Adrian Nastase: Colaborarea intre alianta PSD-ACD si Traian Basescu e posibila doar daca va duce la suspendarea presedintelui

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 12:48 Actualitate | Politic


Adrian Nastase
Foto: Agerpres
Presedintele Consiliului National al PSD, Adrian Nastase, a declarat ca o eventuala colaborare la putere intre alianta PSD-ACD si presedintele Traian Basescu ar functiona doar in directia suspendarii din functie a sefului statului, transmite Agerpres. Social-democratul a mai afirmat ca strategia actualei puteri, prin care sa se creeze disensiuni intre PSD si liberali, nu va mai functiona, chiar daca mai sunt "unele clarificari" de facut pana la realizarea unei "constructii" intre PSD si ACD (PNL+PC).

Iata cateva dintre cele mai importante declaratii facute de Adrian Nastase la Craiova:
  • despre posibila colaborare intre un guvern PSD-ACD si Traian Basescu:
"In momentul in care putem forma guvernul inseamna ca avem majoritatea in parlament, iar daca avem majoritatea in parlament, atunci inseamna ca ne putem gandi si la suspendarea presedintelui. Asa ca eu vad o colaborare directa, foarte clara in aceasta directie, pentru ca eu nu cred ca Traian Basescu poate sa colaboreze cu cineva. Nu cred ca el este in stare sa inteleaga ce inseamna coabitare, nu cred ca acest cuvant l-a folosit vreodata sau i-a inteles vreodata sensul"
  • despre oportunitatea revizuirii Constitutiei:
"Americanii au o constitutie foarte simpla dar ei nu au un presedinte cum este Traian Basescu si noi trebuie sa precizam in Constitutie ce nu are voie sa faca Traian Basescu. Deci acesta este scopul revizuirii Constitutiei, pentru ca orice lege si constitutie sunt facute pentru cei care au bun simt, pentru cei care sunt capabili sa inteleaga si spiritul unei legi sau spiritul unei constitutii. Spre exemplu, nimeni nu si-a pus problema in 1991 sa spuna ca atunci cand un partid sau o alianta au o majoritate de locuri in parlament, presedintele poate sa isi aleaga el un prieten si sa il puna prim-ministru si acest candidat poate sa mearga prin restaurante si sa-si faca o majoritate cumparand voturile si facand guvernul dupa aceea. Nimeni nu s-a gandit la asa ceva. Bine, Traian Basescu s-a gandit si a facut lucrul acesta de mai multe ori. Acum in Constitutie o sa punem foarte clar ca daca un partid castiga foarte clar, el pune candidatul, iar daca nu avem o astfel de situatie, atunci partidul care obtine cel mai mare numar de voturi in parlament, el stabileste candidatul. Dar dupa ce l-am auzit pe Lazaroiu spunand ca si intr-o astfel de situatie Traian Basescu stabileste cine din partid sa fie candidat, deci nu partidul sau alianta vor decide cine sa fie candidatul de prim-ministru si pune Basescu pe prietenul lui din partid. Asa ca va trebui sa clarificam si chestia asta. Noi facem proiectul asta de revizuire, ca sa inteleaga Traian Basescu ce scrie in Constitutie. Deci facem un fel de crestomatie, o formula postglosatori, ca la textele lui Justinian. Deci asta incercam sa facem. Altfel, Constitutia a functionat 15 ani fara probleme"
  • despre noua constructie politica PSD - ACD:
"Daca noi respingem ideea de paritate, acestia (adversarii, n.red.) vor spune: 'iata ca Antonescu a luat-o in barba', iar daca acceptam, atunci vor spune: 'iata ca, desi nu trebuia, Ponta a acceptat ca un fraier aceasta formula'. Deci nu tine. Avem suficienta experienta. Evident ca exista un joc de comunicare al partidelor si eu vreau sa repet ca in ceea ce ma priveste este important sa construim un proiect de tip win-win, insa e mai greu de vorbit de fifty-fifty, pentru ca ar trebui sa facem intelegea asta cu populatia. Insa punctul meu de vedere este ca printr-o strategie de tip win-win castigam impreuna si pierde Basescu"

"Noi vrem sa facem o alianta cu ACD, o intelegere cu Alianta de Centru- Dreapta (PNL+PC), pentru ca vrem sa blocam o anumita involutie democratica, vrem sa eliminam riscurile unei evolutii totalitare in Romania si vrem sa revenim la normalitatea vietii publice. Vrem sa eliminam posibilitatea ca Traian Basescu sa fie in continuare presedinte jucator, sa decida soarta Romaniei izoland-o mai rau ca pe vremea lui Ceausescu. Ceea ce s-a intamplat in ultima perioada in relatia cu Franta, cu Germania, in relatia cu tarile membre ale Uniunii Europene ne arata ca, practic, Traian Basescu nu poate sa fie cu adevarat presedintele unei Romanii care se modernizeaza"

"Sigur ca putem sa stam in continuare in indiferenta, o indiferenta politica, ce-i va permite lui Basescu sa il numeasca din nou pe Boc prim-ministru, sa ne uitam la ce se intampla in PDL si la felul in care vor sa preia controlul pe Bucuresti, la felul in care vor sa stabileasca prin proiecte de 4 miliarde de euro modalitatea de a cumpara toti primarii din tara. Dar noi ne propunem nu o alianta de tip negativ, ci una care isi propune sa repare ceea ce s-a stricat in acesti ani. Strategia actualei puteri - divide et impera - o formula prin care sa se creeze disensiuni intre noi si liberali, nu va mai functiona"

"Insa PSD nu poate intra in ACD, pentru ca este un partid de stanga si asa ceva nu ar avea sens. Am vazut la unele televiziuni anuntul potrivit caruia PSD-ul este asteptat sa intre in ACD (PNL+PC). Nu este vorba de asa ceva. Nu intram in Alianta de Centru-Dreapta, pentru ca nu putem: suntem un partid de stanga si asa ceva nu ar avea sens. Formula este foarte clara: ACD, formata din PNL si PC - daca doreste va putea sa isi mai adauge si alti membrii in aceasta alianta -, va putea forma cu noi o alta alianta care va purta o alta denumire si care va fi o entitate rezultata dintr-un partid de stanga, care este PSD, si ACD. Deci nu se pune problema ca noi sa aderam, sau sa intram, sau sa fim primiti, sau sa mergem alaturi sau nu stiu ce alaturi de ACD. Deci este vorba, pe de o parte, de o constructie de centru-dreapta, pe care PNL, PC si eventual alte partide care o realizeaza si de alta constructie separata, pe care o discutam si care sper sa fie realizata in cel mai scurt "

  • despre politica externa a Romaniei: "In prezent, Romania nu mai are politica externa, iar ceea ce se numeste a fi politica externa in momentul de fata reprezinta o formula prin care tara noastra se autoizoleaza, un exemplu in acest sens fiind esecul intrarii in spatiul Schengen. Cel mai bun exemplu il reprezinta esecul intrarii in spatiul Schengen si care nu inseamna ca Romania, din punct de vedere tehnic, nu a intins suficienti metri sau kilometri de sarma ghimpata la frontiera, ci inseamna ca relatia de incredere intre tarile Uniunii Europene, Franta si Germania, pe de-o parte, si Romania, pe de alta, nu functioneaza. Amanarea intrarii in spatiul Schengen a Romaniei reprezinta si o acumulare de nemultumiri ale acestor tari care, din 2007 sau din 2004, au acumulat numeroase frustrari, numeroase ratiuni pe care nu le pun neaparat in termeni de frontiera, dar care sunt de fapt background-ul, fundamentul care justifica aceste rezerve. Asta inseamna o izolare a noastra, o incapacitate de a ne fructifica statutul nostru de membru al clubului, inclusiv din punctul de vedere al proiectelor financiare."
HotNews.ro a relatat ca presedintele PC, Daniel Constantin, a declarat joi, la o dezbatere cu bloggerii liberali, ca la nivelul discursului politic opozitia nu o sa declare niciodata ca are ca obiectiv suspendarea presedintelui Traian Basescu. In opinia lui Constantin, Opozitia trebuie sa evite sa comunice electoratului ca are ca scop suspendarea presedintelui ci sa promoveze masurile anticriza. In schimb, presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu a vorbit in permanenta despre necesitatea coagularii Opozitiei pentru inlaturarea lui Traian Basescu din functia de sef al statului.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2047 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    poate ma lamureste cineva (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 12:55)

    berenger [utilizator]

    care a articolul ala din lege incalcat de basescu, incalcare ce ar putea duce la suspendare
  • +1 (1 vot)    
    :) (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 12:56)

    adonis84 [utilizator]

    Asa baietii, crapati ... Daca vorbea unul mai in firea lui, nu ne mai amuzam atata.
  • +2 (2 voturi)    
    tot asa, baieti (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 12:59)

    andi [anonim]

    eu zic sa o tina cu discursul asta cu suspendarea si s-ar putea chiar sa piarda alegerile! nu ca l-as vota pe Boc (desi a mai facut ceva si are, totusi, imaginea unui om onest), insa eu as vrea ca alianta PNL-PSD sa vina cu propuneri concrete, nu cu barbi din astea cu suspendarea. Tara are nevoie de stabilitate, nu de alegeri in fiecare an. Dar de, avem clasa politica pe care o meritam.
  • +2 (2 voturi)    
    Iata (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:02)

    OZ [anonim]

    ...o raza de speranta pentru rasa Mangalitza: a trecut Craciunul iar el inca mai guitza!
  • +2 (2 voturi)    
    Romania va fi cu adevarat libera (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:11)

    Ionel [anonim]

    Cand Ilici si Nastase vor fi in puscarie.
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:12)

    sucaa [utilizator]

    astia sunt obsedati. altceva nu stiu. nu exista discurs de politician din psd pnl sau pc in care nu fie adus in discutie basescu. asta este de boala psihica. e cronica. n-am vazut nici o solitie de la ei. singura solutie este suspendarea presedintelui. toate se rezolva dupa ce-l dau jos pe base.

    dupa ce ei au vandut toata tara acum au tupeu sa ridice glasul. si culmea mai sunt indivizi care-i voteaza...
  • +2 (2 voturi)    
    Este jenant cum se vara in fata (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:14)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    un asemenea personaj.

    Cat respect va inspira un hot, smecher , fie el si cu staif, precum Adrian Nastase.

    Nu cumva este vina noastra, a tuturor, ca dam uitarii lipsa de morala a politicienilor ?
  • +1 (1 vot)    
    Wow! (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:16)

    SHEAPA [anonim]

    (null)
  • +2 (2 voturi)    
    cine castiga? (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:18)

    da/nu [anonim]

    Adrian Nastase ... acest AN (Autor Necunoscut) al multor dosare de Coruptie si Spaga continua sa polueze viata publica. Ma apuca groaza cand vad care este alternativa la ceea ce se intampla astazi in Romania. Zero proiecte de dezvoltare, zero idei de guvernare ... singura tema fiind SUSPENDAREA lui Basescu spre marea fericire a lui Voiculescu, Iliescu, Antonescu si altor baieti cu dosare penale ... Basescu si-a facut-o cu mana lui girand guverne stupide si acoperind spagarii din PDL si UNPR ... Cred ca singura solutie ar fi CTRL + ALT + DELTE ... si sa o luam de la capat cu punctul 8 de la Timisoara.
  • +2 (2 voturi)    
    Adrian Nastase (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:22)

    voltaren [utilizator]

    face politica celor cu dosar penal.Cum sa modifici constitutia pentru un singur om?
  • +2 (2 voturi)    
    Vrabia... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:24)

    Ghostdog [anonim]

    malai viseaza! :)))
  • +2 (2 voturi)    
    discurs de politician (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:24)

    Lucian* [utilizator]

    >despre posibila colaborare intre un guvern PSD-ACD si Traian Basescu: atunci inseamna ca ne putem gandi si la suspendarea presedintelui.
    De acord, dar zi si niste motive clare. nu zic ca este fantastic ca si presedinte, dar zi si niste chestii clare pt care vrei sa-l schimbi. Daca nu zici nimic clar, cei care stiu sa-ti citeasca discursul nu vor fi de acord cu tine pentru ca pute a problema personala sau furat de os.
    >despre oportunitatea revizuirii Constitutiei: Americanii au o constitutie foarte simpla dar ei nu au un presedinte cum este Traian Basescu si noi trebuie sa precizam in Constitutie ce nu are voie sa faca Traian Basescu.
    De acord si cu asta. Daca nu este scris clar in Constitutie atunci Base are voie sa faca ce vrea. Deci nu aveti ce reprosa in acest moment.
    >despre noua constructie politica PSD - ACD: pot spune doar PENIBIL! Este clar ca nu exista partide politice ci doar gasti de interese. Dreapta se aliaza cu stanga! Ce sa zic?
    > despre politica externa a Romaniei: inseamna ca relatia de incredere intre tarile Uniunii Europene, Franta si Germania, pe de-o parte, si Romania, pe de alta, nu functioneaza..
    De acord si cu asta, dar sper ca nu cu pretul altor resurse naturale sau industrii sau infrastructuri facute cadou pentru niste voturi.
    In rest numai de bine.
    Ce mai face matusa Tamara?
    Dosarele mucezesc in continuare?
  • +2 (2 voturi)    
    dictatura proletariatului? (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:31)

    mary [anonim]

    Ni se propune formarea unei majoritati si supunerea/siluirea dupa vrerea si dorinta acestei majoritati, adica dictatura majoritatii, care nu are nici o legatura cu democratia.Dar oare pe ce se bazeaza in zicele acestea dl. Nastase? Oare electoratul adera la noua imagine promovata de Nastase? Cred ca am mai crescut, un pic!

    Nefericitii din opozitie nu incearca nici cea mai elementara pozitionare in dialog ci numai in pozitia cu bata in mana, caracteristica comunistilor: "cine nu este cu noi, este impotriva noastra!"

    Nefericita interpretare a revizuirii constituitii data de Nastase! Si vine de la o persoana care vorbeste in totala cunoastere! Grav!

    Ne intoarcem la slagarele "jos basescu"

    Catastrofal!
  • +2 (2 voturi)    
    fereste-i Doamne pe romani! (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:38)

    un roman [anonim]

    Hotul bratarilor dacice, vanzatorul aurului negru, al sufletului si nazuintelor romanilor are ca obiectiv principal DARAMAREA PUTERII alese prin vointa populara....Asta ne propun nenorocitii. Probabil si desfiintarea institutiilor statului.... Ne vand ca pe sclavi. Puterea in mana lor va insemna mult mai mult decat prigoana bolseviclor. Au acelasi discurs de colhozarii anilor 50. Sa rasturnam, ...sa distrugem......, sa anulam vointa populara....Dumnezeu sa dea intelepciune poporului roman, sa-i trezeasca pe cei adormiti de vorbele acestor bestii!
  • +2 (2 voturi)    
    unde s-a ajuns (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:39)

    pauli [anonim]

    ascultandu-l pe nastase incetez sa mai cred in democratie. eu cred ca aceasta sleahta nastase-antonescu-voiculescu merita sa putrezeasca in puscarie chiar si pentru delictul de a traversa strada pe rosu pentru acesti indivzi pun la cale o lovitura de stat in vazul lumii si nimeni nu ii opreste!!!! Atentatorii astia il acuza pe Basescu de dictatura dar ei pun la cale un atentat in toata regula ...
  • +2 (2 voturi)    
    cooperare posibila (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:43)

    numaratorul de oo [anonim]

    cand o invia matusa tamara.
    altfel, base sta, bombo, la racoare.
  • 0 (0 voturi)    
    IQ (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:45)

    Trojan.H [utilizator]

    E destept Nastase asta, le zice bine. N-o candida la presedentie?
  • +2 (2 voturi)    
    Moralitate (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:47)

    adi [anonim]

    Adrian Nastase uita ca trebuie sa fii cu o moralitate ireprosabila ca sa te bagi in politica.Ori el a facut dovada ca se ascunde in lupta cu justitia romana,inseamna ca are de ce .A invatat numai lucrurile rele de la mentorul sau Ion Iliescu ,omul care l-a impuscat pe Ceausescu de Craciun.La ce sa ne asteptam ?
  • +2 (2 voturi)    
    ..... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:48)

    rares.d [utilizator]

    Noi ne-am saturat sa te tot vedem "bombonel" nu vrei sa ne lasi, dute si impuscate...... ce sa suspendati presedintele??? mai bine v-ati autosuspenda pe voi si sa ne lasati ca ne este scarba de lichele ca tine, ilici, voiculescu etc etc.
  • +2 (2 voturi)    
    A presedintelui... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:52)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    pesede?
    A presedintelui de oroare... pesede?
    A primului vanator al tarii... pesede?
    Hai, mai bombo, lasa/o jos ca macane!
    Si ma gadila la... cornu' si la ouale alea la care vrei tu sa ai... senzatii!
    Zât!
  • +2 (2 voturi)    
    exprimare impecabila (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:53)

    cinic [anonim]

    deci va trebuie tradusa. A. Facem un proiect de schimbare a Constitutiei pt. A.Nastase (pana se aproba modificarea Basescu nu va mai fi presedinte) B. Suspendam presedintele, iar Voiculescu demite pe Kovesi si procesele Nastase si Voiculescu se opresc C. Cu PNL facem ce vor muschii nostri (nici fifty-fifty, nici altceva) . Facem un win-win unde win principal este al PSD. D. Daca un partid castiga clar (adica 22%, nu importa ce zic celelalte partide de 20%) pune premier. E. ne tremura pantalonii ca PDL poate castiga Bucurestiul (sau altcineva, dar nu de la PSD). F. Ne tremura pantalonii si pt. celelalte primarii din tara.G. Nu suntem primiti in Schengen pt. ca Basescu are relatii proaste cu Finlanda (nimic despre coruptia de la noi SHI de la bulgari). PS. EXPRIMARE IMPECABILA! va aduce si voturi in 2011/2012?
  • +1 (1 vot)    
    Dorinta (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:54)

    ioan [anonim]

    Practic Nastase doreste asa: Un pol de alianta centru si dreapta, ACD, in alianta cu un pol de stanga PSD, vor sa-l suspende pe Basescu, pentru ca-i incurca pe ei daca vor fi la guvernare. Nu asteapta sa vada daca este sau nu asa, acesta va fi primul obiectiv. Cand vor scapa de Basescu si opozitie, atunci sa te ti!
  • +2 (2 voturi)    
    Adriane!!!! (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:56)

    egem [anonim]

    Hadriane nici nu stii in ce te bagi!!!!sa-ti aducem aminte cine esti?
  • +2 (2 voturi)    
    Vi se pare, ca daca (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 13:56)

    revelare [utilizator]

    ati facut o alianta, ati si castigat? Voi, groparii Romaniei?
    Ati facut praf toti banii, acum behaiti...
  • +2 (2 voturi)    
    Nastase (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 14:00)

    unu [anonim]

    culmea tupeului: Nastase vorbind despre bunul simt
  • +2 (2 voturi)    
    avem un fix si ne mandrim cu el... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 14:00)

    dadan [utilizator]

    cam toti politico-mafiotii din Romania au ramas cu traume pshihice permanente in urma confruntarilor cu Traian Basescu.... ce mai conteaza ca sunt penibili si ca se sterg la fund cu constitutia ...- ei vor razbunare cu orice pret si incearca din rasputeri sa prosteasca alegatorii ca lupta pushcariabililor coincide cu idealurile romanilor..... romani , treziti-va si scuipati in fata pe nemernicii astia care ne-au vandut tara , se usureaza pe justitia si demnitatea nostra zilnic si mai au si nesimtirea sa mai apara public si sa ne ceara voturile.... nemernicii astia merita linsati in piata publica
  • +2 (2 voturi)    
    Acest Naomi al politicii romanesti (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 14:20)

    sol_invictus [utilizator]

    Acest popou-star sau Naomi al politicii romanesti sa spuna mai bine de unde vine pretul la pompa asa mare, si de ce nu se ofera el din buzunarul propriu sa suplineasca diferenta de pret (ca deh, i-a vazut pe austrieci mai barbati, si a cedat saracu', nu avem ce-i face).
  • +1 (1 vot)    
    Mi se pare mie... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 14:34)

    Cataleya [utilizator]

    ...sau Nastase s-a natângit de-a binelea?
  • +2 (2 voturi)    
    Pitesti (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 14:49)

    george [anonim]

    Am senzatia ca asist de cativa ani la reluarea "Fenomenului Pitesti". Fostii comunisti, securistii si cozile lor de topor, cand simt pentru prima oara dupa 1989 ca sunt pe cale sa piarda situatia de sub control, au trecut la o etapa superioara a experimentului initial din inchisoarea Pitesti: acum vor sa realizeze spalarea pe creier a intregii natiuni. De data asta nu mai folosesc bate, bocanci ci lucreaza mai subtil: ANTENE, REALITATI, presa scrisa etc. Nu mai conteaza cazurile Matusa Tamara, numeroasele case dobandite dintr-un salariu de prim ministru (chiar, cu 5800 RON pe luna cum poate cineva sa achizitioneze isi construiasca case si sa achizitioneze obiecte de milioane?), Trofeul Calitatii etc. Important este sa repete public de suficiente ori ca ei sunt model de democratie si cat de bine era pe vremea lor! Ei chiar cred ca Romanii au uitat ca problemele Romaniei si simulacrul de justitie de astazi li se datoreaza chiar lor, celor ce astazi striga in gura mare ca nu suntem credibili? Si unul din cei care au contribuit in mod decisiv la aceasta situatie este chiar Nastase! De fiecare data UE ne atrage atentia ca procesele de mare coruptie sunt blocate fie in Parlament fie prin fel de fel de chichite avocatesti! Il sfatuiesc pe tov. Nastase sa inceapa prin a renunta sa mai obstructioneze justitia cu speranta ca va veni PSD la putere si sa aiba curajul sa isi dovedeasca nevinovatia in fata judecatorului, ca orice ceteatean normal. Daca nu poate, atunci sa primeasca si el o pedeapsa asementoare celor care au furat masina lui Hrebegiuc jr. (chiar, cum se face ca justitia functioneaza foarte eficient numai cand vreo ruda a unui baron PSD este afectata?). Si asta fara suspendare! Oricum, in mod evident mentalitatea comunista nu poate sa fie scoasa din capul lui Nastase si a celorlalti PSD isti. Dupa ce au pierdut alegerile (deci Romanii au decis ca nu il vor pe el sau pe Geoana, prin vot!) singura lor strategie este suspendarea Presedintelui. Rusine
  • +2 (2 voturi)    
    bombonel (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 14:49)

    calin [anonim]

    ce vrea bombonel sa suspende presedintele ca asa vrea el sa scape de justitie? nu vei scapa de numarat ouale noastre, bombonel! ti le vom da la numarat la proximele alegeri!
  • +1 (1 vot)    
    nu cred (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 14:57)

    nicu [anonim]

    La cat de bine este organizata actuala putere, eu nu cred ca mai poate cineva in Romania s-o debarce.
    Astia sunt organizati sa aduca milioane de voturi din Thailanda, Vietnam
  • +2 (2 voturi)    
    Nenea 7 case! (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 14:57)

    Als Ob [utilizator]

    "...si noi trebuie sa precizam in Constitutie ce nu are voie sa faca Traian Basescu"
    Adica vrei o constitutie speciala AntiBase. Ca cea pe care ai modificat-o pentru tine (5 ani presedinte) ti-a trecut printre degetele. Mai Bombonele, mai!
  • +2 (2 voturi)    
    zero barat (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 15:02)

    vvvali [utilizator]

    adi draga, ai o idee fixa infipta in cap de care n-o sa scapi nici la pensie!...poate nici la priveghiul tau...
  • +1 (1 vot)    
    "stimabile" (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 15:06)

    matusa tamara [anonim]

    oricat ai incerca sa pari altfel decat esti perceput de majoritatea covarsitoare a populatiei acestei tari, nu vei reusi. Vei ramane mereu acelasi individid corupt pana in maduva oaselor, arogant ca nimeni altcineva si nesuferit cum rar poti intalni pe cineva.
    De aceea eu cred ca orice comentariu al dumitale in legatura cu spatiul public nu poate decat sa le reaminteasca tuturor cine esti de fapt.

    P.S. chestiunea cu spatiul Schengen are legatura cu coruptia la nivel inalt din Romania. Ceea ce omiti dumneata este faptul esti exemplul cel mai elocvent (doar in sensul de convingator) pt. ceea ce inseamna coruptia din Romania.
  • +1 (1 vot)    
    blocaj (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 15:08)

    mircea [anonim]

    cred ca i-ar trebui un impuls ca a ramas blocat. declara acelasi lucru de ani de zile.
  • +2 (2 voturi)    
    Jos Basescu, Jos Basescu.... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 15:09)

    Ion B [utilizator]

    Asta-i toata politica voastra, neam de trogloditi ordinari.
  • +2 (2 voturi)    
    Inca mentalitate de comunist (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 15:10)

    Ionel [anonim]

    Pt a suspendat presedintele trebuie sa fi incalcat constitutia, nu doar sa ai majoritate.
    Pt astia legea nu exista
  • +2 (2 voturi)    
    Bombo ! Bombo ! (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 15:53)

    Andy Latimer [utilizator]

    Intoarce-te in Congo ! "La revedere, Drum bun !"
  • +2 (2 voturi)    
    inca il mai doare... :) (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 16:16)

    solo [anonim]

    - Le-ai numarat Adriene? cate ai?
    - DOUA! DOUA!!
  • +2 (2 voturi)    
    obsesia base (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 16:26)

    randy [anonim]

    BOBONEL, daca tot iti place sa latri prin presa poate ne explici si noua cum a fost cu vanzarea Petrom? In loc sa-ti pierzi timpul cu vorbe fara sens, v-as sugera ca tu si gasca ta psdista sa mai dati cu subsemnatul pe la DNA si sa va mai odihiniti si voi putin pe la patratica, nu in fotoliile de catifea din Parlament. . Poate ca asa o sa scapam si noi o data de voi din Parlamentul ala ca de 20 de ani ati tot supt tarisoara asta de tot ce a fost mai bun. Sub conducerea domniei tale voi comunistitlor ati vandut pe 2 lei austriecilor nu numai Petromul, dar si titeiul si 50 la suta din resursele de gaze ale acestei tari. Din cauza voastra comunistilor, suntem obligati noi romanii sa suportam in fiecare luna scumpirea benzinei si o data cu ea a tuturor alimentelor. Sub conducerea ta bombonel s-a facut vanzarea asta, una dintre cele mai mari furaciuni din istoria Romaniei Cu ce solutii ati venit voi in afara de obsesia jos BAsescu? Acum dupa ce ai dat-o in bara cu prostanacu, tu si Ilici vreti sa prostiti populatia asta ajunsa la capatul puterilor cu un nou crinulet porumbac, fezandat pe sticla lui Vantu si Felix si "hidratat" bine de banii lui Patriciu (cel care zicea de curand ca libertatea presei e "relativa"). Voi comunistilor care ati supt tara asta timp de 20 de ani si acum vreti sa o mai sugeti putin bagand in fata pe Porumbacu sau Victoras, ar trebui sa dispareti pentru totdeauna de pe scena politica iar institutiile statului sa-si faca treaba. Daca aveai sange-n instalatie te-ai fi pus la dispozitia justitiei si ti-ai fi dovedit nevinovatia, nu sa te ascunzi in spatele gastii tale.
  • +2 (2 voturi)    
    bombo,congo,bombonele ,acadele... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 16:32)

    gura rea [anonim]

    cum e cu constitutia facuta de PSD stim.
    Care sunt consecintele ei le vedem si le simtim
    ceea ce nu stim si trebuie sa ne spuna Tvarasul Nastase este: cum s-a privatizat Petrom,cum e cu contractul Bechtel,cum s-a facut pe sub masa contractul dintre stat si Patriciu-Petromidia,cum s-a facut afacerea Sterling...si daca mai scormonim prin gunoaie dam si de niste maruntisuri cu niste mafioti italieni,niste afaceri cu carne ...
    Asa ca tov Nastase are ce sa ne spuna ,ca d'aia si-a numarat oulele de la Cornu' sa stie ce omleta sa ne serveasca!
  • +1 (1 vot)    
    adrian nastase (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 16:36)

    observator [anonim]

    Acesti asa lideri ai opozitiei traiesc in trecut,ei nu au nici o viziune.Ce vor ei este defapt o imitatie al Aliantei DA.Ei nu-si dau seama caci privind in urma fiecare alegeri au avut un specific, niciodata acelasi.Ei nu constientizeaza ca Traian Basescu este mereu imprevizibil.Au un singur tel suspendarea lui Traian Basescu.Nu inteleg cum un jurist Adrian Nastase vorbeste de majoritate in parlament si de suspendare.Nefiind jurist a vorbii de suspendare fara a invoca motive asa cum prevede Constitutia vorbim defapt de lovitura de palat. Nici nu stiu cei asteapta,reducerea numarului de parlamentare care am inteles ca se poate face si fara modificarea Constitutiei v-a devenii principalul subiect ,cine se opune pierde la electorat.Sa nu uitam ca modificarea prin care un referedum de suspendare se poate valida prin majoritate simpla s-a facut de Tariceanu,oricand reglementarea se poate modifica.Aceasta Alianta chiar daca se formeaza nu v-a lua voturi mai mult de 35% deci ar revendica dreptul ca premierul sa fie de la ei.Dar cel ce desemneaza persoana este tot Traian Basescu.Nu v-a mai trece mult si veti auzii niciodata nu il voi desemna pe Victor Ponta.Pe Crin Antonescu il inteleg el are un singur scop cand v-a candida la presedentie sa aiba o larga sustinere.Din noua o strategie perimata,in anul 2013 romanii vor dorii un alt model de presedinte,cine ghiceste acest model v-a castiga.
  • +1 (1 vot)    
    Colaborare (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 16:56)

    georgelus [anonim]

    Oare cum sa colaboreze Parcul Operei cu un Comandant?
    Sau matusa Tamara cu Spalarea Banilor!
    Sau sluga cu Stapanul!
    Dar mai stii la ce se pregateste poate slugoiul si macacul poate au o varianta!!!!
  • +1 (1 vot)    
    Oooofff~!!! (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 16:56)

    vavs [anonim]

    !!!!Idiotul asta chiar nu constientizeaza ca s-a dus?
    Ca e MORT chiar daca ne mai imputeste cu respiratia lui de dino prradator?Baaaaa!!!! Ce mai vrei????? La puskarie!!
  • +1 (1 vot)    
    Va intereseaza? (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 16:57)

    AndroR [utilizator]

    Sincer nici nu pot sa citesc ce zice acest Domn, doresc doar sa dispara din scena politica si sa nu mai aud de el.
  • +1 (1 vot)    
    spuse (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 17:02)

    septy [anonim]

    atunci Bombonel,cel mai corect om din tara,in timp ce isi mai tragea o viluta de la matusica Tamara...
  • +21 (21 voturi)    
    curat constitutional (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 17:18)

    Dan [anonim]

    Hotarativa fratilor!Il suspendati sau nu pe dictator?Sa vezi atunci ce pensii si salarii vom avea, mii de km de autostrada, euroiul va fi 1,50 lei, Nastase ministrul Justitiei, Catalin Voicu ministru de Interne, Vanghelie la cultura, Voiculescu sef la SRI etc.Nu-i asa ca va place?
    • +1 (1 vot)    
      astia se bat cap in cap (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 18:31)

      me [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Pai intr-o stire anterioara ziceau ca nu ar trebui sa mai declare ca scop suspendarea... mare le e gradina
      By the way.. asta (Nastase) nu trebuia sa isi numere ouale si sa isi atarne tablourile intr-o celula? Sau zilele astea coruptia si furtul se pedepsesc prin darea de declaratii aiurea?!
    • +1 (1 vot)    
      Curat murdar, coane Danica... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 18:35)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Dupa un zgubilitic si un cioban reprezentanti in Parlamentul European, ne mai lipseste un inculpat ministru de interne...
  • +1 (1 vot)    
    Adriane, nu ti-a trecut, mama? (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 17:25)

    Matusa Tamara [anonim]

    Adriane, de aici, din lumea celor drepti, iti transmit ca regret amarnic ca n-am lasat mostenirea in contul sindicatelor, oamenilor muncii adica. Am crezut ca iti fac un bine, puiule. Acum, cand vad ce rusine am lasat pe capul tau, regret amarnic.
    Nu e timpul pierdut, micutule. Ia pune mana si fa tu act de donatie a averii clasei muncitoare.
  • +1 (1 vot)    
    ...ar mai fi ceva schimbari (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 18:18)

    Lexus [anonim]

    ...probabil, DNA ar trebui desfintat, ca prea isi face de cap...dosarele de coruptie inchise definitiv, iar mai departe se descurca Nastase :))))
  • +1 (1 vot)    
    ce logica este asta? (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 18:22)

    mihai [anonim]

    Doau parti colaboreaza si una este suspendata.Ti s-au spart termopanele?Ti-au clocit ouale? Te-a dezmostenit tanti-ta Tamara?A fugit Dana de-acasa la Zuoz?Sau te-a zapacit noua lege a educatiei?
  • +19 (19 voturi)    
    Demagogul autentic (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 18:36)

    gica [anonim]

    Dupa cate vad eu, alianta asta a voastra nu va rezista nici macar atata timp cat va ia sa o formati si are un singur scop : Traian Basescu, nu Romania sau criza prin care trecem.
    In cazul ipotetic in care veti reusi sa-l suspendati pe presedintele ales de romani si nu de voi demagogi, ce se va intampla ? Dumnezeu cu mila.
    Pana acum din 89 incoace mie personal Basescu & Co mi s-a parut cea mai responsabila combinatie pe care a avut-o Romania la guvernare, cu bune si rele.
    Pe alocuri Basescu nu face decat sa repare din multimea de greseli facute cu buna stiinta de guvernarea PSD-ista sau PNL-ista si asta uneori doare.
    Acum voi vreti sa veniti si sa profitati de picul de ordine pe care Basescu & Co la facut pe ici pe colo.
    Va doresc o viata lunga in opozitie, vi se potriveste perfect
    Cu respect Gica
    • +12 (12 voturi)    
      in opozitie pe banii mei de contribuabil? (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 19:01)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui gica

      nu, nu pot fi de acord cu tine. imi doresc o opozitie care sa aiba ca scop : Romania ! nu demagocia de 2 bani !
  • +20 (20 voturi)    
    asta nu sunt a conspiratie ? (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 18:47)

    dorel [anonim]

    mie asa imi pare, cat despre bombonel : iti doresc sa te vad in dungi, drag nepot al tusei Tamara !
  • +1 (1 vot)    
    omule nastase (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 19:18)

    kalu [anonim]

    te suspecteaza o tara intreaga de infractiuni de joasa speta, ai averi imense nejustificate, si tocmai tu nemernicule te-ai gasit sa comentezi ? Daca exista lege in tara asta erai demult in parnaie !!!
  • +1 (1 vot)    
    arogantul asta...... (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 20:02)

    manfredi [anonim]

    Nu prea are nimeni nevoie de parerile tale. Deaceia,eu iti voispune precum HEINE:

    Bai bombonel :
    Esti un trist personaj de poveste.
    Te culca din nou,
    Caci si singuri vom sti,
    Sa ne luam libertatile aceste.....
    ..
  • +14 (14 voturi)    
    Adrian Nastase (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 20:45)

    mc [anonim]

    Gargara,Gargara,Gargara,Gargara,.....si poate un nou tratat de "prietenie" cu Uniunea Sovietica alaturi de Bunicuta.
    Dupa ce te-a batut Basescu in alegeri nu iti mai revii.La un moment dat, inainte de-a "terfelit" de Basescu mai aveai inspiratie.Inspiratia ta sa cam rasuflat.Nu este nici o pierdere!
  • +1 (1 vot)    
    iar? (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 20:58)

    MirceaA [utilizator]

    iar apare un bandit sa ne spuna ce crede el?
  • +12 (14 voturi)    
    Domnul Nepot (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 21:14)

    Luk [utilizator]

    o sa sfideze pana moare.

    La fel face si Ilici...

    Noi suntem prosti, ca le permitem sa ne spuna "intariti-va statul", in timp ce ne ranjesc superior...

    O sa vina ea si ziua aia...
    • +3 (3 voturi)    
      ups (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 22:22)

      Ishtvan Sharkozyi [anonim] i-a raspuns lui Luk

      Nepoate, te asteapta o celula proaspat renovata la Rahova, sau daca optezi pentru 3 stele, una in stil rustic la Jilava. Solutia de avarie: urangutan in Congo. Totusi cit tupeu, au gibonii ...
  • +1 (1 vot)    
    te roade ... (Duminică, 23 ianuarie 2011, 0:32)

    dinu [anonim]

    ura, purcelus de lapte! Vei fi urmarit si bantuit toata viata de umilinta la care te-a supus basescu si poporul, pe tine, buricul universului, dumnezeul atotstiutor, tatal suprem. Un om cu chelie si ochii sasii ti-a dat un sut in ... si te-a trimis acolo unde ti-e locul: printre sobolanii neimportanti ai politicii romanesti, intre rebuturile ruginite ale hotiilor trecute, intre vocile ragusite si neauzite ale istoriei din care nu mai poti face parte, intre dejectiile bagate in seama doar cand ti se agata neputincios de talpa pantofilor, in haul negru al gropii de gunoi a istoriei...
    Ai fost redus la conditia de nimic, si ura te va roade neincetat...esti blestemat sa urasti si sa-ti ascunzi suferinta, durerea si regretul scuipand venin.
  • +1 (1 vot)    
    Pai da, (Duminică, 23 ianuarie 2011, 10:55)

    Zuzuca [anonim]

    Trebuie domnule suspendat Basescu! Pai ce face alianta asta la guvernare daca Base e Presedinte? NU le va promulga in veci legile pe care le vor da ei ca sa ne puna pumnul in gura, sa ne fure cu acte in regula asa cum au facut-o pana in 2004.
    Vreti voi suspendare dar poporul vrea? Nu prea cred. E grea viata in vremuri de criza, dar cu puscariasii si securistii la conducerea tarii va fi dezastru!
  • +3 (3 voturi)    
    e greu (Duminică, 23 ianuarie 2011, 11:14)

    danahile [utilizator]

    d le nastase sa stati cu sabia deasupra capului.nu cred eu ca mai aveti puterea sa intoarceti reforma din drum chiar daca il dati jos pe basescu si cu toata forta voastra financiara.cred ca sa produs in romania acel dezechilibru in favoarea societati private ca sa zic asa si in dauna oamenilor care au fost invatati sa suga statul pana acum.nu sant multi de partea buna dar vor fi tot mai multi pentru ca altfel nu se poate.cred ca reforma statului roman va fi terminata cu ajutorul celor care muncesc afara si care dealtfel vau si batut in alegeri le trecute nu numai prin forta votului ci si prin influenta care au avuto in familiile din tara.dar visele nu vi le poate lua nimeni d le nastase.
  • 0 (0 voturi)    
    Pe Basescu... (Duminică, 23 ianuarie 2011, 12:13)

    dc [anonim]

    ..n-o sa-l suspende Nastase, sau Parlamentul, ci un referendum. Deci daca are incredere in sustinerea sa de catre populatie, de cei care l-au votat odata sau de doua ori, nu vad unde e problema. Go for it ! :)
    Prima data 70% au zis niet. Acum cred ca procentul va fi acelasi. Nu sunt insa prea sigur care va fi raspunsul, da sau nu :)..
  • +1 (1 vot)    
    Iar se crede gaina cocos... (Duminică, 23 ianuarie 2011, 14:58)

    alex [anonim]

    dar mintea tot de gaina... Cit de prost trebuie sa fi ca sa iti declari ca tel politic suspendarea presedintelui?
    Ca se gaseste unul sa se abereze, hai sa zicem ca se inspira din Ponta si Iliescu, mediul e prielnic, dar sa si gaseti votanti dupa 20 de ani, trebuie sa traiesti in Romania...
  • +1 (1 vot)    
    Suspendare (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:24)

    freemistake [anonim]

    Are si Nstase asta o idee fixa!
    Nu ca l-as iubi acum pe Basescu....dar sa dupa ce pierzi alegerile in fata lui Basescu sa o tot ti una si buna tot timpul cu suspendarea lui Basescu mi se pare in mod clar o abordare de LOSER!
    Ai iesit din istorie Nastase....si tu si tradatorul de Iliescu.
  • 0 (0 voturi)    
    adica (Luni, 24 ianuarie 2011, 11:56)

    Bogdan [anonim]

    Basescu sa fie de acord cu cei care-l suspenda?Asta se va intampla numai cand Bombo va fi de acord cu cei care il ancheteaza, stie el, doasrele alea blocate in justitie...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by