Crin Antonescu, despre termenul acordat lui Traian Basescu: Nu sunt dezamagit de lipsa raspunsului, e specific unei atitudini de "modest mahalagiu"

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 10 ianuarie 2011, 11:15 Actualitate | Politic


Presedintele PNL, Crin Antonescu, nu se declara dezamagit de lipsa de reactie a lui Traian Basescu, caruia i-a cerut sambata sa clarifice, in termen de 48 de ore, referirile legate de colaborarea cu Securitatea, si a spus ca acest lucru este specific unei "atitudini de modest mahalagiu".

Antonescu a precizat ca termenul pe care l-a acordat expira in jurul orei 13.00, dar lipsa unui raspuns nu-l dezamageste.

"Nu ma dezamageste reactia presedintelui, e un om care pescuieste in ape tulburi" si care "a compromis Romania si pe plan extern datorita unei atitudini de modest mahalagiu".

Liderul PNL a afirmat, inainte de inceperea Delegatiei Permanente care are pe agenda validarea aliantei cu PC, ca a considerat ca e "ceva sanatos" sa raspunda direct la "insinuarile" presedintelui Traian Basescu, cel care a comentat aceasta alianta drept o colaborare intre "Felix cu Porumbacu, Porumbelul, sau cum, cu ... nu stiu... aaa, cu domnul Crin Antonescu, da".

Crin Antonescu s-a declarat insa dezamagit de reactia presei si a liderilor de opinie, care ar fi avut datoria, in opinia sa, sa puna presiune si asupra presedintelui Traian Basescu, pentru a clarifica sugestia unei colaborari cu Securitatea.

"Vad doar comentarii in care e elogiata istetimea, golania presedintelui" si "o indiferenta care e promiscuitatea in care se scalda societatea romaneasca cu marii ei moralisti cu tot", a mai spus seful PNL.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3633 vizualizari

  • +19 (21 voturi)    
    ce poti cere ? (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:24)

    snapshot [anonim]

    o replica de mahalagiu cu "staif"
    • +7 (9 voturi)    
      "mahalagiul" a fost ales de noi (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:58)

      george [anonim] i-a raspuns lui snapshot

      sa nu uite dl Antonescu ca acest "modest mahalagiu" a fost ales de o majoritate in aceasta tara.
      M-a simt un pic mahalagiu si eu acu..
      E adevarat ca am locuit in Rahova , pe vremea cind se vindeau seminte din pragul casei dar totusi ..
      • -3 (3 voturi)    
        De o majoritate, da, dar NU DIN ACEASTA TARA! (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:28)

        mil [anonim] i-a raspuns lui george

        Presedintele Basescu nu este presedintele tuturor romanilor dar nu al Romaniei.
    • -1 (3 voturi)    
      cum nu a prezentat dovezi inseamna ca a mintit? (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:19)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui snapshot

      de ce presedintele nostru ne lasa sa credem ca a mintit? de ce nu-i da cu dovezile peste ochi lui antonescu? sa scapam odata de antonescu si apoi si de ponta?
      • -4 (4 voturi)    
        unu (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:36)

        unu [anonim] i-a raspuns lui adrian

        n-a apucat sa faca rost de hartie roz. a fost termenul prea scurt. o sa le scoata dar mai tarziu.
        • +2 (2 voturi)    
          vezi ca (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:20)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui unu

          hartia roz nu era de la motoliceanu catre base si nu invers.
      • +4 (8 voturi)    
        da cine ? (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:48)

        bibi [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Da cine-i crinutz asta sa ceara imperativ Presedintelui ceva ? Pot sa cer si eu ceva ? Poti sa ceri si tu ? Aaaa , ma scuzati toa'su crin , pardon ! Din ce tin eu minte din ultimii ani , dom' Basescu a cam avut dreptate ( 99,99% ) ( din pacate ) ! A fost conu dinu la Tary-sterling in birou ? A fost ! A fost refuzat vosganian ca si comisar european pe motive de incompetenta ? A fost ! S-a depasit bugetul de salarii si pensii in vara lui 2008 ? S-a depasit , cam dupa 6 luni ! Este popo nastase metrul etalon al coruptiei , dar si al fricii de justitie ? Cam este , chiar daca a aparut si subdiviziunea ritzi !
        Asa va apare ( sper ) cit mai curind DOVADA porumdracului ! Ponta scapa ca era sugar inainte de 89 , dar lingau si marioneta ramine !
        • -3 (3 voturi)    
          calomnie (Luni, 10 ianuarie 2011, 15:03)

          bibu [anonim] i-a raspuns lui bibi

          bibi,
          nesustinerea unor afirmatii grave cu documente se numeste CALOMNIE si se pedepseste.
          Asta asa, pentru cultura ta generala.
          • +1 (1 vot)    
            daca-i calomnie, (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:22)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui bibu

            ce il opreste pe prea curatul crin sa-l actioneze pe marinel in justitie???
            ce-ar fi sa punem si invers problema : crin nu-l da in judecata pe basescu pt. calomnie, pt. ca afirmatia presedintelui e adevarata.
        • -3 (7 voturi)    
          Cand un presedinte acuza trebuie sa dovedeasca (Luni, 10 ianuarie 2011, 15:06)

          Anonim [anonim] i-a raspuns lui bibi

          Altfel ramane un "modest mahalagiu" cum bine a punctat Antonescu.
          • -4 (4 voturi)    
            Mai mult decat atat... (Luni, 10 ianuarie 2011, 18:53)

            Atlas [anonim] i-a raspuns lui Anonim

            La noi nu se pedepseste nici calomnia nici minciuna. Minciuna poate fi chiar benefica. Altfel cum ar fi ajuns dl. presedinte Basescu," presedinte al tuturor romanilor", daca nu ar fi mintit ( si prima si a doua oara ! ) Prima " sa traiti bine ! " ( si cu mana la frunte ! ) si a doua spunand lucruri neadevarate pe care le-a recunoscut singur !! referitoare la situatia Romaniei ! Sa ne fie de bine si sa avem cat mai multi astfel de presedinti ! Ei ne reprezinta...
          • +4 (4 voturi)    
            Poate (Luni, 10 ianuarie 2011, 20:21)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Anonim

            ne poti spune si noua cum a "acuzat" presedintele?!

            In ceea ce priveste "punctatul" "domnului" Antonescu, ramane de vazut cine a punctat, nu crezi?

            Sa avem rabdare si-o mai vedea...
            • -2 (2 voturi)    
              te-a facut pe tine sa crezi un lucru (Marţi, 11 ianuarie 2011, 9:00)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui Luk

              un lucru pe care El nu-l poate dovedei dar pe care tu il crezi pestru ca este spus de El.
              e adevarat ca Lui nici nu-i este prea greu sa convinga pe unii ca El are dreptate si El e cel mai bun
              • +1 (1 vot)    
                zici tu asa?! :) (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:17)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                Nu conteaza ce spun politicienii, conteaza doar ce fac.

                Pentru mine conteaza mai putin daca Antonescu a colaborat pe vremuri. Conteaza ca s-a dus cu mos Iliescu de mana la Timisoara, conteaza ca l-a sustinut pe Geoana, conteaza ca s-a aliat cu Voiculescu.

                Astea nu-s inchipuirile mele, nu-i asa?!

                In ceea ce-l priveste, Basescu nu poate acoperi cu vorbe faptul ca n-a reusit aproape nimic din ce si-a propus, ok?

                Numai bine!
        • -1 (3 voturi)    
          corectie (Luni, 10 ianuarie 2011, 15:07)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui bibi

          N-a nimerit cateva si inca grave..Una este marirea salariilor profesrorilor cu 50% pe care le-a sustinut sus si tare, la unison cu lingaul Boc.
          Si ce este mai grav, n-a nimerit criza...Cine spunea ca pe noi nu ne va afecta criza, iti mai amintesti ? Insa era prea preocupat de moguli, tonomate, pasarici si alte lupte din astea "crancene" sa vada spre ce ne indreptam....Stim, de vina a fost Tariceanu, ca nu i-a dat raportul si l-a mintit :)))...Dar armata de consilieri prezidentiali la ce foloseste ? Pana si un om amarat daca se uita la TV sau citea un ziar vedea ca vine criza....
          • +1 (1 vot)    
            citez : (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:44)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui gigi

            " Pana si un om amarat daca se uita la TV sau citea un ziar vedea ca vine criza.... "
            primul ministru tariceanu si cu ministrul de finante vosganian, nu sunt tocmai amarati.
            si daca ai uitat, sa-ti aduc aminte ca ei erau la guvernare cand s-a declansat criza in sept.08. nu cumva chiar ei erau cei care ar fi trebuit sa informeze presedintele?
        • -1 (3 voturi)    
          este ala jignit si calomniat (Luni, 10 ianuarie 2011, 15:07)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui bibi

          d-aia poate sa-i ceara imperativ ceva.
          doar daca eu zic despre tine ca esti un postac prost nu mai am nevoie sa vin cu dovezi. pentru ca este o axioma si nu contesta nimeni lucrul asta. nici chiar tu in intimitatea ta
          • +5 (5 voturi)    
            multumesc... (Luni, 10 ianuarie 2011, 16:17)

            bibi [anonim] i-a raspuns lui adrian

            ... tuturor TOVARASILOR de mai sus . Sper sa nu va deranjeze apelativul TOVARAS , dar acum ca ciuma rosie a fost oficializata ne putem deosebi unii de altii. La lupta tovarasi ! Sper totusi ca atunci cind alianta ciuma stinga ( ACS si nu acd ) va veni la putere ( puschea pe limba ) sa beneficiez si eu de salariul de 3476893,276 euro/saptamina , de pensia de 72516293, 39 euro / saptamina , de mierea si colacii , de benzina de la conu dinu. Sau se vor da numai pe baza de carnet ? sus felix ! sus turnatorii !
            • -1 (1 vot)    
              il ritardario ritardato (Marţi, 11 ianuarie 2011, 16:16)

              adolf [anonim] i-a raspuns lui bibi

              Bai gura mare, nu era ciuma rosie cand sefi tai de la pdl s-au cuplat cu psd+pc la guvernare? Deocamdata pnl nu a facut nici un guvern cu rosii! Cand pnl se lupta cu gasca lui iliescu, in care cu modestie era si basescu, cine era alaturi de ciuma rosie? Asa ca ciocu mic!
      • +5 (5 voturi)    
        Pai cum sa scapi (Luni, 10 ianuarie 2011, 14:43)

        oki [anonim] i-a raspuns lui adrian

        de el aducand dovezi ca a fost turnator ? Felix n-a fost dovedit de CNSAS si de tribunal ca turnator si ce-a patit ? Ne ranjeste in fata si face aliante . Cred ca de raie se scapa mai usor !
  • +15 (21 voturi)    
    pai ce n-ai buletin? (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:24)

    dodu [anonim]

    Ai nevoie de Basescu sa-ti rezolvi problemele de imagine?
  • +20 (28 voturi)    
    Rade ciob de oala sparta (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:25)

    m [anonim]

    sper ca individul asta sa dispara din PNL si de pe TV. Este doar o trompeta !
    • -12 (18 voturi)    
      si base ce e, bai acesta? (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:58)

      saab [anonim] i-a raspuns lui m

      Un trombon? sper ca sa dispara si el din peisajul politic
      • +3 (7 voturi)    
        Basescu va dispare mai tarziu, mult mai tarziu (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:36)

        Harpagon [anonim] i-a raspuns lui saab

        Porumbeii mor primii :)
  • +13 (21 voturi)    
    nume si renume (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:27)

    gheorghe sandu [anonim]

    porumbacu iti va fi numele asa cum felix este numele proprietarului de antene .
    ai cautat-o cu lumanarea si ai gasit-o .
    un sfat dezintereat pentru alti gugustiuci : nu va puneti cu base ca se pricepe la stampile .
    • -10 (16 voturi)    
      bla bla de psotac... (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:57)

      saab [anonim] i-a raspuns lui gheorghe sandu

      .. dupa principiul "orice spune base e bun si trebuie laudat".
      Ce insemna "porumbacu" ? Hai se ne lamureasca marele base, daca e asa priceput. Nu are curajul sa spuna ceva concret, recurge la metoda josnica a aluziilor, lasand sa se inteleaga ca stie mai mule.

      Iar daca C. Antonescu a colaborat cu Secu, insemana ca CNSAS nu mai are nici o credibilitate cand da certificate de necolaborator.
      Insemna ca si ceilalti "curati", inclusiv base, sunt potentiali colaboratori. hai, alegeti!
      • -6 (8 voturi)    
        Bine zis! (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:40)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui saab

        Ai punctat foarte bine, doar ca postacii PDL baga voturi negative, poate-poate nu citeste nimeni.
        • -4 (6 voturi)    
          Din contra.... (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:00)

          asterix [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Tocmai comentariile cu minus sunt mai interesant de citit, deoarece nu sunt pe placul postacului de serviciu.. :-)))
          Asta e profilul politicianului pdl - smecheras de mahala, cu gura mare gata sa jigneasca pe toata lumea si o nulitate profesionala, dar cu pretentii de stie tot...
      • +4 (6 voturi)    
        Porumbac este... (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:09)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui saab

        gaina pestrita,dungata.Acum ai aflat ce inseamna.Multumit?
        In ceea ce priveste CNSAS-ul e de mult compromis.Dacca Base era colaborator existau si dovezi.Gandeste-te ce n-ar fi dat dusmanii lui sa aiba macar o dovada?Era foarte bine venita in campania electorala.Problema,ptr ei,este ca Base nu a fost colaborator al securitatii.Dar putin mai multa manipulare nu strica.
        In ceea ce-l priveste pe ofilit,se scuza prea mult ceea ce da de banuit.Mai ales ca au inceput sa apara niste martori.Urmeaza dovezile care vor aparea mai devreme sau mai tarziu.
        • -3 (3 voturi)    
          Iata dovezile (Luni, 10 ianuarie 2011, 14:30)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Rammy

          Am inteles. Dovada in viziunea ta este ca Antonescu se scuza prea mult.
          Pai, asta este metoda VC Tudor - acuze si insinuari, iar daca tinta respinge inseamna ca ceva-ceva a fost; daca nu respinge, atunci inseamna ca e vinovat.
  • -12 (20 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:27)

    [anonim]

    • -6 (12 voturi)    
      can-can (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:17)

      adolf [anonim] i-a raspuns lui

      Nu-i can-can e mai rau. Poate na-i aflat dar astia de la putere au un departament special de poataci care atunci cand vine ordinul fac varza, zic ei, pe oricine.
  • -7 (17 voturi)    
    ce-aveti cu Base? (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:28)

    Bogdan [anonim]

    Pai el a ramas inca primar, abia se abtine sa injure si sa dea si cate un cap in gura. E golanul nostru! Daca doreti un prezidentiabil de ce l-ati ales ?? P-asta l-avem, p-asta-l meritam, cu el defilam! :)
    • +4 (10 voturi)    
      Mai bine ... (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:04)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Mai bine "primar" decat criminal! (Parca seamana cu "mai bine golan decat activist / mai bine mort decat comunist ...").

      Oricum, "primarul" asta este singurul care a avut curaj sa faca ceva pentru Romania si Poporul Roman. A, nu, nu pentru putorile care stiau doar sa ia de la "stat" ci pentru cei care chiar muncesc si vor sa faca ceva! Singurul care a mai reactionat cand Romanii si imaginea lor erau terfeliti ... Nu cat ar fi trebui, de acord, dar fata de iliescu care a ne-a omorat prietenii si fratii si copii pentru setea lui de putere si pentru sapanii lui de la Moscova, este, totusi, mult - si numai faptul ca incearca dezvoltarea tarii nu distrugerea ei, ca ilici si banda lui de criminali si ticalosi!
      • -6 (8 voturi)    
        aha... (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:49)

        rider [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        ""primarul" asta este singurul care a avut curaj sa faca ceva pentru Romania si Poporul Roman" - te rugam sa ne zici tu ce a facut el BUN pentru Romania si Poporul Roman.

        "Singurul care a mai reactionat cand Romanii si imaginea lor erau terfeliti" - ce a facut Basescu cand romanii erau (si poate mai sunt) alergati si urmariti de italieni?NIMIC!!!

        aaaaaa si sa nu uit: "primarul" asta a spus pe vremea cand era Ministru, REPET: MINISTRU, al transporturilor ca Romania nu are nevoie de autostrazi, asa ca nu-mi spune mie ca "incearca dezvoltarea tarii"
      • -3 (5 voturi)    
        Unii, saracii, stau la masa si mananca si ei ca do (Luni, 10 ianuarie 2011, 14:14)

        ciunel [anonim] i-a raspuns lui Daniel

        Corect. Iata si cateva exemple de miliardari care chiar au muncit si au facut ceva: Udrea, Videanu, Berceanu, Igas, Falca, Eba si lista e mult mai mare. Intra aci chiar si presedintele cu restul familiei. Restul, 90% din populatie, au stat cu mana intinsa la stat, au lenevit si s-au ingrasat cam mult. Rusine dinu patriciu si afara ploua.
        • +1 (1 vot)    
          1/2 minciuna prin omisiune (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:52)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui ciunel

          nu ca nu ai avea dreptate cu cei pomeniti, dar "ai uitat" de gasca psd+pc. incepo eu cu nastase si continua tu, ca lista e luuuunga, rau.
  • +7 (15 voturi)    
    Cum a fost trimisa cererea (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:37)

    Bogdan [anonim]

    Te pomenesti ca porumbacu Crin a trimis cerere scrisa la presidentie, asa cum e normal.
    Doar nu ar trebui sa raspuns presedintele la orice cerere venita prin intermediul televiziunilor de stiri.
    Daca a trimis cerere scrisa, sa astepte raspuns in termenul legal.
    Daca nu... la Sf. Asteapta.
    :)
    • -1 (7 voturi)    
      spui prostii (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:01)

      saab [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Base a facut comenatriile astea neoficial, asa ca nu e obligat nimeni sa dea raspuns oficial la o cerere.
    • +2 (8 voturi)    
      porumbei voiajori (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:01)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      O fi trimis-o cu gugustiuci calatori, colegi de-ai lui.
      I-o fi fost trimis raspunsul tot asa dar l-a umflat motanul.
      • +5 (7 voturi)    
        Porumbac nu inseamna porumbel. (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:33)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui eugen

        il resfeti prea mult.Porumbelul e simbolul pacii ceea ce nu-l caracterizeaza deloc pe Antonescu care-si uraste si propria mama daca nu e de acord cu ce indruga el.
        porumbac este doar o gaina(cifulita in cazul lui Antonescu) pestrita,dungata.I se potriveste ofilitului nu asa?''chiken'' cum spune americanul.
  • +12 (18 voturi)    
    No comment! (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:39)

    Ukko [utilizator]

    Chiar daca nu-l simpatizeaza, nu ar trebui sa foloseasca niciodata asemenea cuvinte la adresa unui sef de stat...pacat...

    Noi romanii intelegem prea distorsionat libertatea cuvantului...
    • -5 (15 voturi)    
      eu sunt de acord cu tine (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:53)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Ukko

      dar un sef de stat are voie sa foloseasca asemenea cuvinte? Sau dublul standard e acceptat?
      Nu ma mira ca in Romania tot mai multi injura si fac acuzatiii de dragul acuzatiilor cand primul om in stat face asa..
      • +6 (12 voturi)    
        nu, (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:01)

        mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        un sef de stat trebuie sa se lase terfelit de toti marlanii...asa crezi tu!?
        • -3 (5 voturi)    
          se baga si nea ion ca si el e om (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:15)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui mos ion roata

          dar el ar voie sa terfeleasca un om la tv? asa, fara nicio dovada? doar pentru ca sunt destui ... care sa-l creada orice ar spune?
      • +5 (11 voturi)    
        Inceputul este glorios,dar sfarsitul???? (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:19)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        Dar un Presedinte de partid,care se da buricul pamantului,cata libertate de exprimare are?
        Sa fim seriosi,de ce tu un Neica nimeni,nu iesi la TV precum CA si-l bagi pe Basescu sau Ionescu in aia masii,al faci securist(fara acte)al faci mahalagiu (ptr.ca te simti cu musca pe caciula),sa dai ultimatum ca la un duel,sa-l faci badaran si...inca multe alte expresii
        scurse din gura acrestui "mic mahalagiu", ?
        Politica nu-i de Antonescu.
        In politica trebuie sa fi decent,diplomat si sa lasi caracterul acela de fudul in casa ta si nu sa apari intr-un tact de minute la TV si sa declari razboaie!
        Nu am nimic cu politica din Ro.,sunt numai un spectator de margine,dar sincer sa fiu:nu cred ca Basescu este principala tumoare a acestei tari,ci politicienii de genul lui Antonescu.
        Politicieni care nu stiu sa piarda,politicieni care nu stiu sa astepte.Atatea motiuni si atatea bete in roata cred ca nu s-au pus nici in Uganda!
        Nici in Germania(cu toate ca totul merge deocamdata bine)Guvernul sta pe trandafiri.
        Sondajele arata ca Guvernul are un procentaj slab si este neiubit!
        Oare de ce opozitia nu incearca sa-i dea jos?
        Eu cred ca este vorba de seriozitate si nu de un vis neimplinit al unui oarecare Voiculescu,care crede ca poate face orice cu banii sai!
        Se vede ca deocamdata reuseste,dar cine se culca in pat cu Voiculescu si partidul sau de 1%
        va avea o noapte plina de cosmaruri!
        Si sincer spus,nu ma bucur,ptr.ca Ro are nevoie de partide mari si nu de aliante ptr.anumite cercuri de interes.
        Daca PNL era un partid serios isi vedea de drumul sau.Gestul acesta ne dovedeste neprofesionalism si o orientare fara cap si picioare
        In mai putin de 2 ani vin alegerile si ar fi avut posibilit.sa castige si fara aliante.Dar asa,vor eroda si ai vor da PDL-ului un oxigen enorm de bun ptr.urmatorii ani.
        Vom trai si vom mai vorbi!
    • +10 (14 voturi)    
      Bun Simt ! (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:56)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui Ukko

      Prea multe cuvinte jignitoare , aruncate la adapostul imunitatii parlamentare . Nimeni nu mai are nici o responsabilitate pentru ce vorbeste. Pana cand o sa-i lasam si acceptam ! Mahala Politica !
  • +7 (15 voturi)    
    Of porumbacule,esti doar o gaina ciufulita (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:48)

    Rammy [utilizator]

    Esti doar unealta securistilor cum ai fost in urma cu 25 de ani cand erai doar o gaina ciufulita intr-o localitate din Galati.Iti placea securistule cand trageai de limba elevii ce vorbesc parintii lor acasa.Ai pacalit odata tinerii sa te voteze dar acum toata lumea te vede in toata splendoarea ta de ciripitor,pe bani,la securitate.
    • -6 (12 voturi)    
      zaaaau? (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:03)

      saab [anonim] i-a raspuns lui Rammy

      cum explici ca Antonescu are certificat de ne-colaborator de la CNSAS?
      • +5 (7 voturi)    
        Sa nu spui ca pui pret pe certificatele (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:23)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui saab

        lui Dinescu!
        Hai, te rog, nu ne lua de prosti!
        In Romania obtii certificate cu lopata!
        Mona Musca a avut o hartie si i/au luat gatul!
        Astuia, pentru ca este pastorit de felix... i se iarta destule!
        De fapt, la ce sa ma astept de la un partid care are drept presedinte de onoare, un fost securist?
        Iti spune ceva quintus?
        • -1 (3 voturi)    
          ia lamureste-ne tu cum e cu certificatele (Luni, 10 ianuarie 2011, 14:02)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          daca felix are certificat inseamna ca a colaborat. daca antonescu are certificat ca n-a colaborat din aprtea aceleiasi institutii inseamna ca a colaborat? asta inseamna ca au colaborat toti si ca institutia nu-si are rostul.
          sa-ti spun eu cine n-a colaborat? unul care era activ. capitan activ.
          ia raspunde tu la urmatoarea intrebare - felix a fost turnator sau securist? ca daca a fost securist nu era turnator - securistii luau informatii de la turnatori (ca doar nu-l turnau pe sef al turnatori). daca era turnator insemana ca nu era securist. si daca nu era securist n-a furat banii lui ceausescu. ca doar nu puteau toti turnatorii sa fure bani lui ceausescu
          • +3 (5 voturi)    
            Credeam ca avem o discutie (Luni, 10 ianuarie 2011, 15:21)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            corecta!
            Atata timp cat ura este sensul existentei tale... pas!
            Nu am timp sa stau de vorba cu indoctrinati, cu "elevi" de la latrine si iresponsabilitatea tv, oameni pentru care capul este doar obiect de... mobilier.
            Cauta informatiile care iti sunt pe masura in click, can-can, libertatea.
            Atat poti, atat iti recomand!
            Pacat de nume, e nobil. Dar un nume, nu face un om! Invers... DA!
            • -1 (1 vot)    
              sa-ti spun ceva (Luni, 10 ianuarie 2011, 16:35)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              ura este sensul existentei mele?
              dar tu, care ai aruncat cu laturi in antonescu spunand ca era in patul altei acand a murit nevasta-sa? tu cum esti? nu doar plin de ura ci si de venin. spre deosebire de tine eu sunt plin de ura si de scarba
              • +4 (4 voturi)    
                Si ce, antonescu este fratele tau? (Luni, 10 ianuarie 2011, 17:33)

                , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui adrian

                Faptul ca subliniez "calitatile" unuia care cu greu se poate numi om, te face sa ma compari cu nenorocitul ala?
                Daca moralitatea lui nu/ti spune nimic, ce te face sa crezi ca nu se va purta cu tine la fel daca va fi presedinte?
                Cum altfel sa tratez pe unul care se da anti-comunist dar se pupa cu ei si cu "uneltele" lor?
                De/aia au murit copii la Timisoara, pentru ca idiotul tau sa se pupe cu criminalul de copii, ilici?
                Hai, omule, poti sa/i spui cum vrei, dar ceea ce nutresti tu nu este ura!
                Lasa/ti sufletul sa perceapa si atunci ai sa intelegi!
                Pana atunci, esti doar... apa de ploaie in burlanele murdare ale televiziunilor si ziarelor favorite!
  • +4 (12 voturi)    
    _ (Luni, 10 ianuarie 2011, 11:55)

    v [anonim]

    Crinisor, cine se scuze se acuza.
  • +6 (12 voturi)    
    ???? (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:08)

    Costi [anonim]

    A afirmat cumva Basescu ca Antonescu a fost turnator la securitate? Nici vorba! Porumbacu n-a facut altceva decat s-a deconspirat. Omul elastic (sau mai corect omul jartea) a ajuns deja la groapa de gunoi. Exact locul pe care si-l merita. Porumbacu nu este nimic altceva decat un IMENS ZERO din punct de vedere politic, moral si uman. Sa-mi fie cu iertare dar individul asta pute pestilential a rahat.
  • +4 (10 voturi)    
    pai normal... (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:13)

    Telemac [anonim]

    că n-a ieșit dosarul... baiatul e încă ofițer activ.
  • +8 (14 voturi)    
    pentru domnul Presedinte de partid istoric (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:14)

    ion popesu [anonim]

    de ce stimate domn parlamentar Antonescu ai nevoie de reactia presei ca sa iti corecteze imaginea?te-ai spetit cumva muncind in parlament pentru binele acestei tari?ai initiat vreo lege in anii in care ai papat banii contribuabilor cu nesimtire crasa?
    ai schimbat cumba prin plimbarile externe facute be spinarea alegatorilor si nu numai imaginea tarii noastre?
    te-ai sacrificat pentru ca eu cetatean roman sa te stimez si sa traiesc mai bine?ESTI UN JALNIC CERSETOR DE GLORIE....ai mare noroc ca nu te luam cu farasul..
    • +7 (9 voturi)    
      Reactia presei exista (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:48)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui ion popesu

      si e negativa, cu exceptia celor doua televiziuni. .Probabil nu citeste presa. Dle Mircea Badea poate ii faceti o revista a presei.
  • +7 (9 voturi)    
    Hmmmm.... (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:38)

    George [anonim]

    Tovarasul Porumbacu va avea surprize nepalacute foarte curand. Tovarase Porumbacu nici nu sti cat de mic.ro ai inceput sa fi.
  • +1 (1 vot)    
    dragi concetateni (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:42)

    ion popescu [anonim]

    innainte de a ride sau a plinge de distractia alesiilor nostrii care se vad Alesii lui D-zeu ginditiva bine ca ei o fac pe banii nostrii ,pe sperantele noastre si pe viata noastra si sa fiti convinsi ca in basca ii doare pe ei de parerea nostra ca atare incercati sa le aplicam si noi acelasi tratament sub o forma sau alta ca altfel astia fac pui care se vor multiplica la infinit si ne aduc la pragul unei vieti de sclavi..
  • +9 (11 voturi)    
    mare dezamagire (Luni, 10 ianuarie 2011, 12:53)

    bozo [anonim]

    si eu sunt dezamagita, domnule antonescu, ca de foarte multi ani traiti pe spinarea mea, pentru ca si din banii mei va luati salariu si alte sporuri, dar nu faceti nimic constructiv. mahalagiul sunteti dimneavoastra, asta e parerea mea. si mai cred ca un biet profesoras din tulcea nu ajungea el mare si tare prin partid daca nu avea oareshce legaturi. asa ca nu mai faceti pe neprihanitul.
  • +3 (7 voturi)    
    Intrebare (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:06)

    Sandu [anonim]

    Concret, ce-a facut Crin Antonescu pozitiv pentru aceasta tara???? Intrebarea le este adresata fanilor isterici ai acestui individ gaunos. Astept raspunsuri sincere si argumentate. Si, mai ales civilizate desi, avand in vedere educatia precara si bunul simt lipsa al acestora, m-as mira sa le obtin in forma ceruta.
  • 0 (6 voturi)    
    Cumpar postere cu Crin Antonescu (la mina a doua) (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:08)

    Trojan.H [utilizator]

    Crin are dreptate.
    In comparatie cu marele barbat de stat, lider cu anvergura si viziune ce se afla, acest oarecare Basescu, ca altfel nu pot sa-i zic, nu poate fi decit un modest mahalagiu.
    Votati Porumbelu'!
  • +3 (7 voturi)    
    nici noi... (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:17)

    alt adrian [anonim]

    nu suntem dezamagiti de tine, Antonescu, doar ne este scarba... sa nu crezi ca golania, mascata sub exprimari diplomatice, nu este tot golanie.
  • +2 (6 voturi)    
    Doamne, doamne... (Luni, 10 ianuarie 2011, 13:47)

    Porumbelu de la Porumbacu [anonim]

    De cine a ajuns sa fie condus PNL!!! Halal...
    Bratieni, sculati din morminte si dati-i un sut in fund impostorului!
  • +2 (6 voturi)    
    aluzie gresit inteleasa (Luni, 10 ianuarie 2011, 14:06)

    gogug [anonim]

    Ce nu stie crin este poezia Zdreanta daca nu ma insel.
    Cu ce a fost prins Zdreanta(Felix) cel cu ochii de faianta in gura,......cu rata(porumbelul)!
    Deci crinut esti un imbecil daca ai crezut ca se refera la dosare,banuind ca stii ca daca aveai dosar il folosea si nu doar in campanie.
    M-am lamurit de mult ca nu stii sa il citesti pe Basescu,ca are un talent sa puna etichetele care trebuie pentru fiecare porumbac,felix,guzgan rozaliu,etc....
    Dealtfel ce face un porumbel,sta catarat(posturi tv) si gringureste(oratorie) si asteapta mancare de la stapan(ii stii tu bine cine sunt).
  • 0 (4 voturi)    
    Gura pacatosului.. (Luni, 10 ianuarie 2011, 15:48)

    DOREL [anonim]

    Basescu nu a zis ca Porumbacu=Antonescu. Cum de a sarit asa de tare? cum nu a facut altcineva legatura? Cand ai un nume(chiar conspirativ) tresari la orice aluzie... deci...
  • +1 (3 voturi)    
    o tara de mahalagii (Luni, 10 ianuarie 2011, 16:50)

    Diaspora [anonim]

    Cum isi permite un mahalagiu ca Antonescu sa foloseasca un asmeneaea libaj in relatie cu presedintele tarii ?

    O asemena indisciplina de tip balcnic nu ramane neobservata pe plan european.

    Voi nu stiti ce se intampla in Europa. Europa stie insa ce se intampla la voi, ce oameni sunteti.

    Basescu va domina pe toti. E singurul patriot roman.
  • +1 (3 voturi)    
    romburak (Luni, 10 ianuarie 2011, 17:51)

    danarad [anonim]

    ma doare-n cot de oricare partid, dar de cite ori base a ,,scapat '' cite ceva in ultimii ani, ulterior sa adeverit, oare de ce...
  • 0 (2 voturi)    
    Avem o certitudine, (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:33)

    Pantera Roz [utilizator]

    in sfarsit,in tara asta:Basescu e "o servitoare proasta si mahalagioaica",neraspunzand in 48 de ore.Asa a spus Antonescu,nu "atitudine de modest mahalagiu"-cum spune HN.Sa spunem adevarul,d-lor.Unii se informeaza din mai multa surse,din pacate.Pt.voi.D-le Antonescu,dar dvs. nu stiati pana acum cum e dl.Basescu ?!
  • 0 (2 voturi)    
    Becali2 (Marţi, 11 ianuarie 2011, 11:48)

    euro [anonim]

    Asta e limbaj de presedinte de partid?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by