2008 ca a fost colaborator al Securitatii. Decizia CNSAS a fost insa infirmata de catre Curtea de Apel Bucuresti in februarie 2010. Detali aici. In CV-ul prelatului se mai mentioneaza ca acesta a detinut si un mandat de parlamentar si a facut parte din comisia care a conceput Constitutia.

Despre IPS Calinic jurnalistii au relatat si ca prin intermediul Arhiepiscopiei deruleaza numeroase afaceri in judetul Arges. Una din afaceri este o balastiera care este exploatata de catre firma Arhiepiscopiei care in 2007 a fost amendata pentru ca nu detinea autorizatiile necesare, detalii aici. Publicatia locala Obiectiv Argesean a detaliat in 2010 toate afacerile derulate de IPS Calinic. Potrivit jurnalistilor, prin mai multe firme Arhiepiscopia detine o brutarie, un complex turistic, o firma de constructii si un restaurant. Publicatia locala a mai notat ca aproape toate afacerile au fost in atentia institutiilor de control care au aplicat si amenzi pentru diverse incalcari ale legislatiei. Vezi aici detalii

Afacerile familiei

Intr-un raport al Corpului de Control a Guvernului citat de publicatia Ancheteonline.ro se mentioneaza ca familia presedintelui CJ a beneficiat de o serie de retrocedari suspecte. In urma acestor retrocedari familia presedintelui CJ a intrat in posesia a 20 de hectare aflate in apropierea autostrazii Bucuresti-Pitesti care ulterior au fost vandute contra sumei de 3 milioane de euro unui lant de hipermarketuri. Vezi aici detalii

Potrivit portalului romaniacurata.ro Nicolescu s-a aflat in conflict de interese deoarece cit era presedinte al Consiliului Judetean licitatia organizata pentru programul "Cornul si laptele" a fost cistigata de firma Lactag, la care lucra sotia sa. Firma concurenta, Vlasia, a contestat licitatia si a avut cistig de cauza, Constantin Nicolescu pierzind definitiv si irevocabil procesul. Consiliul Judetean trebuie sa plateasca 6 miliarde lei in urma procesului, bani pe care trebuie sa-i recupereze chiar de la presedintele Constantin Nicolescu. Aceasta nu este singura afacere controversata in care presa a semnalat profituri din conflicte de interese ale dlui Nicolescu. Vezi detalii aici

Ginerele miliardar

Presa locala noteaza ca de influenta lui Constantin Nicolescu a beneficiat si ginerele acestui Enrico Perini. Despre  Enrico Perini presa a notat ca este proprietarul grupului Romstal si ale carui afaceri au fost evaluate de Topul Forbes 500 de miliardari 2010 la 200-250 de milioane de euro . Presa locala a notat ca  Enrico Perini intrat in posesia unui teren aflat langa soseaua Pitesti-Campulung in urma unor retrocedari suspecte, detalii aici. Presa a mai notat ca  Enrico Perini a intrat in posesia unor cladiri in care functiona spitalul TBC din Arges, dupa ce acestea au fost retrocedate si apoi cumparate de acesta. Vezi aici


Citeste mai multe despre   


















27191 vizualizari

  • +73 (87 voturi)    
    Ponta, mai bine taceai ! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 1:15)

    visan [anonim]

    Ponta insinua fara rusine ca toat boala asta i se trage de la curentul din ziua mitingului. Ma rog, Ponta are experienta in apararea hotilor, vezi cazul Nastase, parintele lui , pe atunci avea o datorie cu el. Acum trebuie sa apere hotii din partid.
    • -15 (29 voturi)    
      unu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:13)

      unu [anonim] i-a raspuns lui visan

      foarte convingator si documentat articolul. Gata, votez pdl.
    • +29 (31 voturi)    
      Se vede clar ceea ce stiu! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:24)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui visan

      Il mai tii minte pe bombo cum se ducea el la bivolaru la procest? Nu era el cu toata clica rosie sa/l apere pe ala care luase "doar" 5 milioane de euro de la Bancorex si nu voia muschii lui sa/i dea inapoi!
      Daca romanul prost, privitor de latrine si/ar aduce aminte, si/ar da seama cam ceea ce il asteapta!
      El insa, asteapta cuminte portia de laturi deversata de latrine, e cu gura deschisa ca sa primeasca rahatul verbal, acum.
      Sa vezi cum va fi cand il va ingurgita la propriu!
      Abia astept sa/i vad plangandu/se!
      Romanul e prost, nu invata niciodata, dar se plange mereu! Ce e mai rau, e ca ii trage dupa el si pe cei cu neuroni in dotare (mai multi decat goagal!)
      • +9 (9 voturi)    
        vorba aia... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:43)

        mitica [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        ... cu hidrantul :)
      • +2 (2 voturi)    
        Informeaza-te! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 13:39)

        atent [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        E ca la radio erevan:
        -a furat mlioane, dar 50 nu 5
        -a furat bani, dar dolari nu euro
      • 0 (0 voturi)    
        chiar mai clar decat crezi (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 22:38)

        boo boo bear [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        il tin minte pe bombo cum se ducea cu restul sefilor din partid ca sa ceara ca lui bivolaru sa i se permita accesul la dosar - un drept care i se refuza. si nu uita ca bivolaru a fost condamnat in timpul lui bombo si marirea sentintei a fost tot in timpul lui bombo. asa ca ai dreptate ca ne uitam in latrine, dar te rog iesi din ea ca ni se apleaca
    • -14 (26 voturi)    
      toti postacii portocalii tipau (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:31)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui visan

      dupa ce li se spusese ca nu este indreptatit protestul din arges toti postacii tipau ca este mana psdl, ca arges e fieful psd si ca mitingul e mana psd.
      a doua zi seful psd arges este arestat pentru fapte petrecute inainte de 2008. acu... din 2 una:
      ori puterea s-a razbunat ori asta a organizat protestul stiind ce avea sa se intample a doua zi.
      ca trebuie sa fii tampit sa crezi ca e o coincidenta faptul ca ala a fost arestat a doua zi dupa miting. ca exact atunci s-a-ntamplat sa se stranga dovezile...
      • +19 (21 voturi)    
        Articolul este f concludent (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:55)

        Mircea Popescu [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Cele expuse in articol sunt mult mai concludente decat aceasta coincidenta
        • -2 (6 voturi)    
          te rog ... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 15:02)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Mircea Popescu

          ... sa recitesti ultima fraza.
          nu am contrazis pe nimeni care a sustinut ca psdistul e vinovat.
          doar ca dupa atatia ani de democratie tot nu cred in coincidente d-astea
      • +3 (5 voturi)    
        coincidenta sau nu noua ne place (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:24)

        georget [anonim] i-a raspuns lui adrian

        nu are nici o legatura arestarea mafiotului cu protestu'

        si chiar daca ar avea vre-o legatura efectul este extraordinar, la mai multe !
    • +22 (22 voturi)    
      Banii nu-i tine la ciorap (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:46)

      dumitra turica [anonim] i-a raspuns lui visan

      Trebuie publicate toate tranzactiile bancare facute in 2010 de Don Nicolesco in Pitesti. E normal ca PSD sa sara ptr ca se pierde o sursa importanta de venit. Sper ca SRI sa publice si interceptarile telefonice.
    • -14 (14 voturi)    
      Din nou arestari noaptea ??? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:28)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui visan

      Pentru mita din 2006 arestat noaptea in 2011 ??
      Mare pericol social .
      Alo domnu /tov Moraru !
      Daca merita care era problema sa-l aresteze ziua ?
      Sau primesc cei ce-l aresteaza spor de noapte ?
      E corect ca justitia sa-si faca datoria dar ast miroase a altceva !:(((
      • +4 (4 voturi)    
        un mafiot de calibrul lui este pericol social (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:27)

        georget [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        si societatea, adica prostimea , se tot lasa furata de indivizi 'onorabili ' ca el ..
        Pina cind oare ?
        Poate pina acum , se dea domnul ..
      • 0 (2 voturi)    
        Fii mai atent! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 23:16)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui niculita30

        Moraru este la 10T.V. Ce legatura are el cu arestarea?
    • +9 (9 voturi)    
      armaghedon (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:42)

      garhus [anonim] i-a raspuns lui visan

      Am citit pentru intaia data "armaghedon 7 SRI". sunt consternat de ce am aflat de acolo
      Imi imaginez deja ca in fiecare judet exista cate un personaj, presedinte de consiliu, ca Nicolescu, cu parcurs profesional similar, practici asemanatoare, retele de influenta asemenea
      brrrrrr...
    • +10 (10 voturi)    
      si competente actoricesti (Vineri, 28 ianuarie 2011, 11:43)

      cchris [utilizator] i-a raspuns lui visan

      Cred ca autorul articolului a uitat de competentele actoricesti si talentul deosebit al d-lui Nicolescu. De fapt in PSD sunt toti scoliti in actorie :)

      Eu cred ca tot Base e de vina :D :D hahaha :D
    • +9 (9 voturi)    
      Hiene!! Asta ce sunt!! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 13:17)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui visan

      Se apara unii pe altii , pentru a-si apara impeuna privilegiile auto-obtinute, prin toate metodele mafiote la un loc, plus naivitatea noastra de romani proaspat iesiti de sub dictatura!
      Iar tatal si protectorul escrocilor si mafiotilor din Romania , tovarasul iliescu , cu un .. halucinant tupeu ca Romania a esuat in procesul de privatizare!!
      Sunt sigura ca individul asta n-o sa zaca mult in inchisoare, si stiu asta din lunga lista de cazuri de pana acum , dar sper sa i se infunde
      • +3 (3 voturi)    
        Tunuri mari (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:05)

        Caloianu [anonim] i-a raspuns lui Inna

        DRAGA ISTETULE, nu se apara unul pe altul pentru privilegiile obtinute, ci pentru ca toti simt ca vor urma ei. In PSD sunt legati intre ei prin sforarii inimaginabile, si daca pica unul, pica obligatoriu altul, apoi altul, ca la domino...
        Ei vorbesc de mici potlogarii a cate unui PDL-ist si fac caz de ele, dar afacerile gigantice ale PSD nu se compara cu ale nimanui.
    • +3 (3 voturi)    
      corect (Vineri, 28 ianuarie 2011, 15:16)

      silvia [anonim] i-a raspuns lui visan

      ceea ce ai spus este f corect !!
      in loc sa vina cu solutii...,trambitiaza ....,dand declaratii aiurea , aparand smecherii si sarlatanii,timp in care poporul o duce asa de greu !!!!
      nu au solutii , situatia lor financiara este asigurata,nu se gandesc decat la prinderea ciolanului si atata taraboi...ptr ce ? ca a cazut presedintele cj...,cu asta se rezolva problemele tarii...?? are bani sa il trateze la spital nu ca altii care poate nu au bani sa isi cumpere un calmant in spital....,sa ne scutiti cu circul asta mediatic....,mai bine faceti politica voastra de rahat si toti politicienii sa se retraga...si sa lase specialistii sa lucreze !!!!
      sa fie adusi specialisti si lasati sa lucreze...,ne-am saturat de 21 ani de atata politica !!!! ne-a facut numai rau !!!(editat de HotNews.ro)
  • +66 (74 voturi)    
    saracu' baron pesedist (Vineri, 28 ianuarie 2011, 1:19)

    rapaport [anonim]

    vazand cata treaba a facut omu' nostru din columbia (1975-80) dupa '90, chiar ca alde adrian nastase & co trebuia sa'i sara in ajutor.

    matusa tamara stie de ce.

    bietu' baron, nu i'a venit a crede ca protectia "cupolei" nu mai functioneaza si ajunge la parnaie ca un neica nimeni, ca un contribuabil oarecare. el, socru de italian si membru marcant al adunarii bisericesti!
    • -43 (53 voturi)    
      Columbia bad, Belgium Anvres good! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 3:51)

      mil [anonim] i-a raspuns lui rapaport

      Probabil ca a fost si a asta secu...dar mai mic decat marele carmaciu.
      • +19 (19 voturi)    
        ponto, (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:23)

        dudu patratzel [anonim] i-a raspuns lui mil

        nu mai arde gazu' pe internet.
        • -13 (13 voturi)    
          "peanuts" (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:15)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui dudu patratzel

          Pentru "prostanaci protocalii"
          -2008 contract Inspectoratul de Politie Arges, 180 000 lei, ~ 42.000 EURO
          -2008 contract reparare echipamente ONRC Arges 2000 lei - 500 EURO
          -2007 contract reparatii auto, Hidroelectrica, 50000 lei - 15.000 EURO
          -2007 contract piese auto, Transgaz, 655,421 lei - 160.000 EURO
          -2007 contract reparatii auto, IPJ Arges, 20 000 lei 4600 EURO
          -2007 contract reparatii auto, ONRC Arges 1500 lei 380 EURO
          -2007 contract revizii auto, ICSIR, 99999 lei 23.200 EURO
          -2007 contract reparatii auto, BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA, 17 000 le 4.000 EURO

          TOTAL = 249.230 EURO - In decursul a 2 ani. Cam slaba cifra de afaceri trebuie sa aiba un asa service auto ~ 125.000 EURO/AN - si totusi un service, indreapta tabla, schimba placute de frana samd, care din cunostintele mele nu sunt gratuite, comparativ cu desenarea unei frunze - care sa coste un milion de EURO.
          Nu protejz lumea, dar ceea ce prezinta domnul Biro Attila in articol sunt "peanuts". Daca astea sunt afaceri "cu statul", atunci romania este ceea mai corecta tara din lumea aceasta.
          • +2 (2 voturi)    
            Just (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:58)

            contabil [anonim] i-a raspuns lui mircea

            Astia erau pe hartie!
            Ca, doamne fereste, nu poti obliga omul sa contabilizeze toate spagile.
            N-oi vrea sa plateasca impozite si la spagi.
    • -29 (45 voturi)    
      daca... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 6:19)

      cata [anonim] i-a raspuns lui rapaport

      Daca si omul asta prezinta pericol public si e arestat preventiv, ma intreb cum sunt cercetati in libertate altii care incearca sa calce oamenii cu masina
      • +21 (23 voturi)    
        Fraiere (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:32)

        caty [anonim] i-a raspuns lui cata

        Adica sa lasam hotii liberi sa fure in continuare, ca nu sunt ei chiar asa de rai, nu au omarat pe nimeni.
        Ba fraiere din pensia si salariu tau a furat, din cauza unora ca astia au fost reduse pensiile, este saracie in spitale si mor oamenii din lipsa de medicamente.
        • -3 (3 voturi)    
          oauu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 18:59)

          cata [anonim] i-a raspuns lui caty

          Bravo amice! Esti un om de calitate, mai ales dupa exprimare! Basescu e mandru sa te aiba in echipa! Si eu sunt bucuros ca te are! Asta ii va garanta esecul!
          • +2 (2 voturi)    
            Intarzii (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:01)

            nc [anonim] i-a raspuns lui cata

            Vezi ca esti mobilizat la pichetare, nu mai pierde vremea pe aici!
            • -1 (1 vot)    
              mie imi place pe aici (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:27)

              cata [anonim] i-a raspuns lui nc

              Chiar imi place hotnews! Mai stau pe aici sa va enervez. Vad ca va ofticati la orice comentariu anti-gandire-pdl. Cred ca am gresit la scriere...care gandire? Eu ma distrez serios cand va citesc comentariile. Asta e motivatia mea, distractia. Ma intreb care e a voastra sa va agitati comentand, sustinand orbeste pdl si votand in minus orice comentariu contra. Deci, ne auzim peste cativa ani, cand opozitia de acum va fi la putere si tu te vei intreba de ce nu face statul nimic pentru tine. Acum te las, poate mai ai de pupat ceva :))
              • +2 (2 voturi)    
                Mai stai! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 23:26)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cata

                Nu pleca asa de repede. Se poate discuta, chiar polemiza, dar sa vi cu argumenta solide. Mai intai as dori sa stiu opinia ta asupra unui fapt. E corect sa fie arestati hotii care au functii politice inalte sau e razbunare politica?
                E corect sa fie lasata justitia sa lucreze cand pune mana pe un bandit ,sau trebuie sa facem presuni ca sa-l elbereze?
                • 0 (2 voturi)    
                  E evident (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:51)

                  cata [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

                  E evident ca pe aici doar o singura parte are dreptate. Sunt perfect constient ca in orice partid exista pramatii, nu sustin orbeste ca unii sunt imaculati. Am exemple destule si in judetul meu(inclusiv in PDL-sa nu spuneti ca Marius Necula e vreun ingeras, asta fiind doar un exemplu). Daca legea e lege pentru toti, as vrea sa traiesc in ziua in care oricine va raspunde (dar nu dupa nu stiu cati ani), indiferent de functie sau de culoarea partidului; fara tam tam in presa, fara "coincidente", fara alte comentarii. Eu mai stau pe aici, dupa cum spuneam, imi place!
                  • +1 (1 vot)    
                    Corect! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:49)

                    adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cata

                    Deci vrei ca Justitia sa fie impartiala si independenta. Atunci de ce nu e lasata sa lucreze in acest caz? Are vre-o dovada Ponta ca a fost comanda politica? Exista vre-o proba ca " s-a dat ordin"? Cine si cui a dat? Unde este proba? Eu cred ca Ponta face afirmatii gratuite pentruca ii este frica sa nu se rupa lantul.
                    Cand a fost arestat Solomon de la PDL, ai vazut sa tipe conducerea partidului ca este o manipulare? Au lasat justitia sa lucreze, nu? Nu crezi ca ar fi corect sa faca acelasi lucru si PSD acum?
  • +71 (77 voturi)    
    Justitia sa isi faca treaba! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 1:25)

    hmm [anonim]

    Hai ca se poate! Hai DNA! Cat despre baietii de la psd care vor sa faca sedinta in fata DNA, nu ar fi mai bine sa faceti sedinta comuna undeva mai la racoare? Nu de alta, dar sa nu transpirati din elan patriotic. Hmm. Cam multa obraznicie. Cum e unul din gasca luat la intrebari, hopa, sar toti ca muscati de caini. Stimabili, cum e cu democratia? Sau trebuie aplicata numai in cazul altora? Cum e cu statul de drept? Daca tovarasul de la Arges este curat nu trebuie sa isi faca griji. La banii domniei sale isi poate permite un avocat suficient de bun care sa demonstreze usor nevinovatia clientului sau. Ori treburile sunt atat de incurcate incat si celui mai abil dintre avocati nu ii va fi usor sa albeasca lucrurile? Poate incearca cu ariel? Ace? Cine stie... Oricum, justitia trebuie lasata sa isi faca treaba. Just.
    • +28 (32 voturi)    
      re (Vineri, 28 ianuarie 2011, 3:49)

      Bubel [anonim] i-a raspuns lui hmm

      Cu Vanish sigur dispar "petele" ;)
    • +25 (27 voturi)    
      Alba ca zapada (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:34)

      toe [anonim] i-a raspuns lui hmm

      Noul inalbitor Ponta cu miros de Crin incearcas a demonstreze ca poate curata orice pata la orice infractor.
      Intri infractor in masina de spalat Antena+Irealitatea si iesi alba ca zapada.
  • +48 (60 voturi)    
    PSD-ul mi-a omorat tatal (Vineri, 28 ianuarie 2011, 1:28)

    Oprea Catalin [anonim]

    PSD-ul mi-a omorat tatal. L-a infectat cu hepatita C pt ca a fost cel care la demascat pe Gabriel Bivolaru cu jaful de 50 de milioane USD de la BRD. O sa vin cu dovezi. *(Gabriel Bivolaru fratele lui Guru Gregorian Bivolaru, seful MISA si cel ce are acum azil Politic in Suedia). Gabriel Bivolaru, Gregorian Bivolaru si Adrian Nastase sunt vecini de vile in comuna Cornu, judetul Prahova.

    Tata mi-a spus cum in perioada aceea presedintele BRD, seful sau de servici Lupascu si persoane VIP din conducerea PSD l-au amenintat cu moartea in perioada aceea ca sa isi tina gura.

    Tata a fost cinstit si drept si a avut curajul sa ceara depunerea dosarului catre parchet si justitie.

    Concluzie: Nu am nici cea mai mica mila fata de PSD si oamenii din acest partid infect si patat de sange.

    Daca asi fi in locul lui Emil Boc sau Traian Basescu i-as strivi sub senilele tancurilor pe aia care vor veni Luni la DNA sa faca zid!

    Poate vin si eu cu dovezile sa ii fac de rahat si sa le arat de ce trebuie protejatul lor sa infunde pucaria impreuna cu ei.

    Am toleranta ZERO fata de javrele astea. PSD-ul si-a mancat pita cu mine iar, in campania electorala o sa o vad bine cand le voi spune tuturor cum au jefuit banci si au infectat oameni cu hepatita C ca sa se razbune pt ca Armaghedonul a devenit public si la tribunal.

    La puscarie cu PSD sau in fata plutonlui de executie ca sa nu mai cheltuim buget pe intretinerea lor pe bani publici la mititica.

    Daca domnul Ponta vrea dovezi le voi arata si voi cere DNA, DIICOT si SRI sa cerceteze circumstantele cum tata sa infectat cu hepatita C chiar in perioada cand a facut public jaful.
    • +42 (44 voturi)    
      Ai dovezi? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 2:38)

      cristi767 [utilizator] i-a raspuns lui Oprea Catalin

      Imi pare rau pentru pierderea ta.

      Insa daca ai dovezi, de ce nu le scoti la lumina. Uite, sunt sigur ca hotnews si nu numai ar fi foarte incantati sa iti preia materialul, daca e corect.
    • +41 (53 voturi)    
      Aiatolahul Argesului Niculescu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 5:23)

      Ion Roata [anonim] i-a raspuns lui Oprea Catalin

      Sper sa nu uitati acestea domnul meu, ca de vor veni acesti saltimbanci la puterere, Romania nu mai are nicio sansa pentru zeci de ani. Vantu da cu bani in PSD si PNL sa faca orce sa il termine pe Bsescu. Sunt mafioti prins la mantinele. Fac ca sobolanii prins in colt de camdera,sar la gatul celui care vrea sa il omoare.Dumnezue sa va ajute sa ii demascati.
      • +2 (6 voturi)    
        Din pacate (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:14)

        Vali [anonim] i-a raspuns lui Ion Roata

        Din pacate pentru minoritatea oamenilor cinstiti din tara asta, dezastrul se va produce.
    • -10 (12 voturi)    
      bivolarii (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:23)

      gimini [utilizator] i-a raspuns lui Oprea Catalin

      Parca la vremea aia se spusese clar ca nu e nici o legatura intre "guru" si parlamentarul cu pricina, numele comun fiind o simpla coincidenta. Si vrei sa zici ca "guru" are vila la Cornu? Esti sigur ca nu esti pe ecstasy si ca nu ai inventat toata povestea kilometrica scrisa aici?
    • -10 (14 voturi)    
      Hmmm (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:37)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Oprea Catalin

      Pai tu esti mai intolerant decat PSD-ul...
      ="Daca asi fi in locul lui Emil Boc sau Traian Basescu i-as strivi sub senilele tancurilor pe aia care vor veni Luni la DNA sa faca zid!"=
      Daca asa gandesti...traiesti degeaba.
  • +35 (41 voturi)    
    ZAHARIA TRAHANACHE... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 1:42)

    370H-SSV-0773H [utilizator]

    " ...prezidentul Comitetului permanent, Comitetului
    electoral, Comitetului şcolar, Comiţiului agricol şi al altor comitete şi comiţii"
  • +48 (56 voturi)    
    Radiografia mafiei de tip local este completa (Vineri, 28 ianuarie 2011, 1:47)

    zexe [anonim]

    Securitatea este printre noi, inca, si actioneaza ca la carte. La famiglia PSD face scut imprejurul finantatorilor sai, iar Biserica are grija de vesnica lor pomenire si mantuirea sufletelor cu stele pe umar.
    Nici sanatatea nu ii mai ajuta, pentru ca justitia, oricat ar fi de oarba, daca tine balanta aplecata atat de mult in stanga risca sa devina si cocosata.
  • -47 (59 voturi)    
    pupincuristi (Vineri, 28 ianuarie 2011, 1:50)

    proxima centauri [anonim]

    Toate dovezile astea le-ati prezentat din ordinul lui Basescu?
    Personal nu sunt PSD-ist dar nici PDL .Dar deja situatia in tara a luat o turnura dictatoriala.Cum ridica unul glasul impotriva guvernului sau a chirului ,cum s-a trezit cu un dosar.
    Poate ca o fii ceva adevar dar va intreb pe cei din gasca pe care voi de la hotnews o pupati in c..r cand o sa-i dati in vileag?
    • +13 (13 voturi)    
      Musca pe caciula (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:35)

      Caloianu [anonim] i-a raspuns lui proxima centauri

      PE PSD-ISTI nu ii intereseaza caderea lui Basescu decat pentru a veni ei sa distruga justitia care le scoate acum la lumina nenumaratele dosare de pe cand taiau si spanzurau.
    • +16 (16 voturi)    
      dovezi (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:37)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui proxima centauri

      astia aduc dovezi spre deosebire de ceilalti care invinuiesc fara motiv...

      cine a ridicat glasul? ca parca la mioveni n-a fost actiune politica ci sindicala. daca asta n-a avut treaba cu actiunea de la mioveni de ce spui ca a ridicat glasul? :)

      cuata dezvaluirile hotnews sa vezi ca si pe cei din gasca lui base ii demasca aici. un singur exemplu, ei au fost cei care au facut investigati despre cum va primi EBA voturi in parlamentul europeam...
      si mai sunt, destule. asa ca vezi mai degraba pe cine pupa in fund toata ziua irealitatile si antenele. cand o sa vezi si acolo investigatii de acest gen mai stam de vorba.
    • +18 (18 voturi)    
      Unui spalat pe creier (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:46)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui proxima centauri

      Daca nu-ti place hotnews fugi pe site-ul Antenei 3,e pe gustul tau.Era sa uit,ai la dispozitie si Realitatea.net.Sa te tii, dezvaluiri...
    • +16 (18 voturi)    
      /// (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:53)

      colonelu [utilizator] i-a raspuns lui proxima centauri

      cat de tampit poti fii ca pus in fata atator argumente sa continui sa spui ca e dosar politic...incet,incet iese la iveala jaful facut de psd-ul care plange de mila sarmanilor...
    • +9 (13 voturi)    
      hmm (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:57)

      st-an [utilizator] i-a raspuns lui proxima centauri

      habar nu ai ce inseamna dictatura...
    • +11 (11 voturi)    
      crezi?? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:39)

      daniel c [anonim] i-a raspuns lui proxima centauri

      nici eu nu sunt psd sau pdl sau pnl, insa observ cu stupoare ca atunci cand sunt arestati politicieni din psd sau pnl, toata lumea da vina pe guvern, si presedinte. de ce nu o fac si atunci cand sunt arestati politicieni din pdl? nu ti se pare straniu? ori in tara asta fura, sau au furat, numai cei din pdl??
    • +6 (6 voturi)    
      Un sfat prietenesc (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:55)

      Grigore [utilizator] i-a raspuns lui proxima centauri

      Am mari dubii ca pe Proxima Centaurii sau pe satelitii sai sunt conditii pentru dezvoltarea vietii inteligente.Dar ori cum daca doresti sa intrii in contact cu noi pamantentii te sfatuiesc sa cobori pe Pamant si te asigur realitatea este complet diferita de ceea pe care ti-o inchpiui vizionand TV canalele TV Antene si IRealitati .Asa ca pana atunci o vorba pamanteana : Nu te baga ca musca in ciorba.
  • -33 (45 voturi)    
    sa inteleg ca inceput Jihadul? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 2:12)

    Radu [anonim]

    E un nou episod din batalia in care PSD si PDL isi dau reciproc la gioale. E un razboi in care niciunul nu este bun si rau in absolut, si in care toti au si nu au dreptate. Fiecare isi foloseste arsenalul: opozita foloseste canalele de stiri, puterea foloseste institutiile statului care ii sunt aservite si care au devenit organe de represiune. Noutatea este ca totul a devenit fatis. Nici macar nu au asteptat sa treaca ecourile demonstratiei muncitorilor de la Dacia si au inceput deja represiunea. Daca nu se reactioneaza acum, puterea va fi castigat un nou cap de pod din care nu se va retrage. Si o fi Nicolescu ayatollah, dar Ahmadinejad e cel mai rau, si acum e la Cotroceni.
    • +15 (15 voturi)    
      Ce spui tu straine? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:12)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Recunosti ca acel miting "apolitic" a fost de fapt oprea PSD-ului?

      Si da, ai dreptate: daca se cedeaza acum, banditii din toate partidele vor castiga un cap de pod. O fi Ahmadinejad la Cotroceni, dar "mama" si "tata" lui se afla la PSD.
    • +13 (13 voturi)    
      urli pe bani? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:09)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Radu

      daca sunt bani europeni la mijloc vin ayatolahii de la Bruxelles si nu mai e scapare. Sau si acolo e Ahmeda.....? Furturile sunt din 2006,2007 etc. Ce au cu meetingul?
    • +22 (22 voturi)    
      Gogu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:12)

      miki [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Ar trebui mai intii sa analizezi daca iesirea lui Ponta si Antonescu la iRealitatea este corecta.Doi oameni cu pretentii,de viitor PM si presedinte,comenteaza
      o hotarire judecatoreasca pe un dosar cu probe pe care nu-l cunosc.Antonescu oricum nu are habar dar,Ponta a facut Dreptul.Nu poti pretinde democratie unor asemenea oameni care,comenteaza legi,bagatelizeaza institutii,instiga la revolte.Cei mai simpli cetateni ai acestei tari au inteles,din comportamentul acestor domni,ca nu trebuie sa te supui rigorilor legii daca faci parte dintr-un anume partid.De ce atunci cind au fost arestati primarul de Vilcea de Craiova nu au facut acelasi lucru?Cit despre iesirea ex-presdintelui Iliescu ce sa mai vorbim!
  • +45 (55 voturi)    
    afaceri.. (Vineri, 28 ianuarie 2011, 2:14)

    tanatos [utilizator]

    ..si-a bagat dracu' coada..
    nu-i de mirare ca toti psd'isitii se dau de ceasul mortii! este jignitor cum apara un borfas ca asta, erijandu-se in victime politice! e jalnic, e de-a dreptul trist si penibil!
    vazandu-i pe ponta si antonescu la realitatea cum se dadeau de ceasul mortii, imi dau seama ca PNL nu mai are nicio sansa. au bagat mortul in casa cand au facut alianta cu parazitii fe la PC, iar acum se vor manji definitiv cu derbedeii de la PSD.
    imi cer scuze daca sunt sustinatori ai celor 2 partide, dar nu se poate merge inainte cu asemnea lideri. daca directia lor devine directia intregii tari, atunci nu mai avem nicio sansa pentru ca ei nu au niciun fel de viziune politica, dar mai ales, nu au minimul bun simt de a respecta populatia tarii. nu ne arata decat chipul schimonosit al minciunii si demagogiei. cu siguranta mai sunt oameni in cele 2 partide care pot face o diferenta, care au ceva de spus si sper ca ii inlatura pe neavenitii acestia.
    la fel le doresc si celor de la PDL, fara o curatare a conducerii, fara a da o probitate morala partidului, s-ar putea sa ne trezim cu 30% participare la vot si astfel tot viitorul tarii sa fie decis de batrani fomisti si rrrrrromi care voteaza pe 3 buletine.. ce va urma? pai ce a urmat dupa mineriada? ani de stagnare, furt si foame pentru majoritatea dintre noi.
    Atat timp cat stam si ne uitam ca la circ, cum maimutzele din scena rad de noi si nu judecam totul cu buna credinta si bun simt, nu vom ajunge sa traim vremuri mai bune, caci orice valoare materiala este nula fara implicare valorilor morale superioare capabile sa coaguleze energia pozitiva, talentul, creativitatea, dezvoltarea armonioasa a societatii romanesti.
    lasati invectivele, actiunile patimase si emotionale, spuneti o rugaciune si hai sa ne apucam de treaba sa schimbam Romania asta in ce ne dorim ca ea sa devina pentru copiii nostri!!
    • +15 (15 voturi)    
      Mda (Vineri, 28 ianuarie 2011, 6:24)

      dl [anonim] i-a raspuns lui tanatos

      Bai eu nu sint PDL-ist dar cu siguranta sint de partea Guvernului Boc care mi se pare ca face treaba destul de buna avind in vedere circumstantele sau oricum face dracu ceva spre deosebire de toti cei dinainte.

      Cu toate astea cred ca e vizibila legatura intre Suspendarea Presedintelui- Greva de la Dacia- Nicolaescu(fost securist la Dacia)- PSD-Arestare Nicolaescu-PDL :)

      Una peste alta mi se pare foarte distractiv sa-i vad pe toti olgarhii astia PSD sau alt soi cazind ca mustele, dom'le multa suferinta mai e pe lume!

      Le urez tuturor penalilor indiferent de partid un repaos cit mai lung intr-un loc de liniste si racoare, daca e ala de la DNA e ok dar si mai bine daca e cel propavaduit de BOR(ala e racoare si verdeata cred da'orisicat)!
    • +16 (18 voturi)    
      Subscriu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:58)

      sdajkviuqce [utilizator] i-a raspuns lui tanatos

      Desi suna idealist eu chiar cred ca ,, "cu adevarul putem cuceri lumea" . Omul asta ere o influenta nemaipomenita in Pitesti . Dupa cum a recunoscut insusi Ponta (pe care l-as aprecia daca nu ar fi in PSD), acest baron local avea radacini adanc infipte la Mioveni. Poate ca nu o fi intamplatoare arestarea , dar motivele sunt de netagaduit. Cat despre "sustinatori" si cei care dau tonul la huooo acestia sunt doar niste agitatori care au supt bine sub aripa neocomunista. Imi pare rau ca lumea (in general batranii) e din instict impulsionata sa ii urmeze. Dar va fi bine. Timpul le rezolva pe toate, vor veni generatiile noi in curand. Va fi bine.
    • -16 (20 voturi)    
      Hmmm (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:40)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui tanatos

      Acesta este "borfas" iar anastase o neprihanita?
      Cand o sa invatati sa analizati cu aceeasi unitate de masura?
  • -14 (18 voturi)    
    rusine sa va fie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:05)

    corina [anonim]

    sa va fie rusine , numai rautate, invidie si razbunare . acest om este un patriot , un iubitor de oameni , de bine, si nu a facut rau nimanui. intrebati in arges daca cineva se poate plange ca Nicolescu i-a facut rau.
    • +11 (11 voturi)    
      aha (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:53)

      daniel c [anonim] i-a raspuns lui corina

      cum ramane cu licitatia privind, cornul si laptele, castigata de firma unde lucra nevasta-sa, care apoi a fost contestata, iar acu consiliu judetean tre sa plateasca despagubiri? Ala nu e un rau facut argesenilor? NU, ALA E UN RAU FACUT TUTUROR ROMANILOR
    • 0 (0 voturi)    
      pentru corina (Vineri, 28 ianuarie 2011, 23:42)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui corina

      Iubitor de oameni? De unde stii?
  • -5 (11 voturi)    
    abuzul totusi exista (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:26)

    Mendebilul [anonim]

    Din experienta mea de om care traieste si munceste in societatea romaneasca, e clar ca omul si-a folosit puterea si in interesul familiei sale. Ca doar nu a facut tot ce a facut din salariul de bugetar. Si probabil a facut si actiuni ce pot fi considerate fraude. Dar sa nu uitam: liderii opozitiei nu contesta procesul, ei reclama faptul ca a fost arestat prevenitv. Acesta este abuzul ! Arestare preventiva ca sa previna ce ?
    • +14 (14 voturi)    
      PSD a facut zid in jurul lui (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:12)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Mendebilul

      ...ca de obicei isi apara foarte bine penalii si o face pe fata. Nu se rusineaza. Apoi arestul preventiv a fost acceptat de un judecator, o fi stiut el ce accepta. Ce sa previna ce? Pai de exemplu alte fraude si furturi, sau crezi ca Argesul e un sac magic...furi, furi si tot nu se vede.
    • +11 (11 voturi)    
      Ca sa previna vreo fractura la rotula ... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:27)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui Mendebilul

      Hai ca nici procurorii si nici judecatorii nu sunt idioti. Au invatat ca daca nu ii aduna de pe drumuri, exact in ziua cand trebuie sa se prezinte la judecata, inculpatii cu musca pe caciula ba racesc grav, ba au probleme cu rotula, ba fac un preinfarct. Cazurile sunt clasice deja: Omar Hayssam, Catalin Voicu, Vantu, etc.
      De o eleganta aparte fac dovada Adrian Nastase, care s-a ascuns sub fustele imunitatii parlamentare, si liberalul Patriciu, care gaseste tot felul de proceduri ingenioase de amanare a procesului pana la termenul prescrierei.
    • +3 (3 voturi)    
      sa previna (Vineri, 28 ianuarie 2011, 13:47)

      buha [utilizator] i-a raspuns lui Mendebilul

      influentarea martorilor de exemplu
    • +1 (1 vot)    
      Simplu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:22)

      nc [anonim] i-a raspuns lui Mendebilul

      Traficul de influenta, manipulare, instigari !
      Ce este atat de greu de priceput?
      Omul a aflat ca urmeaza a fi retinut si a pus de-o manifestatie"sindicala".
      Nu vezi ce se agita naparcile, doar, doar or infricosa judecatorii.
  • +13 (13 voturi)    
    judecat (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:27)

    Gica contra [anonim]

    Sa fie JUDECAT cinstit si odata cu el TOTI cei care au facut matrapazlacuri in tara asta .
    Daca e nevinovat sa fie liber , daca e vinovat sa nu mai iasa !
  • -2 (10 voturi)    
    Suspect este sigur, dar... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:37)

    Andrei [anonim]

    Din punctul meu de vedere, toate cele mentionate pot duce la un dosar destul de consisten impotriva domnului baron PSD.
    Atat timp cat aceste magarii sunt facute de ani de zile si omul nu a fugit din tzara, de ce trebuie arestat preventiv? Ca sa fie eliberat peste o luna si sa se ingroape toate dosrele? Adica pentru toate magariile sa faca doar 30 de zile de parnaie???
    Nu era mai bine sa il fi cercetat si judecat in libertate si apoi sa ii dea toti anii care ii merita???
    De ce pe asta il baga 30 de zile si pe aia care omoara oameni, fac scandal, bat jurnalisti ii lasa liberi pe perioada procesului???
    Atata timp cat toate aceste informatii exista si circula in presa este clar ca institutiile statului ar putea sa il documenteze bine pentru judecata si cu personajul aflat in libertate...
    La noi este o moda asta cu arestatul preventiv si apoi il elibereaza.... Nu asta este justitia!!!
  • -7 (9 voturi)    
    o nelamurire (Vineri, 28 ianuarie 2011, 7:51)

    laura [anonim]

    Am citit si am priceput ce-ati relatat. Poate totusi o sa scrieti si de ce alt personaj, pe nume Falca, nu "beneficiaza", de acelasi tratament juridic. Asa - pentru echilibru.
  • +15 (15 voturi)    
    Animal siret (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:08)

    Kimoto [anonim]

    Acest personaj are comportament de vulpe incoltita. Atunci cand vede ca nu mai are iesire se preface moarta. Si asa procedeaza mai toti banditii din Romania cand ajung pe mana justitiei.
  • +16 (16 voturi)    
    Teatru ieftin (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:16)

    grandpa [utilizator]

    Curios cum baronii PSD prinsi cu mata-n sac fac atac de cord.Cred ca asta e un scenariu preluat de televiziunile lui voiculescu si vantu[alt bolnav inchipuit].
    CNA ar trebui sa interzica astfel de imagini socante care pot afecta persoanele mai sensibile nu mai zic de copii.
    Ce tara este asta unde apar pe ecran fel de fel de persoane dubioase care dau verdict de nevinovat acuzand fara dovezi ca seful statului este vinovat de arestarea acestor mafi-HOTI.?
    DE ce nu se asteapta verdictul JUSTITIEI.Acum e clar de ce se opune PSD schimbarilor din CSM? Si Bivolaru insotit la parchet de gasca lui Nastase pentru delapidarea Bancorex[70 milioane $=3 ani inchisoare] se dadea bolnav..Si mafiotul Voicu a cazut din picioare. Pesedistii sunt asa slabi de inima doar legati, in libertate cand inoata in euroi sunt niste eroi.
  • -12 (12 voturi)    
    miza nu e "demascarea" astuia (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:20)

    gimini [utilizator]

    Miza e data de faptul ca judetul Arges nu e pedelist si ar trebui si oranjgutanii sa se infrupte de aici, nu numai pesedistii.
  • +14 (14 voturi)    
    PSD (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:23)

    dani [anonim]

    PSD o sa dispara in viitor. Acest om nu mai are mult de trait si o sa-l cuprinda remuescarile stiind ca-i vine moartea. Atunci o sa recunoasca tot ce a facut, nu ma refer doar la mica partea de activitatea infractionala ce e cuprinsa in acest dosar. Sa vedem atunci cum o sa mai iasa in public Ponta, Iliescu, Nastase si toti care i-au luat apararea si au facut gargara. O sa zica foarte simplu ca nu au stiut :)))))., si ca ei credeau ca el are multe milioane de euro din salariu . PSD se duce ...
  • +15 (17 voturi)    
    haide, faceti zid (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:25)

    MirceaA [utilizator]

    haide PSD, faceti zid in jurul lui, poate da Dumnezeu si va ia pe toti pentru complicitate.
  • -11 (11 voturi)    
    Niste intrebari (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:30)

    mdan [anonim]

    Dar despre senatorul Andrei Mircea, nimic ? Cum a intervenit el sa-si puna verisorul vicar ? Dar despre afacerile cu statul ale lui Prigoana, Udrea si a altor parlamentari PDL , iarasi nimic ? Cum mai sunt in libertate Falca, Videanu, Ridzi etc., dovediti fiind ca au furat statul ? Justitia "independenta" nu Judeca cu aceleasi masuri ?
    • +9 (9 voturi)    
      Unii dintre ei, sa stii, sunt mai avansati (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:19)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui mdan

      Falca si Ridzi (si Solomon) au dosare in instanta. Si sa stii ca s-a scris pe hotnews zdravan despre asta. A fost si un interviu cu Monica Macovei (PDL) cand a zis-o pe pe fata despre toti penalii PDL: sa lase politica si sa se duca sa-si rezolve problemele.
    • +8 (8 voturi)    
      rabdare (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:59)

      daniel c [anonim] i-a raspuns lui mdan

      cu rabdarea se trece marea. Daca au calcat stramb, atunci va veni si vremea lor. Tocmai de asta tre sa ne bucuram ca DNA-ul devine puternic si independent, pt ca pe viitor, nu va mai ierta pe nimeni.
  • +14 (14 voturi)    
    fosti securisti (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:46)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    sunt la conducerea unor grupari mai mari sau mai mici de pensionari si asistati social.

    Presa ....

    Interesant ar fi de vazut cam ce organizatii conduc ifostii securisti si ofiteri din armata.
    Nu numai afacerile si veniturile lor conteaza ci si experienta de a manipula si controla mase de oameni

    Uniunea pensionarilor din Braila are de 11 ani acelasi Presedinte , reales si in acest an pe "sest".
    Este col pensionat la o varsta frageda.

    Previne contestatia facand liste cu batrani votanti care nici nu au participat la alegeri, dar care pentru un "ajutor" de cateva sute de lei semneaza lista votantilor.

    Este sustinut de o gascuta de cativa fosti , de PSD local si sindicate. Vocali si amenintatori daca iesi dn rand.
  • +14 (14 voturi)    
    Sufera de "securita" (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:48)

    Radu 2 [anonim]

    Si asta e grav bolnav de securita cronica.
    Ca si Bombo, Vacaroiu &Co.
  • -14 (14 voturi)    
    NU RADE CA SE IA... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 8:50)

    STAN PATITU [anonim]

    Daca a furat sa fie judecat si condamnat. Dar nu trebuie sa fie arestat fara judecata. Tot articolul insira niste chestii pe care trebuie sa le credem pe cuvant. Dupa ce o sa fie condamnat definitiv o sa mai publicati toate astea? In calitate de cetateni al tarii asteia amarate va faceti singuri rau. Voi care sunteti sustinatorii lui Basescu considerati corect ca acesta sa fie arestat fara judecta a doua zi dupa ce nu o sa piarda puterea din maini? Eu nu!
    • +8 (8 voturi)    
      eu da (Vineri, 28 ianuarie 2011, 11:08)

      daniel c [anonim] i-a raspuns lui STAN PATITU

      in cazul in care DNA are probe cum ca acesta a facut infractiuni, este corect sa fie arestat. Judecata si condamnarea vine dupa. asa e intotdeauna. Imagineazati unul care ucide, exista probe ca a el este faptasul, insa el nu recunoaste, ce faci, il lasi liber? nu, aceste persoane sunt pericole publice, din cauza asta sunt arestate pe baza unor probe care atesta aceste lucruri, iar apoi, judecate si condamnate.
  • +15 (15 voturi)    
    constantin niculescu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:02)

    mc [anonim]

    A aparut la tv vacaroiu cu o declaratie politica,ca si cum niculescu ar fi persecutat.Presedintele Conturi de Conturi,apolitc(nu este membru de partid)face declaratii politice intr-un caz penal(pe numele lui niculescu este un mandat de arestare(ar trebui sa fie),mandat care trebuie pus in executare.Daca Vacaroiu are probe(rapoarte ale Curtii de Conturi)ca niculescu este nevinovat sa le faca publice.Altfel,Vacaroiu a safarsit o fapta penala.Prezenta constituie DENUNT catre Parchetul General.
  • +16 (16 voturi)    
    S-a dat peste cap.... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:10)

    dorin bretan [anonim]

    Citici cu atentie biografia . Dupa 3 ani de mecanic auto , devine tehnolog si REPREZENTANTUL DACIA IN COLUMBIA.! O avansare ca in America ! Numai ca era in Romania Ceausista , si nu avansa nimeni brusc din cauze de competenta , in afara celor cu grade ascunse .
    • +9 (9 voturi)    
      Informatii mai ample (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:29)

      Misu [anonim] i-a raspuns lui dorin bretan

      Te rog sa citesti un comentariu in ziarul Curentul ,(scris de la Pitesti)pe marginea acestui subiect .Individul este baiatul mai mic al unei familii numeroase din Arges .Rolul important la avut fratele cel mare,fostul primar din Pitesti ( din anii 70 ),Valeriu Nicolescu .
  • -7 (9 voturi)    
    marea surpriza (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:20)

    droid04 [anonim]

    Ce sa zic, mare surpriza! Presedintele CJ ... (aici completati cu orice judet din tara) are afaceri cu statul si a furat de ici de colo !

    Saracul de el a fost luat la intrebari, insa nu exista in toata tara asta, indiferent de partidul din care fac parte, presedinti de CJ curati. Cum nu exista niciun politician curat, cum nu exista niciun primar curat.

    Faptul ca e din PSD are importanta doar in ceeace priveste ordinea in care sunt arestati. Cand or sa vina ailalti la putere or sa fie arestati cei de la PDL.

    Se cheama democratie de tip romanesc. Cand vine un partid la putere in primul rand incearca sa controleze serviciile si DNA-ul pentru a pune mana pe dosare. Si porma incearca sa le execute public, vezi chipurile sa faca justitie.

    Poate asa se mai curata si mocirla politica din Romania, desi din vremea lui Caragiale nu s-au facut progrese ...
  • +10 (10 voturi)    
    Foarte bine! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:21)

    Bogdan [anonim]

    Sa infunde puiscaria!Faptul ca PSD si PDL isi demasca baronii corupti este foarte bine.Prefer asta decat mentinerea status quo-ului in care fiecare are "portia" lui lui din prada.Si asta dar si Ridzi ar trebui sa fie mutati intr-un loc mai linistit...
  • +14 (14 voturi)    
    Teleorman (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:29)

    Teleorman [anonim]

    In Atentia dlui A. Biro si Dan Tapalaga: faceti o ancheta si in Teleorman. Tot judetul este detinut de Dragnea, foarte multe terenuri sunt furate cu japca de la tarani. Bunica mea imi povestea cum NU MAI ARE un teren de cateva hectare in apropiere de orasul Turnu Magurele (teren foarte bun, acestea sunt cele care atrag atentia mai marilor). Pur si simplu s-a trezit fara el, cand a fost la Primaria Islaz sa intrebe de el, i s-a spus ca nu mai este terenul ei. Oamenii sunt amenintati sa-si predea terenurile si speriati de chemarea in judecata sub tot felul de motive absurde, semneaza cedarea terenurilor ori se trezesc efectiv fara terenurile pe care le au de generatii,- pentru care au titluri de proprietate - pentru ca asa vrea Dragnea. Se pot face anchete serioase in judet, nu doar spicuind din ziarele locale care sunt subordonate marilor baroni. Doar ceea ce cunosc eu de la bunica, cel putin 20 - 30 de vecini cu ea si-au pierdut terenurile fara sa stie (comuna Islaz, jud Teleorman). Doar intreband bietii tarani prin sondare despre aceste pierderi si au o multime de povesti de spus.
    Asteptam si zdruncinarea suprematiei PSD in Teleorman.
  • +13 (13 voturi)    
    gheata in stomac (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:46)

    nico [anonim]

    inca o data se dovedeste ca unii, mai multi sau mai putini, nu judeca cu gheata in stomac, adica la rece. Nu PSD-ul, PNL-ul sau PDL-ul avem noi de a face ci cu oameni, cu nume: Ponta, un (..) care n-a condus nici o institutie, unitate administrativa, ca sa vada cum se lucreaza cu >500 oameni (nu cu bone) si vine si ne umple pe toti de bani, drepturi, etc (de la el), mai face si pe proletarul cu vile, sotie de milioane de euro. Crin, care este un demagog desavarsit, la fel ne umple si da inapoi orice, numai sa ajunga la putere. Pai astia vor sa ajunga presedinti si prim-ministri in RO ? Va fi mai rau ca pe timpul lui Ilici sau Bombo, iar dupa 6 luni - 1 an vor creste taxele si va fi inflatie de 20% ca sa acopere banii tipariti la ordin. Cine se mai lasa prostit de astia in criza care exista acum si va mai dura inca 10 ani in ce priveste cheltuielile sociale si ale statului in SUA sau Europa ? Cine ? Si mai fac si zid in jurul mafiotilor. Toti care tipa vor numai sa mulga statul. Atat. Asta au facut, de asta s-au imbogatit si asa vor sa continue: cei 100-200 "militari pensionari", fani mafioti, rectori de universitati, etc. Hai sa ne facem si noi ceilalti auziti, care vrem sa se mai termine odata cu treburile astea.
  • +11 (11 voturi)    
    nicolescu-vacaroiu (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:52)

    obs. [utilizator]

    Am citit declaratia lui vacaroiu Presedinte al Curtii de Conturi si am ramas siderat.Cum e posibil?Imaginati-va ce sanse are un control al institutie la C.J.Vacaroiu nu crede o iota,el este peste justitie,ne-am intors cu 30 ani in urma.
  • -11 (11 voturi)    
    mirific (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:58)

    bogdan [anonim]

    Hotnews se erijeaza intr-un aparator incarcat de penibil la adresa actualului "regim". Parerea mea ca in acest moment si la cat de "obiectiv" se prezinta evenimentele aici...o sa fie fix un efect de bumerang.
  • -10 (10 voturi)    
    a fi sau a nu fi (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:58)

    schumi [anonim]

    Cel mai probabil aceste acuzatii sunt pe deplin fondate, dar avand in vedere momentul in care a fost arestat este clar o comanda politica a actualului guvern ca sa scoata dosarul de la mezat...
    Prin urmare se face exact acelasi lucru ca si pe vremea psd-ului la putere.
  • +9 (9 voturi)    
    Piesa grea a mafiei PSD (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:59)

    Rescatorul [anonim]

    Asta si explica furia cu care este aparat de jefuitorii si tradatorii neamului, blestemul Romaniei-PSD.
  • -7 (11 voturi)    
    Ayatollah ? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:00)

    vasile [anonim]

    conform Wikipedia = expert in studii islamice
    Ma tem ca titlul a fost ales cam in graba.
    Oricum din articol nu am inteles de ce se face vinovat d-l Niculescu.
    Sunt niste insiruiri de date , gen OTV.
    Slab articol
  • -3 (9 voturi)    
    fiti corecti (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:01)

    claudiu [anonim]

    Ca sa dati dovada ca sunteti corecti, faceti acest demers cu toata lumea indiferent de culoare. Dati-le "nume" la toti hotii celebrii din tara asta, inclusiv sefilor lor Basescu, Udrea, Videanu,...E clar, omul a furat pe rupte, sa faca puscarie daca trebuie. Intrebarea mea este alta; de ce Placinta jr. e liber?
  • -4 (8 voturi)    
    interesant (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:04)

    balta [anonim]

    Foarte interesant....autorul articolului....
    Ce confesiune religioasa o fi avand...auzi biserica san nicoara.....- de unde-ai scos-o frate...E vb de Biserica Sfantul Nicolae...care e in faza de restaurare de ani de zile.....E una dintre cele mai vechi biserici din tara....
    APOI sunt toti o apa si-un pamant.....Cui luati apararea? CAnd prostimea a avut dreptate? Cand a fost aici la noi democratie....Numai iluzii....Hai sa fim sinceri.....CEl mai mare neajuns al nostru est ca fiecare dintre cetatenii romani vrea sa ajunga la putere ca sa faca exact ceea ce fac cei care sunt au fost si vor veni la putere in Romanica.....Vai de tara asta si de cei care au mai ramas in ea , care muncesc, si mai au o bruma de dragoste de tara....
    • +3 (5 voturi)    
      Sân Nicoară = Sfântul Nicolae (Vineri, 28 ianuarie 2011, 11:02)

      Ionascu [anonim] i-a raspuns lui balta

      Sân-Nicoară e de fapt numele vechi românesc al sfântului, moştenit direct din latină (Sanctus Nicolaus).

      Sfântul Nicolae e de fapt un nume împrumutat din slavă (Svent Nikolai).
  • -5 (7 voturi)    
    Hotnews mai stie ce inseamna demers jurnalistic? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:16)

    leix [anonim]

    Nu am nimic cu acest nene presupun penal - atentie! insa nu cred ca arestarea preventiva e aplicata corect in Romania - de ce naiba nu se grabesc cu procesul pe fond si cu judecarea deoarece in acest moment astfel de actiuni ale procurorilor sunt doar de imagine.
    Nu imi place titlul folosit cu Ayatollah, duce clar cu gandul la Jihad si atentie mai lipseste sa folositi termenul de Iman pt. Basescu.
    Lasand gluma la o parte atrag atentia Hotnews ca asocierea de termeni religiosi - doar de amorul artei nu inseamna jurnalism - si astfel de initiative sunt taxete atat de evrei (daca sunt uzitati termeni din religia lor) cat si de musulmani (islam).
    Poate ca in acest articol era extraordinar sa aflam statistic cati dintre cei ce au facut arest preventiv au fost in final condamnati - si nu ma refer zici la hoti marunti sau criminali ci de acesti domni cu cravata.
    In rest numai de bine de presupusii penalii din PSD, PNL, UDMR, PC, UNPR si PDL.
  • -2 (6 voturi)    
    Sa ne bucuram, cu luciditate! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:17)

    Metec [utilizator]

    Da, individul e un clasic crocobaur comunisto-pesedist, unul dintre cei care au profitat din gros de biata Revolutie Romana. Un stab, cum li se spunea in trecut, devenit apoi mare grangur al economiei de piata. Poate si securist, nu-i vorba. De aceea, operatiunea curajoasa a DNA merita aplaudata. Dar... Sa nu uitam ca avem, inca, o justitie de lingai comunisti, gata oricand sa inlature, zelosi, orice vinovatie a unuia de-al lor. Sa nu uitam ca, in spatele actualului presedinte, o alta mafie flamanda, avand-o ca exponent pe Udrea, isi ascute coltii si spera sa puna laba pe scaunele fostilor stabi comunisti. E, intr-un fel, conflictul dintre Dinu Paturica si stapanul, pe scurt, "Ciocoii vechi si noi" in varianta secolului nostru.
    • -3 (5 voturi)    
      Adevarul nu se prinde de voi? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 11:42)

      eu. [anonim] i-a raspuns lui Metec

      Cum domnule, inca nu "a pus laba"( scuze de expresia d-voastra)? Pai la Masina de spalat mafioti si creiere, asa cum i se spune ANTEnei 1..... RTV se spune demult ca "a pus laba". Atunci care minte tu, ei, sau voi toti(asa cum cred eu)?
      • +3 (3 voturi)    
        Daca esti PDL-ist, e treaba ta! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:23)

        Metec [utilizator] i-a raspuns lui eu.

        Eu nu sunt sustinatorul vreunui partid, dar vreau justitie serioasa, nu circ mediatic pentru Schengen! De astea m-am cam saturat...
  • +7 (7 voturi)    
    Sa nu uitam (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:17)

    ictin [anonim]

    Ca pe langa balastiera, Inalt Prea Securistul Calinic mai detine si vre-o doua pastravarii, si prin 2004 a incercat sa puna mana si pe o cabana a salvamontului de la cota 2000 sub pretextul ca trebuie sa fie mai aproape de Dumnezeu sa se roage. Si sa nu uitam ca acum, langa manastirea Curtea de Arges, in a carei curte se mai afla o biserica de pe vremea lui Carol, se mai construieste o biserica pe bani publici, asta in conditiile in care la 300 m se mai afla o biserica. Deci vor fi 4 biserici pe o raza de 300m. Si apoi mai este vorba si de parcul de masini personal al Inalt Prea Securistului, despre care s-a scris iarasi pe larg in presa.
  • +4 (4 voturi)    
    pe primarul de la Micesti cand il ridica DNA? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:25)

    andrei [anonim]

    Dar pe ultracoruptul primar de la Micesti Dumitru Voicu cand il ridica DNA? Acesta a furat sute de hectare de padure si terenuri in cardasie cu CJ Arges ci cei de la cadastru
  • -3 (5 voturi)    
    Ca de obicei securitate isi face datoria (Vineri, 28 ianuarie 2011, 11:03)

    Cristi [anonim]

    Unde in alta parte decat pe acest site pot aparea informatii "complete" despre cineva ? De fiecare data cand a fost un scandal aici au aparut astfel de informatii. Cunostem foarte bine calitatea jurnalistilor din Romania ca sa nu ne dam seama ca niciunul nu sta sa faca o astfel de documentare minutioasa despre cineva, nici nu ar avea cum sa o faca intr-o seara (!)
    Datele au venit frumos in plic lipsea doar titlul articolului si semnatura...
  • 0 (4 voturi)    
    Cam mici afacerile cu statul - inscenare? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 11:21)

    Adrian C. [utilizator]

    In total afacerile cu statul descrise aici insumeaza imensa (ironie) suma de 1025920 RON, adica 240403 EUR. Suma asta nu inseamna profit, daca spunem ca profitul e de 50% (ceea ce e mult) atunci a castigat 120200 EUR. Imens de putin. Sunt anti-psd dar afacerea asta miroase intr-adevar a razbunare din partea puterii actuale. Pai bajetzii destepti din energie fac zeci si sute de milioane de eur profit.
    • +4 (6 voturi)    
      asta e doar ce e vizibil (Vineri, 28 ianuarie 2011, 11:24)

      andi [anonim] i-a raspuns lui Adrian C.

      asta e doar ce e vizibil! tu chiar crezi ca noi aflam toate sumele?
    • +3 (3 voturi)    
      declaratia de avere (Vineri, 28 ianuarie 2011, 13:53)

      buha [utilizator] i-a raspuns lui Adrian C.

      astea, mici cum sunt nu apar in declaratia de avere.
      ce spune legea cand faci declaratii false in acte?
  • +4 (4 voturi)    
    sevraj de partid (Vineri, 28 ianuarie 2011, 11:57)

    postache [anonim]

    Avem o noua mare problema nationala: hotii nostri sunt grav bolnavi: cum nu mai iau mita intra in sevraj si nu singuri, ci cu partid cu tot. Toata sobolanimea de partid si televiziunile mercenare au sarit sa apere un infractor pentru care un judecator a emis un mandat de arestare in baza unor PROBE.
  • +5 (5 voturi)    
    Nicolescu=O jigodie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:17)

    un topograf [anonim]

    Am avut (ne)placerea de a-l cunoaste personal pe acest individ odios. Am fost in biroul lui de nomenclaturist de la Service-l Dacia de la Stefanesti, i-am vizitat casa batraneasca de la Stalpeni. Am lucrat pentru el prin intermediul firmei la care lucram atunci (aprox 2003-2004) si numai noi i-am masurat vreo 5-6 proprietati, printre care si o padure care vad ca nu apare in decalaratia lui de avere.

    Toate aceste lucrari au fost executate gratuit, pentru ca evident nimeni nu ar fi avut curajul sa-i ceara d-lui Nicolescu bani, totul in schimbul a numeroase beneficii gen contracte sau trafic de influenta. Patronul firmei, altfel om capabil si un bun profesionist a ajuns ani mai tarziu director la oficiul de cadastru din Pitesti.

    Am sa povestesc o scurta intamplare ce descrie cred eu destul de bine cine este omul Nicolescu.

    Masuram una din proprietatile lui de la Stalpeni, unde drumul ce duce la casa lui tocmai fusese proaspat asfaltat si sapate santuri de ziceai ca e drum national. La fata locului mai venise un reprezentat de la gaze (nu-mi mai amintesc daca era un director ceva) sa traga conducta de gaze pana la el acolo sus in fata casei si incerca sa-i explice d-lui Nicolescu cum avea de gand sa faca, "uitati, venim cu conducta pe aici, facem si dregem", ca si cum Nicolescu era organul de decizie, nu sociatatea de gaze. Asculta ce asculta Nicolescu dupa care zice "Pai de ce pe aici?" ca nu-i convenea lui planul d-lui de la gaze. La care d-l de la gaze profund intimidat se scuza "Pai asa ne-ati zis sa facem domnu' Nicolescu". Raspunsul lui Nicolescu a venit promt "Da, dar m-am razgandit!" si mai departe a inceput sa explice cum ar trebui instalata acea conducta, dupa ultimele lui preferinte.

    Nu misca nimic (important) in acest judet fara stirea lui, iar in perioada urmatoare voi astepta sa vad cine mai iese in fata cu mesaje de sustinere, sa vede si noi cine in ce tabara e.

    Rog redactia Hotnews sa ma contacteze in cz ca doresc detalii suplimentare.
    • -5 (5 voturi)    
      intrebare (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:58)

      angi [anonim] i-a raspuns lui un topograf

      Imi zici si mie un judet in care se misca ceva pe bune fara aprobarea sau interventia edililor? Hai sa nu mai exageram atata. Credeti ca in alte judete e altfelc ca exista licitatii pe bune? Oameni buni......suntem in Romania noastra draga. nimeni si nimic nu se rezolva fara interventii, chiar sunteti de ras, doar no sa credem acuma ca cei din PDL sunt cinstiti, doar stim cu toti ca au tesut o panza periculoasa ca paianjenii in toata tara.
  • -5 (5 voturi)    
    oare? (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:22)

    Wang [anonim]

    astfel de demascari ar avea o mare valoare deca ar fi facute de o justitie cu adevarat independenta nu una care actioneaza la comanda. Eu sint sigur ca acest Nicolescu a fost un mafiot si un baron local, problema e ca asa sint si cei colorati in portocaliu; amul de afaceri care are contracte cu statul si isi construieste o clientela la nivel local (el insusi fiind clientul cuiva de la centru) este portretul rorbot al PDL-istului de primarie, consiliu judetean, minister etc. Iar daca justitia tre sa functioneze in cazul lui Nicolescu, ea tre sa mearga ca unsa si in cazul Minicai Iacbo Rizti sau Arpi Paszkany, dar nu e asa.
    • +2 (4 voturi)    
      Da ! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:48)

      Alexx [anonim] i-a raspuns lui Wang

      Hai sa ne bucuram, e un inceput. Iar cand cei rosii vor ajunge la putere, ii vor inhata pe baronii portocalii. D-aia e buna democratia.
      • +4 (4 voturi)    
        Corect! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 13:28)

        Danna [anonim] i-a raspuns lui Alexx

        Alta solutie chiar nu vad pentru tot ce misuna inca la noi. Pur si simplu demascari si arestari reciproce! E mai bine decat deloc. Si sunt convinsa ca pana la un punct, chestia asta va functiona. Sau ar putea sa functioneze. Naiba stie. Oricum, ma umplu de lehamite cand citesc despre personaje din astea care merita calcate in picioare si tot nu ar fi de ajuns.....
  • +6 (6 voturi)    
    Ma intreb daca... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:57)

    ezbolah [anonim]

    mascarada de la Dacia n-a fost cumva o manevra de intimidare, o demonstratie de forta in ajunul arestarii?

    O fi avut omul informatii ca ii ajunge funia la par si a tras niste sfori, a incercat o mini-mineriada pe plan local, dupa obiceiul din partid.
  • +5 (5 voturi)    
    poanto, (Vineri, 28 ianuarie 2011, 13:16)

    yellowdog [utilizator]

    in loc sa fi bucuros ca DNA-ul va reforemeaza partidul tu faci gargara fara rost?
  • -4 (4 voturi)    
    Noutati despre Ayattolahi (Vineri, 28 ianuarie 2011, 13:16)

    Ravasila [anonim]

    Rugaminte pentru autorul articolului si actionarii Hotnews.ro: nu mai asteptati ca ayattolahii din PDL,UDMR, PP, UNPR sa ajunga in stare de arest ca sa publicati biografiile lor inclusiv legaturile cu Securitatea, afacerile necurate...ca sa va dovediti impartialitatea nu...colaborarea. Sper ca asta e primul episod din ...serial, ca pentru tematica din titlu aveti ce sa prezentati zilnic mult timp.
    Multumesc anticipat.
  • -5 (5 voturi)    
    VAI DE VOI (Vineri, 28 ianuarie 2011, 13:29)

    Andrei [anonim]

    Eram foarte curios sa vad ce au mai scris "marii specialisti" de la Hot News despre cazul din Arges. Asa cum ma asteptam, acesti ziaristi impreuna cu cei care au facut comentarii, continua sa se ploconeze in fata marelui dictator Basescu. Daca pe cei de la Hot News pot sa ii inteleg chiar daca mi se pare o mare prostie ce fac ei (pana la urma fiecare are dreptul sa aiba preferinte), voi care ati comentat inseamna ca nici acum nu ati reusit sa va treziti din prosita aia care v-a facut sa il votati pe Basescu. Voi va meritati soarta, pacat ca si noi care nu l-am votat pe marele conducator, suferim din cauza voastra. Va meritati soarta! Impreuna cu toti cei care il slavesc pe Basescu. Oare sunteti capabili sa interpretati o lege? Arestarea preventiva se face cand acel om este un pericol public, nu asa oricum. Dar aici normal ca trebuia sa il aresteze ca sa ne arate Basescu cate de tare este el. Rusine!
  • +4 (6 voturi)    
    antena3 (Vineri, 28 ianuarie 2011, 14:20)

    telespectator [anonim]

    Aseara la antena3 s-a strins impreuna toata "HAITA" sa-l apere pe "coruptul" lor.Intr-un caz similar[vezi arestarea primarului de la Craiova] radiau de fericire .Ce jigodii pot fi acesti ziaristi-mercenari!
  • +1 (3 voturi)    
    Securistii se sprijina intre ei! (Vineri, 28 ianuarie 2011, 15:59)

    Tzepes [anonim]

    Episcopul Calinic il sprijina pe Nicolescu ca securistii intre ei , ca ei sunt intodeauna solidari , mai ales cand iese la iveala nelegiuiri. PSD-eii Lui Iliescu si Ponta fac front comun in apararea inculpatilor sai , ca sa puna presiuni pe Judecator.
    Curaj domnilor judecatori , caci numai asa vom mai stavilii coruptia gulerelor albe , care au ajuns gri, caci nimeni nu este mai presus de lege.
  • +3 (3 voturi)    
    bivolaru (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:05)

    norro [anonim]

    de ce se face asa mare zarva? la bivolaru la fel sa facut si tot a fost condamnat. sa nu se faca aceeasi furtuna pentru un fluture. mai bine .....
  • +3 (3 voturi)    
    Sanitari. (Vineri, 28 ianuarie 2011, 16:11)

    dan [anonim]

    In PSD si PNL exista multa mizerie umana.Sanitarii au de lucru serios ,pentru ca ei nu recunosc nimic se considera sanatosi.Ponta siCrin sunt marionete jalnice.Mogulii sunt la putere.
  • +2 (2 voturi)    
    Se stie demult ce cuib de viespi e Argesul... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 17:09)

    Metec [utilizator]

    In Pitesti si in judetul Arges, mafia pesedista face legea de multi ani. Nu degeaba antipaticul Vacaroiu s-a ales mereu in Arges, pentru ca acolo se fac si se desfac multe afaceri ale partidului fost comunist. Coruptia si afacerile murdare, in special cu statul, au fost lunga vreme musamalizate de o justitie locala corupta sau tematoare. Se explica, asadar, de ce lui Il Capo i s-a facut brusc rau, cand a vazut ca nu-i mai merge ca-nainte! Iar reactia clientelei locale este normala, ca si in Craiova si Rm.Valcea. E timpul curateniei si al statului de drept. Dea Domnul!
    • +1 (1 vot)    
      raspuns (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:13)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Metec

      Absolut de acord, suta la suta. Am avut de-a face si cu Argesul si cu mica Sicilie. Subscriu la cele de mai sus. Cu stima!
  • -1 (1 vot)    
    mizerii (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:45)

    lulu [anonim]

    multa prostie e pe aici!cred ca sunteti 1-2 care scrieti toatie comenturile...chiar vi se pare normal sa -ti intre in casa niste mascati pt ca asa vor niste agramati si fufele lor,niste incompetenti care au adus tara pe buza prapastiei ?e normal ca un medic sa abereze doar pt ca e pdeleu?sunteti o cloaca ce sustineti niste fanarioti inapoiati in fruntea statului !chiar nu se vede cu ochiul liber unde au adus Tara acesti scelerati?asta-i tara lui papura-voda,eba,ridzi udrea mopista si tricoteuza in direct ce avea ca misie sa dea pe spate alegatoarele...pipite si papitoi care au furat tot-dela voturi la avutia tarii...si uite asa ,din prostie in prostie,fi-sa a ajuns parlamentar,romanii crapa de dureri,iar pedeleii zburda linistiti-lovi-i-ar blestemul neamului de pungasi si agramati!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Propaganda (Vineri, 28 ianuarie 2011, 20:07)

      Costel [anonim] i-a raspuns lui lulu

      Mergi si fa propaganda in alta parte
    • 0 (0 voturi)    
      desche ochii si mintea (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:11)

      mm [anonim] i-a raspuns lui lulu

      sa inteleg ca tu aperi coruptia?? fix ceea ce ne spune Europa ca genereaza probleme mari. asta va place in Romania coruptia , hotia dar vreti sa fie ca in Germania.
  • 0 (0 voturi)    
    aplauze (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:50)

    ralu [anonim]

    bravo!treaba buna!dea Domnul sa intre unde trebuie la cine gandesc eu in clipa asta!
  • +1 (1 vot)    
    nicolesco (Vineri, 28 ianuarie 2011, 19:59)

    gicu [anonim]

    Nodul sacului cu toate faradelegile trebuie taiat o data pentru totdeauna. Om trai si om vedea!!?? Oare?!
  • +1 (1 vot)    
    mare pusculita a disparut... (Vineri, 28 ianuarie 2011, 21:29)

    mary [anonim]

    Odata cu arestarea ayatollahului se inchide si pusculita, ca ea pre multi bani spala, si acum ce o sa fie???

    Acum inteleg de ce a cazut ca o musca si nevasta-sa, dar cred ca dezvaluirile sunt numai la inceput, ca nu au putut opera "on a large scale" singurei el&ea.

    Buna investigatia si bun articolul, felicitari!
    Sper sa nu va inmuiati!
  • +1 (1 vot)    
    arges (Vineri, 28 ianuarie 2011, 23:55)

    dorin [anonim]

    http://www.curentul.ro/2011/index.php/Actualitate/Mostenitorul-lui-Constantin-Nicolescu-in-afaceri-cu-fiul-trezorierului-PSD.html
  • 0 (0 voturi)    
    Curat tip PSD (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:47)

    ss [anonim]

    E extrem de "curat" bolnavul inchipuit.....numai afaceri "cinstite". E vreun dubiu? Asta e marca PSD, devalizatorii Romaniei!
  • 0 (0 voturi)    
    "Tare" cv-ul (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:59)

    ss [anonim]

    La 23 ani termina liceul iar la 34 era director general.....asta pe vremea lui nea Nicu! Ce sa mai vorbim de stagiatura aia a fost facuta la Secu!
  • 0 (0 voturi)    
    E cam tirziu (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:02)

    Rac50 [anonim]

    Cum a fost posibil ca un astfel de personaj controversat sa fie mentinut (ales) intr-o functie de acest gen. Lentoarea cu care justitia a actionat in acest caz este cel putin suspecta. Iar acum la presiunea unui alt individ cu dosar ( Adrian Nastase) Ponta isi arata muschiuletii. Sunteti penibili domnilor PSD-isti impreuna cu fratii vostri de cruce PNL-isti ! Cgiar credeti ca in tara asta puteti manipula pe oriceine si orice ??
  • 0 (0 voturi)    
    Asadar, votati pdl (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:21)

    Asadar, votati pdl, viitorul de aur al argesului! [anonim]

    Acum stiu cu cine voi vota! hahaha!
  • 0 (0 voturi)    
    diversiune!!!!! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 18:34)

    liviu [anonim]

    ceea ce se intampla acum cu dl nicolescu nu este decat o diversiune...atragerea atentiei de la adevaratele probleme ale romaniei...va scapa este suficient de puternic si de influent...cu toate ca nu ar trebui....dar ce magnat a fost arestat si neeliberat?
  • 0 (0 voturi)    
    fratie (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 22:44)

    lulu [anonim]

    Domnul Niculescu,care s-a imbolnavit brusc,are sprijinul PSD-ului si a fratelui colonel securist.Asta spune totul despre componenta personalului din partidul rosu.Partidul e -n toate.......


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă