Presedintele PSD Victor Ponta a discutat online despre o eventuala aliere cu liberalii

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 10 ianuarie 2011, 17:58 Actualitate | Politic


Victor Ponta
Foto: HotNews.ro
Liberalii au declarat ca alianta cu PSD ar trebui sa se faca in urmatoarele 30 de zile, dupa ce azi, PNL si PC au semnat protocolul privind formarea Aliantei de Centru-Dreapta.

Presedintele PSD Victor Ponta a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre ce pierde si ce castiga PSD dintr-o eventuala aliere cu liberalii si, din nou, cu Dan Voiculescu. Cele mai bune intrebari se vor regasi intr-un interviu realizat de Dan Tapalaga.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














Comentarii alese de moderator

  • cu respect (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:15)
    v [anonim]

    Domnule Victor Ponta,


    Vad peste tot comentarii dintre cele mai transante:
    -de pnl s-a ales prafu', i-a incalecat Iliescu, au iesit din istorie;
    -s-a transat ocuparea dreptei de catre pdl+UDMR;
    -Bratianu se rasuceste in mormant;
    Puteti sa-mi raspundeti de ce pdl-ul, (incluzandu-l si pe base) este asa de agitat cand i se intampla atat de multe lucruri bune?

  • social-democratie vs. liberalism (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:15)
    neagoe [utilizator]

    In cazul in care ati fi obligat sa aplicati sau sa sustineti politici liberale total opuse doctrinei PSD ce explicatii veti da electoratului social-democrat?

  • Despre alianta! (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:27)
    G.L. [anonim]

    1.Domnule Ponta ,va rog sa raspundeti sincer cat la % este contributia dvs. la aranjamentele acestor jocuri.
    2.Ce rol primiti dvs.in acest nou scenariu? Dar Iohanis?

  • 1/1 (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:38)
    vasile [anonim]

    veti admite sa fiti la paritate cu pnl,cand in sondaje aveti 40% si ei 20%.va multumesc.

  • D-le Ponta, (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:41)
    daniel [anonim]

    scopul politic declarat al viitoarei aliante PSD-PNL via PC este "debarcarea" lui Basescu si apoi impunerea unui guvern capabil sa scoata tara din criza.
    nu cumva insa alianta asta pur conjucturala vrea sa culeaga "roadele" guvernului Boc?
    nu cumva se previzioneaza un reviriment economic european (implicit si in Romania) si se doreste repetarea momentului din 2000 cant guvernarea Nastase a tras foloasele masurilor luate de guvernarea CDR?
    despre experienta partidului dvs. si viitorilor aliati in gestionarea situatiilor de criza nu trebuie sa ne mai vorbiti pentru ca sunt sigur,dar absolut sigur,ca nu ati fi mai buni ca altii.
    parerea mea.

  • d-le ponta (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:42)
    danahile [utilizator]

    As dori un raspuns transant, din partea dumneavoastra la doua intrebari.Care va fi pozitia dumneavoastra si implicit a PSD in raport cu modificarea constitutiei si reducerea numarului de parlamentari la 300 conform referendumului.Si 2 credeti ca UDMR va marsa in noua alianta pe care o veti face cu PNL dupa atacurile succesive la legea educatiei din partea PSD?Va multumesc.

  • doua intrebari simple, cu variante de raspuns (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:43)
    Le Meow [utilizator]

    Aliindu-va in mod oficial cu PNL - PC banuiesc ca intentionati sa oferiti o alternativa la guvernarea PDL, incepand cu alegerile din 2012. Doua intrebari referitor la aceasta alternativa:

    1. Daca alianta PNL - PSD - PC obtine 50% din voturi, Basescu este obligat de constitutie sa numeasca premierul din randurile acestei aliante. Daca Basescu nominalizeaza un liberal pentru a conduce guvernul, veti fi de acord?
    (a) Daca da, atunci ce parere credeti ca vor avea membrii si votantii PSD (care banuiesc ca vor fi mai numerosi decat electoratul PNL)? Dar parlamentarii PSD (care banuiesc ca vor fi mai numerosi decat parlamentarii PNL)?
    (b) Daca nu veti fi de acord, atunci de ce ar trebui sa va credem pe cuvant ca veti reusi sa cadeti de acord in orice alta problema importanta a tarii (in afara sintagmei 'jos Basescu')?

    2. Daca alianta PSD - PNL - PC ajunge la guvernare, ce fel de impozit va avea tara?
    (a) Impozit unic, ca in prezent, cum doreste PNL? Daca da, cum ii veti convinge pe PSD-isti si pe dv. insiva ca asa e mai bine?
    (b) Impozit progresiv, asa cum declarati dv. si PSD-ul de cate ori aveti ocazia? Daca da, cum ii veti convinge pe liberali?

    Daca la aceste doua intrebari exista si alte variante de raspuns, v-as ruga sa le prezentati pe scurt, cu argumente.

    Multumesc.

  • 2 intrebari (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:43)
    Io [anonim]

    Buna ziua domnule Ponta
    As dori sa aflu ce compromisuri ati face (ca formatiune politica cu anumite viziuni politice) pentru a crea o alianta capabila sa inlature de la putere actuala guvernare?
    Daca se va reusi acest lucru- inlaturarea actualei puteri- credeti ca ati avea solutii viabile si realiste pentru ca romanii sa traiasca mai decent decat acum?
    Va multumesc

  • Alianta cu ACD (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:46)
    Marius Vargas [anonim]

    Credeti ca este o idee atat de buna sa faceti o alianta cu ACD si sa lasati PDL singur pe cealalta parte a balantei politice?

  • Intrebare Victor Ponta (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:54)
    CorinaPanaitescu [anonim]

    Cum va rezolva viitoarea Alianta PSD-PNL problemele profesorilor? Cum va pune PSD in practica prevederile statului social in alianta cu liberalii?

  • Relatia cu China (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:09)
    Adrian [anonim]

    Domnule Victor Ponta, ati vorbit despre stimularea relatiilor economice cu Brazilia, India, China, Rusia. Despre ce este vorba mai exact si in ce domenii?

  • Intrebari... (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:24)
    Hopeless [anonim]

    1.D-le Ponta, in afara de ura fara margini pentru tot ceea ce a facut, face si va face PDL + Basescu, ce altceva mai aveti dvs. PSD ca partid de stanga, comun cu PC si PNL, partide care, teoretic, se vor de dreapta-centru-dreapta?!?!?!
    2.Credeti ca ura care va uneste este de ajuns pentru a guverna o tara?

  • Despre culisele Aliantei PNL-PC (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:30)
    Mirela [anonim]

    Stiati ca PNL i-a promis lui Dan Voiculescu functia de presedinte al Senatului? Ce parere aveti?

  • MIZA ESTE mare! (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:34)
    ion [anonim]

    Buna ziua domnule Ponta

    1) Credeti ca faceti cel mai BUN lucru intrind in alianta cu Crin Antonescu, adica credeti ca odata ajuns la putere ar fi mai maleabil, decit Basescu?

    2) Cum credeti ca va veti putea bucura de alianta cu PNL avind in vedere numarul mare de impotrivitori din partidul liberal, si de un mare numar de simpatizanti ai liberalilor. Va doresc succes si intelepciunea de a sti alege.

  • alianta PSD- PNL (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:02)
    Maria Popescu [anonim]

    Stimate domnule Ponta, daca imi amintesc bine, cam prin primavara anului trecut, domnul Mitrea propunea public o alianta PSD-PNL, inregistrata la tribunal, in care cele doua partide sa mearga cu candidati comuni etc. Atunci v-ati opus vehement, ba chiar l-ati amenintat pe domnul Mitrea ca, daca nu intelege sa se conformeze politicii partidului, e liber sa plece. Acum, constat ca ati ajuns la vorba lui, dar in conditii, zic eu, mai dezanvantajoase pentru PSD (liberalii s-au aliat cu conservatorii si pretind sa fie cel putin egali cu PSD intr-o viitoare alianta). Nu credeti ca domnul Mitrea avea dreptate acum un an cand vorbea despre alianta ? Daca ea se facea atunci, nu cumva PSD era intr-o pozitie mai avantajoasa, iar guvernul Boc era deja istorie ?

  • as dori cateva precizari (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:11)
    xy [anonim]

    despre Agenda 2019 si cum anume s-ar putea ralia PNL la propunerile economice de acolo:

    - pastrarea unei relatii strict de consultare si audit cu FMI (adica excludeti un nou acord?)

    - garantarea "substantei, dar si a cuantumului drepturilor privind accesul la sistemul de sanatate, la educatie, pensia, somajul, protectia copiilor, sprijinirea tinerilor, salariul minim, concediul, puterea de cumparare, drepturile sindicale etc." (adica orice taiere a pensiilor, salariilor, asistentei sociale ar fi interzisa, iar codul muncii ar ramane in forma actuala?)

  • domnule Ponta (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:14)
    neutrino [utilizator]

    daca credeti ca veti reusi sa atrageti voturi de la PDL alipindu-va cu PC si PNL va inselati. In sondaje sunteti cotat ca primii (inj jur de 40%).
    1) Nu va inteleg rationamentul politic de a va alatura cu aceasta alianta PNL-PC, sau sunteti "obligati de domnul Patriciu la un astfel de parteneriat?

    Daca totusi se va concluziona acest parteneriat...
    2) cum vedeti finalitatea, cine va candida pt. prezidentiale, dumneavoastra sau domnul Antonescu (fiecare cu ideologii total diferite)

  • Intrebari (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:49)
    dum_i [utilizator]

    1. Odata in alianta cu PNL, veti renunta la discursul agresiv dar lipsit de orice solutii in favoarea unui discurs care sa si contina idei de nivelul secolului in care suntem?

    2. Cati specialisti tehnici aveti in PSD? Cum se face selectia pe baza de valoare in partidul cu care vreti sa conduceti Romania?

  • CINE MAI RAMANE IN OPOZITIE IN 2012 ??? (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:01)
    DRAQULEA [anonim]

    Am o singura necunoscuta la care as dori un raspuns. Se presupune ca in 2012, Alianta PNL+PC - PSD vor castiga impreuna alegerile si inca detasat, tinand cont de erodarea PDL-ului. In aceste conditii, ati previyionat si care va mai fi opzitia sau in opoyitie va mai ramane doar minoritatile si UDMR-ul, adica NIMIC.

    Daca va fi sa fie asa, eu voi vota cu oricine, dar nu cu alianta dumneavoastra. Nu mi-ar placea sa vad din nou aliante mamut, care sa hotarasca tot ce misca in front , fara alternativa la putere. Nu cred ca ar fi o solutie buna cum nu a fost nici cei 70% PDL+PSD. Veti trece prin parlament tot ce doriti si se va fura tot ce se mai poate. Stim sigur ca astayi nu fura doar PDL-ul, mai scapa cate ceva si pe la PSD, deci oamenii isi mai dau si peste maini.

    Ce imi propuneti cu aceasta alianta, sa fim condusi fara alternativa?

  • mirabila alianta (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:16)
    mariana [anonim]

    Faptul ca PC-ul s-a grabit sa incheie o alianta in aceeasi zi in care a rupt o alianta(?), urmand ca ,in cel mult 30 zile sa refaca o alianta cu PSD-ul....Totul pare fara sens...De ce nu ati construit alianta cu PNL-ul de pe pozitia aliantei deja existente PSD+PC?Nu lasa PSD-ul impresia ca e ultimul venit la masa si ca mananca ce-a mai ramas?

  • Intrebare (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:21)
    George [anonim]

    1.Daca se dovedeste ca Crin Antonescu este Poumbacu, turnator cu dosar nr.2456 sca/DSS 01429 , mai faceti alianta cu PNL ?
    2.La liberali s-au c-am tulburat apele .
    Tariceanu , Orban, Adriana Saftoiu ,Vojganian s-au opus aliantei cu PC. Ce parere aveti?

  • Punerea in practica a Agendei 2019 (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:25)
    Catalin [anonim]

    In agenda 2019 pomeniti de sustinerea unor candidati comuni pentru Parlament, Presedinte de Consiliu Judetean, Primari de municipii resedinta de judet si chiar extins pana la nivel de orase si comune (in conditii obiective). Intrebare: cum vedeti acest lucru transpus in practica la nivelul listelor de consilieri locali si judeteni - sub forma unor liste comune ale Aliantei atat la nivel local si judetean?

  • /// (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:25)
    cristian jula [anonim]

    Credeti ca e momentul sa iasa si UDMR de la guvernare?...Cred ca au obtinut deja mult prea mult pentru o minoritate(editat de HotNews.ro)

  • intrebare (Luni, 10 ianuarie 2011, 22:17)
    MirceaA [utilizator]

    nu va este rusine sa fiti comunist?

  • 2 intrebari (Luni, 10 ianuarie 2011, 22:23)
    Alex [anonim]

    Pornesc de la premiza ca PSD urmareste castigarea alegerilor pentru a putea pune in practica propriul program de guvernare. Am doua intrebari:
    1. Ce avataj politic urmareste PSDul - un partid creditat cu 40% din preferintele romanilor, mult peste orice alt partid si peste orice coalitie plauzibila - prin alianta cu PNL si PC?
    2. Dati-ne exemplu de 3-4 initiative legislative importante sustinute de toate cele trei partide, care vor fi la varful agendei de guvernare a aliantei PSD-PNL-PC.

  • Opozitiei - Codul Muncii (Luni, 10 ianuarie 2011, 22:40)
    Mihai - Grecia [anonim]

    De ce intreaga opozitie nu are comentarii la intentia de modificare a Codului Muncii? Stiu liderii opozitiei ca de fapt modificarile nu sunt facute nici in interesul patronatelor cu atat mai putin al salariatilor in contextul in care aceste modificari sunt facute pentru perpetuarea la putere a prezentei coalitii? Prin masura de a introduce frica in salariati pentru pierderea locului de munca ii va face pe acestia sa nu aiba reactii sindicale, sa nu participe la greve, sa nu comenteze deciziile guvernului, s.a.m.d. Este aceasta si in interesul actualei opozitii in varianta in care vor ajunge la putere (teoretic)?

  • cetateanu' turmentat (Luni, 10 ianuarie 2011, 23:22)
    cosming@cosming.ro [utilizator]

    Dl. "Presendinte" hai noroc!

    V-as ruga cu cea mai mare consideratie sa nu aveti tupeul sa va auto infigeti la alegerile de presedinte!
    Mai aveti rabdare vreo 10 ani, ca amu nu avem nevoie de presedinti socialisti, ca ajungem ca si europenii astia, amu nu mai stiu cum sa se autosalveze de o noua criza.

    Asa si intrebarile, sa nu uit,
    A da , PNL = Partid Liberal , PSD = Partid Socialist..

    Ce alianta intre un libersal si un socialist, astea sunt niste prostii, nu aveti nimic bun in comun, nici idei, nici oameni, de ce sa va aliati ? Aveti in schimb in comun o gramada de membri cu procese prin tribunale si averi nejustificate, cu afaceri de privatizari dubioase, pentru astea puteti sa va aliati linistiti, dar va rog , mai intai schimbati-va tara,v-as recomanda cu caldura Afganistan.. am inteles ca e destul de caldut acolo. Sa-mi scrii te rog , Victor!

  • In afara de aroganta ce oferiti? (Luni, 10 ianuarie 2011, 23:28)
    Sorin [anonim]

    Am doua intrebari:
    1. Pe ce baza (valorica) apreciati ca votantii PDL sunt: non-intelectuali, incompetenti, hoti si alte apelative? Sunteti la curent cu faptul 90% dintre functionarii europeni romani care au trecut examene foarte dure si nu ca acelea pe le-ati trecut dvs in Romania sunt votanti PDL si implicit ai lui Basescu? Este o veste destul de proasta pentru dvs. caci acesti "nemernici" de functionari europeni sunt propagandisti voluntari ai PDL-ului mai credibili decat propagandistii platiti ai dvs.
    2. Daca Romania de pana in 2009 a fost "pe un drum corect" cum exlicati faptul ca daca PSD-ul ar fi ramas la putere nu am fi fost astazi membrii UE din cauza coruptiei spuse nu de Basescu ci de Comisia Europena la nivel de comisari europeni? Si stiti asta direct caci i s-a spus sotiei chiar de grupul socialist.

  • Cunoasteti Romania? (Luni, 10 ianuarie 2011, 23:53)
    Mihaela [anonim]

    Asta ar fi intrebarea numarul 1.Eu strabat Romania cam de 2 ori pe an de la Bucuresti la Arad si va pot spune ca in ultimii ani tara s-a schimbat major. Drumuri bune(nu autostrazi), sate frumoase( au disparut cocioabele murdare), servicii decente,mai multa curatenie. Este un progres evident.Poate din elicopter sau avion nu se vede, dar este evident
    Intrebarea 2 ar fi:
    -cum este posibil ca o intreaga clasa politica sa aiba acealasi discurs.Am citit interviul domnului Marga si m-am ingrozit.Atata platitudine nu mai gasesti decat la gospodinele cu 7 clase care stau la usa blocului( ca din pacate pentru ele au disparut cozile).Sigur,limbajul este mai ingrijit, cu multe vorbe, dar continutul este acelasi."0".Si atunci cu ce vreti sa cuceriti electoratul?Pentru ca in politica niciodata 1.3(procent PC) + 21(procent PNL)+ 38(procent PSD) nu fac 60%.Poate 48, daca ...

  • Ce parere aveti de urmatorul comentariu? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 0:12)
    TB [utilizator]

    Dan Voiculescu si-a cumparat partid liberal. Si-ar dori sa inchirieze si unul social democrat.

  • Alianta PNL-PSD bate PDL-ul? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 0:12)
    Ovidiu [anonim]

    Ce sanse sunt ca Alianta dintre partidul dumneavoastra si PNL+PC sa scoata PDL-ul de la Putere?

  • Depolitizarea institutilor statului (Marţi, 11 ianuarie 2011, 0:16)
    Monica [anonim]

    Cum veti reusi sa depolitizati institutiile administratiei locale si centrale?

  • Care este cel mai bun sistem electoral? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 0:21)
    Radu [anonim]

    Ar trebui continuat cu uninomilalul sau trebuie abandonat? Ce sistem asigura cea mai buna reprezentativitate?

  • PSD-PNL si Schengen (Marţi, 11 ianuarie 2011, 1:04)
    Victor [anonim]

    De ce nu am intrat in Spatiul Schengen si ce strategie ar trebui sa adopte Romania?

  • integritate ideologica (Marţi, 11 ianuarie 2011, 1:10)
    Ala Lala [anonim]

    Ca o persoana tanara, educata totusi in spiritul socialist al europei din zilele noastre, de ce ar trebui sa imi pun increderea intr-o alianta intre doua partide diametral opuse?

    Romania condusa de alianta PNL-PSD imi imaginez ca ar fi o utopie capitalista pentru Dinu Patriciu et co. si condusa politic de oameni de calibrul lui Vanghelie si Geoana.

    Pastrati-va integritatea politica inainte de a pierde respectul unei intregi generatii si a fi "ridicat" in rand cu greii PSD

  • sa zicem (Marţi, 11 ianuarie 2011, 3:17)
    NewLevel [anonim]

    Sa zicem ca Basescu e cel mai mare rau pentru tara si ca aceasta Alianta reuseste sa faca ce-si propune, adica sa-l dea jos. Ca sa reuseasca treaba asta Dvs. il veti suspenda in Parlament, invocind niste incalcari inexistente ale Constitutiei. Iar cind se va ajunge la referendum, probabil ca populatia, din cauza crizei economice, il va demite.
    1/ Este corect acest lucru? La alegerea presedintelui cuvintul hotaritor l-au avut votantii (adica un singur factor). La demitere votantii nu pot face nimic fara Parlament la fel cum Parlamentul nu poate face nimic fara votanti, adica sint implicate doua entitati distincte.
    2/ V-ati gindit la ce veti face dupa demitere, adica dupa ce alianta isi va fi indeplinit menirea?

  • Sa traiti! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 8:47)
    George [anonim]

    Daca puteti sa ne "dezvaluiti " una din masurile propuse de PSD pentru redrasarea economiei pe termen scurt.
    Ce face PSD-ul pentru tinreri pana in 35 ani care nu sunt lasati sa fie promovati in institutiile, companiile de stat. sunt tineri care au cate 2,3 masterate facute la stat nu la privat si nu pot promova datorita securistiilor, comunistilor din aceste institutiii, companii(CFR, finante, etc).
    Ce parere aveti despre disponibilizariile anuntate anul acesta de catre acest guvern incometent(CFR, politie, finante, invatamant)
    Cand il dati jos pe Basescu?
    Cu stijma si respect.

  • Cum veti actiona pentru depolitizarea Justitiei? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:23)
    Cornel [anonim]

    Cu totii vrem un DNA independent. Cum veti actiona pentru ca Justitia sa inceapa sa functioneze iar coruptii sa fie adusi in instanta?

  • Incredere (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:28)
    Anonim [anonim]

    Stimate domnule VP, v-am vazut aseara intr-o emisiune la Antena 1 in care spuneati ca scopul acestei aliante este sa castigati increderea oamenilor de rand, nimic altceva.
    Cu cateva luni in urma v-am trimis mail si am trimis si o adeziune pe site-ul PSD. Ulterior am revenit cu un comentariu pe aceasta tema intr-o emisiune a d-lui Gadea. Nimic. Nu m-a bagat nimeni in seama. Deci, EU am venit la voi si nu m-ati bagat in seama. Acum spuneti ca vreti sa-mi castigati increderea, cum domnule Ponta ? Esre a patra oara cand incerc sa va transmit un mesaj. Veti raspunde ?

  • schimbarea sistemelor de autorizare si control (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:33)
    Camelia [anonim]

    Ati spus ca unul din obiectivele Aliantei este schimbarea fundamentala a sistemelor de autorizare si control. Ce inseamna acest lucru?

  • Dupa ce ati gresit (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:37)
    ploiesteanu [anonim]

    formand un guvern cu PDL, veti recidiva unindu-va la guvernare cu alte 2 partide care au cu totul alta doctrina?
    Va uneste un singur deziderat prabusirea lui Basescu (care nu merita acest fotoliu, recunosc) sau idealurile Dvs sunt de unire a fortelor social-democrate pe esicherul politic romanesc, preluarea puterii si scoaterea Romaniei din criza politica?
    Va intreb pentru ca, am impresia, prea focalizati pe daramarea unui am, dar cu solutiile practice pentru redresarea tarii stati mai rau.

  • PSD (Marţi, 11 ianuarie 2011, 10:23)
    ranta [anonim]

    Buna ziua! Dece nu luati ,alaturi de Dumneavoastra,experienta pozitiva a lui Mircea Geoana? Dece nu incercati apropierea de Cristian Diaconescu? Multumesc!

  • Succes, domnule Ponta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:22)
    Andreescu [anonim]

    Spuneti-mi cu sinceritate care e lucrul de care va temeti ce mai mult in 2012.





6686 vizualizari

  • cu respect (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:15)

    v [anonim]

    Domnule Victor Ponta,


    Vad peste tot comentarii dintre cele mai transante:
    -de pnl s-a ales prafu', i-a incalecat Iliescu, au iesit din istorie;
    -s-a transat ocuparea dreptei de catre pdl+UDMR;
    -Bratianu se rasuceste in mormant;
    Puteti sa-mi raspundeti de ce pdl-ul, (incluzandu-l si pe base) este asa de agitat cand i se intampla atat de multe lucruri bune?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:14)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui v

      Dincolo de orice dispunta politica, singurele partide formate ideologic in 20 de ani in Romania sunt PSD, pe zona de stanga si PNL, in zona de dreapta. Orice discutie ideologica trebuie sa tina cont de aceasta realitate.
  • social-democratie vs. liberalism (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:15)

    neagoe [utilizator]

    In cazul in care ati fi obligat sa aplicati sau sa sustineti politici liberale total opuse doctrinei PSD ce explicatii veti da electoratului social-democrat?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:16)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui neagoe

      Nu voi aplica si nu voi sustine niciodata politici impotriva electoratului PSD, dar despre economie cred ca nu exista dogme, ci doar solutii eficiente.
      Cred mai mult in solutiile lui Keynes decat ale lui Friedman, dar amandoi au spus ca, in economie, conteaza ce da rezultate.
  • Despre alianta! (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:27)

    G.L. [anonim]

    1.Domnule Ponta ,va rog sa raspundeti sincer cat la % este contributia dvs. la aranjamentele acestor jocuri.
    2.Ce rol primiti dvs.in acest nou scenariu? Dar Iohanis?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:17)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui G.L.

      1. La constituirea unei platforme comune, contributia mea si a catorva dintre oamenii care imi sunt apropiati este de 50% si a lui Crin Antonescu si a echipei lui tot de 50%.

      2. N-am impartit roluri pentru ca nu suntem intr-o piesa.
  • 1/1 (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:38)

    vasile [anonim]

    veti admite sa fiti la paritate cu pnl,cand in sondaje aveti 40% si ei 20%.va multumesc.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:18)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui vasile

      nu am discutat de asa ceva
  • D-le Ponta, (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:41)

    daniel [anonim]

    scopul politic declarat al viitoarei aliante PSD-PNL via PC este "debarcarea" lui Basescu si apoi impunerea unui guvern capabil sa scoata tara din criza.
    nu cumva insa alianta asta pur conjucturala vrea sa culeaga "roadele" guvernului Boc?
    nu cumva se previzioneaza un reviriment economic european (implicit si in Romania) si se doreste repetarea momentului din 2000 cant guvernarea Nastase a tras foloasele masurilor luate de guvernarea CDR?
    despre experienta partidului dvs. si viitorilor aliati in gestionarea situatiilor de criza nu trebuie sa ne mai vorbiti pentru ca sunt sigur,dar absolut sigur,ca nu ati fi mai buni ca altii.
    parerea mea.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:19)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui daniel

      Nu sunt de acord. Scopul nostru politic nu este debarcarea lui Basescu, ci un nou model economic si social pentru urmatorii 8 - 10 ani. As dori sa aveti dreptate dvs. si dl. Boc privind succesul economic ald Romaniei in acest an. Din pacate toate sursele independente si obiective va contrazic. Marea temere pe care o am este preluarea guvernarii intr-un moment de catastrofa economica si sociala.
  • d-le ponta (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:42)

    danahile [utilizator]

    As dori un raspuns transant, din partea dumneavoastra la doua intrebari.Care va fi pozitia dumneavoastra si implicit a PSD in raport cu modificarea constitutiei si reducerea numarului de parlamentari la 300 conform referendumului.Si 2 credeti ca UDMR va marsa in noua alianta pe care o veti face cu PNL dupa atacurile succesive la legea educatiei din partea PSD?Va multumesc.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:21)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui danahile

      Da, de acord cu modificarea Constitutiei. Chiar si reducerea numarului de parlamentari, cu conditia sanctionarii migratiei politice.

      Nu stiu ce va face UDMR, dar constructia PSD - ACD trebuie facuta, indiferent de ce va decide UDMR.
  • doua intrebari simple, cu variante de raspuns (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:43)

    Le Meow [utilizator]

    Aliindu-va in mod oficial cu PNL - PC banuiesc ca intentionati sa oferiti o alternativa la guvernarea PDL, incepand cu alegerile din 2012. Doua intrebari referitor la aceasta alternativa:

    1. Daca alianta PNL - PSD - PC obtine 50% din voturi, Basescu este obligat de constitutie sa numeasca premierul din randurile acestei aliante. Daca Basescu nominalizeaza un liberal pentru a conduce guvernul, veti fi de acord?
    (a) Daca da, atunci ce parere credeti ca vor avea membrii si votantii PSD (care banuiesc ca vor fi mai numerosi decat electoratul PNL)? Dar parlamentarii PSD (care banuiesc ca vor fi mai numerosi decat parlamentarii PNL)?
    (b) Daca nu veti fi de acord, atunci de ce ar trebui sa va credem pe cuvant ca veti reusi sa cadeti de acord in orice alta problema importanta a tarii (in afara sintagmei 'jos Basescu')?

    2. Daca alianta PSD - PNL - PC ajunge la guvernare, ce fel de impozit va avea tara?
    (a) Impozit unic, ca in prezent, cum doreste PNL? Daca da, cum ii veti convinge pe PSD-isti si pe dv. insiva ca asa e mai bine?
    (b) Impozit progresiv, asa cum declarati dv. si PSD-ul de cate ori aveti ocazia? Daca da, cum ii veti convinge pe liberali?

    Daca la aceste doua intrebari exista si alte variante de raspuns, v-as ruga sa le prezentati pe scurt, cu argumente.

    Multumesc.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:23)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Le Meow

      1. Alianta PSD - ACD trebuie sa obtina majoritate absoluta in Parlament si va propune o singura persoana pentru functia de prim-ministru si un Guvern comun. Nu exista, deci, vreun pericol privind o neinelegere.

      2. Romania va trebui, ca vrem sau nu, sa respecte deciziile europene, care prevad dupa 2013 o medie europeana a taxarii si evitarea dumping-ului fiscal in cadrul UE. Dezvoltarea si stimularea economica nu se vor face pe baza fiscalitatii, ci a unor masuri de alt timp.
  • 2 intrebari (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:43)

    Io [anonim]

    Buna ziua domnule Ponta
    As dori sa aflu ce compromisuri ati face (ca formatiune politica cu anumite viziuni politice) pentru a crea o alianta capabila sa inlature de la putere actuala guvernare?
    Daca se va reusi acest lucru- inlaturarea actualei puteri- credeti ca ati avea solutii viabile si realiste pentru ca romanii sa traiasca mai decent decat acum?
    Va multumesc
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:25)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Io

      Sunt absolut convins ca si Crin Antonescu si eu vom face compromisuri inevitabile, dar necesare pentru constructia unei platforme intre partide atat de puternice si orgolioase. Important este daca rezultatul va fi mai bun decat o actiune separata. Da, solutiile pe care le propunem le puteti deja gasi in Agenda 2019, dar in mod sigur acestea pot fi imbunatatite si completate.
  • Alianta cu ACD (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:46)

    Marius Vargas [anonim]

    Credeti ca este o idee atat de buna sa faceti o alianta cu ACD si sa lasati PDL singur pe cealalta parte a balantei politice?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:26)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Marius Vargas

      Da, cred ca este foarte bine sa-l lasam pe dl. Basescu si PDL de o parte a politicii si noi ceilalti sa fim clar si hotarat in partea cealalta. Diferenta intre noi va fi mai usor de evaluat si judecat de cei care voteaza.
  • Demos cratos. Democratie (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:52)

    Bogdan [anonim]

    ///

    2. Existand referendum care spune clar, Legislativ unicameral, veti respecta sau NU acest referendum?
  • Intrebare Victor Ponta (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:54)

    CorinaPanaitescu [anonim]

    Cum va rezolva viitoarea Alianta PSD-PNL problemele profesorilor? Cum va pune PSD in practica prevederile statului social in alianta cu liberalii?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:28)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui CorinaPanaitescu

      Statul social nu este o creatie de stanga, ci un sistem introdus in special in America si apoi in Europa Occidentala dupa al doilea razboi mondial. Dreptul la scoala, asistenta medicala, somaj, pensie sunt in egala masura acceptate si de liberali chiar daca reprezinta esenta mesajului politic al PSD.

      Pentru sistemul de educatie, revenirea la pactul incheiat in urma cu cativa ani, care a fost practic denuntat prin adoptarea actualei legi a educatiei.
  • 2 intrebari (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:57)

    George [anonim]

    ///
    //
    3. Ca si Geoana ati avut o sansa de a reforma PSD. Ati pierdut-o, ca si fostul "presedinte" pentru simplul motiv ca dvs nu ati fost ales pentru a reforma PSD-ul ci pentru a-l pastra in aceleasi tipare criptocomuniste patentate de dl Iliescu si Nastase?

    Presupun ca raspunsurile dvs. vor fi sincere si directe, asa cum PSD a fost intotdeauna "sincer" cu romanii. Mai ales cu cei care l-au votat.
  • Relatia cu China (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:09)

    Adrian [anonim]

    Domnule Victor Ponta, ati vorbit despre stimularea relatiilor economice cu Brazilia, India, China, Rusia. Despre ce este vorba mai exact si in ce domenii?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:30)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Adrian

      In primul rand, cu aceste tari relatiile economice vin numai dupa o normalizare a relatiilor politice. Acestea ne pot sprijini si in partea financiara (sa nu mai depindem de imprumuturile de la FMI), investitionala dar si pentru a accepta sa devina piete de desfacere pentru produsele si serviciile romanesti.
  • Intrebari... (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:24)

    Hopeless [anonim]

    1.D-le Ponta, in afara de ura fara margini pentru tot ceea ce a facut, face si va face PDL + Basescu, ce altceva mai aveti dvs. PSD ca partid de stanga, comun cu PC si PNL, partide care, teoretic, se vor de dreapta-centru-dreapta?!?!?!
    2.Credeti ca ura care va uneste este de ajuns pentru a guverna o tara?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:32)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Hopeless

      1. Nu am nici un fel de ura fata de dl Basescu si PDL. Am o mare dezamagire pentru sansa ratata de Romania in ultimii 6 ani. Si am o evidenta indignare cand vad faptele doamnei Anastase, Ridzi, Udrea ca raman nesanctionate. Tocmai din acest motiv proiectul pe care l-am propus Aliantei de Centru Dreapta si lui Crin Antonescu nu se limiteaza la mandatul lui Traian Basescu, care expira in 2014 cel mai tarziu, ci o agenda pe 8 ani.
  • Despre culisele Aliantei PNL-PC (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:30)

    Mirela [anonim]

    Stiati ca PNL i-a promis lui Dan Voiculescu functia de presedinte al Senatului? Ce parere aveti?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:33)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mirela

      Nu cunosc discutiile intre PNL si PC decat la nivel de principiu si nu am discutat despre nominalizari pentru nici o functie, nici cea de presedinte al tarii, prim ministru si cu atat mai putin sefi de camere.
  • MIZA ESTE mare! (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:34)

    ion [anonim]

    Buna ziua domnule Ponta

    1) Credeti ca faceti cel mai BUN lucru intrind in alianta cu Crin Antonescu, adica credeti ca odata ajuns la putere ar fi mai maleabil, decit Basescu?

    2) Cum credeti ca va veti putea bucura de alianta cu PNL avind in vedere numarul mare de impotrivitori din partidul liberal, si de un mare numar de simpatizanti ai liberalilor. Va doresc succes si intelepciunea de a sti alege.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:34)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui ion

      1. Sunt absolut convins ca orice comparatie personala intre Traian Basescu si Crin Antonescu este nepotrivita si, in timp ce in dl Basescu increderea mea si a PSD este zero, cu Crin Antonescu si liberalii putem sa avem incredere pentru un proiect pe termen mediu si lung.
  • coalitie stinga-centru-dreapta ? (Luni, 10 ianuarie 2011, 19:46)

    GeorgeT [anonim]

    1.in cazul ca partidul condul de dv se aliaza cu noua coalitie de centru-dreapta , va deveni noua coalitie
    de stinga-centru-dreapta ?
    2. Vom avea nevoie in Romania de mai multe partide in cazul in care coalitia stinga-centru-dreapta va acoperi tot spectrul politic ?
    //
    //
  • alianta PSD- PNL (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:02)

    Maria Popescu [anonim]

    Stimate domnule Ponta, daca imi amintesc bine, cam prin primavara anului trecut, domnul Mitrea propunea public o alianta PSD-PNL, inregistrata la tribunal, in care cele doua partide sa mearga cu candidati comuni etc. Atunci v-ati opus vehement, ba chiar l-ati amenintat pe domnul Mitrea ca, daca nu intelege sa se conformeze politicii partidului, e liber sa plece. Acum, constat ca ati ajuns la vorba lui, dar in conditii, zic eu, mai dezanvantajoase pentru PSD (liberalii s-au aliat cu conservatorii si pretind sa fie cel putin egali cu PSD intr-o viitoare alianta). Nu credeti ca domnul Mitrea avea dreptate acum un an cand vorbea despre alianta ? Daca ea se facea atunci, nu cumva PSD era intr-o pozitie mai avantajoasa, iar guvernul Boc era deja istorie ?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:36)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Maria Popescu

      In 2010 conditiile nu erau inca pregatite pentru asemenea alianta. Ma bucur ca si dl Mitrea m-a ascultat pe mine si eu pe el. Si ajungem la momentul potrivit la o solutie buna.
  • as dori cateva precizari (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:11)

    xy [anonim]

    despre Agenda 2019 si cum anume s-ar putea ralia PNL la propunerile economice de acolo:

    - pastrarea unei relatii strict de consultare si audit cu FMI (adica excludeti un nou acord?)

    - garantarea "substantei, dar si a cuantumului drepturilor privind accesul la sistemul de sanatate, la educatie, pensia, somajul, protectia copiilor, sprijinirea tinerilor, salariul minim, concediul, puterea de cumparare, drepturile sindicale etc." (adica orice taiere a pensiilor, salariilor, asistentei sociale ar fi interzisa, iar codul muncii ar ramane in forma actuala?)
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:37)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui xy

      Da, si PNL este de acord sa avem cu FMI un acord doar de audit si consultare, fara imprumuturi.

      Am explicat mai sus ca statul social nu este doar al partidelor de stanga, ci e un model american si european de dupa al doilea razboi mondial, modelul de wellfare - state.
  • domnule Ponta (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:14)

    neutrino [utilizator]

    daca credeti ca veti reusi sa atrageti voturi de la PDL alipindu-va cu PC si PNL va inselati. In sondaje sunteti cotat ca primii (inj jur de 40%).
    1) Nu va inteleg rationamentul politic de a va alatura cu aceasta alianta PNL-PC, sau sunteti "obligati de domnul Patriciu la un astfel de parteneriat?

    Daca totusi se va concluziona acest parteneriat...
    2) cum vedeti finalitatea, cine va candida pt. prezidentiale, dumneavoastra sau domnul Antonescu (fiecare cu ideologii total diferite)
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:39)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui neutrino

      Nu stiu daca vom obtine mai multe voturi impreuna decat separat, dar stiu ca vom putea impiedica un nou abuz constitutional din partea dlui Basescu si ca vom munci impreuna in perioada extrem de grea de dupa preluarea guvernarii.

      Aluzia la dl Patriciu cred ca este o confuzie in ce ma priveste.

      2. Va candida din partea aliantei PSD - ACD la functia de presedinte cel care va fi in sondajele de opinie aflat pe primul loc in preferinta electoratului.
  • incalcarea Constitutiei (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:19)

    luki [anonim]

    Dle Ponta,
    v-am auzit azi vorbind,cu subiect si predicat,despre unul dintre obiectivele pe termen scurt ale preconizatei aliante PSD-PNL-PC(felix),anume schimbarea presedintelui.Atat timp cat nu pomeniti,macar formal,despre conditia necesara ca presedintele sa fi incalcat grav Constitutia pentru a putea fi suspendat,aceast punct din programul dvs nu constituie in sine o incalcare grosolana a spiritului si literei Constitutiei Romaniei?
    In timp ce presedintele Basescu ar trebui penalizat pentru incalcarea Constitutiei,dvs si Crin Antonescu ati primit dispensa ?
  • vanghelie (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:33)

    travis [utilizator]

    Ce parere aveti despre scandalul exhumarii lui Iacob Lahovary si cumpararea cavoului de catre Marean Vanghelie? Poate fi sprijinit politic un asemenea personaj?
  • Intrebari (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:49)

    dum_i [utilizator]

    1. Odata in alianta cu PNL, veti renunta la discursul agresiv dar lipsit de orice solutii in favoarea unui discurs care sa si contina idei de nivelul secolului in care suntem?

    2. Cati specialisti tehnici aveti in PSD? Cum se face selectia pe baza de valoare in partidul cu care vreti sa conduceti Romania?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:41)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui dum_i

      1. Da, voi utiliza mult mai atent discursul agresiv, pentru ca solutiile economice pe care le-am propus, le-am promovat in aceasta perioada se pare ca ajung mai greu la electorat, asa cum s-a intamplat si la dvs.
  • CINE MAI RAMANE IN OPOZITIE IN 2012 ??? (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:01)

    DRAQULEA [anonim]

    Am o singura necunoscuta la care as dori un raspuns. Se presupune ca in 2012, Alianta PNL+PC - PSD vor castiga impreuna alegerile si inca detasat, tinand cont de erodarea PDL-ului. In aceste conditii, ati previyionat si care va mai fi opzitia sau in opoyitie va mai ramane doar minoritatile si UDMR-ul, adica NIMIC.

    Daca va fi sa fie asa, eu voi vota cu oricine, dar nu cu alianta dumneavoastra. Nu mi-ar placea sa vad din nou aliante mamut, care sa hotarasca tot ce misca in front , fara alternativa la putere. Nu cred ca ar fi o solutie buna cum nu a fost nici cei 70% PDL+PSD. Veti trece prin parlament tot ce doriti si se va fura tot ce se mai poate. Stim sigur ca astayi nu fura doar PDL-ul, mai scapa cate ceva si pe la PSD, deci oamenii isi mai dau si peste maini.

    Ce imi propuneti cu aceasta alianta, sa fim condusi fara alternativa?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:42)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui DRAQULEA

      oamenii decid la vot reprezentarea in Parlament. Trebuie sa facem un sistem in care vointa populara sa nu mai fie fraudata asa cum se intampla azi prin formarea UNPR si prezenta altor parlamentari care au fost votati cu un anumit discurs si acum se afla exact in partea opusa.
  • mirabila alianta (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:16)

    mariana [anonim]

    Faptul ca PC-ul s-a grabit sa incheie o alianta in aceeasi zi in care a rupt o alianta(?), urmand ca ,in cel mult 30 zile sa refaca o alianta cu PSD-ul....Totul pare fara sens...De ce nu ati construit alianta cu PNL-ul de pe pozitia aliantei deja existente PSD+PC?Nu lasa PSD-ul impresia ca e ultimul venit la masa si ca mananca ce-a mai ramas?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:44)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui mariana

      Si inainte sa fiu presedinte al PSD, si dupa nu am ascuns faptul ca locul Partidului Conservator nu este intr-o alianta de stanga, ci una de dreapta. Faptul ca acum se aseaza la masa doua parti clarificate ideologic si chiar personal este solutia cea mai buna.
  • Intrebare (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:21)

    George [anonim]

    1.Daca se dovedeste ca Crin Antonescu este Poumbacu, turnator cu dosar nr.2456 sca/DSS 01429 , mai faceti alianta cu PNL ?
    2.La liberali s-au c-am tulburat apele .
    Tariceanu , Orban, Adriana Saftoiu ,Vojganian s-au opus aliantei cu PC. Ce parere aveti?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:46)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui George

      1. Sunt convins ca scandalul "Porumbacu" este un neadevar, dar imi amintesc ca PSD in decembrie 2008, din pacate, a semnat un acord cu PDL care era condus de dl Basescu si dl Boc. Asa ca apartenenta la vechea securitate sau la UASCR in cazul d-lui Boc nu sunt defectele cele mai mari ale unui politician.

      2. Nu comentez niciodata ce se intampla in curtea altui partid. Pentru noi, Crin Antonescu este singurul partener de discutie.
  • Punerea in practica a Agendei 2019 (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:25)

    Catalin [anonim]

    In agenda 2019 pomeniti de sustinerea unor candidati comuni pentru Parlament, Presedinte de Consiliu Judetean, Primari de municipii resedinta de judet si chiar extins pana la nivel de orase si comune (in conditii obiective). Intrebare: cum vedeti acest lucru transpus in practica la nivelul listelor de consilieri locali si judeteni - sub forma unor liste comune ale Aliantei atat la nivel local si judetean?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:47)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Catalin

      Sustin ideea unui candidat comun la alegerile care au un singur tur (presedinte de Consiliu Judetean) iar la celelalte, daca va fi posibil, va fi foarte bine.
  • /// (Luni, 10 ianuarie 2011, 21:25)

    cristian jula [anonim]

    Credeti ca e momentul sa iasa si UDMR de la guvernare?...Cred ca au obtinut deja mult prea mult pentru o minoritate(editat de HotNews.ro)
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:49)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui cristian jula

      Consider ca UDMR si-a indeplinit toate obiectivele pentru comunitatea maghiara si este timpul sa se gandeasca la obiective sociale, daca nu si nationale.
  • intrebare (Luni, 10 ianuarie 2011, 22:17)

    MirceaA [utilizator]

    nu va este rusine sa fiti comunist?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:50)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui MirceaA

      Aveam 17 ani in 1989 cand am iesit pe strada contra lui Ceausescu si 18 ani cand am fost in Piata Universitatii. Nu-mi este rusine de nimic din ce-am facut pana acum.
  • 2 intrebari (Luni, 10 ianuarie 2011, 22:23)

    Alex [anonim]

    Pornesc de la premiza ca PSD urmareste castigarea alegerilor pentru a putea pune in practica propriul program de guvernare. Am doua intrebari:
    1. Ce avataj politic urmareste PSDul - un partid creditat cu 40% din preferintele romanilor, mult peste orice alt partid si peste orice coalitie plauzibila - prin alianta cu PNL si PC?
    2. Dati-ne exemplu de 3-4 initiative legislative importante sustinute de toate cele trei partide, care vor fi la varful agendei de guvernare a aliantei PSD-PNL-PC.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:51)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Alex

      Urmarim sa putem pune in practica programul pe care-l asteapta cei 40% care ne voteaza si sa nu muncim singuri in acest proiect.

      O strategie economica si sociala, depolitizarea de la secretari de stat in jos si reconstructia unui mediu propice pentru crearea de locuri de munca.
  • Intrebare (Luni, 10 ianuarie 2011, 22:28)

    HP [utilizator]

    Care considerati ca este relevanta si importanta pastrarii liniilor doctrinare originale ale unui partid ?

    Exista situatii care justifica abaterea de la doctrina partidului ?

    Va ghidati in politica dupa zicala "scopul scuza mijloacele" ?

    De ce 5 milioane de votanti sunt mai importanti ca alti 5 ?

    PSD si "stramosii" sai au distrus tot prin politicile populiste, de stanga. De ce "noul" PSD nu refuza, nu condamna si nu renunta categoric la traseismul politic si la aceste politici daunoase si ieftine ?
  • Opozitiei - Codul Muncii (Luni, 10 ianuarie 2011, 22:40)

    Mihai - Grecia [anonim]

    De ce intreaga opozitie nu are comentarii la intentia de modificare a Codului Muncii? Stiu liderii opozitiei ca de fapt modificarile nu sunt facute nici in interesul patronatelor cu atat mai putin al salariatilor in contextul in care aceste modificari sunt facute pentru perpetuarea la putere a prezentei coalitii? Prin masura de a introduce frica in salariati pentru pierderea locului de munca ii va face pe acestia sa nu aiba reactii sindicale, sa nu participe la greve, sa nu comenteze deciziile guvernului, s.a.m.d. Este aceasta si in interesul actualei opozitii in varianta in care vor ajunge la putere (teoretic)?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:53)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mihai - Grecia

      Codul Muncii este una din preocuparile esentiale ale PSD si a facut obiectul unui program comun cu sindicatele si al unei intalniri avute ieri cu reprezentantii Bancii Mondiale. Incercam sa oprim prin orice mijloc intentia guvernului Boc de a adopta modificarile la Codul Muncii tot prin angajarea raspunderii Guvernului.
  • cetateanu' turmentat (Luni, 10 ianuarie 2011, 23:22)

    cosming@cosming.ro [utilizator]

    Dl. "Presendinte" hai noroc!

    V-as ruga cu cea mai mare consideratie sa nu aveti tupeul sa va auto infigeti la alegerile de presedinte!
    Mai aveti rabdare vreo 10 ani, ca amu nu avem nevoie de presedinti socialisti, ca ajungem ca si europenii astia, amu nu mai stiu cum sa se autosalveze de o noua criza.

    Asa si intrebarile, sa nu uit,
    A da , PNL = Partid Liberal , PSD = Partid Socialist..

    Ce alianta intre un libersal si un socialist, astea sunt niste prostii, nu aveti nimic bun in comun, nici idei, nici oameni, de ce sa va aliati ? Aveti in schimb in comun o gramada de membri cu procese prin tribunale si averi nejustificate, cu afaceri de privatizari dubioase, pentru astea puteti sa va aliati linistiti, dar va rog , mai intai schimbati-va tara,v-as recomanda cu caldura Afganistan.. am inteles ca e destul de caldut acolo. Sa-mi scrii te rog , Victor!
  • In afara de aroganta ce oferiti? (Luni, 10 ianuarie 2011, 23:28)

    Sorin [anonim]

    Am doua intrebari:
    1. Pe ce baza (valorica) apreciati ca votantii PDL sunt: non-intelectuali, incompetenti, hoti si alte apelative? Sunteti la curent cu faptul 90% dintre functionarii europeni romani care au trecut examene foarte dure si nu ca acelea pe le-ati trecut dvs in Romania sunt votanti PDL si implicit ai lui Basescu? Este o veste destul de proasta pentru dvs. caci acesti "nemernici" de functionari europeni sunt propagandisti voluntari ai PDL-ului mai credibili decat propagandistii platiti ai dvs.
    2. Daca Romania de pana in 2009 a fost "pe un drum corect" cum exlicati faptul ca daca PSD-ul ar fi ramas la putere nu am fi fost astazi membrii UE din cauza coruptiei spuse nu de Basescu ci de Comisia Europena la nivel de comisari europeni? Si stiti asta direct caci i s-a spus sotiei chiar de grupul socialist.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:55)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sorin

      1. Niciodata nu am facut si nu voi face vreo apreciere la adresa votantilor vreunui partid. Criticile mele se indreapta catre PDL si liderii acestuia.

      2. Sunt convins ca stiti ca si mine ca toate cele 31 de capitole de negociere cu UE au fost incheiate pana in decembrie 2004 in timpul guvernului PSD.
  • Cunoasteti Romania? (Luni, 10 ianuarie 2011, 23:53)

    Mihaela [anonim]

    Asta ar fi intrebarea numarul 1.Eu strabat Romania cam de 2 ori pe an de la Bucuresti la Arad si va pot spune ca in ultimii ani tara s-a schimbat major. Drumuri bune(nu autostrazi), sate frumoase( au disparut cocioabele murdare), servicii decente,mai multa curatenie. Este un progres evident.Poate din elicopter sau avion nu se vede, dar este evident
    Intrebarea 2 ar fi:
    -cum este posibil ca o intreaga clasa politica sa aiba acealasi discurs.Am citit interviul domnului Marga si m-am ingrozit.Atata platitudine nu mai gasesti decat la gospodinele cu 7 clase care stau la usa blocului( ca din pacate pentru ele au disparut cozile).Sigur,limbajul este mai ingrijit, cu multe vorbe, dar continutul este acelasi."0".Si atunci cu ce vreti sa cuceriti electoratul?Pentru ca in politica niciodata 1.3(procent PC) + 21(procent PNL)+ 38(procent PSD) nu fac 60%.Poate 48, daca ...
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:56)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mihaela

      Mihaela, te rog sa ma iei si pe mine in tara despre care vorbesti.
  • Ce parere aveti de urmatorul comentariu? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 0:12)

    TB [utilizator]

    Dan Voiculescu si-a cumparat partid liberal. Si-ar dori sa inchirieze si unul social democrat.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:57)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui TB

      Tocmai am iesit din alianta cu PC. Nu inteleg intrebarea dvs.
  • Alianta PNL-PSD bate PDL-ul? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 0:12)

    Ovidiu [anonim]

    Ce sanse sunt ca Alianta dintre partidul dumneavoastra si PNL+PC sa scoata PDL-ul de la Putere?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:57)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ovidiu

      Oamenii decid la vot. Noi vrem alegeri, PDL nu vrea.
  • Depolitizarea institutilor statului (Marţi, 11 ianuarie 2011, 0:16)

    Monica [anonim]

    Cum veti reusi sa depolitizati institutiile administratiei locale si centrale?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:58)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Monica

      Trebuie demisi cei numiti pe criterii politice si sa nu fie numiti imediat altii din partidele care castiga, ci trebuie revenit la legea pe model francez a functionarului public.
  • Care este cel mai bun sistem electoral? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 0:21)

    Radu [anonim]

    Ar trebui continuat cu uninomilalul sau trebuie abandonat? Ce sistem asigura cea mai buna reprezentativitate?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:59)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Radu

      Cel mai bun sistem electoral nu exista. Exista doar sisteme care asigura ca votul nu este cumparat, fraudat sau ignorat. Si pe acela trebuie sa-l implementam. Noi sustinem sistemul german, care prevede votul mixt.
  • PSD-PNL si Schengen (Marţi, 11 ianuarie 2011, 1:04)

    Victor [anonim]

    De ce nu am intrat in Spatiul Schengen si ce strategie ar trebui sa adopte Romania?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:00)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Victor

      Din pacate, aderarea la spatiul Schengen a fost un prilej pentru marile tari europene sa puna pe Romania doua stampile extrem de periculoase: coruptia si crima organizata. Faptul ca regimul Basescu primeste aceste stampile nu ma face sa ignor cat de greu si cat de mult timp ne va lua sa le stergem.
  • pro sau contra alinta? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 1:06)

    Mircea Dumitru [anonim]

    Domnule Ponta, ce v-a facut sa acceptati ideea unei aliante cu PNL-ul? Imi amintesc ca ca anul trecut cand Miron Mitrea a propus o alianta PSD-PNL erati foarte convins ca respectiva alianta este impotriva politicii partidului. Ce s-a schimbat de atunci pana acum? Ce v-a facut sa va schimbati (radical) opinia?
  • integritate ideologica (Marţi, 11 ianuarie 2011, 1:10)

    Ala Lala [anonim]

    Ca o persoana tanara, educata totusi in spiritul socialist al europei din zilele noastre, de ce ar trebui sa imi pun increderea intr-o alianta intre doua partide diametral opuse?

    Romania condusa de alianta PNL-PSD imi imaginez ca ar fi o utopie capitalista pentru Dinu Patriciu et co. si condusa politic de oameni de calibrul lui Vanghelie si Geoana.

    Pastrati-va integritatea politica inainte de a pierde respectul unei intregi generatii si a fi "ridicat" in rand cu greii PSD
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:02)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ala Lala

      Voi ramane intotdeauna un social democrat in sens european, iar o platforma politica alaturi de liberali nu imi va schimba sau afecta aceste convingeri. Ati citat trei nume care nu au fost si nu vor fi niciodata printre apropiatii mei.
  • sa zicem (Marţi, 11 ianuarie 2011, 3:17)

    NewLevel [anonim]

    Sa zicem ca Basescu e cel mai mare rau pentru tara si ca aceasta Alianta reuseste sa faca ce-si propune, adica sa-l dea jos. Ca sa reuseasca treaba asta Dvs. il veti suspenda in Parlament, invocind niste incalcari inexistente ale Constitutiei. Iar cind se va ajunge la referendum, probabil ca populatia, din cauza crizei economice, il va demite.
    1/ Este corect acest lucru? La alegerea presedintelui cuvintul hotaritor l-au avut votantii (adica un singur factor). La demitere votantii nu pot face nimic fara Parlament la fel cum Parlamentul nu poate face nimic fara votanti, adica sint implicate doua entitati distincte.
    2/ V-ati gindit la ce veti face dupa demitere, adica dupa ce alianta isi va fi indeplinit menirea?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:03)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui NewLevel

      1. Corect este ca oamenii sa poata sa decida ei prin vot ce este mai bine pentru Romania. Opinia mea sau a dvs. trebuie sa respecte principiul de mai sus.
  • cine va fi opozant? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 8:28)

    naiv [anonim]

    in ipoteaz aliantiei cu PNL+PC, cine ramane in opozitie? declaratia lui Crin Antonescu si a DVS. arata ca se doreste anihilarea (democratica) a PDL? deci cine va fi in opozitie? ce % din parlamentul cel nou va fi reprezentat de opozitie?
  • Sa traiti! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 8:47)

    George [anonim]

    Daca puteti sa ne "dezvaluiti " una din masurile propuse de PSD pentru redrasarea economiei pe termen scurt.
    Ce face PSD-ul pentru tinreri pana in 35 ani care nu sunt lasati sa fie promovati in institutiile, companiile de stat. sunt tineri care au cate 2,3 masterate facute la stat nu la privat si nu pot promova datorita securistiilor, comunistilor din aceste institutiii, companii(CFR, finante, etc).
    Ce parere aveti despre disponibilizariile anuntate anul acesta de catre acest guvern incometent(CFR, politie, finante, invatamant)
    Cand il dati jos pe Basescu?
    Cu stijma si respect.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:04)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui George

      In primul rand abrogam dispozitia guvernului Boc de blocare a posturilor pentru noi absolventi.

      Introducem conform programului nostru prevederea ca firmele care angajeaza noi absolventi nu platesc contributii sociale timp de un an, cu conditia sa mai tina inca minim un an acea persoana angajata.

      Revenim la sistemul de microintreprinderi.
  • Traian Basescu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:16)

    Jeu [utilizator]

    Domnule Ponta, ati afirmat in nenumarate randuri ca Traian Basescu este cel mai mare dusman al poporului si persoana cea mai rea cu putinta cu care nu va veti alia niciodata. Intrebarile mele sunt:
    1) Puteti da exemple concrete de fapte facute de Traian Basescu si care sa arate ca acesta a vrut raul poporului si eventual binele lui personal sau al partidului sau PDL?
    2) Puteti da un exemplu pozitiv despre Traian Basescu?
  • Cum veti actiona pentru depolitizarea Justitiei? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:23)

    Cornel [anonim]

    Cu totii vrem un DNA independent. Cum veti actiona pentru ca Justitia sa inceapa sa functioneze iar coruptii sa fie adusi in instanta?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:06)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cornel

      Parchetul (nu doar DNA) trebuie scos de sub influenta ministrului justitiei si de sub numirea sefilor de catre presedintele tarii. Pentru justitie nu exista alta solutie mai buna decat independenta fata de executiv si audit public.
  • Incredere (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:28)

    Anonim [anonim]

    Stimate domnule VP, v-am vazut aseara intr-o emisiune la Antena 1 in care spuneati ca scopul acestei aliante este sa castigati increderea oamenilor de rand, nimic altceva.
    Cu cateva luni in urma v-am trimis mail si am trimis si o adeziune pe site-ul PSD. Ulterior am revenit cu un comentariu pe aceasta tema intr-o emisiune a d-lui Gadea. Nimic. Nu m-a bagat nimeni in seama. Deci, EU am venit la voi si nu m-ati bagat in seama. Acum spuneti ca vreti sa-mi castigati increderea, cum domnule Ponta ? Esre a patra oara cand incerc sa va transmit un mesaj. Veti raspunde ?
    • raspupns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:07)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Anonim

      Imi cer scuze daca este asa. Va rog lasati-mi un contact, unde va gasesc.
  • d-le Ponta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:32)

    daniel [anonim]

    faceti va rog un exercitiu de imaginatie:
    -in proiectul dvs. politic se doreste si cooptarea UDMR si sa admitem ca reusiti avand o majoritate PSD-PNL-PC-UDMR.
    pentru a fi parafata o astfel de alianta va presupune colaborarea la guvernare si dupa 2012 (sau dupa eventuale anticipate).
    daca PDL are acum 10-12% si se erodeaza (dupa cum dvs. afirmati) si nici un alt partid nou infiintat nu va trece pragul parlamentar ,ve-ti guverna cu 80-85%.
    nu "miroase" cumva a Mare Adunare Nationala sau a ...."duma" sovietica?
  • schimbarea sistemelor de autorizare si control (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:33)

    Camelia [anonim]

    Ati spus ca unul din obiectivele Aliantei este schimbarea fundamentala a sistemelor de autorizare si control. Ce inseamna acest lucru?
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:09)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Camelia

      Am discutat si cu Banca Mondiala si cu alte structuri internationale pentru a gasi un sistem prin care toate autorizatiile pentru inceperea unei afaceri sau a unei constructii sa fie acordate intr-un sistem unificat si, de asemenea, toate tipurile de control care astazi exaspereaza orice firma din Romania sa poata sa fie intr-o formula sau alta unificate.
  • Despre aliantă (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:34)

    ionut [anonim]

    De mai mult timp fac pronisticuri politice şi până acum mi-au ieşit toate. De câteva zile încerc să înţeleg rostul acestei alianţe care se vrea a se realiza, sincer nu găsesc decât unu şi anume ca după următoarele alegeri să-l obligaţi pe Băsescu, să pună primul ministru de la aceasă alianţă înregistrată juridic, din calculele mele vă spun că greşiţi, pentru că cca 70% din PNL . nu vor vota cu această alianţă, cred că singurul mare câştigător este PDL, iar cel mai mare pierzător este PNL, până acum câteva zile am spu că următorul preşedinte al României va fi LIBERAL, sincer acum am reţineri, pare o alianţă orchestrată de BASESCU. Cred că PDL nici în cele mai frumoase vise nu se gândea la un asemenea ajutor din partea dumneavoastră. INTREBARE:
    1.Cât credeţi că va obţine la următoarele alegeri această alianţă. ?
    2. Cine va da preşedintele şi primul-ministru ?
  • Dupa ce ati gresit (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:37)

    ploiesteanu [anonim]

    formand un guvern cu PDL, veti recidiva unindu-va la guvernare cu alte 2 partide care au cu totul alta doctrina?
    Va uneste un singur deziderat prabusirea lui Basescu (care nu merita acest fotoliu, recunosc) sau idealurile Dvs sunt de unire a fortelor social-democrate pe esicherul politic romanesc, preluarea puterii si scoaterea Romaniei din criza politica?
    Va intreb pentru ca, am impresia, prea focalizati pe daramarea unui am, dar cu solutiile practice pentru redresarea tarii stati mai rau.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:09)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Va rog sa cititi masurile propuse in Agenta 2019 si astept atunci cu interes criticile dvs.
  • clasa de mijloc ? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:46)

    ccc [anonim]

    Care sunt prevederile din programul dumneavoastra de guvernare referitor la clasa de mijloc ? Intreb pentru ca PSD este partid de stanga(pentru cei mai saraci) si PNL partid de dreapta(pentru cei mai bogati)...deci teoretic clasa de mijloc nu e acoperita de partidele din aceasta alianta.
  • Buna ziua (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:56)

    Rammy [utilizator]

    Ion Iliescu a spus cu ceva vreme in urma ca dreapta din Romania trebuie distrusa.
    Asadar,plin alianta pnl-pc cu psd credeti ca i se va indeplinii dorinta?
  • PSD (Marţi, 11 ianuarie 2011, 10:23)

    ranta [anonim]

    Buna ziua! Dece nu luati ,alaturi de Dumneavoastra,experienta pozitiva a lui Mircea Geoana? Dece nu incercati apropierea de Cristian Diaconescu? Multumesc!
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:10)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui ranta

      Orice persoana publica implicata sau nu politic, care vrea sa sprijine aceasta constructie este binevenita.
  • Alianta? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 10:25)

    Stelia [anonim]

    Domnule Ponta,

    Personal nu sunt o sustinatoare a dumneavoastra si nici a Domnului Crin Antonescu dar sotul meu este de stanga.O alianta cu partidul lui Voiculescu l-ar face pe sotul meu sa se orienteze catre altceva (sau eventual nu voteaza asa declara el).Modul cum s-a facut alianta dintre PNL si PC arata mai degraba ca PC a inghitit PNL-ul si nu invers.
    Credeti ca nu veti cadea in aceeasi capcana?Ce nevoie are PNL-ul ca de altfel si PSD-ul de o alianta cu un partid cu mai putin de 3% in sondaj?Oricum eu cred ca in momentul de fata PC-ul nu are nici 1% .
    Eu ma bucur ca nu stiti sa va pastrati independenta dar sustinatorii dumneavoastar nu se bucura.
  • Candidatii la locale si la Presedintie (Marţi, 11 ianuarie 2011, 10:50)

    Cristian [anonim]

    Pe ce criterii vor fi stabiliti?
  • Care este primul obiectiv? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 10:52)

    Simona [anonim]

    Care este primul obiectiv al Aliantei PSD-PNL dupa ce va ajunge la Putere?
  • Conflicte si greseli (Marţi, 11 ianuarie 2011, 10:55)

    Raul B. [anonim]

    Ce veti face cand aveti conflicte politice in alianta?

    Cum veti corecta greselile pe care o sa le faceti, pentru ca vor fi, acest lucru a fost demonstrat ca se intampla in orice partid?

    Veti anunta ca s-au fraudat alegerile daca nu castigati alegerile parlamentare din 2012?
  • Vrem un trai decent! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 10:56)

    Constantin [anonim]

    Cum ne va ajuta Alianta PSD-PNL? Si Basescu ne-a promis ca vom trai bine si nu s-a intamplat asta. De ce ar trebui sa avem incredere in Alianta PSD-PNL?
  • de ce e PC asa important ? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 10:58)

    Bogdan [anonim]

    Dl. Ponta,
    Am o nelamurire. E clar ca PSD si PNL trebuie sa se alieze pentru a putea da jos de la putere PDL. Ce nu reusesc sa inteleg este importanta deosebita acordata PC. Pana la urma acest partid are probabil max. 3% din votantii Romaniei, in varianta cea mai optimista. Ori pana acum a stat lipit de PSD, iar acum se lipeste de PNL. Imaginea partidului nu e prea buna trecand de la "solutia imorala" la "sconscul" aliantei... Nu cred ca niste televiziuni fac diferenta, dar nici nu cred ca au oameni asa capabili incat sa fie absolut necesari aliantei. Care e secretul PC ?
  • Felicitari (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:00)

    Irene [anonim]

    Ideea constituirii Aliantei este foarte buna. Este singura solutie ca sa scapam de actuala guvernare de dreapta, care seamana mai mult cu o guvernare de extrema dreapta. Intrebare: Ce schimbari veti aduce in politica externa a Romaniei, care in acest moment este catastrofala?
  • psd incotro? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:06)

    Pindichi Mihai [anonim]

    1) dle Ponta, care este calitatea dvs ce a facut diferenta in propulsarea dvs in fruntea partidului fata de alti membrii mai vechi sau mai noi
    2) membrii unui partid socialist ar trebuii sa fie oameni cu experienta din campul muncii, oameni responsabili, oameni cunoscuti in societate, oameni ce au adus un plus valoare, ori la dvs in partid sunt oameni care la capitolul munca ( in adevaratul sens al cuvantului) si vechime, placerea de a conduce de a experimenta de a cladii de a lasa ceva in urma lor, dar va rog exclus raspunsuri de genul din fotoliu de aici fac mai multe sau bla, bla, bla
    multumesc
  • ambiguitate (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:09)

    Iulian [anonim]

    de ce nu formati cu PNL o alianta (oficializata la tribunal), sa negociati un guvern si apoi sa depuneti o motiune ?
    doar in felul acesta, jucind transparent si conform cu actuala constitutie, veti puteti obtine credibilitate in electoratul ce l-ati pierdut.
    "chiulind" din parlament ca masura de protest este de departe cea mai nefericita solutie.

    stima
  • negocieri dupa victorie (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:19)

    Cosmin [anonim]

    Dle Ponta,
    Sa spunem ca noi electorii va vom credita cu incredere si veti castiga alegerile parlamentare in formula PSD-PNL-PC. Sunteti de acord ca negocierile dintre partide pentru impartirea functiilor in guvern, institutii ale statului, etc sa se faca live, in fata presei? Ca si garantie ar trebui ca ceea ce se discuta acolo sa fie agreat si semnat de catre toate partile implicate si pus in practica intocmai. In acest fel am avea certitudinea transparentei negocierilor (nici o alta conditie negociata in particular, la restaurant, vila lac, etc sa nu poata fi aplicata daca nu a fost discutata in fata presei)
    Ce ziceti de propunerea asta?
  • Succes, domnule Ponta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:22)

    Andreescu [anonim]

    Spuneti-mi cu sinceritate care e lucrul de care va temeti ce mai mult in 2012.
    • raspuns (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:12)

      Victor Ponta [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andreescu

      De situatia economica si sociala cumplita pe care o vom mosteni de la Guvernul Boc.
  • Ideologie vs. interese de grup / partid (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:29)

    Felician Negrut [anonim]

    D-le Ponta,

    Toate partidele de pe esichierul politic romanesc au incheiat in ultimii 20 de ani tot felul de aliante intre ele, care de care mai ciudata sau "contra naturii", in total dezacord cu propriile ideologii.

    Intrebare: Cat de mult mai conteaza ideologia unui partid cand interesul partidului cere o alianta cu un partid avand o ideologie total diferita?

    Cu stima viitorului presedinte al Romaniei,
  • Premier, majoritate (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:40)

    Adina [anonim]

    1. Poate fi Adrian Nastase o propunere de premier in cazul unei aliante PSD-PNL, in ideea in care Romania a avut crestere economica semnificativa pe finalul guvernarii PSD 2000-2004?
    2. Se poate constitui o alianta si pe partea stanga, intre PSD si UNPR, care ar putea schimba majoritatea in Parlament, trecand peste neintelegeri, prioritatea fiind milioanele de romani care o duc din ce in ce mai rau?
  • accident (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:44)

    rb [anonim]

    Domnule Ponta,

    am doua intrebari pentru urmatorul scenariu:I
    in perioada urmatoare Romania ar avea parte de un accident ( pe care nu il dorim) care va duce la disparitia presedintelui Basescu, si a inca 2 -3 membri marcanti ai PDL (Udreea, Blaga Videanu)

    1
    ati mai pastra aceasta alianta?

    2
    care ar mai fi strategia acestei aliante pana in 2019?
  • Ce veti face pentru tineri? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:03)

    Victor [anonim]

    Domnule Ponta, noi asteptam mult de la dumneavoastra. Prin constituirea acestei Aliante cresc sansele sa avem si noi motive sa ramanem in tara?
  • alianta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:09)

    florin tudor [anonim]

    prima intrebare....nu credeti ca despartirea de pc,inseamna si despartirea de antene?fara media o sa fie f greu daca nu imposibil.a doua intrebare...nu cumva in preajma alegerilor,veti proceda ca si cu pdl,adica va retrageti si candidati singuri??/.si atunci aveati protocol
  • Raspunderea guvernamentala (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:13)

    Dan [anonim]

    Buna ziua, domnule Ponta!

    Ca un votant de dreapta cum recunosc ca sunt, va pun o intrebare independenta de culoarea politica a dvs sau a simpatizatilor mei:

    - exista in planuri, sau macar la nivel de intentie, o initiativa legislativa de stabilire a raspunderii guvernamentale pt deciziile/hotararile luate ? (nu stiu daca m-am exprimat bine, dar cred ca ati prins ideea).

    Si intrebarea care deriva, strict directionata catre dvs:

    - care e garantia pe care o depuneti pentru respectarea promisiunilor in cazul ajungerii la guvernare? aruncarea pisicii in curtea mostenirii guvernarii Boc-ciene (sport national) sau actiuni concrete (demisie de onoare, iesirea din viata politica, etc.) ?
  • psd si alianta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:13)

    BUN [anonim]

    dupa cum se aseaza configuratia politica actuala,procentajele ar fi; cu o marje de eroare de +,- 3% PDL = 28%,UNPR =25%,PSD = 27%,pnl-pc = 6%,UDMR = 6%,PRM = 4%,pp = 4%.deci nu va faceti iluzii de a mai cistiga alegeri in romania moderna.
  • Votul meu: LeMeow = Presedinte + PM ! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:15)

    judex [anonim]

    Dupa cum a discurs discutia, cred ca cel mai potrivit candidat la toate functiile de conducere ale ACD+PSD este LeMeow, care a dovedit ca intelege, mai bine decat Ponta, Voiculescu si Antonescu la un loc, situatia politica creata de papusarii din spatele figurinelor de pe scena PSDNLC.
  • UASCR Emil Boc (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:10)

    Daniel [anonim]

    Domnule Ponta Victor

    De ce faceti insinuari despre Emil Boc. Ati asociat UASCR cu Emil Boc. Stiati ca toti studentii din RSR inainte de 1989 faceau parte din UASCR, asa cum liceenii erau toti utc-isti, elevii din clasele 2-8 erau pionieri si cei mai mici erau soimi.
    Partidul cu cei mai multi membrii care au fost activisti de partid este......


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by